Over Zoho Books

Zoho Books is een slimme online boekhoudsoftware die je backoffice-activiteiten stroomlijnt, bedrijfsprocessen automatiseert en je helpt om veilig online samen te werken met je accountant.

Het is ontworpen voor alle soorten bedrijven, van kleine bedrijven tot grote ondernemingen, en is uitermate geschikt voor bedrijven in de dienstverlening, consulting en marketing. Met de nieuwste voorraadfunctie kunnen detailhandelbedrijven hun voorraad bijhouden en slimme aankoopbeslissingen nemen. Zoho Books stelt je in staat om je klanten in hun valuta te factureren en het is beschikbaar in 11 talen.

Naast de kernfuncties biedt de integratie van Zoho Books met Zoho CRM een platform voor je verkoop- en financiële team om moeiteloos te communiceren en de handmatige en dubbele invoer van gegevens te verminderen.

Zoho Books is een webgebaseerde applicatie en is beschikbaar voor iOS, Android en zelfs Windows.

1. Inkomend geld

Door Zoho te gebruiken voor je boekhouding krijg je een duidelijk beeld van hoeveel geld je bedrijf genereert. Beheer je klanten en factureer ze online of per post. Automatiseer terugkerende facturen, betalingsherinneringen en bedankjes voor betalingen. Krijg sneller betaald met de online betalingsgateways.

2. Uitgaand geld

Beheer je uitgaven en kasuitstroom. Registreer facturen en verplichtingen voor aankopen, diensten en zelfs voor vergoedbare kosten zoals klantenreizen. Blijf op de hoogte van de openstaande saldi bij elk van je leveranciers en betaal op tijd.

3. Zakendoen over de hele wereld

Voer wereldwijd transacties uit met mogelijkheden voor meerdere valuta's. Registreer facturen en uitgaven in buitenlandse valuta's. Bovendien is Zoho Books een boekhoudtoepassing die overal met je meegaat, zodat je bedrijf altijd slechts één klik verwijderd is, waar je ook bent.

4. Bankieren en creditcards

Registreer en bewaak je bank- en creditcardtransacties zoals stortingen, geldoverschrijvingen, cheques, uitgaven, krediet en terugbetalingen. Stem ze eenvoudig af op je bank- en creditcardafschriften.

5. Realtime samenwerking

Deel – of delegeer – de boekhoudkundige taken met wie dan ook binnen je organisatie, of stel verschillende rechten in voor jezelf en je werknemers. Krijg professionele hulp bij je boekhouding door moeiteloos je boeken te delen met je accountant of financieel adviseur.

6. Blijf op de hoogte van al je bedrijfszaken.

Blader door het dashboard van deze financiële boekhoudsoftware om te weten wat er goed gaat in je bedrijf en wat niet. Maak slimme en snelle zakelijke beslissingen met behulp van de inzichtelijke rapporten die overal beschikbaar zijn.

7. Altijd veilig

De servers zijn ondergebracht in de meest veilige datacenters. Er wordt gebruikgemaakt van 256-bits SSL-codering, geavanceerde infrastructuur en softwarebeveiliging om de veiligheid van je gegevens te waarborgen. Er worden regelmatig back-ups en kopieën gemaakt van je gegevens op beveiligde locaties.

8. Altijd en overal toegang

Op reis voor zaken of vrije tijd? Je hebt altijd en overal toegang tot je gegevens. Het enige dat je nodig hebt is een webbrowser en een internetverbinding. Webgebaseerde boekhoudsoftware kan zo gemakkelijk zijn!

Prijzen vanaf:

US$ 12,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 5 andere

Prijzen vanaf:

US$ 12,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Zoho Books Software - 1
Zoho Books Software - 2
Zoho Books Software - 3
Zoho Books Software - 4
Zoho Books Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Zoho Books-video
Zoho Books Software - 1
Zoho Books Software - 2
Zoho Books Software - 3
Zoho Books Software - 4
Zoho Books Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Zoho Books: 96

  • API
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Administratie
  • Afstemmen van betalingen
  • Afstemmen van inkooporders
  • Audittrail
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Belastingaangifte
  • Belastingbeheer
  • Belastingberekening
  • Betalingen verwerken
  • Boekhouding op transactiebasis
  • Btw-beheer
  • Budgettering/prognoses
  • Cashbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Centrale boekhouding
  • Compliancebeheer
  • Consolidering/rollup
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Debiteurengrootboek
  • Declaraties
  • Elektronische betalingen
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factureringsportal
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële verslaglegging
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensvisualisatie
  • Grootboek
  • Herinneringen
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Integraties van derden
  • K-12
  • Klantenportal
  • Klantenverhalen
  • Kostenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele app
  • Mobiele betalingen
  • Multi-onderneming
  • Naleving van fiscale wetgeving
  • Nonprofits
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online tijdregistratie
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectfacturering
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime data
  • Realtime rapportage
  • Roosterbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toetsing van bankgegevens
  • Transactiebeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Vertrouwensadministratie
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de truckingsector
  • Voor juridische deskundigen
  • Voor kleine bedrijven
  • Voor medische doeleinden
  • Voor overheidsinstellingen
  • Voor vastgoed
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Winst- en verliesrekening
  • Workflowbeheer

Alternatieven

Odoo

4,2
#1 alternatief voor Zoho Books
Met Odoo Accounting kun je je dagelijkse boekhouding eenvoudig beheren en heb je op elk moment een globaal overzicht...

Sage 100

4,1
#2 alternatief voor Zoho Books
Sage 100cloud is een ERP-oplossing (Enterprise Resource Planning) die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het...

Quicken

3,9
#3 alternatief voor Zoho Books
Quicken helpt je om je accounts bijeen te brengen, en zo begrijp je gemakkelijk hoeveel geld je echt hebt. Intuïtieve...

QuickBooks Online Advanced

4,4
#4 alternatief voor Zoho Books
QuickBooks is een oplossing voor boekhouding- en bedrijfsbeheer waarmee MKB's verkoop, voorraad, financiële rekeningen...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(638)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Zoho Books al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 638 reviews worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Mediaproductie
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Gemakkelijke boekhouding voor zelfstandigen

Beoordeeld op 14-1-2023

Zoho books is reeds meer dan een jaar mijn primaire boekhoudssoftware, en het vergemakkelijkt de...

Zoho books is reeds meer dan een jaar mijn primaire boekhoudssoftware, en het vergemakkelijkt de boekhouding erg.

Pluspunten

Zoho Books maakt het makkelijk om offertes en facturen op te stellen en te verzenden. De documenten kunnen gepersonaliseerd worden om volledig in de huisstijl van het bedrijf te passen. Daarnaast kan Zoho Books online betalingen ontvangen voor de verzonden facturen, en is het makkelijk bij te houden welke facturen al betaald zijn en welke nog niet. Bovendien is het gemakkelijk dat Zoho Books integreert met je bankrekening, waardoor je betalingen die je via overschrijving ontvangt makkelijk kan linken aan facturen, alsook uitgaven kan opvolgen in Zoho Books.

Minpunten

Voor mijn doeleinden beschikt Zoho Books over alle functies die ik kan wensen in een boekhoudprogramma. Een betere mobiele applicatie zou wel welkom zijn. De huidige app is niet geweldig goed in gebruiksgemak en functieset.

Daniel
Daniel
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Why limit yourself to just Books?

Beoordeeld op 20-6-2019

Pluspunten

I think Zoho Books is on par with all the other bookkeeping software, but what is even better is how it integrates with all of the other Zoho products. I have had to integrate SFDC with ZenDesk and other solutions and what a pain! The fact that books integrate with their CRM with their Desk app is wonderful. This does everything you need from creating invoices to managing expenses and accounts. Very easy to use and full-featured. It is a definite must for small businesses that are looking for a robust affordable solution that might also need a CRM (look at zoho one).

Minpunten

With any bookkeeping software, there is a learning curve. Not always the easiest, but certainly worth it. Once you get all of your accounts set up you'll need to make sure you get all of your payment processes in place. Which is nice once it's ready because people can simply pay from click on an invoice. My only complaint would be how certain things don't flow as easily as I would like to start off with. But once you get it figured out it's pretty easy and will save you tons of head aches when time goes on.

David
David
Totaalscore
  • Sector: Vervoer/over de weg/per spoor
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Using ZOHO Books for invoicing and payments in US Dollars and Mexican Pesos

Beoordeeld op 14-1-2022

use it for all client invoices and payments
also use for all vendor payments and invoice tracking...

use it for all client invoices and payments
also use for all vendor payments and invoice tracking of accounts payable and recieveable

Pluspunten

very easy interface with Zoho CRM and integration with online payment capabilities in both US Dollars and Mexican Pesos

Minpunten

the multi currency feature is sometimes glitchy in reports

Overwogen alternatieven

QuickBooks Enterprise

Redenen om voor Zoho Books te kiezen

more functionality

Overgestapt van

QuickBooks Enterprise

Redenen om over te stappen op Zoho Books

much easier interface and the integration with a partner CRM program within ZOHO
Belal
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Pathetic customer service

Beoordeeld op 2-5-2024

Worst customer services there is no proper reply or information

Worst customer services there is no proper reply or information

Pluspunten

Product is ok but customer service is pathetic

Minpunten

The customer service is pathetic, we are running a CA firm and have almost 20 Zoho books subscription and login and one of the login as was asking an OTP we were not getting because the [sensitive content hidden] is travelling and OTP is going to only mobile number not to email hence raised the ticket and the team keep saying that the accounts team is working but we did not receive any resolution they wasted a whole day and did not resolve this. the ticket ID is [sensitive content hidden].

Cassandra
Totaalscore
  • Sector: Alternatieve geneeskunde
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

User friendly

Beoordeeld op 7-6-2024

Pluspunten

The app is so easy to use, it's simple and takes the stress out of book work.

Minpunten

There are no cons for my business needs, I love the app.

5 van 638 worden weergegeven Lees alle reviews

Zoho Books - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho Books.

Zoho Books kent de volgende prijsmodellen:

Zoho Books heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Zoho Books ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Nederlands, Portugees, Spaans, Zweeds

Zoho Books ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zoho Books kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

2Checkout, Avalara, Box, Braintree, CSG Forte, Dropbox Business, Entryless, Evernote Teams, Google Drive, Google Workspace, Microsoft 365, OneDrive, PayPal, Slack, Square Point of Sale, Stripe, Twilio, Worldpay, Zapier, Zoho Analytics, Zoho Billing, Zoho CRM, Zoho Docs, Zoho Expense, Zoho Flow, Zoho Inventory, Zoho Invoice, Zoho People, Zoho Projects, Zoho Sign, authorize.net

Zoho Books biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho Books.