Over SAP Business One

SAP Business One is een betaalbare, geïntegreerde oplossing voor bedrijfsbeheer die speciaal is ontworpen voor kleinere bedrijven. De software is beschikbaar in de cloud, on-premises of aangedreven door SAP HANA, een revolutionaire in-memory database ontwikkeld door SAP.

Met SAP Business One kunt jij je vitale bedrijfsprocessen beheren en stroomlijnen in één geïntegreerde oplossing, waaronder financiën, klantrelatiebeheer, opslag, rapportage, inkoop en meer. Dit biedt je de mogelijkheid om alle aspecten van je bedrijf efficiënter te volgen en de besluitvorming te verbeteren.

De oplossing is beschikbaar in sectorspecifieke versies en is helemaal ontworpen om mee te groeien met je bedrijf.

Sapphire is de toonaangevende gold partner voor SAP Business One.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor SAP Business One

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Denemarken, Finland, Faeröer, Frankrijk , Verenigd Koninkrijk, Noorwegen, Zweden, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands , Spaans

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor SAP Business One

Afbeeldingen

SAP Business One Software - 1
SAP Business One Software - 2
SAP Business One Software - 3
SAP Business One Software - 4
SAP Business One Software - 5
SAP Business One Software - 6
SAP Business One Software - 7
Nog 8 andere bekijken
SAP Business One-video
SAP Business One Software - 1
SAP Business One Software - 2
SAP Business One Software - 3
SAP Business One Software - 4
SAP Business One Software - 5
SAP Business One Software - 6
SAP Business One Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van SAP Business One: 118

  • 3PL-beheer
  • Aandelenbeheer
  • Accountancybedrijven
  • Activabeheersysteem voor bedrijven
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Administratie
  • Automatische facturering
  • Backorderbeheer
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van productievoorraad
  • Beheer van retailvoorraad
  • Beheer van speciale bestellingen
  • Beheer van vaste activa
  • Belastingbeheer
  • Bestellingen bijhouden
  • Budgetcontrole
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Distributiebeheer
  • Door leveranciers beheerde voorraad
  • EDI
  • ERP
  • Factureren
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële verslaglegging
  • Fondsadministratie
  • For Small Businesses
  • Gegevensvisualisatie
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Grootboek
  • HR-beheer
  • Import- en exportbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkoopbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Inventarisatie
  • Itembeheer
  • Kasstroombeheer
  • Kitting
  • Kosten bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • MES
  • Marketingautomatisering
  • Materiaallijsten
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Nabestellingbeheer
  • Nonprofits
  • Offertes
  • Onderhoudsbeheer
  • Onkosten bijhouden
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Planning voor materiaalvereisten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Productidentificatie
  • Productieplanning
  • Productplanning
  • Prognose
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime synchronisatie
  • Retourbeheer
  • Sales- en operationsplanning
  • Status bijhouden
  • Streepjescodes/RFID
  • Supply-chainbeheer
  • Terugkerende orders
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toetsing van bankgegevens
  • Trainingsbeheer
  • Transportbeheer
  • Uitgavenbeheer
  • Veiligheidsbeheer
  • Verkooporders
  • Verkoopprognose
  • Verkooppunt
  • Vervoersbeheer
  • Voor overheidsinstellingen
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Voorspellen van de vraag
  • Vorderingenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Winst- en verliesrekening
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Dynamics 365

4,3
#1 alternatief voor SAP Business One
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en...

Dolibarr

4,5
#2 alternatief voor SAP Business One
Dolibarr is een pakket van zakelijke software om je activiteiten te beheren (contacten, facturen, bestellingen,...

ERPNext

4,6
#3 alternatief voor SAP Business One
ERPNext is een volledig open source ERP-systeem voor bedrijven van verschillende groottes (MKB's tot ondernemingen) in...

Odoo

4,1
#4 alternatief voor SAP Business One
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één...

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(195)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
3,8/5
Klantenondersteuning
4,0/5

Heb je SAP Business One al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 195 reviews worden weergegeven
Marco
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

A Good Tool To Do What is Required

Beoordeeld op 23-9-2022

Pluspunten

It manages and regulates various functions, including accounting, inventory, purchasing, sales, providing invaluable assistance to the sales department as it helps to control the sales process from orders to control customer visits, also allows you to keep track of expenses, quite nice to use as it offers many opportunities.

Minpunten

To use its full potential it lacks flexibility to choose the modules or functions you want or need, any information needed must be entered manually without being able to automate it.

Overwogen alternatieven

Odoo, ERPNext en Dolibarr
Maddie
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

An easy to use, small ERP for most enterprises

Beoordeeld op 16-5-2022

Everything in one convenient location. It is not difficult to find items if you have a clear idea...

Everything in one convenient location. It is not difficult to find items if you have a clear idea of what you are looking for. Strong controls throughout the organization. The management and running of the business, the variety of services it provides, and its compatibility with other software all come into play here.

Pluspunten

SAP Business One is a very comprehensive piece of management software. It integrates everything in real time, from customer relationship management to after-sales care, as well as accounting and project management. The potential for B.I. on board are also quite fascinating to consider. A sturdy and dependable instrument.

Minpunten

It is possible for there to be an excessive amount of complexity; locating a particular report or document may require a number of steps, and the level of detail may be excessive for straightforward reporting.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Overall my experience has been good but I would expect much more from this software

Beoordeeld op 4-7-2018

Pluspunten

I usually use the bank management module is very friendly when creating seats and visualize movements in bank, to register suppliers or customers is great because it links the information of the RIF directly with the seniat platform so there is no error at the time of creating a new client, what I like about the system is that it is not integrated like others that have an administrative system and another accounting system that has it all in one single and at the moment of making a record they can be visualized in the reports .

Minpunten

What I liked the least about this software is that it does not have the necessary support by the company that implements the system, they do not have timely answers to some questions which makes it difficult to work, on the other hand when creating seats if There was an error in the project if you let the change, however, the same thing does not happen with the distribution rule. I feel that it should not happen because it does not cause more impact, as it would be to modify the amount and / or the date of the seat.

Adnan
Totaalscore
  • Sector: Groothandel
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Features with Flexibility!!

Beoordeeld op 13-6-2022

Pluspunten

It can handle pretty much the entire business management. The product is extremely flexible and customizable according to not only your business plan but each department that works differently in each organization. It can offer the controls where each individual can only view or change the document according to their department's profile. The real time data can help you make decision correctly.

Minpunten

The cost might be the only reason why an organization will not opt for it as it is a bit high.

Mehool
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

SAP BUSINESS ONE

Beoordeeld op 22-5-2020

it was good , our day to day financial and procurement activities were able to managed and...

it was good , our day to day financial and procurement activities were able to managed and reporting was made easier

Pluspunten

Sap business one gives vast range of options , benefits and operations for low cost and for Small/medium enterprises , so that they can automise and digitise their business or moved up from other sources such as Tally etc

Minpunten

the Fact there are lot of different licenses for Business one which restricts the features you want to use it or apply to your system

Overwogen alternatieven

SAP S/4HANA Cloud

Redenen om over te stappen op SAP Business One

As we were looking for an ERP solution for a smaller part of our client , that’s why it made more sense to go with the business one .
5 van 195 worden weergegeven Lees alle reviews

SAP Business One - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SAP Business One.

SAP Business One kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

SAP Business One heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

SAP Business One ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Spaans

SAP Business One ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

We hebben geen informatie over welke integraties SAP Business One kent

SAP Business One biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SAP Business One.