Avaza
Over Avaza
Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen. Avaza is een geïntegreerde cloudoplossing voor professionele dienstverleners en is geoptimaliseerd voor tablets en mobiele apparaten.
Gebruikers kunnen eenvoudig hun hele klantgerichte bedrijf in Avaza runnen, waardoor ze efficiënte projecten kunnen uitvoeren met ondersteuning voor resource management, volgen van projecten en taken, uren- en kostenbeheer, offertes, facturen en online betalingen. Hou klanten tevreden met online projectsamenwerking. Je kunt taken en bestanden naar wens slepen en neerzetten. Bekijk taken in lijstweergave, Kanban-boards of in Gantt-diagrammen.
Avaza helpt bedrijven tijd te besparen met het eenvoudig bijhouden van tijd en kosten, maar ook om sneller te worden betaald met online betalingen rechtstreeks vanuit hun facturen. Krachtige rapportage over statistieken zoals schattingen per status, financiële transacties, uitgaven per klant en meer, om bedrijfsinzicht te geven.
Afbeeldingen
Twijfels over Avaza?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Forecast
Zoho Projects
Kantata
Professional Services Cloud
Reviews
Heb je Avaza al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Major Fan
Beoordeeld op 11-10-2019
So far no software could beat this.
So far no software could beat this.
Pluspunten
Everything - Gantt charts, Seamless invoicing & Full project and task management. Also great team management capabilities.
Minpunten
Wish there was a chrome extension along to easily clock time without visiting the tab.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
My positive Avaza experience.
Beoordeeld op 20-8-2024
I am very pleased with Avaza as a project management tool.
I am very pleased with Avaza as a project management tool.
Pluspunten
Easy to navigate and communicate with a team. Good customer service.
Minpunten
I am having trouble coming up with an answer to this question. I wish it talked with Quickbooks without needing a third-party app.
Overwogen alternatieven
AsanaRedenen om over te stappen op Avaza
Robust project management system compared to AsanaAntwoord van Avaza Software
Thank you for sharing your positive experience! We’re glad to hear that Avaza is easy to navigate and supports your team communication. Regarding the QuickBooks integration, have you set up your integration using Zapier? Because Avaza does offer a native integration with QuickBooks that allows you to seamlessly copy your invoice data from Avaza and into QuickBooks. If you would like to learn more about that or have any specific questions/concerns, please feel free to reach out to our support team at any time. We’re here to help! :)
Thank you for choosing Avaza!
- Sector: Architectuur en planning
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Avaza a software that is worth your time
Beoordeeld op 17-4-2020
It helps me stay organized and on track wherever I am, in the office, at home or on the go through...
It helps me stay organized and on track wherever I am, in the office, at home or on the go through the app.
Nice interface, easy to use and understand, I miss a little more color and the possibility to personalize it maybe with your company colors or with the ones you like, but the experience overall has been great so far.
Pluspunten
- Easy to use, just a couple of minutes to get everything set
- Nice Phone app with available dashboard to get a quick glance at where you are at.(For me the possibility to check your task on the go is a must in my everyday life)
- You can personalize priorities and different clients without any hustle
- The Timer! This is great, it has an incorporated timer that lets you track how much time you are really spending on each task.
Minpunten
- I really miss a Dark theme for the phone app, it will better in the eyes.
- It does not allow you to personalize the background color of your tasks, that will be nice for a quick glance at priorities and better in my opinion that the flags
Antwoord van Avaza Software
Hi Leonardo,
Thanks for your review. We plan to add support for a dark theme across the web and phone apps.
We have added your vote to the feature request and our support team will reach out to you as soon as it becomes available for use.
- Sector: Managementconsulting
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
A very complete task and project management tool with time & budget native tools
Beoordeeld op 29-8-2024
I am an early adopter and still there ;-)
The platform grew during time and it's very complete...
I am an early adopter and still there ;-)
The platform grew during time and it's very complete right now.
Pluspunten
The implementation of a project & task management tool with time measurement, export automation, budget/invoice support, internal chat, all-in-one. Avaza solves more problems all at once.
Minpunten
Not cons, but opportunities:
- Single subtasks are a bit complex to edit and not so visible in the overview.
- Gant diagram could be more clear and "playable".
- A basic CRM could complete the suite to support small businesses (we all look for a "one-place-solution").
- Time measurements and time planning could play better together and be more visually actionable (now a lot of manual input & digits input are needed)
Redenen om over te stappen op Avaza
Becose it is simple, complete and competitive- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Avaza is definitely a one stop shop for projects
Beoordeeld op 17-4-2023
Task inventory can be built, estimates can be made quickly, tasks can be created from estimates,...
Task inventory can be built, estimates can be made quickly, tasks can be created from estimates, and clients can approve bills in a snap after receiving them.
Pluspunten
Everything having to do with the financial status of a project, from invoices to accounts receivable and payable, can be generated with the help of this program.
Minpunten
Some of the features I would expect from a project management system are missing. Nonetheless, they are always developing new features and listening to feedback.
Avaza - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Avaza.V. Welke prijsmodellen heeft Avaza te bieden?
Avaza kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 11,95/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Avaza?
Avaza heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Avaza ondersteund?
Avaza ondersteunt de volgende talen:
Engels, Spaans
V. Biedt Avaza ondersteuning voor mobiele apparaten?
Avaza ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Avaza worden geïntegreerd?
Avaza kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
ActiveCampaign, ActiveCollab, Asana, Basecamp, Constant Contact, Dropbox Business, Evernote Teams, GetResponse, GitHub, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Drive, Google Workspace, Gravity Forms, HubSpot CRM, Insightly, Jira, Mailchimp, Microsoft To Do, PayPal, Payoneer, Pipedrive, QuickBooks Online, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Slack, Stripe, Todoist, Trello, Typeform, Wave, WooCommerce, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, monday.com
V. Welke mate van ondersteuning heeft Avaza te bieden?
Avaza biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Avaza.
- Debiteurenbeheer software
- Factuurprogramma's
- Urenregistratie- en declaratiesoftware
- PSA-software (Professional services automation)
- Project management tools
- Software voor adviesbureaus
- Software voor zakelijke dienstverlening
- Taakmanagement software
- Urenregistratie software
- Declaratiesoftware
- Business management software
- Reclamebureau software
- Display advertising software
- Project portfolio management software
- Juridische facturatiesoftware
- Tijdregistratie software