Lime CRM

4,3 (106)
Schrijf een review!
Een visuele en gebruiksvriendelijke CRM die is aangepast aan jouw behoeften.

Totaalscore

4,3 /5
(106)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,6/5

95%
heeft deze app aanbevolen
Sorteren op

106 reviews

Jari
Jari
Totaalscore
  • Sector: Fabricage van elektrische/elektronische producten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Lime supports business growth

Beoordeeld op 12-9-2023

Pluspunten

Sales meeting notes and input is an important part of Lime. Product is quite easy to use.

Minpunten

Sometimes the email integration is not working correctly. Technical limitations (i.e subject character lenght issues should be not any more an issue in 2023)

Jonas
Totaalscore
  • Sector: Vervoer/over de weg/per spoor
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Satisfied customer

Beoordeeld op 6-9-2023

Easy to see what has been done and to get structure regarding offers, agreements and business.

Easy to see what has been done and to get structure regarding offers, agreements and business.

Pluspunten

Easy to begin/learn to new coworkers. Quick to use in the daily business.

Minpunten

Quite expensiv to develop and to gain education frpm Lime.

Eva Karin
Totaalscore
  • Sector: Medische apparatuur
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Intersurgical review

Beoordeeld op 6-9-2023

Good, but not enough time to be able to learn more, use more effiecently

Good, but not enough time to be able to learn more, use more effiecently

Pluspunten

Good control of complaints that are my main need

Minpunten

Hard to filter if different titels added manually per person if sending out e-mails

Daniel
Totaalscore
  • Sector: E-learning
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Safe@Work

Beoordeeld op 6-9-2023

I think the system is capable of a lot more than what we use it for.

I think the system is capable of a lot more than what we use it for.

Pluspunten

Your great support. It is also user friendly and easy to use

Minpunten

Nothing in particular. If i have to say something it might be that some integrations only are available in the webb version

Karin
Totaalscore
  • Sector: Olie en energie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Lime CRM

Beoordeeld op 6-9-2023

We can easy see what's been said between us and the customer. Simple transfer between our department...

We can easy see what's been said between us and the customer. Simple transfer between our departments in the company.

Pluspunten

It's easy to use and overview all of our tickets, customers and deals.

Minpunten

So many options to choose from. We that use desktop client don't get as much updates and new functions as those that uses the web client.

Christofer
Totaalscore
  • Sector: Duurzaamheid en milieu
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

CRM Sales

Beoordeeld op 11-9-2023

CRM Lime gave us the platform to gather and connect customer information, future prospects,...

CRM Lime gave us the platform to gather and connect customer information, future prospects, follow-ups and the sales pipe we needed. A good overall experience.

Pluspunten

Most important is a base for customer information, sales and follow-ups and the connection between them. The best impact is the to-do list as a reminder for follow-ups. Integration with gmail was a must and was solved by great support. The flexibility to add and change fields is of great use.

Minpunten

The administration tool could be easier to use. Not always logical and it needs practicing by the user. The integration with gmail had its challenges, solved by great Lime Support. The business structure and peoples different permissions how to use and what to see in CRM Lime had its limits.

Jukka
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Main use is for out front desk services and sales team

Beoordeeld op 13-9-2023

Pluspunten

CRM features are good for our front desk services.

Minpunten

Lime BI is poor what comes to graphical featuress

Jenny
Totaalscore
  • Sector: Voedselproductie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Lime CRM

Beoordeeld op 6-9-2023

Pluspunten

We can run our customers claims and get an easy overview of those.

Minpunten

We have not yet finished so we'll see when we get there :)

Karolina
Totaalscore
  • Sector: Civiele techniek
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

A pretty much complete system

Beoordeeld op 6-9-2023

Pluspunten

I like that it is so versatile, and that the consultants working at Lime can help you to build up the perfect platform for your needs.

Minpunten

I feel like the interface could be a bit better, it is not always super intuitive for te user.

Daniel
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Perfect CRM and lead management

Beoordeeld op 6-9-2023

We're solving almost all our lead and sales management and production in Lime

We're solving almost all our lead and sales management and production in Lime

Pluspunten

Very easy to use, flexible search and easy to create your own reports and stats.

Minpunten

The ability to see pictures in thumbnails, the procedure to upload pictures and documents, an app when working out of the desktop version

Iera
Totaalscore
  • Sector: Machinebouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Lime CRM - Title

Beoordeeld op 6-9-2023

Pluspunten

centralize all the cases and can have overview of our pipeline

Minpunten

nothing that I could mention at this point

Anna
Totaalscore
  • Sector: Fabricage van elektrische/elektronische producten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Lime in daily work

Beoordeeld op 6-9-2023

Pluspunten

Finding contact information, setting individual headlines, event management

Minpunten

Nothing at the moment. Implementing bigger LIME at themoment and now also reachable online.

Dan
Totaalscore
  • Sector: Fabricage van elektrische/elektronische producten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Easy, understandable and userfriendly

Beoordeeld op 6-9-2023

Easy to use and manage. It helps us to maintain cointrol and follow ups on projects/quotations.

Easy to use and manage. It helps us to maintain cointrol and follow ups on projects/quotations.

Pluspunten

Easy to search and filter what you are looking for. Also that you can change yur own views

Minpunten

1.The design is something to work with regarding the desktop version.2. its not at good thing that CRM limits the number of persons/companies in the overview

Anders
Totaalscore
  • Sector: Duurzaamheid en milieu
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

A crm to grow in!

Beoordeeld op 6-9-2023

Our experience with Lime is exclusively positive! Lime has, among other things, helped us to...

Our experience with Lime is exclusively positive! Lime has, among other things, helped us to structure and follow up our support cases.

Pluspunten

Lime is a crm where the opportunity to grow and adapt is great. It gives us the tools we need to keep track of our customers and their needs as well as support.

Minpunten

Like all aids, the most important thing is the use of the product, and that's where our challenge has been!

Björn
Totaalscore
  • Sector: Milieudiensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Lime CRM

Beoordeeld op 7-9-2023

Good

Good

Pluspunten

Easy to use and all information i need in one place.

Minpunten

Have some bugs. when im useing the searchfield and have to refresh sometimes.

Djani
Totaalscore
  • Sector: Groothandel
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

overall an easy and great crm system to manage

Beoordeeld op 6-9-2023

Pluspunten

most of all i like the simplicity, search function

Minpunten

sometime the search function has trouble dividing

John
Totaalscore
  • Sector: Industriële automatisering
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Success with Lime CRM

Beoordeeld op 6-9-2023

Pluspunten

Easy to use. Easy to navigate. Easy access.

Minpunten

Create reports. Create mailing lists and categorize them

David
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Good software

Beoordeeld op 7-9-2023

ceeping track of leads and everything that ivolves the customer

ceeping track of leads and everything that ivolves the customer

Pluspunten

Desktop program is easy to use, i get a good picturae of all my open sales leads

Minpunten

The emals sent to me when customers are signing orders, would be great if the mail can write the customer details in the text in the mail

Henrik
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Lime CRM review

Beoordeeld op 6-9-2023

Pluspunten

Easy to set up and use, very good support. The team understood our needs and challenges. Good value for money

Minpunten

Not as flexible as other CRM system, more of a standard system

Jaspar
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Easy to use.

Beoordeeld op 13-9-2023

Good way to remember to contact clients and prospects.

Good way to remember to contact clients and prospects.

Pluspunten

Easy to use. Customer friendly. Great support.

Minpunten

Would like to have a application so it would be easer for me to use Lime in my phone.

Johanna
Totaalscore
  • Sector: Bouwmaterialen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Johanna

Beoordeeld op 6-9-2023

We are very satisfied with Lime CRM! It simplifies our everyday life and means that we have...

We are very satisfied with Lime CRM! It simplifies our everyday life and means that we have projects, contacts and companies gathered in one and the same place.

Pluspunten

We love that we can gather all the projects in one place and get an overall picture.

Minpunten

That the web client is not updated with the app. This means that we do not use the web client.

Katarina
Totaalscore
  • Sector: Civiele techniek
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Lime CRM Review

Beoordeeld op 6-9-2023

Helps to get a holistic perspective. Can unfortunately sometimes experience that the application is...

Helps to get a holistic perspective. Can unfortunately sometimes experience that the application is unstable.

Pluspunten

Its easy to use. Smart with relational database

Minpunten

The integration was very pedagogical. Lacks any features.

Ann
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

A proffessional system

Beoordeeld op 6-9-2023

It´s bigger than my needs, but collegues use it more for customer contacts. A good system for basic...

It´s bigger than my needs, but collegues use it more for customer contacts. A good system for basic information in a company.

Pluspunten

I like the solidness of a system that gives comfort and security in the important base information.

Minpunten

I´m not a superuser, tend to not learn the tricks that would be helpful. Feels lika the system is a little bit to complicated or big for our needs.

Christian
Totaalscore
  • Sector: Textiel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Lime

Beoordeeld op 6-9-2023

Pluspunten

Nice interface, very good staff - company culture great

Minpunten

That we have not been successful in our implementation. No blame on Lime

Rebecca
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A daily help to make your work more effective

Beoordeeld op 10-2-2022

With out CRm I would have spent hours on customer follow up and analysis. I save so much time!

With out CRm I would have spent hours on customer follow up and analysis. I save so much time!

Pluspunten

That it is easy to use and helps me to reach my goals. If anything goes wrong support is there for you.

Minpunten

The segmentations features. When I use set segmentations it works well but it is troublesome to create own segmentations.

Antwoord van Lime Technologies

Hi Rebecca! Thank you for reviewing Lime CRM. If you need help segmenting, don't hestitate to call our support who are happy to help you out. Best regards, your friends at Lime