Hier is onze lijst met apps voor Project management en planning tools. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

898 apps
Sorteren op
Meest geavanceerd platform voor analyses en betrokkenheid
Mixpanel heeft de missie om de snelheid van innovatie te verhogen. Via dit krachtige analyseplatform kunnen bedrijven analyseren hoe en waarom hun gebruikers communiceren, converteren en behouden blijven op het internet en op mobiele en slimme apparaten. En die gegevens gebruiken ze vervolgens om hun bedrijf en producten te verbeteren. Meer informatie over Mixpanel
's Werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning.
Aha! is 's werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning. Wereldwijd vertrouwen meer dan 250.000 gebruikers op Aha! om een briljante strategie te bepalen, klantideeën vast te leggen, visuele routekaarten te creëren en baanbrekende marketingcampagnes te beheren. Meer informatie over Aha!
Manufacturing Execution System
Solumina MES van iBASEt is een manufacturing execution system (MES) dat is ontworpen om de kwaliteit, productiviteit en naleving te verbeteren door beter zicht op alle fabricageprocessen. De software biedt functies zoals werkinstructies, waarschuwingen, ERP-, PLM- en CAD-systeemintegraties en meer. Meer informatie over Solumina MES
Alles-in-één platform voor productbeheer en tool voor productstrategieën
productboard is een productbeheeroplossing die productmanagers helpt bij het vastleggen van problemen, het organiseren van ideeën voor functies, het plannen van releases en het delen van interactieve productiestrategieën. Meer informatie over productboard
Cloudgebaseerde roadmapsoftware-oplossing voor productstrategie
ProductPlan is een cloudgebaseerde roadmapsoftware-oplossing voor productstrategie waarmee zowel het MKB als grote ondernemingen snel en efficiënt een productstrategie kunnen plannen, ontwerpen en delen. Meer informatie over ProductPlan
Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
Cloudgebaseerd pakket voor ERP en bedrijfsbeheer
NetSuite is 's werelds toonaangevende cloudgebaseerde softwarepakket voor bedrijfsvoering dat speciaal is ontworpen voor de behoeften van snelgroeiende en middelgrote bedrijven. Meer informatie over NetSuite
Alles-in-één MSP-software voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven
Alles-in-één SaaS voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven die RMM, PSA en beheer op afstand combineren. De prijzen van Atera zijn gebaseerd op betalingen per gebruiker, met een onbeperkt aantal apparaten. Meer informatie over Atera
PSA solution for streamlining operational processes
Juntrax is a cloud-based professional services automation (PSA) platform that helps businesses manage operational processes related to employees, sales, and more. It allows users to generate custom invoices, dashboards, and reports, and deliver statements of work (SoW) to vendors as well as clients. Meer informatie over Juntrax
Open source-platform voor PIM, MDM, DAM, CMS en e-commerce.
Pimcore DAM is een open source platform voor het beheer van digitale middelen dat bedrijven in staat stelt digitale middelen te consolideren en te beheren en ze gemakkelijk en efficiënt te delen. Meer informatie over Pimcore
Visuele procesbeheeroplossing voor bedrijven
Kanban Zone is een cloudgebaseerde oplossing voor visueel procesbeheer. De oplossing biedt kleine tot grote bedrijven de tools om een interactief systeem te creëren met behulp van kaarten en boards, om gebruikers te helpen bij het beheren van samenwerking, prioriteiten, workflows, projecten en taken. Meer informatie over Kanban Zone
Projectmanagement voor teams
Teamwork Projects is een oplossing voor projectmanagement voor professionals die een scala aan functies biedt voor de communicatie en samenwerking binnen teams. Meer informatie over Teamwork Projects
Alles-in-één app voor planning en samenwerking
Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee marketeers ideeën kunnen plannen, volgen en effectief beheren met behulp van intuïtieve borden, kaarten en rapporten. Meer informatie over Favro
Integratie, syndicatie en feedbeheer van productcontent
Intuïtieve SaaS-oplossing voor integratie, optimalisatie en distributie van productcontent. Meer informatie over Productsup
Cloudgebaseerde planningssoftware voor teams
Resource Guru is een cloudgebaseerde teamagenda. Het is een eenvoudige manier om mensen, apparatuur en andere bedrijfsmiddelen online in te plannen. Met een gebruiksvriendelijke interface voor slepen en neerzetten en een krachtige reeks functies helpt Resource Guru bedrijven om efficiënter en winstgevender te worden. Het programma krijgt een... Meer informatie over Resource Guru
Smart Test Management - Easy and traceable
aqua is a smart, holistic application lifecycle management tool for software quality assurance and IT project management. aqua combines and links the management of requirements, defects and manual as well as automated test cases in a holistic test management tool Meer informatie over aqua ALM
Oplossing voor het creëren van illustraties en marketingmateriaal
CHILI publish is een cloudgebaseerde marketingoplossing waarmee marketeers automatisch digitale illustraties kunnen genereren en beheren en aangepaste documenten afdrukken op basis van de vereisten voor bedrijfsbranding. Met CHILI publish kunnen gebruikers grafische afbeeldingen omzetten in sjablonen om meerdere versies van vergelijkbare... Meer informatie over CHILI publish
Online projectmanagementtool voor ontwikkelaars
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
Tool voor testbeheer, foutopsporing en vereistenbeheer
ReQtest is een cloudgebaseerde testbeheertool voor testteams die geavanceerde technologie voor foutopsporing, testbeheer en vereistenbeheer ondersteunt en end-to-end projectbeheer, visuele foutenrapportage en JIRA-integratie levert. Meer informatie over ReQtest
Oplossing voor projectmanagement voor SharePoint en Office 365
Agile Task Board is een cloudgebaseerde oplossing voor projectmanagement die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen hun processen met betrekking tot het beheren van teams en taken te stroomlijnen. Met het platform kunnen managers actieve taken volgen, informatie bijwerken en de status delen met deelnemers in de hele organisatie. Meer informatie over Agile Task Board
Online tijdregistratie, facturering en projectrapportage
Harvest is een eenvoudige online software voor tijdregistratie waarmee je kritieke vragen over de tijd en de gezondheid van je projecten kunt beantwoorden. Meer informatie over Harvest
Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over JIRA Software
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
Personeelsplanning, tijdregistratie, communicatie en aanwezigheid
When I Work is nu gratis (voor maximaal 75 werknemers) en is de gemakkelijkste manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren. Plaats het rooster en de tijdklok in ieders zak. Plan terwijl je onderweg bent, met gratis apps voor iPhone en Android. Bespaar uzelf tijd en geld. Meer informatie over When I Work
Middelenplanning en projectmanagement voor bureaus
Forecast is een AI-gestuurde oplossing voor resource-planning en projectmanagement die is ontworpen voor digitale projecten met tijdregistratie, automatisering en budgettering. Meer informatie over Forecast
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Tijd- en aanwezigheidsregistratie voor teams
Jibble is een platform voor tijd- en aanwezigheidsregistratie waarmee werknemers van het MKB kunnen in- en uitklokken op het werk via hun webbrowser, smartphone of Slack. Meer informatie over Jibble
Online whiteboard voor visuele samenwerking in realtime binnen teams.
Het eenvoudigste samenwerkingsplatform voor visuele samenwerking op afstand, agile management, brainstormen, prototyping/wireframing enz. Meer informatie over Miro
Human resources (HR) voor het MKB
kiwiHR is een tool voor personeelsbeheer (HR) voor het MKB dat functies biedt voor het beheer van personeelsgegevens, verlofbeheer, agendaplanning, tijd- en aanwezigheidsregistratie en meer. Met de cloudgebaseerde tool kunnen bedrijven alle HR-taken vanuit één platform optimaliseren en volgen. Meer informatie over kiwiHR
Uitgebreide software voor bedrijfsbeheer.
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
Software voor personeelsbeheer, -planning en -roostering
Quinyx is een personeelsbeheersysteem met oplossingen voor restaurants, hotels, callcenters, detailhandel, gezondheidszorg, fitness en constructiebedrijven. Meer informatie over Quinyx
Slimmere prioritering van routekaarten
Slimmere prioritering van routekaarten. Gebruik airfocus om prioriteiten te stellen voor je projecten en functies om effectievere routekaarten te creëren. airfocus integreert met Jira, Trello, Asana of CSV zodat je binnen enkele minuten aan de slag kunt. Begin nu met je gratis proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over airfocus
Software voor bedrijfsbeheer
Workfront is online werkbeheersoftware voor ondernemingen en biedt een 360-graden beeld van alle activiteiten op de werkvloer, zodat zowel teamleden als het management hun werk beter kunnen begrijpen en organiseren, waardoor de workflows en productiviteit worden verbeterd. Meer informatie over Workfront
Agile projectplanning en tracking voor softwareontwikkelingsteams
Zoho Sprints is een collaboratieve, agile projectplanning- en trackingoplossing voor agile teams, met scrums, agile rapporten en native mobiele apps voor iOS en Android. Meer informatie over Zoho Sprints
Productie- en voorraadbeheer voor kleine fabrikanten
Katana MRP is productie- en voorraadbeheersoftware voor kleine fabrikanten die online verkopen (bijv. Shopify). Meer informatie over Katana MRP
Kanban-powered visual management system
Kaiten is a visual project & team management system powered by Kanban which shows business process flows on a single screen through task boards & visual signals Meer informatie over Kaiten
Systeem voor freelancerbeheer voor MKB en grote ondernemingen
TalentDesk.io is een cloudgebaseerde oplossing voor talentbeheer die bedrijven de middelen in handen geeft voor het vinden, onboarden, organiseren, beheren en betalen van freelancers. Het platform biedt bedrijven een gecentraliseerde database van freelancers om volledige zichtbaarheid over hun talentenpool te behouden. Meer informatie over TalentDesk.io
Projectmanagement, samenwerking en foutopsporing
Zoho Projects is een freemium, modulaire tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams binnen organisaties van elke omvang. Beheer taken, documenten, agenda's en meer. Meer informatie over Zoho Projects
Visuele oplossing voor project- en taakplanning
Proggio is cloudgebaseerde collaboratieve projectmanagementsoftware voor het beheer van kortlopende, langdurige, terugkerende en continue leveringsprojecten. Projecten kunnen op de visuele tijdlijn worden gepland en gevolgd en gebruikers kunnen taaktoewijzingen, vervaldatums, afhankelijkheden, mijlpalen en meer beheren. Meer informatie over Proggio
User research repository platform for UX teams
EnjoyHQ is a cloud-based research repository platform designed to help organizations centralize and share UX research data with stakeholders & team members. Key features include user management, a collaborative workspace, app review translations, customer segmentation, and sentiment analysis. Meer informatie over EnjoyHQ
Software voor application lifecycle management
Orcanos ALM 2.0 is een webgebaseerde oplossing voor application lifecycle management voor het beheer van vereisten en tests, risicobeheer, documentbeheer, CAPA, en meer. Meer informatie over Orcanos ALM 2.0
Agile tools voor projectmanagement, scrum
Scrumwise is een online tool die teams en organisaties helpt bij het beheren van Scrum-projecten. Dit Agile-platform is ontworpen om efficiënt te werken terwijl managers en teamleden zich kunnen concentreren op projectdoelen. Managers kunnen de software gedurende de gehele levenscyclus van het project gebruiken. Meer informatie over Scrumwise
Vereenvoudigde urenregistratie van medewerkers.
TimeRepo is een oplossing voor tijdbeheer van werknemers waarmee kleine bedrijven de tijd van werknemers automatisch kunnen registreren, controleren en analyseren met behulp van urenstaten, afwezigheidsregistratie, het bijhouden van vakantieverzoeken, goedkeuringen van urenstaten, aanpasbare rapportage en meer. Meer informatie over TimeRepo
Online facturering en tijdregistratie
Zoho Invoice is een webgebaseerde facturerings- en tijdregistratiesoftware waarmee gebruikers hun facturen kunnen personaliseren en versturen, betalingsherinneringen kunnen automatiseren en online betalingen kunnen ontvangen. Meer informatie over Zoho Invoice
End-to-end productbeheer voor flexibele teams
Craft is een flexibel productbeheerplatform dat organisaties helpt bij het beter plannen van verhalen, sprints, en routekaarten door ideeën te ontdekken, te verzamelen en te verkennen. Meer informatie over craft
Vriendelijke en eenvoudige urenregistratie voor teams van elke omvang.
TMetric is een urenregistratie-app die is ontworpen voor IT-professionals en bedrijven, met automatische urenregistratie, klantenfacturering, factureerbare tijd en tarieven, gedetailleerde rapportage en meer dan 50 integraties zoals voor Asana, Trello, Jira, GitLab, QuickBooks, SalesForce. Ook beschikbaar voor iOS en Android, Windows, Linux. Meer informatie over TMetric
Productinformatiebeheerder ontworpen voor marketeers
Sales Layer is een cloudgebaseerde oplossing voor productinformatiebeheer (PIM) die is ontworpen om e-commercemarketeers te helpen hun productinformatie te beheren en te organiseren, deze automatisch te synchroniseren en bij te werken, de kwaliteit te analyseren en vervolgens automatisch op meerdere kanalen en platforms te publiceren. Meer informatie over Sales Layer
Autonome tijdregistratie voor juridische professionals
WiseTime is een automatische tijdregistratietool die achter de schermen op apparaten draait om bij te houden aan welke bestanden, projecten of websites de tijd van gebruikers wordt besteed. Meer informatie over WiseTime
Automatische urenregistratiesoftware voor het MKB
TimeCamp is een urenregistratieplatform waarmee kleine en middelgrote bedrijven tijd kunnen bijhouden en de winstgevendheid van een project kunnen meten met urenstaten, een logboek en automatische taakherkenning. Meer informatie over TimeCamp
Beheer van advocatenpraktijken en facturering voor het MKB
Amberlo biedt cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenpraktijken, urenregistratie en facturering, ontworpen voor kleine tot middelgrote advocatenkantoren en particuliere advocaten. Meer informatie over Amberlo
Uw HR. Vereenvoudigd!
CakeHR is een gestroomlijnde HR-softwareoplossing, die HR vereenvoudigt voor kleine en middelgrote ondernemingen. Een balans tussen kosten en functies biedt bedrijfsplanning, onboarding, prestatiebeheer, beheer van bedrijfsmiddelen en uitgebreide rapportage vanuit een eenvoudig te gebruiken, aanpasbaar dashboard. Meer informatie over CakeHR
Lean workflow en business process management (BPM)
Het Pipefy-platform stelt managers in staat om complexe processen en workflows te standaardiseren en uit te voeren via een Kanban-achtige gebruikerservaring, zonder dat er IT, technische vaardigheden of professionele diensten voor nodig zijn. Meer informatie over Pipefy
Cloud Accounting Software voor eigenaren van kleine bedrijven.
FreshBooks is boekhoudsoftware die het runnen van je kleine onderneming eenvoudig, snel en veilig maakt. Besteed minder tijd aan boekhouding en meer tijd aan het werk waar je van houdt. Meer informatie over FreshBooks
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Krijg het echte werk gedaan!
ActiveCollab is projectbeheersoftware die je de volledige controle over je werk geeft. Dit is mogelijk door middel van precies de juiste set functies waarmee je je routinewerkzaamheden kunt automatiseren. Hiermee krijg je eindelijk het echte werk gedaan! Meer informatie over ActiveCollab
Platform voor ervaringsbeheer
Qualtrics maakt geavanceerd onderzoek eenvoudig en stelt gebruikers in staat om inzichten over klanten, producten, het merk en werknemerservaring vast te leggen. Meet de klantervaring, volg medewerkersbetrokkenheid, verbeter je merkbekendheid en verzamel productfeedback in één krachtig platform. Meer informatie over Qualtrics
Nauwkeurige tijdregistratiesoftware
Time Doctor biedt gedetailleerde analyses van waar de tijd binnen de werkdag aan wordt besteed. Bekijk de websites en toepassingen die tijdens het werken zijn geopend en zie om de paar minuten schermafbeeldingen van het computerscherm terwijl je werknemers werken. Meer informatie over Time Doctor
Volledige application lifecycle management
Synchroniseer de levenscyclus van je toepassing Moet je kiezen tussen het aanschaffen van een systeem voor vereistenbeheer, softwaretesten voor kwaliteitsborging, het volgen van problemen of projectmanagement? Ben je het beu om handmatig een lappendeken van hulpmiddelen en systemen van verschillende leveranciers aan elkaar te plakken? Heb je er... Meer informatie over SpiraTeam
Operations Execution Software for Multi-Unit Operators
Restaurants, convenience stores, and other retail chains use Zenput to see inside and improve the operations of every store. By making it easy to roll-out, track and enforce compliance with operating procedures and key initiatives, Zenput helps improve performance and exceed customer expectations. Meer informatie over Zenput Mobile
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Bekroond platform voor het beheer van IT-service en -goederen
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
ITIL-gerichte servicedesk-software
NetHelpDesk biedt ITIL-gerichte servicedesk-software die op locatie of in de cloud kan worden geïnstalleerd. Meer informatie over NetHelpDesk
Requirements management solution for engineering projects
Cradle is a requirements management solution designed to help businesses create, inter-link, and publish information across all stages of engineering projects. The solution enables administrators to create documents with user-defined layouts as well as track bugs, defects, and issues in the system. Meer informatie over Cradle
Urenstaat en onkosten met facturatie
TimeLive is een op internet gebaseerd, geïntegreerd pakket voor tijdregistratie en het volgen en factureren van onkosten. TimeLive biedt een breed scala aan functies met zeer flexibele en eenvoudig te gebruiken hulpmiddelen voor professionele dienstverleners. De eenvoudig in te stellen opties en configureerbare functies maken deze software... Meer informatie over Livetecs
Aanpasbare software voor Agile projectmanagement
RedmineUP Cloud is een cloudgebaseerde projectbeheertoepassing met modules zoals CRM, helpdesk, facturering, boekhouding, producten, personeel en meer. Meer informatie over RedmineUP Cloud
Analytics voor marketing- en productteams
Oribi stelt elk bedrijf van elke omvang in staat om volledig datagestuurd te worden en helpt iedereen moeiteloos inzicht te krijgen in de resultaten van hun website. Meer informatie over Oribi
Agile projectmanagement
SpiraPlan is een compleet Agile projectbeheersysteem in één pakket dat de vereisten, releases, iteraties, taken en bugs/problemen van je project op één plek beheert. Het is specifiek ontworpen voor de ondersteuning van flexibele methodieken, zoals Extreme Programming (XP), Scrum, DSDM en Agile Unified Process (AUP), waardoor teams al hun... Meer informatie over SpiraPlan
Cloudgebaseerde multi-domein oplossing voor master data management
Profisee is een cloudgebaseerde MDM-oplossing (multi-domein master data management) waarmee kleine en grote ondernemingen hun databaseconfiguratie, governance, kwaliteit, opslag en meer kunnen beheren. Met behulp van de logische modellering op basis van aanwijzen en klikken kunnen gebruikers een fysiek schema voor stam- en referentiegegevens... Meer informatie over Profisee
Product experience analysis platform
Gainsight PX is a cloud-based product experience platform designed to help businesses of all sizes analyze user experience (UX) and develop product adoption strategies for customers. Key features include feedback collection, audience segmentation, user retention metrics, and reporting. Meer informatie over Gainsight PX
Budgetbeheer en inkooporderbeheer voor bedrijven
CostTracker is een cloudgebaseerde inkooporderoplossing die bedrijven helpt bij het bijhouden van kosten en inkooporderbeheer. Tot de belangrijkste functies behoren budgetbeheer, samenwerking, workflowbeheer, factuurverwerking, gegevenssynchronisatie, integratie met derden en rapportage. Meer informatie over CostTracker
Requirements management built for Azure DevOps.
Modern Requirements4DevOps is a cloud-based solution designed to help businesses in industries such as healthcare, banking, and technology manage requirements for multiple projects. Build specifically for Azure DevOps, features include change tracking, risk management, analytics, & status reporting. Meer informatie over Modern Requirements4DevOps
Task management solution for multi-location companies
4myRollout is a project management solution designed to help retailers manage tasks across multiple locations using Agile methodologies. It lets brand leaders gain insight into the status of tasks in order to facilitate decision making and improve project performance. Meer informatie over 4myRollout
Tool voor samenwerkings- en taakbeheer
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor project- en taakbeheer op het web. Meer informatie over MeisterTask
CRM en projectmanagement voor de Mac
Daylite is een CRM- en projectmanagement-app voor de Mac voor kleine bedrijven in onroerend goed, verkoop, juridische zaken, financiën, design en fotografiestudio's. Meer informatie over Daylite for Mac
Digitale werkplekoplossingen op maat gemaakt voor jouw bedrijf
Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
Diagrammaker voor teamsamenwerking en werkprocessen
Cacoo is een online diagram- en samenwerkingstool waarmee bedrijven sitemaps, stroomdiagrammen, mindmaps, wireframes, modellen en meer kunnen maken. Meer informatie over Cacoo
Software voor buitendienstbeheer. Live ondersteuning. Gratis proefversie.
Software voor buitendienstbeheer (FSM) om mobiele medewerkers te volgen. Biedt planning, dispatch, kalender, taakbeheer, facturering en kaarten. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Controle en beheer op afstand voor managed service providers
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor controle en beheer op afstand (Remote Monitoring and Management, RMM), die is ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketingsysteem. Meer informatie over Naverisk
Software voor vereistenbeheer
Visure is een tool voor vereistenbeheer dat een collaboratief ALM-platform (application lifecycle management) biedt, inclusief volledige traceerbaarheid, integratie met MS Word/Excel, risicobeheer, foutopsporing, testbeheer, testen en kwaliteitsanalyse van vereisten en meer. Meer informatie over Visure Requirements
Vriendelijk projectmanagement voor slimme teams.
Twproject is een volledige webgebaseerde projectmanagementsoftware die jou volledige zichtbaarheid en controle over je projecten geeft. Meer informatie over Twproject
Mobielvriendelijke, digitale formulieren voor buitendienst
Kizeo Forms is een flexibel hulpmiddel gemaakt voor buitendienstprofessionals van verschillende sectoren. Het stelt gebruikers in staat om snel en eenvoudig aangepaste digitale/mobiele formulieren te maken en in te vullen vanaf elk mobiel apparaat/tablet. Verhoog de efficiëntie en bespaar tijd en geld met Kizeo Forms! Meer informatie over Kizeo Forms
Conversatieplatform voor teamsamenwerking en productiviteit
Glip is een cloudgebaseerd gespreksplatform waarmee teams kunnen plannen, delen en werktaken organiseren. Tekst- en videochatfuncties vereenvoudigen de communicatie tussen teamleden, terwijl het delen van bestanden en gezamenlijk taakbeheer de efficiëntie en productiviteit bevorderen. Meer informatie over Glip
Krachtige software voor testbeheer
Wanneer je bedrijf betere methodologieën voor het testen van software nodig heeft, zijn er veel keuzes op de markt. Als je echter het beste wilt in testen voor softwaretoepassingen, is er maar één oplossing. SpiraTest® biedt de functies, prestaties en snelheid om de levenscyclus van het softwaretesten productiever en efficiënter te maken dan elk... Meer informatie over SpiraTest
Webgebaseerde software voor het volgen van sollicitanten en PSA
Conrep is webgebaseerde software met mobiele toegang voor het volgen van sollicitanten en PSA (professional services automation) waarmee organisaties op het gebied van consulting, personeel, werving en professionele dienstverlening in staat zijn om sollicitanten, plaatsingen en training, human resources, boekhouding en financiën te volgen en... Meer informatie over Conrep
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met functies voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Productiviteitspakket voor freelancers en het MKB
todo.vu is een cloudgebaseerd productiviteitspakket dat freelancers en kleine teams helpt om hun taken, tijd en klantcommunicatie effectief en efficiënt te beheren. Meer informatie over todo.vu
Online projectmanagement en samenwerking
Smartsheet is een intuïtieve tool voor werkbeheer die herdefinieert hoe teams samenwerken aan projecten en taken, inclusief alles van het beheren van operationele activiteiten tot het volgen van marketingcampagnes tot het plannen van evenementen. Door de vertrouwde spreadsheet-achtige interface, in combinatie met bestandsdeling, Gantt-diagrammen... Meer informatie over Smartsheet
Software voor resourcebeheer en tijdregistratie
10,000ft is een eenvoudige tool voor planning en samenwerking waarmee dynamische organisaties goed gebaseerde operationele beslissingen kunnen nemen in teams en de projectportfolio. Meer informatie over 10,000ft
Cloudgebaseerde software voor de IT Helpdesk
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-verzoeken. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Tools voor projectmanagement en samenwerking
Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen waarmee teams in marketing, IT en operationele afdelingen hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één enkele online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten... Meer informatie over Easy Projects
Herontdek je teamwork
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing. Meer informatie over Wimi
Organisatie en beheer van workflows en bedrijfsprocessen
Metatask is een organisatie-oplossing voor zakelijke workflows en processen die ideaal is voor teams die terugkerende interne processen uitvoeren, zoals goedkeuringen, onboarding en beoordelingen. Meer informatie over Metatask
Maak, organiseer en bespreek het werk met je team
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Atlassian Confluence
Project- en documentbeheer, teamsamenwerking, HRM en CRM
Synapcus is een cloudgebaseerde ERP-oplossing die bedrijven helpt bij het beheren van verkoop-, klant- en leveranciersrelaties, human resources, documentbeheer, projectmanagement en -controle, risico's, financiële rapporten en BI, samenwerking en marketing. Belangrijkste kenmerken omvatten de Gantt-planningtool. Meer informatie over Synapcus
Software voor realtime samenwerking en projectbeheer binnen teams
Samepage is bekroonde software voor samenwerking en projectbeheer. Vooruitgang wordt in realtime getoond en helpt teams meer gedaan te krijgen met minder afleiding en verspilling van e-mails. Meer informatie over Samepage
Verkoop- en marketing-CRM voor groeiende bedrijven
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Moderne HR-, online verlof- en aanwezigheidsregistratie
Calamari maakt verlof- en aanwezigheidsbeheer eenvoudiger. Calamari is geïntegreerd met Slack, JIRA, Google Apps en Office365. Volg je aanwezigheid met ibeacons en GPS. Meer informatie over Calamari
Een visueel samenwerkingsplatform voor je geweldige projecten
Quire is een modern samenwerkingsprogramma voor projectmanagement, speciaal ontworpen voor teams om hen te helpen hun ideeën te bereiken door ze in stapsgewijze takenlijsten op te splitsen. Meer informatie over Quire
Cloudplatform voor facturering en tijdregistratie voor het MKB
Organiseer je bedrijf door het ontdekken van de nieuwe manier voor facturering, die speciaal is ontworpen voor eigenaren van kleine ondernemingen en freelancers. Nu kun je de tijd bijhouden, je projecten beheren en je werktijden omzetten in facturen. Begin met het voor altijd gratis plan en ontdek alle voordelen! Meer informatie over Elorus