Gainsight CS

Analyses voor klantensucces

4,3 /5 (30 review) Schrijf een review!

Gainsight CS - Overzicht

Wat is Gainsight CS?

Gainight combineert gegevens uit meerdere bronnen van klanteninformatie, zoals gebruikslogboeken, verkoopgegevens, ondersteuningstickets en enquêtes, en het gebruikt een analyse van deze gegevens om intelligente acties voor klantensucces te prioriteren en te automatiseren. Door deze combinatie van gegevens te analyseren kunnen gebruikers uit klantensucces, verkoop, marketing en productbeheer taken definiëren en prioriteren, workflows automatiseren, proactief omgaan met klantenbehoud, opzeggingen verminderen en upsell-mogelijkheden identificeren.

Gainsight biedt een 360-graden beeld van de klant door middel van gedetailleerde profielen en interactieve scorekaarten voor de status van de klant. De "Lifecycle Cockpit" biedt één centrale locatie voor het beheren van alle klantgerelateerde takenlijsten, taken, oproepen tot actie en op regels gebaseerde waarschuwingen. Je kunt opmerkingen plaatsen en notities maken over oproepen tot actie, in behandeling zijnde actiepunten bekijken, taken delegeren, de voortgang van taken bekijken en toegang krijgen tot gedetailleerde analyses van oproepen tot actie. Op rollen gebaseerde dashboards, vooraf ontworpen rapporten en de rapportontwerpfunctie helpen om de waarde van teamacties verder te begrijpen en de prestaties te optimaliseren.

Gainsight CS - Overzicht

Prijzen

Vanaf
N/A

Prijsopties

Gratis proef
Eenmalige licentie
Prijs-kwaliteitverhouding

Gainsight CS - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China en nog 5 andere, India, Japan, Duitsland, Brazilië, Mexico
Ondersteunde talen
Engels

Media

Gainsight CS alerts
Gainsight CS case company & usage data
Gainsight CS performance dashboard
Gainsight CS customer scorecard
Gainsight CS NPS survey
Gainsight CS-video Schermopname van Gainsight CS: Gainsight CS alerts Schermopname van Gainsight CS: Gainsight CS case company & usage data Schermopname van Gainsight CS: Gainsight CS performance dashboard Schermopname van Gainsight CS: Gainsight CS customer scorecard Schermopname van Gainsight CS: Gainsight CS NPS survey

Gainsight CS reviews

Gainsight CS reviews

Totaalscore
4,3
/
5
Uitstekend
14

Zeer goed
12

Gemiddeld
3

Slecht
1

Erg slecht
0

Prijs-kwaliteitverhouding
4,2
Functies
4,4
Gebruiksgemak
3,9
Klantenondersteuning
4,7
87% heeft deze app aanbevolen
Jenna H.

At my prior employer we used Gainsight for our CRM.

Great for customer management, as well as daily/monthly task management!


Vertalen met Google
Megan M.

Wonderful system for customer management!

Overall, using Gainsight has changed the way I work as an account manager. Before, I was using spreadsheets and other documents to track everything for my customer which was inefficient and cumbersome. Now, I'm able to set a plan for my customer upfront and use playbooks to follow and ensure the best experience possible for them! I will never go back to managing customers without it!


Vertalen met Google
Geverifieerde reviewer

Essential for my role

Overall, I'm satisfied with the tool. It's a required piece to the organization of my role.


Vertalen met Google
Angela M.

Very difficult implementation

You will not get any value out of this product unless you map out very thoroughly all of your processes, the factors that make an account poor or healthy and you have a dedicated resource to configure the system - it is by no means a plug n play tool, and you need to know what your goals are from the beginning.

Unfortunately, our implementation has been very difficult, and I have heard the same from other companies as well. The system is very tricky and requires the support of an implementation project manager in order to get most things completed.

Their support team is very good, and now that I know the system pretty well I am adept at making configuration changes quickly.


Vertalen met Google
Chad H.

The product delivers

I was pleased overall with the product and the service. I feel the product continues to evolve to serve the needs of CS management, the CSMs and other functions in the organization such as Sales.


Vertalen met Google
Jenna H.
Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

At my prior employer we used Gainsight for our CRM.

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 5-6-2018
Bron van de reviewer: Capterra

Great for customer management, as well as daily/monthly task management!

Pluspunten

I loved the ease of the product in managing tasks. It gave the option to snooze tasks to show that you've at least made an attempt prior to closing it out. Also, the fact that the product can integrate with Salesforce is great! It makes logging call activity for all of the company to see SO easy.

Minpunten

I didn't really have any cons in regards to the Software. I believe it's one of the products out there that you pay for what you get - it's by far the best CRM that I've used, thus far.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Megan M.
Sector: Beveiliging en opsporing
Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Wonderful system for customer management!

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 15-11-2019
Bron van de reviewer: Capterra

Overall, using Gainsight has changed the way I work as an account manager. Before, I was using spreadsheets and other documents to track everything for my customer which was inefficient and cumbersome. Now, I'm able to set a plan for my customer upfront and use playbooks to follow and ensure the best experience possible for them! I will never go back to managing customers without it!

Pluspunten

I really like using Gainsight to keep all of my customer information in one place. Daily, I use the tasks in my cockpit and success plans to keep me on task with my customer deliverables. The timeline allows me to have all of my notes, emails, and calls logged in one place. There are so many options to configure your customers C360, the options are almost endless.

Minpunten

I rarely have issues with using Gainsight, it really has changed the way I approach customer account management. I will say that there are times I have an issue with linking customer LinkedIn profiles, and I would love to see a more robust way to track customer org. charts. Otherwise, it's a wonderful tool!

Scoreverdeling

Gebruiksgemak

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Geverifieerde reviewer
Sector: Internet
Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Essential for my role

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 20-8-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Overall, I'm satisfied with the tool. It's a required piece to the organization of my role.

Pluspunten

I really like how this software helps me to manage my portfolio, goals for each account and track to completion.

Minpunten

At times, it can be complex and not as user friendly. There is so much this tool can do but the report aspect isn't as intuitive as I'd like.

Scoreverdeling

Gebruiksgemak

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Angela M.
Bedrijfsgrootte: 13-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Very difficult implementation

Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 8-12-2016
Bron van de reviewer: Capterra

You will not get any value out of this product unless you map out very thoroughly all of your processes, the factors that make an account poor or healthy and you have a dedicated resource to configure the system - it is by no means a plug n play tool, and you need to know what your goals are from the beginning.

Unfortunately, our implementation has been very difficult, and I have heard the same from other companies as well. The system is very tricky and requires the support of an implementation project manager in order to get most things completed.

Their support team is very good, and now that I know the system pretty well I am adept at making configuration changes quickly.

Pluspunten

ability to sync BI data and use it in Gainsight functionality; Account Scoring functionality, good for customer success teams where CSMs manage a lot of accounts

Minpunten

difficult to configure without support, buggy,

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 4.0/10

Chad H.
Sector: Internet
Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

The product delivers

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 24-10-2019
Bron van de reviewer: Capterra

I was pleased overall with the product and the service. I feel the product continues to evolve to serve the needs of CS management, the CSMs and other functions in the organization such as Sales.

Pluspunten

I had recently rolled out Gainsight at our organization. The tool is extremely powerful and allowed us to take advantage of our unique data model to achieve business outcomes. This included getting more visibility into the health of our customers and the ability to send targetted emails with dynamic data to our customers.

Minpunten

The recorded training was very long and painful. This needs to be improved.
There are some strange glitches and lack of user alerts that can be very annoying. The good news is that the Support and CSM team are extremely helpful.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Gebruikersaanbeveling
7,7/10
Gebaseerd op 30 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van Gainsight CS

Prijzen van Gainsight CS

Vanaf
N/A
Gratis proef
Eenmalige licentie
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Gebaseerd op 30 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Gainsight CS - Functies

Gainsight CS - Functies

API
Aanpasbare rapportage
Activiteitendashboard
Ad-hocrapportage
Bewaking
Business intelligence
Dashboards maken
Gegevens filteren
Gegevens importeren en exporteren
Gegevensvisualisatie
Grafieken maken
Integratie van derden
Meerdere gegevensbronnen
Predictieve analyse
Rapportage en statistieken
Realtime analyse
Realtime gegevens
Samenwerkingstools
Trendanalyse
Visuele analyse
Functies
4,4/5
Gebaseerd op 30 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Gainsight CS - Veelgestelde vragen

Gainsight CS - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Gainsight CS.

V. Welke prijsmodellen heeft Gainsight CS te bieden?

Gainsight CS kent de volgende prijsmodellen:

Prijsmodel: Eenmalige licentie

Gratis proef: Niet beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van Gainsight CS?

We hebben geen informatie over functies van Gainsight CS

V. Wat zijn de typische gebruikers van Gainsight CS?

Gainsight CS heeft de volgende typische klanten:

Grote ondernemingen, Middelgroot bedrijf

V. Welke talen worden door Gainsight CS ondersteund?

Gainsight CS ondersteunt de volgende talen:

Engels

V. Welke prijsmodellen heeft Gainsight CS te bieden?

Gainsight CS kent de volgende prijsmodellen:

Eenmalige licentie

V. Biedt Gainsight CS ondersteuning voor mobiele apparaten?

Gainsight CS ondersteunt de volgende apparaten:

Android, iPhone

V. Met welke andere apps kan Gainsight CS worden geïntegreerd?

Gainsight CS kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Azuqua, Datahug, Influitive, Komiko, Marketo Engage, Mixpanel, MoData, Pendo, ReferenceEdge, Salesforce Service Cloud

V. Welke mate van ondersteuning heeft Gainsight CS te bieden?

Gainsight CS biedt de volgende ondersteuningsopties:

Kennisbank, Online ondersteuning, Veelgestelde vragen, Telefonische ondersteuning, Video-instructies