Copper

Over Copper

Copper - voorheen ProsperWorks - is een app voor klantrelatiebeheer (CRM) die volledig kan worden geïntegreerd met de G Suite-tools die je al gebruikt om naadloze gegevensuitwisseling tussen deze toepassingen mogelijk te maken. Met de Gmail-integratie kun je alle contactgegevens van je e-mails rechtstreeks vanuit je inbox bekijken. Dit omvat de basisgegevens van de contactpersoon, zoals bedrijf, functie en telefoonnummer, samen met alle interactiegeschiedenis en bijbehorende bestanden en notities.

Met Copper kun je ook contacten buiten Gmail beheren, zodat je vanuit de Copper-app een uitgebreid overzicht van de klant krijgt. Deze klantprofielen worden automatisch ingevuld met gegevens die van het internet worden gekopieerd en met bestandsbijlagen die uit je e-mails worden gehaald. De profielen tonen je volledige interactiegeschiedenis, een logboek van je e-mails en al je afgelopen en aankomende agenda-evenementen. Je kunt ook rechtstreeks vanuit deze profielen bellen via een geïntegreerde Google Hangouts-knop.

Naast klantenbeheer biedt Copper ook het beheer van mogelijkheden. Je kunt een visuele weergave van al je mogelijkheden bekijken via een aanpasbare pijplijn op basis van slepen en neerzetten. Je kunt aangepaste filters gebruiken om dieper in informatie te graven en de app stuurt je meldingen wanneer deals oud lijken te worden. Copper biedt ook een rapport van de pijplijnvoortgang om te zien hoe de deals van week tot week vorderen.

Copper biedt naast het beheer van klanten en mogelijkheden ook het beheer van leads. Je kunt leads vanuit elk van je geïntegreerde apps importeren en een lijst van al je leads bekijken met namen, bedrijf, e-mailadres, telefoon, status en eigenaar. Je kunt deze functie gebruiken om nieuwe leads en taken aan teamleden toe te wijzen. De app biedt voorgestelde acties voor vervolgtaken en je kunt de Google Hangout-interactie gebruiken om naar leads te bellen.

Prijzen vanaf:

US$ 25,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Nederland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 25,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Copper Software - 1
Copper Software - 2
Copper Software - 3
Copper Software - 4
Copper Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Copper-video
Copper Software - 1
Copper Software - 2
Copper Software - 3
Copper Software - 4
Copper Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Copper: 98

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voorstellen
  • Bestandsbeheer
  • Bewaking
  • Bronnen bijhouden
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Engagement tracking
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Inkomstenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Lead nurturing
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Markeren
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Presentatietools
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Prognoses
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Referenties bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Voor de AEC-sector
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor kleine bedrijven
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor vastgoed
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Redtail CRM

4,1
#1 alternatief voor Copper
Redtail CRM is een cloudgebaseerde CRM-oplossing die is ontworpen voor financiële professionals en die tools bevat voor...

Buildertrend

4,5
#2 alternatief voor Copper
Buildertrend is webgebaseerde software voor projectmanagement voor woningbouwers en -verbouwers om een betere bouwervari...

Salesforce Essentials

4,4
#3 alternatief voor Copper
Salesforce Essentials is een cloudgebaseerde CRM voor kleine bedrijven waarmee gebruikers leads, kansen, verkooppijplijn...

TOP PRODUCER

3,7
#4 alternatief voor Copper
Top Producer CRM is een CRM-systeem waarmee gebruikers hun klanten in de hele verkooppijplijn kunnen beheren in één...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(581)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Copper al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 581 reviews worden weergegeven
Alirio Rubén
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

I work with hundreds of clients in LATAM. Prosperwork is a great support to manage my company.

Beoordeeld op 14-7-2018

I work in a service company that offers hardware and software solutions with hundreds of clients in...

I work in a service company that offers hardware and software solutions with hundreds of clients in LATAM. Prosperwork is a fundamental support for the management of our company, it allows us to follow up on the objectives set, measure deviations, marketing actions and contact with our customers.

Pluspunten

Prosperwork is a CRM, which works in the cloud, which allows improving the sales management of any company. Among the most brilliant features is the complete merger with the Google Suite, but that articulation does not stop there, it also has the option of integrating with other web tools such as MailChimp, on cloud solution for handling email marketing campaigns, which makes an essential support tool for the work of our marketing department.

It also offers synchronization with Dropbox, which makes it easy to transfer information through the tool.

Due to being a solution on cloud, you can follow up, in real time, the work of the sales department. Contributing to the making of early decisions, avoiding the deviation from the goal proposed by our board.

Minpunten

We are very satisfied with the solution presented by this software, to the point of not having found ourselves before anything we want to do and can not do it in the tool.

Although it is intuitive, it can be a bit confusing to use in the first few changes. Then, everything flows with a lot of precision and speed. The main reason for this situation is the large number of options and configurations that can be made in Prosperwork.

Janna
Totaalscore
  • Sector: Kunst en nijverheid
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Copper is helping me keep track of my customers

Beoordeeld op 2-4-2020

Overall it has been helpful to keep track of my contacts. I wish that there were more features for...

Overall it has been helpful to keep track of my contacts. I wish that there were more features for the lower price point, like marketing and email features.

Pluspunten

I like that it syncs to my Gmail and automatically goes back through 1 year of communication to add all those emails to my connections with my contacts. The Gmail extension makes it super easy to add new contacts to my CRM and keep track of our conversations. It also makes it easy to keep track of leads and opportunities and what stage they are at. The Task function is nice how it adds to-do items to my calendar and sends me reminders. That is helpful so I don't forget to do things daily.

Minpunten

It's pretty expensive for only one user and many of the best features of it are only available for the higher pay level. Also, it's doable to use from Gmail on a phone but not easy. I wish the app extension worked better.

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud en HubSpot CRM

Redenen om voor Copper te kiezen

Mailchimp was really just my email list and I couldn't use it as a proper CRM to keep track of leads and projects, etc.

Overgestapt van

Mailchimp

Redenen om over te stappen op Copper

Syncing to gmail automatically.
Bronwyn
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Copper Has Failed

Beoordeeld op 3-9-2019

A CRM is a great thing, but Copper has not delivered! The software is unreliable, the customer...

A CRM is a great thing, but Copper has not delivered! The software is unreliable, the customer service has fallen short. What we were promised is not what we have received. It is too bad, because I love a lot of the features.

Pluspunten

It is easy to use, once you get the hang of it. Good customization. Phone App. Copper integrates with all things Google.

Minpunten

The Software isn't solid!
In a matter of 6 weeks the CRM has had 2 major malfunctions, called "bugs" according to Copper support staff.
1)People Records Malfunction - I am the admin of this software and the person responsible for uploading 28 years of Legacy Data (all of our customer records). In attempting to update some of the outdated contact info changing phone numbers and addresses, emails etc. which I populated into Copper from various spreadsheets, work order lists, Quick Book records, and email contact lists. The "People" records began to malfunction; phone numbers literally began jumping around. Example, I would open someone's customer's record and another customers number would populate, I would end up calling the wrong customer. Copper engineers have been "working" on this for a month, still no fix.
2.) Opportunity Pipeline Malfunction - Imports are mapping to the wrong Pipeline. I have hundreds of business opportunity records, Google sheet based spreadsheets, that I am attempting to import (bulk) thousands of cells of data to the CRM, despite properly mapping the import (correct methods on my part) this crucial business information imports to the wrong pipeline & tons of data is lost in the process. This is huge, if you can't import and map your customers spreadsheet records (bulk) you have to hand enter each record. What should take 5 mins will take days/weeks/months! This has been going on for over a week now, and no one at Copper seems to care.

Antwoord van Copper

Thank you for the honest review, Bronwyn. This is beyond helpful and we'll be taking your feedback to the team and look into improving where we were unable to provide a stellar user experience for you.

luz mary
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

I have Increasing my efficiency and business organization

Beoordeeld op 21-8-2023

Automating tasks has greatly improved my efficiency and I am able to set up custom reminders and...

Automating tasks has greatly improved my efficiency and I am able to set up custom reminders and workflows to ensure that no sales opportunity is missed with this I have been able to stay organized and not miss any important opportunity.

Pluspunten

What I like the most about this platform is that it has an incredible integration with Google applications. As a business that uses Google Workspace for our daily operations, having a CRM that automatically syncs with Gmail and other Google tools is really a huge benefit and that's why I don't have to worry about manually entering every interaction with my customers as with this platform I can automatically record all emails, meetings and tasks in the corresponding contact.

Minpunten

While the system offers a wide variety of pre-defined reports and data export, I would like the ability to customize the reports a lot more to my needs and while I can get the essential information I need, sometimes I would like more customization options and Flexibility in data presentation.

Phil
Totaalscore
  • Sector: Voedselproductie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Sales for Organic Maple Syrup

Beoordeeld op 11-8-2021

Great tool for the price and for a team.

Great tool for the price and for a team.

Pluspunten

A very essential tool, pretty easy to use for Sales CRM.

Minpunten

Lots of features are not needed for the basic sale of a grocery product.
Would like to link a People of a Company to be the Companies Primary Contact. so there is only one entry for that in the Company.
Wish saved files could be viewed and not just downloaded.

Overwogen alternatieven

HubSpot Marketing Hub en Insightly

Redenen om voor Copper te kiezen

Copper (Prosperworks) is much better.

Redenen om over te stappen op Copper

Better team integration. Better Gmail intergration.
5 van 581 worden weergegeven Lees alle reviews

Copper - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Copper.

Copper kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 25,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Copper heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Copper ondersteunt de volgende talen:

Engels

Copper ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Copper kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

AWeber, Adobe Commerce, Asana, Constant Contact, DocuSign, Dropbox Business, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Drive, Google Forms, Google Voice, Google Workspace, Grow, HubSpot Marketing Hub, Intercom, JustCall, Keap, Mailchimp, MailerLite, Meta for Business, Operations Hub, Outfunnel, Outreach, PandaDoc, PersistIQ, Proposify, Quickbooks Online, Reply, SendPulse, Slack, Smartsheet, Surfe, TimeHero, Tray.io, Trello, Twitter/X, Typeform, VOGSY, WebMerge, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite

Copper biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Copper.