Over Avaza

Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten, onkostenbeheer, online facturering, terugkerende facturering, offertes en facturen en meer. Avaza kan ook worden geïntegreerd met platforms van derden om workflows te stroomlijnen. Avaza is een geïntegreerde cloudoplossing voor professionele dienstverleners en is geoptimaliseerd voor tablets en mobiele apparaten.

Gebruikers kunnen eenvoudig hun hele klantgerichte bedrijf in Avaza runnen, waardoor ze efficiënte projecten kunnen uitvoeren met ondersteuning voor resource management, volgen van projecten en taken, uren- en kostenbeheer, offertes, facturen en online betalingen. Hou klanten tevreden met online projectsamenwerking. Je kunt taken en bestanden naar wens slepen en neerzetten. Bekijk taken in lijstweergave, Kanban-boards of in Gantt-diagrammen.

Avaza helpt bedrijven tijd te besparen met het eenvoudig bijhouden van tijd en kosten, maar ook om sneller te worden betaald met online betalingen rechtstreeks vanuit hun facturen. Krachtige rapportage over statistieken zoals schattingen per status, financiële transacties, uitgaven per klant en meer, om bedrijfsinzicht te geven.

Prijzen vanaf:

US$ 9,95/maand

  • Gratis proef
  • Gratis versie
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 9,95/maand

  • Gratis proef
  • Gratis versie
  • Abonnement

Afbeeldingen

Track Time & Expenses on the go with Avaza!
Access resource scheduling, and schedule projects based on team availability.
Send online quotes & invoices in minutes.
Stay on top of project reporting!
Access Avaza anywhere, on any device!
Work on tasks in Kanban, list-view or Gantt-view.
Bill clients for time, expenses and fixed amounts in minutes, and get paid online.
Nog 8 andere bekijken
Avaza-video
Schermopname van Avaza: Track Time & Expenses on the go with Avaza! Schermopname van Avaza: Access resource scheduling, and schedule projects based on team availability. Schermopname van Avaza: Send online quotes & invoices in minutes. Schermopname van Avaza: Stay on top of project reporting! Schermopname van Avaza: Access Avaza anywhere, on any device! Schermopname van Avaza: Work on tasks in Kanban, list-view or Gantt-view. Schermopname van Avaza: Bill clients for time, expenses and fixed amounts in minutes, and get paid online.

Functies

Totaal aantal functies van Avaza: 175

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Agile-methodiek
  • Archiveren en retentie
  • Automatische facturering
  • Automatische tijdregistratie
  • Beheer van factuurtarieven
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van problemen
  • Belastingberekening
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Beschikbaarheidsindicator
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Btw-beheer
  • Budgetbeheer
  • Budgetcontrole
  • Budgettering/prognoses
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Categoriseren/Groeperen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Debiteuren
  • Debiteurengrootboek
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mails omzetten naar taken
  • E-mailwaarschuwingen
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische betalingen
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Factureringsportal
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Financiële verslaglegging
  • Forum / Discussiebord
  • Fouten bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gedeeltelijke betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Handmatige tijdinvoer
  • Herinneringen
  • Inkoop en ontvangst
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanban-bord
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kostenschatting
  • Live chatten
  • Markeren
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Ondersteuning van agile-software
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online tijdklok
  • Online time bijhouden
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Overzichtsrapporten
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsplanning
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectprognose
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Scrum-ondersteuning
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teamkalenders
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Timer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traditionele methodologieën
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • URL's aanpassen
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Vergoedingenbeheer
  • Verlof bijhouden
  • Verwerking van overbetaling
  • Voor meerdere talen
  • Voorstellen genereren
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Winst- en verliesrekening
  • Wisselkoersen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Ravetree

4,4
#1 alternatief voor Avaza
Ravetree is an all-in-one work management solution for project-driven organizations and teams with tools for managing...

HarmonyPSA

4,5
#2 alternatief voor Avaza
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is...

monday.com

4,6
#3 alternatief voor Avaza
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

ClickUp

4,7
#4 alternatief voor Avaza
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets,...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(354)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Avaza al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 354 worden weergegeven
Juliana W.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great to have everything from task management to invoicing in one place

Beoordeeld op 11-12-2019

Avaza deserves a shout out for their customer service. You can reach them via chat, and you usually...

Avaza deserves a shout out for their customer service. You can reach them via chat, and you usually get a reply within a few minutes. They have the best service of any vendor I've ever worked with.

Pluspunten

The task management system is robust and easy to learn, so onboarding new people is simple. And for us, a big benefit was going straight from project to invoice. No more importing or exporting information and doubling up on data entry tasks.

Minpunten

Scheduling recurring tasks is currently a little clumsy. You cannot set a task for "First Monday" of the month, for example. However, I'm told they have improved scheduling for recurring tasks in the works by their customer service.

Simon D.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

An excellent, intuitive, and easy-to-use project & task management system

Beoordeeld op 10-5-2020

Right from the outset, the sales process and demonstration walkthrough made the decision to migrate...

Right from the outset, the sales process and demonstration walkthrough made the decision to migrate to Avaza easy. Avaza's importing process enabled us to export tasks from our old system and import into Avaza. Avaza's support is very responsive - and they've even made changes based on suggestions from me.

Pluspunten

I have used a raft of alternative task & project management SaaS (software as a service) solutions. Additionally, I have trialled around 15-20 different task & project management SaaS solutions. With out a doubt, Avaza is the best solution I have ever used; it is intuitive, easy-to-use, very responsive in speed, has a great smartPhone app to compliment the web-based system, it integrates with Xero (for accounts), and has a raft of sophisticated features and views (Kanban-styled boards, Gantt Charts, task lists, priority views, status views, etc, etc etc!). The features we don't as yet use include Estimate and Invoicing creation, but we may well move to using these too.

Minpunten

A great SaaS solution and I think if I was to want to additional features added, then one would be chat integration (currently comments are available, but no chat). And the 2nd would be an enhanced file management facility, whereby you could upload to a File Repository/Folder, tag the image, assign it to a project, rename the virtual file name, and move it to another folder for housekeeping.

Antwoord van Avaza Software

Hi Simon, we are excited to inform you that we have launched the Avaza chat module. The new module enables Direct, Group, Channel and Task chat from a single user interface. A truly unified inbox for all your discussions. The mobile app with push notifications keeps you up to date with all your discussions.

You can learn more by following this link https://www.avaza.com/chat

I hope you enjoy the new chat module and we look forward to receiving your feedback.

Marylou O.
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

New to Avaza and likely to stay

Beoordeeld op 2-4-2021

I’m quite pleased with Avaza. I switched over from Monday.com and of course the price here is so...

I’m quite pleased with Avaza. I switched over from Monday.com and of course the price here is so affordable, which is great since price is why we did not stay at Monday.com past their free trial. I remember thinking Avaza really wasn’t all that different in layout, which is a good thing, but it’s some of the extra features here and there that I need to learn more about as I continue to get comfortable with the site.

Pluspunten

Mostly being able to work with other people who aren’t with me physically. There’s a lot of details that can be involved and I’m still able to have others stay on the same page as me. Side note, so in love with the fact you guys have an app.

Minpunten

I’m not sure if this is an option but a task prioritization feature is always helpful to me. There’s always something that needs to get done, but deciding what to get done first and being able to identify it quickly is important to me.

Sarah P.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Functional but not a perfect fit

Beoordeeld op 12-3-2018

Pluspunten

I liked the clean structure of Avaza, and the budget features. It's a good option for a business who doesn't rely heavily on project management to drive their productivity. Their customer service was very helpful though when I was letting them know we were going in another direction and they genuinely seemed to want to know what was driving our decision.

Minpunten

We run a marketing/PR based business, and we were looking for a one-stop-shop project management and back office system. While we knew that was a long shot, we tried Avaza for several months and even gave them a second go when our current system wasn't doing everything we needed as well. I would have liked to see Avaza have different dashboard customization views so we could tailor the system to be more project centered instead of a financial view upon logging in. Since we use a different billing and accounting software, this data on our dashboard would remain blank and the dashboard wouldn't even be utilized. Also by the time we added all of our employees and contractors to have timesheet accessibility, we would have been paying a lot more in extra monthly fees than we were looking to spend. It just started really adding up for us when other software companies offer these options within their pricing tiers.

Antwoord van Avaza Software

Hi Sarah, thanks for your feedback.

Avaza rolled out a fully customizable account dashboard some time back. User can add and remove dashboard widgets as they wish.

We plan to add to the widget library over time.

As for pricing, we believe Avaza is one of the most price competitive product in the market.

Nathan B.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Awesome Value Robust Features

Beoordeeld op 6-1-2021

Overall it is a GREAT value for the money, they are spot on with value/$. While I miss some of the...

Overall it is a GREAT value for the money, they are spot on with value/$. While I miss some of the enterprise level features that SmartSheets and their competitors offer, I find the variety and quick to implement features of AVAZA to be outstanding!

Pluspunten

The price point on this software is PERFECT for small startups, the support is included without heavy add on cost and the support is VERY GOOD, quick and EASY to understand!.

Architecturally the layout is very nice, the user interface is easy to navigate and the color schema is pleasant. Working in the tool is mostly straightforward and easy to figure out without watching a ton of self help videos.

Minpunten

The reporting tool could use a minor update to the user interface so things are a little easier to use, The collaboration features could also use an update to have some sort of chat like function making collaboration easier.

Zapier connection is nice but seems to be picky, one of my zaps to create Avaza tasks works for everyone on the team except one person. Kind of weird but not critical.

Antwoord van Avaza Software

Hi Nathan, we are excited to inform you that we have launched the Avaza chat module. The new module enables Direct, Group, Channel and Task chat from a single user interface. A truly unified inbox for all your discussions. The mobile app with push notifications keeps you up to date with all your discussions.

You can learn more by following this link https://www.avaza.com/chat

I hope you enjoy the new chat module and we look forward to receiving your feedback.

5 van 354 worden weergegeven Lees alle reviews

Avaza - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Avaza.

Avaza kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 9,95/maand
  • Prijsmodel: Gratis, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van Avaza

Avaza heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Avaza ondersteunt de volgende talen:

Engels

Avaza ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Avaza kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, ActiveCollab, Asana, Basecamp, Constant Contact, Dropbox Business, Evernote Business, GetResponse, GitHub, Google Calendar, Google Contacts, Google Docs, Google Drive, Google Workspace, Gravity Forms, HubSpot CRM, Insightly, Jira, Mailchimp, PayPal, Payoneer, Pipedrive, Quickbooks Online, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Slack, Stripe, Todoist, Trello, Typeform, Wave Accounting, WooCommerce, Wufoo, Wunderlist, Xero, Zapier, Zendesk, Zoho CRM, monday.com

Avaza biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Avaza.