Over QuickBooks Online Advanced

QuickBooks is complete software voor enterprisemanagement en -evaluatie waarmee gebruikers hun volledige financiële portefeuille kunnen coördineren. Gebruikers kunnen alle inkomende en uitgaande verkopen bekijken, voorraden bijhouden, loonadministratie beheren, belastingbetalingen verwerken, distributie coördineren, allemaal via één mobielvriendelijk dashboard. Online ondersteuning en video-tutorials zijn beschikbaar om gebruikers te helpen en on-call QuickBooks-teamleden zijn beschikbaar om te helpen vanaf de eerste installatie tot voortdurende vragen. QuickBooks wordt compleet geleverd met 3 aanpasbare pakketten en een gratis proefversie van 30 dagen.

Met QuickBooks kunnen gebruikers overal werken op meerdere apparaten. Gebruikers kunnen hun boekhouding openen en beheren vanaf hun computer, laptop, tablet of smartphone wanneer ze maar willen, en toegangsrechten creëren zodat collega's of accountants kunnen inloggen en online met hun gegevens kunnen werken. Gebruikers kunnen ook aangepaste online facturen opmaken en verzenden vanaf elk apparaat. De QuickBooks Online Mobile-app slaat automatisch gegevens op in de cloud en synchroniseert tussen apparaten, waardoor het eenvoudig is om zakelijke taken onderweg te beheren. Andere belangrijke functies omvatten het bijhouden van onkosten, boekhoudrapporten en cashflowbeheer. QuickBooks ondersteunt ook automatische back-ups en gegevensbeveiliging.

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis proef
  • Free Version
  • Subscription

Top 5 alternatieven voor QuickBooks Online Advanced

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Prijzen vanaf:

N.v.t

  • Gratis proef
  • Free Version
  • Subscription

Top 5 alternatieven voor QuickBooks Online Advanced

Afbeeldingen

QuickBooks Online Advanced Software - 1
QuickBooks Online Advanced Software - 2
QuickBooks Online Advanced Software - 3
QuickBooks Online Advanced Software - 4
QuickBooks Online Advanced Software - 5
Nog 6 andere bekijken
QuickBooks Online Advanced-video
QuickBooks Online Advanced Software - 1 QuickBooks Online Advanced Software - 2 QuickBooks Online Advanced Software - 3 QuickBooks Online Advanced Software - 4 QuickBooks Online Advanced Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van QuickBooks Online Advanced: 253

  • "Wat-als"-scenario's
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Accountafstemming
  • Accountancybedrijven
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocanalyse
  • Ad-hocrapportage
  • Administratie
  • Afspraakplanning
  • Alumnibeheer
  • Analyse van verkooptrends
  • Apparatuur bijhouden
  • Assetbeheer
  • Assets volgen
  • Audittrail
  • Automatische back-up
  • Automatische facturering
  • BIM-modellering
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Beheer van aftrekposten
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van technici
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
  • Belastingbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Biedingsbeheer
  • Bijdragen bijhouden
  • Btw-beheer
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Cashbeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Categoriseren/Groeperen
  • Cheques verwerken
  • Commercieel
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Consolidering/rollup
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Crediteuren
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Database voor bouwmaterialen
  • Debiteuren
  • Declaraties
  • Distributiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten genereren
  • Documentsjablonen
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Donateurswerving bij derden
  • Donatiebeheer
  • Donaties bijhouden
  • Donorenbeheer
  • Dossierbeheer
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Elektriciteitsschatting
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële verslaglegging
  • Fondsadministratie
  • Formulierbeheer
  • Fraudedetectie
  • GPS
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gebruikersbeheer
  • Gedeeltelijke betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Gift matching beheer
  • Grafische weergave van projectonderdelen
  • Grootboek
  • Herinneringen
  • Historische database
  • Informatieverzoeken en aanvragen
  • Inkomstenbeheer
  • Inkomstenverantwoording
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratie met boekhouding
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Inventarisatie
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kalibratiebeheer
  • Kasstroombeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kostendatabase
  • Kostenschatting
  • Kwalitatieve analyse
  • Kwaliteitsbeheer
  • Kwantitatieve analyse
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Loodgieterswerk inschatten
  • Magazijnbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Materiaallijsten
  • Materiaalonderzoek
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Meerdere valuta's
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiel doneren
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Multi-onderneming
  • Multilocatie
  • Nonprofits
  • Offertes
  • Offline toegang
  • Onkosten bijhouden
  • Onkostenbeheer
  • Online formulieren
  • Online reserveren
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opnieuw plannen
  • Orderbeheer
  • Overschrijdingsrapportage
  • Pandbeheer
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelskalender
  • Personeelsplanning
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Predictief onderhoud
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preventief onderhoud
  • Productiekosten
  • Prognose
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage van incidenten
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Rekeningstelsel
  • Resources plannen
  • Retourbeheer
  • Roosterbeheer
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Schattingen voor klimaatregeling
  • Scorekaarten
  • Servicegeschiedenis
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sleutels- en slotenbeheer
  • Specificaties van bouwconstructies
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Streepjescodes/RFID
  • Subsidiebeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende afspraken
  • Terugkerende giften
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toetsing van bankgegevens
  • Trainingsbeheer
  • Transactiegeschiedenis
  • Transacties controleren
  • Uitgavenbeheer
  • Vaardigheden bijhouden
  • Vacaturebank
  • Variabele werkkrachten
  • Veilingbeheer
  • Vergunningenbeheer
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Versiebheer
  • Vervoersbeheer
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • Verwerking van creditcards
  • Verzamelingenbeheer
  • Verzendbeheer
  • Visuele analyse
  • Voor de AEC-sector
  • Voor overheidsinstellingen
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Vrijwilligersbeheer
  • Waarschuwing bij dubbele betaling
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wat-als-analyse
  • Websitebeheer
  • Werkorderbeheer
  • Werkprognoses
  • Wervingsbeheer
  • Winst- en verliesrekening
  • Winstgevendheidsanalyse
  • Wisselkoersen
  • Woning
  • Workflowbeheer
  • Zelfbedieningsrapportage
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

QuickBooks Desktop Enterprise

4,5
#1 alternatief voor QuickBooks Online Advanced
QuickBooks Enterprise is boekhoudsoftware voor kleine bedrijven die gebruikers realtime toegang biedt tot informatie...

NetSuite

4,1
#2 alternatief voor QuickBooks Online Advanced
NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 24.000 snelgroeiende...

Odoo

4,2
#3 alternatief voor QuickBooks Online Advanced
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één...

monday.com

4,6
#4 alternatief voor QuickBooks Online Advanced
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(618)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,1/5

Heb je QuickBooks Online Advanced al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 618 worden weergegeven
Bob T.
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Over 10 years of complete satisfaction!

Beoordeeld op 10-9-2019

100 percent satisfied. I have been approached with offers to switch. I turn every single one of...

100 percent satisfied. I have been approached with offers to switch. I turn every single one of them down. QuickBooks has proven to be to be the absolute best software for me to use in this area.

Pluspunten

I love QuickBooks for Non-Profits! I have used this software exclusively for the past 10 years with no problems at all.

I have received numerous compliments from Board Members of the accuracy and detail I provide when it comes to our financial reports. I have been told I provide the best reports they have seen (many are members of other non-profit boards). It is all accomplished with just a few clicks and the reports printed out!

Minpunten

It does take a bit of getting used to. Especially when you are first setting up the system. Once it is set up, it runs along fine.

One thing to make sure of is the category of the items you are entering. Otherwise, your reports will contain mis-categorized information. Be sure to check over your reports for accuracy in that area. If identified, it is a simple fix - but you must check it over.

Antwoord van Intuit

Hearing that you've enjoyed using QuickBooks for so many years makes our day, Bob! We're thrilled to know that you're able to confidently present accurate data with the reports you've created without breaking a sweat. You can continue rely on us to have your back for years to come. It sounds like you're a pro, but if you ever need any assistance, we recommend checking out the Community. Here, you'll find detailed articles and advice from fellow users and QuickBooks Team members: https://community.intuit.com/

Thanks for an awesome review!
Morgan, The QuickBooks Team

Harmony F.
Totaalscore
  • Sector: Groothandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

QBO is Definitely Different

Beoordeeld op 11-12-2019

Our overall experience with QBO Advanced has been pretty good. I think with the development and...

Our overall experience with QBO Advanced has been pretty good. I think with the development and implementation of more features or customization of different "modules" to be customer specific it would serve us perfectly. And hey, the price is WONDERFUL!

Pluspunten

What I like most about using QBO Advanced is how user friendly and simplistic it is to use. We transitioned our entire financial management system and for the most part it was relatively smooth.

Minpunten

There were many obstacles to overcome in the transition to QBO Advanced. It mainly involve how to find work around solutions for areas not offered in QBO Advanced such as specifically detailed inventory management and also fixed assets. The inventory process in QBO is clunky and too simplistic for our company, BUT since QBO is so easy to use we have customized processes to make it work for us.

Michael B.
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Cost Effective with a Learning Curve

Beoordeeld op 12-5-2021

I love now how it is so simple to use yet can be so detailed with it's output. The customer service...

I love now how it is so simple to use yet can be so detailed with it's output. The customer service support team were outstanding also and quick to resolve my issues.

Pluspunten

I feel it has a great range of features including VAT submissions which as a sole trader is super helpful.

Minpunten

As with anything there can be some technical faults and I did find there was a learning curve but the same can be said with anything new that we try.

Wes S.
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

The Sofware You Love To Hate

Beoordeeld op 14-9-2020

We have used Enterprise for years and we had to make a change because our inventory was getting out...

We have used Enterprise for years and we had to make a change because our inventory was getting out of control. Sadly, Enterprise is missing about 5 things to make their manufacturing perfect and it just doesn't look like that is ever going to happen. Accordingly, we had to try and find an MRP software and the only way it would work well was moving to QBO. This was like making a choice to either get punched in the gut or punched in the throat. Either inventory was workable or accounting was workable.

Pluspunten

It integrates with our current ECommerce cart and a few other programs (e.g. Zapier).

Minpunten

They have radically tried to over-simplify the product. For instance, the Vendor tab being under Expenses. As every accountant knows, Vendors aren't solely about Expenses. This is just one example of how, in trying to make this product more intuitive, they have thwarted anyone with accounting experience in using it.

There are so many things you cannot delete. Too many to try and list here.

Antwoord van Intuit

We appreciate you sharing your thoughts with us, Wes. Receiving your feedback will only help us continue to improve the product.Feel free to check out the QuickBooks Blog, as this is where your feedback comes to life:https://intuit.me/2L2zqTv. We hope you have a great business year filled with success and great health during this difficult time! -Hannah, The QuickBooks Team.

Karen S.
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Non-Profit QBO simplifies donor & expense allocations for auditing purposes.

Beoordeeld op 23-2-2021

I have been using Quickbooks Non-Profit for years and all entries and creation of programs for a...

I have been using Quickbooks Non-Profit for years and all entries and creation of programs for a non-profit provides a visual presentation that provides Board Members and Financial Auditors the clarity and simplifies where the non-profit stands.

Pluspunten

Due to the complexities of non-profit financials. Quickbooks alleviates much of the work and assists with proper allocations of Donor Contribution, Grants and Foundation monies. Classifying expenses is also tricky without the easy to use features Quickbooks non-profit software provides.

Minpunten

I cannot think of any downfalls. I have used other non-profit accounting softwares and Quickbooks is by the far the best.

5 van 618 worden weergegeven Lees alle reviews

QuickBooks Online Advanced - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over QuickBooks Online Advanced.

QuickBooks Online Advanced kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Gratis proef: Beschikbaar

QuickBooks Online Advanced heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

We hebben geen informatie over talen die door QuickBooks Online Advanced worden ondersteund

QuickBooks Online Advanced ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

QuickBooks Online Advanced kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Accelo, Anybill, ApprovalMax, Apptivo Expense Reports, Authorize.Net, AutoEntry, Autofy, Avalara, Batchbook, BeanworksAP, Bento for Business, BigCommerce, BigTime, BlueFolder, Boomr Mobile, Boxstorm, Buddy Punch, BuilderTREND, Cash Flow Frog, ChargeOver, Chargebee, Chaser, Checkfront, Chrometa, Cin7, Clio, ClockShark, ConvergeHub, Corecon, DEAR Systems, Datamolino, Debtor Daddy, Deputy, Dryrun, ERPAG, EZRentOut, Easy-Commission, Emburse Abacus, Emburse Nexonia Expenses, Emburse Tallie, Entryless, Eventbrite, Expensify, Expensya, Expiration Reminder, Fathom, Field Promax, Findjoo, Float, Foxy, FreshBooks, Freshdesk, Full Slate, Function Point, Fundbox, Fusebill Subscription Billing, Fyle, Gaviti, GetMyInvoices, Google Calendar, Gusto, HandiFox, Handshake, Harvest, Hike, Homebase, Housecall Pro, Hubdoc, InLattice, Insightly, InterWeave Smart Solutions, InterWeave SugarCRM integration with Quickbooks, Intuit Data Protect, Jetpack Workflow, Jobber, Karbon, Keap, Kickserv, Kindful, Knowify, LeanLaw, Lightspeed POS, Linnworks, LivePlan, Lockstep Collect, MRPEasy, Magento Commerce, Mailchimp, Mavenlink, Method CRM, MicroBiz Cloud POS, MinuteDock, MyTime, Neon CRM, Nobly, Now Commerce, OfficeBooks, OpenCart, Orderhive, Ordoro, Panalitix, PayPal, Pepperi, Pinnacle Cart, Pipeline, Planergy, Plooto, Practice Ignition, PrestaShop, Primaseller, Projector PSA, QR Inventory, QSROnline, QuickBooks Commerce, QuickBooks Time, Quickbooks Online, QuoteWerks, Quotient, Qvinci, RedTeam, Revel Systems, Rydoo, SalesIn, Salesforce for Quickbooks, SellerActive, ServiceChannel, ServiceM8, Share a Refund, SherpaDesk, ShipRush, ShipStation, ShippingEasy, Shoeboxed, ShopKeep, Shopify, Spotlight Reporting, Square Payments, Stampli, Stitch Labs, Streamtime, Stripe, SugarCRM, Sumac, SurePayroll, TPSynergy, Tanda, Time Tracker, Timesheet Mobile, Timesheets.com, Toggl Track, TrueCommerce EDI Solutions, Twilio, Unleashed, Vend, VeriClock, Veryfi Receipts OCR & Expenses, VetBadger, Volusion, Vonigo, Vtiger CRM, WHMCS, WORKetc, Wagepoint, Webgility, WooCommerce, WordPress, Workiz, Workshop Software Online, YayPay, Zahara, Zapier, Zendesk, Zenefits, Zoho Analytics, Zoho CRM, Zoho Expense, eHopper, eRequisition, mHelpDesk, noCRM.io, shopVOX

QuickBooks Online Advanced biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor QuickBooks Online Advanced.