Track-It!
Over Track-It!
Track-It! wordt geleverd inclusief een proefversie van 30 dagen die op elk moment kan worden opgewaardeerd. Alle betaalde abonnementen van Track-It! zijn volledig schaalbaar en worden geleverd met ondersteuning en videotutorials. Track-It! heeft een webgebaseerde en een Windows-client. Track-It! wordt geleverd met videotutorials voor de installatie en een online kennisbank.
Afbeeldingen
Twijfels over Track-It!?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Issuetrak
SolarWinds Service Desk
Vivantio
InvGate Service Desk
Reviews
Heb je Track-It! al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Track-It Helps Me Stay Organized
Beoordeeld op 27-2-2020
Our experience has been great! Helps delegate and track issues in an easy way.
Our experience has been great! Helps delegate and track issues in an easy way.
Pluspunten
Track-It Helps Me Stay Organized. I love being able to see all my assigned tickets in one spot and see the updates to the issues. The e-mail notifications are useful, too!
Minpunten
I don't really have any complaints about the software. We uses it daily and will continue to do so.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Track-It - An excellent all around ticket traking application .
Beoordeeld op 25-8-2016
We're a medium sized Community Hospital and have used Track-It for several years now with minimal...
We're a medium sized Community Hospital and have used Track-It for several years now with minimal complaints. The product has always been rock solid.
Pluspunten
Ease of use is high on our list. We have several teams using it all with different needs.
Software license tracking is a nice feature.
Great community support around the product.
Minpunten
No real cons. We understand what the software is and don't try to make it do things it's not made to do.
- Sector: Hoger onderwijs
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Don't track it
Beoordeeld op 23-3-2021
I hate TrackIt. I've used lots of ticketing software in my time working in IT and this is the worst...
I hate TrackIt. I've used lots of ticketing software in my time working in IT and this is the worst of the worst. I have been working to move away from track it for sometime.
Pluspunten
There is nothing I really like about TrackIt. I have been trying to get my organization to move from TrackIt since the 2nd week I was in my position.
Minpunten
TrackIt is nothing like other software in it's class. It is old and outdated. I do not like it and I wish that the rest of my team would make the move away from it. Its hard to add end users depending on the version you are using (client vs web) And it always seams to be going down. There are a lot of options but unlike something like JIRA you actually need to learn how to use TrackIt. It is also insanely expensive. Not worth the cost
- Sector: Burgerlijke en maatschappelijke organisatie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Track-it review
Beoordeeld op 12-10-2016
I have been using track-it for over a year and what can I say it's an amazing product.
' Very easy...
I have been using track-it for over a year and what can I say it's an amazing product.
' Very easy to install and configure
' Track-it inventory is great it's scan the entire network and reports back
' Track-it auditing is one of the best features as you can audit hardware and software, which in turn help you keep track of software licencing
' Track-it support is fantastic , very helpful and quick to resolve any issues
' The calling logging feature is great for keeping track of ICT queries and running reports
' Overall it's a great product, you get value for money and it's easy to use
Pluspunten
The Auditing feature
Minpunten
More reporting functions
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Using for year
Beoordeeld op 9-3-2018
Pluspunten
Cost the software is not overly expensive for the number of users we have. Ease of use is very nice as well. Active directory Integration of requests is nice as well
Minpunten
I wish it had a friendly IOS or android App. Better costume reporting. Unless your an expert in crystal reporting you will be forced to use included reports.
Track-It! - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Track-It!.V. Welke prijsmodellen heeft Track-It! te bieden?
Track-It! kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 995,00/eenmalig
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Track-It!?
Track-It! heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Track-It! ondersteund?
Track-It! ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Portugees, Spaans
V. Biedt Track-It! ondersteuning voor mobiele apparaten?
Track-It! ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Track-It! worden geïntegreerd?
We hebben geen informatie over welke integraties Track-It! kent
V. Welke mate van ondersteuning heeft Track-It! te bieden?
Track-It! biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Track-It!.