Smartsupp Live Chat - Overzicht

Wat is Smartsupp Live Chat?

Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen.

Dit is een van de meest populaire livechats, met 54.000 actieve gebruikers wereldwijd. Profiteer van de geavanceerde functies zoals automatische berichten, bezoekersregistratie of gedetailleerde statistieken.

Je klanten surfen op dit moment op je website. Maak een VOOR ALTIJD GRATIS account aan en begin vandaag nog met hen te chatten.

Smartsupp Live Chat - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 0,00/maand

Prijsopties

Gratis proef
Gratis
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

Smartsupp Live Chat - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 5 andere, India, Japan, Duitsland, Brazilië, Mexico
Ondersteunde talen
Deens, Duits, Engels, Frans, Hongaars en nog 6 andere, Italiaans, Nederlands, Pools, Russisch, Spaans, Tjechisch

Media

Smartsupp dashboard conversation
Smartsupp visitor list
Smartsupp chat widget
Smartsupp mobile apps
Schermopname van Smartsupp Live Chat: Smartsupp dashboard conversation Schermopname van Smartsupp Live Chat: Smartsupp visitor list Schermopname van Smartsupp Live Chat: Smartsupp chat widget Schermopname van Smartsupp Live Chat: Smartsupp mobile apps

Smartsupp Live Chat reviews

Smartsupp Live Chat reviews

Totaalscore
4,7
/
5
Uitstekend
166

Zeer goed
53

Gemiddeld
7

Slecht
0

Erg slecht
1

Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
Functies
4,4
Gebruiksgemak
4,8
Klantenondersteuning
4,6
96% heeft deze app aanbevolen
Luca N.

GREAT WEB CHAT

We have been with them for 2 years and the service satisfies us.


Vertalen met Google
Krystian P.

3 in 1 program - it's great if it's possible with you

The program is well-worked intuitive as well as simple to use and in settings, anyone who has ever been in contact with these types of programs will be able to handle it without any problem. However, I would like to ask you about the possibilities and future integration in this program ????. That is why I will ask the question as in the title of the opinion. Is it possible for Smartsupp live chat to have additional calling options, e.g. callpage.io, we also have it in use, and pop-up messages, now marketing number 1, it works well with us. That is why we would like to have such a platform so that everything is in one place so as not to litter the website and not slow down the operation on the web. ??


Vertalen met Google
Mansour M.

Cost effective?


Vertalen met Google
Gianni O.

the customer does not know if I am responding

while a customer writes I understand it from the three dots that flash. But when I write, the client is not warned and often abandons the conversation


Vertalen met Google
Frank L.

When visitors come to my website, no popup notification, only voice notification


Vertalen met Google
Luca N.
Sector: Meubels
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

GREAT WEB CHAT

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 4-10-2019
Bron van de reviewer: Capterra

We have been with them for 2 years and the service satisfies us.

Pluspunten

Low prices, good customer support, video recording on the site.

Minpunten

Missing the possibility to send attachments or more integration with the cms (example prestashop)

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van Smartsupp

Hello, Luca, thanks a lot for your review. We are glad you have been with us for 2 years now and we hear your concerns.
The file-sharing option will be ready in the new chat widget, which should be out this month. You can read more about what new chat widget brings here: www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/
We became an official partner of prestashop and the integration is available. You can find it here: https://www.smartsupp.com/help/#integrations

All the best, Michaela

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 8.0/10

Krystian P.
Sector: Spoorwegmaterieel
Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

3 in 1 program - it's great if it's possible with you

Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 8-9-2019
Bron van de reviewer: Capterra

The program is well-worked intuitive as well as simple to use and in settings, anyone who has ever been in contact with these types of programs will be able to handle it without any problem. However, I would like to ask you about the possibilities and future integration in this program ????. That is why I will ask the question as in the title of the opinion. Is it possible for Smartsupp live chat to have additional calling options, e.g. callpage.io, we also have it in use, and pop-up messages, now marketing number 1, it works well with us. That is why we would like to have such a platform so that everything is in one place so as not to litter the website and not slow down the operation on the web. ??

Pluspunten

I like statistics, customer search image, it gives us the opportunity to improve our ads and in particular the information that the customer needs about a given production so that he can read in detail and know what he is buying.

Minpunten

Everything is fine and I have no objections to the program and its work.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van Smartsupp

Hello, Krystian, thank you very much for your positive review!

Currently we are not planning to add any calling options to Smartsupp, because we believe you are able to help your customers more effectively via chat, using screenshots and links.

Regarding the pop-up messages, you can use our automatic messages: https://www.smartsupp.com/help/automatic-messages/.
Currently, they open the whole chat window, but in the new chat widget they will show up as pop-up messages, you can see the example in this article and read some more about the new widget: https://www.smartsupp.com/blog/new-smartsupp-widget/

All the best, Michaela

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Mansour M.
Sector: Internet
Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Cost effective?

Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 31-8-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Pluspunten

the setup is quite easy and the dashboard is intuitive.

Minpunten

120 dollars a year is still quite a cost

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 6.0/10

Gianni O.
Sector: Cosmetica
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

the customer does not know if I am responding

Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 9-10-2019
Bron van de reviewer: Capterra

while a customer writes I understand it from the three dots that flash. But when I write, the client is not warned and often abandons the conversation

Pluspunten

simplicity, price, application on smartphone

Minpunten

customers leave quickly.
if I can't answer and the customer leaves, he doesn't leave the email or phone to be contacted

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van Smartsupp

Thank you very much for your review!
You can solve the problem with missing customer contact info by setting a pre-chat form here https://www.smartsupp.com/app/settings/chatbox/options (screenshot: http://prntscr.com/pjxvcz ).

Also, the customers are able to see you are writing, but the do not see any activity if you are deleting text or making a pause to think for a bit. That is why we recomend writing shorter and quick answers, so that the customer knows you are there.

If you have any other unclarities or problems, let us know at [email protected] We're always happy to help :)

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 5.0/10

Frank L.
Sector: Import en export
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

When visitors come to my website, no popup notification, only voice notification

Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
Beoordeeld op 15-7-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Pluspunten

It is easy to use, UI design is nice.
Customized auto-messsage reply is super convenient.

Minpunten

When visitors come to my website, no popup notification, only voice notification, so I have to salways wear my earphone.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van Smartsupp

Hello, Frank! Thank you for the review, we are glad you find Smartsupp easy to use :)
Desktop notifications are often an issue, because every browser has different settings. You can find a guide on how to activate them in our Help section here https://www.smartsupp.com/help/desktop-notifications/. Hope you find this information useful.

All the best,
Michaela from Smartsupp

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Gebruikersaanbeveling
8,9/10
Gebaseerd op 227 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van Smartsupp Live Chat

Prijzen van Smartsupp Live Chat

Vanaf
US$ 0,00/maand
Gratis proef
Gratis
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Gebaseerd op 227 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Smartsupp Live Chat - Functies

Smartsupp Live Chat - Functies

API
Aanpasbare branding
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Beheer van supporttickets
Bewaking
CRM-integratie
Chatten
Communicatie via meerdere kanalen
E-mailintegratie
Enquêtes en feedback
Instant Messaging
Integratie van derden
Integratie van sociale media
Kennisbankbeheer
Rapportage en statistieken
Realtime controle
Waarschuwingen / Escalatie
Workflowbeheer
Zelfserviceportal
Functies
4,4/5
Gebaseerd op 227 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Smartsupp Live Chat - Veelgestelde vragen

Smartsupp Live Chat - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Smartsupp Live Chat.

V. Welke prijsmodellen heeft Smartsupp Live Chat te bieden?

Smartsupp Live Chat kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 0,00/maand

Prijsmodel: Gratis, Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van Smartsupp Live Chat?

We hebben geen informatie over functies van Smartsupp Live Chat

V. Wat zijn de typische gebruikers van Smartsupp Live Chat?

Smartsupp Live Chat heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Openbare diensten, Non-profit, Freelancers, Middelgroot bedrijf

V. Welke talen worden door Smartsupp Live Chat ondersteund?

Smartsupp Live Chat ondersteunt de volgende talen:

Deens, Duits, Engels, Frans, Hongaars, Italiaans, Nederlands, Pools, Russisch, Spaans, Tjechisch

V. Welke prijsmodellen heeft Smartsupp Live Chat te bieden?

Smartsupp Live Chat kent de volgende prijsmodellen:

Gratis, Abonnement

V. Biedt Smartsupp Live Chat ondersteuning voor mobiele apparaten?

Smartsupp Live Chat ondersteunt de volgende apparaten:

Android, iPhone, iPad

V. Met welke andere apps kan Smartsupp Live Chat worden geïntegreerd?

Smartsupp Live Chat kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BigCommerce, Joomla, Logicbox, SITE123, Shopify, Unbounce, Weebly, Wix, Wordpress, iPresso

V. Welke mate van ondersteuning heeft Smartsupp Live Chat te bieden?

Smartsupp Live Chat biedt de volgende ondersteuningsopties:

Online ondersteuning, Veelgestelde vragen, Kennisbank