8 reviews

Kapture CRM

Cloud-based CRM solution for businesses of all sizes

3,9 /5 (8 review) Schrijf een review!
Totaalscore
3,9
/
5
Prijs-kwaliteitverhouding
3,7
Functies
3,7
Gebruiksgemak
3,9
Klantenondersteuning
3,9
75% heeft deze app aanbevolen
8 reviews
Shivani A.
Sector: Animatie
Bedrijfsgrootte: 13-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

excellentt

Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 18-6-2018
Bron van de reviewer: Capterra

Pluspunten

As a sales manager, I was able to monitor my sales team location on field. This software is very helpful.

Minpunten

Sometimes, the attendance may not get captured because of a minor bug. But, it has been fixed.and once fixed then the problem dont come again

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Prabhat S.
Sector: Consumentengoederen
Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

best for any business

Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 20-2-2017
Bron van de reviewer: Capterra

It gives us one place to manage all of client, vendors and all activity in one platform with various features that work for our need. Very friendly and easy to use interface. And best part is we customise it in many ways.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Ken L.
Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
Bedrijfsgrootte: 13-50 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

absolute Mess

Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 4-2-2020
Bron van de reviewer: Capterra

Managing customer data and tracking sales.

Pluspunten

The marketing looked great, customizable

Minpunten

Implementation was a mess, they could not get minor changes made, workflows kept getting messed up and their team changed multiple times. Eventually got an unusable system, with the wrong workflows and zero data used.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 0.0/10

Mohit J.
Sector: Marketing en reclame
Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Nice experience

Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
Beoordeeld op 1-10-2018
Bron van de reviewer: SoftwareAdvice

Pluspunten

The chat system has helped me improve my ticket resolution rate and has also shown promise in lead generation

Minpunten

I would like to see more options in the chat templates. I would have liked capture to offer the telephony integration instead of making me find another vendor for it.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Rajeeb K.
Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Best in the Industry

Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 28-7-2016
Bron van de reviewer: Capterra

The platform is nice, easy very user friendly , what i most liked about it is the support desk this platform has , lot of unique features as well to go with over all great product . would certainly recommend

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 9.0/10

Tani C.
Sector: Vervoer/over de weg/per spoor
Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Best Software

Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 28-9-2018
Bron van de reviewer: SoftwareAdvice

Pluspunten

Excellent. I’ve been using it for a year now….thought I would drop a review….highly recommended.......

Minpunten

The contact center management is great, my ticket resolution rate has gone up and the report analytics gave me a great way to train my support team to meet my standards. Love it.

Scoreverdeling

Gebruiksgemak

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 10.0/10

Abhishek M.
Vertalen naar het Nederlands

Nice and Easy

Beoordeeld op 16-5-2016
Bron van de reviewer: Capterra

Great API , Easy Interface ....Overall very good experience....

Scoreverdeling

Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Sagar V.
Sector: Horeca
Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
Vertalen naar het Nederlands

Never do business with Kapture CRM

Anders 6-12 maanden lang gebruikt
Beoordeeld op 9-6-2020
Bron van de reviewer: Capterra

We’re a small tourism start up based out of Portblair, Andaman, we run our operations out of Bangalore Office. We happen to have done business with Kapture CRM and we had a bad experience dealing with Kapture CRM(Adjetter Media), and here is our honest feedback/review/rant!
During the ordeal, people at Kapture CRM were made false promises, walked backed words, sidestepped when asked questions, ignore our email. Even after no services were delivered, they didn’t refund claiming they’ve worked on, so they can’t refund. Before we took the decision to do this we were very patient, tried asking politely, but the response so poor, we thought we will have to do this. Here’s the story with the timeline and screen captures from email interaction.

https://www.kapturecrmreview.com/post/kapture-crm-review-by-sagar

Pluspunten

Actually nothing, UI sucks. They don't even know what a dashboard is. Zoho and Freshworks have way better UI. And they claim all the features and deliver none.

Minpunten

We happen to have a really bad experience with them and this is an honest review of the ordeal.

Scoreverdeling

Prijs-kwaliteitverhouding
Gebruiksgemak
Klantenondersteuning

Waarschijnlijkheid van aanbeveling: 0.0/10