T:MEBLOCKR

Compleet en eenvoudig afspraken plannen.

Totaalscore

4 /5
(11)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
3,9/5
Gebruiksgemak
4,1/5
Klantenondersteuning
4,3/5

82%
heeft deze app aanbevolen
Sorteren op

11 reviews

Els
Totaalscore
  • Sector: Openbaar beleid
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Werken op afspraak: win win voor zowel medewerker als burger!

Beoordeeld op 29-4-2022

Door het gebruik van T:meblockr worden de klantenstromen beter beheerd en kunnen we het aantal...

Door het gebruik van T:meblockr worden de klantenstromen beter beheerd en kunnen we het aantal afspraken richten op het aantal medewerkers dat aanwezig is. Zo hebben de burgers geen wachttijden meer en hebben de medewerkers een duidelijk zicht op wat er gaat komen. Hierdoor kunnen de dossiers grondiger voorbereid worden en wordt er zeker voldoende tijd uitgetrokken voor die lastigere dossiers. In het verleden werd de tijd niet altijd genomen die nodig was omdat er net een wachtrij stond en werd de persoonlijke aanpak wat vergeten net omdat er een tijdsdruk was door wachtende burgers.

Pluspunten

Het opvolgen van afspraken wordt een pak eenvoudiger gemaakt dan voordien. De mogelijkheid om reeds gemaakte afspraken te verzetten, gegevens op te zoeken, rapportages te maken zorgen ervoor dat er meer tijd en ruimte vrijkomt om extra dienstverlening te doen. Ook aan de burgerzijde wordt de toepassing als zeer eenvoudig ervaren.

Minpunten

Wat soms als een gemis ervaren wordt is het manueel toch inboeken van afspraken op een moment dat het eigenlijk niet meer gaat - maar je als medewerker toch deze beslissing neemt om het 'dubbel' te boeken om de burgers verder te helpen.
Een ander nadeel is dat de toepassing bepaalde domeinen niet afschermt voor gebruikers, dit zou op gebruikersniveau moeten kunnen zodat alleen bepaalde medewerkers (ook al hebben ze hetzelfde profiel) aan de instellingen zouden mogen kunnen. Dingen die gebeuren in de toepassingen (qua config) worden niet gelogd, wat ook jammer is - anders zou je achterliggend kunnen kijken wat er wel al gedaan is en wat nog niet -> zo voorkom je dubbel werk of verwarring - nu moeten we dit apart gaan bijhouden.

Antwoord van TIMEBLOCKR

Hallo Els, fijn dat je tevreden bent met T:MEBLOCKR en jullie het als zeer eenvoudig ervaren! Standaard is ingesteld dat je geen afspraken kunt inboeken wanneer, zoals je aangeeft, dit niet meer gaat. Zoals een starttijd in het verleden. Dit is eventueel aan te passen met rechten, hierbij is wel de vraag of dat gewenst is in het kader van statistieken en rapportages. Je kunt ook met Rechten & Rollen zaken afschermen, zoals instellingen of toegang tot een (sub)domein in de applicatie. We zullen binnenkort even contact met je opnemen om dit toe te lichten, of je kunt direct onze Kennisbank raadplegen. Extra logging is mogelijk, op aanvraag.

Frank
Totaalscore
  • Sector: Publieke zaken
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Zorgvuldig aanschaf- en implementatietraject

Beoordeeld op 30-8-2022

Wij gebruikten de software al voor ons zgn. Trouwportaal, en nu ook voor Klantgeleiding. Dat bevalt...

Wij gebruikten de software al voor ons zgn. Trouwportaal, en nu ook voor Klantgeleiding. Dat bevalt ons erg goed. Ook voor het Werkplein, een partner die tevens in ons Stadskantoor zit wordt de oplossing ingezet.
Samengevat is de ervaring met T:meBlockr en de bijbehorende ondersteuning goed te noemen, zo niet uitstekend.

Pluspunten

Volledig SaaS
Voldoet aan privacynormen en persoonsbescherming
Voor elke gebruiker eenvoudig te bedienen
Flexibel in te richten
Partij die open staat voor meedenken en aanpassingen
Goede begeleiding bij de orientatie, contracten en implementatie
Integratie van het proces was niet complex.

Minpunten

We krijgen soms signalen terug dat de applicatie 'hangt'. Er is een onderzoek gaande wat hieraan ten grondslag kan liggen. Mogelijk een hick up in de snelheid van de verbinding, inrichting aan de gemeentelijke kant van het netwerk. Hieraan zijn we nog niet uit maar heeft bij de leverancier de volle aandacht.

Antwoord van TIMEBLOCKR

Hallo Frank,

Dank voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat de inzet van het trouwloket en het TIMEBLOCKR platform zo goed bevalt. Wij hechten belang aan flexibiliteit in de ondersteuning van onze klanten en dat dit door jullie ook zo wordt ervaren vinden wij dan ook heel prettig.

Het onderzoek met betrekking tot het blijven 'hangen' van de applicatie heeft zeker onze aandacht. Wij blijven jullie hierin ondersteunen.

Groet en fijne dag,

Team TIMEBLOCKR

Ingrid
Totaalscore
  • Sector: Openbaar beleid
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Een zeer gebruiksvriendelijk systeem op maat van een kleine gemeente.

Beoordeeld op 23-5-2022

Sinds we T:Meblockr in gebruik hebben en dus werken op afspraak, staan er geen wachtrijen meer in...

Sinds we T:Meblockr in gebruik hebben en dus werken op afspraak, staan er geen wachtrijen meer in de gang.

Pluspunten

Zeer gemakkelijk in gebruik. Op maat van een kleine gemeente.

Minpunten

Overplaatsen afspraken bij ziekte van een collega. Bij sluiten van het loket en openen van een ander loket, zouden de afspraken zich automatisch dienen te verplaatsen, nu is het slepen.
Het zou interessant zijn zouden de wettelijke feestdagen voor elk jaar vast in het systeem voorzien zijn.

Antwoord van TIMEBLOCKR

Hallo Ingrid, bedankt voor je positieve review! De reden dat afspraken niet automatisch verplaatst worden is omdat dit afhankelijk is van de expertise en beschikbaarheid van andere agenda's. Het is niet altijd mogelijk naar een andere agenda te verplaatsen. Daarom kan je het handmatig slepen naar een moment waar het past.
Goede suggestie voor de automatische feestdagen, dit gaan we meenemen!

Erwin
Totaalscore
  • Sector: Publieke zaken
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Uitstekende software voor een goede prijs

Beoordeeld op 29-4-2022

100% op afspraak werken voor burgerzaken
trouwloket op website
betaalfunctie
klanttevredenheidsonder...

100% op afspraak werken voor burgerzaken
trouwloket op website
betaalfunctie
klanttevredenheidsonderzoek
DigiD of ValidSign

Pluspunten

Ondersteuning
Mogelijkheden
Maatwerk
Bereikbaarheid

Minpunten

Applicatiebeheer is te lastig, veel zoekwerk.

Antwoord van TIMEBLOCKR

Goed om te horen dat je fijn werkt met T:MEBLOCKR! We zullen binnenkort contact opnemen over je suggestie voor applicatiebeheer. Veel klanten ervaren het juist als gemakkelijk, dus we zijn benieuwd waar dit voor jou in zit. Misschien dat we nog mogelijkheden kunnen toelichten die nu niet bekend zijn.

Sofie
Totaalscore
  • Sector: Burgerlijke en maatschappelijke organisatie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Eenvoudig afsprakenbeheer

Beoordeeld op 29-4-2022

Pluspunten

Je kan op een eenvoudige manier een afspraak boeken, wijzigen of annuleren.
Je kan snel kijken wie er aangemeld is, iemand oproepen, de afspraak afhandelen.
Het is een gebruiksvriendelijk en overzichtelijk programma.

Minpunten

Je kan bij het boeken van een nieuwe afspraak niet meteen een opmerking toevoegen. Die moet je achteraf toevoegen.
Regelmatig blijft het programma hangen, of gaat het heel traag.

Antwoord van TIMEBLOCKR

Hallo Sofie, bedankt voor je tevreden review! Je kunt bij het boeken van een afspraak een interne opmerking meegeven via Afspraakdetails > Opmerkingen. Of een opmerking voor de klant door een Opmerkingenveld toe te voegen op product niveau. Mogelijk heb je dit gemist, we zullen dit nog even toelichten.

Gabriël
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Doet niet wat er is beloofd

Beoordeeld op 29-4-2022

De oplevering was in eerste instantie niet zoals gevraagd en zoals ik mijn proces duidelijk had...

De oplevering was in eerste instantie niet zoals gevraagd en zoals ik mijn proces duidelijk had uitgelegd. Er werd niet begrepen dat ik mijn werkzaamheden bij de klant aan huis deed. Dit is dan later wel rechtgezet. Maar dit heeft dus veel vertraging opgeleverd. Maar eigenlijk werkt het nog steeds niet zoals het moet zijn. Wel zeuren over het opleveringsdocument, wat voor mij niet belangrijk is. Men zegt dat men getest heeft, maar wat dan??? Ik verwacht voor deze prijzen echt wel meer, inclusief service.

Pluspunten

Het maken van een afspraak gaat makkelijk, het maken en aanpassen van een planning gaat ook goed. Maar daarna beginnen de problemen.

Minpunten

Het is een duur pakket, route optimalisatie, werkt niet flexibel, er zitten regelmatig fouten in de route optimalisatie. Ik kan bijvoorbeeld geen volle dag optimaliseren van 10 uur 's ochtends tot 20.00 uur in de avond. Er worden regelmatig bij optimalisatie geen mails verstuurd naar 1 of meerdere klanten met het definitieve tijdstip. Het optimaliseren van de route van 2 losse dagdelen werkt ook niet, er wordt maar 1 dagdeel geoptimaliseerd. Als er geoptimaliseerd wordt en 1 dagdeel is kantoor en het andere dagdeel is een route, dan verdwijnt ineens een kantoor afspraak. Er worden afspraken bij routeoptimalisatie met een overlappende tijd gepland.

Antwoord van TIMEBLOCKR

Hallo Gabriel, super dat je het maken van de afspraak en planning goed ervaart. Bedankt voor je feedback over route optimalisatie. We hebben gezien dat je een aantal extra wensen hebt anders dan hoe deze module nu werkt, dit nemen we mee ter verbetering. De andere punten zijn op te lossen in hoe je de configuratie instelt en zullen we toelichten.

Petra
Totaalscore
  • Sector: Publieke zaken
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Goede snelle service

Beoordeeld op 29-4-2022

Behulpzaam

Behulpzaam

Pluspunten

gebruikers gemak voor iedere gebruiker.
Eventuele storingen worden snel opgelost

Minpunten

Het enige min punt is dat er een hele enkele keer een storing kan zijn.
Maar dat komt bij iedere software wel eens voor

Veronique
Totaalscore
  • Sector: Openbaar beleid
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Gemakkelijk

Beoordeeld op 4-5-2022

Ik heb sinds 2013 goede ervaringen met Timeblockr. Ik merk wel dat er de afgelopen 2 jaar technische...

Ik heb sinds 2013 goede ervaringen met Timeblockr. Ik merk wel dat er de afgelopen 2 jaar technische hostingsproblemen zijn die heel hardnekkig lijken.

Pluspunten

Gemakkelijk te implementeren als je nog niet op afspraak werkt. Online afspraak maken en klantgeleiding op locatie werken goed samen in 1 pakket.

Minpunten

Problemen met hosting bij Timeblockr waardoor we het pakket nu al lange tijd niet optimaal kunnen benutten.

Antwoord van TIMEBLOCKR

Hallo Veronique, bedankt voor je tevreden review! We zijn met onze groei en jullie IT afhankelijkheden een paar uitdagingen tegengekomen. We zijn hier mee bezig, evenals een uitbreiding van jullie server capaciteit, en wordt snel weer zoals gewend.

Moira
Totaalscore
  • Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Mooie tool om conversie te behalen uit het werken op afspraak

Beoordeeld op 29-4-2022

Middels Timeblockr zijn we in staat de conversie te verhogen door middel van het werken op...

Middels Timeblockr zijn we in staat de conversie te verhogen door middel van het werken op afspraak. Daarnaast bieden we de klant efficiency door niet meer te hoeven wachten in onze winkels. De klant kan een afspraak maken waar en wanneer hij dat wenst.

Pluspunten

Klant staat centraal, kan zelf een afspraak maken, wijzigen & annuleren. Daarnaast kan je sturen op type afspraak en aantal agenda's.

Minpunten

Mutaties nemen soms door traagheid veel tijd in beslag.

Peter
Totaalscore
  • Sector: Openbaar beleid
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Maandelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Opstart klantgeleiding in Gemeentehuis en Sociaal Huis Merelbeke

Beoordeeld op 11-5-2022

Onze klanten kunnen dankzij het pakket nu snel en overzichtelijk een afspraak maken waardoor onze...

Onze klanten kunnen dankzij het pakket nu snel en overzichtelijk een afspraak maken waardoor onze medewerkers beter in staat zijn hun agenda te beheren. Zowel klanten, die minder moeten wachten, als medewerkers, die meer controle hebben over hun eigen agenda, winnen verloren tijd.

Pluspunten

Het was mogelijk om het pakket snel en eenvoudig te implementeren. Nadien is het relatief eenvoudig om flexibele aanpassingen te doen op basis van de ervaringen en nieuwe uitdagingen. Het is als het ware een blokkendoos waar je op maat van je organisatie mee aan de slag kan.

Minpunten

De architectuur van de software is, van zodra je meer uitgebreide functionaliteiten wil, best ingewikkeld en weinig transparant. Op de een of andere manier de bestaande structuur visualiseren zou kunnen helpen.

Antwoord van TIMEBLOCKR

Hallo Peter, fijn om te horen dat je tevreden bent! We zijn bezig met een redesign van de applicatie om het nog gemakkelijker te maken om 'uitgebreidere zaken' aan te passen en er komt binnenkort een e-Learning platform waar inderdaad meer zaken visueel uitgelegd worden!

Guy
Totaalscore
  • Sector: Burgerlijke en maatschappelijke organisatie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Uitermate tevreden

Beoordeeld op 12-8-2022

Ik beveel deze toepassing ten zeerste aan. Ze is zeer makkelijk voor alle gebruikers!

Ik beveel deze toepassing ten zeerste aan. Ze is zeer makkelijk voor alle gebruikers!

Pluspunten

Mijn inziens is het gebruiksgemak het grootste pluspunt. De toepassing werd makkelijk geïmplementeerd en heeft vele mogelijkheden. Via het Rooster heb ik onmiddellijk zicht op de beschikbaarheid van mijn team en is heel makkelijk aanpasbaar.

Minpunten

Na de de 1ste 'Kick-off' vergadering zat ik nog met heel wat vragen en was alles nog onduidelijk maar eenmaal de toepassing was geïnstalleerd werd alles duidelijk.

Antwoord van TIMEBLOCKR

Hallo Guy,

Wat fijn om te horen dat je onze toepassing ten zeerste aanbeveelt en dat je het gebruiksgemak als grootste pluspunt ervaart. En dank voor de feedback met betrekking tot de kick-off. We nemen deze feedback ter harte.

Wij wensen je nog vele jaren vol plezierig gebruik van ons platform!

Groet en fijne dag,

Team TIMEBLOCKR