Zoho Desk

De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.

4,5 /5 (1621 review) Schrijf een review!

Zoho Desk - Overzicht

Wat is Zoho Desk?

Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.

Behoed de wereld voor slechte klantenservice!


Stel klantenservice centraal in je bedrijf.
Zoho Desk is de eerste contextbewuste helpdesksoftware die bedrijven helpt om zich op de klant te richten.

Los tickets op. Zorg voor blije klanten.
Zoho Desk geeft je team de beste tools om klanten te helpen terwijl frequente taken die kostbare tijd in beslag nemen worden geautomatiseerd.

Improviseer niet langer. Zorg voor verbetering.
Met Zoho Desk kun je de juiste trends en patronen identificeren in de inspanningen van je team, verbeteringen aanbrengen en aanzetten tot betere prestaties.

Eén bedrijf. Eén team.
Zoho Desk helpt medewerkers van verschillende afdelingen bij elkaar te brengen, om klanten een echt uniforme klantenservice te bieden.

Gemak is goud.
Zorg dat je beschikbaar bent op verschillende kanalen wanneer je klanten contact willen opnemen: e-mail, telefoon, livechat, sociale media en meer.

Zelfhulp is de beste hulp.
Geef klanten de middelen in handen om zelf antwoorden op vragen te kunnen vinden en anderen te helpen, in de geest van gemeenschap.

Jouw helpdesk, helemaal van jou.
Zoho Desk begrijpt de unieke eigenschappen van je bedrijf en stelt je in staat om uitgebreide aanpassingen te doen en de oplossing te integreren met andere apps.

Synchroniseer contacten en gebruikers.
Voeg zakelijke contacten uit Google Contacts toe aan Zoho Desk. Blijf verbonden met elk contact door ze te synchroniseren met Google.

Zoho Desk - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 12,00/maand

Prijsopties

Gratis proef
Gratis
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

Zoho Desk - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Verenigde Staten van Amerika, Canada, Verenigd Koninkrijk, Australië, China, India
Ondersteunde talen
Chinees (Vereenvoudigd), Duits, Engels, Frans, Japans, Spaans

Media

Unified Ticket Screen
Zoho Desk Mobile App
Sentimental Analysis
Reports & Dashboard
Team Feed
ZIA - AI Assistance of Zoho Desk
Call Center Help Desk
Help Center Customization
Blueprint Automation
Embed Live Chat Widget
Zoho Desk-video Schermopname van Zoho Desk: Unified Ticket Screen Schermopname van Zoho Desk: Zoho Desk Mobile App Schermopname van Zoho Desk: Sentimental Analysis Schermopname van Zoho Desk: Reports & Dashboard Schermopname van Zoho Desk: Team Feed Schermopname van Zoho Desk: ZIA - AI Assistance of Zoho Desk Schermopname van Zoho Desk: Call Center Help Desk Schermopname van Zoho Desk: Help Center Customization Schermopname van Zoho Desk: Blueprint Automation Schermopname van Zoho Desk: Embed Live Chat Widget

Zoho Desk reviews

Zoho Desk reviews

Totaalscore
4,5
/
5
Uitstekend
948

Zeer goed
563

Gemiddeld
94

Slecht
11

Erg slecht
5

Prijs-kwaliteitverhouding
4,5
Functies
4,4
Gebruiksgemak
4,4
Klantenondersteuning
4,3
93% heeft deze app aanbevolen
Peter F.

Great on its own, OUTSTANDING when synced with Zoho CRM


Vertalen met Google
Gerard H.

Zoho Desk for Small Business

Have used a trial under a different company test name.
A really excellent product.
Still learning.


Vertalen met Google
Geverifieerde reviewer

Great value and support

Overall a great product, and fantastic value for money when used as part of Zoho One.


Vertalen met Google
Geverifieerde reviewer

Everything is in BETA, after you are sold into a purchase...

I realized I need a product that will fully integrate with my Google contacts and calendar, be able to track time spent on site or on a remote support session and be able to do this without switching and spending 5 minutes trying to get all of the information together for an invoice from: contacts; reentering the same job in Invoices instead of it linking to Desk, and move on to the next client.


Vertalen met Google
Umang B.

One of the best investments for our organization

Great - and their customer service is great as well.


Vertalen met Google
Peter F.
Sector: Informatietechnologie en -diensten
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Great on its own, OUTSTANDING when synced with Zoho CRM

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 23-7-2019
Bron van de reviewer: Capterra

Pluspunten

The integration with Zoho CRM is game-changing. It's so simple to set up and gives our Sales + Customer Service teams complete transparency into what the other is doing.

It's really intuitive — of all the Zoho apps, Desk is the best for ease-of-use and straightforward UI. I like it even more than Zendesk.

Powerful automation features.

Love the customer portal + knowledge base, we use it every day.

Nice little features like snippets or copy-pasting knowledge base articles mean that ticket response is a breeze.

Minpunten

Sometimes some of the default email templates can be a little bit funky, but that was an easy fix.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Gerard H.
Sector: Telecommunicatie
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Zoho Desk for Small Business

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 13-3-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Have used a trial under a different company test name.
A really excellent product.
Still learning.

Pluspunten

We have been using CRM for 7 years and needed more of a ticketing system instead.
While CRM is really good, the features of Support Contract, SLA and Ticket Status are really good.

Minpunten

Probably too many options available.
A lot of time spent so far just understanding the whole platform

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Geverifieerde reviewer
Sector: Financiële dienstverlening
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Great value and support

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 30-8-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Overall a great product, and fantastic value for money when used as part of Zoho One.

Pluspunten

Support from Zoho is excellent. We are Zoho One customer, so we also use other Zoho products, hence the native integration is also nice. We also like the Blueprint feature, which is a visual process designer for business process automation.

Minpunten

We are limited to 20 Blueprints, regardless of how many users we have. Sync functionality to Zoho CRM has not been suitable for us, so we built our own sync service.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Geverifieerde reviewer
Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

Everything is in BETA, after you are sold into a purchase...

Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 24-8-2018
Bron van de reviewer: Capterra

I realized I need a product that will fully integrate with my Google contacts and calendar, be able to track time spent on site or on a remote support session and be able to do this without switching and spending 5 minutes trying to get all of the information together for an invoice from: contacts; reentering the same job in Invoices instead of it linking to Desk, and move on to the next client.

Pluspunten

It was pretty easy to setup, they did have issues on their end with the custom domain pointing, but were willing to help out.

HTTPS had to be requested and is not a part of the package unless you call up and request it.

Minpunten

I purchased a package from Zoho – Desk and Invoicing – so I can bill clients for time spent on a service call. Calls can be a remote support session or onsite.

After trying out their product and setting everything up with just Desk, their sales pitch led me to believe that their Invoicing product would be needed to integrate with Desk in order to bill clients directly.

The company then sent me an invoice to pay for an annual subscription for Desk and Invoice. I was told multiple times that I could use it on my phone and on the web. It would led me open a timesheet and connect it to the Desk ticket. Nope. Not on the phone though I was told otherwise.

So far, everything does not work as advertised.

The support reps keep telling me that their integrations are in BETA.

BETA was never mentioned during any of the calls or email until it did NOT work as advertised. I even have screen shots of the word BETA on the screens.

I would not recommend this product and would put up an advisory on your website indicating that most of their “integrations” are in BETA.

I am further contacting my bank and the Attorney General for California.

I don’t pay for BETA software.

Is there another company that actually fulfills their sales pitches?

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 1.0/10

Umang B.
Sector: Management non-profit organisaties
Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
Vertalen naar het Nederlands
Vertalen naar het Nederlands

One of the best investments for our organization

Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 14-7-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Great - and their customer service is great as well.

Pluspunten

We got this software after using another vendor for about two years. During that time we learned what our needs were and had Zoho Desk on our shortlist. The criteria that we used was:

+ Easily integrate into the Knowledge Base (KB)
+ KB easily integrates into tickets
+ Tickets can be handled by multiple departments and permissions can be restricted to those departments
+ Single Sign On (SSO) integration for customers
+ A robust API
+ ASAP(TM?) integration that we can dump onto our website, which allows us to point directly to a particular page in the KB
+ A good mobile app (I personally use it on the iPhone)
+ Customizable reporting

~ A semi-workaround to integrate with Github (via Zoho Project)

We're looking forward to Guided Conversations that's in development right now
We look forward to additional releases

Minpunten

It can sometimes get too bloated on your browser because it has a lot of data under the hood, and search can be finicky at times - but it's quite manageable.

The above would not impact me choosing this platform again.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Gebruikersaanbeveling
8,5/10
Gebaseerd op 1.621 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van Zoho Desk

Prijzen van Zoho Desk

Vanaf
US$ 12,00/maand
Gratis proef
Gratis
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Gebaseerd op 1.621 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Zoho Desk - Functies

Zoho Desk - Functies

API
Aanpasbare branding
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Beheer van supporttickets
Bewaking
CRM-integratie
Chatten
Communicatie via meerdere kanalen
E-mailintegratie
Enquêtes en feedback
Instant Messaging
Integratie van derden
Integratie van sociale media
Kennisbankbeheer
Rapportage en statistieken
Realtime controle
Waarschuwingen / Escalatie
Workflowbeheer
Zelfserviceportal
Functies
4,4/5
Gebaseerd op 1.621 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Zoho Desk - Veelgestelde vragen

Zoho Desk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho Desk.

V. Welke prijsmodellen heeft Zoho Desk te bieden?

Zoho Desk kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 12,00/maand

Prijsmodel: Gratis, Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van Zoho Desk?

We hebben geen informatie over functies van Zoho Desk

V. Wat zijn de typische gebruikers van Zoho Desk?

Zoho Desk heeft de volgende typische klanten:

Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Freelancers, Middelgroot bedrijf

V. Welke talen worden door Zoho Desk ondersteund?

Zoho Desk ondersteunt de volgende talen:

Chinees (Vereenvoudigd), Duits, Engels, Frans, Japans, Spaans

V. Welke prijsmodellen heeft Zoho Desk te bieden?

Zoho Desk kent de volgende prijsmodellen:

Gratis, Abonnement

V. Biedt Zoho Desk ondersteuning voor mobiele apparaten?

Zoho Desk ondersteunt de volgende apparaten:

Android, iPhone, iPad

V. Met welke andere apps kan Zoho Desk worden geïntegreerd?

Zoho Desk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Customer Thermometer, Workato, Zoho Analytics, Zoho CRM, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Flow, Zoho Forms, Zoho Projects, Zoho SalesIQ

V. Welke mate van ondersteuning heeft Zoho Desk te bieden?

Zoho Desk biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen, Forum, Kennisbank, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning, Video-instructies