Over Zoho Desk
Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.
Behoed de wereld voor slechte klantenservice!
Stel klantenservice centraal in je bedrijf.
Zoho Desk is de eerste contextbewuste helpdesksoftware die bedrijven helpt om zich op de klant te richten.
Los tickets op. Zorg voor blije klanten.
Zoho Desk geeft je team de beste tools om klanten te helpen terwijl frequente taken die kostbare tijd in beslag nemen worden geautomatiseerd.
Improviseer niet langer. Zorg voor verbetering.
Met Zoho Desk kun je de juiste trends en patronen identificeren in de inspanningen van je team, verbeteringen aanbrengen en aanzetten tot betere prestaties.
Eén bedrijf. Eén team.
Zoho Desk helpt medewerkers van verschillende afdelingen bij elkaar te brengen, om klanten een echt uniforme klantenservice te bieden.
Gemak is goud.
Zorg dat je beschikbaar bent op verschillende kanalen wanneer je klanten contact willen opnemen: e-mail, telefoon, livechat, sociale media en meer.
Zelfhulp is de beste hulp.
Geef klanten de middelen in handen om zelf antwoorden op vragen te kunnen vinden en anderen te helpen, in de geest van gemeenschap.
Jouw helpdesk, helemaal van jou.
Zoho Desk begrijpt de unieke eigenschappen van je bedrijf en stelt je in staat om uitgebreide aanpassingen te doen en de oplossing te integreren met andere apps.
Synchroniseer contacten en gebruikers.
Voeg zakelijke contacten uit Google Contacts toe aan Zoho Desk. Blijf verbonden met elk contact door ze te synchroniseren met Google.
Prijzen vanaf:
US$ 12,00/maand
- Gratis proef
- Gratis
- Abonnement
Vergelijk met populaire alternatieven
Apparaten
Bedrijfsgrootte
Markten
Ondersteunde talen
Prijzen vanaf:
US$ 12,00/maand
- Gratis proef
- Gratis
- Abonnement
Vergelijk met populaire alternatieven
Afbeeldingen

Functies
Totaal aantal functies van Zoho Desk: 95
- @mentions
- API
- Aangepaste formulieren
- Aangepaste velden
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapportage
- Aanpasbare sjablonen
- Aanvraagtoewijzing
- Aanvragen routeren
- Activiteiten volgen
- Activiteitendashboard
- Archiveren en retentie
- Audittrail
- Authenticatie in twee stappen
- Automatische leaddistributie
- Automatische meldingen
- Beheer van klantervaringen
- Beheer van meerdere kanalen
- Beheer van problemen
- Bewaking
- CRM-integratie
- Callcenterbeheer
- Chatten
- Communicatie via meerdere kanalen
- Configureerbare workflow
- Contactgeschiedenis
- Door gebeurtenissen geactiveerde acties
- E-mailintegratie
- E-mailmeldingen
- E-mails bijhouden
- E-mailsjablonen
- Eenmalige aanmelding
- Enquêtes en feedback
- Escalatiebeheer
- Feedbackbeheer
- Gegevens importeren
- Gegevens importeren en exporteren
- Gegevensmigratie
- Gemeenschappelijke werkruimte
- Grafische workfloweditor
- Helpdeskbeheer
- Helpdeskintegratie
- IVR en spraakherkenning
- Instant Messaging
- Integratie van computertelefonie
- Integratie van derden
- Integratie van sociale media
- Kennisbankbeheer
- Klantgeschiedenis
- Lead nurturing
- Leaddistributie
- Loyaliteitsprogramma
- Markeren
- Meerdere gebruikersaccounts
- Multilocatie
- Noodherstel
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Online forums
- Op regels gebaseerde workflow
- Op rollen gebaseerde toestemmingen
- Opdrachtenbeheer
- Oproepen doorsturen
- Oproepen opnemen
- Oproepen routeren
- Personeelsbeheer
- Prestatiebeheer
- Prestatierapporten
- Priorisering
- Problemen bijhouden
- Productiviteitsrapportage
- Rapportage en statistieken
- Rapportage van klantenactiviteit
- Realtime analyse
- Realtime controle
- Realtime gegevens
- Realtime meldingen
- Realtime rapportage
- Realtime updates
- Rolbeheer
- SEO-beheer
- SLA-beheer
- SSL-beveiliging
- Samenwerkingstools
- Sms-intgratie
- Status bijhouden
- Timer
- Toegangsbeheer
- Toestemmingsbeheer
- Verificatie/authenticatie
- Verzamelen van feedback
- Waarschuwingen / Escalatie
- Webformulieren
- Widgets
- Workflowbeheer
- Zelfserviceportal
Alternatieven
Zendesk
Deskpro
HaloPSA
LiveAgent

Reviews
Heb je Zoho Desk al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great on its own, OUTSTANDING when synced with Zoho CRM
Beoordeeld op 23-7-2019
Pluspunten
The integration with Zoho CRM is game-changing. It's so simple to set up and gives our Sales + Customer Service teams complete transparency into what the other is doing.
It's really intuitive — of all the Zoho apps, Desk is the best for ease-of-use and straightforward UI. I like it even more than Zendesk.
Powerful automation features.
Love the customer portal + knowledge base, we use it every day.
Nice little features like snippets or copy-pasting knowledge base articles mean that ticket response is a breeze.
Minpunten
Sometimes some of the default email templates can be a little bit funky, but that was an easy fix.
- Sector: Management non-profit organisaties
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
One of the best investments for our organization
Beoordeeld op 14-7-2020
Great - and their customer service is great as well.
Great - and their customer service is great as well.
Pluspunten
We got this software after using another vendor for about two years. During that time we learned what our needs were and had Zoho Desk on our shortlist. The criteria that we used was:
+ Easily integrate into the Knowledge Base (KB)
+ KB easily integrates into tickets
+ Tickets can be handled by multiple departments and permissions can be restricted to those departments
+ Single Sign On (SSO) integration for customers
+ A robust API
+ ASAP(TM?) integration that we can dump onto our website, which allows us to point directly to a particular page in the KB
+ A good mobile app (I personally use it on the iPhone)
+ Customizable reporting
~ A semi-workaround to integrate with Github (via Zoho Project)
We're looking forward to Guided Conversations that's in development right now
We look forward to additional releases
Minpunten
It can sometimes get too bloated on your browser because it has a lot of data under the hood, and search can be finicky at times - but it's quite manageable.
The above would not impact me choosing this platform again.
- Sector: Internet
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
MUY COMPLETO
Beoordeeld op 29-1-2021
Pluspunten
Es de los más completos que conozco, pero en la versión más cara, que aún así, es la más económica del mercado, con onmicanal, voz, chat, etc.
Minpunten
Es un poco engorroso encontrar las funciones en los menus, pero hace tan tantas cosas que es normal.
- Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10
Everything is in BETA, after you are sold into a purchase...
Beoordeeld op 24-8-2018
I realized I need a product that will fully integrate with my Google contacts and calendar, be able...
I realized I need a product that will fully integrate with my Google contacts and calendar, be able to track time spent on site or on a remote support session and be able to do this without switching and spending 5 minutes trying to get all of the information together for an invoice from: contacts; reentering the same job in Invoices instead of it linking to Desk, and move on to the next client.
Pluspunten
It was pretty easy to setup, they did have issues on their end with the custom domain pointing, but were willing to help out.
HTTPS had to be requested and is not a part of the package unless you call up and request it.
Minpunten
I purchased a package from Zoho – Desk and Invoicing – so I can bill clients for time spent on a service call. Calls can be a remote support session or onsite.
After trying out their product and setting everything up with just Desk, their sales pitch led me to believe that their Invoicing product would be needed to integrate with Desk in order to bill clients directly.
The company then sent me an invoice to pay for an annual subscription for Desk and Invoice. I was told multiple times that I could use it on my phone and on the web. It would led me open a timesheet and connect it to the Desk ticket. Nope. Not on the phone though I was told otherwise.
So far, everything does not work as advertised.
The support reps keep telling me that their integrations are in BETA.
BETA was never mentioned during any of the calls or email until it did NOT work as advertised. I even have screen shots of the word BETA on the screens.
I would not recommend this product and would put up an advisory on your website indicating that most of their “integrations” are in BETA.
I am further contacting my bank and the Attorney General for California.
I don’t pay for BETA software.
Is there another company that actually fulfills their sales pitches?
- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Zoho Service desk
Beoordeeld op 16-11-2020
Overall, it is a good starter product and is helpful but a lot of tweaking is needed and the...
Overall, it is a good starter product and is helpful but a lot of tweaking is needed and the product offering is geared to pull you towards needing the Pro package. One day I may choose that but wish I could have a vanity URL for email now with a one time fee.
Pluspunten
I like the options that are available.
The templates and features are great.
I wish I could pay a one time fee to have a vanity domain instead of needing the pro package.
Support is normally pretty good.
Minpunten
Complicated to setup and training is required.
Zoho Desk - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho Desk.V. Welke prijsmodellen heeft Zoho Desk te bieden?
Zoho Desk kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 12,00/maand
- Prijsmodel: Gratis, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de voornaamste functies van Zoho Desk?
We hebben geen informatie over functies van Zoho Desk
V. Wat zijn de typische gebruikers van Zoho Desk?
Zoho Desk heeft de volgende typische klanten:
Klein bedrijf, Grote ondernemingen, Freelancers, Middelgroot bedrijf
V. Welke talen worden door Zoho Desk ondersteund?
Zoho Desk ondersteunt de volgende talen:
Chinees (Vereenvoudigd), Duits, Engels, Frans, Japans, Spaans
V. Biedt Zoho Desk ondersteuning voor mobiele apparaten?
Zoho Desk ondersteunt de volgende apparaten:
Android, iPhone, iPad
V. Met welke andere apps kan Zoho Desk worden geïntegreerd?
Zoho Desk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Customer Thermometer, Workato, Zoho Analytics, Zoho CRM, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Flow, Zoho Forms, Zoho Projects, Zoho SalesIQ
V. Welke mate van ondersteuning heeft Zoho Desk te bieden?
Zoho Desk biedt de volgende ondersteuningsopties:
Veelgestelde vragen, Forum, Kennisbank, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning, Video-instructies
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho Desk.
- Klantenservice software
- Helpdesk software en ticketsystemen
- Customer support software
- Customer experience software
- Customer engagement software
- Issue tracking software
- Customer success software
- Customer communication management software
- Live chat software
- Callcenter software
- Contactcenter software
- Knowledge management tools
- Klachtenbeheer software