Over Avaza

Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen. Avaza is een geïntegreerde cloudoplossing voor professionele dienstverleners en is geoptimaliseerd voor tablets en mobiele apparaten.

Gebruikers kunnen eenvoudig hun hele klantgerichte bedrijf in Avaza runnen, waardoor ze efficiënte projecten kunnen uitvoeren met ondersteuning voor resource management, volgen van projecten en taken, uren- en kostenbeheer, offertes, facturen en online betalingen. Hou klanten tevreden met online projectsamenwerking. Je kunt taken en bestanden naar wens slepen en neerzetten. Bekijk taken in lijstweergave, Kanban-boards of in Gantt-diagrammen.

Avaza helpt bedrijven tijd te besparen met het eenvoudig bijhouden van tijd en kosten, maar ook om sneller te worden betaald met online betalingen rechtstreeks vanuit hun facturen. Krachtige rapportage over statistieken zoals schattingen per status, financiële transacties, uitgaven per klant en meer, om bedrijfsinzicht te geven.

Prijzen vanaf:

US$ 11,95/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Avaza

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, Zwitserland, China, Duitsland, Finland, Verenigd Koninkrijk, Ierland, India, Japan, Mexico, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Zweden, Verenigde Staten, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 11,95/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Avaza

Afbeeldingen

Avaza Software - 1
Avaza Software - 2
Avaza Software - 3
Avaza Software - 4
Avaza Software - 5
Avaza Software - 6
Avaza Software - 7
Nog 8 andere bekijken
Avaza-video
Avaza Software - 1 Avaza Software - 2 Avaza Software - 3 Avaza Software - 4 Avaza Software - 5 Avaza Software - 6 Avaza Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Avaza: 174

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Agile-methodiek
  • Automatische facturering
  • Automatische tijdregistratie
  • Beheer van factuurtarieven
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van problemen
  • Belastingberekening
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Btw-beheer
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Categoriseren/Groeperen
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Debiteuren
  • Debiteurengrootboek
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische betalingen
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Factureringsportal
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Financiële verslaglegging
  • Forum / Discussiebord
  • Fouten bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gedeeltelijke betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Inkoop en ontvangst
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanban-bord
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Live chatten
  • Markeren
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Mobiele app
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Ondersteuning van agile-software
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online tijdklok
  • Online time bijhouden
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Overzichtsrapporten
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Scrum-ondersteuning
  • Slepen en neerzetten
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teamkalenders
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Timer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traditionele methodologieën
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Vergoedingenbeheer
  • Verlof bijhouden
  • Verwerking van overbetaling
  • Voor IT-projectbeheer
  • Voor meerdere talen
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Winst- en verliesrekening
  • Wisselkoersen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Asana

4,4
#1 alternatief voor Avaza
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdo...

monday.com

4,6
#2 alternatief voor Avaza
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Wrike

4,2
#3 alternatief voor Avaza
Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen...

Trello

4,5
#4 alternatief voor Avaza
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(369)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Avaza al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 369 worden weergegeven
Juliana W. Juliana W.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great to have everything from task management to invoicing in one place

Beoordeeld op 11-12-2019

Avaza deserves a shout out for their customer service. You can reach them via chat, and you usually...

Avaza deserves a shout out for their customer service. You can reach them via chat, and you usually get a reply within a few minutes. They have the best service of any vendor I've ever worked with.

Pluspunten

The task management system is robust and easy to learn, so onboarding new people is simple. And for us, a big benefit was going straight from project to invoice. No more importing or exporting information and doubling up on data entry tasks.

Minpunten

Scheduling recurring tasks is currently a little clumsy. You cannot set a task for "First Monday" of the month, for example. However, I'm told they have improved scheduling for recurring tasks in the works by their customer service.

Marylou O. Marylou O.
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

New to Avaza and likely to stay

Beoordeeld op 2-4-2021

I’m quite pleased with Avaza. I switched over from Monday.com and of course the price here is so...

I’m quite pleased with Avaza. I switched over from Monday.com and of course the price here is so affordable, which is great since price is why we did not stay at Monday.com past their free trial. I remember thinking Avaza really wasn’t all that different in layout, which is a good thing, but it’s some of the extra features here and there that I need to learn more about as I continue to get comfortable with the site.

Pluspunten

Mostly being able to work with other people who aren’t with me physically. There’s a lot of details that can be involved and I’m still able to have others stay on the same page as me. Side note, so in love with the fact you guys have an app.

Minpunten

I’m not sure if this is an option but a task prioritization feature is always helpful to me. There’s always something that needs to get done, but deciding what to get done first and being able to identify it quickly is important to me.

Antwoord van Avaza Software

Hi Marylou,

Thanks for taking the time and leaving us a detailed review.

Avaza supports prioritising tasks. You can configure priorities based on your needs with colour codes. Tasks can be grouped by priority as well.

Our customer support team is available 24/7 to assist you with setting up your Avaza account and answer any questions you may have.

Stephanie S. Stephanie S.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Avaza for QA Project Management

Beoordeeld op 9-11-2021

Avaza has been very helpful when it comes to managing project fixes/bugs/issues. We have been using...

Avaza has been very helpful when it comes to managing project fixes/bugs/issues. We have been using it as a ticketing platform for our projects.

Pluspunten

Avaza features are direct to the point and is the reason why project management in this platform is good because you can organize/customize it to the flow your team is used to.

Minpunten

Nothing in particular. Ease of use is all good.

Sarah P. Sarah P.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Functional but not a perfect fit

Beoordeeld op 12-3-2018

Pluspunten

I liked the clean structure of Avaza, and the budget features. It's a good option for a business who doesn't rely heavily on project management to drive their productivity. Their customer service was very helpful though when I was letting them know we were going in another direction and they genuinely seemed to want to know what was driving our decision.

Minpunten

We run a marketing/PR based business, and we were looking for a one-stop-shop project management and back office system. While we knew that was a long shot, we tried Avaza for several months and even gave them a second go when our current system wasn't doing everything we needed as well. I would have liked to see Avaza have different dashboard customization views so we could tailor the system to be more project centered instead of a financial view upon logging in. Since we use a different billing and accounting software, this data on our dashboard would remain blank and the dashboard wouldn't even be utilized. Also by the time we added all of our employees and contractors to have timesheet accessibility, we would have been paying a lot more in extra monthly fees than we were looking to spend. It just started really adding up for us when other software companies offer these options within their pricing tiers.

Antwoord van Avaza Software

Hi Sarah, thanks for your feedback.

Avaza rolled out a fully customizable account dashboard some time back. User can add and remove dashboard widgets as they wish.

We plan to add to the widget library over time.

As for pricing, we believe Avaza is one of the most price competitive product in the market.

Daintree P. Daintree P.
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Definitely aiming to be all-in-one software

Beoordeeld op 20-9-2021

Good, solid tool with good reliability.

Good, solid tool with good reliability.

Pluspunten

It is easy to navigate and use, and the project boards are quite customisable.

Minpunten

It does not excel at any one thing, but rather is seeking to do many (all?) things. Also, the pricing model (while inexpensive) is confusing/restrictive.

5 van 369 worden weergegeven Lees alle reviews

Avaza - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Avaza.

Avaza kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 11,95/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Avaza heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Avaza ondersteunt de volgende talen:

Engels

Avaza ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Avaza kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, ActiveCollab, Asana, Basecamp, Constant Contact, Dropbox Business, Evernote Teams, GetResponse, GitHub, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Drive, Google Workspace, Gravity Forms, HubSpot CRM, Insightly, Jira, Mailchimp, Microsoft To Do, PayPal, Payoneer, Pipedrive, Quickbooks Online, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Slack, Stripe, Todoist, Trello, Typeform, Wave Accounting, WooCommerce, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk, Zoho CRM, monday.com

Avaza biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Avaza.