Virtuagym

Alles-in-één software voor sportschoolbeheer

Totaalscore

3,9 /5
(253)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,7/5
Functies
3,8/5
Gebruiksgemak
3,8/5
Klantenondersteuning
3,9/5

72%
heeft deze app aanbevolen
Sorteren op

253 reviews

Tim
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Virtuagym helpt me een goede dienst te kunnen leveren.

Beoordeeld op 24-6-2023

Ik ben er tevreden met hoe virtuagym zich heeft ontwikkeld, de klantenservice is serieus geworden...

Ik ben er tevreden met hoe virtuagym zich heeft ontwikkeld, de klantenservice is serieus geworden en helpt goed. Dit was vroeger wel anders. De applicatie werkt fijn, duidelijk voor leden en coaches. Ik ben over het algemeen erg tevreden.

Pluspunten

Het werkt heel makkelijk, voor zowel de coaches als de leden die gebruik maken van de app.

Minpunten

Dat je maaltijdplannen er wel voor weken in kan zetten, maar als je het eruit wilt halen moet dit per dag en dat duurt veel te lang. Terwijl bij een trainingschema deze er wel met 1 druk op de knop uit te halen is.

Jinnah
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Top service, eenvoudig in gebruik

Beoordeeld op 10-4-2024

Vanaf het begin is er goede service aangeboden. Het is super om zo'n begeleiding te krijgen bij het...

Vanaf het begin is er goede service aangeboden. Het is super om zo'n begeleiding te krijgen bij het opzetten van ons systeem. Ingewikkeld of niet, ze kijken altijd naar de mogelijkheden.

Het systeem is ook makkelijk in gebruik, dit krijgen wij dan ook meerdere keren teruggekoppeld vanuit onze klanten. ''Wat fijn dat wij bij het maken van één of meerdere afspraken een bevestiging op de mail hiervan ontvangen. Ook annuleringen zijn terug te zien en daardoor kunnen wij zelf terugzien wanneer we wel en niet geweest zijn bij jullie.''

Verder is het financiële gedeelte ook eenvoudig en overzichtelijk. Je ziet precies wat er binnenkomt, nog moet ontvangen of waar je nog actie in moet ondernemen. Je kunt het inrichten zoals je zelf wenst. Zo heb je een goed overzicht hoe je ervoor staat!

Als laatste wil ik toevoegen dat het zeker een verrijking is voor je bedrijf en raad ik iedereen aan hier gebruik van te maken!

Pluspunten

Het is zeker een verrijking is voor je bedrijf en raad ik iedereen aan hier gebruik van te maken!

Minpunten

Het is prijzig maar daarentegen krijg je wel waar voor je geld. Dus minpunt..., het is maar hoe je het bekijkt!

Menno
Menno
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Gebruiksvriendelijk en brengt automatiseringen met zich mee.

Beoordeeld op 27-9-2022

Facturatie, klantenbestand en incasso's. Overzichtelijk en neemt zoveel tijd weg.

Facturatie, klantenbestand en incasso's. Overzichtelijk en neemt zoveel tijd weg.

Pluspunten

De databank van oefeningen. Het is erg uitgebreid! De app is mooi en overzichtelijk en je kan vrijwel alles meten. Ideaal voor coaching idem PT. De leden admin is een pluspunt alles is geautomatiseerd. Dat neemt enorm veel tijd weg. Af en toe even controleren eens in de week en je bent good to go.

Minpunten

Wellicht de lidmaatschappen instellen. Je moet goed opletten wat je doet. Tevens als iemand stopt moet je kijken dat niet ineens nog een pro forma erin wordt gezet. Maar dit moet je even doorhebben. Voorderest geen aanmerkingen.

Ruurd
Totaalscore
  • Sector: Sport
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Mooie app en gebruiksinterface!

Beoordeeld op 4-1-2024

Prima ervaring, waar altijd haken en ogen aan zitten.

Prima ervaring, waar altijd haken en ogen aan zitten.

Pluspunten

Persoonlijke app, inmiddels goed en snel contact met directe vertegenwoordiger.
Gebruiksgemak steeds beter!

Minpunten

Prijs is erg hoog, waar andere aanbieders hetzelfde bieden voor minder hoog maandelijks bedrag.

Brandon
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Beste gym app

Beoordeeld op 2-2-2024

De ervaring met Virtuagym is positief. Altijd kijken wat zou een oplossing zijn voor als we vast...

De ervaring met Virtuagym is positief. Altijd kijken wat zou een oplossing zijn voor als we vast zatten.

Pluspunten

De functionaliteit om trainingsschema op te maken voor klanten, maak het zeer efficient voor ons als bedrijf maar ook de klant zelf.

Minpunten

Dat klanten niet zelf menus kunnen kiesen die wij als club maken. Met trainingsschema is dit wel mogelijk maar met voeding niet, dit zal het wel makkelijker maken met het begeleiden van klant. Want als club hoef je alleen maar te zorgen dan dat je zoveel mogelijk menus klaar heb staan en dat de klant zeld pak wat die lekker vind.

ward
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Gebruiksvriendelijk

Beoordeeld op 7-12-2023

Pluspunten

De agenda van virtuagym maakt het voor mij heel gemakkelijk. Vroeger hield ik alle abonnement manueel bij. Wanneer ik nu iemand boek worden er automatisch credits afgetrokken van hun account, die maakt het voor mij allemaal veel gemakkelijker en overzichtelijker.

Minpunten

Er is niet iets wat ik minder goed vind. Alleen gebruik ik persoonlijk minder de coaching module. Dit komt vooral door de manier waarop ikzelf training geef. Voor iemand die vooral op fitness gericht is, zal deze module heel veel voordelen bieden.

Bram
Totaalscore
  • Sector: Sport
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Virtuagym ervaring

Beoordeeld op 2-2-2024

Overal is het programma echt een aanrader! Zeker voor iedere sportschool of fitness coach is het...

Overal is het programma echt een aanrader! Zeker voor iedere sportschool of fitness coach is het een must

Pluspunten

Een super handig programma dat echt top werkt. Het is klantvriendelijk en bovenal gebruiksvriendelijk.

Minpunten

Soms werkt de mobiele app bij klanten niet helemaal lekker op het moment dat ze in het verleden ooit al een koppeling hebben gehad met Virtuagym

Hielke
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Ervaring van GO180

Beoordeeld op 21-12-2023

Na ruim 8 jaar gewerkt te hebben met Virtuagym is onze gevoel overall zeer positief. Naast de...

Na ruim 8 jaar gewerkt te hebben met Virtuagym is onze gevoel overall zeer positief. Naast de praktische kant en dag tot dag zaken, hebben wij de klantenservice ook altijd als zeer behulpzaam ervaren.

Pluspunten

Uitgebreide all-in software wat makkelijk en toegankelijk in gebruik is.

Minpunten

Specifieke programmering voor onze clubleden is helaas niet mogelijk.

Bernice
Totaalscore
  • Sector: Sport
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

fijne programma om mee te werken

Beoordeeld op 22-3-2024

al jaren maken wij gebruik van Virtuagym en zijn nog steeds erg tevreden.

al jaren maken wij gebruik van Virtuagym en zijn nog steeds erg tevreden.

Pluspunten

programma werkt fijn, is niet moeilijk in gebruik. makkelijk lessen te boeken voor leden en mooie lay-out.

Minpunten

het contact met de klantenservice. het duurt even voor je reactie krijgt.

Nick
Totaalscore
  • Sector: Sport
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Aanrader voor ook beginnende sport- en fitnessclubs

Beoordeeld op 26-7-2022

Gebruiksvriendelijk, uitstekende klantenservice en professioneel design en werking van de app is...

Gebruiksvriendelijk, uitstekende klantenservice en professioneel design en werking van de app is top!

Pluspunten

Alles is overzichtelijk, professioneel ingericht en de klantenservice is zeer klantvriendelijk. Weinig klantenservices kunnen hier tegen op. Bellen of mailen je terug met re-actieve service (nemen dus ook achteraf nog contact met je op als ze ergens niet uit komen)

Minpunten

Eerst kon je nog in het oude rooster (via je mobiel) klanten toevoegen aan een les, dit kan nou helaas niet meer en moet alles via de computer.

Thierry
Totaalscore
  • Sector: Sport
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Virtuagym heeft mijn sportschool naar een hoger niveau geholpen.

Beoordeeld op 30-1-2024

Pluspunten

Snelle klanten service en goede automatisering van diensten.

Minpunten

Kan er geen bedenken, ben zeer tevreden.

Lenny
Totaalscore
  • Sector: Sport
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Vele mogelijkheden!

Beoordeeld op 23-1-2024

Pluspunten

De mogelijkheden zijn eindeloos! Je kan alles kwijt in het systeem wat je wil en je kan alles bijhouden mbt de financieen.

Minpunten

Door de vele mogelijkheden zijn er soms vele stappen nodig om iets erin te kunnen zetten. Dit geld ook voor de klanten die credits kopen en dan moeten aanmelden etc. Er zouden wat minder proces stappen mogen zijn waardoor het gebruiksvriendelijker wordt.

Kristof
Totaalscore
  • Sector: Sport
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

De meest complete software voor fitness professionals

Beoordeeld op 24-2-2021

Pluspunten

Enorm uitgebreid wat betreft de functionaliteiten

Minpunten

Kwaliteit kent natuurlijk ook haar prijs

Antwoord van Virtuagym

Hi Kristof,

Bedankt voor de goede rating! We hopen op nog een mooie en lange samenwerking.

Groet,

Jeroen van Virtuagym
Customer Service manager

Tiba
Totaalscore
  • Sector: Sport
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Prettig gebruik en goede service

Beoordeeld op 11-4-2024

Ik gebruik Virtuagym voornamelijk voor het bijhouden van een klantenbestand, het maken van een...

Ik gebruik Virtuagym voornamelijk voor het bijhouden van een klantenbestand, het maken van een rooster en en aanmaken en versturen van facturen. Hierover ben ik zeer tevreden, en de service is goed en snel. De rest van de functies heb ik niet in gebruik, dus dan is het wel redelijk prijzig.

Pluspunten

Makkelijk facturen aanmaken en beheren
Overzichtelijk klanten beheren en aanmaken
Goede service
Veel mogelijkheden

Minpunten

Er zijn zo veel opties dat het niet altijd duidelijk is hoe alles werkt

Melvin
Totaalscore
  • Sector: Sport
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Goede begeleiding en een prima online omgeving

Beoordeeld op 14-9-2022

Pluspunten

Beschikking tot een app omgeving, gemakkelijk in het maken van trainings- en voedingsschema's.

Minpunten

Ik zou graag de mogelijkheid hebben om het platform nog meer naar mijn hand te zetten. Denk aan bijvoorbeeld instellingen om uit te kunnen schakelen dat klanten onze schema's kunnen uitprinten en verspreiden.

Angelo
Totaalscore
  • Sector: Professionele training en coaching
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Review

Beoordeeld op 14-9-2022

Klantenservice en support is uitstekend

Klantenservice en support is uitstekend

Pluspunten

Ik heb het nog niet veel gebruikt, maar de software is heel logisch ingericht waardoor het geen hogere wiskunde is om het onder de knie te krijgen

Minpunten

Ik ben net bezig dus ik heb nog geen nadelen ondervonden

Barthel
Totaalscore
  • Sector: Sport
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great support!

Beoordeeld op 26-7-2022

Pluspunten

Als ik een vraag heb over het systeem heb ik altijd binnen 24 uur reactie.

Minpunten

Soms is het lastig om een oefenprogramma aan te passen en de oefeningen samen te voegen.

Ramon
Totaalscore
  • Sector: Sport
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Top systeem!

Beoordeeld op 15-1-2024

Pluspunten

Het is erg makkelijk in gebruik, nooit storing en klantenservice helpt je graag!

Minpunten

Het is duur maar je krijgt wel waar voor je geld dus om het nou een nadeel te noemen…

Wendy
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Gebruiksvriendelijke software

Beoordeeld op 27-9-2022

Je Facturatie wordt voor een groot stuk vereenvoudigd. Je klantenbeheer is mooi gecentraliseerd. Je...

Je Facturatie wordt voor een groot stuk vereenvoudigd. Je klantenbeheer is mooi gecentraliseerd. Je krijgt mooie statistieken over de groei van de je bedrijf en je klantenbasis.

Pluspunten

Klantenbeheer en facturatie worden mooi overzichtelijk

Minpunten

Dat je een extra module nodig hebt en de kosten dus oplopen om je klanten zelf hun beurtenkaarten te laten aankopen. Beetje jammer aangezien je de kosten als starter natuurlijk nog wilt beperken.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Recreatieve faciliteiten en diensten
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

So much to offer

Beoordeeld op 4-12-2018

I enjoy using Virtuagym and so do my clients.

I enjoy using Virtuagym and so do my clients.

Pluspunten

I love how much the software has to offer! I wanted a software that does it all to automate some of the work. They have scheduling, coaching, exercises, nutrition, activity tracker, point of sale, online shop, challenges, etc. The customer service has been amazing!

Minpunten

Because it has so much to offer, it has been a bit overwhelming setting it up and learning. However they offer lots of training videos and 1-on-1 training, you just need to set time aside for that.

Antwoord van Virtuagym

Hi There!

Thanks for leaving such a wonderful review for Virtuagym!

We are glad that you are enjoying our product to take of your scheduling, coaching, exercises, nutrition, activity tracker, point of sale, online shop, challenges. It sounds like Virtuagym is taking care of some heavy lifting so that you can focus on making the world a healthier place! We work very diligently to give you the tools to do what you do best so I will pass your review along as it will provide our team with great encouragement to keep doing what they are doing.

I know you mentioned that because it is a lot to learn a new software that you have felt overwhelmed. Nonetheless, we are happy to be here with you and for you every step of the way. Just reach out, we are just an email away at [email protected] !

Thank you, once again, for your kind words.

Kelly
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great all-in-one software for managing clubs

Beoordeeld op 18-12-2021

Great support.

Great support.

Pluspunten

High functionality, great user experience/design

Minpunten

More options for reporting/analytics would be helpful.

Antwoord van Virtuagym

Dear Kelly,

Thank you for your time in rating Virtuagym.

We appreciate the confidence you have placed in us, and your feedback will be of course taken into consideration when deciding which features to add and improve to our system.

Please do not hesitate to share your further thoughts by emailing us at [email protected] and we will make sure to pass them over to our developers.

Team Virtuagym

Janine
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

DO NOT USE THIS SOFTWARE

Beoordeeld op 25-1-2020

Dealing with virtuagym has been an absolute nightmare. If I could give it less than zero stars, I...

Dealing with virtuagym has been an absolute nightmare. If I could give it less than zero stars, I would.

Pluspunten

The only positive thing about virtuagym is being able to put our company's circuits in the app for clients to use during open session. However, we were told that we'd be able to film and upload our own exercises and that has only worked once. I've spent HOURS editing and uploading videos only to have them not work. It's beyond frustrating. It took 3 weeks to hear back about this issue and all I received was "Currently, there is a bug that is affecting a few portals the same way and it is almost ready for deployment by our software developers." 6 weeks later and the videos still don't work.

Minpunten

Everything about this software is a joke. We've had countless issues dealing with them and little resolve. The biggest issue we've had is the "system" copying contracts and adding unpaid credits to client’s profiles. We've had over 130 credits applied which is over $10,000 worth of sessions. I work for a small business and if we hadn't noticed this, we would be out of business. We’ve had contracts ended and added by the “system” as well discounts being added or not removed. It takes days, sometimes weeks to hear back from anyone about anything. When they email asking if the “ticket” has been resolved and I say no, they close the ticket out and we never hear back from them regarding the issue. I’ve been asking for weeks to get a call with upper management for my boss to speak with someone and we finally got something worked out and the call was canceled and hour before it was supposed to happen. I would use extreme caution doing business with them. I was not a part of the company when we brought VirtuaGym on, but they must have a good sales team. However, that’s where it ends.

Antwoord van Virtuagym

Hello Janine,

We are of course very sorry to hear that you have had such an unfortunate experience. When dealing with software technology it is impossible to avoid bugs, issues, and glitches even for large companies like Google, Apple, Netflix, and Facebook. That, of course, does not make it any better for you as a business and can take away precious time and occasionally money.
Unfortunately some fixes take time, more time than desirable and the support team do their best to answer client queries in response to the problems.

It seems that in your case, the situation was not handled to your satisfaction and we would be happy to discuss it with you in further detail. Please email us at [email protected] and put reference code AH34431 in the subject line. We look forward to hearing from you!

Yormica
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Review of my experience with Virtuagym

Beoordeeld op 7-9-2021

AWESOME FROM DAY 1. I LOVE THAT I CAN SPEAK TO A LIVE REP. That's what sold me over other options.

AWESOME FROM DAY 1. I LOVE THAT I CAN SPEAK TO A LIVE REP. That's what sold me over other options.

Pluspunten

I like that I can add this as an additional option for my clients, especially because my business is already virtually based.

Minpunten

I do not like the credits. They can be a bit confusing to explain to a large base of clients.

Antwoord van Virtuagym

Dear Yormica,

Thank you for providing us with your valuable insight!

We're delighted to hear about your positive experience with us.

Please feel welcome to reach out to our support team at [email protected] so we can learn more about the difficulties you have experienced with the credits system and answer all of your questions.

Team Virtuagym

Jodie
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great Options and Features

Beoordeeld op 4-3-2020

Pluspunten

We wanted to set ourselves apart from all other Fitness Facilities in the area. Virtuagym gave us that ability. We were able to create and customize an App specific to our needs and have the ability to make changes as needed as we grow. I love that everything is in one place and we easily view sales and memberships.

Minpunten

Some of the functions are not as user friendly as others. There seems to be added steps that could be better set up especially in Point of Sale.
It was a learning curve to switch to a new system for us, but it seems to be working smoothly now.

Antwoord van Virtuagym

"Dear, Jodie

Thank you for your review,

We are glad to hear that Virtuagym has become such a great asset to your business. We love the fact that you find our custom app a useful tool for your needs!

Your feedback is very valuable and we would like to hear more about those steps you consider unnecessary. Please email us at [email protected] using the code JA31136 in the subject line so we can set up a time to chat about your ideas and feedback. (remember, they are doing us a favor by spending their time on us to give us feedback, make it sound valuable to us as well)

Looking forward to hearing from you!

With warmest regards,

Your Virtuagym Family"

Eduardo
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

Good and Bad

Beoordeeld op 15-12-2021

The part that we really liked was the coach module. That's why we will keep our business partnership...

The part that we really liked was the coach module. That's why we will keep our business partnership.
I don't trust in the other parts, honestly, I don't recommend for a gym or studio.

Pluspunten

Coach Module (just the program part), I would say that customer centre a few times did a good job.

Minpunten

Finances, Schedule, Clint's Session Control (this part was horrible), Analytics never worked.

Antwoord van Virtuagym

Dear Eduardo,

Thank you for sharing this with us.

We are very happy to hear you are pleased with our coaching module.

Nevertheless, our team is continuously working on improving our product, and this is why we will be glad to learn more about your experience with the schedule and the financial portion of the system. If you agree, please email us at [email protected] to discuss this matter further.

Team Virtuagym