Over Findmyshift

Findmyshift is een online oplossing voor personeelsplanning waarmee organisaties hun personeel kunnen beheren met tijdsklokken, urenstaten, dienstherinneringen, realtime rapportage, payrollberekeningen, verlofbeheer, sms-berichten en meer. Dankzij technologie voor urenstaten en tijdklokken kunnen gebruikers de uren bijhouden waarin hun werknemers daadwerkelijk werken. Geautomatiseerde rapporten helpen gebruikers bij het beheren van loon- en onkostenrapportages.

Tools voor vakantiebeheer stellen gebruikers in staat om werknemersvakanties die op hun planning staan te volgen om onmiddellijk te zien wanneer werknemers niet beschikbaar zijn en hun resterende verlofrechten te berekenen. Gebruikers kunnen nauwkeurige loongegevens genereren door de urenstaten, planningen, salaristarieven en overwerktarieven van werknemers te combineren. Berichten en meldingen kunnen naar medewerkers worden verzonden via e-mail, sms of pushmelding. In afwachting van goedkeuring door de manager kunnen werknemers zich aanmelden om ploegendiensten aan te vragen, diensten te annuleren en van ploeg te wisselen met hun collega's.

Medewerkers kunnen de dag vóór hun dienst geautomatiseerde dienstherinneringen ontvangen, zodat ze weten wanneer en waar ze moeten werken. Agenda-integratie biedt gebruikers de mogelijkheid om hun personeelsrooster te openen via de agenda op hun telefoon en waarschuwingen voor aankomende diensten in te stellen. Gebruik het ingebouwde besloten prikbord om berichten te plaatsen, documenten te uploaden en met werknemers te communiceren. Alle gegevens die worden verzonden tussen de browser van de gebruiker en de Findmyshift-server, worden versleuteld met SSL, zodat ze privé blijven.

Prijzen vanaf:

€ 25,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Argentinië, Oostenrijk, Australië, Barbados, België, Bolivia, Brazilië, Belize, Canada, Zwitserland, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Duitsland, Dominicaanse Republiek, Ecuador, Spanje, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Guatemala, Honduras, Ierland, India, Italië, Jamaica, Japan, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Mexico, Nicaragua, Nederland, Nieuw-Zeeland, Panama, Peru, Filipijnen, Puerto Rico, Paraguay, Singapore, Trinidad en Tobago, Verenigde Staten, Uruguay, Venezuela, Zuid-Afrika, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Arabisch, Bulgaars, Chinees, Engels, Estisch, Frans, Grieks, Hindi, IJslands, Italiaans, Kazachs, Lets, Maleis, Nederlands, Pools, Portugees, Roemeens, Spaans, Thai, Vietnamees, pt-br

Prijzen vanaf:

€ 25,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Findmyshift Software - 1
Findmyshift Software - 2
Findmyshift Software - 3
Findmyshift Software - 4
Findmyshift Software - 5
Findmyshift Software - 6
Nog 7 andere bekijken
Findmyshift-video
Findmyshift Software - 1 Findmyshift Software - 2 Findmyshift Software - 3 Findmyshift Software - 4 Findmyshift Software - 5 Findmyshift Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Findmyshift: 69

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare velden
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van verlofuren
  • Budgettering/prognoses
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Faciliteitsplanning
  • GPS
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geplande distributie
  • Groepsplanning
  • Herinneringen
  • In- en uitklokken
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kamers reserveren
  • Klasplanning
  • Messaging
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Overurenberekening
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijdklok
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemers bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkprognoses
  • Wervingsbeheer
  • Wisselen van dienst
  • Zelfservice voor werknemers
  • Ziekteverlof bijhouden

Alternatieven

Deputy

4,7
#1 alternatief voor Findmyshift
Deputy is een alles-in-één platform voor personeelsplanning, uren- en aanwezigheidsregistratie, taaktoewijzing en...

Microsoft Excel

4,8
#2 alternatief voor Findmyshift
Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor...

Zendesk

4,4
#3 alternatief voor Findmyshift
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Zoho Workerly

4,8
#4 alternatief voor Findmyshift
Zoho Workerly is een platform gebouwd voor uitzendbureaus om processen voor taakplanning te stroomlijnen. Recruiters...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(616)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je Findmyshift al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 616 worden weergegeven
Mathieu T. Mathieu T.
Totaalscore
  • Sector: Restaurants
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great tool to plan your shift for your team

Beoordeeld op 31-12-2020

Pluspunten

Easy to plan shift, easy to see your shift and your team can clock in clock out in 1 go

Minpunten

You can not change your shift on mobile, you can only see it

Julie M. Julie M.
Totaalscore
  • Sector: Facilitaire diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Easiest system to use and set up

Beoordeeld op 27-10-2020

Easy to use and set up.
Not tied into long contracts for a system that does not work for us (this...

Easy to use and set up.
Not tied into long contracts for a system that does not work for us (this is an issue we have had in the past).
Employees find it easy to use from their phones.

Pluspunten

Online tutorials are good but you need to set the time aside to work through as they can be long winded.
Easy to set up locations, employees and the copy and paste facilities are excellent. What use to take at least two days to complete now takes half a day.
Like the ability to see multiple weeks alongside each other.
Client decides how long they want to use the system for rather than being tied into software agreements that do not work for the client.

Minpunten

Find it over complicated to set the client charge out rate so cannot use the reports as we would like.

Antwoord van Findmyshift B.V.

Thanks for the review, Julie!

Ashley D. Ashley D.
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

I've really enjoyed using this system.

Beoordeeld op 1-10-2021

Pluspunten

This system is extremely easy to use.Communication with all the staff was a breeze.

Minpunten

I found that staff could cancel shifts and sometimes I was not updated.

Ahmed T. Ahmed T.
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great to use for scheduling of staff to different place

Beoordeeld op 30-5-2018

A simple easy to use web based roster.

A simple easy to use web based roster.

Pluspunten

The different colour palletes makes it easy to differentiate. Sends updates to my staff when changes are made to there schedule

Minpunten

Would be great to duplicate weeks, and copy schedules for staff over to the next weeks in a simpler fashion for schedules that don't change.

Antwoord van Out Crowd

Thanks for the review Ahmed. The quickest way to duplicate weeks is to select all cells for the week (CTRL + A), copy the cells into the clipboard (CTRL + C), go to the next week (CTRL + right arrow), and paste (CTRL + V). I hope this helps to speed things up for you!

Sam W. Sam W.
Totaalscore
  • Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Mount Batten Centre, Plymouth, UK

Beoordeeld op 26-8-2021

One of the key problems we are solving is integrating multiple rotas across a multi-site operation,...

One of the key problems we are solving is integrating multiple rotas across a multi-site operation, providing managers with clear overviews of the staffing situation, casual staff can be updated remotely and easily, and crucially its helping improve our staffing efficiency through forecasting and holistic planning

Pluspunten

Find My Shift is a very intuitive, easy-to-use staffing scheduling app, that has been very well received across all of our management team and workforce teams. It offers a dynamic and flexible approach that we need as an evolving tourism business by enabling managers to co-ordinate teams, staff to input fairly and for duty supervisors to have an holistic overview. The mobile app is excellent and very useful for casual staff

Minpunten

we've not had any major issues, any niggles have been dealt with seamlessly by Findmyshift customer services

5 van 616 worden weergegeven Lees alle reviews

Findmyshift - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Findmyshift.

Findmyshift kent de volgende prijsmodellen:

Findmyshift heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Findmyshift ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Bulgaars, Chinees, Engels, Estisch, Frans, Grieks, Hindi, IJslands, Italiaans, Kazachs, Lets, Maleis, Nederlands, Pools, Portugees, Roemeens, Spaans, Thai, Vietnamees, pt-br

Findmyshift ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Findmyshift kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BambooHR, Clover, Epos Now, Facebook for Business, Google Calendar, Google Drive, Google Maps, Google Workspace, Lightspeed Retail, MYOB Business, Microsoft Outlook, Paylocity, People HR, QuickBooks Online Advanced, Sage HR, Slack, Square Point of Sale, Toast POS, Twitter, Vend, Xero, Zapier, monday.com

Findmyshift biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Findmyshift.