Zoho Analytics
Over Zoho Analytics
Zoho Analytics is een BI- en analytics-oplossing in de cloud, die kleine tot grote organisaties helpt om waardevolle inzichten te verkrijgen uit hun bedrijfsinformatie. Het stelt gebruikers in staat om moeiteloos krachtige rapporten te maken en te delen binnen enkele minuten, zonder IT-hulp.
Je kunt gegevens uploaden of synchroniseren vanuit spreadsheets, web- of traditionele applicaties, in enkele minuten krachtige rapporten en dashboards bouwen met de eenvoudige interface met slepen en neerzetten, en rapporten en dashboards delen met belangrijke prestatie-indicatoren.
Zoho Analytics kan worden gebruikt op verschillende functionele gebieden en door zeer uiteenlopende gebruikers voor hun rapportage- en analysebehoeften.
1. Upload alle soorten gegevens.
Upload spreadsheets en andere tabelgegevens veilig. Ondersteunt CSV-, TSV-, XLS-, XLSX- en HTML-bestanden. Gegevens kunnen ook rechtstreeks worden toegevoegd met behulp van de "spreadsheet-achtige" interface.
2. Push gegevens vanuit elke applicatie.
Push gegevens vanuit de cloud of interne bedrijfsapplicaties en databases voor rapportage en analyse.
3. Grote verscheidenheid aan rapportagecomponenten.
Je kunt gebruikmaken van de uiteenlopende diagrammen, draaitabellen en tabelweergavecomponenten om inzichtelijke rapporten en dashboards te maken.
4. Visuele analyse.
Analyseer en bouw zelf inzichtelijke rapporten en dashboards met deze eenvoudige interface met slepen en neerzetten.
5. Collaboratieve analyse.
Ontwikkel rapporten samen met je collega's. Deel de rapporten met anderen voor een betere besluitvorming.
6. Integreer rapporten overal.
Integreer je rapporten en dashboards in websites, blogs en applicaties voor een bredere consumptie.
7. Whitelabeling.
Geniet van een volwaardige BI-oplossing onder je eigen merknaam.
8. Zeer veilig.
Zoho Reports wordt beheerst door Zoho's sterke beveiligingspraktijken, inclusief ondersteuning voor een veilige gecodeerde verbinding.
Afbeeldingen
Twijfels over Zoho Analytics?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
HubSpot Marketing Hub
Zendesk Suite
Yurbi
Google Charts
Reviews
Heb je Zoho Analytics al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Data analysis made easy with Zoho Analytics
Beoordeeld op 4-6-2023
As technical support to customers via telephone is essential to analyze all those metrics with...
As technical support to customers via telephone is essential to analyze all those metrics with which we can determine the current status of the operation and each of the consultants who operate in it, indicators such as average operating time, level of service, level of attention, incoming calls, answered and abandoned calls are examples of the many metrics that we can analyze with Zoho Analytics and which in a single dashboard is possible to view in order to determine the direction or adjustments to be made by the administrative staff, this tool provides details and accurate predictions of your business unit.
Pluspunten
There are many tools to analyze data but when looking at the features provided by Zoho Analytics I can highlight its wide and diverse ability to import data through its connectors, these data are analyzed with its powerful BI processes also based on ZIA (Artificial Intelligence) providing details and highly accurate forecasts; All of the above is complemented with an impeccable and detailed visualization, in addition to this, with a perfectly organized dashboard and strategically located KPIs, this allows the work group or external staff that addresses such reports to see the most concrete details in order to make future operational decisions.
Minpunten
On a monthly basis we analyze the historical traffic of incoming, answered and abandoned calls in our operation, this data is imported in csv format and generally exceeds 250 thousand records; we have detected at the moment of importing this information a notorious slowdown of the tool and even being blocked for several seconds although after visualizing the information already in the tool this behaves with total normality, we make use of it to make the traffic forecast for the next month and thus to dimension the personnel and the schedules to achieve the greater attention of calls in some ranges of hours.
- Sector: Schoolleiding
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
My experience with Zoho Analytic
Beoordeeld op 2-9-2024
o far, I'm enjoying Zoho Analytics. I appreciate its support for various database connections....
o far, I'm enjoying Zoho Analytics. I appreciate its support for various database connections. However, creating reports with complex structures—like those involving dimensions displayed as lists, drill-downs, and roll-ups—can be challenging.
Pluspunten
It's straightforward to use and easy to create reports and dashboards online. The reports are clear and simple to understand.
Minpunten
Many created reports can't be grouped, and it's challenging to incorporate drill-down and roll-up features, as well as building relationships between tables.
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
I saved a lot of time after create a database and create reports that access live data
Beoordeeld op 28-2-2018
Pluspunten
The easy way to create reports, charts and dashboards that access your data and give you visualizations for great insights.
With a basic knowledge in database you can create your tables, import your data and start using it. Also, you can conect to your database and have it updated automatic.
Minpunten
Depending on where your data is stored (database) it will be necessary a little help from your IT team to integrate and have access to in into Zoho Reports.
- Sector: Financiële dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
good website
Beoordeeld op 3-9-2024
great, I have been satisfied from the experience
great, I have been satisfied from the experience
Pluspunten
Zoho Insights are the best, it helps in analysis
Minpunten
Limitations of pivot i can't add more rows
- Sector: Automotive
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
beneficial for business analysis
Beoordeeld op 3-9-2024
This is beneficial for business analysis, as it includes the option to store and execute reports...
This is beneficial for business analysis, as it includes the option to store and execute reports based on Zoho queries.
Pluspunten
User Friendly, we can add multible tab on dashboard, can share column wise data and reports
Minpunten
calculation required on report like zoho sheet
Zoho Analytics - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho Analytics.V. Welke prijsmodellen heeft Zoho Analytics te bieden?
Zoho Analytics kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 25,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Zoho Analytics?
Zoho Analytics heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Zoho Analytics ondersteund?
Zoho Analytics ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Baskisch, Bulgaars, Catalaans, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans, Galicisch, Grieks, Hebreeuws, Hindi, Hongaars, IJslands, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Kazachs, Koreaans, Kroatisch, Lets, Litouws, Maleis, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Portugees, Portugees, Roemeens, Russisch, Servisch, Servisch, Sloveens, Slowaaks, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Vietnamees, Zweeds
V. Biedt Zoho Analytics ondersteuning voor mobiele apparaten?
Zoho Analytics ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Zoho Analytics worden geïntegreerd?
Zoho Analytics kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Amazon RDS, Box, Dropbox Business, Google Ads, Google Analytics 360, Google Drive, Google Workspace, HubSpot CRM, Insightly, LinkedIn for Business, Mailchimp, ManageEngine ServiceDesk Plus, ManageEngine SupportCenter Plus, Meta for Business, Microsoft Azure, Microsoft Excel, OneDrive, Panoply, Pipedrive, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Stripe, SurveyMonkey, Teamwork Desk, Teamwork.com, Twitter/X, Xero, Zendesk Sell, Zendesk Suite, Zoho Billing, Zoho Books, Zoho BugTracker, Zoho CRM, Zoho Campaigns, Zoho Creator, Zoho Desk, Zoho Inventory, Zoho Invoice, Zoho People, Zoho Projects, Zoho Recruit, Zoho Survey
V. Welke mate van ondersteuning heeft Zoho Analytics te bieden?
Zoho Analytics biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker)
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho Analytics.