Zoho Desk
Over Zoho Desk
Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.
Behoed de wereld voor slechte klantenservice!
Stel klantenservice centraal in je bedrijf.
Zoho Desk is de eerste contextbewuste helpdesksoftware die bedrijven helpt om zich op de klant te richten.
Los tickets op. Zorg voor blije klanten.
Zoho Desk geeft je team de beste tools om klanten te helpen terwijl frequente taken die kostbare tijd in beslag nemen worden geautomatiseerd.
Improviseer niet langer. Zorg voor verbetering.
Met Zoho Desk kun je de juiste trends en patronen identificeren in de inspanningen van je team, verbeteringen aanbrengen en aanzetten tot betere prestaties.
Eén bedrijf. Eén team.
Zoho Desk helpt medewerkers van verschillende afdelingen bij elkaar te brengen, om klanten een echt uniforme klantenservice te bieden.
Gemak is goud.
Zorg dat je beschikbaar bent op verschillende kanalen wanneer je klanten contact willen opnemen: e-mail, telefoon, livechat, sociale media en meer.
Zelfhulp is de beste hulp.
Geef klanten de middelen in handen om zelf antwoorden op vragen te kunnen vinden en anderen te helpen, in de geest van gemeenschap.
Jouw helpdesk, helemaal van jou.
Zoho Desk begrijpt de unieke eigenschappen van je bedrijf en stelt je in staat om uitgebreide aanpassingen te doen en de oplossing te integreren met andere apps.
Synchroniseer contacten en gebruikers.
Voeg zakelijke contacten uit Google Contacts toe aan Zoho Desk. Blijf verbonden met elk contact door ze te synchroniseren met Google.
Prijzen vanaf:
US$ 14,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
US$ 14,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen
Functies
Totaal aantal functies van Zoho Desk: 159
Alternatieven
Redbooth
HubSpot Service Hub
Zoho CRM
WHMCS
Reviews
Heb je Zoho Desk al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
our all-in-one client-success management tool
Beoordeeld op 21-7-2023
This tool helps our team to manage invoices and support related issues and personally, I'm...
This tool helps our team to manage invoices and support related issues and personally, I'm satisfied with it.
Pluspunten
Zohodesk helps us to effectively communicate with our customers in several ways:- It enables us to create effective create quote forms with automatic payment options attached. This works in the way that when a client requests a free quote. We usually include a payment option at the bottom of the quote that will permit the client to directly make their payment (PayPal and Stripe) after quote acceptance. We also urge them to quickly sign and agree to our business terms before payment is initiated.-We use it to create automatic recurring payments based on the contract type with the client.- It also helps to manage support tickets and follow up with any issues our clients might be facing.The most fascinating part of it is that ZohoDesk handles everything internally
Minpunten
Even though the free version is limited, but yet, we still get the best out of it. It's not a bad deal.
- Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
a very useful tool for organizations and MSP teams
Beoordeeld op 27-9-2023
In general terms, a very good experience, a tool that makes our work much easier by optimizing...
In general terms, a very good experience, a tool that makes our work much easier by optimizing procedures.
Pluspunten
I like the customization of the system, creation of workflows, and automation
Minpunten
I would like the function to be included natively to close a ticket permanently after a specific number of days.Since one of the deficiencies is that I have clients who sometimes respond to emails from a few months ago and the ticket is reopened, there is an option to open a new ticket based on that type of responses but it is only with the highest subscription which is the enterprise and my subscription is the standard one.
Redenen om over te stappen op Zoho Desk
ease of use, is located in the cloud and integrates with our other zoho tools (CRM/Campaigns, etc.)- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10
Zoho review
Beoordeeld op 30-11-2023
Pluspunten
Zoho is priced accordingly, it's not too expensive and it does have a variety of other/supporting services to compliment the full all one system.
Minpunten
Unfortunately the system was not user friendly, company users spent too much time trying to figure out the system and gave up in using it.
- Sector: Kantoorbenodigdheden
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
A valid platform to group tickets from different sources
Beoordeeld op 10-11-2024
My experience with Zoho Desk has shown that it’s a very flexible and reliable platform which can...
My experience with Zoho Desk has shown that it’s a very flexible and reliable platform which can group tickets from different sources into the same place. Like any tool it comes with some room for improvement, especially in the mobile version. Sometimes slowdowns may occur if you have a lot of data in your reports.
Pluspunten
Easy and well-organized user interface, simple navigation. I can group tickets from email, social media and chat into the same platform.
Minpunten
The mobile app is useful but it's not as good and complete as the desktop version. When handling large data sets in reports, sometimes I noticed some lags.
Overwogen alternatieven
Help ScoutRedenen om voor Zoho Desk te kiezen
Costs for advanced features were too priceyOvergestapt van
FreshdeskRedenen om over te stappen op Zoho Desk
It has fewer advanced automation options- Sector: Restaurants
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Excellent solution that meets all of our requirements.
Beoordeeld op 31-7-2023
Zoho Desk is a top-tier platform for developing individualized customer service offerings. It's a...
Zoho Desk is a top-tier platform for developing individualized customer service offerings. It's a separate platform connected to the company that has all the greatest capabilities for prioritizing requests, managing the requests, and closing more and more requests. I've been using Zoho Desk for quite some time now, and it's been invaluable for streamlining my operations and those of my customer service staff.
Pluspunten
As a ticketing and customer service platform, Zoho Desk comes highly recommended from me. Because of how simple and straightforward it is to use, my staff has had no trouble adapting it for handling client concerns. We've been able to enhance productivity and optimize our processes because to the platform's many useful features, including as automation and connections to other Zoho products. We also like how quickly and effectively the customer service team responds to our inquiries and resolves any problems that may arise. In conclusion, Zoho Desk is an excellent option for any company that wants to boost its customer care procedures.
Minpunten
Although the program provides a great return on investment, the upfront fees might be prohibitive, especially for startups. One other thing that may be improved with Zoho Desk is the reporting capabilities. I need to export data to external programs to gain a full picture of my customer service performance because the present reporting options are inadequate.
Zoho Desk - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Zoho Desk.V. Welke prijsmodellen heeft Zoho Desk te bieden?
Zoho Desk kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 14,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Zoho Desk?
Zoho Desk heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Zoho Desk ondersteund?
Zoho Desk ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Hindi, Indonesisch, Italiaans, Japans, Nederlands, Portugees, Roemeens, Russisch, Spaans, Thai, Turks, Vietnamees, Zweeds
V. Biedt Zoho Desk ondersteuning voor mobiele apparaten?
Zoho Desk ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Zoho Desk worden geïntegreerd?
Zoho Desk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Aircall, Asana, Bigin by Zoho CRM, Clearbit, GoTo Connect, Google Analytics 360, Google Workspace, Intercom, Jira, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Teams, Pipedrive, RingCentral Contact Center, Salesforce Sales Cloud, Slack, SurveyMonkey, Trello, Twilio, Twitter/X, Zadarma, Zapier, Zoho Analytics, Zoho Assist, Zoho Billing, Zoho Books, Zoho BugTracker, Zoho CRM, Zoho Cliq, Zoho Creator, Zoho Flow, Zoho Forms, Zoho Inventory, Zoho Invoice, Zoho SalesIQ, Zoho Social, Zoho Sprints, Zoho Survey, babelforce
V. Welke mate van ondersteuning heeft Zoho Desk te bieden?
Zoho Desk biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Zoho Desk.
- Klantenservice software
- Helpdesk software
- Customer support software
- Customer experience software
- Customer engagement software
- Issue tracking software
- Customer success software
- Customer communication management software
- Live chat software
- Callcenter software
- Contactcenter software
- Knowledge management tools
- Klachtenbeheer software
- Email software
- Telefonie software
- Knowledge Base Software