Over CRM Analytics

Salesforce Analytics Cloud biedt een tool voor gegevensanalyse die niet uitsluitend wordt gebruikt door gegevensanalisten. De mobielgerichte app kan worden gebruikt door allerlei zakelijke gebruikers die op zoek zijn naar snelle en doorzoekbare toegang tot bedrijfsgegevens. De interface is ontworpen om inzicht in gegevens intuïtiever te maken. Salesforce Analytics Cloud combineert gegevens van andere Salesforce-apps die de verkoop, dienstverlening en marketing beheren, evenals systemen van derden en door machines gegenereerde gegevens.

Met Salesforce Analytics Cloud kun je datasets creëren, implementeren en beheren, en je kunt ook datasets combineren en interactieve dashboards bouwen om de gegevens visueel weer te geven. Met de ultrasnelle, op zoekopdrachten gebaseerde query-index kun je vanaf elke locatie gegevensinzichten en dashboards detecteren, meten, personaliseren, groeperen, filteren en met teamleden delen. Einstein Analytics biedt gegevensbescherming op hoog niveau en op rollen gebaseerde toegang om al je belangrijke statistieken veilig te houden.


Afbeeldingen

CRM Analytics Software - 1
CRM Analytics Software - 2
CRM Analytics Software - 3
CRM Analytics Software - 4
Nog 5 andere bekijken
CRM Analytics-video
CRM Analytics Software - 1
CRM Analytics Software - 2
CRM Analytics Software - 3
CRM Analytics Software - 4

Twijfels over CRM Analytics? Vergelijk met een populair alternatief

CRM Analytics

4,3 (79)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 70,00
jaar
US$ 14,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

78
205

Integraties

5
70

Gebruiksgemak

4,1 (79)
4,2 (6.925)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,2 (79)
4,3 (6.925)

Klantenservice

4,1 (79)
4,1 (6.925)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Zoho CRM

4,3
#1 alternatief voor CRM Analytics
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Microsoft Power BI

4,6
#2 alternatief voor CRM Analytics
Microsoft Power BI converteert gegevens naar rijke interactieve visualisaties, met behulp van bedrijfsanalysetools om...

SAP BusinessObjects Business Intelligence

4,3
#3 alternatief voor CRM Analytics
SAP BusinessObjects is een pakket voor business intelligence met rapportage- en visualisatietools waarmee je inzicht...

Tableau

4,6
#4 alternatief voor CRM Analytics
Als de vertrouwde leider op het gebied van analyse, helpt Tableau mensen en organisaties meer datagestuurd te werk te...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(79)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,1/5

Heb je CRM Analytics al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 79 reviews worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Superb Analytics Tool

Beoordeeld op 7-11-2018

Pluspunten

Great analytics tool used to make data driven decisions.

Minpunten

You need to be heavily invested in Salesforce products to use this.

Mark
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Using Sales force

Beoordeeld op 19-8-2021

If you need the best CRM, with the most tools and features, this is the CRM to get, bottom line....

If you need the best CRM, with the most tools and features, this is the CRM to get, bottom line. The analytics it tells you can really help yourself, your company and your team too

Pluspunten

I was a user of Sales Force while working for a larger company. Many of the features were set up by the company, and these tools and features were quite robust. The sales function tools help you keep track of closed sales, opportunities and events meetings and potential leads. Plus you can customize reports to help you determine your success rate and areas to help you grow your business.

Minpunten

I think that due to this CRM being the leader in this space, that it also comes with many many tools and features, which at times can be a little overwhelming. (Although many good trainings on using this software are also available to help).

Craig
Totaalscore
  • Sector: Kleding en mode
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

All-in-One Analytics Platform

Beoordeeld op 19-7-2020

As long as data integrations and some past experience using Salesforce Analytics Cloud is there, I...

As long as data integrations and some past experience using Salesforce Analytics Cloud is there, I find this tool super helpful in retargeting customers who are engaged with my marketing campaigns but need an extra nudge to buy my apparel items. Additionally, analyzing the retargeting campaigns on an ongoing basis and after they have concluded helps me use those clusters of customers for other ads I want to run in the future for a different but related items, categories or brands. If there is more technical support and training available for non-premium users, we should see a growth in value of Salesforce Analytics Cloud.

Pluspunten

I used Salesforce Analytics Cloud to analyze impact of my marketing campaigns on customer journeys. After I connected Google Analytics to Salesforce, I was able to see the data flow between the tow systems. I then created custom audiences in Google Analytics using the criteria of customers who engaged with marketing campaigns, added items to cart but didn't purchase them. Once the destination of Salesforce was added, I was able to execute campaigns against those audiences. These re-targeting ads helped reduce cart abandonments and increase conversion rates. Because of data integration and re-targeting capabilities, I could leverage Salesforce Analytics Cloud to improve sales from customers who were interested in purchasing my apparel items. This data driven strategy drove high ROI for my business.

Minpunten

Setting up integration between Salesforce Analytics Cloud and business intelligence tools such as MicroStrategy needs development resources. There is a learning curve for users who have not used Salesforce before. Example: data extensions, APIs, etc. need to be configured according to Salesforce requirements. Coding knowledge is needed to maximize potential of data connectors. If password is forgotten, there is a long process to reset it which sometimes may involve working with Salesforce administrator or tech support. If tools like Datorama are used, integration is easier but then clients have to spend extra money to get access to those add-ons. So, premium support and integration costs are high.

Erika
Totaalscore
  • Sector: Omroepen
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Sales Force review

Beoordeeld op 6-7-2021

Salesforce Analytics reminds be to contact clients that I haven't reached out to in a while and...

Salesforce Analytics reminds be to contact clients that I haven't reached out to in a while and also it is a great tool to look at what cleint did previously and keeps my buisness fresh,

Pluspunten

I use the analytics daily to keep up with my buisness, it reminds me when i haven't spoken to clients. The Dashboard is something I use daily, and it is very user friendly and easy to keep up with my buissness.

Minpunten

Overall I am exteremly happy with Salesforcea and all of the Analytics it provides to make my business easier.

Samantha
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Salesforce

Beoordeeld op 20-7-2021

Keeping tabs on all of my accounts, as well as future pipelines with ease.

Keeping tabs on all of my accounts, as well as future pipelines with ease.

Pluspunten

Ease of use, easy to navigate, in addition to the data that Salesforce is able to bring to the table + additional widgets.

Minpunten

Because of the layers of data and reporting, some areas are difficult to get to without clicking multiple times/multiple tabs.

5 van 79 worden weergegeven Lees alle reviews

CRM Analytics - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over CRM Analytics.

CRM Analytics kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 70,00/jaar
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

CRM Analytics heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

CRM Analytics ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Portugees, Spaans

CRM Analytics ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

CRM Analytics kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Google Cloud BigQuery, Google Sheets, Microsoft SQL Server, Presto, Snowflake

CRM Analytics biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor CRM Analytics.