Findmyshift

4,6 (1.121)
Schrijf een review!
Online personeelsplanning

Totaalscore

4,6 /5
(1.121)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,5/5

96%
heeft deze app aanbevolen
Sorteren op

1121 reviews

mark
Totaalscore
  • Sector: Wijn en sterke drank
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Functioneert goed

Beoordeeld op 12-11-2024

Prima. Functionaliteiten, web en app werken goed.

Prima. Functionaliteiten, web en app werken goed.

Pluspunten

Functionaliteiten, web en app werken goed.

Minpunten

App had minder functionaliteiten dan web, maar dit is intussen aangepast.

Jor
Totaalscore
  • Sector: Beveiliging en opsporing
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Simpel in het gebruik

Beoordeeld op 15-5-2024

Over het algemeen ben ik tevreden en maak dagelijks gebruik van deze software

Over het algemeen ben ik tevreden en maak dagelijks gebruik van deze software

Pluspunten

Simpel in het gebruik
Gratis om te testen en voor kleine bedrijven
betaalbare software

Minpunten

Soms verspringt het rooster als er veel man op 1 dag ingepland staan
Max 500 users zonder maatwerk (ik heb net wat meer gebruikers)

Monika
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Fijne software met goede gebruiksvriendelijkheid

Beoordeeld op 25-6-2024

Pluspunten

Het grote voordeel is het zowel kunnen maken van roosters, het in- en uitklokken voor medewerkers en het daarna kunnen registreren van uren voor de verloning.

Minpunten

Het is vervelend dat alles in het Engels is. De rapportages zijn onoverzichtelijk. Het is lastig/niet mogelijk om een overzicht van alle verlofaanvragen te krijgen.
Verlof wordt tevens niet bijgehouden.

Alex
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Eenvoudig te gebruiken groot in gemak

Beoordeeld op 15-5-2024

zeer eenvoudig te gebruiken en zeer gebruikvriendelijk

zeer eenvoudig te gebruiken en zeer gebruikvriendelijk

Pluspunten

minder loze personeelsuren, minder tijd kwijt aan inroosteren

Minpunten

geen implantatie met cao regelgeving met betrekking op inzet uren

Gerrit
Totaalscore
  • Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Goede hulp bij het plannen van personeel!

Beoordeeld op 16-4-2024

Pluspunten

Het gemak, werkt van beide kanten echt top.

Minpunten

Nergens negatieve punten wat mij betreft.

Elly
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Gemakkelijk hanteerbare software voor een transparante en gebruiksvriendelijke planningstool

Beoordeeld op 27-2-2023

Onze sector (archeologie) is afhankelijk van enerzijds de bouwsector en anderzijds het weer....

Onze sector (archeologie) is afhankelijk van enerzijds de bouwsector en anderzijds het weer. Dikwijls moeten we dagelijks de planning aanpassen om ervoor te zorgen dat projecten door kunnen gaan, of als projecten even stil komen te liggen. findmyshift is een uitstekende tool om dat te kunnen doen én ervoor te zorgen dat alle medewerkers continu inzichtelijk hebben waar zij ingepland zijn.

Pluspunten

eenvoudig aanpasbaar, gebruiksvriendelijk, gemakkelijke app

Minpunten

sorry, na 2 jaar gebruik nog niets tegengekomen... Voor ons bedrijf is dit een zeer goede tool

Jan
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Handig en niet te duur

Beoordeeld op 22-5-2023

Pluspunten

De prikklok is heel eenvoudig in gebruik .

Minpunten

Ik gebruik alleen het kloksysteem, maar ik moet voor alles betalen

Maarten
Totaalscore
  • Sector: Bouwmaterialen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Findmyshift

Beoordeeld op 21-3-2023

Een handig overzicht in verlof dagen. Een opvolging van ziekte dag en een overzichtelijke planning...

Een handig overzicht in verlof dagen. Een opvolging van ziekte dag en een overzichtelijke planning van de uurrooster is zeer handig. Ook het aanvragen van verlof in de app door de personeelsleden is een handig feature.

Pluspunten

Een mooi overzicht van planning en verlofdagen van onze werknemers.

Minpunten

Het inplannen van een kort verlof is niet handig. Een halve dag of 1u verlof is moeilijk te registreren.

Bianca
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Horecaplanning

Beoordeeld op 24-1-2023

Zichtbaarheid voor iedereen van de diensten en aanwezigen

Zichtbaarheid voor iedereen van de diensten en aanwezigen

Pluspunten

Makkelijk te implementeren, makkelijk te vullen en makkelijk/ goed (24/7) bereikbaar voor iedereen

Minpunten

Geen overzicht met namen op de diensten; alleen aantallenGeen mogelijkheid om afmeldingen te voorkomen op het laatste moment

Ceyda
Totaalscore
  • Sector: Beveiliging en opsporing
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Revieuw 2022

Beoordeeld op 21-11-2022

Heel postief

Heel postief

Pluspunten

Makkelijk in omgang, snel toegang en makkelijk uit te leggen.

Minpunten

Functies, mogelijkheden en diverse andere kleine dingen als reageren.

Yentl
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Best tevreden

Beoordeeld op 7-3-2022

Pluspunten

Deze software is zeer dynamisch en vlot te gebruiken. ook handig dat er 'rollen' toe te wijzen zijn aan de gebruikers.

Minpunten

Het bewerken van de kleuren en lettertypes kan vlotter. Ook het bij voorbeeld "doorslepen" van activiteiten zou handiger zijn gezien veel blijft terugkomen binnen ons bedrijf.

Ilona
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Makkelijk in het gebuik

Beoordeeld op 7-6-2022

Wij zijn erg tevreden

Wij zijn erg tevreden

Pluspunten

Programma is gebruiksvriendelijk, voor planner als ook voor personeel. Heeft erg veel functies waardoor een juiste administratie is bij te houden op een makkelijke manier.
Voor personeel is het praktisch in gebruik. Zij kunnen makkelijk eigen voorkeuren aangeven.

Minpunten

Het schakelen tussen planning en overzicht van uren is wat tijdrovend wanneer er tussentijdse aanpassingen gedaan moeten worden.

Sylvester
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Heel makkelijk te gebruiken

Beoordeeld op 15-7-2022

Pluspunten

Deze app is erg overzichtelijk en fijn te gebruiken voor de medewerkers.

Minpunten

Op het moment ben ik nog niks tegengekomen.

Christine
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Findmyshift meer dan alleen voor roosterplanning

Beoordeeld op 10-6-2022

wij gebruiken findmyshift om blokken van vaste werkzaamheden aan medewerkers toe te wijzen, geeft...

wij gebruiken findmyshift om blokken van vaste werkzaamheden aan medewerkers toe te wijzen, geeft erg veel rust bij de weekplanning

Pluspunten

schuiven met diensten door slepen over het scherm is erg prettig

Minpunten

dashboard is wennen bij switchen tussen sjabloon en planning

Finlay
Finlay
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Have been using this software for three rosters for about 5 years

Beoordeeld op 9-1-2018

we manage rosters over 3 sits (soon to be 4). However the cost of paying for multiple rosters that...

we manage rosters over 3 sits (soon to be 4). However the cost of paying for multiple rosters that do not link to our paysystem is becoming prohibitive and we are actively looking for an integrated payroll / roster / timeclock package.

Pluspunten

easily accessible for staff, good visuals and easy to use. Some staff are abler to link to the phone calendars which is helpful

Minpunten

The phone app is not great for me so always use desktop version on my phone, which can be problematic. there should be a setting that forces automatic refresh as sometimes staff will be looking at a roster and not realise it has changed.

Antwoord van Findmyshift B.V.

Thanks for the review Finlay! Please get in touch with our support team so we can help find a solution for you to integrate your payroll with Findmyshift.

Cliff
Totaalscore
  • Sector: Olie en energie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Boon Energy

Beoordeeld op 18-11-2024

It has been a game changer for us there is no longer a disconnect from the office to the field.

It has been a game changer for us there is no longer a disconnect from the office to the field.

Pluspunten

Easy to edit and change on the fly with our fast changing environments.

Minpunten

Would like if there was an equipment function.

Overwogen alternatieven

Trello

Redenen om over te stappen op Findmyshift

Ease of editing and use able to shift on the fly
Myles
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Care Company Review

Beoordeeld op 28-1-2025

One of the best systems we have used as a company.

One of the best systems we have used as a company.

Pluspunten

The quick data it provides. You are able to run an array of reports quickly and efficiently.

Minpunten

How the subscriptions are set in stone. We would like to be able to be quote on having some features and removing others.

Sarah
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

Basic and serviceable rota system

Beoordeeld op 15-2-2024

Overall, I find the entire system to be challenging, both for the company and the employee.

Overall, I find the entire system to be challenging, both for the company and the employee.

Pluspunten

The customer service is super quick to respond via chat and is always a person, which is very helpful. Usually they can resolve the issue or I can figure out quickly that it's not possible to resolve the issue due to the limitations of the platform. It's also inexpensive compared to other rota systems we've looked at, so I suppose I would say it's value for money. However, I believe you are paying for what you get - a very basic and clunky rota system that is serviceable but not necessarily quality.

Minpunten

The pros listed above are the only two things I like about FMS, so that basically means the cons are everything else. I don't find it to be user friendly for the employee - meaning it is difficult to see your shift pattern, apply for available shifts. The mobile app is unusable and we have to tell employees to use the desktop site at all times, which many find annoying. There's also no way to advertise available shifts in the facility view, only via staff view which I find very strange. We don't use it for timekeeping because there's no function for staff to 'check in' like on other rota systems. We also can't use it for payroll because we have staff working at more than one pay rate, and to adjust this and make exceptions has to be done staff member by staff member. Perhaps it's not only FMS's limitations but the way we build our rota system - I will be upfront that I did not built the rota system, rather inherited it from previous managers.

Emily
Totaalscore
  • Sector: Beveiliging en opsporing
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Convenient

Beoordeeld op 11-12-2024

Great easy to use and navigate through. Staff have instant access to shifts at all times

Great easy to use and navigate through. Staff have instant access to shifts at all times

Pluspunten

Easy to use and navigate. Geo tagging is great as proof of attendance to clients

Minpunten

staff are able to deactivate the clock in/out photo feature

Overwogen alternatieven

Guardhouse

Redenen om over te stappen op Findmyshift

costings were much lower and had all the features required
Dimtitrios
Totaalscore
  • Sector: Supermarkten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

User friendly, minimal solution.

Beoordeeld op 2-12-2024

Very positive. I reccomend it to others.

Very positive. I reccomend it to others.

Pluspunten

Easy to use, intuitive, good price very customizable.

Minpunten

If I have to nitpick on something, I guess it is that the mobile interface isn't so easy to use when making a schedule but it does work.

Overwogen alternatieven

Microsoft Excel

Redenen om over te stappen op Findmyshift

It's like excel but super intuitive and minimal.
Matt
Totaalscore
  • Sector: Public relations en communicatie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Review into Find My Shift

Beoordeeld op 9-12-2024

excellent product which is easy to use and understand

excellent product which is easy to use and understand

Pluspunten

It's really simple and easy to use, and easy to navigate and good to be able to colour code

Minpunten

Nothing really, it is a user friendly rostering software system

Overwogen alternatieven

Humanity

Redenen om over te stappen op Findmyshift

This was easier to manage and could add more details into rosters
Simone
Totaalscore
  • Sector: Diergeneeskunde
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Easy to use with app for staff

Beoordeeld op 4-11-2024

Pluspunten

Find my shift has a user friendly app for staff.

Minpunten

Unfortunately Find my Shift does not link to my payroll app.

Overwogen alternatieven

Employment Hero

Redenen om over te stappen op Findmyshift

The cost of find my shift was more affordable then alternatives.
Chris
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Easy to navigate

Beoordeeld op 2-1-2025

staff and mangers find it easy to use at all times.

staff and mangers find it easy to use at all times.

Pluspunten

very easy to use would recommend to anyone

Minpunten

nothing its easy and handy for all to use

suzanne
Totaalscore
  • Sector: Textiel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Easy to manage rota

Beoordeeld op 20-1-2025

Easy to use, helpful for staff to see when they are working and who with, easy for staff to book in...

Easy to use, helpful for staff to see when they are working and who with, easy for staff to book in holiday requests etc.

Pluspunten

It makes it easy to manage the shop rota and the app gives a helpful reminder to staff of their shifts.

Minpunten

We haven't had any problems / issues with it yet.

Christine
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Multi store - easy scheduling

Beoordeeld op 8-7-2024

Extremely easy for both employee and employer to se this app.

Extremely easy for both employee and employer to se this app.

Pluspunten

The easy scheduling and for stores across different provinces. The easy management of hours as per SA law. The overall costing of staff. The easy creating of outlets and staff. LOVE this app!

Minpunten

The rules (exceptions) that you need to write per employee and the fact that is does not incorporate holidays for other countries. The struggle to draw reports per different level