
Over Findmyshift
Findmyshift is een online oplossing voor personeelsplanning waarmee organisaties hun personeel kunnen beheren met tijdsklokken, urenstaten, dienstherinneringen, realtime rapportage, payrollberekeningen, verlofbeheer, sms-berichten en meer. Dankzij technologie voor urenstaten en tijdklokken kunnen gebruikers de uren bijhouden waarin hun werknemers daadwerkelijk werken. Geautomatiseerde rapporten helpen gebruikers bij het beheren van loon- en onkostenrapportages.
Tools voor vakantiebeheer stellen gebruikers in staat om werknemersvakanties die op hun planning staan te volgen om onmiddellijk te zien wanneer werknemers niet beschikbaar zijn en hun resterende verlofrechten te berekenen. Gebruikers kunnen nauwkeurige loongegevens genereren door de urenstaten, planningen, salaristarieven en overwerktarieven van werknemers te combineren. Berichten en meldingen kunnen naar medewerkers worden verzonden via e-mail, sms of pushmelding. In afwachting van goedkeuring door de manager kunnen werknemers zich aanmelden om ploegendiensten aan te vragen, diensten te annuleren en van ploeg te wisselen met hun collega's.
Medewerkers kunnen de dag vóór hun dienst geautomatiseerde dienstherinneringen ontvangen, zodat ze weten wanneer en waar ze moeten werken. Agenda-integratie biedt gebruikers de mogelijkheid om hun personeelsrooster te openen via de agenda op hun telefoon en waarschuwingen voor aankomende diensten in te stellen. Gebruik het ingebouwde besloten prikbord om berichten te plaatsen, documenten te uploaden en met werknemers te communiceren. Alle gegevens die worden verzonden tussen de browser van de gebruiker en de Findmyshift-server, worden versleuteld met SSL, zodat ze privé blijven.
Prijzen vanaf:
€ 15,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Argentinië, Oostenrijk, Australië, Barbados, België , Bolivia, Brazilië, Belize, Canada, Zwitserland, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Duitsland, Dominicaanse Republiek, Ecuador, Spanje, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Guatemala, Honduras, Ierland, India, Italië, Jamaica, Japan, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Mexico, Nicaragua, Nederland, Nieuw-Zeeland, Panama, Peru, Filipijnen, Puerto Rico, Paraguay, Singapore, Trinidad en Tobago, Verenigde Staten, Uruguay, Venezuela, Zuid-Afrika, Zimbabwe en nog 41 andere
Ondersteunde talen
Arabisch, Bulgaars, Chinees, Engels, Estisch , Frans, Grieks, Hindi, IJslands, Italiaans, Kazachs, Lets, Maleis, Nederlands, Pools, Portugees, Portugees (Brazilië), Roemeens, Spaans, Thai, Vietnamees en nog 16 andere
Prijzen vanaf:
€ 15,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen





Functies
Totaal aantal functies van Findmyshift: 76
Alternatieven
ADP Workforce Now

RotaCloud

Guardso

Schedulefly

Reviews
Heb je Findmyshift al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Best tevreden
Beoordeeld op 7-3-2022
Pluspunten
Deze software is zeer dynamisch en vlot te gebruiken. ook handig dat er 'rollen' toe te wijzen zijn aan de gebruikers.
Minpunten
Het bewerken van de kleuren en lettertypes kan vlotter. Ook het bij voorbeeld "doorslepen" van activiteiten zou handiger zijn gezien veel blijft terugkomen binnen ons bedrijf.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Makkelijk in het gebuik
Beoordeeld op 7-6-2022
Wij zijn erg tevreden
Wij zijn erg tevreden
Pluspunten
Programma is gebruiksvriendelijk, voor planner als ook voor personeel. Heeft erg veel functies waardoor een juiste administratie is bij te houden op een makkelijke manier.
Voor personeel is het praktisch in gebruik. Zij kunnen makkelijk eigen voorkeuren aangeven.
Minpunten
Het schakelen tussen planning en overzicht van uren is wat tijdrovend wanneer er tussentijdse aanpassingen gedaan moeten worden.
- Sector: Beveiliging en opsporing
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Revieuw 2022
Beoordeeld op 21-11-2022
Heel postief
Heel postief
Pluspunten
Makkelijk in omgang, snel toegang en makkelijk uit te leggen.
Minpunten
Functies, mogelijkheden en diverse andere kleine dingen als reageren.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Heel makkelijk te gebruiken
Beoordeeld op 15-7-2022
Pluspunten
Deze app is erg overzichtelijk en fijn te gebruiken voor de medewerkers.
Minpunten
Op het moment ben ik nog niks tegengekomen.
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Findmyshift meer dan alleen voor roosterplanning
Beoordeeld op 10-6-2022
wij gebruiken findmyshift om blokken van vaste werkzaamheden aan medewerkers toe te wijzen, geeft...
wij gebruiken findmyshift om blokken van vaste werkzaamheden aan medewerkers toe te wijzen, geeft erg veel rust bij de weekplanning
Pluspunten
schuiven met diensten door slepen over het scherm is erg prettig
Minpunten
dashboard is wennen bij switchen tussen sjabloon en planning
Findmyshift - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Findmyshift.V. Welke prijsmodellen heeft Findmyshift te bieden?
Findmyshift kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 15,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Findmyshift?
Findmyshift heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Findmyshift ondersteund?
Findmyshift ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Bulgaars, Chinees, Engels, Estisch, Frans, Grieks, Hindi, IJslands, Italiaans, Kazachs, Lets, Maleis, Nederlands, Pools, Portugees, Portugees (Brazilië), Roemeens, Spaans, Thai, Vietnamees
V. Biedt Findmyshift ondersteuning voor mobiele apparaten?
Findmyshift ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Findmyshift worden geïntegreerd?
Findmyshift kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
BambooHR, Clover, Epos Now, Google Calendar, Google Drive, Google Maps, Google Workspace, Lightspeed Retail, MYOB Business, Meta for Business, Microsoft Outlook, Paylocity, People HR, QuickBooks Online Advanced, Sage HR, Slack, Square Point of Sale, Toast POS, Twitter, Vend, Xero, Zapier, monday.com
V. Welke mate van ondersteuning heeft Findmyshift te bieden?
Findmyshift biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Findmyshift.