Hier is onze lijst met apps voor Klantenservice software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

716 apps
Sorteren op
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk biedt SaaS-gebaseerde, multichannel klantenondersteuningssoftware voor bedrijven van elke omvang, met gamification en automatisering, en is gratis voor maximaal drie medewerkers. Meer informatie over Freshdesk
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud
Self-serviceplatform voor ondersteuning en klanteneducatie
Elevio biedt on-demand, self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbasis, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties, en meer. Meer informatie over elevio
Contactcenter voor grote verkoopvolumes en klantenservice
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcentersoftware voor uitgaande verkoop, inkomende verkoop en klantenservice. Functies omvatten een intelligente automatische dialer, rapportage van agentprestaties, geautomatiseerd leadbeheer, live dashboards, een aanpasbare interface en op regels gebaseerde gespreksdistributie. Meer informatie over LeadDesk
Alles-in-één cloudgebaseerde software voor contactcenters
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met ingebouwde beheer- en operatorfuncties, gegevensbeveiliging en analytische rapporten. Meer informatie over VCC Live
Helpdesk en servicebeheer
TOPdesk is een ITIL-gerichte software voor servicebeheer met KPI-dashboards, ontworpen voor IT, faciliteitenbeheer en HR-helpdesks om de communicatie te ondersteunen Meer informatie over TOPdesk
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met functies voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Uniforme beheertool voor klantenservicegesprekken
Dimelo is het meest geschikt voor bedrijven met minimaal 100 werknemers. Dimelo, een bedrijf van RingCentral, is een verenigd platform voor klantenserviceteams om alle digitale kanalen voor klantenservice en gesprekken, waaronder e-mail, sociale netwerken, chat en mobiel, te beheren via één enkel platform Meer informatie over RingCentral Engage Digital
Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
Collaborative oplossing voor toegang op afstand
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) is webgebaseerde software voor besturing op afstand voor IT-servicebedrijven die problemen van klanten snel moeten oplossen. Meer informatie over SolarWinds Take Control
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Cloudgebaseerde dialer- en CRM-oplossing.
Adversus is een cloudgebaseerde dialer- en CRM (Customer Relationship Management)-oplossing die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het beheren van activiteiten met betrekking tot klantcommunicatie, telemarketing, leadbeheer en meer. Het platform stelt gebruikers in staat om oproepwerkstromen te automatiseren met behulp... Meer informatie over Adversus
Samenwerkingsplatform voor het bevorderen van de teamcommunicatie
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Servicedesksoftware met self-service-ondersteuning via webportal
IncidentMonitor is een lokale of cloudgebaseerde oplossing voor de help- en servicedesk, die procesbeheer, ondersteuningstickets en self-service-webportals levert. Meer informatie over IncidentMonitor
VoIP-oproepen, cloudgebaseerde PBX- en sms-oplossingen voor zakelijke gebruikers
Zadarma introduceert een nieuwe generatie VoIP-diensten voor zakelijke gebruikers, waarmee het opzetten van zakelijke telefoniesystemen mogelijk wordt zonder extra uitgaven voor hardware en bedrading door het aanbieden van VoIP-oproepen, virtuele telefoonnummers, cloudgebaseerde PBX, sms en integratieopties voor externe CRM- of berichten-apps. Meer informatie over Zadarma
Helpdesk, helpdesk voor meerdere bedrijven en ITSM-/ITIL-servicedesk
Deze oplossing biedt drie producten aan om klantenondersteuning te beheren voor bedrijven van elke omvang. 1) Helpdesksoftware voor meerdere kanalen 2) Satelliet helpdesk (helpdesk voor meerdere bedrijven) 3) Servicedesksoftware (PinkVerify-gecertificeerd - ITIL-/ITSM-conform) Meer informatie over Vision Helpdesk
Alles-in-één klantenserviceplatform:
Dixa is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat in één interface chat, e-mail, berichten en oproepen combineert, met realtime monitoring, ingebouwde CRM en nog veel meer. Meer informatie over Dixa
Klantenserviceplatform voor asynchrone berichtenuitwisseling
Sparkcentral is een SaaS-platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen hun klantenservice-activiteiten te beheren via verschillende asynchrone berichtenkanalen zoals WhatsApp, Viber, Messenger, e-mail of webchat, evenals de sociale platforms van Facebook en Instagram. Meer informatie over Sparkcentral
Online klantenservices voor B2B-software
inSided is een zeer configureerbare, volledige SaaS selfservice-oplossing die je helpt de ondersteuning op te schalen, klantensucces mogelijk te maken en de acceptatie van producten te verhogen door de kracht van je eigen community te benutten, of die van deskundige gebruikers. Meer informatie over inSided
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Livechat, e-mailautomatisering en helpdesk voor ondersteuning en verkoop
HelpCrunch is een web- en mobiel communicatieplatform voor klanten dat een moderne live chat, e-mailautomatisering en een eenvoudige helpdesk combineert in één oplossing. Meer informatie over HelpCrunch
Cloudgebaseerd callcenter voor klantenondersteuning en verkoop
Freshcaller is een cloudgebaseerd callcenter en algemeen telefoonsysteem voor elk soort bedrijf, dat helpt bij het verbeteren van klantgerichtheid en samenwerking met interne teams. Meer informatie over Freshcaller
Ticketingsoftware voor moeiteloze klantenondersteuning.
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Toegang en controle op afstand voor beveiligde ondersteuning
Netop Remote Control is een oplossing voor externe toegang waarmee bedrijven in sectoren zoals de detailhandel, financiën, productie en meer, beveiligde externe toegang voor ondersteuningsdoeleinden mogelijk maken en beheren. Het systeem biedt gebruikers de mogelijkheid om veilig verbinding te maken met elk apparaat, netwerk of platform. Meer informatie over Netop Remote Control
Bouw je eerste bot binnen 10 minuten.
ChatBot - voorheen BotEngine - is een online chatbotraamwerk waarmee gebruikers chatbots kunnen creëren voor zakelijke websites, Facebook Messenger en een reeks andere diensten. Meer informatie over ChatBot
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Alles-in-één MSP-software voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven
Alles-in-één SaaS voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven die RMM, PSA en beheer op afstand combineren. De prijzen van Atera zijn gebaseerd op betalingen per gebruiker, met een onbeperkt aantal apparaten. Meer informatie over Atera
Waarschuwings- en oproepbeheer voor altijd beschikbare diensten
Waarschuwingen, meldingen en incidentbeheerservice voor ontwikkelaars en operationele teams (ontwikkeling en operationele activiteiten) zijn geïntegreerd met monitoringtools en pushmeldingen. Meer informatie over Opsgenie
Cloudgebaseerde klantenservice-oplossing voor bedrijven van elke omvang
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Livechatsoftware voor moderne berichtenuitwisseling
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale mediapagina's. Meer informatie over Freshchat
E-mailbeheeroplossing om responspercentages te optimaliseren
timetoreply is een cloudgebaseerde oplossing voor e-mailbeheer waarmee medewerkers van de klantenservice de e-mailresponspercentages en productiviteit kunnen verbeteren via urenregistratie en bruikbare analytics. Professionals kunnen vergelijkende/interactieve rapportages downloaden, inplannen en genereren en bestanden exporteren in Excel-indeling. Meer informatie over timetoreply
Vereenvoudiging van vastgoedbeheer
Urbest is een cloudgebaseerde oplossing voor onroerendgoedbeheer die is ontworpen om professionals in onroerend goed te helpen bij het beheren van kantoren, sociale huurwoningen, hotels en campussen. Het platform stelt managers in staat om goedkeuringsworkflows te stroomlijnen en gegevens te organiseren met betrekking tot beschrijvingen, offertes,... Meer informatie over Urbest
ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer.
VIZOR is een ITIL-gecertificeerde oplossing voor IT-service en -middelenbeheer. Functies omvatten automatische toewijzing van tickets, licentiebeheer, kennisbank, e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, self-serviceportal, netwerkdetectie, integraties met SCCM en LANSweeper. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd. Probeer het gratis. Meer informatie over VIZOR HelpDesk & Assets
IT-middelen volgen en beheren
AssetSonar is een oplossing voor het beheer van IT-middelen. De oplossing biedt tools voor het organiseren, volgen en rapporteren van technologische hardware- en softwaremiddelen op verschillende locaties en afdelingen. Met de online oplossing kunnen bedrijven hun bedrijfsmiddelen volgen gedurende de hele levenscyclus, van inkoop tot... Meer informatie over AssetSonar
Helpdeskoplossing voor het verbeteren van klantenondersteuning
VisionReply is een cloudgebaseerde helpdeskoplossing, ontworpen om bedrijven te helpen bij het automatiseren van processen voor het oplossen van tickets voor klantenondersteuning. Medewerkers kunnen inkomende verzoeken en vragen van klanten beheren via e-mail, telefoon, chat en formulieren. Meer informatie over VisionReply
Cloudgebaseerd pakket voor het beheer van IT-activiteiten
Cloud Management Suite is een cloudgebaseerde oplossing voor softwarebeheer die managed service providers en bedrijven helpt bij softwarepatching en toegang op afstand. Meer informatie over Syxsense
Leadbeheer voor cold callers
Myphoner is een cloud-gebaseerde oplossing voor leadbeheer, lead nurturing en het volgen van leads voor freelancers en teams die B2B cold calling uitvoeren. Meer informatie over Myphoner
Controle en beheer op afstand voor managed service providers
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor controle en beheer op afstand (Remote Monitoring and Management, RMM), die is ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketingsysteem. Meer informatie over Naverisk
Premium klantenservicesoftware voor livechat en helpdesk
LiveChat: over de hele wereld geliefd! Gebruikt door meer dan 24.000 bedrijven! Beantwoordt ter plekke alle vragen van klanten. Deze premium software voor livechat en helpdesk maakt van supportteams echte klantenservicehelden! Probeer het nu! Meer informatie over LiveChat
Livechatsoftware en virtuele medewerker voor kleine en middelgrote bedrijven
HelpOnClick livechatsoftware helpt website-eigenaren de omzet te verhogen en hun klantenservice te verbeteren door hun klanten tijdig online hulp te bieden. Meer informatie over HelpOnClick Live Chat Software
Automatische belfunctie voor het genereren van leads en telemarketing
Newfies-Dialer is een systeem voor automatisch kiezen, spraak en sms, ontworpen voor het genereren van leads, marketing, politieke campagnes, incasso en meer. Meer informatie over Newfies-Dialer
Smartsupp is gratis live chat met bezoekersregistratie.
Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen. Je klanten zijn op dit moment op je website. Chat met ze en bekijk wat ze doen. Meer informatie over Smartsupp Live Chat
De motor van groei.
User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door één gegevensbron voor je klanten te gebruiken en ze te bereiken via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen en nog veel meer; allemaal beschikbaar op één plek. Meer informatie over User.com
Lokale SEO voor merken met meerdere locaties
LocalClarity is een cloudgebaseerde oplossing voor reputatiebeheer waarmee bedrijven met meerdere vestigingen, bureaus en franchises hun klantrecensies kunnen beheren en erop reageren. Meer informatie over LocalClarity
Multi-channel livechat-software voor betrokkenheid op de website
REVE Chat is omni-channel software voor klantenondersteuning die livechat, videochat, spraakoproepen en wachtrijen biedt om in contact te komen met websitebezoekers. Meer informatie over REVE Chat
Voorspellende belleroplossing voor callcenters
DialerAI is een voorspellende belleroplossing die is ontworpen voor callcenters en die helpt bij het beheren van inkomende en uitgaande oproeproutering tussen prospects en agenten. Belangrijkste kenmerken zijn onder meer IVR (Interactive Voice Response), conversie van tekst naar spraak, whitelabeling, spraakuitzending en contactbeheer. Meer informatie over DialerAI
Voor SEO geoptimaliseerde lokale pagina's, winkelzoekers en mobiele schermen
Yext helpt bedrijven bij het creëren en beheren van SEO-geoptimaliseerde lokale pagina's, winkelzoekers en mobiele schermen, waardoor de zichtbaarheid van zoekmachines op het internet verbetert. Meer informatie over Yext
Beheer van reputaties en beoordelingen
Reviewninja is software voor het genereren en beheren van recensies die speciaal is ontwikkeld voor het vergroten van organische beoordelingen van producten en services die worden aangeboden door bedrijven en professionals, met tools zoals beoordelingsverzoeken via e-mail en sms, negatief reputatiebeheer, toevoegen van klanten in bulk en meer. Meer informatie over Reviewninja
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Software voor goederen volgen en onderhoud
Volg en beheer check-outs, locaties en onderhoudsschema's van je goederen met deze cloudgebaseerde activabeheersoftware. Integratie met QR-/streepjescode en RFID. Meer informatie over EZOfficeInventory
De allereerste echt uniforme spraak- en video-oplossing.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
Verkoop- en marketing-CRM voor groeiende bedrijven
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Software voor ondersteuning op afstand die altijd werkt
Software voor ondersteuning op afstand die is ontworpen voor het leveren van on-demand en onbeheerde ondersteuning vanaf overal ter wereld. Meer informatie over FixMe.IT
Oplossing voor toegang op afstand voor professionals en teams
Splashtop Business Access is een cloudgebaseerde oplossing voor toegang op afstand die professionals en teams helpt bij het opnemen van sessies, het delen van bestanden en gegevensnaleving. Belangrijke functionaliteiten zijn onder meer registratie van verbindingen, accountbeheer, computergroepering, apparaatverificatie, ondersteuning voor meerdere... Meer informatie over Splashtop Business Access
Krachtige servicedesk en eenvoudig te gebruiken, modulaire ITSM-tool
Sinds 2002 zet SysAid zich enthousiast in voor het stroomlijnen van meer dan 10.000 organisaties met toonaangevende oplossingen voor IT-servicebeheer (ITSM). Het bedrijf is ervan overtuigd dat SysAid jouw leven ook eenvoudiger kan maken en uiteindelijk je winst helpen maximaliseren. Meer informatie over SysAid
Software voor ondersteuning op afstand en externe toegang tot onbeheerde apparaten
ISL Online biedt cross-platform software voor ondersteuning op afstand die gebruikers in staat stelt om toegang te krijgen tot computers en mobiele apparaten en deze te besturen om gebruikers snel technische ondersteuning te bieden. Binnen enkele seconden toegang tot beheerde of onbeheerde computers (Windows, Mac of Linux) vanaf elke computer of... Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
Platform voor reviewmarketing en -beheer, whitelabel voor bureaus en SEO's
Grade.us is de beste software voor reviewbeheer waarmee marketeers, bureaus, SEO's en ondernemingen uitstekende reviews kunnen krijgen op alle belangrijke reviewsites met behulp van drip-campagnes via e-mail en sms. Je kunt reviews volgen op een onbeperkt aantal sites en je beste reviews benadrukken op je website en sociale mediakanalen. Meer informatie over Grade.us
Beheer je IT-omgeving vanaf elke locatie, met behulp van elk gewenst apparaat.
Pulseway is de gemakkelijkste en meest efficiënte manier om controle over je IT-omgeving te krijgen. Meer informatie over Pulseway
Helpdesksoftware waarop jouw team kan vertrouwen
Een gebruiksvriendelijke helpdesk waarmee je moeiteloos elk verzoek kunt beheren vanaf het moment dat het arriveert tot het moment dat het is opgelost. Meer informatie over Teamwork Desk
De snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren.
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie
QA Software voor scoren (telefoongesprekken/e-mail/chat/social)
Scorebuddy wordt gebruikt om scores te geven aan klantenservice-interacties in een contactcentrum. Deze kwaliteitscontroletoepassing stelt managers in staat om de prestaties van medewerkers te scoren voor alle teams, kanalen, supervisors en interacties. Alle scores staan op één plaats en er is een grote verscheidenheid aan rapportage en analytics... Meer informatie over Scorebuddy
Your adaptable & easy to use quality management solution
The most adaptable & easy to use quality management software. The QT9 QMS is a highly modular web-based system designed for biomedical, pharmaceutical, medical device, aerospace and general manufacturing companies. Automate ISO 9001, ISO 13485 with FDA 21 CFR Part 11 electronic signature compliance. Meer informatie over QT9 Quality Management
On-demand beheerde en onbeheerde software voor ondersteuning op afstand
Splashtop On-Demand Support is software voor ondersteuning op afstand, ontworpen om bedrijven verbinding te helpen maken met desktop- en mobiele apparaten op meerdere locaties. Hiermee kunnen gebruikers tegelijkertijd meerdere externe schermen van systemen met meerdere monitoren bekijken. Meer informatie over Splashtop On-Demand Support
ITSM solution for managing incidents & assets
HaloITSM is an IT service management solution that helps businesses streamline the entire incident lifecycle, from ticket creation to issue resolution. It enables professionals to update the status of incidents and view details including ticket ID, priority level, issue summary, and date created. Meer informatie over HaloITSM
Professional Services Automation van de volgende generatie.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Krijg waardevol inzicht Met alle functionaliteit die je nodig hebt... Meer informatie over HarmonyPSA
Helpdesk- en ticketingoplossing voor bedrijven van elke omvang
SeamlessDesk is een cloudgebaseerde helpdeskoplossing die is ontworpen om kleine tot grote bedrijven te helpen bij het stroomlijnen van de klantenondersteuningsprocessen met een ticketingsysteem, ingebouwde inbox en een meldingssysteem, dat pushberichten verzendt om medewerkers te informeren over nieuwe ondersteuningstickets en reacties van... Meer informatie over SeamlessDesk
Oplossing voor helpdeskbeheer
Halo Service Desk is een cloudgebaseerde helpdeskoplossing die is ontworpen om werkstroombeheer, operationele automatisering, klant- en medewerkersbetrokkenheid en meer te stroomlijnen. Een incidentbeheersysteem helpt gebruikers bij het afhandelen van incidenten, SLA's (Service Level Agreements) en communicatie via een centraal dashboard. Meer informatie over Halo Service Desk
Oplossing voor IT-servicedesk en beheer van bedrijfsmiddelen
Mint Service Desk is een cloudgebaseerde oplossing voor IT-servicedesk en het beheer van bedrijfsmiddelen die kleine tot grote ondernemingen helpt bij het bewaken, volgen en uitwisselen van informatie over bronnen binnen de organisatie en met leveranciers. Meer informatie over Mint Service Desk
Slack-first ticketingplatform voor moderne Ops-teams
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Met deze tool kunnen gebruikers berichten omzetten in tickets, tickets creëren met een eenvoudige slash-opdracht en tickets categoriseren in geschikte... Meer informatie over Halp
Beheerplatform voor sociale mediacontent voor merken en bureaus
Hashtag'd is een platform voor het beheer en de aggregatie van sociale mediacontent waarmee merken en bureaus betrokkenheid kunnen stimuleren en creatieve UGC van meerdere sociale netwerken betrekken. Merkcampagnes starten met een hashtag en Hashtag'd beheert de content, inclusief tekst, foto's, en video's, op verschillende platforms. Meer informatie over Hashtag'd
Callcentersoftware voor teams in de uitgaande verkoop en uitbesteding van bedrijfsprocessen
Voiso is callcentersoftware waarmee bedrijven oproepworkflows en slimme kiesfuncties kunnen gebruiken om activiteiten op het gebied van de uitgaande verkoop, klantenservice en uitbesteding van bedrijfsprocessen af te handelen. Meer informatie over Voiso
Helpdesk software for HR queries
NeeyamoWorks ServiceDesk is a ticketing system and support hub, designed to help businesses manage, assign, and resolve employee queries. It can be used by businesses to provide their employees with a self-service knowledge hub and ticketing system to resolve their HR-related doubts or questions. Meer informatie over NeeyamoWorks ServiceDesk
Issue tracking software built for businesses using Jira
ScriptRunner for Jira is an issue tracking software that helps businesses customize workflows, conduct JQL based search, schedule alerts for recurring tasks and more. Supervisors can create issues on project creation, set-up issue transition rules, add comments, and set priorities. Meer informatie over ScriptRunner for Jira
Software voor marketing, klantenservice en leadbeheer
Leadoo helpt bij het maken, uitvoeren en beheren van marketingcampagnes, het leveren van een gepersonaliseerde gebruikerservaring om verkoopdoelstellingen te halen en het converteren van websiteverkeer, verkoopleads en meer. Gebruikers kunnen unieke gebruikersprofielen maken om informatie op te slaan over de interesses, bezochte pagina's en online... Meer informatie over Leadoo
Cloudgebaseerde CRM en verkoopautomatisering
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Kies... Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Software voor ondersteuning op afstand, toegang op afstand en online vergaderingen
TeamViewer is software voor het beheer van ondersteuning op afstand, toegang op afstand en online vergaderingen die onder andere het op afstand opnieuw opstarten van computers, afdrukken en installeren ondersteunt. Meer informatie over TeamViewer
Spraak- en videoconferenties met schermdeling
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en videoconferenties, gespreksopname, mobiele apps en meer. Meer informatie over Cisco Webex
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Software voor ondersteuning op afstand, vergadering op afstand en toegang op afstand
Met ondersteuning op afstand van ConnectWise Control kun je op elk gewenst moment en op afstand apparaten bedienen en je klanten helpen, of ze nu om de hoek zitten of over de hele wereld. Meer informatie over ConnectWise Control
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
Software voor beveiligde externe toegang
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) is een toonaangevende oplossing voor beveiligde toegang tot en ondersteuning van elk apparaat of systeem, waar ook ter wereld. Meer informatie over BeyondTrust
Online conferentie- en vergaderhulpmiddel
join.me is een online conferentie- en vergaderhulpmiddel waarmee meerdere mensen vanuit meerdere locaties tegelijkertijd verbinding kunnen maken. Meer informatie over Join.me
Een complete oplossing voor een zakelijk cloudgebaseerd telefoonsysteem
RingCentral Office integreert telefoon, video, vergaderingen en berichten in één betrouwbare en gebruiksvriendelijke oplossing. Meer informatie over RingCentral
B2B klantenservicesoftware
TeamSupport is helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Volledige zichtbaarheid van klanten, boven- en onderliggende relaties, aanpasbare SLA's, Customer Health Index en zelfs tickets koppelen op bedrijfsniveau om klantrelaties te verbeteren. Meer informatie over TeamSupport
Intercom biedt moderne zakelijke berichtenuitwisseling op grote schaal.
Intercom is een platform voor klantcommunicatie met een reeks geïntegreerde producten voor elk team, inclusief verkoop, marketing, producten en ondersteuning. Intercom-producten ondersteunen gerichte communicatie en betrokkenheid met leads en klanten via de website, in web- en mobiele apps en via e-mail. Meer informatie over Intercom
Livechat en klantberichten voor bedrijven van elke omvang
Userlike is live chatsoftware voor ondersteuning van websites en mobiele berichten. Help je klanten via een chatvenster op je site of de favoriete berichten-app van je klanten, zoals WhatsApp, Facebook en meer. Meer informatie over Userlike
Toonaangevende cloudgebaseerde software voor contactcenters.
Talkdesk biedt alle voordelen van bedrijfsbrede contactcentersoftware, zonder alle bijbehorende complexiteit. Meer informatie over Talkdesk
Platform voor het beheer van klantbeoordelingen voor online bedrijven
Trustpilot is een platform voor het beheer van klantbeoordelingen dat online bedrijven helpt om een vertrouwd merk op te bouwen en contact te leggen met klanten door beoordelingen en feedback te verzamelen om de klantervaring te verbeteren, de online aanwezigheid te vergroten, het totale aantal conversies en de verkoop te verhogen en meer. Meer informatie over Trustpilot
Software voor IT-servicedesk en middelenbeheer
Samanage stelt organisaties over de hele wereld in staat om hun werknemers een superieure service-ervaring te bieden. De Samanage-software voor IT-servicebeheer versnelt de efficiëntie en het overzicht van de gevraagde en geleverde diensten binnen een organisatie, waardoor het eenvoudig wordt om de procesverbetering en een hogere productiviteit... Meer informatie over SolarWinds Service Desk
Software voor servermonitoring
Blijf op de hoogte van alles wat er op je netwerk gebeurt, van wanneer een gebruiker ongeoorloofde software installeert tot wanneer het tonerniveau van je printer te laag wordt. Met Spiceworks kun je meldingen volgen en ontvangen over alle netwerkgebeurtenissen die voor jou het belangrijkste zijn. Meer informatie over Spiceworks
Teamcommunicatie ontwikkeld voor bedrijven.
HipChat is teamcommunicatie ontwikkeld voor bedrijven. HipChat biedt groepschat, 1-op-1 chat, delen van bestanden, videochat en meer. En het is helemaal gratis. Meer informatie over HipChat
Tevreden klanten livechatten met Olark.
Je klanten kennen Olark livechat. Ze zijn op zoek naar dat kleine venster in de onderste hoek van je website dat zegt : "Klik hier om te chatten". Verkoop- en klantenondersteuningsteams zijn dol op Olark livechatsoftware. Dankzij dit platform kun jij jezelf zijn en nu meteen praten met de klanten op je website. Hoe menselijker je bent, hoe meer... Meer informatie over Olark
Klantenservice- en ondersteuningssoftware
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Software voor externe desktop
AnyDesk is software voor externe desktop die toegankelijk is op alle platforms, waaronder Windows, MacOS, Linux, Android en iOS. Met AnyDesk kunnen gebruikers altijd en overal op afstand verbinding maken met computers om het delen van een bureaublad, ondersteuning op afstand en webpresentaties te vereenvoudigen. Meer informatie over AnyDesk
Cloudgebaseerde software voor contact- en callcenters
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Webconferentietool voor het hosten van online vergaderingen en webinars.
Zoho Meeting is een krachtige oplossing voor webconferenties die is ontwikkeld om jouw online vergaderingen en webinars te beheren. Volledig browsergebaseerd en geen downloads vereist. Meer informatie over Zoho Meeting
Directe ondersteuning op afstand. Onbeheerde externe toegang.
Ondersteun externe klanten snel door middel van op internet gebaseerde, bijgewoonde ondersteuningssessies op afstand en beheer externe computers moeiteloos via onbewaakte externe toegang. Meer informatie over Zoho Assist
Verkrijg inzichten en feedback via analyse van de website en mobiele apps.
Doordat Hotjar feedback en inzichten levert kunnen ontwikkelaars, UI-ontwerpers, analisten en digitale marketeers kansen voor verbetering van de site identificeren. Meer informatie over Hotjar
Cloudgebaseerde software voor contactcenters
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE inContact