NinjaOne

4,8 (236)
Schrijf een review!
De Gebruiksvriendelijkste Oplossing voor Unified IT-Operations

Totaalscore

4,8 /5
(236)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,7/5

97%
heeft deze app aanbevolen
Sorteren op

236 reviews

Fabian
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Uitstekende ervaring met NinjaOne

Beoordeeld op 13-8-2024

Uitstekend, zowel de werking van de applicatie als de support.

Uitstekend, zowel de werking van de applicatie als de support.

Pluspunten

Eerder dit jaar zijn wij overgestapt op NinjaOne en we zijn zeer tevreden met onze keuze. Het systeem is overzichtelijk en functierijk, waardoor we al onze klanten gemakkelijk via één portaal kunnen beheren. Een groot pluspunt is dat we ook (cloud)back-ups en beveiliging in hetzelfde overzichtelijke portaal kunnen bijhouden. De ondersteuning van NinjaOne is uitstekend; elke vraag wordt snel en effectief opgelost.

Minpunten

Tot op heden zijn we nog geen minpunten tegengekomen, alleen maar verbeteringen.

Overwogen alternatieven

N-sight

Redenen om voor NinjaOne te kiezen

We wouden een programma met meer overzicht en functies die aansloten op onze werkwijze.

Overgestapt van

Atera

Redenen om over te stappen op NinjaOne

Overzichtelijker en we werden gelijk vanaf het begin goed geholpen.
lucas
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Review Ninjaone

Beoordeeld op 19-8-2024

We zijn overgestapt van N-able RMM naar Ninja, het vorige product voldeed eigenlijk aan geen enkele...

We zijn overgestapt van N-able RMM naar Ninja, het vorige product voldeed eigenlijk aan geen enkele verwachting meer.
Elk alternatief was dus voor ons vooruitgang, uiteindelijk na 2 of 3 gesprekken met Lode besloten om het toch maar eens te gaan testen.
Hadden we het maar eerder gedaan.
Wat een verademing is dit pakket , automatiseringen zijn makkelijk, patching heeft weinig tot geen problemen en machines enrollen en update to date brengen is super gemakkelijk

Pluspunten

Proactieve monitoring
Kostenbesparing /efficiëntie
Schaalbaarheid
Securitytechnische eisen
Goed beheer op afstand
Goede automatiseringen

Minpunten

Startpagina niet in te richten.
Gezondheid apparaat met meer statussen definiëren

Overwogen alternatieven

Atera en SuperOps.ai

Redenen om voor NinjaOne te kiezen

EOL product , geen ondersteuning+ slecht werkende patching.

Overgestapt van

N-sight

Redenen om over te stappen op NinjaOne

Patching werkte niet 100 % in deze applicaties.
John
Totaalscore
  • Sector: Computernetwerken
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

NinjaOne als service voor u ook belangrijk is

Beoordeeld op 13-8-2024

Zeer tevreden over het product RMM en zijn nu ook bezig met de mobile device management, hebben een...

Zeer tevreden over het product RMM en zijn nu ook bezig met de mobile device management, hebben een mooi dashboard ontworpen met hulp van de support afdeling, en hebben ons oude ticketsysteem omgezet naar het ticketsysteem van NinjaOne.

Pluspunten

NinjaOne staat duidelijk voor Service en aftersales, en de servicedesk is pas tevreden als wij tevreden zijn. Heel erg fijn dat zij hun product ook echt optimaal willen laten gebruiken door de klant. Wanneer NinjaOne goede service verleent, dan kunnen wij dat ook naar onze klanten doen.

Minpunten

Ik kan niets bedenken. En als er iets zou zijn, dan wordt dit opgelost zover mogelijk door NinjaOne

Stefan
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Goede keuze voor MSP'ers die opzoek zijn naar een RMM oplossing

Beoordeeld op 12-8-2024

Persoonlijk contact is altijd goed. Denken mee in oplossingen. Actieve

Persoonlijk contact is altijd goed. Denken mee in oplossingen. Actieve

Pluspunten

De oplossing is erg compleet en actief in ontwikkeling. Documentatie is goed voor elkaar en de regelmatige updates bevatten veel nuttige zaken. Je ziet dit ook terug in een transparante roadmap.

Minpunten

Prijs kan voor startende MSP'ers aan de hoge kant zijn in vergelijking met andere oplossingen, maar de functionaliteit en actieve community maken dit goed.

Overwogen alternatieven

SuperOps.ai

Redenen om over te stappen op NinjaOne

Compleet product, goede ondersteuning, luisteren naar de gebruikers.
Divaldo
Divaldo
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Excellent remote IT management and monitoring platform

Beoordeeld op 11-2-2024

Pluspunten

One of the most complete solutions on the market, with excellent functionality and easy to use. Very easy for Device Management, Remote Support, IT Security. Excellent for improving the efficiency of the IT team and reducing costs.

Minpunten

It was difficult to start using because there was no price transparency, that is, they could very well make prices available without having to contact the company.

Andrew
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

NinjaOne is the NumberOne RMM for MSPs

Beoordeeld op 10-4-2024

Outstanding. I love NinjaOne and couldn't do my job efficiently without it.

Outstanding. I love NinjaOne and couldn't do my job efficiently without it.

Pluspunten

Ease of use, ease of deployment, the GUI is simple yet gives you everything you need at a glance, simple patching functionality and asset organisation. NinjaOne is incredible.

Minpunten

I honestly can't of any shortcomings of NinjaOne. It's an incredible product and must have for any MSP.

Ivy
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

It wasn't bad, but users bounced off it for interface reasons and support issues so we left

Beoordeeld op 6-9-2023

Overall it was ok. The software seemed like it was on its way, but the amount it cost had me...

Overall it was ok. The software seemed like it was on its way, but the amount it cost had me feeling like we were paying to be beta testers

Pluspunten

Cleanliness of design was nice. Actively developed

Minpunten

Things that were not present were described as forthcoming, but no roadmap at the time.

Ana
Totaalscore
  • Sector: Consumentenelektronica
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

NinjaOne helps me keep track of my tasks and stay on top of deadlines easily.

Beoordeeld op 9-8-2024

Pluspunten

The interface is user-friendly and the automation features save me time.

Minpunten

I wish there were more customization options for task organization and labeling.

Andrew
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

NinjaOne - NumberOne!

Beoordeeld op 6-10-2023

Ninja is one of if not the best platform I use daily. Of the 20-odd platforms and tools I regularly...

Ninja is one of if not the best platform I use daily. Of the 20-odd platforms and tools I regularly use, Ninja is the most user-friendly, robust, dynamic and comprehensive. If you're in the market for an RMM - Go with NinjaOne.

Pluspunten

Ninja RMM is so simply and straight forward to use, however is jam-packed with vital features any serious MSP utilises. I live in Ninja and would be hard-pressed to find a better tool to replace it.

Minpunten

The only issue I have come across is that I had a little bit of trouble changing the display mode. Such a minor, almost non-issue, that is how great this RMM is.

Micheal
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

NinjaOne Has Been a Reliable and Easy to Use Solution

Beoordeeld op 1-5-2024

Pluspunten

The capabilities of NinjaOne are excellent.
NinjaOne makes work easier for us.

Minpunten

I do not have dislikes for NinjaOne.
NinjaOne is superb.

Nyoro
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

NinjaOne Has Been an Effective IT Management Tool

Beoordeeld op 1-5-2024

Pluspunten

NinjaOne has been a superb IT management solution.
I like the reliability and ease of use of NinjaOne.

Minpunten

NinjaOne makes work easier.
No dislikes about NinjaOne.

Mark
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Product - Continuing to add features

Beoordeeld op 5-12-2023

Consolidating our tools and having a single pane of glass for our operations center to work from,...

Consolidating our tools and having a single pane of glass for our operations center to work from, no longer are we missing alerts because a monitoring page is minimized or covered by another one of our tools.

Pluspunten

As an MSP getting the tool deployed quickly, efficiently and leveraging the work we've put into our configuration has been a huge time savings.

Minpunten

The gap is being closed with every release, our biggest issue with MDM which we are looking forward to trying out soon.

Kagera
Totaalscore
  • Sector: Kantoorbenodigdheden
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

My Experience With NinjaOne

Beoordeeld op 30-4-2024

Pluspunten

The tool comes with great remote support features
It makes IT management easy

Minpunten

With NinjaOne, all has been seamless. It is affordable too.

Erik
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Best RMM so far

Beoordeeld op 13-8-2024

Pluspunten

Quickdeployment, easy to use, quick response on support questions, good boarding policy

Minpunten

Pricing not direct available only via accountmanager

yeong yik
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Ninja saves the day

Beoordeeld op 31-8-2023

Improve overall management of endpoints, centrally patch and deploy software within the same...

Improve overall management of endpoints, centrally patch and deploy software within the same platform.

Pluspunten

ease of use and support is responsive and prompt

Minpunten

there is anything that i can think of!!!

Overwogen alternatieven

ManageEngine Patch Manager Plus

Redenen om over te stappen op NinjaOne

having a trial on both product and the alternative product just could cut it, Ninja One is way better in terms of feature and ease of use.
Nick
Totaalscore
  • Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Must read for anyone exploring RMM options in the marketplace... Look no further!

Beoordeeld op 23-9-2020

The uncanny thing about how Ninja caught our eye is that the technical ability of the platform was...

The uncanny thing about how Ninja caught our eye is that the technical ability of the platform was the last thing that sealed the deal for us, it was our experience dealing with Ninja as a company that really won us over. Merely reading through Ninja's website and social media content made us feel as if they were speaking directly to us, they seemed to know the pain & struggles we were feeling with our incumbent and purportedly had the answer - we had a good feeling, but the proof would be in the pudding... I submitted a query via their website and awaited contact.

In the not too distant future I got a call from one of their Account Executives to follow up. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], (who I still deal with on a regular basis) from the outset knew that a deal of this size could be easily lost, so no pushy sales techniques or hard-play negotiations here. After about 2 months or so of discussions, technical demonstrations and aggressive testing by ourselves Ninja made us an offer. All I'll say is that they suggested a 12 month term, but we were that confident that we asked for longer.

Pluspunten

Having spoken to other Ninja partners that have similar numbers of devices under management we have all deployed ninja in vastly different ways so that it slots perfectly into our day to day operations, but unilaterally agree that Ninja's RMM is the best foundation we have found for our needs. Key to this being it's flexibility for you to adapt it, or to adjust your working processes to complement it. Day to day we see that the Ninja RMM causes us less work, updates are released without breaking features that worked before and in general we are a more efficient team because of it.

Minpunten

We were trying to replace an RMM system that we'd worked with for almost 8 years, it would be too easy to draw comparisons between the two. Short of the obvious learning curve associated with working within a new dashboard and the retraining of "muscle memory" for us, there aren't really any "cons" to speak of.

Ioan
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Migrating to NinjaOne was the best choice for our firm

Beoordeeld op 25-1-2022

We use a majority of the functionnalities (monitoring, scripting, remote control, update management)...

We use a majority of the functionnalities (monitoring, scripting, remote control, update management) on a daily basis, but still have the pleasant feeling of discovering new ways to deploy, retrieve information on the clients park and save time on time-consming tasks.

On the human level, discussing with the NinjaONe team has always been a real pleasure, as they are accessible, from the commercial team to the back office team (support & expert team) . After more than a year and a half working with their tool and having regular exchanges with the NinjaOne team, I have never experienced the classic and destestable one way relationship : provider to client. I can truly say that the relationship with the NinjaOne team represents a real collaboration between two companies.

Pluspunten

Compared to the RMM Platform we used for more than 4 years (which was a must in the market), I discovered with NinjaOne a complete tool bringing a real sense of modernity in this RMM sector. I'm still wondering how their team managed the difficult task of combinging a fully developed tool with and an interface easy to apprehend.

Minpunten

So many functionalities that it was sometimes frustrating for my team to figure out how to totally manage the tool.

Anthony
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The Best RMM pour IT

Beoordeeld op 8-11-2022

have up-to-date computer equipment, management of PC windows updatesnotification in case of PC...

have up-to-date computer equipment, management of PC windows updatesnotification in case of PC problems, automation of tasks (bitlocker, disk cleaning)

Pluspunten

Time saving, transparency towards the customer, ease of management of a computer park, proactivity

Minpunten

Integration with MalwaresBytes EDRPossibility to save Office 365view hp pc warrantiesView computer's network drives

Stephen
Totaalscore
  • Sector: Computernetwerken
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Reviews of product

Beoordeeld op 2-4-2024

Pluspunten

It's very easy to use it was. It was even easier to train somebody how to use it.

Minpunten

It could always be user-friendly or more. Also the price too

Sebastien
Totaalscore
  • Sector: Magazijnen/opslag
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Ninja is good quality product

Beoordeeld op 11-12-2023

Pluspunten

It's been 2 years that I am using Ninja. I changed job in that time span and ask to implement it in my new place and we did.

Minpunten

I think Ninja can add more support for network equipment: for example, rebooting switches would be convenient.

Tonia
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Ninja one review

Beoordeeld op 21-6-2023

This tool has changed how I run the network at several locations. It has made managing our network...

This tool has changed how I run the network at several locations. It has made managing our network much easier and the response time is much higher . I see issues before the end user even knows there is a problem.

Pluspunten

This tool has revolutionized my job. I can travel less and get more done, saving time and money.

Minpunten

None, I have not found any cons to this software yet.

Jose
Totaalscore
  • Sector: Religieuze instellingen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Could not think of a different solution

Beoordeeld op 1-5-2023

We were looking for a Remote access tool replacement, but encountered that NinjaOne's features will...

We were looking for a Remote access tool replacement, but encountered that NinjaOne's features will do other things we needed to resolve as well, like patch management and inventory.

Pluspunten

NinjaOne was extremely easy to setup and deploy within our organization. Using ESET to pus the installer, in a matter of minutes the computers were being populated in the dashboard.Easy to remote login to computers using either Splasdot, NinjaRemote or TeamViewer if you have the license to incorporate it. Installing/modifying programs, registry changes, ps scripts is very easy to do, and their knowledge base articles are very helpful

Minpunten

We have only used this platform for about 5 months, but have not encountered a problem that could be resolved.

Timothy
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Reliable remote management

Beoordeeld op 27-7-2023

Our experience with NinjaOne has been a positive one, the staff are all friendly and will ben over...

Our experience with NinjaOne has been a positive one, the staff are all friendly and will ben over backwards in trying to help you.

Pluspunten

NinjaOne's patch mangement is reliable and allowed us to streamline our software updates in a hybrid working environment.

Minpunten

The notifications telling users to reboot their machines after software updates has been called "Annoying" by our end users (it "nags" them every hour to reboot until they do so)

Anthony
Anthony
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Maandelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

IT professionals love it.

Beoordeeld op 20-6-2023

Pluspunten

Offers a variety of features.Has a sleek modern UI.It enables your IT team to resolve tickets efficiently.Best suited for managed service providers and small IT departments.

Minpunten

No pricing listed on the website.The functionality needs to be improved.

Ghassan
Ghassan
Totaalscore
  • Sector: E-learning
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Ninjaone makes IT more efficient and meets our requirements

Beoordeeld op 29-10-2022

NinjaOne is a good experience, with great staff, and good prices - always changing and evolving...

NinjaOne is a good experience, with great staff, and good prices - always changing and evolving products.With its ability to support a large number of computers while I am in my office, and its ability to proactively and reliably manage the infrastructure of our client's network, I consider it my right hand in my dealings with my clients and it has saved me the time to go to the client site, which I invested by adding more clients.Most importantly, I am a fan of working from home and social distancing to prevent some diseases.as well as the automation of the program Routine operations, are carried out without intrusiveness, which greatly improves work efficiencyNinja One customer support is provided by the help desk where they handle problems and help me reach my goal of serving my customers.

Pluspunten

Once you are logged in to the website, the website will take you through the basic setup of your account, client's account, etc. Then you will be able to start using NinjaOne and easily go to the settings page to further customize your work.I consider NinjaOne as my right hand, NinjaOne is distinguished with a distinctive interface and a reasonable price with its dependence on cloud storage, and the software installations and server restarts are some of our best uses, and I'll not forget to mention that NinjaOne has a great email alerts system.A good advantage to work while ensuring social distancing to reduce the chances of infection with corona

Minpunten

To fully work with NinjaOne and serve the customer will, I have to use software like TeamViewer or Splashtop. , which I find underestimated the degree of safety.