TOPdesk reviews
Totaalscore
Filteren op
Bedrijfsgrootte
Gebruikte tijd
94 reviews
- Sector: Overheidsadministratie
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Topdesk: Servicemanagement geperfectioneerd.
Beoordeeld op 25-9-2024
Omdat Topdesk een Nederlands bedrijf is, is het voor mij als Rijksambtenaar heel fijn om snel en...
Omdat Topdesk een Nederlands bedrijf is, is het voor mij als Rijksambtenaar heel fijn om snel en direct te kunnen schakelen.
Pluspunten
Goed doorontwikkeld standaard pakket, makkelijk te implementeren, maar uiteindelijk goed af te stemmen op specifieke behoeftes
Minpunten
Self Serviceportal mag een betere integratie hebben met het behandelaarsgedeelte, bijvoorbeeld het tonen van standaard opzoeklijsten aan de voorkant ipv alleen aan de achterkant.
Antwoord van TOPdesk
Wat goed om te horen dat je blij bent met TOPdesk. We zullen je feedback en verbeterpunten meenemen!
Met vriendelijke groet,
Het TOPdesk Team
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Beste servicedesk programma!
Beoordeeld op 27-11-2023
Pluspunten
Het is makkelijk en handig in gebruik.
Veel mogelijkheden tot uitbreidingen en opties die r mogelijk zijn.
Werk perfect bij een wat grotere servicedesk.
Minpunten
Zo nu en dan is het even zoeken maar naar mate je het meer gaat gebruiken word het steeds makkelijker en leuker.
Antwoord van TOPdesk
Hallo!
Wat leuk dat je TOPdesk zo waardeert en het zelfs het beste servicedesk programma noemt! We zijn blij dat je het makkelijk en handig in gebruik vindt, en dat de vele uitbreidingen en opties je bevallen. We nemen je feedback ter harte en blijven werken aan het verbeteren van onze service. Bedankt voor je review!
Groeten,
Team TOPdesk
- Sector: Overheidsadministratie
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Perfect systeem voor dagelijks gebruik
Beoordeeld op 19-6-2024
Fijn systeem voor dagelijks gebruik en eenvoudig.
Fijn systeem voor dagelijks gebruik en eenvoudig.
Pluspunten
Gebruikersgemak en eenvoud in gebruik maakt het prettig om mee te werken.
Minpunten
Soms moet je wel veel klikken om bij het resultaat te komen.
Antwoord van TOPdesk
Hoi Ruud,
Bedankt dat je voor TOPdesk hebt gekozen. Goed om te lezen dat de eenvoud van ons systeem bevalt in je dagelijkse gebruik. Hopelijk is de migratie gelukt. We staan altijd klaar om je te helpen, mocht je ons nodig hebben.
Met vriendelijke groet,
Het TOPdesk team.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
TOPdesk als ICTSM en CMDB tool voor een samenwerkingsverband
Beoordeeld op 14-12-2023
Prettig bedrijf om mee samen te werken. Goede en deskundige ondersteuning en begeleiding door...
Prettig bedrijf om mee samen te werken. Goede en deskundige ondersteuning en begeleiding door consultants
Pluspunten
totaaloplossing voro ITSM, CMDB en meerdere afdelingen
Minpunten
API mogelijkheden verschilende per module en opmaak(lay out) beperkingen van SSP en Kennisitems.
Antwoord van TOPdesk
Hi Jeroen, bedankt voor je feedback! Fijn dat TOPdesk je bevalt als totaaloplossing. We nemen je opmerkingen over de API-mogelijkheden en opmaakbeperkingen zeker mee. Goed om te horen dat je onze samenwerking en consultants waardeert!
Groeten, Team TOPdesk.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
selfserviceportaal heeft meerwaarde!
Beoordeeld op 14-12-2023
Hele fijne organisatie die met je meedenkt in mogelijkheden. Helpdesk is goed beschikbaar en...
Hele fijne organisatie die met je meedenkt in mogelijkheden. Helpdesk is goed beschikbaar en schakelt waar nodig met de accountmanager.
Pluspunten
Het Selfserviceportaal, dit is 24/7 beschikbaar. Andere vergelijkbare systemen hebben dit niet of minder uitgebreid.
Minpunten
Nog niet alles is via export/import over te zetten van de testomgeving naar de productieomgeving.
Antwoord van TOPdesk
Hey Inge, thanks for the review! Awesome to hear you're loving the 24/7 Self-Service Portal. Got your point about the test to production transfer - we're on it. Super glad our team's been a help to you.
Best, Team TOPdesk.
- Sector: Publieke zaken
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Topdesk ervaringen
Beoordeeld op 14-12-2023
Over het algemeen erg goed. Snelle opvolging op vragen. Fijne sfeer. De contractwijziging had voor...
Over het algemeen erg goed. Snelle opvolging op vragen. Fijne sfeer. De contractwijziging had voor ons als direct gevolg dat de kosten gigantisch omhoog gingen (bijna 100% prijsstijging!). Dit was zeer onaangenaam en moeilijk te verkopen.
Pluspunten
Het samen uitdenken, inrichten en implementeren van het SSP. Consultancy dagen zijn altijd leuk.
Minpunten
Dat de module Meerjarenplanning ons vrij recent verkocht is. Deze module hebben wij nu volledig gevuld en in gebruik. Echter blijkt nu dat deze module niet meer ondersteund wordt door Topdesk.
Het verdwijnen van de functie checklists is erg jammer.
Antwoord van TOPdesk
Thank you Silke for writing this review and sharing your compliments and feedback. This helps us to keep improving, so we really appreciate it. Great to hear consultancy days are always fun.
Best, Team TOPdesk
- Sector: Overheidsadministratie
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
TOPdesk met (Self)service
Beoordeeld op 14-12-2023
Mijn ervaring met TOPdesk is goed. Ik heb voornamelijk te maken met de consultant en als hij het...
Mijn ervaring met TOPdesk is goed. Ik heb voornamelijk te maken met de consultant en als hij het niet weet zoekt hij het uit tot hij het wel weet.
Pluspunten
De registratie van de meldingen en dus je taken. De hoeveelheid informatie die je kwijt kunt op het SelfService.
Minpunten
De hoeveelheid informatie die je kwijt kunt is soms ook een nadeel voor je beheer. Er zijn functionaliteiten die alleen voor iedereen aan kunnen of uit.
Antwoord van TOPdesk
Hi Diana, we're glad that you like our notification and storage features. Noted your feedback on functionalities and information management. Happy to hear you're satisfied with our consultants!
Best, Team TOPdesk
- Sector: Publieke zaken
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Fijn product mits goed geïmplementeerd
Beoordeeld op 19-6-2024
Pluspunten
Simpele inter interface. Kan snel vinden wat ik zoek en waar ik moet zijn.
Minpunten
Als het niet goed geïmplementeerd is kan het voor de eindgebruiker ingewikkeld zijn.
Antwoord van TOPdesk
Hoi Lukke,
Bedankt dat je voor TOPdesk hebt gekozen. Fijn om te horen dat je blij bent met ons interface! Om het meeste uit TOPdesk te halen raden wij aan altijd dat een consultant meekijkt. We horen het graag als we je ergens bij kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Het TOPdesk team.
- Sector: Management non-profit organisaties
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Veelzijdige applicatie
Beoordeeld op 14-12-2023
Prima, veel mogelijkheden. Soms wel even zoeken. Ook MyTOPdesk is erg handig qua naslagwerk
Prima, veel mogelijkheden. Soms wel even zoeken. Ook MyTOPdesk is erg handig qua naslagwerk
Pluspunten
Veelzijdig, modulair opgebouwd en ondersteunend in automatisering
Minpunten
Misschien ook wel de veelzijdigheid, er kan vanalles maar niet alles werkt even handig
Antwoord van TOPdesk
Hi Karin,
Bedankt voor je review! We vinden het geweldig dat je de veelzijdigheid en modulariteit van TOPdesk waardeert. We begrijpen dat het soms wat overweldigend kan zijn, maar we zijn er altijd om je te helpen.
Groeten, Team TOPdesk.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Review ViVa! Zorggroep
Beoordeeld op 14-12-2023
Eenvoudig in het gebruik, makkelijk aanpasbaar
Eenvoudig in het gebruik, makkelijk aanpasbaar
Pluspunten
Dat TOPdesk constant verbeterd wordt. Fijne support
Minpunten
Wij hebben problemen met meerdere afdelingen in TOPdesk vanwege ons gebruik met filters.
Antwoord van TOPdesk
Hey Jenny,
Thank you for your feedback! It's great to hear that you appreciate our continuous improvements and support at TOPdesk. We're sorry to hear about the filter issues you're facing. Your experience matters to us and we're committed to making this right.
Best, Team TOPdesk
- Sector: Overheidsadministratie
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
TOPdesk is complete allrounder
Beoordeeld op 14-12-2023
Pluspunten
Onderling koppelen van meldingen, wijzigingen, objecten, assets, etc geeft makkelijk totaaloverzicht.
Minpunten
Duurt even voordat je alles onder de knie hebt.
Antwoord van TOPdesk
Hey Michael, it's great to know you're finding it easy to get a complete overview with our linking features. We hear you, getting the hang of things can take a bit of time. Remember, we're here if you need any help.
Best, Team TOPdesk.
- Sector: Publieke zaken
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
TOPdesk is TOP!!!
Beoordeeld op 14-12-2023
Goede applicatie, met veel uitbreidingsmogelijkheden.
Goede applicatie, met veel uitbreidingsmogelijkheden.
Pluspunten
Eenvoudig in gebruik. Overzichtelijk dashboard.
Minpunten
Migraties naar ander OS is bij een complexe organisatie tijdrovend.
Antwoord van TOPdesk
Thank you Corjan for sharing your experience, compliments and feedback. We really appreciate it!
Best, Team TOPdesk
- Sector: Overheidsadministratie
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Goed pakket
Beoordeeld op 14-12-2023
Pluspunten
Goed systeem om je incidenten, meldingen en wijzigen te verwerken
Minpunten
Het inrichten van actiereeksen is wel een specifiek iets, dus soms lastig uit zoeken hoe dit werkt
Antwoord van TOPdesk
Thank you Natasja for sharing your expierience! We really appreciate it. If you can use some help with those action sequences don't hesitate to reach out to us.
- Sector: Management non-profit organisaties
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Goed product
Beoordeeld op 14-12-2023
Pluspunten
De meeste modules zijn makkelijk in te richten
Minpunten
Wijzigingsbeheer. Verschillende manieren van afsluiten voor eenvoudige en uitgebreide wijziging
Antwoord van TOPdesk
Hallo Lydie,
Bedankt voor je review! Fijn dat je het inrichten van de meeste modules makkelijk vindt. Je feedback over het wijzigingsbeheer is genoteerd en wordt gewaardeerd. We zijn er altijd om je te helpen en te verbeteren.
Groeten, Team TOPdesk
- Sector: Groothandel
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
TOPDesk Toppakket
Beoordeeld op 9-9-2022
Door alle IT aanvragen via TopDesk te laten verlopen hebben we bij IT inzicht gekregen in de...
Door alle IT aanvragen via TopDesk te laten verlopen hebben we bij IT inzicht gekregen in de support aanvragen die we binnenkrijgen en de hoeveelheid tijd die nodig is om ze op te lossen. Dit is erg waardevol voor onze organisatie.
Pluspunten
TOPDesk is wat mij betreft één van de fijnste ticket systemen waar ik mee heb gewerkt. Gebruikers kunnen eenvoudig tickets loggen, waarbij ze toch gedwongen worden de benodigde informatie mee te sturen. Daarnaast werkt de onderliggende workflow erg prettig om tickets te verdelen naar de juiste personen.
Minpunten
Kennisitems zijn niet altijd zichtbaar voor alle gebruikers. Het is mij niet duidelijk waarom dit onderscheid wordt gemaakt.
Antwoord van TOPdesk
Hello Jasper,
We appreciate your review! It's great to hear TOPdesk meets your needs with efficient ticketing and workflow distribution. We're addressing knowledge item visibility concerns for a better experience. Your feedback is valued!
Kind regards,
Team TOPdesk
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Functioneel registratie en raportage systeem
Beoordeeld op 1-12-2022
Zeer tevreden mee
Zeer tevreden mee
Pluspunten
Mogelijkheid voor web en desktop variantMogelijkheid voor raportage en analyse
Minpunten
Verschillende modules moeten appart gekocht worden.
Antwoord van TOPdesk
Hello Shani,
Appreciate your review! Glad you're satisfied with our functional registration and reporting system. Your feedback matters!
Kind regards,
Team TOPdesk
- Sector: Nutsbedrijven
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
TOPdesk is a good placeholder for tracking and maintaining customer updates & items in process
Beoordeeld op 30-4-2020
We use TOPdesk to maintain steps in our testing processes and to document those steps with the...
We use TOPdesk to maintain steps in our testing processes and to document those steps with the customer from beginning to close of the project.
My corporation wants to combine our incidents, which currently look like tabs on the screen, with more expansive features including reports so is moving from TOPdesk to Salesforce, which I have used in the past and is very different in its interface.
Pluspunten
It's a simple digital place to create "incidents" for each product test and maintain customer records per incident which can either be available to or hidden from the customer.
Minpunten
TOPdesk is limited in what kind of documentation it can hold. We cannot include and manipulate all the files we need to work with. It's a placeholder for items and info., not a space for working on them.
Antwoord van TOPdesk
Hi Lauri, thank you for your review! We really appreciate it.
The use case you are describing isn't our typical ITSM/ESM case we cater to so there might be a gap between what we offer and your needs. Moving forward to a better fit is the logical step. We hope this step towards Salesforce helps you out. Best of luck!
For ITSM/ESM support we're very happy to support you in any future needs. Thanks again.
- Sector: Fondsenwerving
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Topdesk has improved over the years.
Beoordeeld op 10-9-2019
All in all this is a sound product that gets the job done. As it is very configurable we have over...
All in all this is a sound product that gets the job done. As it is very configurable we have over the years automated al lot of services via the self-service portal.
Pluspunten
The self-service portal is very configurable. We have setup a nice look self-service portal that gets improved over time. Having used TD for many years, we have seen it grown over the years and like it.
The SSO option is available and as many people use it daily it is almost a must to use it. Setup of it was relatively easy.
Minpunten
We have a useability issue with Firefox and the operator console where an "X" character is not recognized. This will be solved by an update, but in the meantime it is annoying.
I don't like the default search option of "Fuzzy". I always use the quotes around a search term to disable that. I would like the default be changed or at least configurable.
Antwoord van TOPdesk
Thank you for taking the time to write this review. We hope to have you with us for many more years to come!
- Sector: Bankwezen
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10
TOPdesk still on top?
Beoordeeld op 3-1-2024
Although TOPdesk offers everything you would expect from an ITSM tool, and has proven itself over...
Although TOPdesk offers everything you would expect from an ITSM tool, and has proven itself over the years, i feel like it has been surpassed by their competitors, which offer a more modern experience for both users and administrators.
Pluspunten
TOPdesk has been one of the most used tools of its kind for quite some time, and offers all functionality that you would expect.
Minpunten
The look and feel of TOPdesk are not as up to date as their more modern competitors.
Antwoord van TOPdesk
Hey Mark,
Thank you for sharing your thoughts! We're glad to hear that you appreciate the functionality of TOPdesk. Your feedback about the look and feel of our platform is noted. We're always aiming for improvement and a more modern experience is definitely on our radar.
We understand that competition is fierce and we're committed to keep evolving to meet and exceed expectations. Your feedback is incredibly valuable in this process.
Best, Team TOPdesk
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Having used many CAFM system's this is certainly the best software and comes with excellent...
Beoordeeld op 29-1-2018
na
na
Pluspunten
Easy and intuitive to use, easy to model for your needs, with many modules available. Can be used across the business Function: IT, HR, Admin, Soft FM, Hard FM and with excellent asset management, room bookings and reception services. The Help Line staff go out of their way to support. Mobilisations or start up Help Desks are also supported with excellent consultants that lead a team through the setup up and training. The Workaid module allows two way communication directly with suppliers and sub contractors whether they have TopDesk or not. Regular seminars/conferences held to address innovation and to allow networking across different business sectors to allow best practice to promulgate.
Antwoord van TOPdesk
Thank you! Great to read you experience the ESM value we can offer to various departments.
- Sector: Publieke zaken
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Everything you need voor your incident, change and problem processes
Beoordeeld op 9-4-2019
It has streamlined our incident process and allowed us to have strict control over our service...
It has streamlined our incident process and allowed us to have strict control over our service level agreements
Pluspunten
Easy to create workflows so that you can follow a process from start to finish
Minpunten
No drag and drop for adding files to incidents
Antwoord van TOPdesk
Thank you very much for taking the time to post this review!
- Sector: Verzekeringen
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
TopDesk is a ticket system that has very basic functionality.
Beoordeeld op 10-7-2018
Gets the job done, but lacks a lot of common features that other ticketing systems have out of the...
Gets the job done, but lacks a lot of common features that other ticketing systems have out of the box.
Pluspunten
TopDesk is actively developing its product which is awesome! It is a good ticket system that gets the job done. I have had very little down time.
Minpunten
They lack a lot of features and functionalities that I grew used to with our old ticketing system. Mass manipulation of tickets is lacking. you can only mark tickets as completed or closed in their system, you cannot transfer to a operator/operator group on mass, or mass categorize.
They only recently introduced a chat integration but you have to contract the chat service through a 3rd party so another cost.
Antwoord van TOPdesk
Sorry to hear you are having trouble with bulk updating. Perhaps this is something we could talk more about in a Dr. TOPdesk session! This is a free dedicated hour with an in-house TOPdesk consultant, where we can help you find a way around the issue and also show you some other cool TOPdesk tips and tricks. Get in touch if this is something you're interested in at https://www.topdesk.com/uk/dr-topdesk/.
By the way, we are always looking for your input to drive new functionality, so please don't hesitate to communicate your feature request to our product managers on the TOPdesk Innovation Platform (https://tip.topdesk.com/).
- Sector: Sport
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
Great tool for big and busy businesses, to make sure every todo is being taken care of
Beoordeeld op 25-4-2018
Pluspunten
Managing tasks, getting things done and trusting your lists are a big part of why I like this. It offers so many functionalities and is still easy to learn. I also love that it's SaaS.
Minpunten
Although it's easy to learn, it's hard to master. We are missing some integrations, but we have yet to find a better software than this.
Antwoord van TOPdesk
Thank you for the great compliments and do please reach out to our support or consutancy guru's if we can assist in mastering the software.
- Sector: Juridische dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Quality
Beoordeeld op 18-9-2018
from 1st visit to build to launch everything was so professional. Everyone I spoke to was an...
from 1st visit to build to launch everything was so professional. Everyone I spoke to was an excellent ambassador for the company.
Pluspunten
so easy to use.. have used servicenow/remedy etc and this has all of the functionality they have whilst being a lot more individually tailorable
Minpunten
nothing yet, we have been very happy with all aspects of the software
Antwoord van TOPdesk
Thank you for the great compliments and comparisons! We really appreciate it.
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
its versatility and the quality of services
Beoordeeld op 6-4-2018
Pluspunten
Wow, a company like TOPdesk does not deserve anything other than good reviews, as a client I'm really satisfied, I'm sure that in the field of help desks stands out a lot and is one of the best, its versatility and the quality of services are indisputable.
Minpunten
I really do not have any complaints to give, on the contrary, only excellent comments, I'm very happy, 100% recommended.
Antwoord van TOPdesk
Thank you so much Estela. Compliments like these make our day!