Over Zoho Expense

Intuïtief dashboard
Het intuïtieve dashboard biedt inzichten over verschillende aspecten, zoals een overzicht van niet-ingediende en
ingediende rapporten, het bedrag dat moet worden terugbetaald, aantal niet-gemelde
onkosten, enz. Het analysegedeelte biedt uitgebreide informatie over de uitgaven van het bedrijf, met rapporten variërend van onkostengegevens tot beleidsovertredingen.

Automatiseer de registratie van onkosten.
Gebruikers kunnen simpelweg een foto van de bon creëren en deze uploaden naar Zoho Expense, waarna de auto-scantool automatisch een onkostenitem creëert. Gebruikers kunnen onkosten toevoegen aan rapporten en deze binnen enkele seconden aan de goedkeurders voorleggen.

Aanpasbare goedkeuring
Er kunnen aangepaste goedkeuringsstromen worden opgezet, waardoor meerdere, niet-lineaire goedkeuringsniveaus mogelijk zijn.
Het uitgavenbeleid kan worden geconfigureerd op basis van de beleidsregels en voorwaarden van het bedrijf, samen met de dag- en kilometertarieven. Goedkeurders kunnen ook onder één enkel tabblad alle aan hen ingediende rapporten geconsolideerd vinden.

Breed scala aan integraties
Zoho Expense kan worden geïntegreerd met een breed scala aan toepassingen op verschillende platforms. Het integreert nauw met het Zoho-ecosysteem; met apps zoals Zoho CRM, Zoho Books, Zoho Invoice en Zoho People. Het kan ook worden geïntegreerd met QuickBooks Online, om je boekhouding te verzorgen.

Onkostendeclaraties waar je je ook bevindt
Ook is het op maat gemaakt voor alle mobiele platforms, met toepassingen voor iOS-, Android- en Windows-telefoons.

Prijsmodellen
Zoho Expense heeft naast de maandelijkse en jaarlijkse plannen ook een gratis abonnement.

Prijzen vanaf:

US$ 4,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 3 andere

Prijzen vanaf:

US$ 4,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Zoho Expense Software - 1
Zoho Expense Software - 2
Zoho Expense Software - 3
Zoho Expense Software - 4
Nog 5 andere bekijken
Zoho Expense-video
Zoho Expense Software - 1
Zoho Expense Software - 2
Zoho Expense Software - 3
Zoho Expense Software - 4

Functies

Totaal aantal functies van Zoho Expense: 61

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Audittrail
  • Bedrijfscreditcard
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beleidbeheer
  • Budgetcontrole
  • Budgettering/prognoses
  • Categoriseren/Groeperen
  • Cloudback-up
  • Compliancebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Creditcardbeheer
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Declaraties
  • ERP-integratie
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische betalingen
  • Factureren
  • Financiële analyse
  • GPS
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kilometerstanden bijhouden
  • Locatie bijhouden
  • Meerdere valuta's
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Mobiele toegang
  • Onkosten bijhouden
  • Online reserveren
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime data
  • Realtime meldingen
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Reisgerelateerde diensten
  • Reisverslagen
  • Restrictiebeheer
  • Routes maken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Uitgavenanalyse
  • Uitgavencontrole
  • Vergoedingenbeheer
  • Voertuigbeheer
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zelfservice voor werknemers

Alternatieven

Quicken

3,9
#1 alternatief voor Zoho Expense
Quicken helpt je om je accounts bijeen te brengen, en zo begrijp je gemakkelijk hoeveel geld je echt hebt. Intuïtieve...

Spendesk

4,8
#2 alternatief voor Zoho Expense
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die handmatige onkostendeclaraties automatiseert en realtime...

BILL Spend & Expense (Formerly Divvy)

4,7
#3 alternatief voor Zoho Expense
Divvy is een platform voor uitgavenbeheer dat werknemers een eenvoudige manier biedt om uitgaven in te voeren en te...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#4 alternatief voor Zoho Expense
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(1.009)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Zoho Expense al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 1.009 reviews worden weergegeven
Jayna
Jayna
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Zoho for the low low

Beoordeeld op 13-7-2022

Keeping up with financial aspect of the business is a must and Zoho makes it easier and enjoyable.

Keeping up with financial aspect of the business is a must and Zoho makes it easier and enjoyable.

Pluspunten

Easy integration, love the videos on each subject matter. The layout is good and user friendly.

Minpunten

At the moment, all seems good. Impressed.

Rajyavardhan
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Zoho Expenses is a must have product!

Beoordeeld op 17-12-2023

Pluspunten

Its been extremely easy to move from excel to Zoho Expenses. The time involved in training staff has been minimal and the process of uploading receipts and updating them has been extremely smooth.

The auto scan feature in the platform is a must use! It saves so much time in uploading receipt details.

Minpunten

I think they work towards improving vendor detection, especially during auto scan. I have several vendors with slightly different variations in name created during auto scan, when in fact all the receipts are from the same vendor. I think a simple (Create new vendor) option is sufficient after scanning the receipt.

Overwogen alternatieven

QuickBooks Online

Redenen om voor Zoho Expense te kiezen

Ease of ERP platform usage - Zoho being cloud based was a no brainer.

Overgestapt van

Microsoft Excel
Tracy
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Maandelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Great tool to track and store receipts

Beoordeeld op 10-1-2023

I love the idea of being able to easily capture my receipts and have them backed up and integrated...

I love the idea of being able to easily capture my receipts and have them backed up and integrated with my Zoho Books. I did find it a little bit tricky to use and I did end up duplicating expenses that I was unable to rectify - not on the app or on my Zoho Books. So perhaps find some vides on how to use it correctly before it causes a problem in your accounts

Pluspunten

I love how easy it is to capture reciepts and expenses and that it links up to my Zoho Books so it only needs to be captured once. I love the approval feature for employees and the reimbursements too - it just makes admin much easier.

Minpunten

As a beginner, I found it a bit tricky to use. I am not an accountant and am just starting to manage my business accounts better, and I just found that the jargon of the software was not that straightforward. I ended up with a problem on my main Zoho Books because of logging the receipts incorrectly and some were duplicated which caused some confusion.

Antwoord van Zoho

Hi Tracy,

Thank you for sharing your valuable feedback.

We would like to provide you with an in depth training to make use of Zoho Expense more effectively. Also, we would be going through the configurations that you have done and make sure that everything is properly set up. Please send an email to <[email protected]> with more details so that we can get in touch with you.

Awaiting your response.

Regards,
Nikhil Raj T - Zoho Expense

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Duurzaamheid en milieu
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Maandelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Review for Zoho Expenses

Beoordeeld op 23-4-2024

Pluspunten

- Ease of use and setup
- Mobile access
- Auto scan feature
- Custom workflow approval

Minpunten

Zoho Expenses interface can work better, especially it has a lot of information in the dashboard when user log in. It will confuse users at the start.

Overwogen alternatieven

Expensify

Redenen om over te stappen op Zoho Expense

Price, ease of set up and use, mobile access feature, custom approval
Tatiana
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Maandelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Zoho is Perfect for my Business

Beoordeeld op 10-10-2023

I don't need the entire functionality of Quickbooks. So Zoho is better for me, and I can add...

I don't need the entire functionality of Quickbooks. So Zoho is better for me, and I can add features and modules as I need them. I love Zoho's branding. Super modern, and user-friendly. I also love their customer service.

Pluspunten

A lot of accounting and expense tracking apps out there are too expensive and have features that I don't really need for a solopreneur operation, so it's refreshing that Zoho has many different apps that you can choose from to build your perfect enterprise solution, no matter how small or big your operation is. They're highly scalable too. One of the features I love is expense automation, and this is key so I don't have to be remembering to upload regular charges for my business. And automation was easy to setup following a few steps. Autoscan is fantastic. Amazing product.

Minpunten

There are still some features that I don't need within Zoho Expense, and sometimes the app feels a bit cluttered for my operation, but I still manage to go around this and get what I need at an affordable price. For bigger operations, having these features though perfectly makes sense, and you won't go wrong on the price.

Overwogen alternatieven

QuickBooks Online

Redenen om over te stappen op Zoho Expense

When I first started my business, I got a cute booklet in the mail with actual good tips for a start up business, and it was from Zoho. I kept it around knowing one day I'd use their services because I really liked their brand. And about a year later they proved to be better than the competition in both affordability and functionality.
5 van 1.009 worden weergegeven Lees alle reviews

Zoho Expense - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho Expense.

Zoho Expense kent de volgende prijsmodellen:

Zoho Expense heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Zoho Expense ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Portugees, Spaans

Zoho Expense ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zoho Expense kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Box, CSG Forte, Dropbox Business, Dynamics 365, Dynamics 365 Business Central, Evernote Teams, Forte, GetThere Travel, Google Drive, Google Workspace, Lyft Business, Microsoft 365, Microsoft Dynamics GP, Microsoft Excel, OneDrive, PayPal, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Routespring, SAP Business One, SAP BusinessObjects Business Intelligence, Slack, Uber for Business, Xero, Zoho Analytics, Zoho Books, Zoho CRM, Zoho Cliq, Zoho Docs, Zoho Flow, Zoho Invoice, Zoho People, Zoho Projects, Zoho WorkDrive

Zoho Expense biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho Expense.