Akio

Akio

Multi-channel customer relations management platform

Akio - Overzicht

Wat is Akio?

Akio.CX is a cross-channel customer relations platform, combined with advanced text analysis of customer feedback.

Akio is designed to help companies optimise the customer service experience and improve customer knowledge.

Akio - Overzicht

Prijzen

Vanaf
€ 50,00

Prijsopties

Gratis proef
Abonnement

Contact Akio for detailed pricing information. Price varies depending on the number of channels and the number of users.


Akio - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Australië, Canada, Europa, Duitsland, Middle-East and Africa, Verenigd Koninkrijk
Ondersteunde talen
Arabisch, Chinees (Vereenvoudigd), Chinees (Traditioneel), Tjechisch, Deens en nog 22 andere, Nederlands, Engels, Fins, Frans, Duits, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Iers, Italiaans, Japans, Koreaans, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds, Taiwanees, Thai, Turks, Oekraïens

Screenshots

Schermopname van Akio:
Schermopname van Akio:
Gebruikersaanbeveling
0/10
Gebaseerd op 0 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van Akio

Prijzen van Akio

Vanaf
€ 50,00
Gratis proef
Abonnement

Contact Akio for detailed pricing information. Price varies depending on the number of channels and the number of users.

Contact Akio for detailed pricing information. Price varies depending on the number of channels and the number of users.

Prijs-kwaliteitverhouding
0/5
Gebaseerd op 0 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Akio - Functies

Akio - Functies

API
Aanpasbare branding
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Beheer van supporttickets
Bewaking
CRM-integratie
Chatten
Communicatie via meerdere kanalen
Contactgeschiedenis
E-mailintegratie
Enquêtes en feedback
Instant Messaging
Integratie van derden
Integratie van sociale media
Kennisbankbeheer
Rapportage en statistieken
Realtime analyse
Workflowbeheer
Zelfserviceportal
Functies
0/5
Gebaseerd op 0 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Video's en instructies

Video's en instructies

Aanvullende informatie voor Akio

Aanvullende informatie voor Akio

Voornaamste functies van Akio

  • API
  • Answer & themed search
  • Call center management
  • Call list management
  • Call routing
  • Call transfer
  • Contact history
  • Contact management
  • Customizable reporting & statistics
  • Knowledge base
  • Multi-channel management
  • Natural language search
  • Queue manager
  • SMS integration
  • Voice mail

Pluspunten

Native omnichannel cloud platform
All traditional and digital channels in one place: telephone, email, chat and social media.

Simple and user-friendly
A unified customer service platform. Agents have access to a customised application that enables them to provide an omnichannel experience to all customers.

Customer-centric
A unified omnichannel knowledge base is available to your agents at all times, regardless of the channel they are using to communicate with your customers.

Cutting-edge technology
All of our applications can easily be integrated with other business applications through APIs, webhooks, connectors and more.

Akio - Veelgestelde vragen

Akio - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Akio.

V. Welke prijsmodellen heeft Akio te bieden?

Akio kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: € 50,00

Prijsmodel: Abonnement

Gratis proef: Niet beschikbaar

Contact Akio for detailed pricing information. Price varies depending on the number of channels and the number of users.

V. Wat zijn de voornaamste functies van Akio?

Akio biedt de volgende functies:

  • API
  • Answer & themed search
  • Call center management
  • Call list management
  • Call routing
  • Call transfer
  • Contact history
  • Contact management
  • Customizable reporting & statistics
  • Knowledge base
  • Multi-channel management
  • Natural language search
  • Queue manager
  • SMS integration
  • Voice mail

V. Wat zijn de typische gebruikers van Akio?

Akio heeft de volgende typische klanten:

Grote ondernemingen, Middelgroot bedrijf, Non-profit, Openbare diensten, Klein bedrijf

V. Welke talen worden door Akio ondersteund?

Akio ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees (Vereenvoudigd), Chinees (Traditioneel), Tjechisch, Deens, Nederlands, Engels, Fins, Frans, Duits, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Iers, Italiaans, Japans, Koreaans, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds, Taiwanees, Thai, Turks, Oekraïens

V. Welke prijsmodellen heeft Akio te bieden?

Akio kent de volgende prijsmodellen:

Abonnement

V. Biedt Akio ondersteuning voor mobiele apparaten?

We hebben geen informatie over apparaten die door Akio worden ondersteund

V. Met welke andere apps kan Akio worden geïntegreerd?

We hebben geen informatie over welke integraties Akio kent

V. Welke mate van ondersteuning heeft Akio te bieden?

Akio biedt de volgende ondersteuningsopties:

Kennisbank, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning