4 reviews

NOLA

Oplossing voor automatisch kiezen voor callcenters en incassobureaus

4,8 /5 (4 review) Schrijf een review!

Totaalscore

4,8 /5
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Functies
100%
heeft deze app aanbevolen
4 reviews
James g H.
Totaalscore
  • Sector: Omroepen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The best for the market

Beoordeeld op 12-1-2021

My experience has been great it’s a great software and can’t wait to see the future of it

Pluspunten

This platform is very easy to use and I like that I can upload CVS contacts and everything is placed in its right format it’s been very easy for me to contact clients and customers.

Minpunten

I would like to be able to video conference

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Most affordable software which help your business to grow

Beoordeeld op 15-6-2021

Overall it is a most affordable software so you can use it for small business as well because it has all the function which required like call recording , call monitoring and so on.

Pluspunten

With the help of this software you can monitor call , record it and analyze it and also use it for future reference. This software is best for service industry and BPO/KPO . This software is cloud base but you can also use it on any desktop (Linux, Mac etc).This software is affordable and easy to use with 24*7 technical assistance on phone , email.

Minpunten

We can't access it on phone so if they launch mobile version as well so I think it will become perfect.

Jordan S.
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Revolutionary

Beoordeeld op 13-1-2021

Highly recommend

Pluspunten

Ease of uploading accounts and the integration with the excel files from simplicity. Can upload a campaign in under 10 minutes.

Minpunten

Although changes were made about the progress of the campaign. I still have trouble understanding how much of it is left.

Roger M.
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

All in One platform

Beoordeeld op 5-4-2021

All I can say is you must try this to see how your business can change.

Pluspunten

I love NOLA we can email, SMS, dial and voice drop, and more all in one platform. The ease of use and my collectors love it in 33 years NEVER have I used such a product that has all in one product. I can do more with less $ and the pricing has blown my prior platform to shame. I was shy trying it until we used it and then the income changed almost instantly. The collectors love it the most because it's easy for them to use and text and email debtors. You got to try this!

Minpunten

No downside whatsoever. I have no downside to this product.