bsport reviews
Totaalscore
Filteren op
Bedrijfsgrootte
Gebruikte tijd
256 reviews
- Sector: Sport
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Afspraken app die afspraken niet nakomt.
Beoordeeld op 28-1-2025
2100,- voor niets. Een afspraken app die zelf geen afspraken nakomt....Ik heb nog nooit een slechte...
2100,- voor niets. Een afspraken app die zelf geen afspraken nakomt....Ik heb nog nooit een slechte review geschreven en ik doe het ook niet graag. Alleen als ondernemer gun ik dit niemand.... in 4 maanden 3 verschillende contact personen, 2 keer de afspraak niet nagekomen. Ik vind mijn tijd kostbaar. Het systeem is moeilijk te begrijpen in verhouding met andere systemen die veel makkelijker en goedkoper zijn. Eerst zocht ik het bij mezelf en vond ik dat ik beter mijn best moest doen om het systeem te leren kennen. Dat was uiteindelijk gelukt alleen de ondersteuning hiervoor was niet voldoende. De "migratie" is 3 keer uitgesteld en toen ik de migratie heb "opgeëist" met een dreiging tot contractbreuk kon het opeens binnen 5 dagen..... Het was bijna januari en ik vond het na 4 maanden aanklooien wel eens tijd.....
Andere aanbieders zijn goedkoper, de andere apps zijn gebruiksvriendelijker voor mij als ondernemer en voor de consument...Ik heb het met 5 dagen allemaal geregeld met een andere app. Verspil je tijd niet.
Pluspunten
Waarom ik eerste instantie in zee ben gegaan is vanwege de opties van Tags voor afspraken en de video trainingen die via de app mogelijk zijn. Het zag er mooi uit...
Minpunten
2100,- voor niets betaald. Afspraken niet nakomen, 3 verschillende accountmanagers in 4 maanden waardoor ik mijn verhaal steeds opnieuw moest doen. Het systeem wat bij andere aanbieders veel gebruiksvriendelijker is voor mij en de klant... Geen compensatie of mijn geld terug.....
Redenen om voor bsport te kiezen
Het ziet er misschien niet zo mooi uit als Bsport alleen de gebruiksvriendelijkheid is topRedenen om over te stappen op bsport
Ik heb niet voor Bsport gekozen, waardeloos.- Sector: Entertainment
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10
Ga hier met deze partij in zee!
Beoordeeld op 10-8-2024
Na eerder mijn frustraties te hebben gedeeld over het verliesproces bij Bsport, wil ik graag een...
Na eerder mijn frustraties te hebben gedeeld over het verliesproces bij Bsport, wil ik graag een update geven. Hoewel mijn ervaring over het algemeen teleurstellend was, was er toch een medewerker bij wie ik terecht kon. Zij was de enige die mij daadwerkelijk heeft geholpen en het proces soepel heeft laten verlopen. Ze luisterde echt naar mijn zorgen en heeft alles gedaan wat in haar macht lag om me te ondersteunen. Dankzij haar voel ik me toch gehoord, ondanks de moeilijkheden.
Pluspunten
De mogelijkheden van Email marketing en het online
Boekingssysteem.
Minpunten
Slechte Klantenservice, communicatie alleen mogelijk via chat en op afspraak via videocall.
Ben met valse beloften een contract aangegaan en bij je beëindigen van de overeenkomst werken ze behoorlijk tegen. Ze willen mij eigen data niet geven en wilde ik eerste instantie ook geen bevestiging geven van opzegging, er was volgens hun eerst een verplicht gesprek noodzakelijk.
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Mijn ideale samenwerkinsgpartner
Beoordeeld op 22-4-2024
Top! Echt hele goede begeleiding en customer service. Eén contactpersoon werkt heel snel en...
Top! Echt hele goede begeleiding en customer service. Eén contactpersoon werkt heel snel en prettig. De mogelijkheden zijn enorm, stapje voor stapje gebruik ik meer opties.
Pluspunten
De vele mogelijkheden sluiten enorm aan bij mijn Boutique Studio. Ik wil hier nog veel meer van leren, maar er is zoveel mogelijk!
Geweldige ondersteuning van [gevoelige inhoud verborgen], ik krijg altijd direct reactie en hij denkt enorm mee. Heel fijn in een startend, ambitieus bedrijf. hij snapt in een paar zinnen wat ik bedoel en komt met oplossingen. Heel erg fijn, ik werk alleen en mijn technische skills zijn niet enorm, maar het systeem heb ik vrij snel onder de knie dankzij zijn support. Dit is echt een heel belangrijk onderdeel van BSport en het mooie systeem wat soms best ingewikkeld lijkt. Ze maken waar wat beloofd is.
Minpunten
Ik wilde graag perosnaliseren (mails, nieuwsbrief etc) maar dat kost vrij veel werk. Dus dat moet ik nog beter doen. Met alleen de instructievideo's kwam ik er niet uit. Gelukkig goed bereikbare en persoonlijke support.
Kosten - maar die zijn het wel waard, gezien de opties die ik allemaal nodig heb en geen enkel ander product zo kan bieden.
Antwoord van bsport
Beste Suzanne,
Ik waardeer je feedback enorm en geniet ontzettend van het samenwerken met jou. Ik ben blij dat we kunnen bijdragen aan het inwerken van nieuwe medewerkers en het helpen groeien van jullie studio. Jouw positieve energie en waardevolle feedback worden zeer gewaardeerd. Ik kijk ernaar uit om onze samenwerking voort te zetten.
Met vriendelijke groet,
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
overstappen naar b sport platform
Beoordeeld op 22-8-2024
zeer positief, makkelijk systeem om mee te werken en duidelijk voor onze klanten
zeer positief, makkelijk systeem om mee te werken en duidelijk voor onze klanten
Pluspunten
Fijne communicatie, duidelijk en snel antwoord bij vragen
Minpunten
geen apart kassasysteem, verder geen nadelen ondervonden
Antwoord van bsport
Hi Cristel,
Bedankt voor de feedback, wij zijn blij dat je het platform goed hebt ervaren. Laat graag weten als je vragen hebt of hulp. Fijne dag verder!
Groet,
The bsporteam
- Sector: Sport
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Slechte app veel te duur
Beoordeeld op 13-3-2024
Algemeen slecht bereikbaar en onduidelijke communicatie
Algemeen slecht bereikbaar en onduidelijke communicatie
Pluspunten
Het onboarding proces is wat ze wel redelijk oke doen!
Minpunten
Slecht bereikbaar, onduidelijk wat je elke maand binnen krijgt! Erg duur wat ze niet duidelijk communiceren!
Antwoord van bsport
Dear Rodney,
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re glad to hear that you found our onboarding process to be a positive experience.
However, we’re truly sorry to learn that certain aspects of our service didn’t meet your expectations, particularly regarding accessibility and communication around pricing. This information is accessible via your platform but we escalated your comments as it's valuable to us, to the product to address its clarity.
Thank you again for your feedback. We’re committed to making improvements.
The bsporteam
- Sector: Sport
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Uitgebreide software
Beoordeeld op 28-7-2024
De klanten service staat je goed te woord, is eerlijk en bied voldoende hulp. Het is een goed...
De klanten service staat je goed te woord, is eerlijk en bied voldoende hulp. Het is een goed werkend systeem maar wel aan de dure kant als je een kleinere onderneming hebt.
Pluspunten
De gepersonaliseerde app en de vele verschillende functies
Minpunten
De extra kosten van alle extra functies
Antwoord van bsport
Hi Bob,
Bedankt voor je vriendelijke woorden. Als je meer hulp of uitleg nodig hebt over functies van bsport, kan je ons altijd een berichtje sturen.
Fijne dag verder!
- Sector: Sport
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Heel blij met Bsport
Beoordeeld op 6-6-2024
Pluspunten
Heel blij met onze overstap naar Bsport. Klantondersteuning is fantastisch, het systeem is heel uitgebreid en gebruikersvriendelijk.
Minpunten
Heel tevreden, als ik een nadeel zou moeten opgeven is het dat het systeem zo uitgebreid is dat ik af en toe wat verloren raak in alle opties.
Antwoord van bsport
Hi Esther !
Bedankt voor de goede recensie, wij waarderen dit. Als je ooit hulp nodig hebt, stuur ons een berichtje en dan helpen wij jou op weg !
- Sector: Sport
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Review Bsport
Beoordeeld op 11-8-2023
Heel tevreden tot nu toe.
Heel tevreden tot nu toe.
Pluspunten
Belangrijkste voordeel is jullie beschikbaarheid in geval van vragen en/of problemen!!
Minpunten
De migratie was niet zo vlot, maar eens alles is overgezet, dan alles ok!
Antwoord van bsport
Hi Lynn,
Veel dank voor uw lieve woorden. Wij hopen dat het process fijn was, en dat wij dit altijd zullen blijven doorontwikkelen en verbeteren.
Goed om te horen dat u meer functionaliteit heeft binnen bsport en dat het daardoor ook meer naar wens is.
U kunt altijd bij ons terecht voor vragen!
Fijne dag verder :)
bsport team
- Sector: Sport
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
.
Beoordeeld op 31-3-2022
Goede support! Mag wel iets gebruiksvriendelijker overall qua systeem. Ik moet nu nog regelmatig...
Goede support! Mag wel iets gebruiksvriendelijker overall qua systeem. Ik moet nu nog regelmatig zoeken naar features als er onderdelen aangepast dienen te worden.
Pluspunten
Gecombineerde rooster van meerdere locaties en eigen app
Minpunten
De app kan nog wel wat worden verbeterd. Ik krijg veel terug van leden dat het niet erg gebruiksvriendelijk is; waaronder het beginscherm waar de lessen random worden weergegeven is verwarrend, wanneer je een les wilt reserveren dan moet je daar meerdere handelingen voor doen.
Ik mis de optie om een proefles als los product aan te bieden/losse feature met eigen mogelijkheden zoals een aparte pagina waarop duidelijk staat wat er moet gebeuren om een proefles te boeken (nu moet je een account aanmaken, maar is niet geheel duidelijk), een les boeken ver vooruit (niet 3 dagen zoals we nu hebben ingesteld) en ook automatische bevestigings- en bedanktmail.
Overwogen alternatieven
MomoyogaRedenen om voor bsport te kiezen
Veel fouten met betalingen en onduidelijk bij meerdere vestigingen (grotere studio) en open sourceRedenen om over te stappen op bsport
yesAntwoord van bsport
Hi! Thanks for these kind words. We always try to ensure the best service and also keep developing our platform. This indeed means that there are often new features that then need to be re-examined. We are always happy to help with that! The App will continue to develop and become more user-friendly.
Best regards
bsport team
- Sector: Sport
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Super klantenservice en fijne mogelijkheden voor klanten.
Beoordeeld op 18-9-2022
Super uitgebreid pakket met vriendelijke klantenservice.
Super uitgebreid pakket met vriendelijke klantenservice.
Pluspunten
Systeem werkt makkelijk voor klanten en voor ons als beheerder. Je kunt makkelijk aanpassingen maken en financiële zaken regelen.
Minpunten
Ik vind het maken van rapporten soms wat moeilijk. De instellingen om specifieke klanten aan te spreken vind ik lastig.
Overwogen alternatieven
MomoyogaRedenen om voor bsport te kiezen
Mindbody was niet meer vriendelijk voor de Europese markt, vooral te integratie van ideal dat wegviel bij hun.Overgestapt van
MindbodyRedenen om over te stappen op bsport
Momo te klein. Bsport sloot goed aan bij onze kennis met MindbodyAntwoord van bsport
Hallo
Ontzettend veel dank voor de lieve woorden, dit wordt ontzettend erg gewaardeerd. Fantastisch om te horen dat de functionaliteit makkelijk te beheersen is en dat veranderingen doorvoeren ook makkelijk gaat.
Over de rapportages kunt u altijd terecht bij ons, en kunnen wij helpen dit klaar te zetten op het account. Voor alle marketing functies kunnen wij altijd nog extra uitleg geven en hulp daarbij bieden! Er zijn namelijk zoveel mogelijkheden.
Wij hopen dat wij nog lang onze samenwerking kunnen voortzetten en samen kunnen verder groeien!
Groetjes
- Sector: Sport
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
hi
Beoordeeld op 12-1-2023
Pluspunten
ik heb heel fijn contact gehad met [GEVOELIGE INHOUD], zei heeft me echt enorm goed geholpen.
Minpunten
geen app voor de beheerder.geen duidelijke omzet uitdraai.
Antwoord van bsport
Thank you for taking the time to leave us a review! We really appreciate it and are delighted to read that the contact with our customer service was well experienced by you. Improvement requests have already been made for your suggestions, and we aim to please you with these in the future.
Don't hesitate to let us know anytime if you are dissatisfied, or would like to see improvements in anything! Your suggestions are highly valued by us. After we got in touch, we understood that you could not give more stars for now because you are only just using the platform, and there is still a lot to discover and experience. We are relieved to hear that this is not because you have had a negative experience.
bsport team
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
A big fan of Bsport! Highly recommend
Beoordeeld op 11-12-2023
Efficient, supportive, forward-thinking, supports my business so well, it has been very well...
Efficient, supportive, forward-thinking, supports my business so well, it has been very well thought through by people who have obviously worked within the industry. Such a fantastic platform and I would certainly recommend! I look forward to all the upgrades you integrate over the years to come. Big thank you! :)
Pluspunten
Functionality, the create tutorial videos, it's a simplified and very efficient, streamlined but extensive platform which supports my business absolutely perfectly, the team are so helpful with queries and to expand my business, I feel I've chosen the most supportive platform!
Minpunten
It would be great to have a login for me to see what customers experience so I am able to more easily help their queries. Sometimes steps can be a bit confusing with the tags and ways in which I need to link passes to products to ensure they are sold in the correct usage. However the team have always sorted problems for me very quickly. Also would be great if the calendar linked to my google calendar so i can see bookings that come in live. Would be great if I could have the "hide" option so I can upload month's worth of classes without them going live for booking. The app would be great if I could book people in through that rather than need to use a laptop always.
Antwoord van bsport
Hi Robyn,
Thank you very much for taking the time to give us some feedback and for your positive comments. It’s been a real pleasure working with you so far, and I look forward to continuing this journey as you expand your business! We are constantly looking to improve our service, and have taken into account your suggestions to improve aspects of the App and to add new features to the platform.
Kind regards.
bsport team
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Very useful booking system for a Pilates studio
Beoordeeld op 18-10-2023
A great experience so far as I am new to bsport. I had a very good and informative Demo with...
A great experience so far as I am new to bsport. I had a very good and informative Demo with [sensitive content hidden]
. He understood the needs of the studio right away and he showed me how the Bsport software would help with my business . Excellent on boarding training with [sensitive content hidden]
which is always there to help me with anything I need with the software . I am also happy to know there is a follow up on how I am getting on with the software Thanks to her for a great support. I am enjoying the software and I don't regret that I have done the switch.
Pluspunten
Marketing , communication and reporting. Very easy to use and have various functionalities that help my business. A very modern software. I love the intercom when you need help.
Minpunten
The App as a Teacher log in. eg: To be able to check in a member for an appointment as Present or Absent. Would love to do more with the App.
Antwoord van bsport
Dear Patrick,
Thank you so much for taking the time to provide us with some feedback; it is very much appreciated!
It has been a real pleasure working with you thus far, and I look forward to supporting you and your Pilates Studio as your Account Manager
Thanks again for your time and trust!
Kind regards,
bsport team
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
The Masonry
Beoordeeld op 8-9-2023
It has been good so far. A lot of confusing work in the back office and I feel like processes take...
It has been good so far. A lot of confusing work in the back office and I feel like processes take a lot longer and are quite convoluted where they don't need to be! The costumer support has been brilliant so far!
Pluspunten
The customer communication has been brilliant. I have run in to numerous issues so far that have been solved quite quickly or explained to me. The response time has been great so far.
Minpunten
Integration for website is not great and very fiddly. The app is not great for users and is quite confusing.
Antwoord van bsport
Thank you for your review and for sharing your feedback with us. We're delighted to hear that you've had a positive experience with our customer communication and our prompt response times.
We also appreciate your constructive criticism regarding the integration for the website and the user-friendliness of our app. We understand the importance of making these aspects more efficient and user-friendly, and we are continuously working on improvements in these areas.
Your feedback about the back-office processes is duly noted. We are committed to streamlining our processes to make them more straightforward and less time-consuming, where possible.
We are pleased to hear that our customer support has met your expectations, and we will continue to provide you with the best assistance possible. If you have any further suggestions or need assistance with anything else, please do not hesitate to reach out to us. Your input is invaluable as we work to enhance your experience with our service.
bsport team
- Sector: Sport
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Power of Boxing
Beoordeeld op 18-10-2023
Further to the above the experience has been superb and I can't recommend them highly enough. I am...
Further to the above the experience has been superb and I can't recommend them highly enough. I am big on customer service and all my questions have been answered either by chat or zoom call within a matter of hours. The clients have enjoyed the new system too which is equally important, particularly for retaining our client base and attracting new customers.
Pluspunten
I believe bsport is a step up from our previous booking platform, Zingfit, and has a more modern feel to it, coupled with outstanding customer service.We are a very small business that has taken a hit since the pandemic and bsport were the most understanding, out of every potential company we spoke to, in terms of the platform and the setup we required. They were the only ones to show willingness to meet me in person, which speaks volumes about the integrity of the company. They also made sure that the transition was effortless too.
Minpunten
There are a few features that I would like to see included going forward but I have been told that these are in the pipeline and will therefore hopefully be implemented next year.
Redenen om voor bsport te kiezen
Zingfit decided to put up our price to a level which would have made it difficult to survive as a company.Redenen om over te stappen op bsport
Pricing primarily and then we believed the booking platform was exactly as we needed it, knowing that they would also strive to develop it going forward to meet out future requirements.Antwoord van bsport
Hi Rupert,
Thanks for your feedback and for going through the migration and onboarding process with me. It's been great working with you so far, and we expect to keep upgrading the platform and our service. We have taken into account your requests to improve the system and will work on having that ready as soon as possible!
Kind regards,
bsport team
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
I would highly recommend Bsport!
Beoordeeld op 15-11-2023
My overall experience has been excellent, the onboarding process was faultless and the system works...
My overall experience has been excellent, the onboarding process was faultless and the system works very well from both ends and they are constantly adding new functionality and evolving.
Pluspunten
The staff at Bsport are extremely helpful, knowledgeable and attentive to all your individual needs, they really are excellent! The system is intuitive and user friendly and they are continually improving and evolving it to further meet their clients needs.
Minpunten
I think the marketing features needed some evolving but all credit to the team at Bsport they took feedback constructively and have now taken steps to improve the marketing functions.
Antwoord van bsport
Hi Shereen,
Thanks for your feedback and for going through this journey with us since almost the beginning! It's been a pleasure working with you so far, we understand your business better and are looking to continue to improve the platform continuously. We have taken into account your requests to improve the system and expect to implement them soon!
Kind regards,
bsport team
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Rebel Circus and Bsport - Brilliant
Beoordeeld op 29-2-2024
Really really.happynwoth bsport, after doing demos with glofox, Mindbody, punchpass and another,...
Really really.happynwoth bsport, after doing demos with glofox, Mindbody, punchpass and another, bsport had all of the functions we were looking for, it spoke our businesses language. Ontop of that, as a bit of a digitally phobic being, the onboarding process was so easy and smooth. I really can't recommend them enough, especially for the price, which after demoing so many to find out the price was astronomical, it shows that bsport has it's priorities right in both pricing, customer care and studio needs. Bravo Bsport
Pluspunten
- the onboarding process, the team that helps, [sensitive content hidden] is absolutely fantastic, responds so quickly.and efficiently, a lot of the time with videos which as a dyslexic is phenomenal. So easy to get help if an issue. Scheduling is very easy, setting up memberships and repeated bookings, so so easy!!
The tutorial library is also so useful!
Absolutely brilliant
Minpunten
A little hard to find things by clicking about- some specific processes need to be understood before using but that's just learning a new software!
Antwoord van bsport
Dear Lindsey,
Thank you sincerely for sharing your feedback.
It has truly been a joy to collaborate with you recently. Witnessing the development of your studio and your satisfaction with our platform has been immensely gratifying. I deeply value the dedication you've shown throughout our onboarding process. Your adept use of the platform is a testament to your effort, and I sincerely hope that partnering with Bsport has made your journey smoother with The Rebel Circus.
Please remember, we're always here to support you. Thank you once again!
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
The most friendly booking platform out there!
Beoordeeld op 15-12-2023
Pluspunten
Overall Bsport is easy and friendly to use. It's more technologically advanced than many other booking systems. Their representatives (especially [sensitive content hidden]) are also helpful and polite when I reach out for support.
Minpunten
There's no phone number to talk to customer service. And due to the time difference between NYC and France, sometimes I need to wait for a few hours or the next day for response. There're a few features that are lacking with the system, such as sending out an auto reminder email to teachers who're subbing; select exact dates needed to process the payroll instead of having to select a whole month. The feature I need the most is to have clients stay on our website to complete the check out process, without having to go to the Bsport page.
Antwoord van bsport
Hi Shelly,
Thanks for your feedback and for your positive comments! It's been a pleasure working with you so far, and we expect to be by your side as you expand your business in the future. We constantly look to improve and have taken into account your requests to add new features to the system.
bsport team
- Sector: Sport
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Big thumbs up for Bsport + Team!
Beoordeeld op 5-8-2024
The team especially [sensitive content hidden] were incredibly helpful from the very beginning,...
The team especially [sensitive content hidden] were incredibly helpful from the very beginning, engaging on zoom calls, running through various tools + procedures and always answering questions and showing us "how to" videos to simplify everything. What we appreciated the most was [sensitive content hidden] patience and immediate action to get the app + dashboard up and running + her eagerness to always look for solutions. The team at bsport are still helping us daily and the chat tool has been very helpful.
Pluspunten
The entire app/dashboard is organized and simple to use. We enjoy seeing our numbers go up, classes getting booked and seeing the various stats. Great to work with a platform that has everything we need including webshop. The quick chat replies are highly appreciated
Minpunten
The configuration and merge between our website and bsport took a little longer than we hoped with many emails back and forth between our web designer and bsport. However [sensitive content hidden], was yet again amazing and helped to fix a lot of the bugs.
Antwoord van bsport
Risa, Nathalie,
Thank you so much for your fantastic feedback—I'm thrilled to hear it! I'm really excited to see on how your studio will grow, and I have no doubt that you'll achieve your goals.
Kindly,
The bsporteam
- Sector: Sport
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Big Mistake
Beoordeeld op 21-9-2023
Biggest mistakeSalesmanager has reallt convinced me about all the features and that it would be the...
Biggest mistakeSalesmanager has reallt convinced me about all the features and that it would be the same as I had with Grib and even more...But there are so many things that they dont have.just some examples:- pauze a membership by exact dates- automatic calculate when members like to switch their membershipand many more....Also I pay € 7,5 per reversal payment which is really high! and ofcourse never mentioned during sales...maybe thats my fault for not asking...Its becoming really expensive and they have limited features.The accountmanager is nice and very patient so thats good, but the migration team constantly makes mistake and many of my members are complaining about their membership set ups not being accurate.I would not advice other gyms to take Bsport.
Pluspunten
- Accountmanager is very patient- payments possible for many international banking- look and feel overall is good
Minpunten
- expensive because of reversal payment fee- Very hard to navigate thru reports or client data- many features are missing- migration is not accurate
Antwoord van bsport
Dear Patrick,
Thank you for sharing your feedback, and we appreciate your honesty. We're genuinely sorry to hear about your experience with our platform and the challenges you've faced.
We understand that expectations set during the sales process should align with the actual capabilities of our platform. It appears that there have been misunderstandings, and we take this matter seriously. We will ensure that your feedback is shared with our sales team to improve our communication and transparency with future clients.
Regarding the specific features you've mentioned, we understand how important they are for your business operations. We are actively working on expanding our feature set to provide more flexibility and automation, including the ability to pause memberships by exact dates and streamline membership switches. Your input highlights areas where we need to focus our development efforts, and we appreciate your patience as we work to enhance our offerings.
We apologize for any inconvenience caused by the unexpected fees associated with payment reversals. We acknowledge that clear communication regarding all costs is essential, and we will take steps to improve transparency during the sales process moving forward.
Your experience with our migration team is concerning, and we are committed to resolving any inaccuracies in your membership setups promptly. We will address this issue internally to ensure a smoother migration process for our clients in the future.
Your feedback is valuable to us, and we take it to heart. We apologize for any inconvenience and frustration you've experienced thus far. We hope you'll consider giving us another chance as we continue to make improvements to our platform and services.
If there are any immediate concerns or issues that you would like to discuss, please feel free to reach out to us. We're here to assist you and provide the best possible support.
Thank you for your understanding and patience.
bsport team
- Sector: Sport
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10
Review from a business owner's perspective
Beoordeeld op 27-12-2022
our customized app constantly crashes for users, finances is hard to verify since we have to...
our customized app constantly crashes for users, finances is hard to verify since we have to manually do it, nothing is automated.
Pluspunten
The price we pay was cost effective, however the clients are suffering the most.
Minpunten
analysis on finances, and app quality, and payment gateway.
Antwoord van bsport
We would like to thank you for sharing this review as they are precious and help us to improve. We wish to have received your feedback sooner as we would have put all our efforts towards finding the best solutions. A team member will contact you shortly in order to review everything together and be sure that we will do our best to reach a higher level of your satisfaction. Thank you again for the trust we're putting into us!
bsport team
- Sector: Gezondheid, wellness en fitness
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Bsport have the Friendliest customer service I have experienced!!!
Beoordeeld op 24-10-2023
It has all been very positive. My account manager François is actually amazing. very very patient...
It has all been very positive. My account manager François is actually amazing. very very patient with me and I love the personable relations that are apparent with Bsport right from the beginning. Your customer service is off the scale... and that is what I really love.... any booking system will have it's pro's and con's but the people are what make the difference.
Pluspunten
I was drawn to Bsport because of the friendly approach. I am not tech savvy so to have friendly people available who are patient with my very basic questions is helpful. Everyone though who I deal with is extremely helpful and I always get my issue resolved simply and smoothly and I do feel very very supported.
Minpunten
The terminology has thrown me. And it's like a rabbit hole. There is so much you can do that it almost puts me off, regarding tags and Smart lists.... Mindbody had simple contracts that made life easier and quicker to set things up on the clients account. This feels very complex to me.... but a reminder that I am not tech savvy.
Antwoord van bsport
Hello Vanessa!
Thank you so much for your kind words. I am glad we had the opportunity to do this together.
I will of course remain fully available for any of your amazing projects!
Take care Vanessa,
bsport team
- Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
BSport, an investment of time that will pay off real quick
Beoordeeld op 1-6-2023
The Bsport experience has been first class, form the initial conversations with the sales team, to...
The Bsport experience has been first class, form the initial conversations with the sales team, to the on boarding team who helped with the data migration and change from our old supplier. This was a mammoth task and quite daunting, but with the amazing support has been a real pleasure. Long phone calls on hold trying to get support is a thing of the past! With Bsport we have someone sitting in our chat box on a daily basis ready to help answer our questions. Our old provider would take days to respond or require a 2-3 hour phone call, which was often answered by someone more clueless than myself!My daily tasks are so much easier thanks to Bsport
Pluspunten
Taking payments is so much quicker with bsport than with our previous software provider, and managing class changes and edits to the schedule is also so much faster. Bsport has far more options with regards to the setup of how the classes are managed, cancellations etc, which allows us to run our business how we want to, not how the system allows us to.
Minpunten
We would love it if the text message service for cancellations and waitlist notifications was implemented soon.
Antwoord van bsport
Hi James,
Thanks for your feedback and for taking the time to let us know what you value from us, and where would you like to see some improvements. We are glad that the software and our service has met your expectation so far, we will work to keep this partnership going for a long time!
About the things you would like us to develop, we will continue working on this, so that you can enjoy even more the platform. Don't hesitate to contact us if you need anything! bsport team
- Sector: Sport
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Stand-out studio management
Beoordeeld op 25-3-2022
When it comes to cons, BSPORT is very quick in their responsiveness. They update the system very...
When it comes to cons, BSPORT is very quick in their responsiveness. They update the system very often and always work to approve.
Also, the support desk is easily accessible and they are very helpful in setup and implementation.
The fact that it is a very manageable software, which is constantly renewing and improving, with multi-platform access and great support services, makes me a happy client.
Pluspunten
This product makes an impact with all of its branded features, plus studio management is made simple despite many many features and functionalities.
For me the most stand-our feature is the billing & invoicing. The system is very smart regarding unpaid or disputed membership fees, plus sends out automatic notifications regarding this feature when required.
in a close second, it’s the fact that group sessions, private sessions and workshops are included in one software.
The product also looks great and is very accessible on the client/user end.
Minpunten
Some features still need to be build-up more. There is no easy way to filter members, or to free up a spot with an absent client.
We have had clients in the past before who created double accounts just to purchase a trial class twice. A notification for when it looks like this is happening is the biggest feature I’m currently missing.
Antwoord van bsport
Thank you for your great review! We are really glad that you're enjoying the system and that you've taken the time to explore all the different features and functionalities.
Regarding the options you're looking to filter members and free spots when a customer is not present, we look forward to develop more personalization and freedom for our clients in the future.
Your feedback is what makes us get better every day, we move forward expecting to keep to amaze you every step of your journey with us!
- Sector: Sport
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Really happy I took this step for my online studio
Beoordeeld op 10-1-2023
Really happy I changed from Eversports to Bsport. My expenses are clear every month and the...
Really happy I changed from Eversports to Bsport. My expenses are clear every month and the videotheek is easy to use (which is important for an online yogastudio). Support is also really helpful, as I'm still learning the ins and outs of Bsport.
Pluspunten
Video on demand is really easy to use and it looks nice. People can find the classes easy and are also happy about it.
Minpunten
So far I miss that there's not an automatic invoice every week of the payments of memberships. Still learning more and more about Bsport, so much is possible.
Antwoord van bsport
Thank you for taking the time to leave us a review! We appreciate your warm words and hearing that your customers are happy with it as well. Regarding the automatic weekly invoice for subscription payments, I've already sent you an email about it! I want to thank you once more for your comments and kind words. Please never hesitate to contact us as you are still learning about the platform, our customer service team is always happy to help.
bsport team