Hier is onze lijst met apps voor Branchespecifieke software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

1220 apps
Sorteren op
Webgebaseerde software voor buitendienstbeheer voor het MKB
ServSuite is een oplossing voor buitendienstbeheer die aanbieders van ongediertebestrijding, gazononderhoud en boomverzorging ondersteunt bij het beheren van planningen en serviceactiviteiten. Meer informatie over ServSuite
SaaS-software voor productie en productieplanning
MasterControl Manufacturing Excellence is een SaaS-platform waarmee bedrijven hun voorraadbeheer, resourceplanning en supply chain-activiteiten kunnen stroomlijnen. De geïntegreerde EBR-module stelt fabrikanten in staat om elektronische batchrecords te organiseren en kwaliteitscontroles uit te voeren. Meer informatie over MasterControl Manufacturing Excellence
Systeem voor financieel en bedrijfsmanagement (ERP)
Enterprise resource planningsoftware voor het MKB. Beheer elk aspect van je kleine of middelgrote onderneming met SAP Business One. Meer informatie over SAP Business One
Cloudgebaseerd pakket voor ERP en bedrijfsbeheer
NetSuite is 's werelds toonaangevende cloudgebaseerde softwarepakket voor bedrijfsvoering dat speciaal is ontworpen voor de behoeften van snelgroeiende en middelgrote bedrijven. Meer informatie over NetSuite
Oplossing voor productie-informatie voor gegevensbeheer
WATS is een oplossing voor productie-informatie die bedrijven in sectoren zoals ruimtevaart en defensie, elektronica, de autosector en gezondheidszorg via bruikbare analyse helpt inzicht te krijgen in statistische parameters. Tot de belangrijkste functies behoren rapportage, urenregistratie, geautomatiseerde waarschuwingen en KPI-monitoring. Meer informatie over WATS
Waar community's gedijen.
Disciple is waar communities gedijen. Dit platform voor communitybeheer helpt mensen om onafhankelijke, waardevolle en vertrouwde community's te creëren in een veilige ruimte die ze bezitten en beheren. Creëer vandaag nog je eigen unieke sociale ruimte. Meer informatie over Disciple
Software voor luchtvaart MRO en Flight Operations.
ENVISION biedt gebruikers een eenvoudige, gebruiksvriendelijke interface voor het openen en beheren van informatie binnen een luchtvaartomgeving. Meer informatie over ENVISION
Verhuursoftware voor diverse verhuurbedrijven van apparatuur
Rentware stelt verhuurbedrijven van apparatuur in staat om hun bedrijfsactiviteiten online te zetten met een mobielvriendelijke verhuuroplossing. Met de online boekingsmodule van Rentware kunnen bedrijven hun voorraad, prijzen en beschikbaarheid van apparatuur in realtime beheren door aanpassingen te maken voor piekuren, verhoogde vraag en... Meer informatie over Rentware
Moderne informatica voor geneesmiddelenontdekking
CDD Vault is een informaticaplatform voor geneesmiddelenontdekking met een intuïtieve webinterface waarmee gebruikers chemische gegevens en biologische testen kunnen beheren en analyseren. Meer informatie over CDD Vault
Validatie en verificatie van direct mail-adressen
Lob Address Verification biedt realtime wereldwijde verificatie van postadressen door middel van gegevensopschoning en automatische afleverpuntvalidatie (DVP). Functies omvatten wereldwijde adresvalidatie, afleverbaarheidsscore, een intelligente API, realtime gegevens, afleverbaarheidsanalyse en meer. Meer informatie over Lob Address Verification
Software voor verhuur van apparatuur
Rentle is een cloudgebaseerd verhuurbeheersoftware voor verhuurbedrijven van apparatuur, die is ontworpen om handmatige taken te automatiseren en online verkoop mogelijk te maken. De oplossing stelt bedrijven in staat om hun contracten, inventaris en zelf inchecken van apparatuur te digitaliseren, en maakt online boekingen en betalingen mogelijk. Meer informatie over Rentle
De slimme maar eenvoudige oplossing voor bezoekersbeheer.
De slimme maar eenvoudige oplossing voor bezoekersbeheer en een dashboard voor in-/uitchecken voor digitale medewerkers. Slim ontwerp, geweldige ondersteuning, ongeëvenaarde waarde. Meer informatie over SwipedOn Bezoekersregistratie Systeem
Webgebaseerde oplossing voor recycling en werfbeheer
ScrapRight is een cloudgebaseerde, mobiele en lokale oplossing voor recyclingsoftware die is ontworpen om recyclingcentra, afvalverwerkingswerven en sloopbedrijven te helpen hun voorraden te beheren en te controleren, te voldoen aan nalevingsvereisten, verkoopcontracten te maken en verzendingen uit te voeren, allemaal met native app-ondersteuning... Meer informatie over ScrapRight
Software voor geïntegreerd luchtvaartonderhoud en -inventarisbeheer
WinAir is een structureel geïntegreerd systeem voor luchtvaartonderhoud en -inventaris dat functies biedt voor het beheren van inkoop, productie, onderhoudsvoorspelling, kostenberekening en facturering. Extra modules inclusief streepjescodering en realtime personeelsbeheer bieden uitbreidingen om aan de bedrijfsbehoeften te voldoen. Meer informatie over WinAir
Wereldwijde automatisering van de crediteurenadministratie
Tipalti automatiseert je volledige betalingsadministratie voor leveranciers voor crediteurenorganisaties. Ondersteun internationale betalingen, factuurverwerking, naleving van belastingen en voorschriften voor crediteurenadministratie, betalingsafstemming en rapportage in één holistische cloudoplossing. Bedrijven die Tipalti gebruiken elimineren... Meer informatie over Tipalti AP Automation
Productie- en voorraadbeheer voor kleine fabrikanten
Katana MRP is productie- en voorraadbeheersoftware voor kleine fabrikanten die online verkopen (bijv. Shopify). Meer informatie over Katana MRP
Parkeersoftware voor slimme kantoren
ParkOffice is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het automatiseren van het parkeerreserveringsproces op meerdere locaties. Werkgevers kunnen personeel en parkeerplaatsen voor gasten toewijzen met behulp van een algoritme op basis van informatie zoals werkschema's, anciënniteit, reistijden en gezondheid van de... Meer informatie over ParkOffice
Oplossing voor het bijhouden van onderhoud voor luchtvaartbedrijven.
MX System is een oplossing voor het bijhouden van vliegtuigonderhoud die luchtvaartbedrijven helpt bij het bijhouden van vluchttijd, registratie van logboeken, beschikbaarheid van onderdelen, handleidingen, voorraad en meer. De functionaliteit voor het bijhouden van documenten stelt gebruikers in staat om documenten te controleren, te beheren en... Meer informatie over MX System
Chemisch voorraadbeheer en ELN voor chemici en biologen
FindMolecule is een chemisch voorraadbeheersysteem en elektronisch notitieboek voor laboratoria voor biologen en chemici in zowel commerciële als academische laboratoria. De veilige, web-based software biedt functies voor het volgen van bestellingen, het scannen van streepjescodes, gezondheid- en veiligheidsbeheer, structuuronderzoeken en meer. Meer informatie over FindMolecule
Grondstoffenhandel- en voorraadbeheer voor recyclingbedrijven
cieTrade.net is een cloudgebaseerde SaaS-oplossing voor grondstoffenhandelaren, schrootmakelaars, papierhandelaren en recyclingfabrieken die voorraadbeheer biedt via een online dashboard met tools voor het invoeren van bedrijfsgegevens, order- en prijsbeheer, workflow, verzenddocumentatie, rapportage en meer. Meer informatie over cieTrade
Platform voor het verbinden van bedrijven met banken
Corporate-to-Bank Integration Platform is software voor financieel beheer die is ontworpen om bedrijven te helpen integreren met banken voor het stroomlijnen van financiële bedrijfsactiviteiten. Treasury-teams hebben toegang tot meerdere backofficesystemen, betalingsschema's en andere diensten die door bankpartners worden aangeboden vanaf één... Meer informatie over Corporate-to-Bank Integration Platform
Software voor het beheer van laboratoriumgegevens en -informatie
LabCollector is een oplossing voor laboratoriumbeheer en een elektronisch laboratoriumnotitieblok (ELN) voor kleine tot grotere laboratoria, R&D, academici en farmaceutische groepen. Meer informatie over LabCollector
CPQ-toepassingenpakket (Configure – Price – Quote, configureren, prijsbepaling, offerte) voor het beheer van verkoopautomatisering.
Merkato is een webgebaseerde suite voor verkoopconfiguratie die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het automatiseren van processen met betrekking tot het genereren van offertes, e-commercebeheer en upselling. Gebruikers kunnen op basis van financiële berekeningen documenten maken, zoals stuklijsten, orderbevestigingen, betalingsvoorwaarden of... Meer informatie over Merkato
Op smartphones gebaseerde software voor bosinventarisbeheer
Forest Metrix is op smartphones gebaseerde software voor de verzameling van gegevens over bossen en bosinventarisbeheer die de houtverkoop, gezondheid van planten en boominventaris bijhoudt. Meer informatie over Forest Metrix
Kwaliteitsbeheeroplossing voor fabrikanten van elke omvang
InstraStage is een cloudgebaseerde kwaliteitsbeheeroplossing die is ontworpen voor productiebedrijven van elke omvang voor het beheren van workflows, analyses, karakterisering van metingen, het volgen van problemen en gegevensnormalisatie. Het BlackBelt productiepakket van het platform en de advieshulpmiddelen helpen gebruikers bij het... Meer informatie over IntraStage
Software voor het beheer van jachthavens
HarbaMaster is een cloudgebaseerde oplossing voor jachthavenbeheer die kan worden gebruikt door jachthaveneigenaren en -beheerders, evenals booteigenaren, om docking, betalingen, communicatie, compliance, verzekeringen en meer te regelen vanuit één gecentraliseerd platform. Meer informatie over HarbaMaster
Cloudgebaseerde oplossing voor bedrijven in de maritieme sector
Blueshell is een cloudgebaseerde oplossing voor maritiem beheer die aanmeerexploitanten en scheepswerftechnici helpt vlootactiviteiten te stroomlijnen. Hiermee kunnen gebruikers werkorders maken, beschikbare taken in een kalender bekijken en taakorders sorteren met behulp van slepen en neerzetten. Meer informatie over Blueshell
Webgebaseerde en volledig aanpasbare software voor bibliotheekautomatisering
Mandarin is een webgebaseerd beheersysteem voor bibliotheken, gericht op kleinere privé- en openbare voorzieningen met ondersteuning voor catalogisering, circulatie en voorraadbeheer. Meer informatie over Mandarin
Het complete softwareplatform voor verhuur.
Booqable is de moderne verhuursoftware om je bedrijf online en in de winkel te runnen. Het biedt alles wat je nodig hebt om verhuur te plannen en te beheren, je voorraad bij te houden en een online storefront voor je verhuurbedrijf te creëren. Meer informatie over Booqable
Alles-in-één-platform voor het beheer van community's en betrokkenheid.
Hivebrite is een alles-in-één-oplossing voor alumni en community's voor scholen en bedrijven, die zorgt voor merkbetrokkenheid en mogelijkheden voor leden. Meer informatie over Hivebrite
Banksysteem voor financiële instellingen en vermogensbeheerders
Corniche is een cloudgebaseerd banksysteem dat banken en financiële dienstverleners helpt bij het verwerken, documenteren en naleven van betalingen. De belangrijkste kenmerken zijn onder andere commodity brokerage, records management, escrow-betalingen, renteverwerking en transactiebeheer. Meer informatie over Corniche
Personeelsplanning, tijdregistratie, communicatie en aanwezigheid
When I Work is nu gratis (voor maximaal 75 werknemers) en is de gemakkelijkste manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren. Plaats het rooster en de tijdklok in ieders zak. Plan terwijl je onderweg bent, met gratis apps voor iPhone en Android. Bespaar uzelf tijd en geld. Meer informatie over When I Work
Cloudgebaseerde verhuursoftware voor de sectoren van AV, evenementen en productie.
Rentman is cloudgebaseerde verhuursoftware die is ontworpen voor AV-, evenementen- en productiebedrijven om inventaris te beheren, ploegen en transport in te plannen en offertes en facturering te verstrekken. Meer informatie over Rentman
Online bankieren voor financiële instellingen
NexorONE is een platform voor online bankieren dat een verscheidenheid aan modules biedt die verschillende financiële instellingen ondersteunen. De cloudgebaseerde software helpt bij transactiebeheer, stelt gebruikers in staat internationale overschrijvingen te verzenden, werkt als een betalingsplatform en stelt klanten in staat online te... Meer informatie over NexorONE
Software voor het beheer van huisdierenhotels
Animalo is software voor het beheer van huisdierenhotels met tools voor boeken en klantenbeheer. Met Animalo kunnen gebruikers reserveringen, klantprofielen, kalenders en betalingsinformatie organiseren en controleren, die allemaal kunnen worden beheerd via het activiteitendashboard. Meer informatie over Animalo
Tracking en lead management van huis-aan-huis- en buitendienstverkoop
SalesRabbit is een oplossing voor verkoopregistratie en lead management voor huis-aan-huisverkopers, met tools voor de ontwikkeling van belangrijke gedragingen en motivatie Meer informatie over SalesRabbit
Software voor buitendienstbeheer. Live ondersteuning. Gratis proefversie.
Software voor buitendienstbeheer (FSM) om mobiele medewerkers te volgen. Biedt planning, dispatch, kalender, taakbeheer, facturering en kaarten. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Schoonmaaksoftware die je tijd en geld bespaart
Swept bedient conciërge- en commerciële schoonmaakbedrijven door managers en schoonmakers te helpen communiceren, problemen te identificeren, planningen te maken, tijd bij te houden en meer. Meer informatie over Swept Janitorial App
Software voor facturering van abonnementen en terugkerende betalingen
Met Chargebee kun je je terugkerende facturering en abonnementen beheren doordat het werkt als een laag van factureringsinformatie bovenop betalingsgateways. Meer informatie over Chargebee
Beheer van dierenartspraktijken
RxWorks is een praktijkbeheeroplossing voor dierenartspraktijken. Het platform biedt tools voor het stroomlijnen van praktijkactiviteiten, het beheren van patiënten, het maken van aangepaste behandelplannen, het controleren van de praktijkprestaties, communicatie met klanten, beheer van verzekeringsclaims en meer. Meer informatie over RxWorks
Oplossing voor energiemanagement voor bedrijven van elke omvang.
Energis.Cloud helpt dienstverleners bij het automatiseren van processen voor het beheer van energieprestaties in gebouwen, industriële locaties en apparatuur. Het stelt gebruikers in staat om de hele energielevenscyclus te dekken via facturen van nutsbedrijven en consumptie tot productie en gegevensopslag uit meerdere bronnen. Meer informatie over Energis.Cloud
Oilfield jobs, tickets, people and equipment organized.
FieldCap is a ticketing solution designed to help oilfield companies streamline billing, field tickets & customer approvals in the office & out in the field with features like digital stamps, copy tickets, change logs, batch approvals, auto ticket numbering & email approvals. Meer informatie over FieldCap
Adserver en admanager
AdPlugg is een cloudgebaseerde admanager en adserveroplossing waarmee gebruikers advertenties kunnen configureren, plannen en op een doelgroep richten, en bevat een invoegtoepassing voor WordPress-sites. Meer informatie over AdPlugg
De softwareoplossing voor arbeidsveiligheid, milieubeheer en duurzaamheid.
Quentic is uw oplossing voor arbeidsveiligheid, milieubeheer en duurzaamheid. De web gebaseerde software is vakkundig, kent uw taken en verenigt alle functies die u nodig heeft in één pakket. Meer informatie over Quentic Netherlands B.V.
Claims processing solution for non-life and life insurers
AdInsure is a cloud-based and on-premise standard insurance solution designed to help medium to large businesses in the insurance industry automate operations related to claims processing & recovering, accounting, policy management, and product configuration. Meer informatie over AdInsure
Online software voor afsprakenplanning
Acuity is online software voor afsprakenplanning waarmee klanten online afspraken kunnen plannen, aangepaste formulieren kunnen invullen en kunnen betalen met een creditcard, 24/7. Meer informatie over Acuity Scheduling
Planningssoftware voor dienstverlenende sectoren
SimplyBook.me is online afsprakenplanningssoftware voor professionals, het MKB en grotere ondernemingen uit alle dienstverlenende sectoren. Meer informatie over SimplyBook.me
Krijg grip op je tijd. Neem de controle over je bedrijf.
vCita is een alles-in-één app voor bedrijfsbeheer die is ontworpen voor kleine bedrijven, waarmee je je klanten, rooster, facturering en administratie kunt beheren. Meer informatie over vcita
Creëer tijdschriften, catalogi, brochures en andere publicaties
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren. Meer informatie over Flipsnack
Planningssoftware voor schoonmaakdiensten
ZenMaid is de eerste en enige software voor het automatiseren van marketing en planning voor schoonmaakdiensten. Het product helpt elke dag meer dan 100 eigenaren om hun bedrijf te organiseren, te beheren en te laten groeien. Meer informatie over ZenMaid
De krachtigste en meest betaalbare oplossingen voor facilitair beheer
6Storage is cloudgebaseerde software voor het beheer van self-storage die je helpt de tijd en moeite te verminderen die jij of je managers aan de bedrijfsvoering besteden, zodat je je reserveringen kunt stroomlijnen en automatiseren | Verhuur | Facturatie en herinneringen | Betalingsincasso | Kennisgevingen en rapportage Meer informatie over 6Storage
Webgebaseerde paardenbedrijfsbeheersoftware
CRIO Online is een gecentraliseerd paardenbedrijfsbeheersysteem dat is ontworpen om de verkoop van fokkerijproducten, de locatie van dieren en meer te automatiseren voor paardenfokkers en -liefhebbers. Meer informatie over CRIO Online
Cloud- en mobiele software voor personeelsbeheer in het veld voor het MKB
AI FIELD MGMT is een nieuw hulpmiddel voor personeelsbeheer met een cloudkern en een hybride platform dat functies combineert: (i) Vergelijkbaar met WhatsApp + (ii) Wereldwijde vertalingen + (iii) Intelligent personeelsbeheer Het heeft alles voor elke organisatie (thuisgebruikers, MKB, ondernemingen, overheid) in elke vertical. Meer informatie over AI Field Management
Software voor lidmaatschapsbeheer
SilkStart helpt ledenverenigingen om ledenbeheer, evenementen, facturering, betalingsverwerking en communicatie allemaal te stroomlijnen in één platform. Meer informatie over SilkStart
Oplossing voor praktijkbeheer voor dierenklinieken
Digitail is een cloudgebaseerde oplossing voor praktijkbeheer die dierenklinieken helpt bij het beheren van afspraken, patiëntendossiers en personeelsplanning. Tot de belangrijkste functies behoren voorraadbeheer, compliance, formulieren maken, online boekingen, klantkennisgevingen, boekhouding, omzetanalyse en rapportage. Meer informatie over Digitail
Software voor structurele 3D-analyse voor ingenieurs
SkyCiv is software voor structurele 3D-analyse waarmee mechanische, bouwkundige en andere ingenieurs scheuren, buigen, vervorming, spanning en meer kunnen analyseren. Meer informatie over SkyCiv Structural 3D
Vereenvoudiging van vastgoedbeheer
Urbest is een cloudgebaseerde oplossing voor onroerendgoedbeheer die is ontworpen om professionals in onroerend goed te helpen bij het beheren van kantoren, sociale huurwoningen, hotels en campussen. Het platform stelt managers in staat om goedkeuringsworkflows te stroomlijnen en gegevens te organiseren met betrekking tot beschrijvingen, offertes,... Meer informatie over Urbest
Verzekerings-AMS voor MGA's en makelaars met een CRM-kern.
Macaw is een verzekerings-AMS voor MGA's en makelaars in P&C-lijnen dat CRM, verkoop, diensten en boekhouding omvat, met functies zoals een ingebouwd document- en taakbeheersysteem, zelfbedieningsportalen voor klanten en producenten, facturering, betalingen, polisbeheer, rapportage, analyse en meer. Meer informatie over Macaw
Wereldwijde ondersteuning van innovaties
i2go is een eersteklas alles-in-één-verzekeringspakket dat je helpt bij het beheren van je gehele verzekeringsbedrijf. De krachtige toepassing maakt het mogelijk om huidige en aankomende trends in het veld van verzekeringstechnologie te gebruiken voor je producten, waardoor je de concurrentie voor kunt blijven. Meer informatie over i2go
Software voor het beheer van milieu, gezondheid en veiligheid, en duurzaamheid
Emex is een intuïtief platform dat het beheer van operationele risico's en complianceprocessen automatiseert en vereenvoudigt. Meer informatie over Emex EHS & ESG Software
Casemanagementoplossing voor sociaal werk
AidHound is een cloudgebaseerde oplossing voor casemanagement in sociaal werk die is ontworpen om non-profitorganisaties en gemeenten te helpen gegevens te verzamelen en de activiteiten van begunstigden te analyseren. De belangrijkste functies zijn onder meer het maken van formulieren, het bijhouden van de voortgang, gebruikersbeheer, berekende... Meer informatie over AidHound
Volledig e-commerce-systeem voor drukkerijen
wp2print is een volledige e-commerce-oplossing voor drukkerijen waarmee klanten het volledige printorderproces online kunnen uitvoeren, van prijsopgaven tot het uploaden van illustratiebestanden, het creëren van nieuwe ontwerpen en het verrichten van betalingen. wp2print is ook gebaseerd op WordPress en biedt een mobielvriendelijke oplossing. Meer informatie over wp2print
Software voor activa- en inspectiebeheer
Inspectivity helpt bedrijven in mineralen-, energie- en technische sectoren aangepaste inspectieformulieren en checklists te ontwerpen voor het vastleggen en valideren van gegevens. Met de ingebouwde sjablooneditor kunnen gebruikers door middel van schakelknoppen het invoerbereik bepalen voor het opnemen van numerieke, datum- en tekstgegevens. Meer informatie over Inspectivity
Software voor gegevensanalyse voor de energie- en milieusector
Opinum Data Hub is een platform voor gegevensanalyse dat is ontworpen voor bedrijven in verschillende sectoren, waaronder gasbedrijven, waterleveranciers, elektriciteitsbedrijven en energie- en milieudienstorganisaties. Het stelt gegevenswetenschappers in staat om gegevensmodellen te transformeren, te analyseren, te visualiseren en te delen. Meer informatie over Opinum Data Hub
Mobielgebaseerde oplossing voor buitendienstbeheer
Repair-CRM is een oplossing voor buitendienstbeheer die is ontworpen voor de ondersteuning van kleine tot grote bedrijven, zoals HVAC, landschapsarchitectuur en schoonmaak, met inventaris- en middelenbeheer. Belangrijke functies zijn taaktoewijzing, GPS-tracking, feedbackverzameling, het vastleggen van handtekeningen en contactbeheer. Meer informatie over Repair-CRM
Reserveringssysteem voor bedrijfsparkeren
Parkalot is een online reserverings- en beheersysteem voor bedrijfsparkeren waarmee gebruikers parkeerregels kunnen definiëren, parkeerplaatsen voor werknemers kunnen beheren en meer. Meer informatie over Parkalot
Online store-ontwerper en reserveringsbeheertool voor MKB's
Reservety is een cloudgebaseerde boekingsoplossing die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen online winkels op te zetten en reserveringen, verhuur, betalingen, facturering en documentatie te beheren. Met het platform kunnen gebruikers online offertes accepteren, klantinformatie bewerken en bestellingen aanmaken. Meer informatie over Reservety
Systeem voor het verzamelen van aardobservatiegegevens voor ontwikkelaars
EarthCache is een cloudgebaseerd platform dat ontwikkelaars API's biedt om aardobservatiegegevens te verzamelen en toe te voegen tijdens het bouwen van toepassingen en workflows. Het biedt tools die gebruikers helpen bij het verkrijgen, samenvoegen, verwerken en opslaan van gegevens. Meer informatie over EarthCache
Meertalige software voor het beheer van digitale toepassingen
EasySend is software voor het bouwen van digitale toepassingen die bedrijven helpt bij het creëren van claims, polissen, aanmeldingsformulieren voor schade- en ongevallenverzekering, leningsovereenkomsten en meer op een gecentraliseerd platform. Medewerkers kunnen gebruik maken van de interface op basis van slepen en neerzetten en vooraf gebouwde... Meer informatie over EasySend
Energy management tool for utilities, businesses and plants
inavitas helps businesses, plants, and other enterprises streamline electricity production, distribution, and consumption tracking operations. Businesses can use the platform to monitor electricity bills and solar production, control devices, and receive notifications for faulty devices. Meer informatie over inavitas
Software voor elektro- en instrumentatie-ontwerpen
CADISON E&I Designer helpt ondernemingen bij het maken en beheren van 3D-kabelladen, paneellay-outs, schematische en besturingsontwerpen, leidingen en sleuven en meer. Het platform stelt organisaties in staat om de planning en het ontwerp van fabrieksactiviteiten en apparatuur te stroomlijnen met behulp van AutoCAD-toepassingen. Meer informatie over CADISON E&I Designer
Fraud prevention & risk management system for banking sector
ThreatMark is a fraud detection and prevention software designed to help banks manage transaction risk analysis, user behavior profiling, and threat detection. The centralized dashboard allows accountants to gain visibility into security or risk events and view real-time alerts for credit risks. Meer informatie over ThreatMark
Bedrijfsbrede oplossing voor accounting, buitendienstbeheer en voorraadbeheer
QuickBooks Enterprise is boekhoudsoftware voor kleine bedrijven die gebruikers realtime toegang biedt tot informatie over klanten, werknemers en leveranciers. De software bevat tools voor het beheer van voorraad, verzending, verkooporders, prijzen, taken, facturering, rapportage en meer. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise
Cloudgebaseerde CRM en verkoopautomatisering
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Kies... Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Platform voor het maken en publiceren van websites.
WordPress is een website- en blogcreatie- en publicatieplatform met hulpmiddelen voor esthetisch ontwerpen, het volgen van bezoekers, opslaan en uploaden van inhoud en meer. Meer informatie over Wordpress
Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Software voor grafische vormgeving en videobewerking
Adobe Creative Cloud is een pakket voor grafische vormgeving en videobewerking waarmee bedrijven printlay-outs kunnen publiceren, afbeeldingen kunnen bewerken, PDF-documenten kunnen beheren en met teamleden kunnen samenwerken met verschillende mobiele en desktoptoepassingen. Meer informatie over Adobe Creative Cloud
Field Service Management App
Housecall Pro is a full-suite tool that enables service professionals to run their entire business from their smartphone and complimentary web portal. Meer informatie over Housecall Pro
Social media marketing voor groeiende bedrijven
Zoho Social helpt marketeers in kleine tot grote organisaties om de aanwezigheid van hun merk op sociale media te vergroten met actiegerichte inzichten die zijn gericht op content en betrokkenheid door een onbeperkt aantal berichten in te plannen, sociale netwerken te beheren, gesprekken te volgen en de prestaties te meten vanaf één enkel... Meer informatie over Zoho Social
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
Platform voor 2D- en 3D-ontwerp en schetsen
AutoCAD is een 2D- en 3D-ontwerp- en schetsplatform dat geautomatiseerde ontwerptaken ondersteunt met 2D-schetsen, tekeningen en annotaties, plus 3D-modellering en visualisatie. Meer informatie over AutoCAD
Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies uit de beste productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die allemaal... Meer informatie over ClickUp
Boekhoudsoftware voor MKB's
Xero is cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven met hulpmiddelen voor het beheren van facturering, bankafstemming, inventaris, inkoop, uitgaven, boekhouding en meer. Meer informatie over Xero
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Cloudgebaseerde software voor vastgoedbeheer
AppFolio ondersteunt moderne vastgoedbeheerders in residentiële, commerciële en studentenhuisvesting en verenigingen van eigenaren (VVE) met online portals en geautomatiseerde processen om het bedrijf te stroomlijnen. Meer informatie over AppFolio Property Manager
Online projectmanagement en samenwerking
Smartsheet is een intuïtieve tool voor werkbeheer die herdefinieert hoe teams samenwerken aan projecten en taken, inclusief alles van het beheren van operationele activiteiten tot het volgen van marketingcampagnes tot het plannen van evenementen. Door de vertrouwde spreadsheet-achtige interface, in combinatie met bestandsdeling, Gantt-diagrammen... Meer informatie over Smartsheet
Een betere manier.
Buildertrend is webgebaseerde software voor projectmanagement voor woningbouwers en -verbouwers om een betere bouwervaring te bieden aan huizenkopers, partners, en onderaannemers Meer informatie over Buildertrend
Cloudgebaseerde software voor vastgoedbeheer
Webgebaseerd systeem dat processen stroomlijnt voor vastgoedbeheerders van huurwoningen, appartementen en verenigingen van huiseigenaren. Meer informatie over Buildium
Software voor dealerbeheer voor onafhankelijke autodealers
DealerCenter is een systeem voor dealerbeheer voor onafhankelijke autoverkopers, met gemobiliseerde functies voor inventarisbeheer, administratiewerkzaamheden, kredietverstrekking en documentbeheer. Meer informatie over DealerCenter
Mobiele geautomatiseerde onderhoudsbeheersoftware
UpKeep is mobiele geautomatiseerde onderhoudsbeheersoftware (CMMS) waarmee gebruikers hun team kunnen beheren, werkorders kunnen toewijzen, apparaten kunnen synchroniseren en nog veel meer. Meer informatie over UpKeep
Configureerbare software en apps voor het volgen van vaste activa
Het cloudgebaseerde Asset Panda-platform voor het beheer en volgen van activa ondersteunt werkorderbeheer, inkooporderbeheer, nalevingsbeheer, inchecken en uitchecken, afschrijvingen, servicebeheer, bedrijfsbrede servicedeskoplossingen en meer, plus mobiele apps voor iOS en Android. Meer informatie over Asset Panda
Tijdregistratie met schermopnamen, voor teams op afstand.
Hubstaff is cloudgebaseerde tijdregistratiesoftware met functies zoals schermopnamen, activiteitenbewaking, automatische loonlijst, geavanceerde rapporten, realtime tracking, facturering, planning en GPS, evenals zowel online als offline trackingmogelijkheden. Het kan ook worden geïntegreerd met een reeks tools van derden. Meer informatie over Hubstaff
Krachtige maar toch eenvoudige verzendsoftware
ShippingEasy is online leveringssoftware voor e-commerce verkopers die de beste portokosten willen en back-end verzendprocessen willen automatiseren. Meer informatie over ShippingEasy
Software voor goederen volgen en onderhoud
Volg en beheer check-outs, locaties en onderhoudsschema's van je goederen met deze cloudgebaseerde activabeheersoftware. Integratie met QR-/streepjescode en RFID. Meer informatie over EZOfficeInventory
Software voor kostenraming en schattingen in de bouw
Eenvoudig te gebruiken, cloudgebaseerde kostenramings- en schattingssoftware voor aannemers. Compatibel met Mac en pc. GRATIS training en ondersteuning! Meer informatie over STACK
Marketingoplossing voor autodealers
Carsforsale.com is software voor winkels in de autobranche en dealerbeheer die autodealers helpt bij het opstellen van een lijst met te koop staande auto's ; het biedt rapportage en analyse, training en ondersteuning voor dealers, voorraaddistributie en voorraadleads en -blootstelling. Meer informatie over Carsforsale.com
Marketing platform for businesses of all sizes
Marketing 360 is a marketing software company that provides a combination of integrated software & professional marketing services. The platform is designed to give users access to certified digital marketing professionals including marketing experts, developers, writers, designers & video producers Meer informatie over Marketing 360