Hier is onze lijst met apps voor Operations management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

2450 apps
Sorteren op
Geautomatiseerde risico- en nalevingsprocessen
LogicGate is webgebaseerde software waarmee bedrijven risico- en nalevingsactiviteiten kunnen automatiseren door hun workflow visueel te ontwerpen. Meer informatie over LogicGate
Kwaliteitsbeheer voor grote ondernemingen
MasterControl is een elektronisch systeem voor kwaliteitsborging (eQMS) dat voldoet aan de FDA-voorschriften en ISO-kwaliteitsnormen. Meer informatie over MasterControl
Workflow, quality, and document management platform
BizzMine is a cloud-based and on-premise workflow management solution that enables enterprises of all sizes to manage workflows related to documents and digital forms, ensuring quality and compliance with various regulatory standards. Meer informatie over BizzMine
Software voor het beheer van milieu, gezondheid en veiligheid (MGV)
Cority biedt een webgebaseerde software-oplossing voor het beheer van milieu, gezondheid en veiligheid waarmee je de milieuduurzaamheid en de gezondheid en veiligheid op het werk kunt verbeteren. Meer informatie over Cority
Kwaliteitsbeheersoftwaresysteem voor ondernemingen
IQS kwaliteitsbeheersoftware voor ondernemingen: audits, leverancierskwaliteit, non-conformiteit, corrigerende maatregelen, inspecties, documentcontrole en opleiding van medewerkers. Meer informatie over IQS Enterprise Quality Management Software
Kwaliteitsbeheer en naleving voor de biowetenschappen
Probeer je FDA-goedkeuring te verkrijgen? ISO-certificering? Qualio is een kwaliteitsbeheersysteem (QMS) dat kwaliteitsmanagers van biowetenschappelijke bedrijven helpt producten sneller op de markt te brengen en bij audits 100% FDA-/ISO-/GxP-conformiteit te bereiken. Qualio automatiseert het pijnlijke papierwerk en processen die zijn vereist door... Meer informatie over Qualio
Software voor risicobeheer en bedrijfscontinuïteit
Het Fusion Framework-systeem is een cloudgebaseerd platform voor het beheer van risico- en continuïteitsprogramma's. Het platform biedt bedrijven tools voor risicobeheer, bedrijfscontinuïteit, incidentbeheer, leveranciersbeheer en IT-rampherstel. Meer informatie over Fusion Framework System
Software voor mobiele formulieren voor inspectie, audits en veiligheidscontroles.
Form.com is een webgebaseerde oplossing voor het automatiseren van formulieren, met ondersteuning voor op maat gemaakte formulieren, formulierimplementatie en het beheer van de gegevens die in de formulieren worden verzameld. Meer informatie over Form.com
Software voor het beheer van milieu, gezondheid en veiligheid (MGV)
De uitgebreide software voor MGV-beheer van VelocityEHS omvat risicoanalyse, incidentbeheer, correctieve actie, nalevingsbeheer, ergonomie en nog veel meer. Meer informatie over VelocityEHS
Oplossing voor bezoekersbeheer
Sign In App is een oplossing voor bezoekersbeheer, ontworpen om bezoekers- en gastregistratieprocessen te stroomlijnen met behulp van e-mail- en sms-meldingen, geschiedenis en rapportages, afdrukken van bezoekersbadges, foto's van bezoekers en medewerkers, aangepaste voorwaarden en beleidsmaatregelen, een online portal, aangepaste gegevensvelden,... Meer informatie over Sign In App
Met vertrouwen verbinding maken
Proxyclick is een webtoepassing, een kiosk-app en een smartphone-app voor het beheren van de ontvangst van bezoekers aan je kantoor. Meer informatie over Proxyclick
Kwaliteitsbeheer en compliance management voor biowetenschapsbedrijven
Dot Compliance is een platform dat biowetenschapsbedrijven helpt bij het beheren van kwaliteitsprocessen voor of na het in de handel brengen, inclusief CAPA, wijzigingscontrole, training, documentcontrole, batchrecords en meer. Tot de functies behoren werkstromen, compliance-dashboards, big data-integratie, AI, auditbeheer en meer. Meer informatie over Dot Compliance
Tool voor het toewijzen van middelen voor projectbedrijven.
Silverbucket is een oplossing voor middelenplanning die is ontworpen om bedrijven zoals architecten, ingenieurs en IT-consulting te helpen. Hiermee kunnen projectleiders processen beheren voor het toewijzen van middelen aan projecten binnen een enkel team of de hele organisatie. Meer informatie over Silverbucket
Systeem voor freelancerbeheer voor MKB en grote ondernemingen
TalentDesk.io is een cloudgebaseerde oplossing voor talentbeheer die bedrijven de middelen in handen geeft voor het vinden, onboarden, organiseren, beheren en betalen van freelancers. Het platform biedt bedrijven een gecentraliseerde database van freelancers om volledige zichtbaarheid over hun talentenpool te behouden. Meer informatie over TalentDesk.io
Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Cloudgebaseerd pakket voor ERP en bedrijfsbeheer
NetSuite is 's werelds toonaangevende cloudgebaseerde softwarepakket voor bedrijfsvoering dat speciaal is ontworpen voor de behoeften van snelgroeiende en middelgrote bedrijven. Meer informatie over NetSuite
Beheer je voorraad automatisch met NetSuite
NetSuite-software voor inventarisbeheer biedt een complete set van functies voor voorraadbeheer, productie en inkoop die het beheer van de toeleveringsketen verbeteren, en levert een compleet proces van inkoop tot betaling. Het wordt gebruikt door meer dan 16.000 organisaties over de hele wereld. Je krijgt een diepgaand, realtime overzicht van... Meer informatie over NetSuite Inventory Management
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
Alles-in-één MSP-software voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven
Alles-in-één SaaS voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven die RMM, PSA en beheer op afstand combineren. De prijzen van Atera zijn gebaseerd op betalingen per gebruiker, met een onbeperkt aantal apparaten. Meer informatie over Atera
Kwaliteit, naleving, governance, verbetering en digitalisering
Met Digital Business Transformation Suite kan de gebruiker bedrijfsprocessen in kaart brengen, documenteren, analyseren en optimaliseren. Processen, procedures, rollen, organisatie-eenheden, middelen, risico's, regels, controles en documenten zijn allemaal geïntegreerd in één platform. Het ondersteunt workflowautomatisering en procesverbetering Meer informatie over Digital Business Transformation
Contract- en nalevingsbeheer voor grote ondernemingen
Symfact biedt oplossingen voor contract- en nalevingsbeheer voor het actief beheren van contractuele voorwaarden en risico's, voor zowel afdelings- als bedrijfsimplementaties. Meer informatie over Symfact
Digitalisering van workflow, gegevensvastlegging en naleving.
Capptions is een alles-in-één-platform voor het vastleggen van gegevens, het creëren van dynamische gedigitaliseerde workflows, het bouwen van formulieren, het beheren van apps en meer. Het Capptions-platform is ontworpen om bedrijven te helpen bij de overgang naar volledig gedigitaliseerde processen en workflows, en digitale formulieren bieden... Meer informatie over Capptions
Wereldwijde automatisering van de crediteurenadministratie
Tipalti automatiseert je volledige betalingsadministratie voor leveranciers voor crediteurenorganisaties. Ondersteun internationale betalingen, factuurverwerking, naleving van belastingen en voorschriften voor crediteurenadministratie, betalingsafstemming en rapportage in één holistische cloudoplossing. Bedrijven die Tipalti gebruiken elimineren... Meer informatie over Tipalti AP Automation
Contractbeheer vereenvoudigd.
Beheer van leveranciers en contracten in de cloud. Eenvoudig te gebruiken, krachtig en aangepast aan je bedrijf. Meer informatie over Gatekeeper
Webgebaseerde software voor risico- en nalevingsbeheer op het gebied van kwaliteit en VGM voor alle sectoren
Integrum is alles-in-één online software voor risico- en nalevingsbeheer op het gebied van kwaliteit en VGM die het beheer van incidenten, onderzoeken en controlemaatregelen combineert met BI-rapportagefuncties. Meer informatie over Integrum
's Werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning.
Aha! is 's werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning. Wereldwijd vertrouwen meer dan 250.000 gebruikers op Aha! om een briljante strategie te bepalen, klantideeën vast te leggen, visuele routekaarten te creëren en baanbrekende marketingcampagnes te beheren. Meer informatie over Aha!
Cloud-based commercial space & seating management solution
POC System is a cloud-based facility management solution which helps medium to large businesses manage commercial real estate & seating allocation. The platform provides a real-time view of space inventory & work areas, enabling managers to design seating plans and optimize utilization. Meer informatie over POC System
Een slimmer welkom voor je bezoekers.
Als het enige VMS dat bezoekers inchecken aanbiedt met behulp van iPads of hoogwaardige ID-scanners, biedt Traction Guest ongeëvenaarde beveiliging en ervaring. Dit platform is speciaal ontwikkeld voor wereldwijde ondernemingen zoals Netflix, en met de ongeëvenaarde aanpassingsmogelijkheden kun je unieke bezoekerservaringen ontwerpen op meerdere... Meer informatie over Traction Guest
Toonaangevend cloudplatform voor contractbeheer op bedrijfsniveau
Icertis is een contractbeheerplatform met aanpasbare functies op bedrijfsniveau voor het ontwerpen, gezamenlijke goedkeuring en risicobeoordeling van contracten. Meer informatie over Icertis (ICM)
De softwareoplossing voor arbeidsveiligheid, milieubeheer en duurzaamheid.
Quentic is uw oplossing voor arbeidsveiligheid, milieubeheer en duurzaamheid. De web gebaseerde software is vakkundig, kent uw taken en verenigt alle functies die u nodig heeft in één pakket. Meer informatie over Quentic Netherlands B.V.
Oplossing voor het beheer van visuele bedrijfsmiddelen en apparatuur
SpaceRunner is een webgebaseerde oplossing voor planning en beheer die apparatuur, bedrijfsmiddelen en andere gegevens kan visualiseren op elke virtuele afbeelding, kaart of plattegrond. Je kunt informatie over bedrijfsmiddelen in die ruimten volgen en koppelen, zoals informatie over garanties, uitgevoerd onderhoud, onderdeel- en serienummers. Meer informatie over SpaceRunner
Haal meer uit de uitgaven van je organisatie.
Procurify Spend Management maakt je inkoop- en goedkeuringsworkflows eenvoudig en centraliseert de financiële gegevens. Meer informatie over Procurify
Productie- en voorraadbeheer voor kleine fabrikanten
Katana MRP is productie- en voorraadbeheersoftware voor kleine fabrikanten die online verkopen (bijv. Shopify). Meer informatie over Katana MRP
Documenten in het veld invullen, ondertekenen en goedkeuren
Fluix is een platform voor het stroomlijnen van de documentenstroom en de communicatie tussen buitendienstteams, klanten en kantoormanagers. Verzamel veldgegevens en analyseer deze in realtime. Meer informatie over Fluix
Cloudgebaseerde oplossing voor contractbeheer
Trackado is een cloudgebaseerd contractbeheersysteem dat contractmijlpalen bijhoudt, gebruikers waarschuwt voor aankomende deadlines en financiële inzichten biedt. Meer informatie over Trackado
Oplossing voor Product Lifecycle Management voor alle bedrijfsgroottes
beCPG PLM is een open source SaaS-oplossing voor Product Lifecycle Management, waarmee kleine tot grote bedrijven in CPG-sectoren zoals voedingsmiddelen en drank en cosmetica alle processen met betrekking tot de conceptualisatie, verwerking, productie, distributie en afvoer van producten kunnen beheren en stroomlijnen. Meer informatie over beCPG PLM
Voorraadbeheersoftware voor restaurants.
Software voor voorraadbeheer en samenwerking van restaurants voor kleine tot grote foodservice-exploitanten en hun leveranciers. Meer informatie over Marketman
Oplossing voor inkoop tot betaling om het uitgavenbeheer te vereenvoudigen
Certify Purchasing is een oplossing voor het hele proces van inkoop tot betaling die is ontworpen om bedrijven te helpen met het nemen van beslissingen over inkoop en uitgaven. De cloudgebaseerde tool biedt functies voor het digitaliseren van processen, waaronder vorderingen, betalingen, goedkeuringen, budgetafstemming, factuurverwerking en meer. Meer informatie over Certify Purchasing
Platform met weinig codering om aangepaste bedrijfstoepassingen te bouwen
Zoho Creator is een webgebaseerd platform met weinig codering, waarmee iedereen op maat gemaakte, mobielklare bedrijfstoepassingen kan maken zonder voorafgaande technische kennis. Meer informatie over Zoho Creator
Schoonmaaksoftware die je tijd en geld bespaart
Swept bedient conciërge- en commerciële schoonmaakbedrijven door managers en schoonmakers te helpen communiceren, problemen te identificeren, planningen te maken, tijd bij te houden en meer. Meer informatie over Swept Janitorial App
Cloudoplossing voor bedrijfsuitgaven en procesefficiëntie
De cloudgebaseerde oplossing van Fraxion voor uitgavenbeheer stroomlijnt kostenbeheersing, inkoop, beleidsnaleving, risicobeheer en bestedingsanalyse met een reeks tools die de inkoop, uitgaven, reizen, facturering tot betalingen, leveranciers- en catalogusbeheer vereenvoudigen en controleren. Meer informatie over Fraxion
Software voor workflowbeheer en business process management (BPM)
Platform voor business process management en workflowbeheer voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over KiSSFLOW
Inkoopoplossing voor kleine tot grote organisaties
Kissflow Procurement Cloud is een oplossing voor inkoop- en leveranciersbeheer die is ontworpen voor kleine tot grote organisaties. Belangrijke functies zijn onder meer beheer van de goedkeuringsworkflow, offertes, inkoopaanvragen, facturering, probleemregistratie, cashflowbewaking, het genereren van orders en analyses. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Cloudgebaseerde oplossing voor massa-kennisgevingen voor iedereen
Crises Control helpt organisaties om de communicatielijnen open te houden door het gemakkelijk te maken om meldingen naar een willekeurig aantal mensen tegelijk te sturen, waardoor onmiddellijke, individuele respons mogelijk is met een automatisch auditspoor. Meer informatie over Crises Control
Beheer van verkoopprestaties
SalesScreen is een webgebaseerd platform voor het beheer van verkoopprestaties dat is ontworpen om de focus, motivatie en productiviteit van werknemers te verbeteren door middel van gamification, competities, het bijhouden van mijlpalen, erkenning en realtime visualisatie van gegevens. Native apps voor Android en iOS zorgen ervoor dat medewerkers... Meer informatie over SalesScreen
Cyber security & compliance awareness platform
MetaCompliance is a cyber security & training software designed to help organizations improve the compliance, security, phishing and policy awareness of staff. The solution helps companies keep staff safe online while securing digital assets and protecting their reputation and brand. Meer informatie over MetaCompliance
Buitendienstbeheer, HVAC
EyeOnTask is een cloudgebaseerd platform voor het beheer van mobiele werknemers dat organisaties en werknemers in de buitendienst helpt om op één enkele locatie klanten, taken, voorraad en facturen te beheren. Functies omvatten realtime volgen van locaties, aangepaste formulieren, facturering, voorraadbeheer, taakgeschiedenis en meer. Meer informatie over EyeOnTask
Oplossing voor middelenprognose en capaciteitsplanning
Tempus Resource is een oplossing voor resource forecasting en capaciteitsplanning die bedrijven in sectoren zoals IT, retail, productie en gezondheidszorg hulpmiddelen voor resource management biedt. Belangrijke functies zijn onder meer het vastleggen van gegevens, urenregistratie bij projecten, visualisatie en analyse en rapportage. Meer informatie over Tempus Resource
Berichten volgen en werkstroombeheer
Archeo is een cloudgebaseerde berichtenoplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van berichtwerkstromen op meerdere eindpuntapparaten en -systemen. Tot de belangrijkste kenmerken behoren zoeken in volledige tekst, gebruikersauthenticatie, procescontrole, logboekbeheer, aangepaste dashboardcreatie, probleemopsporing en... Meer informatie over Archeo
Facilitair managementplatform voor onderhoudsteams
Drober combineert geautomatiseerd onderhoudsmanagement met enterprise asset management en wordt gebruikt door facilitaire onderhoudsteams van elke omvang, van startup- tot enterprise-niveau en alles daartussenin. Het platform helpt organisaties de prestaties van apparatuur te optimaliseren door gegevensgestuurde beslissingen mogelijk te maken. Meer informatie over Drober
Cloudgebaseerde planningssoftware voor teams
Resource Guru is een cloudgebaseerde teamagenda. Het is een eenvoudige manier om mensen, apparatuur en andere bedrijfsmiddelen online in te plannen. Met een gebruiksvriendelijke interface voor slepen en neerzetten en een krachtige reeks functies helpt Resource Guru bedrijven om efficiënter en winstgevender te worden. Het programma krijgt een... Meer informatie over Resource Guru
Middelenplanning en projectmanagement voor bureaus
Forecast is een AI-gestuurde oplossing voor resource-planning en projectmanagement die is ontworpen voor digitale projecten met tijdregistratie, automatisering en budgettering. Meer informatie over Forecast
Kwaliteitsbeheeroplossing voor fabrikanten van elke omvang
InstraStage is een cloudgebaseerde kwaliteitsbeheeroplossing die is ontworpen voor productiebedrijven van elke omvang voor het beheren van workflows, analyses, karakterisering van metingen, het volgen van problemen en gegevensnormalisatie. Het BlackBelt productiepakket van het platform en de advieshulpmiddelen helpen gebruikers bij het... Meer informatie over IntraStage
Platform voor realtime beheer van doelen en OKR
Gtmhub is een cloudgebaseerd platform voor het beheer van doelen, OKR (doelstellingen en belangrijkste resultaten) en succes voor werknemers waarmee bedrijven OKR's kunnen instellen en beheren, geautomatiseerde voortgangsupdates kunnen ontvangen, continue feedback en erkenning voor werknemers kunnen beheren, kunnen integreren met meer dan 150... Meer informatie over Gtmhub
De slimme maar eenvoudige oplossing voor bezoekersbeheer.
De slimme maar eenvoudige oplossing voor bezoekersbeheer en een dashboard voor in-/uitchecken voor digitale medewerkers. Slim ontwerp, geweldige ondersteuning, ongeëvenaarde waarde. Meer informatie over SwipedOn Bezoekersregistratie Systeem
Onderhoud en beheer van apparatuur
CHEQROOM is een apparatuurbeheersysteem waarmee gebruikers waardevolle bedrijfsmiddelen in de cloud en via een mobiel apparaat kunnen volgen, bewaken en beheren. Meer informatie over CHEQROOM
Mobiele oplossing voor creëren van formulieren en dispatch-werkstroom
Forms On Fire is een native mobiele cloudoplossing voor mobiele formulieren en gegevensverzameling; omvat een vooraf gebouwde formulierenbibliotheek, verzendschema's voor formulieren, werkt on- en offline. Meer informatie over Forms On Fire
Cloudgebaseerd platform voor het melden van incidenten en gebeurtenissen
incy.io is een cloudgebaseerd platform voor het melden van incidenten en gebeurtenissen dat is ontworpen om het proces van rapportage en het beheer van gevaren en incidenten te vereenvoudigen en te semi-automatiseren. Meer informatie over incy.io
Personeelsplanning, tijdregistratie, communicatie en aanwezigheid
When I Work is nu gratis (voor maximaal 75 werknemers) en is de gemakkelijkste manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren. Plaats het rooster en de tijdklok in ieders zak. Plan terwijl je onderweg bent, met gratis apps voor iPhone en Android. Bespaar uzelf tijd en geld. Meer informatie over When I Work
Waarschuwings- en oproepbeheer voor altijd beschikbare diensten
Waarschuwingen, meldingen en incidentbeheerservice voor ontwikkelaars en operationele teams (ontwikkeling en operationele activiteiten) zijn geïntegreerd met monitoringtools en pushmeldingen. Meer informatie over Opsgenie
Realtime updates voor wettelijke en regelgevende vereisten
Libryo is een geautomatiseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het identificeren en bijwerken van wettelijke vereisten, om ervoor te zorgen dat federale en landelijke regelgeving in meerdere rechtsgebieden wordt nageleefd. Het stuurt gebruikers meldingen over nieuw opgestelde wetten en wijzigingen in bestaande wetten. Meer informatie over Libryo
Bedrijfsprocesbeheer en software voor kwaliteitsbeheer
CWA SmartProcess is software voor BPM (business process management, bedrijfsprocesbeheer) en QMS (quality management-software, software voor kwaliteitsbeheer), die ondernemingen helpt bij het in kaart brengen van processen, het automatiseren van de workflow, klachten, audits en meer. Met het platform kunnen gebruikers procesmappen en -documenten... Meer informatie over SmartProcess
Eenvoudigste software voor voorraadbeheer en het volgen van goederen
Sortly Pro is een visuele, op foto's gebaseerde app voor voorraadbeheer en het volgen van goederen die speciaal is ontwikkeld voor de behoeften van kleine bedrijven. Meer informatie over Sortly Pro
Mobiel platform voor het beheer van buitendienst
Tasker is een platform voor buitendienstbeheer dat kantoormedewerkers in realtime verbindt met buitendienstmedewerkers via een webportal voor het toewijzen van taken en het bewaken van opdrachten, en een native mobiele app voor technici om ter plaatse nieuwe opdrachten te ontvangen, routes te plannen, betalingen te verzamelen en meer. Meer informatie over Tasker
Oplossing voor productie-informatie voor gegevensbeheer
WATS is een oplossing voor productie-informatie die bedrijven in sectoren zoals ruimtevaart en defensie, elektronica, de autosector en gezondheidszorg via bruikbare analyse helpt inzicht te krijgen in statistische parameters. Tot de belangrijkste functies behoren rapportage, urenregistratie, geautomatiseerde waarschuwingen en KPI-monitoring. Meer informatie over WATS
Cloudgebaseerd auditbeheerplatform
audits.io is een cloudgebaseerd auditbeheerplatform voor organisaties van elke omvang, ontworpen om het auditproces te stroomlijnen en de resultaten visueel weer te geven. Meer informatie over audits.io
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
OEE-oplossing voor productiebewaking
Evocon is een cloudgebaseerde OEE-oplossing (Overall Equipment Effectiveness) die bedrijven helpt de uitvaltijd van apparatuur te volgen en de productieprestaties in productieprocessen in realtime te volgen. Het stelt professionals in staat om aanpasbare rapportages te genereren met betrekking tot OEE, uitvaltijd en hoeveelheden. Meer informatie over Evocon
Samenwerkingsdealdesk-software voor het Quote-to-Cash-proces (van offerte tot betaling)
RevvSales is een intuïtieve dealdesk-software die de creatiecyclus van jouw deals optimaliseert. Het combineert op unieke wijze alle aspecten van een gepersonaliseerde, creatieve deal zoals kansen, producten, prijzen, offertes, contracten, dealanalyses en goedkeuringswerkstromen. Meer informatie over RevvSales
Compliance, GRC, audit, and privileged access management
Fastpath Assure is a governance, risk, and compliance (GRC) suite that enables businesses to streamline security and auditing operations. Users can analyze and report on segregated duties, transactions, and security access, ensuring visibility across activities and eliminating role conflicts. Meer informatie over Fastpath Assure
Vraagvoorspelling en inventarisoptimalisatie
Intuendi is een cloudgebaseerde oplossing voor vraagvoorspelling en voorraadoptimalisatie voor bedrijven in de sectoren mode, voedingsmiddelen, reserveonderdelen en andere e-commerce. Met dit platform kunnen gebruikers de voorraad, omzet, inkooporders, budgetten, prognoses en meer beheren via meerdere kanalen. Meer informatie over Intuendi
Interactief dienstenlogboek voor productieteams
Shiftconnector is een interactief dienstenlogboek voor productieteams dat helpt bij het verbeteren van de communicatie tussen ploegendiensten voor verschillende productiesectoren, waaronder de chemische, farmaceutische, voedingsmiddelen-, automobiel-, energie- en elektriciteit- en gassectoren. Vereenvoudig de overdracht van diensten met duidelijk... Meer informatie over Shiftconnector io
Toolpakket voor kwaliteitsbeheer
BabtecQ is een cloudgebaseerd pakket van tools voor kwaliteitsbeheer dat bedrijven helpt bij het beheren van gegevens en kennis voor kwaliteitsborging. Het aanpasbare platform biedt gebruikers de mogelijkheid om te kiezen uit een reeks modules, waaronder controlebeheer, taak- en actiebeheer, CAD-integratie, en meer. Meer informatie over BabtecQ
Preventieve onderhoudsoplossing voor automobiel, olie en gas
Senseye PdM is een cloudgebaseerde oplossing voor preventief onderhoud die is ontworpen om bedrijven te helpen in industrieën zoals de automobielindustrie, productie, FMCG en olie- en gas om de stilstand van machines te volgen en de OEE (Overall Equipment Effectiveness) te verbeteren. Meer informatie over Senseye PdM
Meertalige contractbeheersoftware
Contractpedia is een meertalige contractbeheeroplossing die organisaties helpt een financieel overzicht te krijgen van hun contracten en leveranciers, automatische verlenging te beheren en intern geld te vinden. Blijf volledig op de hoogte van de werkelijke uitgaven, de resterende verplichting en de aansprakelijkheden van elk contract. Meer informatie over Contractpedia
Helpdesk en servicebeheer
TOPdesk is een ITIL-gerichte software voor servicebeheer met KPI-dashboards, ontworpen voor IT, faciliteitenbeheer en HR-helpdesks om de communicatie te ondersteunen Meer informatie over TOPdesk
Platform voor betrokkenheid en gegevensverzameling voor merken en media
Qualifio is een SaaS-platform voor betrokkenheid en gegevensverzameling voor merken, media en digitale bureaus. Hiermee kunnen ze moeiteloos quizzen, peilingen, wedstrijden, persoonlijkheidstests en meer dan 40 andere virale contentindelingen creëren en publiceren op hun websites, mobiele apps en sociale medianetwerken. Meer informatie over Qualifio
Tool voor e-PLM en productieplanning voor de modesector
Software voor PLM en productieplanning waarmee de kleding-, schoenen- en textielsector producten sneller en efficiënter op de markt kunnen brengen. Meer informatie over Fast React Systems
Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over JIRA Software
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Online personeelsplanning
Findmyshift is een online oplossing voor personeelsplanning waarmee organisaties hun personeel kunnen beheren met tijdsklokken, urenstaten, dienstherinneringen, realtime rapportage, payrollberekeningen, verlofbeheer, sms-berichten en meer. Meer informatie over Findmyshift
GPS-platform voor beheer van wagenpark, goederen en personeel
Fleet Complete is een cloudgebaseerd IoT-tracerings- en beheersysteem met oplossingen voor het volgen van wagenpark en goederen, personeelsbeheer, videotelematica, ELD-naleving, DVIR en integraties met vele sectorplatformen, zoals TMW TruckMate, Trux Waste Management Business Solutions, Route4Me en nog veel meer. Meer informatie over Fleet Complete
Software voor beveiligde, juridisch bindende e-handtekeningen
Gebruik eSign Genie voor juridische e-handtekeningen, pdf- en Word-documenten, herbruikbare sjablonen, bulk- en online verzenden van links, geïntegreerde handtekeningen op websites en integratie-API's. Meer informatie over eSign Genie
Alles-in-één software voor sportschoolbeheer
Virtuagym is een unieke, alles-in-één fitnessoplossing op maat gemaakt voor personal trainers en fitnessbedrijven van elke omvang. Meer informatie over Virtuagym
Eenvoudige online kalibratiesoftware
GageList is een online kalibratiebeheersoftware die is ontworpen ter ondersteuning van ISO 9001, ISO 14001 en andere standaarden. De software staat onbeperkte gebruikers toe voor alle accounts en biedt automatische planning, e-mailmeldingen, gegevensimport en -export, afdrukbare certificaten met aanpasbare logo's en tekst, en meer. Meer informatie over GageList
Online projectmanagementtool voor ontwikkelaars
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
Bezoekersregistratie en -beheer via iPad
Lobbipad is een iPad-oplossing voor bezoekersregistratie- en receptiebeheer voor klantgerichte bedrijven met tools voor het inchecken en registreren van bezoekers. Meer informatie over Lobbipad
Software voor buitendienstbeheer. Live ondersteuning. Gratis proefversie.
Software voor buitendienstbeheer (FSM) om mobiele medewerkers te volgen. Biedt planning, dispatch, kalender, taakbeheer, facturering en kaarten. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Systeem voor het beheer van freelancers
Shortlist is mooie, eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor het beheren van aannemers. Dit product maakt het gemakkelijk voor bedrijven om hun externe werknemers te onboarden, te beheren en te betalen. Meer informatie over Shortlist
Platform voor duurzaamheid en naleving binnen toeleveringsketens
Controle op duurzaamheid en naleving van leveranciers - IntegrityNext is een cloudgebaseerd platform waarmee bedrijven eenvoudig duizenden leveranciers kunnen controleren op duurzaamheid en naleving. Meer informatie over IntegrityNext
Tool voor resourceplanning, tijdregistratie en verlofbeheer
Teamdeck is een complete oplossing voor resourcebeheer voor creatieve bureaus, softwarebedrijven, productteams en financiële en operationele teams, en het ondersteunt resourceplanning, tijdregistratie, verlofbeheer, beschikbaarheidsbeheer en meer. Meer informatie over Teamdeck
Contractbeheer | Bestuursportal | e-handtekening | VDR
Revolutionaire alles-in-één cloudservice met contractbeheer op basis van metagegevens, volledig digitaal bordportal, eenvoudige en beveiligde e-handtekeningen, virtuele datarooms (VDR) en meer. Nu met OCR, eenmalige aanmelding voor Office365 en integratie met Outlook-agenda! Meer informatie over ContractZen
Decision Time Meetings - Bestuursmanagement Software
Decision Time Meetings is een cloudgebaseerde governance-oplossing die is ontworpen om raden, besturen en bedrijven van elke omvang te helpen bij het maken, zoeken en organiseren van vergaderingen. Het platform wordt geleverd met een slepen-en-neerzetten-interface, waarmee gebruikers deelnemers kunnen uitnodigen, agenda's kunnen samenstellen en... Meer informatie over Decision Time Meetings
Cloudoplossing voor ruimteplanning en planogrammen voor de detailhandel
Quant Retail is een cloudgebaseerde oplossing voor detailhandelbeheer, met ruimteplanning, planogrammen en productcategoriebeheer. De software genereert automatisch geoptimaliseerde planogrammen op basis van verkopen en door de gebruiker gedefinieerde sjablonen en biedt schapetiketten, een productbibliotheek, rapportage en meer. Meer informatie over Quant Retail
Uniforme software voor financiële consolidatie en rapportage
Consolidatie en rapportage van Sigma Conso is een uniforme oplossing voor financiële consolidatie en rapportage die volledige gegevenstraceerbaarheid en interne en externe rapportagefunctionaliteit biedt met hulpmiddelen voor managementrapportage, afstemming binnen de groep, planning, budgettering, modellering en prognose. Meer informatie over Sigma Conso Consolidation & Reporting
Online systeem voor Business Process Management
Sensus BPM Online is de oplossing voor Business Process Management voor het in kaart brengen, verbeteren en delen van bedrijfsprocessen over organisaties. Meer informatie over Sensus BPM Online
Logistiek managementsysteem voor transportplanning
Informore is een webgebaseerde supply chain- en logistiekbeheeroplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen processen te beheren voor transport, inkoop en financiële controle. Met het systeem kunnen bedrijven zendingen opnieuw plannen en herberekenen, biedvoorstellen analyseren en wereldwijde koeriertarieven handhaven. Meer informatie over Informore
Digital employee handbook building solution
AirMason is designed to help organizations create, distribute, track and update digital handbooks, with the aim of improving employee onboarding and engagement. The handbook builder tool allows managers to personalize manuals using custom templates, fonts, colors and background images. Meer informatie over AirMason
Alles-in-één platform voor IoT-ontwerp en levering voor fabrikanten
Korte beschrijving (standaard) Seebo is een sector 4.0 SaaS-platform met pakketoplossingen voor Remote Condition Monitoring, Voorspellend onderhoud en Smart Factory. Meer informatie over Seebo
Contractbeheeroplossing voor bedrijven en juridische kantoren
BOrganised is een cloudgebaseerde oplossing die bedrijven helpt bij het beveiligen en beheren van contractgegevens. De belangrijkste functies zijn risicobeheer, identificatie van kansen, nalevingsbeheer en zoekfunctionaliteit. Het stelt advocaten in staat gegevens te analyseren en kansen voor bedrijfsontwikkeling te identificeren. Meer informatie over BOrganised