NinjaOne reviews
Totaalscore
Filteren op
Bedrijfsgrootte
Gebruikte tijd
236 reviews
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Uitstekende ervaring met NinjaOne
Beoordeeld op 13-8-2024
Uitstekend, zowel de werking van de applicatie als de support.
Uitstekend, zowel de werking van de applicatie als de support.
Pluspunten
Eerder dit jaar zijn wij overgestapt op NinjaOne en we zijn zeer tevreden met onze keuze. Het systeem is overzichtelijk en functierijk, waardoor we al onze klanten gemakkelijk via één portaal kunnen beheren. Een groot pluspunt is dat we ook (cloud)back-ups en beveiliging in hetzelfde overzichtelijke portaal kunnen bijhouden. De ondersteuning van NinjaOne is uitstekend; elke vraag wordt snel en effectief opgelost.
Minpunten
Tot op heden zijn we nog geen minpunten tegengekomen, alleen maar verbeteringen.
Overwogen alternatieven
N-sightRedenen om voor NinjaOne te kiezen
We wouden een programma met meer overzicht en functies die aansloten op onze werkwijze.Overgestapt van
AteraRedenen om over te stappen op NinjaOne
Overzichtelijker en we werden gelijk vanaf het begin goed geholpen.- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Review Ninjaone
Beoordeeld op 19-8-2024
We zijn overgestapt van N-able RMM naar Ninja, het vorige product voldeed eigenlijk aan geen enkele...
We zijn overgestapt van N-able RMM naar Ninja, het vorige product voldeed eigenlijk aan geen enkele verwachting meer.
Elk alternatief was dus voor ons vooruitgang, uiteindelijk na 2 of 3 gesprekken met Lode besloten om het toch maar eens te gaan testen.
Hadden we het maar eerder gedaan.
Wat een verademing is dit pakket , automatiseringen zijn makkelijk, patching heeft weinig tot geen problemen en machines enrollen en update to date brengen is super gemakkelijk
Pluspunten
Proactieve monitoring
Kostenbesparing /efficiëntie
Schaalbaarheid
Securitytechnische eisen
Goed beheer op afstand
Goede automatiseringen
Minpunten
Startpagina niet in te richten.
Gezondheid apparaat met meer statussen definiëren
Redenen om voor NinjaOne te kiezen
EOL product , geen ondersteuning+ slecht werkende patching.Overgestapt van
N-sightRedenen om over te stappen op NinjaOne
Patching werkte niet 100 % in deze applicaties.- Sector: Computernetwerken
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
NinjaOne als service voor u ook belangrijk is
Beoordeeld op 13-8-2024
Zeer tevreden over het product RMM en zijn nu ook bezig met de mobile device management, hebben een...
Zeer tevreden over het product RMM en zijn nu ook bezig met de mobile device management, hebben een mooi dashboard ontworpen met hulp van de support afdeling, en hebben ons oude ticketsysteem omgezet naar het ticketsysteem van NinjaOne.
Pluspunten
NinjaOne staat duidelijk voor Service en aftersales, en de servicedesk is pas tevreden als wij tevreden zijn. Heel erg fijn dat zij hun product ook echt optimaal willen laten gebruiken door de klant. Wanneer NinjaOne goede service verleent, dan kunnen wij dat ook naar onze klanten doen.
Minpunten
Ik kan niets bedenken. En als er iets zou zijn, dan wordt dit opgelost zover mogelijk door NinjaOne
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Goede keuze voor MSP'ers die opzoek zijn naar een RMM oplossing
Beoordeeld op 12-8-2024
Persoonlijk contact is altijd goed. Denken mee in oplossingen. Actieve
Persoonlijk contact is altijd goed. Denken mee in oplossingen. Actieve
Pluspunten
De oplossing is erg compleet en actief in ontwikkeling. Documentatie is goed voor elkaar en de regelmatige updates bevatten veel nuttige zaken. Je ziet dit ook terug in een transparante roadmap.
Minpunten
Prijs kan voor startende MSP'ers aan de hoge kant zijn in vergelijking met andere oplossingen, maar de functionaliteit en actieve community maken dit goed.
Overwogen alternatieven
SuperOps.aiRedenen om over te stappen op NinjaOne
Compleet product, goede ondersteuning, luisteren naar de gebruikers.- Sector: Consumentendiensten
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Excellent remote IT management and monitoring platform
Beoordeeld op 11-2-2024
Pluspunten
One of the most complete solutions on the market, with excellent functionality and easy to use. Very easy for Device Management, Remote Support, IT Security. Excellent for improving the efficiency of the IT team and reducing costs.
Minpunten
It was difficult to start using because there was no price transparency, that is, they could very well make prices available without having to contact the company.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
NinjaOne is the NumberOne RMM for MSPs
Beoordeeld op 10-4-2024
Outstanding. I love NinjaOne and couldn't do my job efficiently without it.
Outstanding. I love NinjaOne and couldn't do my job efficiently without it.
Pluspunten
Ease of use, ease of deployment, the GUI is simple yet gives you everything you need at a glance, simple patching functionality and asset organisation. NinjaOne is incredible.
Minpunten
I honestly can't of any shortcomings of NinjaOne. It's an incredible product and must have for any MSP.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
It wasn't bad, but users bounced off it for interface reasons and support issues so we left
Beoordeeld op 6-9-2023
Overall it was ok. The software seemed like it was on its way, but the amount it cost had me...
Overall it was ok. The software seemed like it was on its way, but the amount it cost had me feeling like we were paying to be beta testers
Pluspunten
Cleanliness of design was nice. Actively developed
Minpunten
Things that were not present were described as forthcoming, but no roadmap at the time.
- Sector: Consumentenelektronica
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
NinjaOne helps me keep track of my tasks and stay on top of deadlines easily.
Beoordeeld op 9-8-2024
Pluspunten
The interface is user-friendly and the automation features save me time.
Minpunten
I wish there were more customization options for task organization and labeling.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
NinjaOne - NumberOne!
Beoordeeld op 6-10-2023
Ninja is one of if not the best platform I use daily. Of the 20-odd platforms and tools I regularly...
Ninja is one of if not the best platform I use daily. Of the 20-odd platforms and tools I regularly use, Ninja is the most user-friendly, robust, dynamic and comprehensive. If you're in the market for an RMM - Go with NinjaOne.
Pluspunten
Ninja RMM is so simply and straight forward to use, however is jam-packed with vital features any serious MSP utilises. I live in Ninja and would be hard-pressed to find a better tool to replace it.
Minpunten
The only issue I have come across is that I had a little bit of trouble changing the display mode. Such a minor, almost non-issue, that is how great this RMM is.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
NinjaOne Has Been a Reliable and Easy to Use Solution
Beoordeeld op 1-5-2024
Pluspunten
The capabilities of NinjaOne are excellent.
NinjaOne makes work easier for us.
Minpunten
I do not have dislikes for NinjaOne.
NinjaOne is superb.
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
NinjaOne Has Been an Effective IT Management Tool
Beoordeeld op 1-5-2024
Pluspunten
NinjaOne has been a superb IT management solution.
I like the reliability and ease of use of NinjaOne.
Minpunten
NinjaOne makes work easier.
No dislikes about NinjaOne.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great Product - Continuing to add features
Beoordeeld op 5-12-2023
Consolidating our tools and having a single pane of glass for our operations center to work from,...
Consolidating our tools and having a single pane of glass for our operations center to work from, no longer are we missing alerts because a monitoring page is minimized or covered by another one of our tools.
Pluspunten
As an MSP getting the tool deployed quickly, efficiently and leveraging the work we've put into our configuration has been a huge time savings.
Minpunten
The gap is being closed with every release, our biggest issue with MDM which we are looking forward to trying out soon.
- Sector: Kantoorbenodigdheden
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
My Experience With NinjaOne
Beoordeeld op 30-4-2024
Pluspunten
The tool comes with great remote support features
It makes IT management easy
Minpunten
With NinjaOne, all has been seamless. It is affordable too.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Best RMM so far
Beoordeeld op 13-8-2024
Pluspunten
Quickdeployment, easy to use, quick response on support questions, good boarding policy
Minpunten
Pricing not direct available only via accountmanager
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Ninja saves the day
Beoordeeld op 31-8-2023
Improve overall management of endpoints, centrally patch and deploy software within the same...
Improve overall management of endpoints, centrally patch and deploy software within the same platform.
Pluspunten
ease of use and support is responsive and prompt
Minpunten
there is anything that i can think of!!!
Overwogen alternatieven
ManageEngine Patch Manager PlusRedenen om over te stappen op NinjaOne
having a trial on both product and the alternative product just could cut it, Ninja One is way better in terms of feature and ease of use.- Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Must read for anyone exploring RMM options in the marketplace... Look no further!
Beoordeeld op 23-9-2020
The uncanny thing about how Ninja caught our eye is that the technical ability of the platform was...
The uncanny thing about how Ninja caught our eye is that the technical ability of the platform was the last thing that sealed the deal for us, it was our experience dealing with Ninja as a company that really won us over. Merely reading through Ninja's website and social media content made us feel as if they were speaking directly to us, they seemed to know the pain & struggles we were feeling with our incumbent and purportedly had the answer - we had a good feeling, but the proof would be in the pudding... I submitted a query via their website and awaited contact.
In the not too distant future I got a call from one of their Account Executives to follow up. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], (who I still deal with on a regular basis) from the outset knew that a deal of this size could be easily lost, so no pushy sales techniques or hard-play negotiations here. After about 2 months or so of discussions, technical demonstrations and aggressive testing by ourselves Ninja made us an offer. All I'll say is that they suggested a 12 month term, but we were that confident that we asked for longer.
Pluspunten
Having spoken to other Ninja partners that have similar numbers of devices under management we have all deployed ninja in vastly different ways so that it slots perfectly into our day to day operations, but unilaterally agree that Ninja's RMM is the best foundation we have found for our needs. Key to this being it's flexibility for you to adapt it, or to adjust your working processes to complement it. Day to day we see that the Ninja RMM causes us less work, updates are released without breaking features that worked before and in general we are a more efficient team because of it.
Minpunten
We were trying to replace an RMM system that we'd worked with for almost 8 years, it would be too easy to draw comparisons between the two. Short of the obvious learning curve associated with working within a new dashboard and the retraining of "muscle memory" for us, there aren't really any "cons" to speak of.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Migrating to NinjaOne was the best choice for our firm
Beoordeeld op 25-1-2022
We use a majority of the functionnalities (monitoring, scripting, remote control, update management)...
We use a majority of the functionnalities (monitoring, scripting, remote control, update management) on a daily basis, but still have the pleasant feeling of discovering new ways to deploy, retrieve information on the clients park and save time on time-consming tasks.
On the human level, discussing with the NinjaONe team has always been a real pleasure, as they are accessible, from the commercial team to the back office team (support & expert team) . After more than a year and a half working with their tool and having regular exchanges with the NinjaOne team, I have never experienced the classic and destestable one way relationship : provider to client. I can truly say that the relationship with the NinjaOne team represents a real collaboration between two companies.
Pluspunten
Compared to the RMM Platform we used for more than 4 years (which was a must in the market), I discovered with NinjaOne a complete tool bringing a real sense of modernity in this RMM sector. I'm still wondering how their team managed the difficult task of combinging a fully developed tool with and an interface easy to apprehend.
Minpunten
So many functionalities that it was sometimes frustrating for my team to figure out how to totally manage the tool.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
The Best RMM pour IT
Beoordeeld op 8-11-2022
have up-to-date computer equipment, management of PC windows updatesnotification in case of PC...
have up-to-date computer equipment, management of PC windows updatesnotification in case of PC problems, automation of tasks (bitlocker, disk cleaning)
Pluspunten
Time saving, transparency towards the customer, ease of management of a computer park, proactivity
Minpunten
Integration with MalwaresBytes EDRPossibility to save Office 365view hp pc warrantiesView computer's network drives
- Sector: Computernetwerken
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Reviews of product
Beoordeeld op 2-4-2024
Pluspunten
It's very easy to use it was. It was even easier to train somebody how to use it.
Minpunten
It could always be user-friendly or more. Also the price too
- Sector: Magazijnen/opslag
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Ninja is good quality product
Beoordeeld op 11-12-2023
Pluspunten
It's been 2 years that I am using Ninja. I changed job in that time span and ask to implement it in my new place and we did.
Minpunten
I think Ninja can add more support for network equipment: for example, rebooting switches would be convenient.
- Sector: Management non-profit organisaties
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Ninja one review
Beoordeeld op 21-6-2023
This tool has changed how I run the network at several locations. It has made managing our network...
This tool has changed how I run the network at several locations. It has made managing our network much easier and the response time is much higher . I see issues before the end user even knows there is a problem.
Pluspunten
This tool has revolutionized my job. I can travel less and get more done, saving time and money.
Minpunten
None, I have not found any cons to this software yet.
- Sector: Religieuze instellingen
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Could not think of a different solution
Beoordeeld op 1-5-2023
We were looking for a Remote access tool replacement, but encountered that NinjaOne's features will...
We were looking for a Remote access tool replacement, but encountered that NinjaOne's features will do other things we needed to resolve as well, like patch management and inventory.
Pluspunten
NinjaOne was extremely easy to setup and deploy within our organization. Using ESET to pus the installer, in a matter of minutes the computers were being populated in the dashboard.Easy to remote login to computers using either Splasdot, NinjaRemote or TeamViewer if you have the license to incorporate it. Installing/modifying programs, registry changes, ps scripts is very easy to do, and their knowledge base articles are very helpful
Minpunten
We have only used this platform for about 5 months, but have not encountered a problem that could be resolved.
- Sector: Schoolleiding
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Reliable remote management
Beoordeeld op 27-7-2023
Our experience with NinjaOne has been a positive one, the staff are all friendly and will ben over...
Our experience with NinjaOne has been a positive one, the staff are all friendly and will ben over backwards in trying to help you.
Pluspunten
NinjaOne's patch mangement is reliable and allowed us to streamline our software updates in a hybrid working environment.
Minpunten
The notifications telling users to reboot their machines after software updates has been called "Annoying" by our end users (it "nags" them every hour to reboot until they do so)
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Maandelijks Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
IT professionals love it.
Beoordeeld op 20-6-2023
Pluspunten
Offers a variety of features.Has a sleek modern UI.It enables your IT team to resolve tickets efficiently.Best suited for managed service providers and small IT departments.
Minpunten
No pricing listed on the website.The functionality needs to be improved.
- Sector: E-learning
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Ninjaone makes IT more efficient and meets our requirements
Beoordeeld op 29-10-2022
NinjaOne is a good experience, with great staff, and good prices - always changing and evolving...
NinjaOne is a good experience, with great staff, and good prices - always changing and evolving products.With its ability to support a large number of computers while I am in my office, and its ability to proactively and reliably manage the infrastructure of our client's network, I consider it my right hand in my dealings with my clients and it has saved me the time to go to the client site, which I invested by adding more clients.Most importantly, I am a fan of working from home and social distancing to prevent some diseases.as well as the automation of the program Routine operations, are carried out without intrusiveness, which greatly improves work efficiencyNinja One customer support is provided by the help desk where they handle problems and help me reach my goal of serving my customers.
Pluspunten
Once you are logged in to the website, the website will take you through the basic setup of your account, client's account, etc. Then you will be able to start using NinjaOne and easily go to the settings page to further customize your work.I consider NinjaOne as my right hand, NinjaOne is distinguished with a distinctive interface and a reasonable price with its dependence on cloud storage, and the software installations and server restarts are some of our best uses, and I'll not forget to mention that NinjaOne has a great email alerts system.A good advantage to work while ensuring social distancing to reduce the chances of infection with corona
Minpunten
To fully work with NinjaOne and serve the customer will, I have to use software like TeamViewer or Splashtop. , which I find underestimated the degree of safety.