Over Copper

Copper - voorheen ProsperWorks - is een app voor klantrelatiebeheer (CRM) die volledig kan worden geïntegreerd met de G Suite-tools die je al gebruikt om naadloze gegevensuitwisseling tussen deze toepassingen mogelijk te maken. Met de Gmail-integratie kun je alle contactgegevens van je e-mails rechtstreeks vanuit je inbox bekijken. Dit omvat de basisgegevens van de contactpersoon, zoals bedrijf, functie en telefoonnummer, samen met alle interactiegeschiedenis en bijbehorende bestanden en notities.

Met Copper kun je ook contacten buiten Gmail beheren, zodat je vanuit de Copper-app een uitgebreid overzicht van de klant krijgt. Deze klantprofielen worden automatisch ingevuld met gegevens die van het internet worden gekopieerd en met bestandsbijlagen die uit je e-mails worden gehaald. De profielen tonen je volledige interactiegeschiedenis, een logboek van je e-mails en al je afgelopen en aankomende agenda-evenementen. Je kunt ook rechtstreeks vanuit deze profielen bellen via een geïntegreerde Google Hangouts-knop.

Naast klantenbeheer biedt Copper ook het beheer van mogelijkheden. Je kunt een visuele weergave van al je mogelijkheden bekijken via een aanpasbare pijplijn op basis van slepen en neerzetten. Je kunt aangepaste filters gebruiken om dieper in informatie te graven en de app stuurt je meldingen wanneer deals oud lijken te worden. Copper biedt ook een rapport van de pijplijnvoortgang om te zien hoe de deals van week tot week vorderen.

Copper biedt naast het beheer van klanten en mogelijkheden ook het beheer van leads. Je kunt leads vanuit elk van je geïntegreerde apps importeren en een lijst van al je leads bekijken met namen, bedrijf, e-mailadres, telefoon, status en eigenaar. Je kunt deze functie gebruiken om nieuwe leads en taken aan teamleden toe te wijzen. De app biedt voorgestelde acties voor vervolgtaken en je kunt de Google Hangout-interactie gebruiken om naar leads te bellen.

Prijzen vanaf:

US$ 29,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Nederland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 29,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Copper Software - 1
Copper Software - 2
Copper Software - 3
Copper Software - 4
Copper Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Copper-video
Copper Software - 1
Copper Software - 2
Copper Software - 3
Copper Software - 4
Copper Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Copper: 105

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voorstellen
  • Bestandsbeheer
  • Bewaking
  • Bronnen bijhouden
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Engagement tracking
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Inkomstenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Lead nurturing
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Markeren
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Presentatietools
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Prognoses
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Referenties bijhouden
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Veelgestelde vragen
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verzoeken escaleren
  • Voor de AEC-sector
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor vastgoed
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

ClickUp

4,7
#1 alternatief voor Copper
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets,...

17hats

4,4
#2 alternatief voor Copper
17hats helpt freelancers en kleine bedrijven om projecten, marketing, contracten, boekhouding, online betalingen en...

Blackbaud Raiser's Edge NXT

4,2
#3 alternatief voor Copper
Raiser's Edge is een cloudgebaseerd systeem voor fondsenwervings- en relatiebeheer met ingebouwde analysetool.

Wishpond

3,9
#4 alternatief voor Copper
Creëer bestemmingspagina's, promoties, wedstrijden, formulieren, e-mailcampagnes, pop-ups en advertenties met behulp...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(567)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Copper al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 567 reviews worden weergegeven
Alirio Rubén
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

I work with hundreds of clients in LATAM. Prosperwork is a great support to manage my company.

Beoordeeld op 14-7-2018

I work in a service company that offers hardware and software solutions with hundreds of clients in...

I work in a service company that offers hardware and software solutions with hundreds of clients in LATAM. Prosperwork is a fundamental support for the management of our company, it allows us to follow up on the objectives set, measure deviations, marketing actions and contact with our customers.

Pluspunten

Prosperwork is a CRM, which works in the cloud, which allows improving the sales management of any company. Among the most brilliant features is the complete merger with the Google Suite, but that articulation does not stop there, it also has the option of integrating with other web tools such as MailChimp, on cloud solution for handling email marketing campaigns, which makes an essential support tool for the work of our marketing department.

It also offers synchronization with Dropbox, which makes it easy to transfer information through the tool.

Due to being a solution on cloud, you can follow up, in real time, the work of the sales department. Contributing to the making of early decisions, avoiding the deviation from the goal proposed by our board.

Minpunten

We are very satisfied with the solution presented by this software, to the point of not having found ourselves before anything we want to do and can not do it in the tool.

Although it is intuitive, it can be a bit confusing to use in the first few changes. Then, everything flows with a lot of precision and speed. The main reason for this situation is the large number of options and configurations that can be made in Prosperwork.

Madeline
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A lifesaver for small companies!

Beoordeeld op 20-2-2020

I highly recommend Copper to companies who are looking to spend less time organizing touchpoints...

I highly recommend Copper to companies who are looking to spend less time organizing touchpoints and more time doing the actual work at hand. Copper makes customer tracking and communications simple and has been a pleasure to work with.

Pluspunten

- Couldn't be easier to implement (went live same day)
- Automatically gathers contact information for quick reference and reporting
- Easy-to-design email templates, scheduling, pipeline creation

Minpunten

- Logging in sometimes takes a few tries
- Chrome extension sometimes does not automatically login (deters use)
- More clear-cut pipeline design for product adoption (could be more customizability for business needs)

Antwoord van Copper

Loving all the gold stars, Madeline! Thank you for the feedback.

Roger
Totaalscore
  • Sector: Kapitaalmarkten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Congrats Copper! You are now officially the worst customer service!!! Great job being a...

Beoordeeld op 14-10-2022

I have emailed and used the customer service bot on the website over 20 times since July to ask a...

I have emailed and used the customer service bot on the website over 20 times since July to ask a basic question. Copper refuses to answer my question. 

It is not humanly possible for a human to be as rude and stupid as the bot that never answers my question!!! 

In my 30 years in business Copper by far has the worst customer service on the planet!!! Even worse than Pac Bell had back in the 1990’s and it was not possible to have customer service as dumb as theirs until Copper came along!!!!

Pluspunten

Google Integration is what I liked the most!
I used to love proper works then it became Copper.

Taking away customer service is a major Blunder!!!!

Don't do business with copper unless you have plenty of time to waste hours of your life and cost you and your business tons of money in wasted production time.........

Minpunten

Which dumb-ass executive wakes up one day and takes away customer service!!!

Are you that ignorant that you believe your bot works????

Antwoord van Copper

Hi Roger,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear you've had this frustrating experience, and will review our processes to ensure they deliver better support for our customers. I've shared your information with the customer support team and they will reach out directly to hopefully resolve this issue.

Wishing you all the best,
Melanie at Copper

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Cool Copper

Beoordeeld op 20-10-2019

I set up all of my meetings and have all of my business and many of my personal contacts set up in...

I set up all of my meetings and have all of my business and many of my personal contacts set up in Copper.

Pluspunten

Copper tracks activity well and ability to make it a custom application for my use is helpful. I also like that it integrates with Gmail our company's email platform.

Minpunten

A bit expensive. No ability to attach files to emails sent within the system. Files can be attached if using Gmail.

Overwogen alternatieven

Zoho CRM

Redenen om over te stappen op Copper

Its ability to integrate with Google products.

Antwoord van Copper

Greatly appreciate the review! As for the con you've listed, we do have a feature on the horizon that will address that concern and positively impact Copper users in a big way.

Kayla
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Simple, Powerful Start-up CRM

Beoordeeld op 3-2-2022

We use copper as a CRM tool, a pipelining tool for fundraising, an ATS (applicant tracking system)...

We use copper as a CRM tool, a pipelining tool for fundraising, an ATS (applicant tracking system) for hiring, and a task management system for customer support.

Pluspunten

Copper is a fantastic CRM for startups leveraging Gmail that want seamless integration and an intuitive UI. Pricing is affordable in early plans, enabling startups to leverage Copper in their earliest days.

Minpunten

The brand needs a revamp – there are so many muted color, bland CRM tools. Copper *feels* like a fresher experience, and I wish their brand matched that new feeling.

Redenen om over te stappen op Copper

Seamless integration, accessible price, reliable product.
5 van 567 worden weergegeven Lees alle reviews

Copper - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Copper.

Copper kent de volgende prijsmodellen:

Copper heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Copper ondersteunt de volgende talen:

Engels

Copper ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Copper kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

AWeber, Adobe Commerce, Asana, Constant Contact, DocuSign, Dropbox Business, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Drive, Google Forms, Google Voice, Google Workspace, Grow, HubSpot Marketing Hub, Intercom, JustCall, Keap, Mailchimp, MailerLite, Meta for Business, Operations Hub, Outfunnel, Outreach, PandaDoc, PersistIQ, Proposify, Quickbooks Online, Reply, SendPulse, Slack, Smartsheet, Surfe, TimeHero, Tray.io, Trello, Twitter, Typeform, VOGSY, WebMerge, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite

Copper biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Copper.