Customer Loyalty

4,4 (35)
Schrijf een review!
Een makkelijke manier om succesvolle loyaliteitsprogramma's te lanceren.

Totaalscore

4,4 /5
(35)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,3/5

89%
heeft deze app aanbevolen
Sorteren op

35 reviews

Elly
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

Simpel en gemakkelijk zou het (moeten) zijn

Beoordeeld op 25-4-2022

Klanten vinden het leuk om te sparen op deze manier, maar ze vinden het niet leuk als ze teveel...

Klanten vinden het leuk om te sparen op deze manier, maar ze vinden het niet leuk als ze teveel worden lastig gevallen met aanpassingen of meldingen.

Pluspunten

Snel vindbaar op je telefoon, met meerdere mensen tegelijk kunnen sparen, in veel winkels te gebruiken. Dit vinden klanten een voordeel, dus ik ook.

Minpunten

Doordat er veel updates zijn, moet er vaak opnieuw ingelogd worden. Dat kost tijd en soms is de app dan buiten gebruik.
De software krijgt veel te vaak nieuwe toepassingen waar niemand om gevraagd heeft. Daardoor raak je nooit thuis in de software. Het is iedere keer weer net iets anders. Wekt veel ergernis op.

jolanda
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

het gemak van 1 pasje of app voor alle winkels die Piggy hebben

Beoordeeld op 25-4-2022

Prima, Je wordt snel te woord gestaan. Wel ondervind ik soms problemen met het iets kunnen krijgen....

Prima, Je wordt snel te woord gestaan. Wel ondervind ik soms problemen met het iets kunnen krijgen. Bijvoorbeeld 1 mailing om uit te proberen. Zelfs niet afkoopbaar voor een xbedrag. Daarin merk ik dat Piggy te groot wordt en minder persoonlijk. Wel kun je de mailing opnemen in je contract maar dit is ontzettend prijzig.

Pluspunten

De software is erg makkelijk, ook voor een leek!

Minpunten

Dat wij soms 1,5 dag geen verbinding hebben. Dan ligt Piggy er uit. Dit is voor ons en voor de klant erg vervelend vooral als de klant punten wil inwisselen.
Zelf vindt ik dit te lang duren!

Sandra
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Sparen is leuk!

Beoordeeld op 4-10-2021

Bij ons in het dorp zijn verschillende winkeliers met Piggy. Hierdoor herkennen klanten het systeem...

Bij ons in het dorp zijn verschillende winkeliers met Piggy. Hierdoor herkennen klanten het systeem en willen ze graag sparen. Doordat de punten niet vervallen en de klant zelf kan bepalen wanneer en hoe hij ze verzilvert is het voor iedereen een interessant spaarsysteem.

Pluspunten

Klanten waarderen het heel erg dat ze meteen zien hoeveel ze gespaard hebben en dat ze de punten meteen kunnen verzilveren.

Minpunten

Geen koppeling met het klantensysteem in onze kassa.
Bij retouren wordt vaak vergeten om de punten ook terug te boeken.

Abel
Totaalscore
  • Sector: Kunst en nijverheid
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Geen gedoe

Beoordeeld op 25-4-2022

Top, vooral ook omdat klanten enthousiast zijn en ‘fel op sparen’…

Top, vooral ook omdat klanten enthousiast zijn en ‘fel op sparen’…

Pluspunten

Het Piggy-loyaliteitsprogramma is een prima programma om je klantenkring mede een reden te geven je winkel ‘aan te doen’. Eenmaal geïnstalleerd werkt het voor de consument heel eenvoudig en voor ons als winkeleigenaar is ‘t simpel om bijna al je klanten in één keer te bereiken! Fantastisch toch?

Minpunten

Er is nog wel eens hulp nodig bij het maken van een bericht ( template ) voor je klanten.

Isabelle
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Altijd uitgaand van de mogelijkheden

Beoordeeld op 11-10-2021

Erg goede ervaring omdat ze net dat stapje extra zetten

Erg goede ervaring omdat ze net dat stapje extra zetten

Pluspunten

De klant ondersteuning is heel goed. Gaan altijd uit van de mogelijkheden ipv onmogelijkheden. Zijn sterk in het zoeken van passende oplossingen. Nemen voldoende tijd om uitleg te geven face to face, telefonisch en FaceTime. Gaan naar ons idee net een stapje verder dan andere bedrijven.

Minpunten

Helaas kan ook niet alles omdat ze als software ook afhankelijk zijn van andere partijen, zoals in ons geval lightspeed. Vaak worden er wel “workarounds” bedacht

Peter
Totaalscore
  • Sector: Kunst en nijverheid
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Het werkt !

Beoordeeld op 25-4-2022

werkt naar tevreden voor ons en onze klanten.

werkt naar tevreden voor ons en onze klanten.

Pluspunten

Ik ben geen specialist, maar gebruiker. Maar aan al mijn vragen en wensen was al gedacht. Zelfs ik kan er mee werken. En als er een probleem wordt het direct opgelost.

Minpunten

Hebben we nog niet kunnen ontdekken.....

Cissy
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Geen customer service, slecht!!

Beoordeeld op 26-4-2022

Geen oplossing aangeboden, slechte customer service. Alleen aanwezig als het geld oplevert :(

Geen oplossing aangeboden, slechte customer service. Alleen aanwezig als het geld oplevert :(

Pluspunten

Makkelijk sparen, ik heb verder geen voordelen!

Minpunten

Ingewikkeld, loop heel vaak te zoeken. Klanten ook die het pasje op hun mobiel hebben staan, die dan bijv niet het kaartje bij mij hebben gebruikt, staan alleen de bedrijven waar ze kaartje wel al hebben gebruikt, heel verwarrend voor de klanten.

Annemiek
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

niet tevreden

Beoordeeld op 25-4-2022

Slechte communicatie en ook geen terugkoppeling .Als ondernemer heb je geen tijd voor bepaalde...

Slechte communicatie en ook geen terugkoppeling .Als ondernemer heb je geen tijd voor bepaalde zaken en aangezien ik beste maandelijks een hoop geld betaal , verwacht ik wel iets meer service

Pluspunten

dat mijn cadeaubonnen veel overzichtelijker zijn

Minpunten

Niet duidelijk voor de klant en geen rekening houden met oudere gebruikers

Jan
Totaalscore
  • Sector: Zuivel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Review Piggy

Beoordeeld op 27-9-2021

Pluspunten

Een flexibele manier van sparen die bovendien eenvoudig aan te passen is aan de wensen van de klant. Dus wij zijn tevreden en onze klanten ook.

Minpunten

Het systeem is gemakkelijk te begrijpen, maar om dit te doen, moet er wat informatie zijn verkregen. Dit kost wat tijd.

Guus
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Fantastich spaarsysteem!

Beoordeeld op 28-4-2022

Goede oplossingen, denken graag mee en leggen alles goed uit!

Goede oplossingen, denken graag mee en leggen alles goed uit!

Pluspunten

Gemakkelijk te gebruiken.
Veel functionaliteiten.

Minpunten

Je moet er even voor gaan zitten om het te begrijpen en er ook tijd in stoppen om alles eruit te halen wat mogelijk is. Maar is zeker de moeite waard!

Yvonne
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Ideaal spaarsysteem

Beoordeeld op 15-8-2022

Pluspunten

Gebruiksvriendelijk, veel opties en fijn dat je met 1 pasje bij veel winkeliers terecht kunt

Minpunten

Het maken van een nieuwsbrief zou iets gebruiksvriendelijker mogen zijn

Marcel
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Review Piggy

Beoordeeld op 1-12-2021

Pluspunten

Alles gaat automatisch en je hoeft er niet meer over na te denken. Daarnaast is het gebruiksvriendelijk.

Minpunten

Het is een bedrijf die blijft groeien daardoor zijn er veel innovaties die ik zelf niet altijd kan bij houden.

Marc
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

gemak voor het deelnemende bedrijf/ consument

Beoordeeld op 25-4-2022

Pluspunten

gemakkelijk te gebruiken/ bedienen en de meeste consumenten zijn tevreden met het gebruikers gemak

Minpunten

Kan zo geen nadelen bedenken! De gebruiksvriendelijkheid is groot!

Rogier
Totaalscore
  • Sector: Wijn en sterke drank
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Piggy werkt top

Beoordeeld op 7-10-2021

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Reageren snel.

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Reageren snel.

Pluspunten

Nieuwsbrief sturen vanuit Piggy, sparen nog nooit zo makkelijk gemaakt.

Minpunten

Klant heeft soms moeite met het instaleren van de app.

Frans
Totaalscore
  • Sector: Kleding en mode
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Review Piggy

Beoordeeld op 10-12-2021

Pluspunten

Klanten binden aan het bedrijf en waardoor ze ook terug komen

Minpunten

Techniek is soms moeilijk te volgen. hierdoor volg ik het niet altijd helemaal

Maartje
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Beoordeling Piggy

Beoordeeld op 13-10-2021

Vriendelijk, makkelijk en hopelijk nu nog beter!

Vriendelijk, makkelijk en hopelijk nu nog beter!

Pluspunten

Je hebt veel statistieken en het is makkelijk in gebruik

Minpunten

Nadeel is wel dat er heel veel functies zijn. Dashboard wordt daardoor minder overzichtelijk

Harry
Totaalscore
  • Sector: Landbouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

Ervaringen

Beoordeeld op 6-5-2022

Evaluatie van de behaalde resultaten mis ik. Als ondernemer zouden we meer ondersteuning mogen...

Evaluatie van de behaalde resultaten mis ik. Als ondernemer zouden we meer ondersteuning mogen verwachten van Piggy over de behaalde resultaten van de software en hoe dit nog verder te verbeteren is.
Dus de software acties nog optimaliseren per bedrijf.
De ondernemer hier zelf ook wel verantwoordelijk voor, maar door gebrek aan tijd komt ik er meestal niet toe om ea te evalueren.

Pluspunten

Geeft inzicht in klant gedrag.
De software helpt wel met het opbouwen van contact met nieuwe klanten.

Minpunten

De prijs wordt vastgesteld bij aankoop ,op basis van de hoeveelheid emailadressen die je hebt opgebouwd . Maar data die ouder dan bv 1 jaar is is niet meer relevant voor de klant.

Hilly
Totaalscore
  • Sector: Voedselproductie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Klant verbindend.

Beoordeeld op 28-4-2022

Pluspunten

Wij profiteren het meest van de e-mail templates. Werkt echt klant verbindend. Is ook fijn programma om mee te werken.

Minpunten

Kan zo gauw geen enkel nadeel bedenken.

Hans
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Erg tevreden

Beoordeeld op 7-10-2021

Fijne ervaring met piggy

Fijne ervaring met piggy

Pluspunten

Het systeem is erg gebruiksvriendelijk.

Minpunten

Verandert snel qua setup.

Joanne
Joanne
Totaalscore
  • Sector: Kleding en mode
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Ideale manier om klanten blij te maken

Beoordeeld op 22-10-2021

Het spaarsysteem werkt super leuk in onze ReShare Store in alkmaar. Klanten worden er erg blij van!

Het spaarsysteem werkt super leuk in onze ReShare Store in alkmaar. Klanten worden er erg blij van!

Pluspunten

Gebruiksvriendelijk. 1 account voor alle winkels die het spaarsysteemvan Piggy gebruiken. Dus niet nóg een app of nóg een pasje in je portemonne.

Minpunten

Klanten zien niet meteen waar de camera zit op de tablet. Camera vergroot ook sterk. Dus het is ff zoeken bij het scannen van de QR code. Maar hoe vaker ze komen, hoe bedrevener ze erin worden.

Michel
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Goede communicatie en gebruiksvriendelijk

Beoordeeld op 28-4-2022

Pluspunten

Piggy is makkelijk te leren en makkelijk te gebruiken. Bij vragen is de klantenservice behulpzaam en snel.

Minpunten

Door de vele verbeteringen een aanpassingen die afgelopen jaar zijn toegepast blijft het soms zoeken naar functies die verplaatst zijn.

Melvin
Totaalscore
  • Sector: Kunst en nijverheid
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

zeer fijne begeleiding

Beoordeeld op 16-11-2021

tot nu toe erg prettig en vooral een enthousiast team die ons ondersteuning geeft.
en alles goed...

tot nu toe erg prettig en vooral een enthousiast team die ons ondersteuning geeft.
en alles goed heeft ingericht.

Pluspunten

het is zeer gebruik vriendelijk.
een duidelijk en overzichtelijk programma.

Minpunten

heb ik nog niet ondervonden.
dus kan hier geen mening over geven.

Manon
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Thnx Piggy!

Beoordeeld op 23-9-2021

Toen we hadden besloten om met Piggy te starten, waren we ook binnen 3 dagen aangesloten en...

Toen we hadden besloten om met Piggy te starten, waren we ook binnen 3 dagen aangesloten en volledig up and running. Top! :-)
Piggy is goed bereikbaar wanneer we vragen hebben en ik ben blij dat we onze klanten deze spaarservice kunnen bieden.

Pluspunten

Snelle implementatie, geen moeilijk programma

Minpunten

Ik heb nog niet ervaren wat de nadelen zijn.

Roel
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Super service

Beoordeeld op 7-8-2022

Mijn ervaring zijn positief. Contact verliep vlot zoals het hoort.

Mijn ervaring zijn positief. Contact verliep vlot zoals het hoort.

Pluspunten

Het is een makkelijk systeem om klanten te belonen voor hun loyaliteit.

Minpunten

Op dit moment zijn er nog geen minpunten.

Arno
Totaalscore
  • Sector: Kunst en nijverheid
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

is geld niet waard!

Beoordeeld op 25-4-2022

slecht!

slecht!

Pluspunten

weinig voordelen, slechte begeleiding en service!

Minpunten

slechte begeleiding, en constant veranderingen in software .