
Timely
Over Timely
Beheer en ontwikkel vanaf elke gewenste locatie een succesvol bedrijf. Timely is gebruiksvriendelijke software voor bedrijven.
Timely draait op al je apparaten, waardoor je de vrijheid hebt om je bedrijf onderweg te runnen.
Maak het leven van je klanten gemakkelijker met online boekingen en geautomatiseerde afspraakherinneringen via sms en e-mail. Vergroot het klantbehoud met VIP-kortingen en e-mailmarketing. Bewaar al je klantinformatie op één plek met notities en geautomatiseerde verkoop- en afsprakenregistratie.
Het beheren van je team is een fluitje van een cent dankzij Timely. Stel personeelsmachtigingen in, schakel automatische dagkaarten in en krijg gemoedsrust in de wetenschap dat je team ook op hun eigen apparaten toegang heeft tot Timely. Word een gegevensgestuurd bedrijf met realtime verkoop- en productiviteitsrapporten van medewerkers.
Pas Timely aan op je bedrijf met add-ons zoals Microsoft Outlook, Google Agenda of Apple Calendar. Verbind krachtige add-ons voor de boekhouding (Xero, MYOB, Quickbooks), detailhandel (Vend) en e-mailmarketing (MailChimp).
Het instellen van je account is eenvoudig. Als je uit een ander systeem komt, heeft dit platform een toegewijd migratieteam klaar staan om je gegevens over te brengen. Het ondersteuningsteam van wereldklasse is snel en vriendelijk en beschikbaar via livechat, e-mail of telefoon.
Geen contracten, verborgen kosten of annuleringskosten. Maandelijkse abonnementen beginnen vanaf $ 20.
Prijzen vanaf:
AU$ 39,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Timely
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Australië, Brazilië, Canada, Duitsland, Verenigd Koninkrijk , India, Japan, Mexico, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten en nog 5 andere
Ondersteunde talen
Engels
Prijzen vanaf:
AU$ 39,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Timely
Afbeeldingen






Functies
Totaal aantal functies van Timely: 100
Alternatieven
ZENOTI

Square Appointments

Phorest

Square Point of Sale

Reviews
Heb je Timely al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
great to manage appoiments
Beoordeeld op 19-11-2018
Pluspunten
Works great! Ease of use is amazing! Even my assistant caught on easily!
Minpunten
I can't think of anything I dont like about this software.
- Sector: Consumentendiensten
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Changed from MINDBODY to TIMELY
Beoordeeld op 30-11-2017
Daily salon life is just easier with TIMELY.
TIMELY does everything the larger brands do but at a...
Daily salon life is just easier with TIMELY.
TIMELY does everything the larger brands do but at a tenth of the price.
Daily, monthly and yearly salon management is a breeze with TIMELY.
Clients love the ease of online booking. No need to download buggy apps.
Clients are loving the reminder sms.
I was a long term MINDBODY user and can't believe I stayed so long using an over priced buggy system because I just didn't know TIMELY existed.
Best business decision I've made in the last 5 years is making the change to TIMELY.
Pluspunten
After the most recent price hike from MINDBODY I had no choice but to search an alternative. It appeared as if no-one on the market had it all until I found TIMELY. I was going on holiday and had 10 days to have the change over taken care of. The TIMELY team did a flawless transition. Smooth, simple, effective changeover. The follow-up support has been spectacular.
I was happy with MINDBODY to a degree but now I'm using TIMELY I understand just what I was missing out on. The timely team do everything to make the implementation of their product as hassle free as possible. You always get to email the same support person who is completely familiar with your situation.
I have integrated the software into my website and my clients are loving it. The feedback at this stage is 100% in favour of TIMELY.
I don't have a computer in the salon and am able to do everything from my Android phone without having to download some buggy app.
Client management and reporting is a breeze and has so many ways of breaking down your business's progress. The integration of MailChimp, POS and taxation programs make it a spectacular platform for promotions, financial management and my accountant loves how easy it makes my monthly closeout.
Interested to see what TIMELY build into the system in the future!
Minpunten
Only available in English.
Not all pages are phone screen optimised.
No telephone contact available with tech support.... Sometime emails just suck!
- Sector: Schoolleiding
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10
Small business
Beoordeeld op 5-9-2016
It's very clunky. Even ticking off attendance is clunky. I now have two devices on the go, my phone...
It's very clunky. Even ticking off attendance is clunky. I now have two devices on the go, my phone for ticking off & my iPad for note taking.
Otherwise I waste my client's time with the formalities.
Pluspunten
Once you get into it the presentation is clear.
Minpunten
Multiple bookings still can't happen. We got around it by selling vouchers. Took a while for clients to twig that they needed to buy vouchers for themselves (normally one buys a voucher as a gift for someone else) even though we put big discounts on them.
Creating invoices still can't happen without creating a "product."
I have to use a different app for invoices.
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Timely has organised our Pet care business immaculately!
Beoordeeld op 22-6-2016
We used to manage our customer appointments using a written diary, however at the rate our business...
We used to manage our customer appointments using a written diary, however at the rate our business has scaled in 12 months, this was simply not an effective solution. Following extensive research into finding the best cloud solution for our pet care business, Timely provided the most customisable yet simplistic solution that ticked all the boxes I needed ticking. Managing customer appointments is so simple and extremely effective in minimising customers no shows with Timely's reliable customer reminders. We have booked over 2000 appointments in the past 12 months without a single hitch. Were extremely please with how this integrates so well with our operations.
Pluspunten
Ease of use for appointment scheduling, Customer notifications have saved us a lot of customer no shows, The Dashboard is very useful for a snapshot of daily weekly, monthly sales data. Ability to log in from anywhere is great. Invoicing is also very easy.
Minpunten
The IOS mobile app need further development to allow a number of simple tasks, i.e. notifications, deletion of appointment permanently, ability to view sales and customer information. Development needs more focus, I dont believe I've seen any functional updates since release.
- Sector: Hoger onderwijs
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Organize your diary with ease!
Beoordeeld op 27-11-2018
Pluspunten
Very easy to use and train new users on. Intuitive dashboard and very clear user interface.
Timely has been optimized very well for mobile use, enabling us and our users to use this out-and-about.
The customization options of the widget and mini-site are great, and work well with lots of our systems.
The ability to send communications via SMS is very helpful, though not clear when initially purchased.
Minpunten
The lack of language support really isn't great, especially at an organization with lots of international users (non-English speaking).
It wasn't particularly clear when we first purchased Timely that the ability to send SMS's wasn't part of the original plan, and had to purchase separately.
Timely - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Timely.V. Welke prijsmodellen heeft Timely te bieden?
Timely kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: AU$ 39,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Timely?
Timely heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Timely ondersteund?
Timely ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Timely ondersteuning voor mobiele apparaten?
Timely ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Timely worden geïntegreerd?
Timely kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Authorize.Net, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Contacts, Google Tag Manager 360, MYOB Business, Mailchimp, Meta for Business, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Shopify, Stripe, Tyro, WordPress, Xero, Zapier, iZettle
V. Welke mate van ondersteuning heeft Timely te bieden?
Timely biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Timely.