Over Track-It!

Track-It! wordt geleverd inclusief een proefversie van 30 dagen die op elk moment kan worden opgewaardeerd. Alle betaalde abonnementen van Track-It! zijn volledig schaalbaar en worden geleverd met ondersteuning en videotutorials. Track-It! heeft een webgebaseerde en een Windows-client. Track-It! wordt geleverd met videotutorials voor de installatie en een online kennisbank.


Afbeeldingen

Track-It! Software - 1
Track-It! Software - 2
Track-It! Software - 3
Track-It! Software - 4
Track-It! Software - 5
Track-It! Software - 6
Track-It! Software - 7
Track-It! Software - 8
Track-It! Software - 9
Track-It! Software - 10
Track-It! Software - 11
Nog 12 andere bekijken
Track-It!-video
Track-It! Software - 1
Track-It! Software - 2
Track-It! Software - 3
Track-It! Software - 4
Track-It! Software - 5
Track-It! Software - 6
Track-It! Software - 7
Track-It! Software - 8
Track-It! Software - 9
Track-It! Software - 10
Track-It! Software - 11

Twijfels over Track-It!? Vergelijk met een populair alternatief

Track-It!

4,0 (75)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 995,00
eenmalig
US$ 26,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

16
173

Integraties

Geen integraties gevonden
8

Gebruiksgemak

4,1 (75)
4,4 (188)

Prijs-kwaliteitverhouding

3,9 (75)
4,6 (188)

Klantenservice

4,1 (75)
4,7 (188)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Issuetrak

4,6
#1 alternatief voor Track-It!
Gebruiksvriendelijke helpdesk- en ticketingoplossing voor bedrijven van elke omvang; webgebaseerde toegang, bekroonde...

SolarWinds Service Desk

4,6
#2 alternatief voor Track-It!
Beheer en prioriteer serviceverzoeken op één plek met de SolarWinds Service Desk en verbeter continu hoe IT strategische...

Vivantio

4,3
#3 alternatief voor Track-It!
Vivantio combineert het beheer van incidenten, problemen en verandermanagement met ticketing, kennisbeheer, self-service...

InvGate Service Desk

4,6
#4 alternatief voor Track-It!
InvGate Service Desk is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om de levering en ondersteuning van IT-diensten te...

Reviews

Totaalscore

4,0 /5
(75)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9/5
Functies
3,8/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,1/5

Heb je Track-It! al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 75 reviews worden weergegeven
Amanda
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Track-It Helps Me Stay Organized

Beoordeeld op 27-2-2020

Our experience has been great! Helps delegate and track issues in an easy way.

Our experience has been great! Helps delegate and track issues in an easy way.

Pluspunten

Track-It Helps Me Stay Organized. I love being able to see all my assigned tickets in one spot and see the updates to the issues. The e-mail notifications are useful, too!

Minpunten

I don't really have any complaints about the software. We uses it daily and will continue to do so.

Jason
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Track-It - An excellent all around ticket traking application .

Beoordeeld op 25-8-2016

We're a medium sized Community Hospital and have used Track-It for several years now with minimal...

We're a medium sized Community Hospital and have used Track-It for several years now with minimal complaints. The product has always been rock solid.

Pluspunten

Ease of use is high on our list. We have several teams using it all with different needs.
Software license tracking is a nice feature.
Great community support around the product.

Minpunten

No real cons. We understand what the software is and don't try to make it do things it's not made to do.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Hoger onderwijs
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Don't track it

Beoordeeld op 23-3-2021

I hate TrackIt. I've used lots of ticketing software in my time working in IT and this is the worst...

I hate TrackIt. I've used lots of ticketing software in my time working in IT and this is the worst of the worst. I have been working to move away from track it for sometime.

Pluspunten

There is nothing I really like about TrackIt. I have been trying to get my organization to move from TrackIt since the 2nd week I was in my position.

Minpunten

TrackIt is nothing like other software in it's class. It is old and outdated. I do not like it and I wish that the rest of my team would make the move away from it. Its hard to add end users depending on the version you are using (client vs web) And it always seams to be going down. There are a lot of options but unlike something like JIRA you actually need to learn how to use TrackIt. It is also insanely expensive. Not worth the cost

Dave
Totaalscore
  • Sector: Burgerlijke en maatschappelijke organisatie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Track-it review

Beoordeeld op 12-10-2016

I have been using track-it for over a year and what can I say it's an amazing product.
' Very easy...

I have been using track-it for over a year and what can I say it's an amazing product.
' Very easy to install and configure
' Track-it inventory is great it's scan the entire network and reports back
' Track-it auditing is one of the best features as you can audit hardware and software, which in turn help you keep track of software licencing
' Track-it support is fantastic , very helpful and quick to resolve any issues
' The calling logging feature is great for keeping track of ICT queries and running reports
' Overall it's a great product, you get value for money and it's easy to use

Pluspunten

The Auditing feature

Minpunten

More reporting functions

Brian
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Using for year

Beoordeeld op 9-3-2018

Pluspunten

Cost the software is not overly expensive for the number of users we have. Ease of use is very nice as well. Active directory Integration of requests is nice as well

Minpunten

I wish it had a friendly IOS or android App. Better costume reporting. Unless your an expert in crystal reporting you will be forced to use included reports.

5 van 75 worden weergegeven Lees alle reviews

Track-It! - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Track-It!.

Track-It! kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 995,00/eenmalig
  • Gratis proef: Beschikbaar

Track-It! heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Track-It! ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Portugees, Spaans

Track-It! ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

We hebben geen informatie over welke integraties Track-It! kent

Track-It! biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Track-It!.