OneDesk

Software voor helpdeskbeheer en projectmanagement in één toepassing.

Totaalscore

4 /5
(3)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,5/5
Functies
4/5
Gebruiksgemak
3/5
Klantenondersteuning
4/5

100%
heeft deze app aanbevolen

Filteren op

Totaalscore
Bedrijfsgrootte
Gebruikte tijd
Sorteren op

3 reviews

Bobby
Totaalscore
  • Sector: Overheidsadministratie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Beoordeeld op 8-5-2017

Rakesh
Totaalscore
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

Good solution to combine voice of the customer with product management

Beoordeeld op 4-5-2011

It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/

Pluspunten

For a first-time user of the product, I thought support was excellent

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Using as a service desk but unfortunately not the most ideal

Beoordeeld op 16-9-2022

Pluspunten

There is automated timesheet tracking for each tickets.

Minpunten

Price is quite steep if you pay monthly. It is also quite hard to interact with (from the user's feedback.)

Overwogen alternatieven

Jira