ChannelEngine

Sales management, channel management, verkoopkanalen

Totaalscore

4,6 /5
(42)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,5/5

100%
heeft deze app aanbevolen
Sorteren op

42 reviews

Fred
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Met recht een SaaS oplossing

Beoordeeld op 9-3-2021

Door ChannelEngine hebben wij ons aantal verkoopkanalen binnen een paar maanden kunnen uitbreiden...

Door ChannelEngine hebben wij ons aantal verkoopkanalen binnen een paar maanden kunnen uitbreiden van 3 naar 12 verkoopkanalen door heel Europa.

Pluspunten

De content opties binnen ChannelEngine zijn ideaal voor ons kleine team, waarin wij niet genoeg tijd hebben om voor ieder platform zoals Amazon en Bol.com steeds content aan te leveren. Door het instellen van regels en vaste mappings kunnen met hoge snelheid nieuwe artikelen worden ingeschoten op de verschillende platforms. Dat is een tijdsinvestering in CE, die zich heel snel terugbetaalt.

Minpunten

Niet alles gaat altijd goed via ChannelEngine, maar daarvoor hebben ze wel een zeer betrokken en snelle support afdeling om samen de juiste oplossing mee te zoeken.

Overwogen alternatieven

Channable

Redenen om voor ChannelEngine te kiezen

Wij zochten een partner die dichter bij ons in de buurt zit, én ChannelEngine stond hoger aangeschreven bij Bol.com.

Redenen om over te stappen op ChannelEngine

We werken op dit moment ook nog met Channable voor een aantal CPC en CPS kanalen die nog niet beschikbaar zijn bij ChannelEngine.
Milan
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

ChannelEngine review

Beoordeeld op 2-9-2023

Het is enorm fijn om gebruik te maken van ChannelEngine. Ik zou het elk E-commerce bedrijf gericht...

Het is enorm fijn om gebruik te maken van ChannelEngine. Ik zou het elk E-commerce bedrijf gericht op marketplaces aanbevelen.

Pluspunten

De implementatiegemak van de software. Verder maakt ChannelEngine het vrij gemakkelijk om nieuwe platformen toe te voegen aan ons portfolio. Dit is mede mogelijk door de fijne begeleiding van de support teams van ChannelEngine.

Minpunten

Helaas komt het nog wel eens voor dat data verspringt of dat er gegevens niet juist worden geïmporteerd/exporteert. Wel pakt de support deze issues snel op.

Mart
Totaalscore
  • Sector: Consumentengoederen
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Onmisbaar voor ambitieuze Sellers!

Beoordeeld op 9-3-2021

We zijn tevreden met deze tool; we hadden onze gewenste marketplace roadmap nooit binnen de...

We zijn tevreden met deze tool; we hadden onze gewenste marketplace roadmap nooit binnen de gestelde tijd kunnen uitrollen zonder de koppelingen van ChannelEngine. Daarnaast altijd prettig contact met onze customer success manager en de helpdesk.

Pluspunten

ChannelEngine levert koppelingen met de meeste belangrijke marketplace platformen in Europa. Na implementatie van de tool hebben we onze ambities versneld kunnen uitrollen en in een rap tempo onze aanwezigheid op marketplaces kunnen realiseren. Hadden we deze koppelingen stuk voor stuk zelf moeten bouwen (en onderhouden) dan had dit veel meer capaciteit gevraagd in de organisatie, en was het niet mogelijk geweest om in ons huidig tempo uit te breiden. De tool biedt veel functionaliteiten en kan in grote lijnen redelijk intuitief en zonder veel training worden gebruikt.

Minpunten

De tool werkt een beetje als een Formule 1 auto; er zit meer in dan de meeste gebruikers er uit zullen (kunnen) halen. Neem aldus goed de tijd om, samen met een technisch onderlegde sparringpartner, aandachtig te onderzoeken welke functionaliteiten je allemaal wil gaan implementeren/gebruiken. Sluit ook zeker een eigen developer aan tijdens de implementatiefase.

Kees
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Review Kees Smit

Beoordeeld op 31-7-2023

Channelengine is een essentiele software voor de moderne E-Commerce.

Channelengine is een essentiele software voor de moderne E-Commerce.

Pluspunten

Het gemak en de overzichtelijkheid wat ChannelEngine biedt is van enorm belang. Verder kunnen wij alles doen via ChannelEngine; integraties, content beheren, voorraad synchroniseren en nog veel meer.

Minpunten

Het klantcontact van ChannelEngine kan nog verbeterd worden. Soms moet je meerdere werkdagen wachten op een reactie. Dit kan gevolgen voor de bedrijfsvoering hebben.

Geena
Totaalscore
  • Sector: Meubels
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Review RM x CE

Beoordeeld op 3-8-2021

Riviera Maison kan door het gebruik van ChannelEngine op een snelle manier verbinden met marketplace...

Riviera Maison kan door het gebruik van ChannelEngine op een snelle manier verbinden met marketplaces. ChannelEngine is een betrouwbare partner en straalt echt motivatie uit. De employees bij CE zijn altijd bereidt om de juiste oplossingen te bieden. Er wordt echt geluisterd naar nieuwe ideeen.

Pluspunten

ChannelEngine is makkelijk in gebruik en iedereen zou hiermee kunnen werken. Na een soepele integratie hebben we de aanwezigheid op verschillende marketplaces snel in kunnen zetten. De ambities kunnen nu echt waargemaakt worden. Zelfs met een kleinschalig team is het mogelijk om een vliegende start te creeeren.

Minpunten

Er is altijd ruimte voor verbetering, zo ook bij ChannelEngine. Denk bijvoorbeeld aan het instellen van lanceringsdata, informatie pop-ups of een snelle blik op vereiste wijzigingen in de mapping. ChannelEngine blijft niet stil zitten en zijn achter de schermen doorgaand bezig met vernieuwing. Dit is een goed vooruitzicht voor de toekomst.

valerie
Totaalscore
  • Sector: Textiel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Positieve ervaring met Channel Engine

Beoordeeld op 16-6-2023

Nu wij één platform hebben waar wij alle content voor verschillende marketplaces kunnen delen...

Nu wij één platform hebben waar wij alle content voor verschillende marketplaces kunnen delen scheelt dit heel veel tijd in het verrijken van de content.

Pluspunten

Channel Engine is erg makkelijk in gebruik. Zowel voor het verrijken van de content als het koppelen van nieuwe marketplaces is gemakkelijk. Daarnaast is het service level ook goed.

Minpunten

Omdat er zoveel data samengevoegd wordt in Channel Engine kan het af en toe wat langzamer werken. Daarnaast zou het fijn zijn als er meer mogelijkheden zijn met het dashboard zoals bijvoorbeeld een CSV export uitdraaien.

Arnaud
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Goede software

Beoordeeld op 9-3-2021

Goede ervaringen en betrouwbare partij om mee samen te werken

Goede ervaringen en betrouwbare partij om mee samen te werken

Pluspunten

Makkelijk te gebruiken en een groot bereik om je marketplaces te bedienen!

Minpunten

Relatief duur en soms lastig in te stellen

Milan
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Zeer tevreden over ChannelEngine

Beoordeeld op 25-3-2021

Pluspunten

Gemakkelijk koppelingen leggen tussen marketplaces.

Minpunten

Wellicht extra functies toevoegen zoals een repricer.

Anna
Totaalscore
  • Sector: Kleding en mode
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Review Channel Engine

Beoordeeld op 3-3-2023

Het centraal onderhouden van de verkopen op verschillende kanalen.

Het centraal onderhouden van de verkopen op verschillende kanalen.

Pluspunten

Het gebruiksgemak van de software in combinatie met de juiste support is een groot voordeel.

Minpunten

De kanaal specifieke instellingen makten het onboarden soms ietwat complex

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Kleding en mode
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Gebruiksvriendelijke tool

Beoordeeld op 3-3-2023

Fijne samenwerking en gemak

Fijne samenwerking en gemak

Pluspunten

Gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en het beheer van alle Marketplaces in 1 tool

Minpunten

Sommige functionaliteiten zijn de laatste tijd vrij traag, zoals het laden van de producten in de mappings

Mark
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Handig om snel meerdere kanalen te ontsluiten

Beoordeeld op 9-3-2021

Prettige klantenservice en snelle feedback op vragen of problemen. Software technisch nog geen...

Prettige klantenservice en snelle feedback op vragen of problemen. Software technisch nog geen issues gehad en loopt alles vlot.

Pluspunten

Je kunt gemakkelijk met 1 tool, alle ontsluitingen richtingen marketplaces inrichten en beheren.

Minpunten

Er zijn veel instelmogelijkheden en het is niet altijd even duidelijk waar welke instelling voor dient en hoe je die moet gebruiken. De repricer is bijvoorbeeld best ingewikkeld.

Alexander
Totaalscore
  • Sector: Consumentenelektronica
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Sell where people shop with ChannelEngine

Beoordeeld op 22-6-2023

- Very satisfied - Great team and collaboration- Very much customer-centric, looking for joint...

- Very satisfied - Great team and collaboration- Very much customer-centric, looking for joint growth

Pluspunten

- User-friendly UI- Great onboarding experience- Continuous improvements on channel interfaces- Incorporating suggestions, and taking feedback seriously- Adding new features almost every month- Pioneering new channels and geographies

Minpunten

- Beta channels come with quite some child-diseases- Reporting capabilities, notifications, and user roles can be improved

Overwogen alternatieven

Lengow en ChannelAdvisor

Overgestapt van

ChannelAdvisor

Redenen om over te stappen op ChannelEngine

- International footprint- promising roadmap and eagerness to grow together on new channels and geographies
Marit
Totaalscore
  • Sector: Sport
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Review

Beoordeeld op 14-6-2023

Pluspunten

The ease in using the application and the customer support.

Minpunten

We're missing the possibility to chat to our customers in Channel Engine. The customer support now needs to log in to dozens channels to talk to the customers. Another integrator has this function.

Pepijn
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Pepijn's review

Beoordeeld op 15-6-2023

I use it every day and like the system in general.

I use it every day and like the system in general.

Pluspunten

Diversity of use of the system. It is integrated in a lot of system I use.

Minpunten

The correctness sometimes. When I refund an order via CE, the portal doens't see it sometimes.

Martijn
Totaalscore
  • Sector: Kantoorbenodigdheden
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Accelerating growth in multiple regions

Beoordeeld op 15-6-2023

Thanks to the support of Channel Engine we are now capable of scaling on multiple marketplace at a...

Thanks to the support of Channel Engine we are now capable of scaling on multiple marketplace at a higher pace.

Pluspunten

Channel Engine has been essential in scaling our business on multiple platforms / marketplaces across regions: not only Amazon in the US and EMEA, but also 'local'marketplaces in Germany, The Netherlands and France. Still working on scaling to other platforms, with the full support and engagement of the customer success managers.

Minpunten

US integrations were delayed due to some critical differences between the Euopean and US markets. This is being handled, however, a deeper understanding of the intricate details of the doing business in the US (Tax issues) should have been a known.However, CE-team is adequately following up and setting up a separate test environment for the US market.

Remco
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Do what they promiss

Beoordeeld op 27-6-2023

Pluspunten

- Easy to use- Easy to connect to e-commerce platforms- Great customer support- Great integration team

Minpunten

Don't have any cons purse. As mentioned it's easy to use and has all the functionalities that we need

Overwogen alternatieven

Channable

Redenen om over te stappen op ChannelEngine

Way ahead of Channable regarding channels
Emmy
Totaalscore
  • Sector: Consumentengoederen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Advanced, user-friendly and efficient software

Beoordeeld op 20-6-2023

Pluspunten

ChannelEngine is a user-friendly integrator which is understandable by almost everyone. The integration process is well guided, the level of support offered (both customer/general and technical) is high and there is a very extensive database of helpful articles. The software itself is extensive in terms of features but still manageable.

Minpunten

The software sometimes struggles with the amount of data within a tenant/account containing many articles. However, this has already improved significantly over the past two years.

Charlotte
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easy to use and pro-active integrator for all marketplace activities

Beoordeeld op 19-6-2023

Great solution for external channel management, regarding orders, stock, content etc. No direct...

Great solution for external channel management, regarding orders, stock, content etc. No direct integration needed with several marketplace channels which saves us a great deal of time and custom work.

Pluspunten

Good customer service, willingness to help and proactiveness. Easy to use and nice overviews of errors, listed products etc. Documentation of all channels are available as well.

Minpunten

There's nothing not to like to be honest.

Matthijs
Totaalscore
  • Sector: Groothandel
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

ChannelEngine feedback

Beoordeeld op 20-6-2023

Amazed by the ChannelEngine features and possibilities. Also in cooperation with our success...

Amazed by the ChannelEngine features and possibilities. Also in cooperation with our success manager, we are able to easily manage different marketplaces and expand to other new channels.

Pluspunten

Content mapping, price rules, feedback why products are not published, customer care, Order management.

Minpunten

Repricer doesn't work for all situations. We often lose to much unnecessary margin because the repricer does not increase the price when possible. For example: price gets repriced from 200 to 170 to win the buy box. Competitions offer gets offline, which makes it possible to bring the price back to 200 and still have the buy box, but our repricer does not do that (yet).It would also be a really nice feature if we could see the % of each field in de mapping stage that is correctly filled. For example: Required field X in Category Y has 97% successfully filled fields.Currently we can not see this on the mapping page. It would also be very effective if ChannelEngine shows us the products with empty fields (3%).

Lisa
Totaalscore
  • Sector: Meubels
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

ChannelEngine review

Beoordeeld op 22-6-2023

Pluspunten

The integrator function of ChannelEngine works best and the support of the team is fast and helpful.

Minpunten

Big changes/updates in the back end of ChannelEngine can have a large impact on our performances. The past has shown that this sometimes is not correctly communicated or tested properly and can affect our sales too much.

Marina
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

The perfect tool to expand my business online

Beoordeeld op 28-7-2023

I love the functionality it's so precious and the inventory management has been especially helpful...

I love the functionality it's so precious and the inventory management has been especially helpful as it helps me maximize my sales and keep my stock up to date in real time.

Pluspunten

I love its ease of use and its ability to integrate with different platforms, such as my online store and other sales channels.

Minpunten

Sometimes when I have a problem or query it can take a little time to get a response from the customer support team.

Patrick
Totaalscore
  • Sector: Groothandel
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Intuitives Tool, um Produkte auf vielen versch. Marktplätzen zu platzieren und Aufträge...

Beoordeeld op 27-3-2023

Pluspunten

Es ist sehr einfach neue Marktplätze über Channelengine anzubinden. Die Entwicklung der individuellen Schnittstellen (Produktdaten, Angebotsdaten, Bestelldaten etc.) zu den Marktplätzen wird von Channelengine übernommen, sodass selbst nur sehr geringe Entwicklerkosten für Anbindungen aufgewendet werden müssen.

Minpunten

Channelengine ist in der Lage sehr viele Daten zu beziehen und grafisch darzutellen. Dennoch ist die Exportfunktion dieser Daten noch ausbaufähig.

Gertjan
Totaalscore
  • Sector: Consumentengoederen
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Sturdy package with a lot of functionalities

Beoordeeld op 3-9-2021

Pluspunten

The software is easy to use and has a lot of functionalities. We like the fact that we can use advanced mapping settings to make sure our content will fit the template of each marketplce we are selling on. It is also really easy to add new channels and their account management is great. Channelengine is growing rapidly and does a great job at developing functionalities that their customers need. They are fully aware of the fact that their customers' opinions and experiences are a key factor in their product development.

Minpunten

Since we have a lot of products (over 400.000), the software does struggle a bit with the sheer volume of data. Some pages have long loading times and the software feels sluggish.

Daniel
Totaalscore
  • Sector: Kleding en mode
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The best marketplace integrator there!

Beoordeeld op 3-3-2023

My team and I love working with the software and the teams at Channel Engine - true business...

My team and I love working with the software and the teams at Channel Engine - true business partners.

Pluspunten

The ease of use, the continuous development (new features) and the great teams that support you along every step of the journey.

Minpunten

They need to improve dealing with complex catalogs. They have made big steps, and have solutions in place, but it should be standard.

Elmi
Totaalscore
  • Sector: Sportartikelen
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easy to use, quick and good support

Beoordeeld op 9-3-2021

Quick support when there is a problem. Easy to connect a marketplace. Easy to try and when it's not...

Quick support when there is a problem. Easy to connect a marketplace. Easy to try and when it's not working to disconnect.

Pluspunten

The possibilities to connect different marketplaces in the same environment in stead of all different modules.

Minpunten

The inability to push a specific or scheduled task.