Findmyshift reviews

Totaalscore
Filteren op
Bedrijfsgrootte
Gebruikte tijd
1121 reviews
- Sector: Wijn en sterke drank
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Functioneert goed
Beoordeeld op 12-11-2024
Prima. Functionaliteiten, web en app werken goed.
Prima. Functionaliteiten, web en app werken goed.
Pluspunten
Functionaliteiten, web en app werken goed.
Minpunten
App had minder functionaliteiten dan web, maar dit is intussen aangepast.
- Sector: Beveiliging en opsporing
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Simpel in het gebruik
Beoordeeld op 15-5-2024
Over het algemeen ben ik tevreden en maak dagelijks gebruik van deze software
Over het algemeen ben ik tevreden en maak dagelijks gebruik van deze software
Pluspunten
Simpel in het gebruik
Gratis om te testen en voor kleine bedrijven
betaalbare software
Minpunten
Soms verspringt het rooster als er veel man op 1 dag ingepland staan
Max 500 users zonder maatwerk (ik heb net wat meer gebruikers)
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Fijne software met goede gebruiksvriendelijkheid
Beoordeeld op 25-6-2024
Pluspunten
Het grote voordeel is het zowel kunnen maken van roosters, het in- en uitklokken voor medewerkers en het daarna kunnen registreren van uren voor de verloning.
Minpunten
Het is vervelend dat alles in het Engels is. De rapportages zijn onoverzichtelijk. Het is lastig/niet mogelijk om een overzicht van alle verlofaanvragen te krijgen.
Verlof wordt tevens niet bijgehouden.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Eenvoudig te gebruiken groot in gemak
Beoordeeld op 15-5-2024
zeer eenvoudig te gebruiken en zeer gebruikvriendelijk
zeer eenvoudig te gebruiken en zeer gebruikvriendelijk
Pluspunten
minder loze personeelsuren, minder tijd kwijt aan inroosteren
Minpunten
geen implantatie met cao regelgeving met betrekking op inzet uren
- Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Goede hulp bij het plannen van personeel!
Beoordeeld op 16-4-2024
Pluspunten
Het gemak, werkt van beide kanten echt top.
Minpunten
Nergens negatieve punten wat mij betreft.
- Sector: Architectuur en planning
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Gemakkelijk hanteerbare software voor een transparante en gebruiksvriendelijke planningstool
Beoordeeld op 27-2-2023
Onze sector (archeologie) is afhankelijk van enerzijds de bouwsector en anderzijds het weer....
Onze sector (archeologie) is afhankelijk van enerzijds de bouwsector en anderzijds het weer. Dikwijls moeten we dagelijks de planning aanpassen om ervoor te zorgen dat projecten door kunnen gaan, of als projecten even stil komen te liggen. findmyshift is een uitstekende tool om dat te kunnen doen én ervoor te zorgen dat alle medewerkers continu inzichtelijk hebben waar zij ingepland zijn.
Pluspunten
eenvoudig aanpasbaar, gebruiksvriendelijk, gemakkelijke app
Minpunten
sorry, na 2 jaar gebruik nog niets tegengekomen... Voor ons bedrijf is dit een zeer goede tool
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Handig en niet te duur
Beoordeeld op 22-5-2023
Pluspunten
De prikklok is heel eenvoudig in gebruik .
Minpunten
Ik gebruik alleen het kloksysteem, maar ik moet voor alles betalen
- Sector: Bouwmaterialen
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Findmyshift
Beoordeeld op 21-3-2023
Een handig overzicht in verlof dagen. Een opvolging van ziekte dag en een overzichtelijke planning...
Een handig overzicht in verlof dagen. Een opvolging van ziekte dag en een overzichtelijke planning van de uurrooster is zeer handig. Ook het aanvragen van verlof in de app door de personeelsleden is een handig feature.
Pluspunten
Een mooi overzicht van planning en verlofdagen van onze werknemers.
Minpunten
Het inplannen van een kort verlof is niet handig. Een halve dag of 1u verlof is moeilijk te registreren.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Horecaplanning
Beoordeeld op 24-1-2023
Zichtbaarheid voor iedereen van de diensten en aanwezigen
Zichtbaarheid voor iedereen van de diensten en aanwezigen
Pluspunten
Makkelijk te implementeren, makkelijk te vullen en makkelijk/ goed (24/7) bereikbaar voor iedereen
Minpunten
Geen overzicht met namen op de diensten; alleen aantallenGeen mogelijkheid om afmeldingen te voorkomen op het laatste moment
- Sector: Beveiliging en opsporing
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Revieuw 2022
Beoordeeld op 21-11-2022
Heel postief
Heel postief
Pluspunten
Makkelijk in omgang, snel toegang en makkelijk uit te leggen.
Minpunten
Functies, mogelijkheden en diverse andere kleine dingen als reageren.
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Best tevreden
Beoordeeld op 7-3-2022
Pluspunten
Deze software is zeer dynamisch en vlot te gebruiken. ook handig dat er 'rollen' toe te wijzen zijn aan de gebruikers.
Minpunten
Het bewerken van de kleuren en lettertypes kan vlotter. Ook het bij voorbeeld "doorslepen" van activiteiten zou handiger zijn gezien veel blijft terugkomen binnen ons bedrijf.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Makkelijk in het gebuik
Beoordeeld op 7-6-2022
Wij zijn erg tevreden
Wij zijn erg tevreden
Pluspunten
Programma is gebruiksvriendelijk, voor planner als ook voor personeel. Heeft erg veel functies waardoor een juiste administratie is bij te houden op een makkelijke manier.
Voor personeel is het praktisch in gebruik. Zij kunnen makkelijk eigen voorkeuren aangeven.
Minpunten
Het schakelen tussen planning en overzicht van uren is wat tijdrovend wanneer er tussentijdse aanpassingen gedaan moeten worden.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Heel makkelijk te gebruiken
Beoordeeld op 15-7-2022
Pluspunten
Deze app is erg overzichtelijk en fijn te gebruiken voor de medewerkers.
Minpunten
Op het moment ben ik nog niks tegengekomen.
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Findmyshift meer dan alleen voor roosterplanning
Beoordeeld op 10-6-2022
wij gebruiken findmyshift om blokken van vaste werkzaamheden aan medewerkers toe te wijzen, geeft...
wij gebruiken findmyshift om blokken van vaste werkzaamheden aan medewerkers toe te wijzen, geeft erg veel rust bij de weekplanning
Pluspunten
schuiven met diensten door slepen over het scherm is erg prettig
Minpunten
dashboard is wennen bij switchen tussen sjabloon en planning

- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Have been using this software for three rosters for about 5 years
Beoordeeld op 9-1-2018
we manage rosters over 3 sits (soon to be 4). However the cost of paying for multiple rosters that...
we manage rosters over 3 sits (soon to be 4). However the cost of paying for multiple rosters that do not link to our paysystem is becoming prohibitive and we are actively looking for an integrated payroll / roster / timeclock package.
Pluspunten
easily accessible for staff, good visuals and easy to use. Some staff are abler to link to the phone calendars which is helpful
Minpunten
The phone app is not great for me so always use desktop version on my phone, which can be problematic. there should be a setting that forces automatic refresh as sometimes staff will be looking at a roster and not realise it has changed.
Antwoord van Findmyshift B.V.
Thanks for the review Finlay! Please get in touch with our support team so we can help find a solution for you to integrate your payroll with Findmyshift.
- Sector: Olie en energie
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Boon Energy
Beoordeeld op 18-11-2024
It has been a game changer for us there is no longer a disconnect from the office to the field.
It has been a game changer for us there is no longer a disconnect from the office to the field.
Pluspunten
Easy to edit and change on the fly with our fast changing environments.
Minpunten
Would like if there was an equipment function.
Overwogen alternatieven
TrelloRedenen om over te stappen op Findmyshift
Ease of editing and use able to shift on the fly- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Care Company Review
Beoordeeld op 28-1-2025
One of the best systems we have used as a company.
One of the best systems we have used as a company.
Pluspunten
The quick data it provides. You are able to run an array of reports quickly and efficiently.
Minpunten
How the subscriptions are set in stone. We would like to be able to be quote on having some features and removing others.
- Sector: Management non-profit organisaties
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10
Basic and serviceable rota system
Beoordeeld op 15-2-2024
Overall, I find the entire system to be challenging, both for the company and the employee.
Overall, I find the entire system to be challenging, both for the company and the employee.
Pluspunten
The customer service is super quick to respond via chat and is always a person, which is very helpful. Usually they can resolve the issue or I can figure out quickly that it's not possible to resolve the issue due to the limitations of the platform. It's also inexpensive compared to other rota systems we've looked at, so I suppose I would say it's value for money. However, I believe you are paying for what you get - a very basic and clunky rota system that is serviceable but not necessarily quality.
Minpunten
The pros listed above are the only two things I like about FMS, so that basically means the cons are everything else. I don't find it to be user friendly for the employee - meaning it is difficult to see your shift pattern, apply for available shifts. The mobile app is unusable and we have to tell employees to use the desktop site at all times, which many find annoying. There's also no way to advertise available shifts in the facility view, only via staff view which I find very strange. We don't use it for timekeeping because there's no function for staff to 'check in' like on other rota systems. We also can't use it for payroll because we have staff working at more than one pay rate, and to adjust this and make exceptions has to be done staff member by staff member. Perhaps it's not only FMS's limitations but the way we build our rota system - I will be upfront that I did not built the rota system, rather inherited it from previous managers.
- Sector: Beveiliging en opsporing
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Convenient
Beoordeeld op 11-12-2024
Great easy to use and navigate through. Staff have instant access to shifts at all times
Great easy to use and navigate through. Staff have instant access to shifts at all times
Pluspunten
Easy to use and navigate. Geo tagging is great as proof of attendance to clients
Minpunten
staff are able to deactivate the clock in/out photo feature
Overwogen alternatieven
GuardhouseRedenen om over te stappen op Findmyshift
costings were much lower and had all the features required- Sector: Supermarkten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
User friendly, minimal solution.
Beoordeeld op 2-12-2024
Very positive. I reccomend it to others.
Very positive. I reccomend it to others.
Pluspunten
Easy to use, intuitive, good price very customizable.
Minpunten
If I have to nitpick on something, I guess it is that the mobile interface isn't so easy to use when making a schedule but it does work.
Overwogen alternatieven
Microsoft ExcelRedenen om over te stappen op Findmyshift
It's like excel but super intuitive and minimal.- Sector: Public relations en communicatie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Review into Find My Shift
Beoordeeld op 9-12-2024
excellent product which is easy to use and understand
excellent product which is easy to use and understand
Pluspunten
It's really simple and easy to use, and easy to navigate and good to be able to colour code
Minpunten
Nothing really, it is a user friendly rostering software system
Overwogen alternatieven
HumanityRedenen om over te stappen op Findmyshift
This was easier to manage and could add more details into rosters- Sector: Diergeneeskunde
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Easy to use with app for staff
Beoordeeld op 4-11-2024
Pluspunten
Find my shift has a user friendly app for staff.
Minpunten
Unfortunately Find my Shift does not link to my payroll app.
Overwogen alternatieven
Employment HeroRedenen om over te stappen op Findmyshift
The cost of find my shift was more affordable then alternatives.- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Easy to navigate
Beoordeeld op 2-1-2025
staff and mangers find it easy to use at all times.
staff and mangers find it easy to use at all times.
Pluspunten
very easy to use would recommend to anyone
Minpunten
nothing its easy and handy for all to use
- Sector: Textiel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Easy to manage rota
Beoordeeld op 20-1-2025
Easy to use, helpful for staff to see when they are working and who with, easy for staff to book in...
Easy to use, helpful for staff to see when they are working and who with, easy for staff to book in holiday requests etc.
Pluspunten
It makes it easy to manage the shop rota and the app gives a helpful reminder to staff of their shifts.
Minpunten
We haven't had any problems / issues with it yet.
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Multi store - easy scheduling
Beoordeeld op 8-7-2024
Extremely easy for both employee and employer to se this app.
Extremely easy for both employee and employer to se this app.
Pluspunten
The easy scheduling and for stores across different provinces. The easy management of hours as per SA law. The overall costing of staff. The easy creating of outlets and staff. LOVE this app!
Minpunten
The rules (exceptions) that you need to write per employee and the fact that is does not incorporate holidays for other countries. The struggle to draw reports per different level