Hier is onze lijst met apps voor Operations management software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

2360 apps
Sorteren op
Software voor het beheer van milieu, gezondheid en veiligheid (MGV)
Cority biedt een webgebaseerde software-oplossing voor het beheer van milieu, gezondheid en veiligheid waarmee je de milieuduurzaamheid en de gezondheid en veiligheid op het werk kunt verbeteren. Meer informatie over Cority
Kwaliteitsbeheer voor grote ondernemingen
MasterControl is een elektronisch systeem voor kwaliteitsborging (eQMS) dat voldoet aan de FDA-voorschriften en ISO-kwaliteitsnormen. Meer informatie over MasterControl
Beheer van verkoopprestaties
SalesScreen is een webgebaseerd platform voor het beheer van verkoopprestaties dat is ontworpen om de focus, motivatie en productiviteit van werknemers te verbeteren door middel van gamification, competities, het bijhouden van mijlpalen, erkenning en realtime visualisatie van gegevens. Native apps voor Android en iOS zorgen ervoor dat medewerkers... Meer informatie over SalesScreen
Geautomatiseerde risico- en nalevingsprocessen
LogicGate is webgebaseerde software waarmee bedrijven risico- en nalevingsactiviteiten kunnen automatiseren door hun workflow visueel te ontwerpen. Meer informatie over LogicGate
Een slimmer welkom voor je bezoekers.
Als het enige VMS dat bezoekers inchecken aanbiedt met behulp van iPads of hoogwaardige ID-scanners, biedt Traction Guest ongeëvenaarde beveiliging en ervaring. Dit platform is speciaal ontwikkeld voor wereldwijde ondernemingen zoals Netflix, en met de ongeëvenaarde aanpassingsmogelijkheden kun je unieke bezoekerservaringen ontwerpen op meerdere... Meer informatie over Traction Guest
Oplossing voor bezoekersbeheer
Sign In App is een oplossing voor bezoekersbeheer, ontworpen om bezoekers- en gastregistratieprocessen te stroomlijnen met behulp van e-mail- en sms-meldingen, geschiedenis en rapportages, afdrukken van bezoekersbadges, foto's van bezoekers en medewerkers, aangepaste voorwaarden en beleidsmaatregelen, een online portal, aangepaste gegevensvelden,... Meer informatie over Sign In App
Met vertrouwen verbinding maken
Proxyclick is een webtoepassing, een kiosk-app en een smartphone-app voor het beheren van de ontvangst van bezoekers aan je kantoor. Meer informatie over Proxyclick
Veilige samenwerkingstool voor bestuursvergaderingen.
Boards biedt bestuursleden en leidinggevenden een ruimte waarin ze veilig vergadermaterialen kunnen creëren, distribueren en er samen aan kunnen werken, naadloos online en offline. Meer informatie over Diligent Boards
Voorraadbeheersoftware voor restaurants.
Software voor voorraadbeheer en samenwerking van restaurants voor kleine tot grote foodservice-exploitanten en hun leveranciers. Meer informatie over Marketman
Wereldwijde automatisering van de crediteurenadministratie
Tipalti automatiseert je volledige betalingsadministratie voor leveranciers voor crediteurenorganisaties. Ondersteun internationale betalingen, factuurverwerking, naleving van belastingen en voorschriften voor crediteurenadministratie, betalingsafstemming en rapportage in één holistische cloudoplossing. Bedrijven die Tipalti gebruiken elimineren... Meer informatie over Tipalti AP Automation
Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
De toekomst van documenten
PandaDoc is documentbeheersoftware die verkoopvoorstellen, contracten en andere documenten stroomlijnt met e-handtekeningen, sjablonen, analyses, CPQ, en CRM-integraties. Meer informatie over PandaDoc
De volgende stap in analyses
Met Looker, een gegevensplatform, is het voor iedereen eenvoudig om hun gegevens te vinden, te doorzoeken en te begrijpen. Het Looker-platform heeft een analyse-interface voor het verkennen van gegevens, een herbruikbaar ontwikkelingsparadigma voor het organiseren van gegevenservaringen en een uitbreidbare API-set, zodat de gegevens kunnen bestaan... Meer informatie over Looker
Cloudgebaseerd pakket voor ERP en bedrijfsbeheer
NetSuite is 's werelds toonaangevende cloudgebaseerde softwarepakket voor bedrijfsvoering dat speciaal is ontworpen voor de behoeften van snelgroeiende en middelgrote bedrijven. Meer informatie over NetSuite
Beheer je voorraad automatisch met NetSuite
NetSuite-software voor inventarisbeheer biedt een complete set van functies voor voorraadbeheer, productie en inkoop die het beheer van de toeleveringsketen verbeteren, en levert een compleet proces van inkoop tot betaling. Het wordt gebruikt door meer dan 16.000 organisaties over de hele wereld. Je krijgt een diepgaand, realtime overzicht van... Meer informatie over NetSuite Inventory Management
Haal meer uit de uitgaven van je organisatie.
Procurify Spend Management maakt je inkoop- en goedkeuringsworkflows eenvoudig en centraliseert de financiële gegevens. Meer informatie over Procurify
Accreditation and assessment management for higher education
Weave is a cloud-based accreditation and assessment solution designed to help higher education institutions with program review, course planning, and more. The programmatic assessment functionality lets organizations analyze assessments and provide insight into student performance. Meer informatie over Weave
Contract- en nalevingsbeheer voor grote ondernemingen
Symfact biedt oplossingen voor contract- en nalevingsbeheer voor het actief beheren van contractuele voorwaarden en risico's, voor zowel afdelings- als bedrijfsimplementaties. Meer informatie over Symfact
Message tracking and workflow management
Archeo is a cloud-based messaging solution designed to help businesses manage message workflows across multiple end-point devices and systems. Key features include full-text search, user authentication, process control, log management, custom dashboard creation, issue tracking, and analytics. Meer informatie over Archeo
Configureerbare software en apps voor het volgen van vaste activa
Het cloudgebaseerde Asset Panda-platform voor het beheer en volgen van activa ondersteunt werkorderbeheer, inkooporderbeheer, nalevingsbeheer, inchecken en uitchecken, afschrijvingen, servicebeheer, bedrijfsbrede servicedeskoplossingen en meer, plus mobiele apps voor iOS en Android. Meer informatie over Asset Panda
's Werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning.
Aha! is 's werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning. Wereldwijd vertrouwen meer dan 250.000 gebruikers op Aha! om een briljante strategie te bepalen, klantideeën vast te leggen, visuele routekaarten te creëren en baanbrekende marketingcampagnes te beheren. Meer informatie over Aha!
Software voor het beheer van milieu, gezondheid en veiligheid (MGV)
De uitgebreide software voor MGV-beheer van VelocityEHS omvat risicoanalyse, incidentbeheer, correctieve actie, nalevingsbeheer, ergonomie en nog veel meer. Meer informatie over VelocityEHS
Systeem voor freelancerbeheer voor MKB en grote ondernemingen
TalentDesk.io is een cloudgebaseerde oplossing voor talentbeheer die bedrijven de middelen in handen geeft voor het vinden, onboarden, organiseren, beheren en betalen van freelancers. Het platform biedt bedrijven een gecentraliseerde database van freelancers om volledige zichtbaarheid over hun talentenpool te behouden. Meer informatie over TalentDesk.io
Policy and standard operating procedure management tool
Staff.Wiki is a cloud-based solution which helps users centralize, manage, and streamline organization policies and standard operating procedures. Key features include web chat, approval workflows, checklists, incident management, employee training, and feedback collection. Meer informatie over Staff.Wiki
Kwaliteitsbeheer en naleving voor de biowetenschappen
Probeer je FDA-goedkeuring te verkrijgen? ISO-certificering? Qualio is een kwaliteitsbeheersysteem (QMS) dat kwaliteitsmanagers van biowetenschappelijke bedrijven helpt producten sneller op de markt te brengen en bij audits 100% FDA-/ISO-/GxP-conformiteit te bereiken. Qualio automatiseert het pijnlijke papierwerk en processen die zijn vereist door... Meer informatie over Qualio
Contractbeheer vereenvoudigd.
Beheer van leveranciers en contracten in de cloud. Eenvoudig te gebruiken, krachtig en aangepast aan je bedrijf. Meer informatie over Gatekeeper
Webgebaseerde software voor risico- en nalevingsbeheer op het gebied van kwaliteit en VGM voor alle sectoren
Integrum is alles-in-één online software voor risico- en nalevingsbeheer op het gebied van kwaliteit en VGM die het beheer van incidenten, onderzoeken en controlemaatregelen combineert met BI-rapportagefuncties. Meer informatie over Integrum
Contractbeheer | Bestuursportal | e-handtekening | VDR
Revolutionaire alles-in-één cloudservice met contractbeheer op basis van metagegevens, volledig digitaal bordportal, eenvoudige en beveiligde e-handtekeningen, virtuele datarooms (VDR) en meer. Nu met OCR, eenmalige aanmelding voor Office365 en integratie met Outlook-agenda! Meer informatie over ContractZen
Alles-in-één MSP-software voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven
Alles-in-één SaaS voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven die RMM, PSA en beheer op afstand combineren. De prijzen van Atera zijn gebaseerd op betalingen per gebruiker, met een onbeperkt aantal apparaten. Meer informatie over Atera
Cloud-based commercial space & seating management solution
POC System is a cloud-based facility management solution which helps medium to large businesses manage commercial real estate & seating allocation. The platform provides a real-time view of space inventory & work areas, enabling managers to design seating plans and optimize utilization. Meer informatie over POC System
De softwareoplossing voor arbeidsveiligheid, milieubeheer en duurzaamheid.
Quentic is uw oplossing voor arbeidsveiligheid, milieubeheer en duurzaamheid. De web gebaseerde software is vakkundig, kent uw taken en verenigt alle functies die u nodig heeft in één pakket. Meer informatie over Quentic Netherlands B.V.
Software voor product data management voor fabrikanten
Actify Centro is een PDM-oplossing (product data management) die fabrikanten helpt bij het verbeteren van de gegevensacquisitie voor de onderneming en het beheren van productgegevens, bronnen en informatie. Belangrijkste functies zijn een gecentraliseerde catalogusopslagplaats, hulpmiddelen voor het zoeken van metadata en een 3D CAD-weergave. Meer informatie over Actify Centro
Oplossing voor het beheer van visuele bedrijfsmiddelen en apparatuur
SpaceRunner is een webgebaseerde oplossing voor planning en beheer die apparatuur, bedrijfsmiddelen en andere gegevens kan visualiseren op elke virtuele afbeelding, kaart of plattegrond. Je kunt informatie over bedrijfsmiddelen in die ruimten volgen en koppelen, zoals informatie over garanties, uitgevoerd onderhoud, onderdeel- en serienummers. Meer informatie over SpaceRunner
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
Oplossing voor Product Lifecycle Management voor alle bedrijfsgroottes
beCPG PLM is een open source SaaS-oplossing voor Product Lifecycle Management, waarmee kleine tot grote bedrijven in CPG-sectoren zoals voedingsmiddelen en drank en cosmetica alle processen met betrekking tot de conceptualisatie, verwerking, productie, distributie en afvoer van producten kunnen beheren en stroomlijnen. Meer informatie over beCPG PLM
Software voor bedrijfsprocesbeheer en analyse
De alles-in-één BPM-suite (Business Process Management, bedrijfsprocesbeheer) BIC Cloud is een tool voor alle taken van de BPM-levenscyclus: modellering, delen, visualisatie, uitvoering, analyse en optimalisatie van bedrijfs- en IT-processen. Meer informatie over BIC Cloud GRC
Mobiele bestellingen en B2B e-commerce voor merken en groothandels
Pepperi is het mobiele verkooppakket voor merken en groothandels, met catalogi, bestelling plaatsen, merchandising en B2B e-commerce via native apps voor iOS, Android en Win10. Meer informatie over Pepperi
Schoonmaaksoftware die je tijd en geld bespaart
Swept bedient conciërge- en commerciële schoonmaakbedrijven door managers en schoonmakers te helpen communiceren, problemen te identificeren, planningen te maken, tijd bij te houden en meer. Meer informatie over Swept Janitorial App
Eenvoudigste software voor voorraadbeheer en het volgen van goederen
Sortly Pro is een visuele, op foto's gebaseerde app voor voorraadbeheer en het volgen van goederen die speciaal is ontwikkeld voor de behoeften van kleine bedrijven. Meer informatie over Sortly Pro
Stel je eens een foutloze buitendienst voor
ServiceMax is de favoriete oplossing voor het beheer van de buitendienst voor honderden bedrijven wereldwijd. Ontdek waarom deze complete, mobiele software voor de buitendienst helpt om een foutloze buitendienst te leveren. Het product is compleet: een volledig pakket van toepassingen voor buitendienstbeheer, van planningen en... Meer informatie over ServiceMax
Integratie, syndicatie en feedbeheer van productcontent
Intuïtieve SaaS-oplossing voor integratie, optimalisatie en distributie van productcontent. Meer informatie over Productsup
Cloudoplossing voor bedrijfsuitgaven en procesefficiëntie
De cloudgebaseerde oplossing van Fraxion voor uitgavenbeheer stroomlijnt kostenbeheersing, inkoop, beleidsnaleving, risicobeheer en bestedingsanalyse met een reeks tools die de inkoop, uitgaven, reizen, facturering tot betalingen, leveranciers- en catalogusbeheer vereenvoudigen en controleren. Meer informatie over Fraxion
Software voor workflowbeheer en business process management (BPM)
Platform voor business process management en workflowbeheer voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over KiSSFLOW
Inkoopoplossing voor kleine tot grote organisaties
Kissflow Procurement Cloud is een oplossing voor inkoop- en leveranciersbeheer die is ontworpen voor kleine tot grote organisaties. Belangrijke functies zijn onder meer beheer van de goedkeuringsworkflow, offertes, inkoopaanvragen, facturering, probleemregistratie, cashflowbewaking, het genereren van orders en analyses. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Strategic sourcing-oplossing voor kleine tot grote bedrijven
ESSA (Eveneum Strategic Sourcing Application) helpt bedrijven van elke omvang bij het stroomlijnen van supply chain managementprocessen via het verzamelen van informatie, het volgen van projecten en communicatie met leveranciers. Met de oplossing kunnen gebruikers verschillende berekeningen uitvoeren, zoals de netto contante waarde,... Meer informatie over ESSA
Waarschuwings- en oproepbeheer voor altijd beschikbare diensten
Waarschuwingen, meldingen en incidentbeheerservice voor ontwikkelaars en operationele teams (ontwikkeling en operationele activiteiten) zijn geïntegreerd met monitoringtools en pushmeldingen. Meer informatie over Opsgenie
Platform met weinig codering om aangepaste bedrijfstoepassingen te bouwen
Zoho Creator is een webgebaseerd platform met weinig codering, waarmee iedereen op maat gemaakte, mobielklare bedrijfstoepassingen kan maken zonder voorafgaande technische kennis. Meer informatie over Zoho Creator
Resource allocation tool for project business
Silverbucket is a resource planning solution designed to help businesses like architects, engineers and IT-consulting. It lets project directors manage processes for allocating resources to projects across a single team or the entire organization. Meer informatie over Silverbucket
Productie- en voorraadbeheer voor kleine fabrikanten
Katana MRP is productie- en voorraadbeheersoftware voor kleine fabrikanten die online verkopen (bijv. Shopify). Meer informatie over Katana MRP
Mobiele oplossing voor creëren van formulieren en dispatch-werkstroom
Forms On Fire is een native mobiele cloudoplossing voor mobiele formulieren en gegevensverzameling; omvat een vooraf gebouwde formulierenbibliotheek, verzendschema's voor formulieren, werkt on- en offline. Meer informatie over Forms On Fire
Documenten in het veld invullen, ondertekenen en goedkeuren
Fluix is een platform voor het stroomlijnen van de documentenstroom en de communicatie tussen buitendienstteams, klanten en kantoormanagers. Verzamel veldgegevens en analyseer deze in realtime. Meer informatie over Fluix
Kwaliteitsbeheeroplossing voor fabrikanten van elke omvang
InstraStage is een cloudgebaseerde kwaliteitsbeheeroplossing die is ontworpen voor productiebedrijven van elke omvang voor het beheren van workflows, analyses, karakterisering van metingen, het volgen van problemen en gegevensnormalisatie. Het BlackBelt productiepakket van het platform en de advieshulpmiddelen helpen gebruikers bij het... Meer informatie over IntraStage
Platform voor realtime beheer van doelen en OKR
Gtmhub is een cloudgebaseerd platform voor het beheer van doelen, OKR (doelstellingen en belangrijkste resultaten) en succes voor werknemers waarmee bedrijven OKR's kunnen instellen en beheren, geautomatiseerde voortgangsupdates kunnen ontvangen, continue feedback en erkenning voor werknemers kunnen beheren, kunnen integreren met meer dan 150... Meer informatie over Gtmhub
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
Software voor goederen volgen en onderhoud
Volg en beheer check-outs, locaties en onderhoudsschema's van je goederen met deze cloudgebaseerde activabeheersoftware. Integratie met QR-/streepjescode en RFID. Meer informatie over EZOfficeInventory
Order- en voorraadbeheer voor groeiende bedrijven.
Zoho Inventory stroomlijnt de operationele activiteiten voor bedrijven, waardoor ze hun voorraad, verkoop- en inkooporders en verzendingen effectiever kunnen beheren. Meer informatie over Zoho Inventory
Cloudgebaseerde planningssoftware voor teams
Resource Guru is een cloudgebaseerde teamagenda. Het is een eenvoudige manier om mensen, apparatuur en andere bedrijfsmiddelen online in te plannen. Met een gebruiksvriendelijke interface voor slepen en neerzetten en een krachtige reeks functies helpt Resource Guru bedrijven om efficiënter en winstgevender te worden. Het programma krijgt een... Meer informatie over Resource Guru
Online projectmanagementtool voor ontwikkelaars
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
Buitendienstbeheer, HVAC
EyeOnTask is een cloudgebaseerd platform voor het beheer van mobiele werknemers dat organisaties en werknemers in de buitendienst helpt om op één enkele locatie klanten, taken, voorraad en facturen te beheren. Functies omvatten realtime volgen van locaties, aangepaste formulieren, facturering, voorraadbeheer, taakgeschiedenis en meer. Meer informatie over EyeOnTask
Algemeen entiteitsbeheer en documentautomatisering
Athennian is een cloudgebaseerde oplossing voor corporate governance die is ontworpen om kritieke entiteitsgegevens te beheren en documenten van bedrijfssecretarissen te automatiseren. Het platform stelt gebruikers in staat om juridische entiteiten te beheren, waaronder bedrijven, naamloze vennootschappen, trusts en partnerschappen in meer dan 180... Meer informatie over Athennian
Uniforme software voor financiële consolidatie en rapportage
Consolidatie en rapportage van Sigma Conso is een uniforme oplossing voor financiële consolidatie en rapportage die volledige gegevenstraceerbaarheid en interne en externe rapportagefunctionaliteit biedt met hulpmiddelen voor managementrapportage, afstemming binnen de groep, planning, budgettering, modellering en prognose. Meer informatie over Sigma Conso Consolidation & Reporting
Business management software voor gezondheid- en wellnessbedrijven
MINDBODY biedt business management software voor spa's, salons, sportscholen, wellnessbeoefenaars en andere bedrijven op basis van lessen en afspraken. Meer informatie over MINDBODY
Bedrijfsprocesbeheer en software voor kwaliteitsbeheer
CWA SmartProcess is software voor BPM (business process management, bedrijfsprocesbeheer) en QMS (quality management-software, software voor kwaliteitsbeheer), die ondernemingen helpt bij het in kaart brengen van processen, het automatiseren van de workflow, klachten, audits en meer. Met het platform kunnen gebruikers procesmappen en -documenten... Meer informatie over SmartProcess
Oplossing voor bedrijfsprestatiebeheer voor bedrijven
OneStream XF is een geïntegreerde oplossing voor bedrijfsprestatiebeheer (CPM) waarmee bedrijven hun financiële rapportage, budgettering en prognoses kunnen beheren. Meer informatie over OneStream XF
Mobiel platform voor het beheer van buitendienst
Tasker is een platform voor buitendienstbeheer dat kantoormedewerkers in realtime verbindt met buitendienstmedewerkers via een webportal voor het toewijzen van taken en het bewaken van opdrachten, en een native mobiele app voor technici om ter plaatse nieuwe opdrachten te ontvangen, routes te plannen, betalingen te verzamelen en meer. Meer informatie over Tasker
Cloudgebaseerd auditbeheerplatform
audits.io is een cloudgebaseerd auditbeheerplatform voor organisaties van elke omvang, ontworpen om het auditproces te stroomlijnen en de resultaten visueel weer te geven. Meer informatie over audits.io
Alles-in-één software voor sportschoolbeheer
Virtuagym is een unieke, alles-in-één fitnessoplossing op maat gemaakt voor personal trainers en fitnessbedrijven van elke omvang. Meer informatie over Virtuagym
Bekroond platform voor het beheer van IT-service en -goederen
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
B2B handelsplatform
Mobisale is een B2B-handelsplatform dat een volledige oplossing biedt voor alle veldactiviteiten van verkoop- en distributie, waaronder het aannemen van bestellingen, bestelwagenverkoop, merchandising, bewijs van levering en mobielgerichte eCommerce-apps. Mobisale ondersteunt integratie met ERP- en boekhoudsystemen met SAP, Oracle, Infor M3 en... Meer informatie over Mobisale
Personeelsplanning, tijdregistratie, communicatie en aanwezigheid
When I Work is nu gratis (voor maximaal 75 werknemers) en is de gemakkelijkste manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren. Plaats het rooster en de tijdklok in ieders zak. Plan terwijl je onderweg bent, met gratis apps voor iPhone en Android. Bespaar uzelf tijd en geld. Meer informatie over When I Work
Eenvoudige online kalibratiesoftware
GageList is een online kalibratiebeheersoftware die is ontworpen ter ondersteuning van ISO 9001, ISO 14001 en andere standaarden. De software staat onbeperkte gebruikers toe voor alle accounts en biedt automatische planning, e-mailmeldingen, gegevensimport en -export, afdrukbare certificaten met aanpasbare logo's en tekst, en meer. Meer informatie over GageList
Cloudgebaseerde oplossing voor contractbeheer
Trackado is een cloudgebaseerd contractbeheersysteem dat contractmijlpalen bijhoudt, gebruikers waarschuwt voor aankomende deadlines en financiële inzichten biedt. Meer informatie over Trackado
De slimme maar eenvoudige oplossing voor bezoekersbeheer.
De slimme maar eenvoudige oplossing voor bezoekersbeheer en een dashboard voor in-/uitchecken voor digitale medewerkers. Slim ontwerp, geweldige ondersteuning, ongeëvenaarde waarde. Meer informatie over SwipedOn Bezoekersregistratie Systeem
Tool voor e-PLM en productieplanning voor de modesector
Software voor PLM en productieplanning waarmee de kleding-, schoenen- en textielsector producten sneller en efficiënter op de markt kunnen brengen. Meer informatie over Fast React Systems
Toolpakket voor kwaliteitsbeheer
BabtecQ is een cloudgebaseerd pakket van tools voor kwaliteitsbeheer dat bedrijven helpt bij het beheren van gegevens en kennis voor kwaliteitsborging. Het aanpasbare platform biedt gebruikers de mogelijkheid om te kiezen uit een reeks modules, waaronder controlebeheer, taak- en actiebeheer, CAD-integratie, en meer. Meer informatie over BabtecQ
Volledig geïntegreerde e-commerce voor Microsoft Dynamics en SAP.
Sana Commerce is een krachtige e-commerce-oplossing die rechtstreeks kan worden geïntegreerd met SAP en Microsoft Dynamics ERP. Omdat de software direct is geïntegreerd in de ERP is synchronisatie overbodig en profiteren gebruikers van echte realtime informatie in zowel hun ERP als hun webwinkel. Meer informatie over Sana Commerce
Meertalige contractbeheersoftware
Contractpedia is een meertalige contractbeheeroplossing die organisaties helpt een financieel overzicht te krijgen van hun contracten en leveranciers, automatische verlenging te beheren en intern geld te vinden. Blijf volledig op de hoogte van de werkelijke uitgaven, de resterende verplichting en de aansprakelijkheden van elk contract. Meer informatie over Contractpedia
Spinify Lively leaderboards: gamification vereenvoudigd.
Met de scoreborden van Spinify gaan teams een vriendschappelijke strijd aan om doelen te bereiken door middel van wedstrijden die echt iets betekenen voor je bedrijf. Vervang je whiteboard door een Spinify-scorebord om realtime prestatiegegevens voor je team weer te geven. Klaar om je team te prikkelen en motiveren om nieuwe doelen te behalen? Meer informatie over Spinify
Cloudgebaseerd platform voor het melden van incidenten en gebeurtenissen
incy.io is een cloudgebaseerd platform voor het melden van incidenten en gebeurtenissen dat is ontworpen om het proces van rapportage en het beheer van gevaren en incidenten te vereenvoudigen en te semi-automatiseren. Meer informatie over incy.io
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Calibration Management Solution for ISO & FDA Compliance
Calibration Control (CC) is a Windows Calibration Management application that connects to a web or local database and is designed to help users maintain compliance with ISO & FDA standards. Use CC for management of Assets, Calibrations, Maintenance, Documents, Projects, Work Orders, & more. Meer informatie over Calibration Control
Bezoekersregistratie en -beheer via iPad/Android
Vizito is een aanpasbare tool voor bezoekersregistratie waarmee bedrijven bezoekers kunnen registreren, volgen en beheren met behulp van een front-end iPad/Android-kiosk en een backend website. Meer informatie over Vizito
Bestuursportal en software voor papierloze vergaderingen
Azeus Convene is een pakket van veilige en efficiënte software voor papierloze vergaderingen waarmee een goed bestuur en productieve samenwerking wordt gewaarborgd. Meer informatie over Azeus Convene
Cloudoplossing voor ruimteplanning en planogrammen voor de detailhandel
Quant Retail is een cloudgebaseerde oplossing voor detailhandelbeheer, met ruimteplanning, planogrammen en productcategoriebeheer. De software genereert automatisch geoptimaliseerde planogrammen op basis van verkopen en door de gebruiker gedefinieerde sjablonen en biedt schapetiketten, een productbibliotheek, rapportage en meer. Meer informatie over Quant Retail
Software voor het beheer van beleid en procedures
PolicyHub is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van beleid en procedures waarmee het MKB het creëren, goedkeuren en communiceren van beleid en procedures kan stroomlijnen. Het biedt ook distributie, kennisbeoordelingen en rapportage met tools zoals versiebeheer, auditspoor, Microsoft Office-integratie en meer. Meer informatie over PolicyHub
Software voor buitendienstbeheer. Live ondersteuning. Gratis proefversie.
Software voor buitendienstbeheer (FSM) om mobiele medewerkers te volgen. Biedt planning, dispatch, kalender, taakbeheer, facturering en kaarten. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Online systeem voor Business Process Management
Sensus BPM Online is de oplossing voor Business Process Management voor het in kaart brengen, verbeteren en delen van bedrijfsprocessen over organisaties. Meer informatie over Sensus BPM Online
Alles-in-één platform voor IoT-ontwerp en levering voor fabrikanten
Korte beschrijving (standaard) Seebo is een sector 4.0 SaaS-platform met pakketoplossingen voor Remote Condition Monitoring, Voorspellend onderhoud en Smart Factory. Meer informatie over Seebo
Contractbeheeroplossing voor bedrijven en juridische kantoren
BOrganised is een cloudgebaseerde oplossing die bedrijven helpt bij het beveiligen en beheren van contractgegevens. De belangrijkste functies zijn risicobeheer, identificatie van kansen, nalevingsbeheer en zoekfunctionaliteit. Het stelt advocaten in staat gegevens te analyseren en kansen voor bedrijfsontwikkeling te identificeren. Meer informatie over BOrganised
Uw HR. Vereenvoudigd!
CakeHR is een gestroomlijnde HR-softwareoplossing, die HR vereenvoudigt voor kleine en middelgrote ondernemingen. Een balans tussen kosten en functies biedt bedrijfsplanning, onboarding, prestatiebeheer, beheer van bedrijfsmiddelen en uitgebreide rapportage vanuit een eenvoudig te gebruiken, aanpasbaar dashboard. Meer informatie over CakeHR
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Platform voor juridisch geldige digitale handtekeningen
eversign is een platform voor digitale handtekeningen waarmee het MKB en grote ondernemingen documenten zowel op kantoor als onderweg op een juridisch bindende en veilige manier kunnen goedkeuren, leveren en ondertekenen. Meer informatie over eversign
Planningssoftware voor dienstverlenende sectoren
SimplyBook.me is online afsprakenplanningssoftware voor professionals, het MKB en grotere ondernemingen uit alle dienstverlenende sectoren. Meer informatie over SimplyBook.me
Platform voor ervaringsbeheer
Qualtrics maakt geavanceerd onderzoek eenvoudig en stelt gebruikers in staat om inzichten over klanten, producten, het merk en werknemerservaring vast te leggen. Meet de klantervaring, volg medewerkersbetrokkenheid, verbeter je merkbekendheid en verzamel productfeedback in één krachtig platform. Meer informatie over Qualtrics
Uitgebreide software voor bedrijfsbeheer.
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
Gemakkelijk en betaalbaar goederen volgen vanaf je smartphone
Met de MapYourTag-app voor het volgen van goederen kunnen bedrijven hun goederen, apparatuur, middelen, gereedschappen, enz. gemakkelijk volgen, beheren en traceerbaar maken tegen de laagste kosten. Dankzij QR-code, NFC, streepjescode of aangepaste ID-tags lokaliseert MapYourTag je goederen op een kaart, met informatie-updates. Je krijgt nu meer... Meer informatie over MapYourTag
Alles-in-één platform voor productbeheer en tool voor productstrategieën
productboard is een productbeheeroplossing die productmanagers helpt bij het vastleggen van problemen, het organiseren van ideeën voor functies, het plannen van releases en het delen van interactieve productiestrategieën. Meer informatie over productboard
Krachtige software voor testbeheer
Wanneer je bedrijf betere methodologieën voor het testen van software nodig heeft, zijn er veel keuzes op de markt. Als je echter het beste wilt in testen voor softwaretoepassingen, is er maar één oplossing. SpiraTest® biedt de functies, prestaties en snelheid om de levenscyclus van het softwaretesten productiever en efficiënter te maken dan elk... Meer informatie over SpiraTest
Versnellen van de productacceptatie
Whatfix helpt bedrijven bij het leveren van moderne en eenvoudige onboarding, effectieve training en betere ondersteuning met behulp van in-app en contextuele stapsgewijze begeleiding, die op het vereiste moment aan de gebruiker wordt getoond. Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit... Meer informatie over Whatfix
Software voor locatiebeheer en evenementenboekingen voor evenementenbeheerders
Event Temple is een softwareplatform voor locatiebeheer dat is ontworpen om locaties van alle soorten te helpen bij het verhogen van boekingen, omzet en inkomsten zonder extra advertenties. Meer informatie over Event Temple