Over 7shifts
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan de arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor personeelsplanning, communicatie, naleving van de arbeidsvoorschriften en betrokkenheid. 7shifts maakt het gemakkelijk voor restauranteigenaren en -bedrijven om de roosters, communicatie en arbeidskosten van medewerkers te beheren op één eenvoudig platform.
Zo kan je restaurant profiteren van 7shifts :
Bespaar 80% van de tijd besteed aan plannen en krijg 5 uur terug in je week met de intuïtieve 7shifts-roosterplanner op basis van slepen en neerzetten.
Verminder het aantal telefoontjes en sms'jes van medewerkers met 70% dankzij ingebouwde communicatietools zoals chat en mededelingen.
Verlaag de arbeidskosten met 3% door je POS- en salarisadministratiesystemen te integreren om verkoop- en arbeidsgegevens te synchroniseren en efficiëntere planningen te creëren.
Verlaag het personeelsverloop met proactieve statistieken over de medewerkersbetrokkenheid voor elke locatie, plus een leaderboard om de meest en minst betrokken werknemers aan te geven.
Blijf overal conform de voorschriften met nalevingsfuncties voor Californië, Oregon, Seattle, New York en meer.
Neem 7shifts "met je mee" met gratis mobiele apps voor managers en werknemers om de beschikbaarheid en verlofaanvragen te beheren, met je team te chatten, de restaurantprestaties bij te houden en meer.
7shifts wordt vertrouwd door meer dan 300.000 restaurantprofessionals en is te vinden in restaurants van elke omvang, van kleine buurtrestaurants tot nationale ketens zoals Bareburger, Jamba Juice en Five Guys. Begin vandaag nog met je gratis proefversie om te plannen voor succes.
Prijzen vanaf:
US$ 17,99/maand
- Gratis proef
- Gratis
- Abonnement
Apparaten
Bedrijfsgrootte
Markten
Ondersteunde talen
Prijzen vanaf:
US$ 17,99/maand
- Gratis proef
- Gratis
- Abonnement
Afbeeldingen





Functies
Totaal aantal functies van 7shifts: 67
- API
- Aanpasbare categorieën
- Aanpasbare sjablonen
- Aanwezigheid bijhouden
- Aanwezigheidsbeheer
- Activiteiten volgen
- Activiteitendashboard
- Afwezigheidsbeheer
- Arbeidsmanagement
- Audittrail
- Automatische meldingen
- Beschikbaarheidsbeheer
- Beschikbaarheidsindicator
- Budgettering
- Chatten
- Compliancebeheer
- Drag & Drop-interface
- E-mailintegratie
- E-mailmeldingen
- Evenementenbeheer
- Evenementenkalender
- Feedbackbeheer
- GPS
- Geautomatiseerde planning
- Gegevens importeren
- Gegevens importeren en exporteren
- Herinneringen
- In- en uitklokken
- Instant Messaging
- Integratie in de administratie
- Integratie van derden
- Integratie van kassasysteem
- Kalendersynchronisatie met Google
- Kassasysteem
- Kosten bijhouden
- Loonkosten rapporteren
- Mobiele waarschuwingen
- Multilocatie
- Overuren bijhouden
- Payroll-integratie
- Payrollbeheer
- Personeelsbeheer
- Personeelsportal
- Prestatierapporten
- Prognose
- Prognoses
- Rapportage en statistieken
- Realtime analyse
- Realtime controle
- Realtime gegevens
- Realtime meldingen
- Realtime rapportage
- Realtime updates
- Roosters
- Sjabloonbeheer
- Sms-intgratie
- Tijdklok
- Tijdklokintegratie
- Toestemmingsbeheer
- Urenregistratie van werknemers
- Verkoopanalyse
- Verkoopprognose
- Verlofaanvragen
- Werknemersdatabase
- Werkprognose
- Zelfservice voor werknemers
- Zoekfunctionaliteit
Alternatieven
Rippling
Paylocity
People
CakeHR
Reviews
Heb je 7shifts al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
7 Shifts for restaurant schedule Management
Beoordeeld op 5-11-2020
My managers and employees love it.
My managers and employees love it.
Pluspunten
It is easy to use and anybody with a phone can have easy access to their schedule, send messages using it, and letting anybody know about changes. It is a very practical and professional tool for the schedules that we use in our Restaurant. We have the scheduling available on our P/R processor, but we prefer to pay for this service as it is more agile and practical than our P/R company.
Minpunten
To be honest, I do not have any complaints, but we only use the scheduling module as we have other systems.
Antwoord van 7shifts
Thanks for the review Leandro! It's great to hear that even though you have the option, you see so much value in 7shifts that it goes above and beyond what is offered to you in your payroll provide. Know that we will always be looking to increase the value of our services for folks like yourself. Cheers!
- Sector: Restaurants
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
All in one
Beoordeeld op 12-1-2021
Great customer service, easy to use
Great customer service, easy to use
Pluspunten
We have been using 7Shifts little over 2 years now and it has been a great experience.
User interface is very simple. It an app that apple would have build. Very basic but yet very powerful. If you are getting this app i highly recommend getting all packages. End of the day it saves you money and head ache. Advil pain killer is expensive and good for your body
Minpunten
I dont have any dislike so far in 2 years
Antwoord van 7shifts
Thanks so much for the review Mahmud! We love working with your team at MezzeMe and can't wait for our next visit. It makes our day to hear that your team gets tremendous value out of 7shifts for your restaurants.
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10
It’s Okay
Beoordeeld op 16-4-2020
Pluspunten
When choosing the highest cost package, you will have access to the most basic necessary functions. They do not charge base level employees to use the app
Minpunten
Some functions change without first being informed (although they state that they always inform prior to a change). Their beta testing due diligence leaves something to be desired. If they are unable to duplicate an error even if you can prove it exists, they refuse to fix it saying they are incapable of doing so.
They make their customers pay for basic functions through the most costly package
I used to use 7ahifts for over 4 years. I was looking at using them again for a different restaurant. However, the salesperson I encountered was a typical salesperson and never talked to me like they cared about the company Where I’m currently employed. Instead I was told stats about how I wouldn’t find a program cheaper, that they weren’t gouging those who wanted the basic functions I pointed at, and multiple other aspects in which I was wrong. When I pointed that out, he proceeded to raise his voice at me, chuckled and attempted to carry on
I hung up on him at that point of the conversation
I would have never signed a contract with this individual. Hopefully other sales reps actually care about potential customers
Antwoord van 7shifts
Hi Susie,
Thanks so much for your comment. We really appreciate your candid feedback so we can make the 7shifts experience better for all users, and we're sorry to hear your experience was less than ideal.
As a product that is growing and evolving every day, our pricing has changed a lot since you would have first started using 7shifts 4 years ago, but we would like to see what we can do to make 7shifts work for the restaurant you are currently working in. Please drop us a line at [email protected] and we will see what we can do to offer a solution the meets the needs of your business.
In regards to your interactions with a member of our team, I have flagged this to our management team to ensure that we provide everyone the same high level of service that we ourselves would expect.
We apologize if your experience was less than ideal and really take that to heart. We hope that in the future we can earn back the trust you have placed in our business.
- Sector: Restaurants
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Longtime user
Beoordeeld op 3-11-2020
Absolutely great! If you have any issues they help you out right away. Plus they are always...
Absolutely great! If you have any issues they help you out right away. Plus they are always evolving and take their customers suggestions and implement them.
Pluspunten
Very easy to use. Lots of integration options and they are continually adding more. Easy for staff to use!
Minpunten
Not everything you need to do is on the mobile app or sometimes hard to find.
Antwoord van 7shifts
Thanks for the kind words Sarah! We are humbled by your feedback, and happy to hear you have found a lot of value in our platform once you made the switch from Hot Schedules. Keep an eye out for even more great functionality being added soon.
Also, I'm going to have a member of our mobile team reach out to you in order to hear about your ideas for improving our mobile apps to better suit you.
- Sector: Restaurants
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Great system and developing nicely
Beoordeeld op 12-11-2020
Customer service as always been a pleasure. Not a big fan of continual prompts every time I log in...
Customer service as always been a pleasure. Not a big fan of continual prompts every time I log in for feedback or sales pitches but overall a real solid system.
Pluspunten
During the time that we have used this software, there have been wonderful developments and rollouts that nicely enhance our operation. Keep up the good work!
Minpunten
It was very basic to begin with. Coming along nicely and will likely be the best product if they keep it up.
Antwoord van 7shifts
Thanks for the review Joshua. You can rest assured that we will always be working to improve 7shifts and ensure that it's the best solution for restaurateurs like you.
7shifts - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over 7shifts.V. Welke prijsmodellen heeft 7shifts te bieden?
7shifts kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 17,99/maand
- Prijsmodel: Gratis, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de voornaamste functies van 7shifts?
We hebben geen informatie over functies van 7shifts
V. Wat zijn de typische gebruikers van 7shifts?
7shifts heeft de volgende typische klanten:
Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Middelgroot bedrijf
V. Welke talen worden door 7shifts ondersteund?
7shifts ondersteunt de volgende talen:
Engels, Frans, Spaans
V. Biedt 7shifts ondersteuning voor mobiele apparaten?
7shifts ondersteunt de volgende apparaten:
Android, iPhone, iPad
V. Met welke andere apps kan 7shifts worden geïntegreerd?
7shifts kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
CAKE, CAKE Guest Manager, Gusto, HigherMe, Koomi POS, NCR Aloha, Rezku POS, Square for Restaurants, TouchBistro, Upserve POS
V. Welke mate van ondersteuning heeft 7shifts te bieden?
7shifts biedt de volgende ondersteuningsopties:
Kennisbank, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning, Video-instructies, Veelgestelde vragen, Forum
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor 7shifts.