Time Tracker

Time Tracker

Tijdregistratiesoftware voor meerdere apparaten

4.3/5 (2233 review)

Time Tracker - Overzicht

Wat is Time Tracker?

Time Tracker is een volledig functionele app voor tijdregistratie en facturering die op elk apparaat werkt, zowel offline als online. De app kan door medewerkers worden gebruikt om factureerbare en niet-factureerbare uren te registreren en door managers om tijdsinvoer goed te keuren en bij te houden, en dit alles vanaf hun smartphones, laptops, tablets en zelfs MS Outlook. Medewerkers kunnen hun uren registreren met behulp van een ingebouwde timer en vervolgens deze uren ter goedkeuring aan jou voorleggen.

Time Tracker geeft je vanuit een centraal dashboard een overzicht van alle tijdsinvoer, zodat je alle noodzakelijke bewerkingen kunt uitvoeren voordat je de invoer omzet in facturen of deze exporteert naar de loonadministratie. Je kunt ook een uitsplitsing krijgen van alle in behandeling zijnde, ingediende en goedgekeurde tijdregistraties. Time Tracker biedt de tools om samen te werken met je team en het te beheren met herinneringen voor tijdsinvoer, taaktoewijzingen en interne berichten. Je kunt ook verschillende teamleden aan verschillende klanten toewijzen, zodat je kunt bijhouden en rapporteren hoeveel tijd medewerkers aan verschillende klanten besteden. Met de functie voor kostprijsberekening van het werk kun je de winstgevendheid per klant en project bekijken.

De automatische tweerichtingssynchronisatie met QuickBooks, Xero, ZenPayroll en Concur die wordt aangeboden door Time Tracker maakt facturering en loonverwerking soepeler en nauwkeuriger. De app biedt ook een extra +Billing-module, waarmee je automatisch professionele merkeigen facturen kunt creëren op basis van factureerbare uren en kosten. Je kunt de integratie met Stripe gebruiken om koppelingen voor creditcardbetalingen toe te voegen aan je facturen. Bovendien biedt Time Tracker een optionele reeks van juridische factureringstools, zoals ABA-codes, LEDES-facturering en een conflictcontrole om advocaten te helpen hun factureerbare tijd te beheren.

Time Tracker - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 12,00/maand

Prijsopties

Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

Time Tracker - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Azië, Australië, Brazilië, Canada, China en nog 5 andere, Europa, Duitsland, India, Japan, Latijns-Amerika
Ondersteunde talen
Engels, Duits, Spaans

Screenshots

Schermopname van Time Tracker:
Schermopname van Time Tracker: Schermopname van Time Tracker: Schermopname van Time Tracker: Schermopname van Time Tracker: Schermopname van Time Tracker: Schermopname van Time Tracker: Schermopname van Time Tracker: Schermopname van Time Tracker:

Time Tracker reviews

Time Tracker reviews

Totaalscore
4.3
/
5
Uitstekend
1059

Zeer goed
909

Gemiddeld
233

Slecht
23

Erg slecht
9

Prijs-kwaliteitverhouding
4.2
Functies
4.1
Gebruiksgemak
4.2
Klantenondersteuning
4.2
88% heeft deze app aanbevolen
Martin D.

Expenses and Invoices are better tracked by Time Tracker.

All of our invoices, receivable payments and our expenses can easily manage without ant effort. It also allow me to create and make the best templates of expenses and recurrent invoices with also manage them properly. I can better track the time of billing and expenses and then receive the payments online. The invoices options and billing designs are so flexible by Time Tracker.


Vertalen met Google
Tacita H.

Good software to use to help keep track of your hours.

As an employee I have found out that this software helps me keep track of my hours and my schedule needs.


Vertalen met Google
Stephen M.

Ebility Time Tracker good for keeping track

Keeping my billable time accurate and up to date is quick and easy. Its also easy to update and sync with compuyter.


Vertalen met Google
Diana B.

Simple, easy to use.

A remote entry time sheet from each employee that syncs easily with Quick Books. It's simple and easy to use.


Vertalen met Google
Javier M.

Help to manage your time

For me and my agency works fine. In the same way that others similar apps, like Toggl.


Vertalen met Google
Martin D.
Sector: Informatietechnologie en -diensten
Bedrijfsgrootte: 10.001+ werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Expenses and Invoices are better tracked by Time Tracker.

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 30-9-2019
Bron van de reviewer: Capterra

All of our invoices, receivable payments and our expenses can easily manage without ant effort. It also allow me to create and make the best templates of expenses and recurrent invoices with also manage them properly. I can better track the time of billing and expenses and then receive the payments online. The invoices options and billing designs are so flexible by Time Tracker.

Pluspunten

With the help of Time Tracker software, it is so easy for us to better manage all of our invoices by tracking the time billing and to create the customize invoices to get the payment transaction online in faster manner. It is a fully accounting and invoices software because it automatically manage our bank accounts and bank balance sheets assets. We are also able to send all of our invoices with payments to our customers. By Time Tracker, the scheduling of our payments with invoices and expenses are so great because we have a lot of controls about the information of our invoices. So, it is very easy to set up our operations, sales and inventory payments by this efficient software. The dashboards features really told me about my accounts conditions with excellent invoices and billing. If you receive your payment and send within a second, then you must need Time Tracker software.

Minpunten

The main drawback of Time Tracker software is that it does not have the ability to remind about the pending payments, sending invoices and receiving payments. It also does not provide the records of all the previous payments, contacts and store invoices but it has the ability to store the customer information for upcoming invoices, payments and accounts schedules.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Tacita H.
Sector: Management non-profit organisaties
Bedrijfsgrootte: 13-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Good software to use to help keep track of your hours.

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 10-3-2020
Bron van de reviewer: Capterra

As an employee I have found out that this software helps me keep track of my hours and my schedule needs.

Pluspunten

What I like most about this software it that it helps keep track of your hours, from the time you clock in and out. It works great.

Minpunten

There is nothing lease I like about this software it works great for all employee's, employer's and all business needs.

Scoreverdeling

Gebruiksgemak

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Stephen M.
Sector: Farmaceutica
Bedrijfsgrootte: 13-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Ebility Time Tracker good for keeping track

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 3-1-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Keeping my billable time accurate and up to date is quick and easy. Its also easy to update and sync with compuyter.

Pluspunten

It is very easy to use and keep track of time spent on numerous projects. I use my phone to "clock in/out" and it works smoothly. I like the ability to use the count up timer rather than keeping track and adding it in later. I smoothly go from project to project quickly.

Minpunten

It takes a long time to load and update each day of time tracking. It loads all records I believe- taking a long time. In addition, to submit the time, there should be a quick "submit all" button or key rather than having to do each record.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 7.0/10

Diana B.
Vertalen naar het Nederlands

Simple, easy to use.

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 16-7-2018
Bron van de reviewer: Capterra

A remote entry time sheet from each employee that syncs easily with Quick Books. It's simple and easy to use.

Pluspunten

It links very easily to Quick Books. Their customer support has improved over the last year. They provide mobile access and links to Outlook.

Minpunten

Initially their customer support was terrible, but they have improved over the last several months.
You can't set the order in which the service items appear. The largest issue, and reason we are seeking other time sheet services: employees enter their time on the honor system and in a lump sum. Ebillity provides the option of the employee 'clocking in and out' but it's cumbersome: you can't switch service items or projects easily - you have to log out of the current one and then log back in. Ebillity doesn't allow for a time sheet approval process. And you can't specify limits of access to certain employee time sheets, (that would provide a supervisor access to the time sheets of their subordinates). Trying to print a particular time sheet is difficult and the layout is undesirable: large font that turns a single time sheet into several pages.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van eBillity

Hi Diana!

Thanks for the great review! We really appreciate your feedback and are happy that Time Tracker has been a good fit for your company!

We are happy to let you know that a lot of the features that you said you wanted which we don't have, such as an approval process or access permissions, we do actually have! We would love to help you out and teach you how to use these features! Please feel free to reach out to our support team at [email protected] or call us at (800) 851-0992 for free support regarding this issue or anything else that you have questions about.

-Alex from eBillity

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 4.0/10

Javier M.
Sector: Design en ontwerp
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Help to manage your time

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 11-12-2019
Bron van de reviewer: Capterra

For me and my agency works fine. In the same way that others similar apps, like Toggl.

Pluspunten

It's easy to use and to personalize the interface. It's have integrations with Gmail, Microsoft Office, Googgle Calendar and other software. You can have all in the same place.

Minpunten

The free version doesn't so much complete. But, in the other hand, it's a cheap service. Support only in english.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Gebruikersaanbeveling
8/10
Gebaseerd op 2.233 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van Time Tracker

Prijzen van Time Tracker

Vanaf
US$ 12,00/maand
Gratis proef
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4.2/5
Gebaseerd op 2.233 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Time Tracker - Functies

Time Tracker - Functies

API
Activiteiten volgen
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Drag & Drop-interface
Gantt-grafieken
Integratie van derden
Meerdere projecten
Priorisering
Prognoses
Projectbeheer
Projecten bijhouden
Projectplanning
Projecttijd bijhouden
Rapportage en statistieken
Roosters
Samenwerkingstools
Taakbeheer
Taken bijhouden
Voortgang bijhouden
Functies
4.1/5
Gebaseerd op 2.233 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Time Tracker - Veelgestelde vragen

Time Tracker - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Time Tracker.

V. Welke prijsmodellen heeft Time Tracker te bieden?

Time Tracker kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 12,00/maand

Prijsmodel: Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van Time Tracker?

We hebben geen informatie over functies van Time Tracker

V. Wat zijn de typische gebruikers van Time Tracker?

Time Tracker heeft de volgende typische klanten:

Freelancers, Grote ondernemingen, Middelgroot bedrijf, Non-profit, Openbare diensten, Klein bedrijf

V. Welke talen worden door Time Tracker ondersteund?

Time Tracker ondersteunt de volgende talen:

Engels, Duits, Spaans

V. Welke prijsmodellen heeft Time Tracker te bieden?

Time Tracker kent de volgende prijsmodellen:

Abonnement

V. Biedt Time Tracker ondersteuning voor mobiele apparaten?

Time Tracker ondersteunt de volgende apparaten:

Android, iPhone, iPad

V. Met welke andere apps kan Time Tracker worden geïntegreerd?

Time Tracker kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Beekeeper, Clio, Gusto, QuickBooks, QuickBooks Online, SAP Concur, Sage 50cloud, Sage Intacct, Xero, Xero

V. Welke mate van ondersteuning heeft Time Tracker te bieden?

Time Tracker biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen, Kennisbank, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning, Video-instructies