Over Zoho Books

Zoho Books is een slimme online boekhoudsoftware die je backoffice-activiteiten stroomlijnt, bedrijfsprocessen automatiseert en je helpt om veilig online samen te werken met je accountant.

Het is ontworpen voor alle soorten bedrijven, van kleine bedrijven tot grote ondernemingen, en is uitermate geschikt voor bedrijven in de dienstverlening, consulting en marketing. Met de nieuwste voorraadfunctie kunnen detailhandelbedrijven hun voorraad bijhouden en slimme aankoopbeslissingen nemen. Zoho Books stelt je in staat om je klanten in hun valuta te factureren en het is beschikbaar in 11 talen.

Naast de kernfuncties biedt de integratie van Zoho Books met Zoho CRM een platform voor je verkoop- en financiële team om moeiteloos te communiceren en de handmatige en dubbele invoer van gegevens te verminderen.

Zoho Books is een webgebaseerde applicatie en is beschikbaar voor iOS, Android en zelfs Windows.

1. Inkomend geld

Door Zoho te gebruiken voor je boekhouding krijg je een duidelijk beeld van hoeveel geld je bedrijf genereert. Beheer je klanten en factureer ze online of per post. Automatiseer terugkerende facturen, betalingsherinneringen en bedankjes voor betalingen. Krijg sneller betaald met de online betalingsgateways.

2. Uitgaand geld

Beheer je uitgaven en kasuitstroom. Registreer facturen en verplichtingen voor aankopen, diensten en zelfs voor vergoedbare kosten zoals klantenreizen. Blijf op de hoogte van de openstaande saldi bij elk van je leveranciers en betaal op tijd.

3. Zakendoen over de hele wereld

Voer wereldwijd transacties uit met mogelijkheden voor meerdere valuta's. Registreer facturen en uitgaven in buitenlandse valuta's. Bovendien is Zoho Books een boekhoudtoepassing die overal met je meegaat, zodat je bedrijf altijd slechts één klik verwijderd is, waar je ook bent.

4. Bankieren en creditcards

Registreer en bewaak je bank- en creditcardtransacties zoals stortingen, geldoverschrijvingen, cheques, uitgaven, krediet en terugbetalingen. Stem ze eenvoudig af op je bank- en creditcardafschriften.

5. Realtime samenwerking

Deel – of delegeer – de boekhoudkundige taken met wie dan ook binnen je organisatie, of stel verschillende rechten in voor jezelf en je werknemers. Krijg professionele hulp bij je boekhouding door moeiteloos je boeken te delen met je accountant of financieel adviseur.

6. Blijf op de hoogte van al je bedrijfszaken.

Blader door het dashboard van deze financiële boekhoudsoftware om te weten wat er goed gaat in je bedrijf en wat niet. Maak slimme en snelle zakelijke beslissingen met behulp van de inzichtelijke rapporten die overal beschikbaar zijn.

7. Altijd veilig

De servers zijn ondergebracht in de meest veilige datacenters. Er wordt gebruikgemaakt van 256-bits SSL-codering, geavanceerde infrastructuur en softwarebeveiliging om de veiligheid van je gegevens te waarborgen. Er worden regelmatig back-ups en kopieën gemaakt van je gegevens op beveiligde locaties.

8. Altijd en overal toegang

Op reis voor zaken of vrije tijd? Je hebt altijd en overal toegang tot je gegevens. Het enige dat je nodig hebt is een webbrowser en een internetverbinding. Webgebaseerde boekhoudsoftware kan zo gemakkelijk zijn!

Prijzen vanaf:

US$ 12,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla , Albanië, Armenië, Curaçao, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans , Japans, Nederlands, Portugees, Spaans, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 12,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Zoho Books Software - 1
Zoho Books Software - 2
Zoho Books Software - 3
Zoho Books Software - 4
Zoho Books Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Zoho Books-video
Zoho Books Software - 1
Zoho Books Software - 2
Zoho Books Software - 3
Zoho Books Software - 4
Zoho Books Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Zoho Books: 83

  • API
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Accountafstemming
  • Administratie
  • Afstemmen van inkooporders
  • Audittrail
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Belastingbeheer
  • Belastingberekening
  • Bestellingen bijhouden
  • Bewaking
  • Boekhouding op transactiebasis
  • Btw-beheer
  • Cashbeheer
  • Centrale boekhouding
  • Compliancebeheer
  • Consolidering/rollup
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Declaraties
  • Elektronische betalingen
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële verslaglegging
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Grootboek
  • Herinneringen
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Integraties van derden
  • K-12
  • Klantenportal
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele app
  • Multi-onderneming
  • Nonprofits
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectfacturering
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Roosterbeheer
  • Schattingen
  • Taakbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toetsing van bankgegevens
  • Uitgavenbeheer
  • Vertrouwensadministratie
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • Visuele analyse
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor overheidsinstellingen
  • Voor vastgoed
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Winst- en verliesrekening
  • Workflowbeheer

Alternatieven

Zoho Invoice

4,6
#0 alternatief voor Zoho Books
Zoho Invoice is een webgebaseerde facturerings- en tijdregistratiesoftware waarmee gebruikers hun facturen kunnen...

Productive

4,6
#1 alternatief voor Zoho Books
Productive is een end-to-end tool voor bureaubeheer die je een overzicht geeft van de activiteiten van je bureau.

NetSuite

4,1
#2 alternatief voor Zoho Books
NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 32.000 snelgroeiende...

Quickbooks Online

4,3
#3 alternatief voor Zoho Books
QuickBooks Online is een complete boekhoudoplossing voor kleine bedrijven waarmee gebruikers al hun financiële gegevens...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(518)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Zoho Books al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 518 reviews worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Mediaproductie
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Gemakkelijke boekhouding voor zelfstandigen

Beoordeeld op 14-1-2023

Zoho books is reeds meer dan een jaar mijn primaire boekhoudssoftware, en het vergemakkelijkt de...

Zoho books is reeds meer dan een jaar mijn primaire boekhoudssoftware, en het vergemakkelijkt de boekhouding erg.

Pluspunten

Zoho Books maakt het makkelijk om offertes en facturen op te stellen en te verzenden. De documenten kunnen gepersonaliseerd worden om volledig in de huisstijl van het bedrijf te passen. Daarnaast kan Zoho Books online betalingen ontvangen voor de verzonden facturen, en is het makkelijk bij te houden welke facturen al betaald zijn en welke nog niet. Bovendien is het gemakkelijk dat Zoho Books integreert met je bankrekening, waardoor je betalingen die je via overschrijving ontvangt makkelijk kan linken aan facturen, alsook uitgaven kan opvolgen in Zoho Books.

Minpunten

Voor mijn doeleinden beschikt Zoho Books over alle functies die ik kan wensen in een boekhoudprogramma. Een betere mobiele applicatie zou wel welkom zijn. De huidige app is niet geweldig goed in gebruiksgemak en functieset.

David
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great Tool For Suite Users

Beoordeeld op 29-7-2019

We are running all of our books for our small business with Zoho Books. It is simple to sync bank...

We are running all of our books for our small business with Zoho Books. It is simple to sync bank accounts and credit card accounts, and quickly categorize expenses, and run reports. Pleased with results.

Pluspunten

Very simple to categorize funds, connectivity with other tools in Zoho Suite.

Minpunten

Anytime a new vender is updated to an expense item, the screen needs to be reloaded and refreshed before that same vender can be selected for another item.

Overwogen alternatieven

Quickbooks Online

Redenen om voor Zoho Books te kiezen

Better accessability, and price point for us.

Overgestapt van

FreshBooks

Redenen om over te stappen op Zoho Books

Pricepoint and accessibility
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Civiele techniek
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Zoho Books

Beoordeeld op 26-3-2022

My overall experience with Zoho has been pleasant. I can easily create invoice even on the go with...

My overall experience with Zoho has been pleasant. I can easily create invoice even on the go with my phone. I can quickly generate reports to check performance of the company and individual employees and I can track business expenses. The best part is also that I can easily link the app to my bank to reconcile what is in the bank with what is on Zoho book.

Pluspunten

The layout of the website is user-friendly. The cellphone app makes it easy for you to instantly upload receipts and invoices for any purchases made.
I'm in Engineering and we are three different teams. Zoho allows us to assign expenses to each employee and to a particular project should we choose to. This means that you can easily track the expenses of each team and be quick to spot any problems with over expenses. You also get reports on different modules like sales, you can be able to track sales by sales person and assess performance of each employee.

There is also an option for customers to pay online which makes it really easy to make payments.

In addition from the different modules you can customize fields to suit your needs at any point in time.

Lastly they have added an awesome feature now where you can create a topic and comment on invoices and estimates and have an ongoing chat with other users that on the account regarding the invoice under which the chat is created and with only those invited users.

Minpunten

When I migrated from the software I used before Zoho to Zoho I had to upload the invoices from the previous software and the challenge was that Zoho did not allow me to specify and describe the invoiced item. All invoices that were uploaded ended up with the same description which wasn't pleasant.

When you assign expenses to employees, Zoho will not allow you to use the same email address for different "employees". This is unpleasant because as an admin person for my company, there are general expenses that I cannot assign to a specific person that need to be assigned under general expenses using my email address. There are also expenses that I incur on my own as an employee of the company that need to be assigned to me alone still using my email address and Zoho won't allow me to use the same email address for these two separate scenarios.

Also when you create an estimate and on that estimate you don't add tax, when you convert the estimate to be an invoice Zoho does not allow you to add tax if you want to.

Rob
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

RUN do not walk way from this product!

Beoordeeld op 27-4-2021

I would rather deal with the IRS, Comcast and AT&T all at once than this company.

I would rather deal with the IRS, Comcast and AT&T all at once than this company.

Pluspunten

Zoho has been a constant and ongoing headache since switching 3 years ago. Since then it has been an ongoing everyday headache. Support simply does not exist with this company. Support articles are 10 years old and do reflect the current software.

Minpunten

Support! This company DOES NOT PROVIDE SUPPORT. Whoever answers chats simply wastes your times and never ever helps.

Juliana
Totaalscore
  • Sector: Voedselproductie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Easy finances with Zoho Books

Beoordeeld op 16-10-2022

Zoho Books is helping us automate many processes that we do every day on our business, many tasks...

Zoho Books is helping us automate many processes that we do every day on our business, many tasks and many payments that we receive throughout the week. It is a software that is extremely helpful when it comes to setting up a workflow that will benefit our work environment, and it provides useful solutions to manage payments, invoices, and all the financial data that comes with it, it has made everything easier because we don't have to worry about manually processing every payment or manually creating and sending an invoice, with Zoho Books, all these things become simple and we are able to keep a directory with all the crucial information for payments and invoices.

Pluspunten

Zoho Books is an accounting software that provides the best experience when automating the accounting workflow. It has a great variety of tools that help enhance the process and I like how once the data has been imported, it only takes a few clicks to process payments and other billing options. Also, the option to manage all invoices is pretty beneficial, it allows me to keep track of all the payments that clients need to make and it provides a place where I can keep track of these invoices every month and know how much people owe our business; thanks to this feature, it also allows me to process payments differently, because I can have all the data in this single place and it makes it easier to integrate with many payment options so everything is done quicker, providing a nice experience for both ourselves as a business and for our clients. I like that Zoho Books is very user-friendly and it was not difficult to import all the data in order to start using it.

Minpunten

I think that the customer support is lacking a lot, it feels like they keep trying to be responsive but still, they do take a lot of time to get back to you once reached out. I don't like this part of the software because it does not feel like I can fully rely on them for help.

5 van 518 worden weergegeven Lees alle reviews

Zoho Books - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho Books.

Zoho Books kent de volgende prijsmodellen:

Zoho Books heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Zoho Books ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Portugees, Spaans, Zweeds

Zoho Books ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zoho Books kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

2Checkout, Authorize.Net, Avalara, Box, Braintree, CSG Forte, Dropbox Business, Entryless, Evernote Teams, Google Drive, Google Workspace, Microsoft 365, OneDrive, PayPal, Slack, Square Point of Sale, Stripe, Twilio, Worldpay, Zapier, Zoho Analytics, Zoho CRM, Zoho Docs, Zoho Expense, Zoho Flow, Zoho Inventory, Zoho Invoice, Zoho People, Zoho Projects, Zoho Sign, Zoho Subscriptions

Zoho Books biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho Books.