
Totaalscore
Filteren op
Bedrijfsgrootte
Gebruikte tijd
943 reviews
- Sector: Architectuur en planning
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Gemakkelijk hanteerbare software voor een transparante en gebruiksvriendelijke planningstool
Beoordeeld op 27-2-2023
Onze sector (archeologie) is afhankelijk van enerzijds de bouwsector en anderzijds het weer....
Onze sector (archeologie) is afhankelijk van enerzijds de bouwsector en anderzijds het weer. Dikwijls moeten we dagelijks de planning aanpassen om ervoor te zorgen dat projecten door kunnen gaan, of als projecten even stil komen te liggen. findmyshift is een uitstekende tool om dat te kunnen doen én ervoor te zorgen dat alle medewerkers continu inzichtelijk hebben waar zij ingepland zijn.
Pluspunten
eenvoudig aanpasbaar, gebruiksvriendelijk, gemakkelijke app
Minpunten
sorry, na 2 jaar gebruik nog niets tegengekomen... Voor ons bedrijf is dit een zeer goede tool
- Sector: Bouwmaterialen
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Findmyshift
Beoordeeld op 21-3-2023
Een handig overzicht in verlof dagen. Een opvolging van ziekte dag en een overzichtelijke planning...
Een handig overzicht in verlof dagen. Een opvolging van ziekte dag en een overzichtelijke planning van de uurrooster is zeer handig. Ook het aanvragen van verlof in de app door de personeelsleden is een handig feature.
Pluspunten
Een mooi overzicht van planning en verlofdagen van onze werknemers.
Minpunten
Het inplannen van een kort verlof is niet handig. Een halve dag of 1u verlof is moeilijk te registreren.
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Best tevreden
Beoordeeld op 7-3-2022
Pluspunten
Deze software is zeer dynamisch en vlot te gebruiken. ook handig dat er 'rollen' toe te wijzen zijn aan de gebruikers.
Minpunten
Het bewerken van de kleuren en lettertypes kan vlotter. Ook het bij voorbeeld "doorslepen" van activiteiten zou handiger zijn gezien veel blijft terugkomen binnen ons bedrijf.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Makkelijk in het gebuik
Beoordeeld op 7-6-2022
Wij zijn erg tevreden
Wij zijn erg tevreden
Pluspunten
Programma is gebruiksvriendelijk, voor planner als ook voor personeel. Heeft erg veel functies waardoor een juiste administratie is bij te houden op een makkelijke manier.
Voor personeel is het praktisch in gebruik. Zij kunnen makkelijk eigen voorkeuren aangeven.
Minpunten
Het schakelen tussen planning en overzicht van uren is wat tijdrovend wanneer er tussentijdse aanpassingen gedaan moeten worden.
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Handig en niet te duur
Beoordeeld op 22-5-2023
Pluspunten
De prikklok is heel eenvoudig in gebruik .
Minpunten
Ik gebruik alleen het kloksysteem, maar ik moet voor alles betalen
- Sector: Beveiliging en opsporing
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Revieuw 2022
Beoordeeld op 21-11-2022
Heel postief
Heel postief
Pluspunten
Makkelijk in omgang, snel toegang en makkelijk uit te leggen.
Minpunten
Functies, mogelijkheden en diverse andere kleine dingen als reageren.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Heel makkelijk te gebruiken
Beoordeeld op 15-7-2022
Pluspunten
Deze app is erg overzichtelijk en fijn te gebruiken voor de medewerkers.
Minpunten
Op het moment ben ik nog niks tegengekomen.
- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Findmyshift meer dan alleen voor roosterplanning
Beoordeeld op 10-6-2022
wij gebruiken findmyshift om blokken van vaste werkzaamheden aan medewerkers toe te wijzen, geeft...
wij gebruiken findmyshift om blokken van vaste werkzaamheden aan medewerkers toe te wijzen, geeft erg veel rust bij de weekplanning
Pluspunten
schuiven met diensten door slepen over het scherm is erg prettig
Minpunten
dashboard is wennen bij switchen tussen sjabloon en planning
- Sector: Recreatieve faciliteiten en diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Over het algemeen ben ik tevreden
Beoordeeld op 30-11-2023
Pluspunten
Fijn dat de medewerkers een eigen app krijgen waarbij een klokfunctie is geïntegreerd.
Minpunten
Niet gebruiksvriendelijk. Veel zoeken en weinig opties.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Horecaplanning
Beoordeeld op 24-1-2023
Zichtbaarheid voor iedereen van de diensten en aanwezigen
Zichtbaarheid voor iedereen van de diensten en aanwezigen
Pluspunten
Makkelijk te implementeren, makkelijk te vullen en makkelijk/ goed (24/7) bereikbaar voor iedereen
Minpunten
Geen overzicht met namen op de diensten; alleen aantallenGeen mogelijkheid om afmeldingen te voorkomen op het laatste moment
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Superb for ease of use and access
Beoordeeld op 20-4-2017
Adopted this to several businesses 4 years ago and have never looked back. Easy to use for me and...
Adopted this to several businesses 4 years ago and have never looked back. Easy to use for me and my staff. Ideal for holiday planning and planning rotas in advance
Pluspunten
Been using this since day one and have set it up for several different businesses, really easy to use and really efficient
Minpunten
Doesn't work well enough with i-devices which can be frustrating at times. If that was fixed it would all be brilliant
Antwoord van Findmyshift B.V.
Thanks for the Review Tony!
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Comprehensive but requires work
Beoordeeld op 10-2-2017
FindMyShift is excellent for getting everything done that you need - scheduling a lot of employees,...
FindMyShift is excellent for getting everything done that you need - scheduling a lot of employees, flexible and easy to change pay rates, reporting and budget views. I even use it as a notice board - part of employee shifts I can leave notes with instructions for my workers, which is excellent.
The downside, and what may eventually push me to another service, is that I make all of the shift changes myself. Employees email me when they'd like to swap shifts and unfortunately this leaves me at the center of an ever increasing employee base that needs me to make detailed changes.
There is a Timesheet feature but it seems pretty complicated and wouldn't serve our purposes, although I'm considering taking a third look at this to see if it's really not possible for us to use.
Antwoord van Findmyshift B.V.
Thanks for the review Alexander. Get in touch if you'd like us to walk you through the way swaps and timesheets work.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Good to use
Beoordeeld op 18-10-2023
We are satisfied
We are satisfied
Pluspunten
Easy to use, overall we do like it. We like the main page.
Minpunten
Nothing really. It's quite usable for what we need
- Sector: Restaurants
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10
Glitchy at times but nice product
Beoordeeld op 21-3-2023
I have to buy it because the owner requires we do but I find the product to be unreliable and...
I have to buy it because the owner requires we do but I find the product to be unreliable and glitchy
Pluspunten
Everyone can use their phone to clock in and out
Minpunten
It is a very glitchy app and most of the time my team can not sign in and out on it, or they do sign in but when they go to sign out it says they haven’t.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Good overall use for staff
Beoordeeld op 25-9-2023
Pluspunten
mobile access for staff. recording of staff holidays.
Minpunten
Would be helpful if there was a function that when making an amendment to someones shift it gives the option to map this change across the rota. Currently have to do it manually. also for staff to end holiday request it won't work form the app they have to use the desktop site
- Sector: Restaurants
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Excelent piece of software
Beoordeeld op 8-11-2023
It help us a lot in our day to day business
It help us a lot in our day to day business
Pluspunten
Easy to use and not expensive. Recommended.
Minpunten
Nothing really. Sometimes it freezes a bit.
- Sector: Bouwmaterialen
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Happy with Findmyshift
Beoordeeld op 21-11-2023
Very pleasant so far. Been a customer for 14 months now.
Very pleasant so far. Been a customer for 14 months now.
Pluspunten
Easily accessibility for the crew members
User friendly for scheduling and correcting times.
Minpunten
Sometimes the app won't connect ( on older devices ) not necessarily findmyshifts fault.
- Sector: Management non-profit organisaties
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Excellent Product, Low cost.
Beoordeeld op 9-11-2023
Excellent, great product and ease of use.
Excellent, great product and ease of use.
Pluspunten
Ease of use, Mobile App, Adaptability, Pricing.
Minpunten
Assigning standard hours to a staff member (contracted hours) with a count down of use.
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Find my shift running a hospitality team
Beoordeeld op 6-10-2023
Has made forming a rota much easier
Has made forming a rota much easier
Pluspunten
Clean look, easy for staff to see and get updates
Minpunten
Took a while to get used to but is great now.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Best software for staff Rotas!
Beoordeeld op 5-10-2023
It is very easy to use.
It is very easy to use.
Pluspunten
The design is not confusing and it is easy to see the shifts, I like how you can use filters and hide staff with no shifts.
Minpunten
Sometimes it is hard to hover over and publish the square but not very often, it may be due to poor internet connection.
- Sector: Facilitaire diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Easiest system to use and set up
Beoordeeld op 27-10-2020
Easy to use and set up.
Not tied into long contracts for a system that does not work for us (this...
Easy to use and set up.
Not tied into long contracts for a system that does not work for us (this is an issue we have had in the past).
Employees find it easy to use from their phones.
Pluspunten
Online tutorials are good but you need to set the time aside to work through as they can be long winded.
Easy to set up locations, employees and the copy and paste facilities are excellent. What use to take at least two days to complete now takes half a day.
Like the ability to see multiple weeks alongside each other.
Client decides how long they want to use the system for rather than being tied into software agreements that do not work for the client.
Minpunten
Find it over complicated to set the client charge out rate so cannot use the reports as we would like.
Antwoord van Findmyshift B.V.
Thanks for the review, Julie!
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Best addition to any business !
Beoordeeld op 24-11-2022
We have used Fingerpick My Shift for several years, no hesitation to keep renewing.
We have used Fingerpick My Shift for several years, no hesitation to keep renewing.
Pluspunten
Love the ease of scheduling shifts and for staff to request leave. Permissions allow you to streamline your scheduling options to your company needs.
Minpunten
No consolidation in reports in the hours section. When entering information into the notes section in employee details, when you update profile the information can sometimes disappear from the notes.
Overwogen alternatieven
ADP Workforce NowRedenen om over te stappen op Findmyshift
It was down to price and overall Find My Shift had what we needed.- Sector: Werving en selectie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Over all view
Beoordeeld op 13-3-2023
The experience has been fantastic, it has help us utilise our time in other area.
The experience has been fantastic, it has help us utilise our time in other area.
Pluspunten
The fact that all staff and the management team are able to communicate through the platform hence saving us a lot of time.
Minpunten
Clocking in and out still pose an issue for us, but with the help of your department, i think we can resolve it.
Overwogen alternatieven
PARiMRedenen om over te stappen op Findmyshift
We found it easy to use and allow for more staff to be added.- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Best value for money scheduling app out there! Simple but has all the features you need.
Beoordeeld op 3-1-2018
More efficient scheduling (than using Excel spreadsheets) - cost saving
Easy to manage staff...
More efficient scheduling (than using Excel spreadsheets) - cost saving
Easy to manage staff requests, holiday and time off
Pluspunten
We have been using findmyshift for scheduling in our business (hostel, 30 employees) for a year now - having previously only used excel spreadsheets for our rota. This software has helped us schedule more accurately according to our business level which helped us save hours as well as relieving our team during the busier periods. It's use is very straightforward and does pretty much anything you need it to with a bit of fiddling. The customer support team are very quick to respond to your queries with a live chat as well. On top of that it is pretty much the cheapest in it's category (compared to Deputy or WhenIWork) although it might not look as snazzy or have all the functionalities these have. We will definitely be continuing to use this software for the next year.
Can also connect to your google cal or ical which helped me personally organise my life better :)
Minpunten
It is a bit fiddly at times, and does seem more catered towards office businesses (9 to 6, Monday to Friday) than a 24 hours, 7 day a week business like ours.
The app (for phones, Android and Apple) is a great plus but could be improved upon - The way the shifts are displayed is not super clear, the filter is hit & miss, and how you navigate the app is not the best.
Antwoord van Findmyshift B.V.
Thanks for the review Cal!
- Sector: Horeca
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great value easy to use software
Beoordeeld op 31-3-2023
Very good software and easy to use. Saves time in quick payroll and holiday calculations and very...
Very good software and easy to use. Saves time in quick payroll and holiday calculations and very flexible.
Pluspunten
Shows shifts with costs instantly for admin users and makes payroll calculations easier than previous software.
Minpunten
Nothing bad in my time using the software. I've watched the training videos and found bits I didn't know it did, which make casual staff holiday pay calculations much easier for example.