ProProfs Knowledge Base

Maak moeiteloos online veelgestelde vragen, gebruikershandleidingen, documentatie en meer aan.

4,6 /5 (17 review) Schrijf een review!

ProProfs Knowledge Base - Overzicht

Wat is ProProfs Knowledge Base?

De kennisbanksoftware van ProProfs wordt door bedrijven van elke omvang gebruikt om een online kennisplatform te bouwen in de vorm van een kennisbank, veelgestelde vragen, gebruiksaanwijzingen, documentatie, handleidingen, online wiki's en meer. Het helpt bedrijven het aantal momenten van klantenondersteuning te verminderen, bedrijfsprocessen te stroomlijnen, de bedrijfskennis effectief te beheren, samenwerking tussen werknemers te verbeteren en een bedrijfscultuur voor kennisuitwisseling te creëren.

De kennisbanksoftware van ProProfs biedt aantrekkelijke functies, heeft krachtige instellingen en belooft uitstekende prestaties. Het biedt een breed scala aan functies voor het schrijven van content, personalisering, gebruikersbeheer, publicaties, het beveiligen van content en nog veel meer.

Het integreert naadloos met krachtige tools zoals Zendesk, Freshdesk, Salesforce Desk, Wufoo, Slack en nog vele andere. Bovendien biedt de integratie van de kennisbanksoftware van ProProfs met de G-suite - Google Translate, Google Analytics en Google Fonts - bedrijven een eersteklas ervaring.

ProProfs Knowledge Base - Overzicht

Prijzen

Vanaf
US$ 29,97/maand

Prijsopties

Gratis proef
Gratis
Eenmalige licentie
Open source
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding

ProProfs Knowledge Base - Functies

Apparaten
Bedrijfsgrootte
K M G
Markten
Azië, Australië, Brazilië, Canada, Europa en nog 5 andere, Duitsland, India, Japan, Latijns-Amerika, Mexico
Ondersteunde talen
Arabisch, Chinees (Vereenvoudigd), Chinees (Traditioneel), Tjechisch, Deens en nog 22 andere, Nederlands, Engels, Fins, Frans, Duits, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Iers, Italiaans, Japans, Koreaans, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds, Turks, Oekraïens, Taiwanees, Thai

Screenshots

Schermopname van ProProfs Knowledge Base: Analyze knowledge base performance report easily: It provide meaningful insights into your article’s performance by giving you an overview of total number of searches, failed searches, poorly rated articles, and much more.
Schermopname van ProProfs Knowledge Base: Analyze knowledge base performance report easily: It provide meaningful insights into your article’s performance by giving you an overview of total number of searches, failed searches, poorly rated articles, and much more. Schermopname van ProProfs Knowledge Base: ProProfs knowledge base WYSIWYG editor: You can write, edit as well as upload content and you can also upload existing PDF, word docs, and PPTs right into your document. Schermopname van ProProfs Knowledge Base: Assign roles and permissions in your knowledge base:  You can allot roles such as administrator, editor, viewer, and contributor to different individuals and groups. Schermopname van ProProfs Knowledge Base: ProProfs Knowledge Base software supports multiple languages. You can publish your knowledge base articles in many languages according to your targeted audiences. Schermopname van ProProfs Knowledge Base: ProProfs Knowledge Base Software offers variety of KB templates. You can easily use your favorite template and get started. Schermopname van ProProfs Knowledge Base: ProProfs Knowledge Base offers a smooth Google-like search experience. Powerful search mechanism  provides autocomplete suggestions as users start typing in the search bar Schermopname van ProProfs Knowledge Base: You can easily upload your article in google doc, pdf or word document with the help of ProProfs knowledge base software.

ProProfs Knowledge Base reviews

ProProfs Knowledge Base reviews

Totaalscore
4,6
/
5
Uitstekend
12

Zeer goed
4

Gemiddeld
1

Slecht
0

Erg slecht
0

Prijs-kwaliteitverhouding
4,7
Functies
4,4
Gebruiksgemak
4,6
Klantenondersteuning
4,5
94% heeft deze app aanbevolen
Jacqueline R.

Best tool for customer support

I was receiving a lot of complaints regarding my call support as customers had to wait on IVR for long time. So, I wanted to set up a help site for my customers and I came across ProProfs Knowledgebase. It was so simple to set up the site and I was able to use videos & images to visualize the help articles. ProProfs rules!


Vertalen met Google
Geverifieerde reviewer

Very Flexible Knowledgebase Software for Managing Multiple Sites


Vertalen met Google
Giora S.

Decent, but did not live up to the expectations

We chose ProProfs with the intention of creating a great KB site that will make the process of creating wiki's easy and fast. At first it seemed to be just that - simple to get around, easy to edit, however I have been experiencing a lot of formatting issues especially when using images that are becoming a time consuming hassle.
We have also been experiencing a lot of issues in integrating with Desk.com and customer support takes a long time to resolve.
Overall the software provides what we need for our organization, however the execution is not great and requires a lot of improvement.


Vertalen met Google
Ron J.

We use ProProfs KB as the primary documentation platform for all our new Cloud-based products.


Vertalen met Google
Peg R.

A Great Way to Organize Documentation for Our End Users

We used ProProfs to separate documentation from our learning management system when the volume got overwhelming. Our users love it.


Vertalen met Google
Jacqueline R.
Vertalen naar het Nederlands

Best tool for customer support

Beoordeeld op 23-5-2016
Bron van de reviewer: GetApp

I was receiving a lot of complaints regarding my call support as customers had to wait on IVR for long time. So, I wanted to set up a help site for my customers and I came across ProProfs Knowledgebase. It was so simple to set up the site and I was able to use videos & images to visualize the help articles. ProProfs rules!

Pluspunten

I think it is a great tool for reducing expenses as customers can access helpsites and resolve their issues themselves without any hassles. Also, helpsites can be easily accessed from anywhere & anytime.

Minpunten

It served me all the purposes, so for me, there was nothing that I disliked about this product.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van ProProfs

Thank you for sharing your review.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Geverifieerde reviewer
Sector: Computersoftware
Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Very Flexible Knowledgebase Software for Managing Multiple Sites

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 9-1-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Pluspunten

Ability to manage multiple knowledgebase sites in one portal. Easy to use. Update content in real time. Ability to scale easily.
Integrates with Salesforce support tickets; White label; Custom domain; Version control; Single sign-on authentication; Single sourcing (content snippets); Integrates with Google Translate

Minpunten

Workflow approvals could use improvement. Tooltips, lightboxes & pop-ups require involvement from our development team.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van ProProfs

Thanks for sharing your views on ProProfs knowledge base.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Giora S.
Vertalen naar het Nederlands

Decent, but did not live up to the expectations

Beoordeeld op 14-4-2016
Bron van de reviewer: Capterra

We chose ProProfs with the intention of creating a great KB site that will make the process of creating wiki's easy and fast. At first it seemed to be just that - simple to get around, easy to edit, however I have been experiencing a lot of formatting issues especially when using images that are becoming a time consuming hassle.
We have also been experiencing a lot of issues in integrating with Desk.com and customer support takes a long time to resolve.
Overall the software provides what we need for our organization, however the execution is not great and requires a lot of improvement.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van ProProfs

Thank you for sharing your review.

Scoreverdeling

Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Ron J.
Vertalen naar het Nederlands

We use ProProfs KB as the primary documentation platform for all our new Cloud-based products.

Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 10-7-2018
Bron van de reviewer: Capterra

Pluspunten

ProProfs KB is similar to much more expensive and complicated Help Authoring Tools, but extremely user-friendly, always available online, and can be used on any platform with a browser. The tool is very flexible for a variety of purposes, and can be used as simple FAQ/knowledgebase or complex enterprise documentation solution, as we've done. ProProfs KB is also extremely reliable, we've experience almost no discernible down-time over the two years of using them. The customer service is outstanding... very courteous and prompt responses to questions. And fixes and improvements are usually applied faster than what I've experienced with other SaaS vendors.

Minpunten

For the price/value, there aren't too many cons with ProProfs KB. There are a few quirks and some features don't always work as advertised, but we've usually been able to find reasonable work-arounds on our own or with help from support.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van ProProfs

Thank you for sharing your review.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Peg R.
Sector: Bouw
Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

A Great Way to Organize Documentation for Our End Users

Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 11-7-2019
Bron van de reviewer: Capterra

We used ProProfs to separate documentation from our learning management system when the volume got overwhelming. Our users love it.

Pluspunten

We love the search function, and how it provides Google-like results. We no longer hear complaints about not being able to find information.

Minpunten

There were a couple of things that were not that intuitive, but support was great about educating us when needed.

Vertalen naar het Nederlands

Antwoord van ProProfs

Thank you for sharing your reviews for our product, ProProfs Knowledge Base.
Also, support team at ProProfs is glad to hear this appreciation from your end.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Gebruikersaanbeveling
9,4/10
Gebaseerd op 17 gebruikersscores
Vergelijk gebruikersaanbevelingen met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Prijzen van ProProfs Knowledge Base

Prijzen van ProProfs Knowledge Base

Vanaf
US$ 29,97/maand
Gratis proef
Gratis
Eenmalige licentie
Open source
Abonnement
Prijs-kwaliteitverhouding
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Gebaseerd op 17 gebruikersscores
Vergelijk scores voor prijs-kwaliteitverhouding met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

ProProfs Knowledge Base - Functies

ProProfs Knowledge Base - Functies

API
Aanpasbare branding
Activiteiten volgen
Activiteitendashboard
Automatische meldingen
Bestandsbeheer
Chatten
Documentbeheer
Documenten opslaan
Drag & Drop-interface
Gemeenschappelijke werkruimte
Integratie van derden
Opmerkingen
Prognoses
Rapportage en statistieken
Samenwerkingstools
Toegangsbeheer
Toestemmingsbeheer
Workflowbeheer
Zoekfunctionaliteit
Functies
4,4/5
Gebaseerd op 17 gebruikersscores
Vergelijk functiescores met alternatieven
Vergelijk met alternatieven

Categorieën

Video's en instructies

Video's en instructies

ProProfs Knowledge Base - Veelgestelde vragen

ProProfs Knowledge Base - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ProProfs Knowledge Base.

V. Welke prijsmodellen heeft ProProfs Knowledge Base te bieden?

ProProfs Knowledge Base kent de volgende prijsmodellen:

Vanaf: US$ 29,97/maand

Prijsmodel: Gratis, Eenmalige licentie, Open source, Abonnement

Gratis proef: Beschikbaar

V. Wat zijn de voornaamste functies van ProProfs Knowledge Base?

We hebben geen informatie over functies van ProProfs Knowledge Base

V. Wat zijn de typische gebruikers van ProProfs Knowledge Base?

ProProfs Knowledge Base heeft de volgende typische klanten:

Freelancers, Grote ondernemingen, Middelgroot bedrijf, Non-profit, Openbare diensten, Klein bedrijf

V. Welke talen worden door ProProfs Knowledge Base ondersteund?

ProProfs Knowledge Base ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees (Vereenvoudigd), Chinees (Traditioneel), Tjechisch, Deens, Nederlands, Engels, Fins, Frans, Duits, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Iers, Italiaans, Japans, Koreaans, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds, Turks, Oekraïens, Taiwanees, Thai

V. Welke prijsmodellen heeft ProProfs Knowledge Base te bieden?

ProProfs Knowledge Base kent de volgende prijsmodellen:

Gratis, Eenmalige licentie, Open source, Abonnement

V. Biedt ProProfs Knowledge Base ondersteuning voor mobiele apparaten?

We hebben geen informatie over apparaten die door ProProfs Knowledge Base worden ondersteund

V. Met welke andere apps kan ProProfs Knowledge Base worden geïntegreerd?

ProProfs Knowledge Base kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Freshdesk, Freshdesk, JIRA, LiveChat, LiveChat, Olark, Tidio, Wufoo, Zendesk, Zendesk

V. Welke mate van ondersteuning heeft ProProfs Knowledge Base te bieden?

ProProfs Knowledge Base biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen, Forum, Kennisbank, Online ondersteuning, Telefonische ondersteuning, Video-instructies