
Over Zoho Books
Zoho Books is een slimme online boekhoudsoftware die je backoffice-activiteiten stroomlijnt, bedrijfsprocessen automatiseert en je helpt om veilig online samen te werken met je accountant.
Het is ontworpen voor alle soorten bedrijven, van kleine bedrijven tot grote ondernemingen, en is uitermate geschikt voor bedrijven in de dienstverlening, consulting en marketing. Met de nieuwste voorraadfunctie kunnen detailhandelbedrijven hun voorraad bijhouden en slimme aankoopbeslissingen nemen. Zoho Books stelt je in staat om je klanten in hun valuta te factureren en het is beschikbaar in 11 talen.
Naast de kernfuncties biedt de integratie van Zoho Books met Zoho CRM een platform voor je verkoop- en financiële team om moeiteloos te communiceren en de handmatige en dubbele invoer van gegevens te verminderen.
Zoho Books is een webgebaseerde applicatie en is beschikbaar voor iOS, Android en zelfs Windows.
1. Inkomend geld
Door Zoho te gebruiken voor je boekhouding krijg je een duidelijk beeld van hoeveel geld je bedrijf genereert. Beheer je klanten en factureer ze online of per post. Automatiseer terugkerende facturen, betalingsherinneringen en bedankjes voor betalingen. Krijg sneller betaald met de online betalingsgateways.
2. Uitgaand geld
Beheer je uitgaven en kasuitstroom. Registreer facturen en verplichtingen voor aankopen, diensten en zelfs voor vergoedbare kosten zoals klantenreizen. Blijf op de hoogte van de openstaande saldi bij elk van je leveranciers en betaal op tijd.
3. Zakendoen over de hele wereld
Voer wereldwijd transacties uit met mogelijkheden voor meerdere valuta's. Registreer facturen en uitgaven in buitenlandse valuta's. Bovendien is Zoho Books een boekhoudtoepassing die overal met je meegaat, zodat je bedrijf altijd slechts één klik verwijderd is, waar je ook bent.
4. Bankieren en creditcards
Registreer en bewaak je bank- en creditcardtransacties zoals stortingen, geldoverschrijvingen, cheques, uitgaven, krediet en terugbetalingen. Stem ze eenvoudig af op je bank- en creditcardafschriften.
5. Realtime samenwerking
Deel – of delegeer – de boekhoudkundige taken met wie dan ook binnen je organisatie, of stel verschillende rechten in voor jezelf en je werknemers. Krijg professionele hulp bij je boekhouding door moeiteloos je boeken te delen met je accountant of financieel adviseur.
6. Blijf op de hoogte van al je bedrijfszaken.
Blader door het dashboard van deze financiële boekhoudsoftware om te weten wat er goed gaat in je bedrijf en wat niet. Maak slimme en snelle zakelijke beslissingen met behulp van de inzichtelijke rapporten die overal beschikbaar zijn.
7. Altijd veilig
De servers zijn ondergebracht in de meest veilige datacenters. Er wordt gebruikgemaakt van 256-bits SSL-codering, geavanceerde infrastructuur en softwarebeveiliging om de veiligheid van je gegevens te waarborgen. Er worden regelmatig back-ups en kopieën gemaakt van je gegevens op beveiligde locaties.
8. Altijd en overal toegang
Op reis voor zaken of vrije tijd? Je hebt altijd en overal toegang tot je gegevens. Het enige dat je nodig hebt is een webbrowser en een internetverbinding. Webgebaseerde boekhoudsoftware kan zo gemakkelijk zijn!
Prijzen vanaf:
US$ 15,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Apparaten
Bedrijfsgrootte
Markten
Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla, Albanië, Armenië, Curaçao, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe en nog 225 andere
Ondersteunde talen
Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Portugees, Spaans, Zweeds en nog 5 andere
Prijzen vanaf:
US$ 15,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen





Functies
Totaal aantal functies van Zoho Books: 76
Alternatieven
Quickbooks Online

FreshBooks

Wave Accounting

Xero

Reviews
Heb je Zoho Books al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great Collaboration
Beoordeeld op 9-10-2019
Great experience although after 2 years we are still learning, it is good for indian accounting...
Great experience although after 2 years we are still learning, it is good for indian accounting system
Pluspunten
The statement download from bank and reconciliation option is great
GST filing options are great
Dashboard is very well designed
Android application is very useful
Minpunten
I would have prefered if it has quotation sending options also
Process sometimes seems too long for creating manual vouchers
- Sector: Civiele techniek
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Zoho Books
Beoordeeld op 26-3-2022
My overall experience with Zoho has been pleasant. I can easily create invoice even on the go with...
My overall experience with Zoho has been pleasant. I can easily create invoice even on the go with my phone. I can quickly generate reports to check performance of the company and individual employees and I can track business expenses. The best part is also that I can easily link the app to my bank to reconcile what is in the bank with what is on Zoho book.
Pluspunten
The layout of the website is user-friendly. The cellphone app makes it easy for you to instantly upload receipts and invoices for any purchases made.
I'm in Engineering and we are three different teams. Zoho allows us to assign expenses to each employee and to a particular project should we choose to. This means that you can easily track the expenses of each team and be quick to spot any problems with over expenses. You also get reports on different modules like sales, you can be able to track sales by sales person and assess performance of each employee.
There is also an option for customers to pay online which makes it really easy to make payments.
In addition from the different modules you can customize fields to suit your needs at any point in time.
Lastly they have added an awesome feature now where you can create a topic and comment on invoices and estimates and have an ongoing chat with other users that on the account regarding the invoice under which the chat is created and with only those invited users.
Minpunten
When I migrated from the software I used before Zoho to Zoho I had to upload the invoices from the previous software and the challenge was that Zoho did not allow me to specify and describe the invoiced item. All invoices that were uploaded ended up with the same description which wasn't pleasant.
When you assign expenses to employees, Zoho will not allow you to use the same email address for different "employees". This is unpleasant because as an admin person for my company, there are general expenses that I cannot assign to a specific person that need to be assigned under general expenses using my email address. There are also expenses that I incur on my own as an employee of the company that need to be assigned to me alone still using my email address and Zoho won't allow me to use the same email address for these two separate scenarios.
Also when you create an estimate and on that estimate you don't add tax, when you convert the estimate to be an invoice Zoho does not allow you to add tax if you want to.
Overwogen alternatieven
QuickBooks Online AccountantRedenen om voor Zoho Books te kiezen
Wave suggested the switch since they were partners with Zoho. Wave stopped operating in my region.Overgestapt van
Wave AccountingRedenen om over te stappen op Zoho Books
The ease of layout and migration from the software I was already using. Also the fact that I trusted the Wave accounting and them recommending Zoho to me just gave Zoho an ultimate advantage over other products.- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10
Zoho Books Review
Beoordeeld op 5-5-2022
Pluspunten
The ability to use this software in a trial base first before purchasing a monthly subscription.
Minpunten
When there is an update with the a financial institution Zoho Books takes forever to make that update causing issues with keeping tracking of all expenses. Instructions on how to import statements is outdated. Customer Supports sucks, they do not provide the knowledge on when items will be resolved.
- Sector: Vervoer/over de weg/per spoor
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Using ZOHO Books for invoicing and payments in US Dollars and Mexican Pesos
Beoordeeld op 14-1-2022
use it for all client invoices and payments
also use for all vendor payments and invoice tracking...
use it for all client invoices and payments
also use for all vendor payments and invoice tracking of accounts payable and recieveable
Pluspunten
very easy interface with Zoho CRM and integration with online payment capabilities in both US Dollars and Mexican Pesos
Minpunten
the multi currency feature is sometimes glitchy in reports
Redenen om voor Zoho Books te kiezen
more functionalityOvergestapt van
QuickBooks Desktop EnterpriseRedenen om over te stappen op Zoho Books
much easier interface and the integration with a partner CRM program within ZOHO- Sector: Fabricage van elektrische/elektronische producten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Great Product
Beoordeeld op 8-4-2022
we can have access to zoho anywhere since its cloud based and we can also make approvals from our...
we can have access to zoho anywhere since its cloud based and we can also make approvals from our mobiles phones via app
Pluspunten
The flexibility of usage is great and customer support via chat is quick
Minpunten
A special request has been made to implement item stock issues to projects which are billed as a one line item instead of using sales orders
Overwogen alternatieven
QuickBooks Desktop ProRedenen om voor Zoho Books te kiezen
The cost for implementation of remote working was way too high + still the need to have an on premise serverRedenen om over te stappen op Zoho Books
Zoho has more features and gives you more flexiblity with roles and permissionsZoho Books - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho Books.V. Welke prijsmodellen heeft Zoho Books te bieden?
Zoho Books kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 15,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Zoho Books?
Zoho Books heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+
V. Welke talen worden door Zoho Books ondersteund?
Zoho Books ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Portugees, Spaans, Zweeds
V. Biedt Zoho Books ondersteuning voor mobiele apparaten?
Zoho Books ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Zoho Books worden geïntegreerd?
Zoho Books kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
2Checkout, Authorize.Net, Avalara, Box, Braintree, CSG Forte, Dropbox Business, Entryless, Evernote Teams, Google Drive, Google Workspace, Microsoft 365, OneDrive, PayPal, Slack, Square Point of Sale, Stripe, Twilio, Worldpay, Zapier, Zoho Analytics, Zoho CRM, Zoho Docs, Zoho Expense, Zoho Flow, Zoho Inventory, Zoho Invoice, Zoho People, Zoho Projects, Zoho Sign, Zoho Subscriptions
V. Welke mate van ondersteuning heeft Zoho Books te bieden?
Zoho Books biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho Books.