Over Zoho Desk

Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.

Behoed de wereld voor slechte klantenservice!


Stel klantenservice centraal in je bedrijf.
Zoho Desk is de eerste contextbewuste helpdesksoftware die bedrijven helpt om zich op de klant te richten.

Los tickets op. Zorg voor blije klanten.
Zoho Desk geeft je team de beste tools om klanten te helpen terwijl frequente taken die kostbare tijd in beslag nemen worden geautomatiseerd.

Improviseer niet langer. Zorg voor verbetering.
Met Zoho Desk kun je de juiste trends en patronen identificeren in de inspanningen van je team, verbeteringen aanbrengen en aanzetten tot betere prestaties.

Eén bedrijf. Eén team.
Zoho Desk helpt medewerkers van verschillende afdelingen bij elkaar te brengen, om klanten een echt uniforme klantenservice te bieden.

Gemak is goud.
Zorg dat je beschikbaar bent op verschillende kanalen wanneer je klanten contact willen opnemen: e-mail, telefoon, livechat, sociale media en meer.

Zelfhulp is de beste hulp.
Geef klanten de middelen in handen om zelf antwoorden op vragen te kunnen vinden en anderen te helpen, in de geest van gemeenschap.

Jouw helpdesk, helemaal van jou.
Zoho Desk begrijpt de unieke eigenschappen van je bedrijf en stelt je in staat om uitgebreide aanpassingen te doen en de oplossing te integreren met andere apps.

Synchroniseer contacten en gebruikers.
Voeg zakelijke contacten uit Google Contacts toe aan Zoho Desk. Blijf verbonden met elk contact door ze te synchroniseren met Google.

Prijzen vanaf:

US$ 14,00/maand

  • Gratis proef
  • Gratis versie
  • Open source
  • Abonnement
Prijsmodellen bekijken

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Canada, China, Verenigd Koninkrijk, India, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Japans, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 14,00/maand

  • Gratis proef
  • Gratis versie
  • Open source
  • Abonnement
Prijsmodellen bekijken

Afbeeldingen

ZIA - AI Assistance of Zoho Desk
Reports & Dashboard
Call Center Help Desk
Embed Live Chat Widget
Unified Ticket Screen
Zoho Desk Mobile App
Blueprint Automation
Help Center Customization
Team Feed
Sentimental Analysis
Nog 11 andere bekijken
Zoho Desk-video
Schermopname van Zoho Desk: ZIA - AI Assistance of Zoho Desk Schermopname van Zoho Desk: Reports & Dashboard Schermopname van Zoho Desk: Call Center Help Desk Schermopname van Zoho Desk: Embed Live Chat Widget Schermopname van Zoho Desk: Unified Ticket Screen Schermopname van Zoho Desk: Zoho Desk Mobile App Schermopname van Zoho Desk: Blueprint Automation Schermopname van Zoho Desk: Help Center Customization Schermopname van Zoho Desk: Team Feed Schermopname van Zoho Desk: Sentimental Analysis

Functies

Totaal aantal functies van Zoho Desk: 169

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanvraagtoewijzing
  • Accountbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Audittrail
  • Authenticatie in twee stappen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische leaddistributie
  • Autoresponders
  • Batchcommunicatie
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beslissingsondersteuning
  • Bestanden delen
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Gamification
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensmigratie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Grafische workfloweditor
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Ideevorming/crowdsourcing
  • Inbound callcenter
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interactieve inhoud
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klachtenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsborging
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Live chatten
  • Loyaliteitsprogramma
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mindmaps
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Netwerkcontrole
  • Noodherstel
  • Offertes
  • Offline formulier
  • On-demand communicatie
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online forums
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Opzeggingenbeheer
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Problemen bijhouden
  • Productiviteitsanalyse
  • Projectbeheer
  • Rangschikking van ideeën
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Routering
  • SEO-beheer
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Sentimentanalyse
  • Sjabloonbeheer
  • Sms-berichten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Tekstanalyse
  • Tekstbewerking
  • Terugkerende problemen
  • Ticketbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Timer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Uitgifteplanning
  • Verificatie/authenticatie
  • Video-ondersteuning
  • Virtuele assistent
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Webformulieren
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zendesk

4,3
#1 alternatief voor Zoho Desk
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000...

LiveAgent

4,7
#2 alternatief voor Zoho Desk
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Bitrix24

4
#3 alternatief voor Zoho Desk
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM,...

Salesforce Service Cloud

4,4
#4 alternatief voor Zoho Desk
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(1.652)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Zoho Desk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 1.652 worden weergegeven
Peter F.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great on its own, OUTSTANDING when synced with Zoho CRM

Beoordeeld op 23-7-2019

Pluspunten

The integration with Zoho CRM is game-changing. It's so simple to set up and gives our Sales + Customer Service teams complete transparency into what the other is doing.

It's really intuitive — of all the Zoho apps, Desk is the best for ease-of-use and straightforward UI. I like it even more than Zendesk.

Powerful automation features.

Love the customer portal + knowledge base, we use it every day.

Nice little features like snippets or copy-pasting knowledge base articles mean that ticket response is a breeze.

Minpunten

Sometimes some of the default email templates can be a little bit funky, but that was an easy fix.

Umang B.
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

One of the best investments for our organization

Beoordeeld op 14-7-2020

Great - and their customer service is great as well.

Great - and their customer service is great as well.

Pluspunten

We got this software after using another vendor for about two years. During that time we learned what our needs were and had Zoho Desk on our shortlist. The criteria that we used was:

+ Easily integrate into the Knowledge Base (KB)
+ KB easily integrates into tickets
+ Tickets can be handled by multiple departments and permissions can be restricted to those departments
+ Single Sign On (SSO) integration for customers
+ A robust API
+ ASAP(TM?) integration that we can dump onto our website, which allows us to point directly to a particular page in the KB
+ A good mobile app (I personally use it on the iPhone)
+ Customizable reporting

~ A semi-workaround to integrate with Github (via Zoho Project)

We're looking forward to Guided Conversations that's in development right now
We look forward to additional releases

Minpunten

It can sometimes get too bloated on your browser because it has a lot of data under the hood, and search can be finicky at times - but it's quite manageable.

The above would not impact me choosing this platform again.

Sasheena D.
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Zoho Desk is a brilliant Accounting Software

Beoordeeld op 22-4-2021

It makes it much easier to follow step by step the ordering process and it double as a decent...

It makes it much easier to follow step by step the ordering process and it double as a decent customer database.

Pluspunten

Using Zohodesk was definitely a learning curve for me but the features , particularly Estimates and Invoicing makes it worth it

Minpunten

There should be an option to add tax to the overall invoice/estimate vs just line items.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Everything is in BETA, after you are sold into a purchase...

Beoordeeld op 24-8-2018

I realized I need a product that will fully integrate with my Google contacts and calendar, be able...

I realized I need a product that will fully integrate with my Google contacts and calendar, be able to track time spent on site or on a remote support session and be able to do this without switching and spending 5 minutes trying to get all of the information together for an invoice from: contacts; reentering the same job in Invoices instead of it linking to Desk, and move on to the next client.

Pluspunten

It was pretty easy to setup, they did have issues on their end with the custom domain pointing, but were willing to help out.

HTTPS had to be requested and is not a part of the package unless you call up and request it.

Minpunten

I purchased a package from Zoho – Desk and Invoicing – so I can bill clients for time spent on a service call. Calls can be a remote support session or onsite.

After trying out their product and setting everything up with just Desk, their sales pitch led me to believe that their Invoicing product would be needed to integrate with Desk in order to bill clients directly.

The company then sent me an invoice to pay for an annual subscription for Desk and Invoice. I was told multiple times that I could use it on my phone and on the web. It would led me open a timesheet and connect it to the Desk ticket. Nope. Not on the phone though I was told otherwise.

So far, everything does not work as advertised.

The support reps keep telling me that their integrations are in BETA.

BETA was never mentioned during any of the calls or email until it did NOT work as advertised. I even have screen shots of the word BETA on the screens.

I would not recommend this product and would put up an advisory on your website indicating that most of their “integrations” are in BETA.

I am further contacting my bank and the Attorney General for California.

I don’t pay for BETA software.

Is there another company that actually fulfills their sales pitches?

Carlos M.
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

MUY COMPLETO

Beoordeeld op 29-1-2021

Pluspunten

Es de los más completos que conozco, pero en la versión más cara, que aún así, es la más económica del mercado, con onmicanal, voz, chat, etc.

Minpunten

Es un poco engorroso encontrar las funciones en los menus, pero hace tan tantas cosas que es normal.

5 van 1.652 worden weergegeven Lees alle reviews

Zoho Desk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho Desk.

Zoho Desk kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 14,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis, Open source, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van Zoho Desk

Zoho Desk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Zoho Desk ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Japans, Spaans

Zoho Desk ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Zoho Desk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Facebook, GoToConnect, Google Analytics, Google Workspace, Intercom, Jira, Microsoft Teams, Pipedrive, Salesforce Sales Cloud, Slack, SurveyMonkey, Trello, Twilio, Twitter, Zadarma, Zapier, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Books, Zoho BugTracker, Zoho CRM, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Flow, Zoho Forms, Zoho Invoice, Zoho SalesIQ, Zoho Social

Zoho Desk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho Desk.