Pexip Engage

Software voor afsprakenplanning

Totaalscore

4,5 /5
(22)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,5/5

95%
heeft deze app aanbevolen
Sorteren op

22 reviews

Tom
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Pexip Engage, een bedrijf dat tijd vrijmaaakt voor zijn klanten

Beoordeeld op 28-2-2023

Ik heb Pexip Engage leren kennen via Skediy, een scale up dat in 2021 de handen in elkaar heeft...

Ik heb Pexip Engage leren kennen via Skediy, een scale up dat in 2021 de handen in elkaar heeft geslagen met Pexip Engage. Het bedrijf is op korte tijd enorm gegroeid en toont zich vandaag als een waardevolle partner op vlak van customer engagement en scheduling. Dit mede dankzij een gemotiveerd, sterk en toegankelijk team.

Pluspunten

Het product is zeer eenvoudig te implementeren. De software werkt intuïtief en is makkelijk in gebruik voor zowel medewerkers als cliënten.De geïntegreerde mogelijkheid om een videocall op te zetten is een extra troef. Hiernaast connecteert het product naadloos met onze interne systemen (CRM, queue management, ..)

Minpunten

Pexip Engage is een bedrijf dat samen met hun klanten op zoek gaat naar groeimogelijkheden. Hun medewerkers maken tijd vrij om te luisteren, mee na te denken en een oplossing te zoeken op maat van de klant.

Daphne
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Solidaris gebruikt Skedify

Beoordeeld op 24-2-2023

Blij met het volledige proces die afgelegd is: na implementatie blijven we aanpassen en verbeteringe...

Blij met het volledige proces die afgelegd is: na implementatie blijven we aanpassen en verbeteringen op punt zetten samen met het Pexip team. Onze 2 wekelijkse overleggen maakt dat iedereen mee is met waar we naar toe willen en altijd verder kunnen zoeken naar andere integraties en mogelijkheden van het product.

Pluspunten

Alles kunnen we aanpassen aan onze noden, erg flexibel in het toevoegen van nieuwe agenten, kantoren, nieuwe onderwerpen, ...

Minpunten

Je moet het prodcut wat leren kennen om alles te installeren, maar door uit te testen en aan te passen kan je snel alles opzetten!

Wendy
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

gebruik van Pexip engage

Beoordeeld op 16-3-2023

Pluspunten

Het product is gemakkelijk aan te leren voor veel mensen. De communicatie met de agenda en de planning gebeurd correct en zeer stipt. De dienstverlening is super snel en ze doen altijd hun best om je probleem op te lossen of je vraag tegemoet te komen.

Minpunten

Alles dat we vragen proberen ze aan te passen. Dus eigenlijk heb ik geen opmerkingen.

Antwoord van Pexip

Thank you for your kind review, Wendy.
We strive to provide a simple product experience and fast service.
It is delightful to see positive responses like this.

Karel
Totaalscore
  • Sector: Bankwezen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easy to use

Beoordeeld op 2-1-2019

Pluspunten

Works on efficiency. You minimize the time on planning an appointment with customers

Minpunten

The chance on less quality leads is higher. It's best to do a check by contact the customer after planning an appointment.

Francis
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

PEXIP Online Scheduling Tool

Beoordeeld op 24-2-2023

Full control of the appointments by client and advisors.Everything is configurable. Skills-Location...

Full control of the appointments by client and advisors.Everything is configurable. Skills-Locations- Advisors- Teams- Meeting-type (video-location-office), you can't think about something that is not possible.

Pluspunten

The PEXIP appointment TOOL works really well in our company with more then 150 advisors with different skills, locations and time-shedule.The online integration with our website is great. You can work with LEAD-segments, to limit the subjects a client can choose on a particular webpage. The look and feel of PEXIP is profound adjusted to our company-branding. PEXIP provides really well working API's, to integrate you back-end databases and company-software.On the fly synchro with the agents agenda.Full control of the appointment-shedule by the advisors, works autonome without intervention of the administrator.

Minpunten

I can't find any improvements.Through the years, PEXIP developped all our demands.

Yannice
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Skedify

Beoordeeld op 9-4-2019

Pluspunten

It's positive that our clients can make their own oppointment online.

Minpunten

It's not so simple to work with, to change appointments, ....

Antwoord van Pexip

Hi Yannice,

Thank you for your review. We take your remarks by heart and want you to have a complete and easy experience . We will reach out to you to give you some extra information and training materials. We strive to be a 5* company all the way.

Cathérine
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easy and simple

Beoordeeld op 26-12-2018

Very positive, it supports us to service our customers in a smooth and professional way... Good job!

Very positive, it supports us to service our customers in a smooth and professional way... Good job!

Pluspunten

It's easy to use, there are very few errors and if there are, the customer support service is very helpful and acts fast. The slightest problem is dealt with within a few hours and the solution is tested thorougly... Super!

Minpunten

Nothing really. It would be nice if there was a '2 way link' between my calendar and skedify. If I make changes to the appointment in my calendar, this is not modified in skedify, which can be confusing for customers. But if we make te effort the also change it in skedify, the problem is solved.

Antwoord van Pexip

Hi Catherine, thank you for the review. Concerning your remark on the 2-way communication, we need to develop an Outlook add-in. It is on the roadmap and will be released in the future after thorough testing! Our solution is constantly evolving and new features keep on coming constantly!
- Pieter, Customer Success Manager at Skedify

Martin
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

comfort

Beoordeeld op 2-1-2019

Good support and easy to use.

Good support and easy to use.

Pluspunten

easy to use and very good and friendly support.

Minpunten

I would prefer more inter active options to use for evening hours

Antwoord van Pexip

Hi Martin, thank you for your review. A new feature for even more interactive options is in development now and will be released very soon! I will keep you updated on this but I am convinced you will like it!
- Pieter, Customer Success Manager at Skedify

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Review Skedify

Beoordeeld op 9-4-2019

It's a short experience but so far so good.
Our company is looking to upgrade and adapt the tool to...

It's a short experience but so far so good.
Our company is looking to upgrade and adapt the tool to our needs.
I look forward to the evolution.

Pluspunten

Easy to use. The tool speaks for itself.
It's easy to book a appointment.
It helps the communication with our client.
They get a textmessage so they wont forget the oppointment.
Because of the message less people are too late.

Minpunten

It's not integrated in Outlook.
Now i need to use 2 planning tools

Antwoord van Pexip

Hi reviewer,

Thank you for your review of Skedify. We are happy to read that you are satisfied with the product.

Outlook integration however is possible with Skedify. It is an easy plug and play procedure. We would be happy to help you, Please provide your contact details to [email protected] so we can solve your constraint.

Jan
Totaalscore
  • Sector: Bankwezen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Skedify

Beoordeeld op 20-12-2018

Once, we had a problem. The agenda was blokked and people could make an appointment. We called to...

Once, we had a problem. The agenda was blokked and people could make an appointment. We called to Skedify and they fixed the problem instantely. So our expercience with Skedify is very good.

Pluspunten

It's very usefull and not difficult to use. People can easily schedule an appointment onlind.

Minpunten

People make an appointment and they don't come without letting us know.

Engin
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

So far, so good

Beoordeeld op 2-4-2019

Pluspunten

Every client is free to chose, withtout calling, any day and fix their own apointment on any day that suits them best.

Minpunten

cannot add a last min apointment myself without having to tell administrator, that has to add it to skedify.

Antwoord van Pexip

Hi Engin,
Thank you for your review. Can you please explain what the pain is you had with the customer service? We want to learn out of the things we have could have done better, we are striving for an excellent experience for you.

From a functional point of view, you should be able to add last min appointments, we cannot interfere in your enterprize organisation.

Marianne
Totaalscore
  • Sector: Kantoorbenodigdheden
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Review Marianne Impens Van Marcke Aartselaar

Beoordeeld op 10-4-2019

Pluspunten

It's easy, the customer receives a confirmation e-mail and can adjust the appointment himself.

Minpunten

An email address is always requested, it would be a good thing if a phone number was enough in some cases. So the customer can receives a confirmation text message.

It would be easy if it were possible for the customer to enter his language. For example, I don't speak French and I can't help these customers any further.

Antwoord van Pexip

Hi Marianne,

thank you for the review! We keep improving our product and value your feedback.

regards,

Pieter

Hans
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

High quality product and service

Beoordeeld op 15-10-2018

Pluspunten

The Skedify software is very straightforward and easy to use. Almost everything is customizable and can be applied very quickly.

Minpunten

we have been working with Skedify for 5 months and I can honestly say that we still have to encounter our first minus or bug.

Michelle
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

quick & easy

Beoordeeld op 3-4-2019

Every problem that has occured was fixed after 1 phone/email.

Every problem that has occured was fixed after 1 phone/email.

Pluspunten

It sends an text or email to your appointment so they wouldn't forget time and date with a direct link to google maps to found your location.

Minpunten

It takes a minute to put in a appointment in the agenda because you have to make a 'profile' with every new customer.

Antwoord van Pexip

Hi Michelle,
Thank you for your review.
We can intergrate with your CRM system so you do not have to create profiles for every customer. We have done this before and this is definately something we want to do with your company too!

Pieter

Sharon
Totaalscore
  • Sector: Groothandel
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Agenda

Beoordeeld op 13-4-2019

Pluspunten

It is handy to see all your collegues dates and when you note a date that they receive an email

Minpunten

You should get an email or note that you have finished your date.

Antwoord van Pexip

Hi Sharon,

I don't really understand your note about receiving an e-mail when a date is finished. Can you please reach out to [email protected] so we can discuss how to make it more convenient for you?
We work a lot on usability, we are open to discuss to make it better for your enterprise!

Gunter
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

skedify

Beoordeeld op 4-4-2019

Happy to make the switch to skedify

Happy to make the switch to skedify

Pluspunten

- easy online access for our clients
- all the needed information is entered in the comment boxes so we know everything we need to know about the appointment

Minpunten

using the program now for 1 month, nothing so far

Antwoord van Pexip

hi Gunter,

thank you for your review. I like reading you enjoy working with Skedify!

jan
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

use of skedify

Beoordeeld op 12-4-2019

Pluspunten

it's practical that our customers can book appointments in our agenda's

Minpunten

Sometimes it isn't very easy to access to agenda's of colleagues

Antwoord van Pexip

Hi Jan,

Thank you for your review. We are happy to stay in touch if questions arise. Feel free to contact [email protected]

Pieter

Heyvaert
Totaalscore
  • Sector: Bouwmaterialen
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

easy breezy

Beoordeeld op 6-4-2019

easy and simple

easy and simple

Pluspunten

it's fast, no thinking beyond required, input and done. Fast to handle with client in front of you.

Minpunten

didn' find any remarks on the software that isn't friendly in use

Antwoord van Pexip

thank you Sabrina for your review!

Pierre
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Skedify is the limit

Beoordeeld op 9-4-2019

Pluspunten

Easy to work with it, complete with app to the customer

Minpunten

The look of the agenda, not so easy to see wat is written

Antwoord van Pexip

thank you for your review Pierre! please contact suppo[email protected] in order to give you a better look for the agenda.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Tekstschrijvers
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A Robust Omnichannel Scheduling Software

Beoordeeld op 6-12-2019

Skedify does a great job of alleviating the need to constantly chase clients over the phone to set...

Skedify does a great job of alleviating the need to constantly chase clients over the phone to set up a meeting. Customers can schedule, reschedule, cancel or edit their appointment directly on the website as well as choose what topic they'd like to discuss beforehand.

Pluspunten

The ability to look into the upcoming meetings from the main dashboard and easily manage all bookings from one place.

Minpunten

Nothing so far. Any issue I've encountered was quickly handled by the customer support team at Skedify who are responsive to say the least.

Mick
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Top service for our clients and prospects !

Beoordeeld op 11-11-2018

Disponibility for client contacts optimised. Lean management of commercial agenda.

Disponibility for client contacts optimised. Lean management of commercial agenda.

Pluspunten

Easy to use
Disponibility for client contacts optimised.

Minpunten

nothing

Eric
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Why I like Skedify ?

Beoordeeld op 22-10-2018

Pluspunten

Time saving, userfriendly, quick, easy,

Minpunten

installation of software and customization