Over 7shifts

7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan de arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor personeelsplanning, communicatie, naleving van de arbeidsvoorschriften en betrokkenheid. 7shifts maakt het gemakkelijk voor restauranteigenaren en -bedrijven om de roosters, communicatie en arbeidskosten van medewerkers te beheren op één eenvoudig platform.

Zo kan je restaurant profiteren van 7shifts :

Bespaar 80% van de tijd besteed aan plannen en krijg 5 uur terug in je week met de intuïtieve 7shifts-roosterplanner op basis van slepen en neerzetten.

Verminder het aantal telefoontjes en sms'jes van medewerkers met 70% dankzij ingebouwde communicatietools zoals chat en mededelingen.

Verlaag de arbeidskosten met 3% door je POS- en salarisadministratiesystemen te integreren om verkoop- en arbeidsgegevens te synchroniseren en efficiëntere planningen te creëren.

Verlaag het personeelsverloop met proactieve statistieken over de medewerkersbetrokkenheid voor elke locatie, plus een leaderboard om de meest en minst betrokken werknemers aan te geven.

Blijf overal conform de voorschriften met nalevingsfuncties voor Californië, Oregon, Seattle, New York en meer.

Neem 7shifts "met je mee" met gratis mobiele apps voor managers en werknemers om de beschikbaarheid en verlofaanvragen te beheren, met je team te chatten, de restaurantprestaties bij te houden en meer.

7shifts wordt vertrouwd door meer dan 300.000 restaurantprofessionals en is te vinden in restaurants van elke omvang, van kleine buurtrestaurants tot nationale ketens zoals Bareburger, Jamba Juice en Five Guys. Begin vandaag nog met je gratis proefversie om te plannen voor succes.

Prijzen vanaf:

US$ 34,99/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Canada, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels, Frans, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 34,99/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

7shifts Software - 1
7shifts Software - 2
7shifts Software - 3
7shifts Software - 4
7shifts Software - 5
7shifts Software - 6
7shifts Software - 7
Nog 8 andere bekijken
7shifts-video
7shifts Software - 1
7shifts Software - 2
7shifts Software - 3
7shifts Software - 4
7shifts Software - 5
7shifts Software - 6
7shifts Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van 7shifts: 89

  • API
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van verkooptrends
  • Audittrail
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Benchmarking
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Chatten/messaging
  • Clock In/Out
  • Compliancebeheer
  • E-mailbeheer
  • Erkenning van medewerkers
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Feedbackbeheer
  • GPS
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geplande distributie
  • Groepsplanning
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kosten bijhouden
  • Live chatten
  • Loonkosten rapporteren
  • Messaging
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Opdrachtenbeheer
  • Overurenberekening
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Plannen
  • Ponskaart
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Prognoses
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken labelen
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijdklok
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Verkooppunt
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemers bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werkprognoses
  • Wisselen van dienst
  • Zelfservice voor werknemers
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Microsoft Excel

4,8
#0 alternatief voor 7shifts
Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor...

TouchBistro

4,0
#1 alternatief voor 7shifts
Het iPad-verkooppuntsysteem (POS) van TouchBistro is ontworpen voor en door restaurantpersoneel om 24/7 deskundige...

Basecamp

4,3
#2 alternatief voor 7shifts
Basecamp is een toepassing voor projectmanagement en dagelijkse taakregistratie die geschikt is voor gebruik door teams...

Google Sheets

4,7
#3 alternatief voor 7shifts
Google Spreadsheets is een cloudgebaseerd spreadsheetplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(1.102)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je 7shifts al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 1.102 reviews worden weergegeven
heather
Totaalscore
  • Sector: Restaurants
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

7shifts, not just for scheduling

Beoordeeld op 28-3-2019

I have found that using 7shifts significantly decreases the number of errors surrounding scheduling...

I have found that using 7shifts significantly decreases the number of errors surrounding scheduling and requested time off which is priceless in a labor market like this. furthermore, the time and energy spent on writing the schedule is much lower than when we used a homemade spreadsheet.

Pluspunten

7shifts makes scheduling easy with a copy to next week feature that allows scheduler to mimic previous weeks schedules.

the repeating schedule feature makes scheduling kinder - allowing staff to set a weekly schedule of availability.

the chat and announcements feature lets communication flow without messier emails and texts.

the app-based time off submissions really simplify and streamline a formerly archaic system that was easy to screw up with paper notes, emails, calendars, notebooks.

the shift pool empowers staff to make last minute changes to their schedules or pick up extra work.

Minpunten

there's a lot of neat features that you have to pay extra for like an events calendar and labor to sales based scheduling.

Antwoord van 7shifts

Amazing! Thanks so much for the review Heather. We are happy to hear that 7shifts is proving beneficial to your team at State Park, especially in a tight labor market. Please do not hesitate to reach out if there is ever anything we can do to help support you or your team.

Ashley
Totaalscore
  • Sector: Supermarkten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

7Shifts Needs Ways to Search for Message Posts that Have Happened in the Past

Beoordeeld op 13-12-2022

The scheduling feature, though I do not make the work schedule, seems to work well.

The scheduling feature, though I do not make the work schedule, seems to work well.

Pluspunten

The way the schedule is laid out on the dashboard is nice and easy to see and understand.

Minpunten

I need a way to know employee phone numbers when they are not scheduled. On the iPad app, I currently hover over their name (when they are scheduled) and their phone number appears. My coworker is somehow able to see all employee phone numbers regardless of when the person is scheduled, but we could not get access to that on another device. This brings me to another issue: the ability to use all of the features pan-device. It seems like some employees can get some information on some devices, but we cannot find/use every feature on every device, app or website. In the communication/messaging area, we need to be able to bold, underline, and italicize, just like in an email. We need to be able to search for messages, just like in emails.This software is very slow on every device I have used, and in multiple internet connectivity areas. Sometimes a customer is asking for a particular employee. Rather than physically walking around and searching our 4500 sq ft store and office space that's in a separate area, it would be nice to be able to check 7Shifts to see if that person is even working—alas, I can usually walk the entire floor and check three separate office spaces BEFORE the 7shifts Dashboard loads.

Amy
Totaalscore
  • Sector: Restaurants
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Easy to Use could use some work on integration

Beoordeeld op 13-12-2022

Good service for the money!

Good service for the money!

Pluspunten

The at your hands mobile app is the best!

Minpunten

The integration with toastDoesn't always recognize new employees, swaps, etc

Tricia
Totaalscore
  • Sector: Restaurants
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Best Bang for Your Buckl

Beoordeeld op 13-12-2022

I don't know that we could function properly & in our budget without a scheduling program. We...

I don't know that we could function properly & in our budget without a scheduling program. We previously used Hot Schedules. It was complicated for everyone & had a lot of extra junk no one really used or needed. We moved to 7shifts & it was a breath of fresh air!!! So much easier to use, the reports it provides are fantastic & it has built in tools that guide the scheduler to meeting their labor costs. Labor is undeniably our largest expense. It is also our most important so having 7shifts help us manage that is priceless. By the way, it is NOT expensive!!

Pluspunten

I find it to be very user friendly for our GM's that build their schedules. I also appreciate the fact that it puts our staff in charge of their schedules. If they play by the rules of 7shifts, they can really make their schedules work for them.

Minpunten

Customer service; chatting is not efficient & even if the tech is the one that isn't responding, you still get kicked out when the time is up.

Ciara
Totaalscore
  • Sector: Restaurants
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

7shifts, great for more than just scheduling

Beoordeeld op 13-12-2022

Pluspunten

It’s convenient the the mobile app works well to do most scheduling updates and adding of employees. The messaging also works well for getting in touch with team members and the facts that contact information is readily available to our teams to connect.

Minpunten

Sometimes there are issues where employees do not have update notifications enabled and they miss updates. You also can’t reactivate terminated employees from the mobile app. You don’t get a good view of hourly shift coverage in the mobile app like you do from accessing online in the browser.

5 van 1.102 worden weergegeven Lees alle reviews

7shifts - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over 7shifts.

7shifts kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 34,99/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

7shifts heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

7shifts ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans, Spaans

7shifts ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

7shifts kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ADP Workforce Now, Brink POS, CAKE, CAKE POS, Clover, GoTab POS, Gusto, Harbortouch POS, Heartland Payment Processing, Heartland Payroll, Heartland Restaurant, Lightspeed, Lightspeed POS, Lightspeed Retail, MYR POS, NCR Aloha, POSitouch, Paycom, Paycor, Paylocity, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, Restaurant Manager, Revel Systems, Rezku POS, Solink, Speakap, Square Point of Sale, Squirrel POS, Tenzo, Toast POS, TouchBistro, UltiPro, Upserve, Vexilor POS, Wagepoint

7shifts biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor 7shifts.