Teamleader

Over Teamleader

Een zaak runnen, het is geen evidentie. Dankzij Teamleader zeg je alle tijdrovende rompslomp vaarwel. Met onze work management software kan je verkopen, factureren en werk plannen. En dat alles op één plek. Zo zorg je ervoor dat alle relevante informatie niet langer versnipperd is over verschillende inboxen, Excelsheets en software. Resultaat: een perfect overzicht van de lopende verkoopkansen, projecten en betalingen; en misschien nog crucialer: een haarscherp beeld van hoe je bedrijf presteert.

Meer dan 60.000 ondernemers en hun teams behouden dagelijks de controle over hun werk met onze work management oplossingen. Van IT agencies en digitale marketeers helemaal tot loodgieters en bouwbedrijven.

Meer gedaan, minder gedoe. Klinkt goed?

Prijzen vanaf:

€ 30,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Nederland en nog 1 andere

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en nog 1 andere

Prijzen vanaf:

€ 30,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Teamleader Software - 1
Teamleader Software - 2
Teamleader Software - 3
Teamleader Software - 4
Teamleader Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Teamleader-video
Teamleader Software - 1
Teamleader Software - 2
Teamleader Software - 3
Teamleader Software - 4
Teamleader Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Teamleader: 58

  • API
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • CRM
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Factureren
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Inkoop en ontvangst
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kennisbankbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Priorisering
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Referenties bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verwerking van creditcards
  • Voor meerdere talen
  • Workflowbeheer

Alternatieven

ActiveCampaign

4,6
#1 alternatief voor Teamleader
Verbonden e-mailmarketing, marketing automation, CRM en accountbeheer voor bedrijven die contact willen maken met...

Trello

4,5
#2 alternatief voor Teamleader
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en...

UNIT4 ERP

3,7
#3 alternatief voor Teamleader
Unit4 ERP is geïntegreerde ERP-software die is ontworpen om bedrijven in de sectoren van professionele dienstverlening,...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#4 alternatief voor Teamleader
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(42)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je Teamleader al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 42 reviews worden weergegeven
Arthur
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Leading the Team

Beoordeeld op 26-1-2021

Wij gebruiken het hoofdzakelijk als een CRM systeem en het bijhouden van de kosten per project...

Wij gebruiken het hoofdzakelijk als een CRM systeem en het bijhouden van de kosten per project alsook voor de medewerkers om hun prestaties bij te houden.

Pluspunten

Het is eenvoudig qua gebruiksgemak, ongelooflijk makkelijk te implementeren en door zijn eenvoud ook snel aangenomen door het team, zowel bij oudere leden als nieuw leden.

Minpunten

Sommige integraties met google zouden iets eenvoudiger kunnen worden gemaakt en een eenvoudiger overzicht van alle tools ter beschikking zouden soms de zoektocht naar functionaliteiten kunnen vergemakkelijken

Overwogen alternatieven

monday.com

Redenen om voor Teamleader te kiezen

Te ingewikkeld en onoverzichtelijk voor kleinere teams zoals het onze

Overgestapt van

Trello

Redenen om over te stappen op Teamleader

Opnieuw, voor kleinere teams zoals het onze is teamleader een veel geschiktere oplossing.

Antwoord van Teamleader

Thanks for taking the time to review us, Arthur! Glad to learn Teamleader has helped your entire team keep an easy overview.

Ruben
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Onlogisch, slechts ondersteuning, niet flexibel, schandalige exit-strategie

Beoordeeld op 8-9-2020

Een greep uit de vragen om verbetering:
- Gebruiker beheer: moet via Teamleader aangevraagd worden,...

Een greep uit de vragen om verbetering:
- Gebruiker beheer: moet via Teamleader aangevraagd worden, de factuur is sneller in huis dan de toekenning van de juiste rechten aan nieuwe collega's. Reactie: Aanpassen heeft geen prioriteit;
- De opmaak van teksten in notitievelden is niet handig of logisch. Reactie: Aanpassen heeft geen prioriteit;
- Een lopende verkoopdeal kun je niet afronden als je wijzigingen moet doorvoeren. Je ook geen einddatum opgeven. Hierdoor mis je het overzicht van de actuele deals. Reactie: Aanpassen heeft geen prioriteit
- Je kunt contactpersoon hangen aan een notitie die betrekking heeft op een verkoopkans (deal), alleen het bedrijf. Reactie: Aanpassen heeft geen prioriteit
- Je kunt geen taken aan een verkoopkans hangen en daarom kun je niet zien wat je nog moet doen voor een verkoopkans, behalve als je op een andere plek gaat zoeken.
- Exit-strategie: Ze hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de informatie versnippert verpakt zit in allerlei HTML code. Ik heb de export van basale informatie in twee fases moeten doen omdat het aantal velden dat tegelijk geëxporteerd kon worden beperkt werd. Belangrijke informatie zoals notities van gesprekken en achtergrondinfo kon niet geexdporterd worden. Die moest ik opvragen. Wat ik toen kreeg sloeg echt alles. Ik kreeg de geschiedenis van alle wijzigingen in excel en mocht daar vervolgens zelf chocolade van maken, ik ben daar drie dagen mee bezig geweest (en ik ben handig met Excel). Schandalig!

Pluspunten

Alles wat aangegeven staat zit er in: o.a. crm

Minpunten

Het systeem heeft een onlogisch opbouw waardoor je informatie op beperkte plaatsen in het systeem terug ziet. Daarom moet je heel veel door het systeem klikken en zoeken voordat je overzicht hebt. Er zitten veel beperking in het gebruik en is dus niet flexibel. Last but not least: Als je weg gaat krijg je je gegevens niet in een eenvoudig om te zetten format.

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Teamleader

Het leek een goed programma voor een MKB bedrijf, helaas niet de waarheid.

Antwoord van Teamleader

Hi Ruben, thank you for taking the time to give us valuable feedback. It is true that you cannot customize everything in Teamleader, our goal is to be an all-in-one tool that fits many types of companies, from IT agencies to construction companies. We allow for some customization of course, and if you need more we can recommend our tool Yadera (https://yadera.com/). In the meantime we have also made some changes: you can now manage all user rights yourself, and assign tasks to deals. I hope that the assistance we gave in getting the data you needed was sufficient, if not please don't hesitate to let us know if something is still missing. In any case, we're very happy that you have decided to stay with us in the end!

karel b
Totaalscore
  • Sector: Afdrukken en drukwerk
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

goede ervaring

Beoordeeld op 15-2-2021

makkelijke opvolging van verkoopsteam
er zijn er natuurlijk altijd die er de kantjes van af lopen...

makkelijke opvolging van verkoopsteam
er zijn er natuurlijk altijd die er de kantjes van af lopen en deals aanmaken zonder ook maar één kans op verkoop !

Pluspunten

functies en opbouw is duidelijk en praktijk gericht

Minpunten

opbouw van de raportering kan nog beter
lijsten opbouw ook

Overwogen alternatieven

UNIT4 ERP

Redenen om over te stappen op Teamleader

eenvoud gebruiksgemak en opbouw goed verkoopsteam (je krijgt duidelijk antwoord op je vragen)

Antwoord van Teamleader

We begrijpen helemaal wat je bedoelt, wij moeten ons salesteam ook altijd in toom houden. Gelukkig zijn ze ook heel enthousiast om al je vragen te beantwoorden, en heb je Teamleader om bij te houden hoeveel van die deals ook echt geclosed worden :) Bedankt voor je mooie review, Karel!

Ingrid
Totaalscore
  • Sector: Consumentenelektronica
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Gebruikersgemak

Beoordeeld op 13-1-2021

Wanneer je zaken zoals uren, productiviteit, moet analyseren. Maar ook in een overzicht het...

Wanneer je zaken zoals uren, productiviteit, moet analyseren. Maar ook in een overzicht het verzuim, vakantiedagen resterend wilt zien, minuren, overuren, je alles ineens inzichtelijk hebt. Wat handig is tijdens 1-1 gesprekken met medewerkers, jaarafsluiting, beoordelingen etc.

Pluspunten

Functionaliteit, controle mogelijkheden team, mogelijkheid van rechten voor bepaalde functies, agenda ( verzuim| verlof| etc. Daadwerkelijke uren, alles in 1 systeem zodat ik bij controle niet continue hoef te wisselen. Betrouwbaar. Snel.

Minpunten

Uitleg die nodig is bij nieuw personeel. Je moet het systeem echt leren kennen om er optimaal gebruik van te kunnen maken,

Antwoord van Teamleader

Bedankt voor je mooie review, Ingrid! Blij om te lezen dat Teamleader je handige inzichten verschaft. Ken je onze online webinars al? https://www.teamleader.nl/webinars
Ze zijn de ideale manier om nieuwe collega's Teamleader te leren kennen.

Sven
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Gemakkelijkheid met goede ondersteuning.

Beoordeeld op 21-1-2021

Pluspunten

Gemakkelijke facturatie en opvolging, gebruiksgemak voor deals.

Minpunten

Momenteel niet echt nadelen aan de software.
Moest het mogelijk zijn om een database te maken waar de inkomende facturen per leverancier kunnen bewaard worden zodat er niet tussen de optionele boekhouding software moet geschakeld worden.

Antwoord van Teamleader

Geen nadelen aan de software, een mooiere review kunnen we niet wensen :) Bedankt, Sven! Momenteel zijn er geen concrete plannen om inkomende facturen in Teamleader te beheren, maar blijf je ideeen voor nieuwe functionaliteiten zeker delen. Ook zonder nadelen is die feedback waardevol voor ons om te kunnen blijven evolueren en verbeteren!

5 van 42 worden weergegeven Lees alle reviews

Teamleader - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Teamleader.

Teamleader kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: € 30,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

ONE: €30/month GO: €50/month MOVE: €60/month BOOST: €80/month

Teamleader heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

Teamleader ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Spaans

Teamleader ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Teamleader kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

3CX, ActiveCampaign, ActiveDEMAND, Adobe Commerce, Aircall, Benchmark Email, Brevo, Campaign Monitor, Chargebee, Clio, ConnectWise PSA, Constant Contact, Dotdigital, Dropbox Business, EZ Texting, Emma, Eventbrite, Formstack Forms, FreshBooks, FullContact, GetResponse, Gmail, Google Ads, Google Calendar, Google Contacts, Gravity Forms, Groove, Help Scout, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Instapage, Intercom, Jotform, Keap, Kustomer, Lead Gen & CRM (formerly SharpSpring), Leadpages, LeadsBridge, LinkedIn for Business, MailUp, Mailchimp, MailerLite, Mailjet, Marketo Engage, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Mollie, Myphoner, Odoo, Oracle Eloqua Marketing Automation, PayPal, PersistIQ, Podio, PontoApp, PrestaShop, QuickBooks Online Advanced, Recurly, Robly, Sage Business Cloud, SendGrid, Shopify, Slaask, Slack, Stripe, Teamwork Desk, Teamwork.com, TractionNext, Trello, Twilio, Twinfield, Unbounce, WooCommerce, WordPress, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite, dotloop, iCloud, noCRM.io

Teamleader biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Teamleader.