Hier is onze lijst met apps voor Branchespecifieke software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

1079 apps
Sorteren op
Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Webgebaseerde software voor buitendienstbeheer voor het MKB
ServSuite is een oplossing voor buitendienstbeheer die aanbieders van ongediertebestrijding, gazononderhoud en boomverzorging ondersteunt bij het beheren van planningen en serviceactiviteiten. Meer informatie over ServSuite
Cloudgebaseerd pakket voor ERP en bedrijfsbeheer
NetSuite is 's werelds toonaangevende cloudgebaseerde softwarepakket voor bedrijfsvoering dat speciaal is ontworpen voor de behoeften van snelgroeiende en middelgrote bedrijven. Meer informatie over NetSuite
Beheer je voorraad automatisch met NetSuite
NetSuite-software voor inventarisbeheer biedt een complete set van functies voor voorraadbeheer, productie en inkoop die het beheer van de toeleveringsketen verbeteren, en levert een compleet proces van inkoop tot betaling. Het wordt gebruikt door meer dan 16.000 organisaties over de hele wereld. Je krijgt een diepgaand, realtime overzicht van... Meer informatie over NetSuite Inventory Management
Cloud Accounting Software voor eigenaren van kleine bedrijven.
FreshBooks is boekhoudsoftware die het runnen van je kleine onderneming eenvoudig, snel en veilig maakt. Besteed minder tijd aan boekhouding en meer tijd aan het werk waar je van houdt. Meer informatie over FreshBooks
Online kredietverstrekkingssysteem voor P2P-, flits-, micro- en particuliere leningen
Dankzij de nieuwste technologie voor kredietrisicobeheer en automatisering van kredietverstrekking van Turnkey Lender kunnen zelfs kleine online kredietverstrekkers met succes concurreren met banken. Meer informatie over Turnkey Lender
Wereldwijde automatisering van de crediteurenadministratie
Tipalti automatiseert je volledige betalingsadministratie voor leveranciers voor crediteurenorganisaties. Ondersteun internationale betalingen, factuurverwerking, naleving van belastingen en voorschriften voor crediteurenadministratie, betalingsafstemming en rapportage in één holistische cloudoplossing. Bedrijven die Tipalti gebruiken elimineren... Meer informatie over Tipalti AP Automation
Alles-in-één MSP-software voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven
Alles-in-één SaaS voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven die RMM, PSA en beheer op afstand combineren. De prijzen van Atera zijn gebaseerd op betalingen per gebruiker, met een onbeperkt aantal apparaten. Meer informatie over Atera
Waar community's gedijen.
Disciple is waar communities gedijen. Dit platform voor communitybeheer helpt mensen om onafhankelijke, waardevolle en vertrouwde community's te creëren in een veilige ruimte die ze bezitten en beheren. Creëer vandaag nog je eigen unieke sociale ruimte. Meer informatie over Disciple
Track. Measure. Share. Grow
Search TV, radio, online news and social media in real-time with the industry's fastest media monitoring service. Meer informatie over Critical Mention
Software voor het beheer van milieu, gezondheid en veiligheid (MGV)
Cority biedt een webgebaseerde software-oplossing voor het beheer van milieu, gezondheid en veiligheid waarmee je de milieuduurzaamheid en de gezondheid en veiligheid op het werk kunt verbeteren. Meer informatie over Cority
Software voor mobiele formulieren voor inspectie, audits en veiligheidscontroles.
Form.com is een webgebaseerde oplossing voor het automatiseren van formulieren, met ondersteuning voor op maat gemaakte formulieren, formulierimplementatie en het beheer van de gegevens die in de formulieren worden verzameld. Meer informatie over Form.com
Software voor facturering van abonnementen en terugkerende betalingen
Met Chargebee kun je je terugkerende facturering en abonnementen beheren doordat het werkt als een laag van factureringsinformatie bovenop betalingsgateways. Meer informatie over Chargebee
Real-time updates for legal and regulatory requirements
Libryo is an automated solution designed to help businesses identify & update legal requirements in order to ensure compliance with federal and state regulations across multiple jurisdictions. It sends users notifications about newly established laws and changes introduced to existing laws. Meer informatie over Libryo
Productie- en voorraadbeheer voor kleine fabrikanten
Katana MRP is productie- en voorraadbeheersoftware voor kleine fabrikanten die online verkopen (bijv. Shopify). Meer informatie over Katana MRP
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
De softwareoplossing voor arbeidsveiligheid, milieubeheer en duurzaamheid.
Quentic is uw oplossing voor arbeidsveiligheid, milieubeheer en duurzaamheid. De web gebaseerde software is vakkundig, kent uw taken en verenigt alle functies die u nodig heeft in één pakket. Meer informatie over Quentic Netherlands B.V.
Modern drug discovery informatics
CDD Vault is a drug discovery informatics platform with an intuitive web interface that allows users to manage & analyze chemical data & biological assays Meer informatie over CDD Vault
Software voor geïntegreerd luchtvaartonderhoud en -inventarisbeheer
WinAir is een structureel geïntegreerd systeem voor luchtvaartonderhoud en -inventaris dat functies biedt voor het beheren van inkoop, productie, onderhoudsvoorspelling, kostenberekening en facturering. Extra modules inclusief streepjescodering en realtime personeelsbeheer bieden uitbreidingen om aan de bedrijfsbehoeften te voldoen. Meer informatie over WinAir
Beheer en distributie van public relations (PR) content
PressPage is een online nieuwsruimte-oplossing die wordt gebruikt om boeiende verhalen te creëren en communicatie naar een nieuw niveau te tillen. Gebruikers kunnen interactieve content verspreiden om doelgroepen betrokken te maken en het indirecte bereik vergroten via vind-ik-leuks, delen en vermeldingen op sociale platformen. Meer informatie over PressPage
Cloudgebaseerde planningssoftware voor teams
Resource Guru is een cloudgebaseerde teamagenda. Het is een eenvoudige manier om mensen, apparatuur en andere bedrijfsmiddelen online in te plannen. Met een gebruiksvriendelijke interface voor slepen en neerzetten en een krachtige reeks functies helpt Resource Guru bedrijven om efficiënter en winstgevender te worden. Het programma krijgt een... Meer informatie over Resource Guru
De slimme maar eenvoudige oplossing voor bezoekersbeheer.
De slimme maar eenvoudige oplossing voor bezoekersbeheer en een dashboard voor in-/uitchecken voor digitale medewerkers. Slim ontwerp, geweldige ondersteuning, ongeëvenaarde waarde. Meer informatie over SwipedOn Bezoekersregistratie Systeem
De toekomst van verenigingssoftware - gebaseerd op Salesforce
Fonteva Membership is software voor verenigingsbeheer die is gebaseerd op het Salesforce-platform, waarmee organisaties leden, evenementen en commissies kunnen beheren. Meer informatie over Fonteva for Associations
Webgebaseerde oplossing voor recycling en werfbeheer
ScrapRight is een cloudgebaseerde, mobiele en lokale oplossing voor recyclingsoftware die is ontworpen om recyclingcentra, afvalverwerkingswerven en sloopbedrijven te helpen hun voorraden te beheren en te controleren, te voldoen aan nalevingsvereisten, verkoopcontracten te maken en verzendingen uit te voeren, allemaal met native app-ondersteuning... Meer informatie over ScrapRight
Oplossing voor betalingsbeheer
Canopus EpaySuite is een webgebaseerde oplossing voor het beheren van betalingen en biedt functies voor het wisselen van valuta, geldoverdracht, mobiele en internetbetalingen. Meer informatie over Canopus EpaySuite
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
We simplify your manufacturing.™ (We vereenvoudigen je productie).
We simplify your manufacturing.™ (We vereenvoudigen je productie). Ervaar realtime voorraadnauwkeurigheid, verhoogde tijdige levering en lagere administratieve kosten met de ERP-software van Global Shop Solutions. Meer informatie over Global Shop Solutions
Alles-in-één-platform voor het beheer van community's en betrokkenheid.
Hivebrite is een alles-in-één-oplossing voor alumni en community's voor scholen en bedrijven, die zorgt voor merkbetrokkenheid en mogelijkheden voor leden. Meer informatie over Hivebrite
Chemisch voorraadbeheer en ELN voor chemici en biologen
FindMolecule is een chemisch voorraadbeheersysteem en elektronisch notitieboek voor laboratoria voor biologen en chemici in zowel commerciële als academische laboratoria. De veilige, web-based software biedt functies voor het volgen van bestellingen, het scannen van streepjescodes, gezondheid- en veiligheidsbeheer, structuuronderzoeken en meer. Meer informatie over FindMolecule
Parking management solution for airport parking operators
ParkAlto is a parking management solution which helps off-site airport parking operators with prepaid reservations and online payments. Key features include automated upselling, promo code distribution, customizable branding, barcode scanning, website content, and account management. Meer informatie over ParkAlto
Commodity trading & inventory management for recycling firms
cieTrade.net is a cloud-based SaaS solution for commodity traders, scrap brokers, paper stock dealers and recycling plants that provides inventory management via on online dashboard delivering business data entry tools, order and price management, workflow, shipping documentation, reporting and more Meer informatie over cieTrade
Op de cloud gebaseerde oplossing voor mobiel bankieren
Mobile Money is een op de cloud gebaseerde oplossing voor mobiel bankieren die kleine tot middelgrote bedrijven helpt bij het opzetten van services voor geldstortingen, geld-uitbetalingen, online betalingen, betalingen van persoon tot verkoper en meer. Het platform biedt een veilige portemonnee-op-een-telefoon-service via mobiele operators. Meer informatie over Mobile Money
Configureerbare software en apps voor het volgen van vaste activa
Het cloudgebaseerde Asset Panda-platform voor het beheer en volgen van activa ondersteunt werkorderbeheer, inkooporderbeheer, nalevingsbeheer, inchecken en uitchecken, afschrijvingen, servicebeheer, bedrijfsbrede servicedeskoplossingen en meer, plus mobiele apps voor iOS en Android. Meer informatie over Asset Panda
Adserver en admanager
AdPlugg is een cloudgebaseerde admanager en adserveroplossing waarmee gebruikers advertenties kunnen configureren, plannen en op een doelgroep richten, en bevat een invoegtoepassing voor WordPress-sites. Meer informatie over AdPlugg
Uitgebreide software voor bedrijfsbeheer.
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
De krachtigste en meest betaalbare oplossingen voor facilitair beheer
6Storage is cloudgebaseerde software voor het beheer van self-storage die je helpt de tijd en moeite te verminderen die jij of je managers aan de bedrijfsvoering besteden, zodat je je reserveringen kunt stroomlijnen en automatiseren | Verhuur | Facturatie en herinneringen | Betalingsincasso | Kennisgevingen en rapportage Meer informatie over 6Storage
Software voor het beheer van laboratoriumgegevens en -informatie
LabCollector is een oplossing voor laboratoriumbeheer en een elektronisch laboratoriumnotitieblok (ELN) voor kleine tot grotere laboratoria, R&D, academici en farmaceutische groepen. Meer informatie over LabCollector
Op smartphones gebaseerde software voor bosinventarisbeheer
Forest Metrix is op smartphones gebaseerde software voor de verzameling van gegevens over bossen en bosinventarisbeheer die de houtverkoop, gezondheid van planten en boominventaris bijhoudt. Meer informatie over Forest Metrix
Oilfield jobs, tickets, people and equipment organized.
FieldCap is a ticketing solution designed to help oilfield companies streamline billing, field tickets & customer approvals in the office & out in the field with features like digital stamps, copy tickets, change logs, batch approvals, auto ticket numbering & email approvals. Meer informatie over FieldCap
Energy data management and analysis solution
Energy Elephant is an energy management solution that helps multi-location enterprises automate energy data management, analysis, wastage optimization, and more. It enables managers to store spreadsheets as well as various bills such as electricity, oil, gas & transport in a centralized database. Meer informatie over Energy Elephant
Oplossing voor energiemanagement voor bedrijven van elke omvang.
Energis.Cloud helpt dienstverleners bij het automatiseren van processen voor het beheer van energieprestaties in gebouwen, industriële locaties en apparatuur. Het stelt gebruikers in staat om de hele energielevenscyclus te dekken via facturen van nutsbedrijven en consumptie tot productie en gegevensopslag uit meerdere bronnen. Meer informatie over Energis.Cloud
Kwaliteitsbeheeroplossing voor fabrikanten van elke omvang
InstraStage is een cloudgebaseerde kwaliteitsbeheeroplossing die is ontworpen voor productiebedrijven van elke omvang voor het beheren van workflows, analyses, karakterisering van metingen, het volgen van problemen en gegevensnormalisatie. Het BlackBelt productiepakket van het platform en de advieshulpmiddelen helpen gebruikers bij het... Meer informatie over IntraStage
Cloud-based solution for businesses in the marine industry
Blueshell is a cloud-based marine management solution that helps mooring operators and shipyard mechanics streamline fleet operations. It enables users to create work orders, view available tasks on a calendar, and sort job orders using drag-and-drop functionality. Meer informatie over Blueshell
Communicatie- en trainingsoplossingen voor fabrikanten
Poka is een platform voor kennisbeheer en training dat is ontworpen voor de fabrieksvloer en dat via mobiele apparaten toegang biedt tot handleidingen, procedures, instellingen en meer. Meer informatie over Poka
Webgebaseerde en volledig aanpasbare software voor bibliotheekautomatisering
Mandarin is een webgebaseerd beheersysteem voor bibliotheken, gericht op kleinere privé- en openbare voorzieningen met ondersteuning voor catalogisering, circulatie en voorraadbeheer. Meer informatie over Mandarin
Mobiel platform voor het beheer van buitendienst
Tasker is een platform voor buitendienstbeheer dat kantoormedewerkers in realtime verbindt met buitendienstmedewerkers via een webportal voor het toewijzen van taken en het bewaken van opdrachten, en een native mobiele app voor technici om ter plaatse nieuwe opdrachten te ontvangen, routes te plannen, betalingen te verzamelen en meer. Meer informatie over Tasker
Cloudgebaseerde oplossing voor alumnibeheer voor alle behoeften in verband met alumni.
Vaave is een cloudgebaseerde oplossing voor alumnibeheer waarmee organisaties van elke omvang hun exclusieve alumninetwerk kunnen creëren en beheren. Het platform biedt een scala aan functies, waaronder een alumnidatabase, tools voor betrokkenheid en fondsenwerving, aangepaste branding, vacatures, opnieuw in dienst nemen, verwijzingen en meer. Meer informatie over Vaave
Controle en beheer op afstand voor managed service providers
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor controle en beheer op afstand (Remote Monitoring and Management, RMM), die is ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketingsysteem. Meer informatie over Naverisk
Banksysteem voor financiële instellingen en vermogensbeheerders
Corniche is een cloudgebaseerd banksysteem dat banken en financiële dienstverleners helpt bij het verwerken, documenteren en naleven van betalingen. De belangrijkste kenmerken zijn onder andere commodity brokerage, records management, escrow-betalingen, renteverwerking en transactiebeheer. Meer informatie over Corniche
Complete Farm Management for the Agricultural Industry
SmartFarm is a cloud-based farm management solution using artificial intelligence / machine learning, remote sensing & satellite monitoring for farming companies, agricultural input businesses, crop insurance providers, financial lending institutions, and government and advisories. Meer informatie over SmartFarm
Personeelsplanning, tijdregistratie, communicatie en aanwezigheid
When I Work is nu gratis (voor maximaal 75 werknemers) en is de gemakkelijkste manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren. Plaats het rooster en de tijdklok in ieders zak. Plan terwijl je onderweg bent, met gratis apps voor iPhone en Android. Bespaar uzelf tijd en geld. Meer informatie over When I Work
Het complete softwareplatform voor verhuur.
Booqable is de moderne verhuursoftware om je bedrijf online en in de winkel te runnen. Het biedt alles wat je nodig hebt om verhuur te plannen en te beheren, je voorraad bij te houden en een online storefront voor je verhuurbedrijf te creëren. Meer informatie over Booqable
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Tracking en lead management van huis-aan-huis- en buitendienstverkoop
SalesRabbit is een oplossing voor verkoopregistratie en lead management voor huis-aan-huisverkopers, met tools voor de ontwikkeling van belangrijke gedragingen en motivatie Meer informatie over SalesRabbit
Cloudgebaseerde verhuursoftware voor de sectoren van AV, evenementen en productie.
Rentman is cloudgebaseerde verhuursoftware die is ontworpen voor AV-, evenementen- en productiebedrijven om inventaris te beheren, ploegen en transport in te plannen en offertes en facturering te verstrekken. Meer informatie over Rentman
Middelenplanning en projectmanagement voor bureaus
Forecast is een AI-gestuurde oplossing voor resource-planning en projectmanagement die is ontworpen voor digitale projecten met tijdregistratie, automatisering en budgettering. Meer informatie over Forecast
Mobielvriendelijke, digitale formulieren voor buitendienst
Kizeo Forms is een flexibel hulpmiddel gemaakt voor buitendienstprofessionals van verschillende sectoren. Het stelt gebruikers in staat om snel en eenvoudig aangepaste digitale/mobiele formulieren te maken en in te vullen vanaf elk mobiel apparaat/tablet. Verhoog de efficiëntie en bespaar tijd en geld met Kizeo Forms! Meer informatie over Kizeo Forms
Online bankieren voor financiële instellingen
NexorONE is een platform voor online bankieren dat een verscheidenheid aan modules biedt die verschillende financiële instellingen ondersteunen. De cloudgebaseerde software helpt bij transactiebeheer, stelt gebruikers in staat internationale overschrijvingen te verzenden, werkt als een betalingsplatform en stelt klanten in staat online te... Meer informatie over NexorONE
Software voor het beheer van huisdierenhotels
Animalo is software voor het beheer van huisdierenhotels met tools voor boeken en klantenbeheer. Met Animalo kunnen gebruikers reserveringen, klantprofielen, kalenders en betalingsinformatie organiseren en controleren, die allemaal kunnen worden beheerd via het activiteitendashboard. Meer informatie over Animalo
Software voor buitendienstbeheer. Live ondersteuning. Gratis proefversie.
Software voor buitendienstbeheer (FSM) om mobiele medewerkers te volgen. Biedt planning, dispatch, kalender, taakbeheer, facturering en kaarten. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Eenvoudigste software voor voorraadbeheer en het volgen van goederen
Sortly Pro is een visuele, op foto's gebaseerde app voor voorraadbeheer en het volgen van goederen die speciaal is ontwikkeld voor de behoeften van kleine bedrijven. Meer informatie over Sortly Pro
CPQ-toepassingenpakket (Configure – Price – Quote, configureren, prijsbepaling, offerte) voor het beheer van verkoopautomatisering.
Merkato is een webgebaseerde suite voor verkoopconfiguratie die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het automatiseren van processen met betrekking tot het genereren van offertes, e-commercebeheer en upselling. Gebruikers kunnen op basis van financiële berekeningen documenten maken, zoals stuklijsten, orderbevestigingen, betalingsvoorwaarden of... Meer informatie over Merkato
Software voor goederen volgen en onderhoud
Volg en beheer check-outs, locaties en onderhoudsschema's van je goederen met deze cloudgebaseerde activabeheersoftware. Integratie met QR-/streepjescode en RFID. Meer informatie over EZOfficeInventory
Complete oplossingen voor het onderhoudsbeheer van vliegtuigen
Flightdocs levert web- en app-gebaseerde oplossingen voor het beheer van vliegtuigonderhoud voor eigenaars en exploitanten van vliegtuigen en helikopters wereldwijd. Gebruikers kunnen de controle nemen over de hele vloot, zowel voor vliegtuigen met vaste als met roterende vleugels, en de efficiëntie, veiligheid en vliegtuigwaarde verbeteren. Meer informatie over Flightdocs
Webgebaseerde software voor het volgen van sollicitanten en PSA
Conrep is webgebaseerde software met mobiele toegang voor het volgen van sollicitanten en PSA (professional services automation) waarmee organisaties op het gebied van consulting, personeel, werving en professionele dienstverlening in staat zijn om sollicitanten, plaatsingen en training, human resources, boekhouding en financiën te volgen en... Meer informatie over Conrep
Een slimmer welkom voor je bezoekers.
Als het enige VMS dat bezoekers inchecken aanbiedt met behulp van iPads of hoogwaardige ID-scanners, biedt Traction Guest ongeëvenaarde beveiliging en ervaring. Dit platform is speciaal ontwikkeld voor wereldwijde ondernemingen zoals Netflix, en met de ongeëvenaarde aanpassingsmogelijkheden kun je unieke bezoekerservaringen ontwerpen op meerdere... Meer informatie over Traction Guest
Coverage reports management solution for PR businesses
CoverageBook helps public relations organizations plan, create, launch and manage coverage reports as well as measure marketing campaign performance through analytics. The platform lets users create interactive presentations for donors & supporters to streamline operations across charity campaigns. Meer informatie over CoverageBook
Creëer tijdschriften, catalogi, brochures en andere publicaties
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren. Meer informatie over Flipsnack
Schoonmaaksoftware die je tijd en geld bespaart
Swept bedient conciërge- en commerciële schoonmaakbedrijven door managers en schoonmakers te helpen communiceren, problemen te identificeren, planningen te maken, tijd bij te houden en meer. Meer informatie over Swept Janitorial App
Software voor structurele 3D-analyse voor ingenieurs
SkyCiv is software voor structurele 3D-analyse waarmee mechanische, bouwkundige en andere ingenieurs scheuren, buigen, vervorming, spanning en meer kunnen analyseren. Meer informatie over SkyCiv Structural 3D
Alles-in-één-oplossing voor buitendienstbeheer
Field Force Tracker is cloudgebaseerde software voor buitendienstbeheer die een reeks functies biedt voor het beheren van klanten, leveranciers en werknemers, taakplanning en uitzending, werkorders, apparatuuronderhoud, tijdregistratie, contract- en garantiebeheer, boekhouding, rapportage en meer. Meer informatie over Field Force Tracker
Software voor kostenraming en schattingen in de bouw
Eenvoudig te gebruiken, cloudgebaseerde kostenramings- en schattingssoftware voor aannemers. Compatibel met Mac en pc. GRATIS training en ondersteuning! Meer informatie over STACK
Enabling Innovations Globally
i2go is our best-of-breed All-In-One Insurance Suite that helps you manage your entire Insurance business. Our powerful application enables current and upcoming InsureTech trends to be utilised on your products, empowering you to remain ahead of the competition. Meer informatie over i2go
Mobielgebaseerde oplossing voor buitendienstbeheer
Repair-CRM is een oplossing voor buitendienstbeheer die is ontworpen voor de ondersteuning van kleine tot grote bedrijven, zoals HVAC, landschapsarchitectuur en schoonmaak, met inventaris- en middelenbeheer. Belangrijke functies zijn taaktoewijzing, GPS-tracking, feedbackverzameling, het vastleggen van handtekeningen en contactbeheer. Meer informatie over Repair-CRM
Software voor verhuur van apparatuur
EZRentOut is een cloudgebaseerde software voor verhuurbedrijven van apparatuur. Functies omvatten integratie met Xero en QuickBooks en een online storefront. Meer informatie over EZRentOut
Aviation maintenance & component tracking solution
AvPro Software is a cloud-based aviation maintenance & component tracking solution which enables small to midsize businesses to manage inventory, repairs, fleets, & more. With AvPro, users can handle work orders, deferred items, squawks, costs, & labor & task cards with rotable parts. Meer informatie over AvPro Software
Online projectmanagement en samenwerking
Smartsheet is een intuïtieve tool voor werkbeheer die herdefinieert hoe teams samenwerken aan projecten en taken, inclusief alles van het beheren van operationele activiteiten tot het volgen van marketingcampagnes tot het plannen van evenementen. Door de vertrouwde spreadsheet-achtige interface, in combinatie met bestandsdeling, Gantt-diagrammen... Meer informatie over Smartsheet
Planningssoftware voor schoonmaakdiensten
ZenMaid is de eerste en enige software voor het automatiseren van marketing en planning voor schoonmaakdiensten. Het product helpt elke dag meer dan 100 eigenaren om hun bedrijf te organiseren, te beheren en te laten groeien. Meer informatie over ZenMaid
Oplossing voor praktijkbeheer voor dierenklinieken
Digitail is een cloudgebaseerde oplossing voor praktijkbeheer die dierenklinieken helpt bij het beheren van afspraken, patiëntendossiers en personeelsplanning. Tot de belangrijkste functies behoren voorraadbeheer, compliance, formulieren maken, online boekingen, klantkennisgevingen, boekhouding, omzetanalyse en rapportage. Meer informatie over Digitail
Organisatie en beheer van workflows en bedrijfsprocessen
Metatask is een organisatie-oplossing voor zakelijke workflows en processen die ideaal is voor teams die terugkerende interne processen uitvoeren, zoals goedkeuringen, onboarding en beoordelingen. Meer informatie over Metatask
Media database, online newsroom, distribution & analytics
Prowly is a public relations workflow and communications platform that helps growing startups, PR agencies, and large corporations to find journalists, create visual and interactive press releases, send targeted PR pitches, and analyze campaigns using the Prowly online newsroom and media database Meer informatie over Prowly
Reserveringssysteem voor bedrijfsparkeren
Parkalot is een online reserverings- en beheersysteem voor bedrijfsparkeren waarmee gebruikers parkeerregels kunnen definiëren, parkeerplaatsen voor werknemers kunnen beheren en meer. Meer informatie over Parkalot
Tools voor projectmanagement en samenwerking
Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen waarmee teams in marketing, IT en operationele afdelingen hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één enkele online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten... Meer informatie over Easy Projects
Insurance AMS for MGAs & brokers with CRM at its core
Macaw is an insurance AMS for MGAs and brokers in P&C lines, covering CRM, sales, service and accounting with features including a built-in document and task management system, self-service portals for customers and producers, billing & payments, policy management, reporting & analytics, and more. Meer informatie over Macaw
Prijsopgave- en verhuisoplossing voor verhuisbedrijven
eMove is een verhuisoplossing die verhuisbedrijven helpt met prijsbepaling en wagenparkbeheer, via een reeks functies waaronder offertes, gegevensexport, facturering, dispatch-beheer, het volgen van werkorders, analyse van taakvereisten, documentatie, capaciteitsplanning en meer. Meer informatie over eMove
Software voor voorraadbeheer voor het MKB
DEAR Inventory is een cloudgebaseerde applicatie voor inventaris- en orderbeheer voor het MKB en biedt een complete oplossing voor back-endbeheer met inkoop, verkoop, magazijnbeheer en lichte productiefuncties, evenals integratie van verzending, e-commerce en een betalingsgateway. Meer informatie over DEAR Inventory
Alles-in-één-platform voor het beheer van community's
Raklet is een platform voor communitybeheer dat tools biedt zoals onbeperkte contacten, geautomatiseerde berichten, online betalingen, ticketing van evenementen, geavanceerde rapportage, aangepaste formulieren, pagina's en meer. Raklet is toegankelijk op elk mobiel en desktopapparaat met internet. Meer informatie over Raklet
Cloud- en mobiele software voor personeelsbeheer in het veld voor het MKB
AI FIELD MGMT is een nieuw hulpmiddel voor personeelsbeheer met een cloudkern en een hybride platform dat functies combineert: (i) Vergelijkbaar met WhatsApp + (ii) Wereldwijde vertalingen + (iii) Intelligent personeelsbeheer Het heeft alles voor elke organisatie (thuisgebruikers, MKB, ondernemingen, overheid) in elke vertical. Meer informatie over Ai Field Management
Kwaliteitssoftware voor lidmaatschapsbeheer
Alles-in-één lidmaatschapssoftware die op maat is gemaakt voor jou. VeryConnect combineert ledenbeheer, betrokkenheid en self-service. Kwaliteitssoftware, vriendelijke ondersteuning. Meer informatie over VeryConnect
Professional Services Automation van de volgende generatie.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Krijg waardevol inzicht Met alle functionaliteit die je nodig hebt... Meer informatie over HarmonyPSA
Inhoudscreatie en apps bouwen zonder codering
Rakuten Aquafadas biedt ondernemingen de technologie om verkoop- en inhoudsapps te creëren met weinig codering en deze op meerdere platforms te gebruiken. Meer informatie over Rakuten Aquafadas
Online store-ontwerper en reserveringsbeheertool voor MKB's
Reservety is een cloudgebaseerde boekingsoplossing die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen online winkels op te zetten en reserveringen, verhuur, betalingen, facturering en documentatie te beheren. Met het platform kunnen gebruikers online offertes accepteren, klantinformatie bewerken en bestellingen aanmaken. Meer informatie over Reservety
Webgebaseerde paardenbedrijfsbeheersoftware
CRIO Online is een gecentraliseerd paardenbedrijfsbeheersysteem dat is ontworpen om de verkoop van fokkerijproducten, de locatie van dieren en meer te automatiseren voor paardenfokkers en -liefhebbers. Meer informatie over CRIO Online
Enterprise accounting, FSM and inventory management solution
QuickBooks Enterprise is an accounting software for small businesses which provides users with real-time access to customer, employee, and vendor information. The software includes tools for managing inventory, shipping, sales orders, pricing, tasks, invoicing, reporting, and more. Meer informatie over QuickBooks Enterprise
Enterprise field service management software
Intuit Field Service Management ES is a field service management solution which offers job scheduling, invoicing, and real-time updates to deliver information to technicians & receive data from the field. Integration with QuickBooks Desktop Enterprise keeps field service and financial data in sync. Meer informatie over Intuit Field Service Management ES
Cloudgebaseerde CRM en verkoopautomatisering
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Kies... Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Platform voor het maken en publiceren van websites.
WordPress is een website- en blogcreatie- en publicatieplatform met hulpmiddelen voor esthetisch ontwerpen, het volgen van bezoekers, opslaan en uploaden van inhoud en meer. Meer informatie over Wordpress
Field Service Management App
Housecall Pro is a full-suite tool that enables service professionals to run their entire business from their smartphone and complimentary web portal. Meer informatie over Housecall Pro