
Over Time Tracker
Time Tracker is een volledig functionele app voor tijdregistratie en facturering die op elk apparaat werkt, zowel offline als online. De app kan door medewerkers worden gebruikt om factureerbare en niet-factureerbare uren te registreren en door managers om tijdsinvoer goed te keuren en bij te houden, en dit alles vanaf hun smartphones, laptops, tablets en zelfs MS Outlook. Medewerkers kunnen hun uren registreren met behulp van een ingebouwde timer en vervolgens deze uren ter goedkeuring aan jou voorleggen.
Time Tracker geeft je vanuit een centraal dashboard een overzicht van alle tijdsinvoer, zodat je alle noodzakelijke bewerkingen kunt uitvoeren voordat je de invoer omzet in facturen of deze exporteert naar de loonadministratie. Je kunt ook een uitsplitsing krijgen van alle in behandeling zijnde, ingediende en goedgekeurde tijdregistraties. Time Tracker biedt de tools om samen te werken met je team en het te beheren met herinneringen voor tijdsinvoer, taaktoewijzingen en interne berichten. Je kunt ook verschillende teamleden aan verschillende klanten toewijzen, zodat je kunt bijhouden en rapporteren hoeveel tijd medewerkers aan verschillende klanten besteden. Met de functie voor kostprijsberekening van het werk kun je de winstgevendheid per klant en project bekijken.
De automatische tweerichtingssynchronisatie met QuickBooks, Xero, ZenPayroll en Concur die wordt aangeboden door Time Tracker maakt facturering en loonverwerking soepeler en nauwkeuriger. De app biedt ook een extra +Billing-module, waarmee je automatisch professionele merkeigen facturen kunt creëren op basis van factureerbare uren en kosten. Je kunt de integratie met Stripe gebruiken om koppelingen voor creditcardbetalingen toe te voegen aan je facturen. Bovendien biedt Time Tracker een optionele reeks van juridische factureringstools, zoals ABA-codes, LEDES-facturering en een conflictcontrole om advocaten te helpen hun factureerbare tijd te beheren.
Afbeeldingen









Twijfels over Time Tracker?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Time Doctor

Bill4Time

Deputy

Jobber

Reviews
Heb je Time Tracker al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Expenses and Invoices are better tracked by Time Tracker.
Beoordeeld op 30-9-2019
All of our invoices, receivable payments and our expenses can easily manage without ant effort. It...
All of our invoices, receivable payments and our expenses can easily manage without ant effort. It also allow me to create and make the best templates of expenses and recurrent invoices with also manage them properly. I can better track the time of billing and expenses and then receive the payments online. The invoices options and billing designs are so flexible by Time Tracker.
Pluspunten
With the help of Time Tracker software, it is so easy for us to better manage all of our invoices by tracking the time billing and to create the customize invoices to get the payment transaction online in faster manner. It is a fully accounting and invoices software because it automatically manage our bank accounts and bank balance sheets assets. We are also able to send all of our invoices with payments to our customers. By Time Tracker, the scheduling of our payments with invoices and expenses are so great because we have a lot of controls about the information of our invoices. So, it is very easy to set up our operations, sales and inventory payments by this efficient software. The dashboards features really told me about my accounts conditions with excellent invoices and billing. If you receive your payment and send within a second, then you must need Time Tracker software.
Minpunten
The main drawback of Time Tracker software is that it does not have the ability to remind about the pending payments, sending invoices and receiving payments. It also does not provide the records of all the previous payments, contacts and store invoices but it has the ability to store the customer information for upcoming invoices, payments and accounts schedules.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
A Well rounded Time tracking and Invoicing software
Beoordeeld op 17-1-2023
Overall it has been a very successful product and has handled our needs quite well.
Overall it has been a very successful product and has handled our needs quite well.
Pluspunten
Time tracking and being able to tie the time entries to a specific client and project is crucial in our business as an IT support and web-design company. Then add in Invoicing and it allows me to have reduced the time it takes to produce payroll reports and monthly invoicing
Minpunten
The inability for us to customise reports beyond the options currently presented.
Redenen om voor Time Tracker te kiezen
Very time consuming to get the invoices ready as our primary billable is the time taken for fixes and to build a new website etc.Overgestapt van
Wave AccountingRedenen om over te stappen op Time Tracker
Timers to track time spent and the easier tieing of those entries to invoicing- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10
Simple, easy to use.
Beoordeeld op 16-7-2018
A remote entry time sheet from each employee that syncs easily with Quick Books. It's simple and...
A remote entry time sheet from each employee that syncs easily with Quick Books. It's simple and easy to use.
Pluspunten
It links very easily to Quick Books. Their customer support has improved over the last year. They provide mobile access and links to Outlook.
Minpunten
Initially their customer support was terrible, but they have improved over the last several months.
You can't set the order in which the service items appear. The largest issue, and reason we are seeking other time sheet services: employees enter their time on the honor system and in a lump sum. Ebillity provides the option of the employee 'clocking in and out' but it's cumbersome: you can't switch service items or projects easily - you have to log out of the current one and then log back in. Ebillity doesn't allow for a time sheet approval process. And you can't specify limits of access to certain employee time sheets, (that would provide a supervisor access to the time sheets of their subordinates). Trying to print a particular time sheet is difficult and the layout is undesirable: large font that turns a single time sheet into several pages.
Antwoord van eBillity
Hi Diana!
Thanks for the great review! We really appreciate your feedback and are happy that Time Tracker has been a good fit for your company!
We are happy to let you know that a lot of the features that you said you wanted which we don't have, such as an approval process or access permissions, we do actually have! We would love to help you out and teach you how to use these features! Please feel free to reach out to our support team at [email protected] or call us at (800) 851-0992 for free support regarding this issue or anything else that you have questions about.
-Alex from eBillity
- Sector: Automotive
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great time clock!
Beoordeeld op 15-8-2023
Pluspunten
I loved using this Time Tracker for time management and daily clock ins. It was easy to change something if there was an employee error. No complaints!
Minpunten
There was nothing I disliked about Time Tracker

- Sector: Bankwezen
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
A good solution to monitor / manage time
Beoordeeld op 25-8-2022
It is a fair and workable solution, but if the users keep complaining we will start looking for an...
It is a fair and workable solution, but if the users keep complaining we will start looking for an alternative.
Pluspunten
A good time management tool for a small / medium company. It does have a mobile app, therefore we can do the job on the go. A great feature is that we can have multiple timers. Unsend and re-submit card is possible, allowing error correcting.
Minpunten
Unfortunately, this tool is not so intuitive, so some users complain and request support even after training. Other users complain about the constant change in the UX. We have found some compatibility issues with Outlook and there is no CSV upload option.
Redenen om voor Time Tracker te kiezen
We changed the app because we needed a more robust solution.Overgestapt van
ClockifyRedenen om over te stappen op Time Tracker
We needed an app to quickly solve our need to manage consultants time.Time Tracker - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Time Tracker.V. Welke prijsmodellen heeft Time Tracker te bieden?
Time Tracker kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 9,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Time Tracker?
Time Tracker heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Time Tracker ondersteund?
Time Tracker ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Spaans
V. Biedt Time Tracker ondersteuning voor mobiele apparaten?
Time Tracker ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Time Tracker worden geïntegreerd?
Time Tracker kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
ADP Workforce Now, Clio, Gusto, MYOB Business, Paychex Flex, QuickBooks Online Advanced, Reckon One, SAP Concur, Sage 50cloud Accounting, Sage Intacct, Xero
V. Welke mate van ondersteuning heeft Time Tracker te bieden?
Time Tracker biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Time Tracker.