
Timely
Over Timely
Beheer en ontwikkel vanaf elke gewenste locatie een succesvol bedrijf. Timely is gebruiksvriendelijke software voor bedrijven.
Timely draait op al je apparaten, waardoor je de vrijheid hebt om je bedrijf onderweg te runnen.
Maak het leven van je klanten gemakkelijker met online boekingen en geautomatiseerde afspraakherinneringen via sms en e-mail. Vergroot het klantbehoud met VIP-kortingen en e-mailmarketing. Bewaar al je klantinformatie op één plek met notities en geautomatiseerde verkoop- en afsprakenregistratie.
Het beheren van je team is een fluitje van een cent dankzij Timely. Stel personeelsmachtigingen in, schakel automatische dagkaarten in en krijg gemoedsrust in de wetenschap dat je team ook op hun eigen apparaten toegang heeft tot Timely. Word een gegevensgestuurd bedrijf met realtime verkoop- en productiviteitsrapporten van medewerkers.
Pas Timely aan op je bedrijf met add-ons zoals Microsoft Outlook, Google Agenda of Apple Calendar. Verbind krachtige add-ons voor de boekhouding (Xero, MYOB, Quickbooks), detailhandel (Vend) en e-mailmarketing (MailChimp).
Het instellen van je account is eenvoudig. Als je uit een ander systeem komt, heeft dit platform een toegewijd migratieteam klaar staan om je gegevens over te brengen. Het ondersteuningsteam van wereldklasse is snel en vriendelijk en beschikbaar via livechat, e-mail of telefoon.
Geen contracten, verborgen kosten of annuleringskosten. Maandelijkse abonnementen beginnen vanaf $ 20.
Afbeeldingen






Twijfels over Timely?
Vergelijk met een populair alternatief

Timely
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Square Point of Sale

ZENOTI

Phorest

Square Appointments

Reviews
Heb je Timely al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
My daily must have
Beoordeeld op 1-11-2017
My go to calendar. Could not live with out it
My go to calendar. Could not live with out it
Pluspunten
Its easy to add appointments from any device. The recurring feature is wonderful to recur appointments. I love that this ties with vend to take payments
Minpunten
That you have to open up the customer to see the notes. Would love to click on their name and view the notes on a client
- Sector: Hoger onderwijs
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Organize your diary with ease!
Beoordeeld op 27-11-2018
Pluspunten
Very easy to use and train new users on. Intuitive dashboard and very clear user interface.
Timely has been optimized very well for mobile use, enabling us and our users to use this out-and-about.
The customization options of the widget and mini-site are great, and work well with lots of our systems.
The ability to send communications via SMS is very helpful, though not clear when initially purchased.
Minpunten
The lack of language support really isn't great, especially at an organization with lots of international users (non-English speaking).
It wasn't particularly clear when we first purchased Timely that the ability to send SMS's wasn't part of the original plan, and had to purchase separately.
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
Program needs work and better customer service
Beoordeeld op 7-11-2015
Timely is definitely beautiful and effortless. It is one of the better salon software programs I...
Timely is definitely beautiful and effortless. It is one of the better salon software programs I have come across in my 15 years in this industry however, if you live in Canada/United States this is not the software for you. It does not separate taxes on reports so you can never distinguish between your GST and your PST. Also, it does not offer the tip option and as tips are a massive part of the service industry in Canada and the United States this is one of their biggest downfalls. Its overall program is easy to use and very nice looking however it isn't a program that should be offered worldwide. I used the free trial for a few days just to test it out and see, I did have a few questions that I wanted answered and it took their customer service team an entire two days to reply (I sent in my query during the week so there is no excuse for this). I do hope that they add to their program because I believe they have a good thing going they just need a little more work.
Antwoord van Timely
Hi Carmen, thanks for your feedback - it's great to hear you found Timely to be one of the best.
We're sorry it didn't quite fit your needs. We are constantly adding new features and there's lots more to come.
Apologies also for a slow reply, it looks like it took 30 hours for us to respond to your request. This is certainly slower than normal, and replying within 10 hours is something we work hard to achieve. We understand how important it is to hear back quickly when you're working through things, so we place huge value on fast, helpful customer service (it's one of the main reasons our customers love Timely!). Your feedback reassures us of the importance of that focus, so thank you.
Adding a tip to a service is a feature we will likely add in future, you can vote for it here: http://bit.ly/1SEcirR
Thanks again for the thoughtful feedback, really appreciate your time :-)

- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Make appointments in a timely fashion!
Beoordeeld op 16-12-2018
Pluspunten
Timely is extremely easy and intuitive to use. It allows appointments to be quickly scheduled with the user friendly interface. Timely also allows users to manage packages and inventory. Overall, Timely is a great all in one program to use for any business.
Minpunten
Timely can make it a little bit difficult to manage a huge list of clients.

- Sector: Administratie
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Super simple to use and clients love it
Beoordeeld op 9-1-2018
It has been a game changer for our business in terms of managing my client servicing calendar....
It has been a game changer for our business in terms of managing my client servicing calendar. We're also the only accountant in our region with online booking capability - so it's also helped us to differentiate ourselves from our competitors.
Pluspunten
My clients love that they can book online the type of service they need from our Professional Services practice and that they get a text message reminder. I love how it has streamlined our business and helped us manage appointments - with automated buffer time for just in case a meeting runs over time.
Minpunten
Having too many options for online appointments is confusing for clients. I'd love it if we were able to have different booking 'landing pages' for different service groups.
Timely - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Timely.V. Welke prijsmodellen heeft Timely te bieden?
Timely kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: AU$ 39,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Timely?
Timely heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Timely ondersteund?
Timely ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Timely ondersteuning voor mobiele apparaten?
Timely ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Timely worden geïntegreerd?
Timely kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Authorize.Net, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Tag Manager 360, MYOB Business, Mailchimp, Meta for Business, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Shopify, Stripe, Tyro, WordPress, Xero, Zapier, iZettle
V. Welke mate van ondersteuning heeft Timely te bieden?
Timely biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Timely.