TOPdesk

4,4 (94)
Schrijf een review!
Het servicemanagementplatform dat service mogelijk maakt

Totaalscore

4,4 /5
(94)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,6/5

93%
heeft deze app aanbevolen
Sorteren op

94 reviews

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Overheidsadministratie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Topdesk: Servicemanagement geperfectioneerd.

Beoordeeld op 25-9-2024

Omdat Topdesk een Nederlands bedrijf is, is het voor mij als Rijksambtenaar heel fijn om snel en...

Omdat Topdesk een Nederlands bedrijf is, is het voor mij als Rijksambtenaar heel fijn om snel en direct te kunnen schakelen.

Pluspunten

Goed doorontwikkeld standaard pakket, makkelijk te implementeren, maar uiteindelijk goed af te stemmen op specifieke behoeftes

Minpunten

Self Serviceportal mag een betere integratie hebben met het behandelaarsgedeelte, bijvoorbeeld het tonen van standaard opzoeklijsten aan de voorkant ipv alleen aan de achterkant.

Antwoord van TOPdesk

Wat goed om te horen dat je blij bent met TOPdesk. We zullen je feedback en verbeterpunten meenemen!
Met vriendelijke groet,
Het TOPdesk Team

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Beste servicedesk programma!

Beoordeeld op 27-11-2023

Pluspunten

Het is makkelijk en handig in gebruik.
Veel mogelijkheden tot uitbreidingen en opties die r mogelijk zijn.
Werk perfect bij een wat grotere servicedesk.

Minpunten

Zo nu en dan is het even zoeken maar naar mate je het meer gaat gebruiken word het steeds makkelijker en leuker.

Antwoord van TOPdesk

Hallo!

Wat leuk dat je TOPdesk zo waardeert en het zelfs het beste servicedesk programma noemt! We zijn blij dat je het makkelijk en handig in gebruik vindt, en dat de vele uitbreidingen en opties je bevallen. We nemen je feedback ter harte en blijven werken aan het verbeteren van onze service. Bedankt voor je review!

Groeten,

Team TOPdesk

Ruud
Totaalscore
  • Sector: Overheidsadministratie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Perfect systeem voor dagelijks gebruik

Beoordeeld op 19-6-2024

Fijn systeem voor dagelijks gebruik en eenvoudig.

Fijn systeem voor dagelijks gebruik en eenvoudig.

Pluspunten

Gebruikersgemak en eenvoud in gebruik maakt het prettig om mee te werken.

Minpunten

Soms moet je wel veel klikken om bij het resultaat te komen.

Antwoord van TOPdesk

Hoi Ruud,
Bedankt dat je voor TOPdesk hebt gekozen. Goed om te lezen dat de eenvoud van ons systeem bevalt in je dagelijkse gebruik. Hopelijk is de migratie gelukt. We staan altijd klaar om je te helpen, mocht je ons nodig hebben.
Met vriendelijke groet,
Het TOPdesk team.

Jeroen
Jeroen
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

TOPdesk als ICTSM en CMDB tool voor een samenwerkingsverband

Beoordeeld op 14-12-2023

Prettig bedrijf om mee samen te werken. Goede en deskundige ondersteuning en begeleiding door...

Prettig bedrijf om mee samen te werken. Goede en deskundige ondersteuning en begeleiding door consultants

Pluspunten

totaaloplossing voro ITSM, CMDB en meerdere afdelingen

Minpunten

API mogelijkheden verschilende per module en opmaak(lay out) beperkingen van SSP en Kennisitems.

Antwoord van TOPdesk

Hi Jeroen, bedankt voor je feedback! Fijn dat TOPdesk je bevalt als totaaloplossing. We nemen je opmerkingen over de API-mogelijkheden en opmaakbeperkingen zeker mee. Goed om te horen dat je onze samenwerking en consultants waardeert!
Groeten, Team TOPdesk.

Inge
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

selfserviceportaal heeft meerwaarde!

Beoordeeld op 14-12-2023

Hele fijne organisatie die met je meedenkt in mogelijkheden. Helpdesk is goed beschikbaar en...

Hele fijne organisatie die met je meedenkt in mogelijkheden. Helpdesk is goed beschikbaar en schakelt waar nodig met de accountmanager.

Pluspunten

Het Selfserviceportaal, dit is 24/7 beschikbaar. Andere vergelijkbare systemen hebben dit niet of minder uitgebreid.

Minpunten

Nog niet alles is via export/import over te zetten van de testomgeving naar de productieomgeving.

Antwoord van TOPdesk

Hey Inge, thanks for the review! Awesome to hear you're loving the 24/7 Self-Service Portal. Got your point about the test to production transfer - we're on it. Super glad our team's been a help to you.
Best, Team TOPdesk.

Silke
Totaalscore
  • Sector: Publieke zaken
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Topdesk ervaringen

Beoordeeld op 14-12-2023

Over het algemeen erg goed. Snelle opvolging op vragen. Fijne sfeer. De contractwijziging had voor...

Over het algemeen erg goed. Snelle opvolging op vragen. Fijne sfeer. De contractwijziging had voor ons als direct gevolg dat de kosten gigantisch omhoog gingen (bijna 100% prijsstijging!). Dit was zeer onaangenaam en moeilijk te verkopen.

Pluspunten

Het samen uitdenken, inrichten en implementeren van het SSP. Consultancy dagen zijn altijd leuk.

Minpunten

Dat de module Meerjarenplanning ons vrij recent verkocht is. Deze module hebben wij nu volledig gevuld en in gebruik. Echter blijkt nu dat deze module niet meer ondersteund wordt door Topdesk.
Het verdwijnen van de functie checklists is erg jammer.

Antwoord van TOPdesk

Thank you Silke for writing this review and sharing your compliments and feedback. This helps us to keep improving, so we really appreciate it. Great to hear consultancy days are always fun.
Best, Team TOPdesk

Diana
Totaalscore
  • Sector: Overheidsadministratie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

TOPdesk met (Self)service

Beoordeeld op 14-12-2023

Mijn ervaring met TOPdesk is goed. Ik heb voornamelijk te maken met de consultant en als hij het...

Mijn ervaring met TOPdesk is goed. Ik heb voornamelijk te maken met de consultant en als hij het niet weet zoekt hij het uit tot hij het wel weet.

Pluspunten

De registratie van de meldingen en dus je taken. De hoeveelheid informatie die je kwijt kunt op het SelfService.

Minpunten

De hoeveelheid informatie die je kwijt kunt is soms ook een nadeel voor je beheer. Er zijn functionaliteiten die alleen voor iedereen aan kunnen of uit.

Antwoord van TOPdesk

Hi Diana, we're glad that you like our notification and storage features. Noted your feedback on functionalities and information management. Happy to hear you're satisfied with our consultants!
Best, Team TOPdesk

Lukke
Totaalscore
  • Sector: Publieke zaken
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Fijn product mits goed geïmplementeerd

Beoordeeld op 19-6-2024

Pluspunten

Simpele inter interface. Kan snel vinden wat ik zoek en waar ik moet zijn.

Minpunten

Als het niet goed geïmplementeerd is kan het voor de eindgebruiker ingewikkeld zijn.

Antwoord van TOPdesk

Hoi Lukke,
Bedankt dat je voor TOPdesk hebt gekozen. Fijn om te horen dat je blij bent met ons interface! Om het meeste uit TOPdesk te halen raden wij aan altijd dat een consultant meekijkt. We horen het graag als we je ergens bij kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Het TOPdesk team.

Karin
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Veelzijdige applicatie

Beoordeeld op 14-12-2023

Prima, veel mogelijkheden. Soms wel even zoeken. Ook MyTOPdesk is erg handig qua naslagwerk

Prima, veel mogelijkheden. Soms wel even zoeken. Ook MyTOPdesk is erg handig qua naslagwerk

Pluspunten

Veelzijdig, modulair opgebouwd en ondersteunend in automatisering

Minpunten

Misschien ook wel de veelzijdigheid, er kan vanalles maar niet alles werkt even handig

Antwoord van TOPdesk

Hi Karin,
Bedankt voor je review! We vinden het geweldig dat je de veelzijdigheid en modulariteit van TOPdesk waardeert. We begrijpen dat het soms wat overweldigend kan zijn, maar we zijn er altijd om je te helpen.
Groeten, Team TOPdesk.

Jenny
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Review ViVa! Zorggroep

Beoordeeld op 14-12-2023

Eenvoudig in het gebruik, makkelijk aanpasbaar

Eenvoudig in het gebruik, makkelijk aanpasbaar

Pluspunten

Dat TOPdesk constant verbeterd wordt. Fijne support

Minpunten

Wij hebben problemen met meerdere afdelingen in TOPdesk vanwege ons gebruik met filters.

Antwoord van TOPdesk

Hey Jenny,
Thank you for your feedback! It's great to hear that you appreciate our continuous improvements and support at TOPdesk. We're sorry to hear about the filter issues you're facing. Your experience matters to us and we're committed to making this right.
Best, Team TOPdesk

Michael
Totaalscore
  • Sector: Overheidsadministratie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

TOPdesk is complete allrounder

Beoordeeld op 14-12-2023

Pluspunten

Onderling koppelen van meldingen, wijzigingen, objecten, assets, etc geeft makkelijk totaaloverzicht.

Minpunten

Duurt even voordat je alles onder de knie hebt.

Antwoord van TOPdesk

Hey Michael, it's great to know you're finding it easy to get a complete overview with our linking features. We hear you, getting the hang of things can take a bit of time. Remember, we're here if you need any help.
Best, Team TOPdesk.

Corjan
Totaalscore
  • Sector: Publieke zaken
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

TOPdesk is TOP!!!

Beoordeeld op 14-12-2023

Goede applicatie, met veel uitbreidingsmogelijkheden.

Goede applicatie, met veel uitbreidingsmogelijkheden.

Pluspunten

Eenvoudig in gebruik. Overzichtelijk dashboard.

Minpunten

Migraties naar ander OS is bij een complexe organisatie tijdrovend.

Antwoord van TOPdesk

Thank you Corjan for sharing your experience, compliments and feedback. We really appreciate it!
Best, Team TOPdesk

Natasja
Totaalscore
  • Sector: Overheidsadministratie
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Goed pakket

Beoordeeld op 14-12-2023

Pluspunten

Goed systeem om je incidenten, meldingen en wijzigen te verwerken

Minpunten

Het inrichten van actiereeksen is wel een specifiek iets, dus soms lastig uit zoeken hoe dit werkt

Antwoord van TOPdesk

Thank you Natasja for sharing your expierience! We really appreciate it. If you can use some help with those action sequences don't hesitate to reach out to us.

Lydie
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Goed product

Beoordeeld op 14-12-2023

Pluspunten

De meeste modules zijn makkelijk in te richten

Minpunten

Wijzigingsbeheer. Verschillende manieren van afsluiten voor eenvoudige en uitgebreide wijziging

Antwoord van TOPdesk

Hallo Lydie,
Bedankt voor je review! Fijn dat je het inrichten van de meeste modules makkelijk vindt. Je feedback over het wijzigingsbeheer is genoteerd en wordt gewaardeerd. We zijn er altijd om je te helpen en te verbeteren.
Groeten, Team TOPdesk

Jasper
Totaalscore
  • Sector: Groothandel
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

TOPDesk Toppakket

Beoordeeld op 9-9-2022

Door alle IT aanvragen via TopDesk te laten verlopen hebben we bij IT inzicht gekregen in de...

Door alle IT aanvragen via TopDesk te laten verlopen hebben we bij IT inzicht gekregen in de support aanvragen die we binnenkrijgen en de hoeveelheid tijd die nodig is om ze op te lossen. Dit is erg waardevol voor onze organisatie.

Pluspunten

TOPDesk is wat mij betreft één van de fijnste ticket systemen waar ik mee heb gewerkt. Gebruikers kunnen eenvoudig tickets loggen, waarbij ze toch gedwongen worden de benodigde informatie mee te sturen. Daarnaast werkt de onderliggende workflow erg prettig om tickets te verdelen naar de juiste personen.

Minpunten

Kennisitems zijn niet altijd zichtbaar voor alle gebruikers. Het is mij niet duidelijk waarom dit onderscheid wordt gemaakt.

Antwoord van TOPdesk

Hello Jasper,

We appreciate your review! It's great to hear TOPdesk meets your needs with efficient ticketing and workflow distribution. We're addressing knowledge item visibility concerns for a better experience. Your feedback is valued!

Kind regards,

Team TOPdesk

Shani
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Functioneel registratie en raportage systeem

Beoordeeld op 1-12-2022

Zeer tevreden mee

Zeer tevreden mee

Pluspunten

Mogelijkheid voor web en desktop variantMogelijkheid voor raportage en analyse

Minpunten

Verschillende modules moeten appart gekocht worden.

Antwoord van TOPdesk

Hello Shani,

Appreciate your review! Glad you're satisfied with our functional registration and reporting system. Your feedback matters!

Kind regards,

Team TOPdesk

Lauri A.
Lauri A.
Totaalscore
  • Sector: Nutsbedrijven
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

TOPdesk is a good placeholder for tracking and maintaining customer updates & items in process

Beoordeeld op 30-4-2020

We use TOPdesk to maintain steps in our testing processes and to document those steps with the...

We use TOPdesk to maintain steps in our testing processes and to document those steps with the customer from beginning to close of the project.

My corporation wants to combine our incidents, which currently look like tabs on the screen, with more expansive features including reports so is moving from TOPdesk to Salesforce, which I have used in the past and is very different in its interface.

Pluspunten

It's a simple digital place to create "incidents" for each product test and maintain customer records per incident which can either be available to or hidden from the customer.

Minpunten

TOPdesk is limited in what kind of documentation it can hold. We cannot include and manipulate all the files we need to work with. It's a placeholder for items and info., not a space for working on them.

Antwoord van TOPdesk

Hi Lauri, thank you for your review! We really appreciate it.

The use case you are describing isn't our typical ITSM/ESM case we cater to so there might be a gap between what we offer and your needs. Moving forward to a better fit is the logical step. We hope this step towards Salesforce helps you out. Best of luck!

For ITSM/ESM support we're very happy to support you in any future needs. Thanks again.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Fondsenwerving
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Topdesk has improved over the years.

Beoordeeld op 10-9-2019

All in all this is a sound product that gets the job done. As it is very configurable we have over...

All in all this is a sound product that gets the job done. As it is very configurable we have over the years automated al lot of services via the self-service portal.

Pluspunten

The self-service portal is very configurable. We have setup a nice look self-service portal that gets improved over time. Having used TD for many years, we have seen it grown over the years and like it.
The SSO option is available and as many people use it daily it is almost a must to use it. Setup of it was relatively easy.

Minpunten

We have a useability issue with Firefox and the operator console where an "X" character is not recognized. This will be solved by an update, but in the meantime it is annoying.
I don't like the default search option of "Fuzzy". I always use the quotes around a search term to disable that. I would like the default be changed or at least configurable.

Antwoord van TOPdesk

Thank you for taking the time to write this review. We hope to have you with us for many more years to come!

Mark
Totaalscore
  • Sector: Bankwezen
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

TOPdesk still on top?

Beoordeeld op 3-1-2024

Although TOPdesk offers everything you would expect from an ITSM tool, and has proven itself over...

Although TOPdesk offers everything you would expect from an ITSM tool, and has proven itself over the years, i feel like it has been surpassed by their competitors, which offer a more modern experience for both users and administrators.

Pluspunten

TOPdesk has been one of the most used tools of its kind for quite some time, and offers all functionality that you would expect.

Minpunten

The look and feel of TOPdesk are not as up to date as their more modern competitors.

Antwoord van TOPdesk

Hey Mark,
Thank you for sharing your thoughts! We're glad to hear that you appreciate the functionality of TOPdesk. Your feedback about the look and feel of our platform is noted. We're always aiming for improvement and a more modern experience is definitely on our radar.
We understand that competition is fierce and we're committed to keep evolving to meet and exceed expectations. Your feedback is incredibly valuable in this process.
Best, Team TOPdesk

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Having used many CAFM system's this is certainly the best software and comes with excellent...

Beoordeeld op 29-1-2018

na

na

Pluspunten

Easy and intuitive to use, easy to model for your needs, with many modules available. Can be used across the business Function: IT, HR, Admin, Soft FM, Hard FM and with excellent asset management, room bookings and reception services. The Help Line staff go out of their way to support. Mobilisations or start up Help Desks are also supported with excellent consultants that lead a team through the setup up and training. The Workaid module allows two way communication directly with suppliers and sub contractors whether they have TopDesk or not. Regular seminars/conferences held to address innovation and to allow networking across different business sectors to allow best practice to promulgate.

Antwoord van TOPdesk

Thank you! Great to read you experience the ESM value we can offer to various departments.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Publieke zaken
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Everything you need voor your incident, change and problem processes

Beoordeeld op 9-4-2019

It has streamlined our incident process and allowed us to have strict control over our service...

It has streamlined our incident process and allowed us to have strict control over our service level agreements

Pluspunten

Easy to create workflows so that you can follow a process from start to finish

Minpunten

No drag and drop for adding files to incidents

Antwoord van TOPdesk

Thank you very much for taking the time to post this review!

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

TopDesk is a ticket system that has very basic functionality.

Beoordeeld op 10-7-2018

Gets the job done, but lacks a lot of common features that other ticketing systems have out of the...

Gets the job done, but lacks a lot of common features that other ticketing systems have out of the box.

Pluspunten

TopDesk is actively developing its product which is awesome! It is a good ticket system that gets the job done. I have had very little down time.

Minpunten

They lack a lot of features and functionalities that I grew used to with our old ticketing system. Mass manipulation of tickets is lacking. you can only mark tickets as completed or closed in their system, you cannot transfer to a operator/operator group on mass, or mass categorize.

They only recently introduced a chat integration but you have to contract the chat service through a 3rd party so another cost.

Antwoord van TOPdesk

Sorry to hear you are having trouble with bulk updating. Perhaps this is something we could talk more about in a Dr. TOPdesk session! This is a free dedicated hour with an in-house TOPdesk consultant, where we can help you find a way around the issue and also show you some other cool TOPdesk tips and tricks. Get in touch if this is something you're interested in at https://www.topdesk.com/uk/dr-topdesk/.

By the way, we are always looking for your input to drive new functionality, so please don't hesitate to communicate your feature request to our product managers on the TOPdesk Innovation Platform (https://tip.topdesk.com/).

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Sport
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Great tool for big and busy businesses, to make sure every todo is being taken care of

Beoordeeld op 25-4-2018

Pluspunten

Managing tasks, getting things done and trusting your lists are a big part of why I like this. It offers so many functionalities and is still easy to learn. I also love that it's SaaS.

Minpunten

Although it's easy to learn, it's hard to master. We are missing some integrations, but we have yet to find a better software than this.

Antwoord van TOPdesk

Thank you for the great compliments and do please reach out to our support or consutancy guru's if we can assist in mastering the software.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Juridische dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Quality

Beoordeeld op 18-9-2018

from 1st visit to build to launch everything was so professional. Everyone I spoke to was an...

from 1st visit to build to launch everything was so professional. Everyone I spoke to was an excellent ambassador for the company.

Pluspunten

so easy to use.. have used servicenow/remedy etc and this has all of the functionality they have whilst being a lot more individually tailorable

Minpunten

nothing yet, we have been very happy with all aspects of the software

Antwoord van TOPdesk

Thank you for the great compliments and comparisons! We really appreciate it.

Estela
Estela
Totaalscore
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

its versatility and the quality of services

Beoordeeld op 6-4-2018

Pluspunten

Wow, a company like TOPdesk does not deserve anything other than good reviews, as a client I'm really satisfied, I'm sure that in the field of help desks stands out a lot and is one of the best, its versatility and the quality of services are indisputable.

Minpunten

I really do not have any complaints to give, on the contrary, only excellent comments, I'm very happy, 100% recommended.

Antwoord van TOPdesk

Thank you so much Estela. Compliments like these make our day!