Efficy CRM reviews
Efficy CRM
Totaalscore
Filteren op
Bedrijfsgrootte
Gebruikte tijd
90 reviews
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
Beoordeling van Pieter van Hulst / Solid Services
Beoordeeld op 28-2-2022
De overgang naar het systeem vereist een andere manier van denken over de opslag en omgang met...
De overgang naar het systeem vereist een andere manier van denken over de opslag en omgang met data. Dit is een onderdeel dat m.i. niet door alle medewerkers gelijk wordt opgepikt, waardoor weerstand ontstaat tegen het systeem.
Anderzijds hebben de positieve aspecten zoals hierboven genoemd wel de waarde van het systeem bewezen.
Pluspunten
Wat handig is, is dat informatie gemakkelijk met elkaar te koppelen is. Ook het delen van informatie is zeer gemakkelijk waardoor samenwerken efficiënt gaat. Ook de mogelijkheid overal de belangrijke data up tot date bij de hand te hebben is zeer positief. Daarnaast is het versie beheer van documenten eindelijk een keer goed geregeld. Het opzoeken van informatie kan op meerdere manieren en gaat snel.
Minpunten
Grootste nadelen zijn:
- de afhankelijkheid van de server. Als deze niet stabiel is zijn er verlies-uren.
- de app voor mobiele apparaten is niet handig te gebruiken. Ter plaatse een agenda (van anderen) raadplegen of documenten inzien is niet mogelijk of zeer omslachtig.
- de opslag van grote bestanden is niet mogelijk. dit leidt tot tijdverlies door de noodzaak bestanden op te knippen.
Antwoord van Efficy
Hi Pieter and dankje wel for your review
I'm sure it could help people to understand better our solution.
Concerning your difficulties with our tool, I'll make sure we follow your requests. For large files, I'll give you an advice. Don't use the drag & drop function, please use the old-fashioned briwser search. It may solve your issue . To continue this conversation further, do not hesitate to contact me directly [email protected]
Want ot know more tricks & tops, please feel free to attend our webinars https://www.efficy.com/nl/news-type/webinars-nl/
Have a nice day and thanks again
The Efficy team
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10
mijn ervaring met Efficy
Beoordeeld op 28-2-2022
hiervoor gebruikte we verkenner. Dat werkte een stuk gemakkelijker en was overzichtelijker.
hiervoor gebruikte we verkenner. Dat werkte een stuk gemakkelijker en was overzichtelijker.
Pluspunten
redelijk gemakkelijk om te gebruiken
documenten rechtstreeks per mail te versturen, indien mailadres ontvanger in Efficy bekend is
Minpunten
vooral gericht op verkoop
loopt wel eens vast
foto's moet je per stuk openen
telefonische hulplijn is slecht bereikbaar
mappen overzetten van verkenner niet mogelijk
indien het mailadres niet in Efficy staat, moet het te versturen document eerst in verkenner worden opgeslagen om het te kunnen versturen
Antwoord van Efficy
Hi Elon,
and thank you for your review.
Nice to see that you benefit a bit from Efficy.
Concerning your requests, I may have answer for some of them. Photos, don't forget you can use the Gallery view in your CRM, you'll see the pictures without haing to open each of them. Concerning folder, I'll get answers for you ;-) Don't hesitate to remind me, here's my address [email protected]. Sorry but Ik sprak geen nederlands but English should work
Talk to you soon
The Efficy Team
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
betrouwbare klanteninfo gestructureerd en gemakkelijk terug te vinden
Beoordeeld op 28-2-2022
alle klanteninfo kunnen we gestructureerd en gemakkelijk terugvinden
ook de realtime overzichten...
alle klanteninfo kunnen we gestructureerd en gemakkelijk terugvinden
ook de realtime overzichten zijn ontzettend praktisch
Pluspunten
stabiel, flexibel pakket waarin we alle klanteninfo gestructureerd kunnen bijhouden en ook gemakkelijk terugvinden
ook de realtime overzichten zijn ontzettend praktisch
Minpunten
drag & drop functies
meer rapporten maar wordt aan gewerkt
Antwoord van Efficy
Hi Dirk and thank you for your review,
Nice to read our solution makes your life easier
Nice to read that our teams are reactive too, and started working on your reports
See you soon Dirk
The Efficy Team
- Sector: Mediaproductie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10
goedkoop maar weinig standaard aangeboden martech integraties
Beoordeeld op 28-2-2022
klantcontact lossen we nu uiteraard op met efficy.
klantcontact lossen we nu uiteraard op met efficy.
Pluspunten
de prijs & projectmanagement combinatie.
Minpunten
slechte klantenservice, weinig martech -integraties die eigenlijk standaard zouden moeten zijn.
Antwoord van Efficy
Hi Xander and thank you for your comment.
We highly value feedback from the field and I'll forward it to our teams. It will help us to improve.
Concerning our MarTech integrations, there has been a big move lately with APSIS acquisition, a marketing automation platform. And we're planning to integrate completely this solution within our CRM. So, fasten your seatbelt, it will rock.
Thanks again and keep you posted
The Efficy Team
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
veel opties
Beoordeeld op 28-2-2022
Bij ons op kantoor was er soms te veel verspreiding van belangrijke documenten op verschillende...
Bij ons op kantoor was er soms te veel verspreiding van belangrijke documenten op verschillende plaatsen. Met dit programma weet iedereen waar wat terug te vinden is. Programma is dus tijdbesparend en ook bij verandering van het team kan iedereen gemakkelijk aan de juiste documenten.
Pluspunten
Er zijn zoveel mogelijkheden om de software toe te passen in je bedrijf. Handig om alles te bewaren in the cloud ipv op je pc in klassieke mapjes. Eenvoudig om samen te werken aan één project. Goed overzicht op de projecten
Minpunten
Doordat er zoveel functionaliteiten zijn is het wel belangrijk om vanuit je bedrijf een goede opleiding te krijgen om ten volle gebruik te kunnen maken van de software. Voor de pc gebruikers die iets minder vlot zijn kan dit wel een drempel zijn. Maar met goede instructies kan echt iedereen er mee aan de slag.
Antwoord van Efficy
Thank you for this review
As you say, it's really important to onboard your users in the best way you can.
Concerning CRM, success relies on too adoption by users. So, it's worth it to
invest time and energy on it.
Thanks again and see you on one of our events ;-)
The Efficy Team
- Sector: Managementconsulting
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Efficy CRM review obv 6 jaar ervaring
Beoordeeld op 28-2-2022
Pluspunten
- Project management
- Per klant kan een dossier opgesteld worden en kan je alle acties bijhouden
- Met de Flexmail integratie kan je email campagnes uitsturen
Minpunten
- Opleiding nodig om te kunnen werken met Efficy
Redenen om over te stappen op Efficy CRM
We hadden al het Efficy CRM platform, gemak voor de configuratie heeft de doorslag gegeven.Antwoord van Efficy
Hi Barbara,
And thank you for your comment.
It will even be easier in the future because we'll integrate completely a marketing automation solution within our CRM ;-) Thanks to APSIS' acquisition, a Swedish company.
Concerning training, you shoudl think about attending to our webinars. They'll be back very soon. These webinars are dedicated to our customers, and could give you some tricks & tips in your usage.
https://www.efficy.com/nl/news-type/webinars-nl/
Stay tuned then ;-)
The Efficy Team
- Sector: Informatiediensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10
Goede CRM maar niet geschikt als opleidingssoftware
Beoordeeld op 28-2-2022
Het beheren van onze klanten gebeurt via efficy. Het opvolgen van offertes gebeurt nu ook via...
Het beheren van onze klanten gebeurt via efficy. Het opvolgen van offertes gebeurt nu ook via efficy en loopt wel goed.
Pluspunten
De integratie met office is een groot voordeel, zodat je mails meteen kan opslaan in efficy. Het feit dat alle onderdelen in het programma aan elkaar kunnen gelinkt worden is ook een groot voordeel.
Minpunten
Het is en blijft een crm, er werd gekozen om onze noodzaak naar een nieuwe opleidingssoftware ook in efficy te laten ontwikkelen, maar dat is niet de juiste keuze geweest. Efficy kan niet bieden wat wij op dat gebied nodig hebben.
Antwoord van Efficy
Hi Lisa and thank you for your review
As you say our integration with Office is a huge advantage that makes every employee's lilfe easier. They fill in the CRM without notiing it almost.
Concerning your usage as a training software, I will dig into that a bit deeper and see what we could improve together. Do not hesitate to contact me directly on my address [email protected].
To follow-up then
The Efficy Team
- Sector: Chemicaliën
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Goede CRM en leuk om mee te werken
Beoordeeld op 28-2-2022
Pluspunten
Aanpasbaar aan noden
Cloud-based
Efficy team is super responsive
Minpunten
Veel tools op andere CRMs zijn indrukwekkend maar niet per se must-haves.
Antwoord van Efficy
Thank you Thomas for your comment!!
It's nice to see such reviews... I'll make sure our developemnt teams see that. They're always super happy to receive this kind of compliments :-)
Thanks again
The Efficy Team
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10
Ongeschikt wekelijks gebruik door een support specialist
Beoordeeld op 9-3-2022
Pluspunten
Ongetwijfeld combineert Efficy alle informatie van een klant die nuttig is voor sales doeleinden. Het vinden, aanpassen en gebruiken van deze informatie is niet intuïtief genoeg waardoor gebruikers die er niet dagelijks mee werken er minder goed mee uit de voeten kunnen.
Minpunten
Het vinden, aanpassen en gebruiken van informatie is niet intuïtief genoeg waardoor gebruikers die er niet dagelijks mee werken er minder goed mee uit de voeten kunnen.
Antwoord van Efficy
Hi Hiske,
And thank you for your review.
In order to onboard your users, we organize regularly webinars on our solutions. Do not hesitate to register.
See you soon online
The Efficy Team
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
Good integratienota with Office and emphasis om your OWN architecture
Beoordeeld op 6-2-2018
Pluspunten
Office integration , very good support: good value for money; easy to usean make your OWN sjablonen/formats
Minpunten
Some functionallity.
, wichbyou can very good imagine is not paossible:
Workkng With extern software is poor
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Must have for any small business!!
Beoordeeld op 15-7-2021
This product has greatly improved my organization with knowing who my clients are and what services...
This product has greatly improved my organization with knowing who my clients are and what services they need currently and in the future.
Pluspunten
This product is very easy to use and user friendly. You can set up anyway that will be useful for your business and clients.
Minpunten
I haven’t come across any areas that I feel should be improved. It is very easy to use and it helps me organize my clients that I deal with on a weekly basis.
Antwoord van Efficy
Hey Chris,
Thank you for your message. We care for our clients and this kind of messages is always nice to read ;-)
See you in one of our webinars
https://www.efficy.com/news-type/webinars/
or in our community
https://www.linkedin.com/company/efficy/
The Efficy team
- Sector: Chemicaliën
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
good system, but it can be better
Beoordeeld op 21-3-2017
Many choices you can make to handle Efficy, but this is also the problenm. i think there are too...
Many choices you can make to handle Efficy, but this is also the problenm. i think there are too many choices you can make.
I think the sync from excel to Efficy can be better.
Pluspunten
- fast
-
Minpunten
- too many choices, the persons that don't work as much with Efficy have problems where to find everything
- Load data from Excel to Efficy. I want a standard Excel form
- Mobile App
- Standard templete for letters
- Sector: Voedselproductie
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
EFFICY is an excellent CRM because it allows to have a clear vision of the business
Beoordeeld op 17-11-2017
Efficiency and organization of the sales department
Efficiency and organization of the sales department
Pluspunten
EFFICY is an excellent CRM software because it allows to have a clear vision of the current and future business. EFFICY is easy to use and very easy to understand. After use others CRM, for me EFFICY is a sofware efficent and easy to use for sales and purcharse departments.
- Sector: E-learning
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
" CRM is know a Children game "
Beoordeeld op 6-9-2022
I have a good experience and I rate it 9/10.
I have a good experience and I rate it 9/10.
Pluspunten
it was one the user-friendly software. We can easily manage our tasks through this tool.
The customer support team is always available for help and I'm so impressed by their developers.
This software also suggests and show some New option that is helpful in CRM.
Minpunten
Some options still need work like the customer data area and there is also an issue with some projects that are shown after it is complete.
If it was defined early so it was very easy and useful.
Antwoord van Efficy
Thanks Muhammad for your review.
always nice to read such comments :-) I'll forward to the team.
You should wait a bit longer and see what we're on right now, wtih our brand new version. It rocks!!
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
I'm working with this software for more than 1 year, mainly for follow-up customer informéation...
Beoordeeld op 11-5-2017
Pluspunten
I like layout of efficy, colors, notifications, possibility to synchronize outlook with efficy, and the possibility to save mails in efficy.
Minpunten
I don't like the fact we can't easily make simple "custom" as putting buttons (orverview, email,...), on customer front page , in the sequence we want.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
9 months experience
Beoordeeld op 14-1-2017
I discovered Efficy in March 2016, when I sold my startup to Efficy, and I am using it since. I was...
I discovered Efficy in March 2016, when I sold my startup to Efficy, and I am using it since. I was astonished by the range of features offered and the 'object' contextual approach. In Efficy, you connect the dots: documents, contacts, opportunities, ... everything is related and you get a clear vision of the data, you can analyse it and anticipate future decisions.
Pluspunten
Ease of use
Full features
Mobile experience
Gamification
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
Efficy CRM - a major competitive asset
Beoordeeld op 16-3-2017
I had the pleasure of using Efficy platform during several months, rummaging all the functionalities...
I had the pleasure of using Efficy platform during several months, rummaging all the functionalities to identify, extract and exploit the whole commercial and operational potential offered by Efficy CRM. In light of my experience, I can ensure that this tool, when used properly and integrated in a CRM strategy, represents a tremendous force and a substantial added value. We're far from an encoding tool. Totally customer-centric, Efficy CRM offers an instant 360° view, it allows to be extremely proactive and to make the difference towards customers. As collaborative tool, it allows to access and to share useful information at any time and from anywhere. It offers a number of practical and relevant links ans shortcuts, significantly decreasing wastes of time.
Efficy does a lot to continuously upgrade the tool, acting as an "agile partner" for its customers. In competitive or rapidly changing markets, this is certainly one of their main assets.
- Sector: Voedselproductie
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
I was part of the purchasing team for our new CRM and am very happy with our choice of Efficy...
Beoordeeld op 20-11-2017
Pluspunten
It has a very modern and fluid presentation and is was adapted very precisely to our needs. The 360 vision of the clients is a very powerfull tool and i couldn't
Minpunten
The only difficulty we had in the whole project was the formation. In part because we didn't understand fully the potential of the software and didn't allocate enough time for it. So a tip is not to neglect this point and listen carefully to Efficy's Team advice.
- Sector: Bouwmaterialen
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Extensive crm software with lots of flexibiliy
Beoordeeld op 28-5-2017
Better customer insights
Better customer insights
Pluspunten
Good value for money and lots of features. Efficy lets you manage your customer relation database extensively.
Minpunten
A bit technical for people who are not used to work with databases. Once you get the hang of it, everything works smoothly.
- Sector: Fabricage van elektrische/elektronische producten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10
non adapté à notre besoin
Beoordeeld op 28-2-2022
cet outil était un choix de notre direction mais il y a un décalage entre une CRM indépendant et un...
cet outil était un choix de notre direction mais il y a un décalage entre une CRM indépendant et un outil tel que nous en avons besoin au sein de notre équipe commerciale pour faire des offres et des commandes
Pluspunten
difficile d'intégrer votre outil d'autant que je n'étais pas demandeuse et qu'il est une contrainte supplémentaire dans mon quotidien
Minpunten
problème d'inter action avec notre outil habituel CEGID avec l'impératif de créer un compte d'abord dans INES avant de pouvoir faire une offre ou un suivi
Antwoord van Efficy
Bonjour Christine et merci pour votre commentaire.
C'est dommage que vous voyez le cRM comme une contrainte. Il devrait au contraire s'imposer à vous comme une aide quotidienne. Peut-être l'accompagnement n'a-t-il pas été fait correctement.
Concernant votre besoin avec CEGID, en avez-vous parlé avec votre administrateur ou notre support ? Ils pourraient peut-être vous aider.
Bonne journée
L'équipe Efficy
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Efficy
Beoordeeld op 28-2-2022
Bonne en Générale
Bonne en Générale
Pluspunten
La Simplicité d'utilisation et le contact facile.
Minpunten
Certaines choses prennent trop de temps à implémenter. J'attends toujours que mon agenda Outlook soit connecté à celui d'Efficy.
Antwoord van Efficy
Merci Morgane pour cette review
Ravie de voir que appréciez et la solution et les équipes
Concernant votre synchronisation, je vais voir de mon côté si je peux faire accélérer les choses. Je ne veux pas remuer le couteau dans la plaie, mais ça vous faciliterait tellement la vie !!! Voici mon adresse si vous voulez garder un lien direct [email protected].
Je vous tiens informée
L'équipe Efficy
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
Très customisable
Beoordeeld op 28-2-2022
Pluspunten
Efficy Corporate est un CRM très customisable, à la fois par paramétrage (sans connaissances techniques) mais également au travers de développements supplémentaires.
De plus, l'auto-hébergement est possible et donc assure que les données client restent dans le SI
Minpunten
Certaines fonctionnalités sont un peu vieillissantes et parfois mal documentées
Antwoord van Efficy
Salut Maël,
et merci pour ce commentaire.
Effectivement, les possibilités de customization de nos solutions sont un point fort hyper important. Cela nous permet de coller au maximum aux besoins de nos clients.
Pour la documentation, je vais revenir vers vous pour en savoir plus. Ce sera très utile pour les prochaines versions ;-)
À bientôt
L'équipe Efficy
- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
CRM efficace
Beoordeeld op 8-3-2022
Organisation des informations et mis à dispo pour tous les acteurs de l'entreprise.
Organisation des informations et mis à dispo pour tous les acteurs de l'entreprise.
Pluspunten
La possibilité de personnaliser facilement les champs.
Les requêtes puissantes.
Minpunten
La partie mobile n'est pas assez avancée (pas de photos en PJ d'un historique).
Antwoord van Efficy
Bonjour Tanguy
Et merci pour ce beau commentaire. Ca fera plaisir aux equipes de lire de tels retours !!
Concernant votre remarque sur la version mobile, je transfere a notre R&D, ils sont en train de travailler sur la prochaine version et de tels retours peuvent leur etre tres utiles.
a bientot
L'equipe Efficy
- Sector: Informatiediensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Bon rapport qualité / Prix
Beoordeeld op 28-2-2022
Gains de temps sur les proposition commerciale
Gains de temps sur les proposition commerciale
Pluspunten
Produit simple d'utilisation, support très réactif
Minpunten
Un point d'amélioration pour être mis sur la gestion de stock
Antwoord van Efficy
Bonjour Alexis et merci pour la review
Super de voir que vous soulignez la simplicité d'utilisation et la réactivité de nos équipes Support !!
Sur la gestion des stocks, j'en prends note et transmets à notre équipe R&D. N'hésitez pas à m'en dire plus en DM [email protected] pour orienter leur réflexion. Nous adorons avoir ce type de retour terrain à nous mettre sous la dent. Ça alimente grandement nos réflexions !!
Merci encore
L'équipe Efficy
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Base de données - Publications
Beoordeeld op 28-2-2022
Pluspunten
La fonctionnalité publications, très simple d'utilisation, la rapidité d'action. Maintenant, je n'utilise pas encore le programme à 100%
Minpunten
La base de données est tellement grande que lorsque l'on fait une recherche si on n'est pas assez précis, il y a beaucoup de résultat
Antwoord van Efficy
Merci Laurence pour ce commentaire qui fait plaisir à lire !!!!
C'est top de voir que vous appréciez la solution. Pour vous aider dans votre montée en compétence, je vous recommande de suivre la page webinars de notre site web. https://www.efficy.com/fr/news-type/webinars-fr/ Nous organisons régulièrement des présentations de mise à nouveau sur des sujets précis.
à bientôt en ligne alors ;-)
L'équipe Efficy