Hier is onze lijst met apps voor Project management en planning tools. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

1024 apps
Sorteren op
Alles-in-één platform voor productbeheer en tool voor productstrategieën
productboard is een productbeheeroplossing die productmanagers helpt bij het vastleggen van problemen, het organiseren van ideeën voor functies, het plannen van releases en het delen van interactieve productiestrategieën. Meer informatie over productboard
SaaS-software voor productie en productieplanning
MasterControl Manufacturing Excellence is een SaaS-platform waarmee bedrijven hun voorraadbeheer, resourceplanning en supply chain-activiteiten kunnen stroomlijnen. De geïntegreerde EBR-module stelt fabrikanten in staat om elektronische batchrecords te organiseren en kwaliteitscontroles uit te voeren. Meer informatie over MasterControl Manufacturing Excellence
Cloudgebaseerd pakket voor ERP en bedrijfsbeheer
NetSuite is 's werelds toonaangevende cloudgebaseerde softwarepakket voor bedrijfsvoering dat speciaal is ontworpen voor de behoeften van snelgroeiende en middelgrote bedrijven. Meer informatie over NetSuite
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
's Werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning.
Aha! is 's werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning. Wereldwijd vertrouwen meer dan 250.000 gebruikers op Aha! om een briljante strategie te bepalen, klantideeën vast te leggen, visuele routekaarten te creëren en baanbrekende marketingcampagnes te beheren. Meer informatie over Aha!
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies uit de beste productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die allemaal... Meer informatie over ClickUp
Visuele oplossing voor project- en taakplanning
Proggio is cloudgebaseerde collaboratieve projectmanagementsoftware voor het beheer van kortlopende, langdurige, terugkerende en continue leveringsprojecten. Projecten kunnen op de visuele tijdlijn worden gepland en gevolgd en gebruikers kunnen taaktoewijzingen, vervaldatums, afhankelijkheden, mijlpalen en meer beheren. Meer informatie over Proggio
Integratie, syndicatie en feedbeheer van productcontent
Intuïtieve SaaS-oplossing voor integratie, optimalisatie en distributie van productcontent. Meer informatie over Productsup
Taakbeheer, urenregistratie en boekhouding voor het MKB
Online toepassing voor projectmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven waarin urenregistratie, taakbeheer en facturering wordt gebundeld. Gratis proefversie! Meer informatie over Paymo
Productinformatiebeheerder ontworpen voor marketeers
Sales Layer is een cloudgebaseerde oplossing voor productinformatiebeheer (PIM) die is ontworpen om e-commercemarketeers te helpen hun productinformatie te beheren en te organiseren, deze automatisch te synchroniseren en bij te werken, de kwaliteit te analyseren en vervolgens automatisch op meerdere kanalen en platforms te publiceren. Meer informatie over Sales Layer
Productinformatiebeheer voor e-commerce
inRiver PIM is een productinformatiebeheerplatform dat e-commercebedrijven de tools biedt om productinformatie te creëren, beheren, opslaan, onderhouden en te verspreiden over meerdere kanalen. Het cloudgebaseerde platform is meertalig en bevat meerdere valuta's voor wereldwijde merken. Meer informatie over inRiver PIM
Cloudgebaseerde roadmapsoftware-oplossing voor productstrategie
ProductPlan is een cloudgebaseerde roadmapsoftware-oplossing voor productstrategie waarmee zowel het MKB als grote ondernemingen snel en efficiënt een productstrategie kunnen plannen, ontwerpen en delen. Meer informatie over ProductPlan
Eén geïntegreerd platform voor het gehele personeelsbestand.
Kronos Workforce Ready is een volledig pakket van oplossingen voor HCM (human capital management, beheer van menselijk kapitaal) met een intuïtieve gebruikersinterface en één enkel werknemersdossier. De cloudgebaseerde HCM biedt capaciteiten voor werving, onboarding, secundaire arbeidsvoorwaarden, uren- en aanwezigheidsregistratie,... Meer informatie over UKG Ready
Slimmere prioritering van routekaarten
Slimmere prioritering van routekaarten. Gebruik airfocus om prioriteiten te stellen voor je projecten en functies om effectievere routekaarten te creëren. airfocus integreert met Jira, Trello, Asana of CSV zodat je binnen enkele minuten aan de slag kunt. Begin nu met je gratis proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over airfocus
Online projectmanagementtool voor ontwikkelaars
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
Personeelsplanning, tijdregistratie, communicatie en aanwezigheid
When I Work is nu gratis (voor maximaal 75 werknemers) en is de gemakkelijkste manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren. Plaats het rooster en de tijdklok in ieders zak. Plan terwijl je onderweg bent, met gratis apps voor iPhone en Android. Bespaar uzelf tijd en geld. Meer informatie over When I Work
End-to-end productbeheer voor flexibele teams
Craft is een flexibel productbeheerplatform dat organisaties helpt bij het beter plannen van verhalen, sprints, en routekaarten door ideeën te ontdekken, te verzamelen en te verkennen. Meer informatie over craft
Software voor application lifecycle management
Orcanos ALM 2.0 is een webgebaseerde oplossing voor application lifecycle management voor het beheer van vereisten en tests, risicobeheer, documentbeheer, CAPA, en meer. Meer informatie over Orcanos ALM 2.0
Online tijdregistratie, facturering en projectrapportage
Harvest is een eenvoudige online software voor tijdregistratie waarmee je kritieke vragen over de tijd en de gezondheid van je projecten kunt beantwoorden. Meer informatie over Harvest
Maak, organiseer en bespreek het werk met je team
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Atlassian Confluence
Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Projectmanagement voor teams
Teamwork Projects is een oplossing voor projectmanagement voor professionals die een scala aan functies biedt voor de communicatie en samenwerking binnen teams. Meer informatie over Teamwork
Software voor tijdregistratie
actiTIME is een oplossing die een handige manier biedt om de projectomvang te beheren, taken toe te wijzen, de tijd bij te houden en je bedrijfsprestaties te analyseren op basis van de verzamelde gegevens. Meer informatie over actiTIME
Software voor bedrijfsbeheer
Workfront is online werkbeheersoftware voor ondernemingen en biedt een 360-graden beeld van alle activiteiten op de werkvloer, zodat zowel teamleden als het management hun werk beter kunnen begrijpen en organiseren, waardoor de workflows en productiviteit worden verbeterd. Meer informatie over Workfront
Cloudgebaseerde planningssoftware voor teams
Resource Guru is een cloudgebaseerde teamagenda. Het is een eenvoudige manier om mensen, apparatuur en andere bedrijfsmiddelen online in te plannen. Met een gebruiksvriendelijke interface voor slepen en neerzetten en een krachtige reeks functies helpt Resource Guru bedrijven om efficiënter en winstgevender te worden. Het programma krijgt een... Meer informatie over Resource Guru
Automatiseringssoftware voor alle professionele servicebedrijven
Met Accelo kun je al je klantwerk beheren in één krachtige cloudgebaseerde oplossing - van prospect tot betaling en alles daartussenin. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Probeer het nu gratis! Meer informatie over Accelo
Productie- en voorraadbeheer voor kleine fabrikanten
Katana MRP is productie- en voorraadbeheersoftware voor kleine fabrikanten die online verkopen (bijv. Shopify). Meer informatie over Katana MRP
Verbeter je rapportage, consolidatie en budgettering.
Analyseer je cijfers. Besteed minder tijd aan het bewerken van gegevens. Focus op het analyseren van informatie. XLReporting geeft je inzicht in je bedrijf en in de toekomst. Je kunt beslissingen nemen op basis van solide cijfers. Creëer je eigen budgetformulieren, geheel in lijn met je businessmodel. Beheer het budget proces en krijg de... Meer informatie over XLReporting
Cloudgebaseerde urenregistratiesoftware met urenstaten
Actually is cloudgebaseerde urenregistratiesoftware die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen projecten, urenstaten, goedkeuringsprocessen, agenda's en meer te beheren op een gecentraliseerd platform. Hiermee kunnen organisaties wekelijkse, maandelijkse of aangepaste goedkeuringsprocessen voor urenstaten configureren. Meer informatie over Actually
BugHerd: de visuele feedbacktool voor websites
BugHerd is een visuele feedbacktool voor websites. Het lijkt op het gebruik van plaknotities om feedback van klanten te bevestigen en fouten rechtstreeks op een pagina bij te houden. Geliefd bij duizenden geweldige teams over de hele wereld om projecten op het internet te beheren. Meer informatie over BugHerd
Tijd- en aanwezigheidsregistratie voor teams
Jibble is een platform voor tijd- en aanwezigheidsregistratie waarmee werknemers van het MKB kunnen in- en uitklokken op het werk via hun webbrowser, smartphone of Slack. Meer informatie over Jibble
Alles-in-één MSP-software voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven
Alles-in-één SaaS voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven die RMM, PSA en beheer op afstand combineren. De prijzen van Atera zijn gebaseerd op betalingen per gebruiker, met een onbeperkt aantal apparaten. Meer informatie over Atera
Uitgebreide software voor bedrijfsbeheer.
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
Agile tools voor projectmanagement, scrum
Scrumwise is een online tool die teams en organisaties helpt bij het beheren van Scrum-projecten. Dit Agile-platform is ontworpen om efficiënt te werken terwijl managers en teamleden zich kunnen concentreren op projectdoelen. Managers kunnen de software gedurende de gehele levenscyclus van het project gebruiken. Meer informatie over Scrumwise
Modern HR-softwareplatform voor MKB's - kies apps die je nodig hebt.
tomHRM is cloudgebaseerde personeelssoftware die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het stroomlijnen en beheren van processen voor werving, onboarding, talentontwikkeling, training en betrokkenheid bij werknemers, zodat gebruikers één-op-één-vergaderingen tussen managers en werknemers, doelen en meer kunnen regelen. Meer informatie over tomHRM
Budgeting, reporting, and analytics management software
Bizview helps enterprises manage budgeting, reporting, and analytics operations. It offers an Excel- like interface, which enables organizations to improve forecasting capabilities and display business processes using custom forms and various budgeting models like zero-based, hybrid, and more. Meer informatie over Bizview
Uw HR. Vereenvoudigd!
CakeHR is een gestroomlijnde HR-softwareoplossing, die HR vereenvoudigt voor kleine en middelgrote ondernemingen. Een balans tussen kosten en functies biedt bedrijfsplanning, onboarding, prestatiebeheer, beheer van bedrijfsmiddelen en uitgebreide rapportage vanuit een eenvoudig te gebruiken, aanpasbaar dashboard. Meer informatie over CakeHR
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Cloud Accounting Software voor eigenaren van kleine bedrijven.
FreshBooks is boekhoudsoftware die het runnen van je kleine onderneming eenvoudig, snel en veilig maakt. Besteed minder tijd aan boekhouding en meer tijd aan het werk waar je van houdt. Meer informatie over FreshBooks
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Krijg het echte werk gedaan!
ActiveCollab is projectbeheersoftware die je de volledige controle over je werk geeft. Dit is mogelijk door middel van precies de juiste set functies waarmee je je routinewerkzaamheden kunt automatiseren. Hiermee krijg je eindelijk het echte werk gedaan! Meer informatie over ActiveCollab
Nauwkeurige tijdregistratiesoftware
Time Doctor biedt gedetailleerde analyses van waar de tijd binnen de werkdag aan wordt besteed. Bekijk de websites en toepassingen die tijdens het werken zijn geopend en zie om de paar minuten schermafbeeldingen van het computerscherm terwijl je werknemers werken. Meer informatie over Time Doctor
Volledige application lifecycle management
Synchroniseer de levenscyclus van je toepassing Moet je kiezen tussen het aanschaffen van een systeem voor vereistenbeheer, softwaretesten voor kwaliteitsborging, het volgen van problemen of projectmanagement? Ben je het beu om handmatig een lappendeken van hulpmiddelen en systemen van verschillende leveranciers aan elkaar te plakken? Heb je er... Meer informatie over SpiraTeam
Platform voor bewaking en beheer op afstand
SolarWinds bewaking en beheer op afstand biedt patch-, AV- en back-upbeheer, automatisering, servicedesk, razendsnel beheer op afstand en meer. Meer informatie over SolarWinds RMM
Middelenplanning en projectmanagement voor bureaus
Forecast is een AI-gestuurde oplossing voor resource-planning en projectmanagement die is ontworpen voor digitale projecten met tijdregistratie, automatisering en budgettering. Meer informatie over Forecast
Tool voor het beheer van productinformatie voor merken en e-handelaren
Plytix is het alles-in-één platform voor het beheer van productinformatie voor omnichannel-marketing. Het combineert PIM met beheer van digitale middelen (DAM), multi-channelmarketing, catalogussoftware en analyse. Het biedt uitstekende klantenondersteuning, is betaalbaar en gemakkelijk te gebruiken. Meer informatie over Plytix
PIM-tool voor het verwerken van productgegevens via meerdere kanalen
Contentserv is een PIM-oplossing (product information management) die is ontworpen om kleine tot middelgrote distributeurs, fabrikanten en retailers te helpen bij het importeren, valideren en beheren van productinhoud via meerdere verkoopkanalen. Hiermee kunnen teamleden geïntegreerde workflows configureren en toegang krijgen tot relevante inhoud... Meer informatie over Contentserv
Agile projectmanagement
SpiraPlan is een compleet Agile projectbeheersysteem in één pakket dat de vereisten, releases, iteraties, taken en bugs/problemen van je project op één plek beheert. Het is specifiek ontworpen voor de ondersteuning van flexibele methodieken, zoals Extreme Programming (XP), Scrum, DSDM en Agile Unified Process (AUP), waardoor teams al hun... Meer informatie over SpiraPlan
ITIL-gerichte servicedesk-software
NetHelpDesk biedt ITIL-gerichte servicedesk-software die op locatie of in de cloud kan worden geïnstalleerd. Meer informatie over HaloPSA
Projecten, portfolio, documenten, rapporten en meer
VisionProject is een krachtig webgebaseerd softwareplatform voor projectbeheer. VisionProject is krachtig en biedt uitgebreide functionaliteit, maar is tegelijkertijd gebruiksvriendelijk en flexibel. Het ondersteunt alle projectbeheermethodes zoals Scrum, Lean, Waterfall, enz. en ondersteunt ook algemene IT-processen zoals gedefinieerd in... Meer informatie over VisionProject
Tool voor configuratiebeheer en helpdeskmigratie voor Jira
Het voor Jira ontworpen Project Configurator is web-based software die bedrijven helpt bij het configureren van wijzigingen, het importeren van projecten en het migreren van Jira service desks. Het stelt teamleden in staat om alle updates binnen een ingebouwde platformomgeving te testen voordat ze in productie worden gebracht. Meer informatie over Project Configurator
Online software voor Gantt-diagrammen voor projectmanagement.
GanttPRO is software voor Gantt-diagrammen voor projectbeheer waarmee teams projectplannen kunnen visualiseren en taken kunnen beheren voor een betere projectplanning. Meer informatie over GanttPRO
Cloudgebaseerde tool voor urenregistratie van projecten voor het MKB.
Project Hours is een cloudgebaseerd platform dat kleine tot middelgrote bedrijven helpt bij het berekenen van de totale tijd die wordt besteed aan organisatorische projecten en activiteiten. De software biedt mobiele toepassingen die door teamleden kunnen worden gebruikt om tijd vast te leggen met behulp van de ingebouwde timer. Meer informatie over Project Hours
Diagrammaker voor teamsamenwerking en werkprocessen
Cacoo is een online diagram- en samenwerkingstool waarmee bedrijven sitemaps, stroomdiagrammen, mindmaps, wireframes, modellen en meer kunnen maken. Meer informatie over Cacoo
Tool voor samenwerkings- en taakbeheer
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor project- en taakbeheer op het web. Meer informatie over MeisterTask
Software voor buitendienstbeheer. Live ondersteuning. Gratis proefversie.
Software voor buitendienstbeheer (FSM) om mobiele medewerkers te volgen. Biedt planning, dispatch, kalender, taakbeheer, facturering en kaarten. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Automatische urenregistratiesoftware voor het MKB
TimeCamp is een urenregistratieplatform waarmee kleine en middelgrote bedrijven tijd kunnen bijhouden en de winstgevendheid van een project kunnen meten met urenstaten, een logboek en automatische taakherkenning. Meer informatie over TimeCamp
Software voor vereistenbeheer
Visure is een tool voor vereistenbeheer dat een collaboratief ALM-platform (application lifecycle management) biedt, inclusief volledige traceerbaarheid, integratie met MS Word/Excel, risicobeheer, foutopsporing, testbeheer, testen en kwaliteitsanalyse van vereisten en meer. Meer informatie over Visure Requirements
Vriendelijke en eenvoudige urenregistratie voor teams van elke omvang.
TMetric is een urenregistratie-app die is ontworpen voor IT-professionals en bedrijven, met automatische urenregistratie, klantenfacturering, factureerbare tijd en tarieven, gedetailleerde rapportage en meer dan 50 integraties zoals voor Asana, Trello, Jira, GitLab, QuickBooks, SalesForce. Ook beschikbaar voor iOS en Android, Windows, Linux. Meer informatie over TMetric
Projectmanagementplatform voor agile ontwikkelaars en ontwerpers
Taiga is een gratis, open source, agile projectmanagementplatform voor startups, ontwerpers en agile ontwikkelaars, met ticketbeheer, epic gebruikersverhalen en meer. Meer informatie over Taiga
Helpdesk & Project Management Software - in one application
OneDesk combines helpdesk and project management software into a single collaborative application. With OneDesk, your team can work on customer support tickets and projects in one place. No need to purchase, integrate and switch between multiple apps to get your work done. Meer informatie over OneDesk
Tools voor projectmanagement en samenwerking
Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen waarmee teams in marketing, IT en operationele afdelingen hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één enkele online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten... Meer informatie over Easy Projects
Doe-het-zelf online databasetoepassingen
Caspio is een platform voor het creëren van aangepaste online databasetoepassingen zonder de noodzaak van programmeerkennis voor zakelijke ontwikkelaars en ondernemers. Meer informatie over Caspio
Krachtige software voor testbeheer
Wanneer je bedrijf betere methodologieën voor het testen van software nodig heeft, zijn er veel keuzes op de markt. Als je echter het beste wilt in testen voor softwaretoepassingen, is er maar één oplossing. SpiraTest® biedt de functies, prestaties en snelheid om de levenscyclus van het softwaretesten productiever en efficiënter te maken dan elk... Meer informatie over SpiraTest
Een visueel samenwerkingsplatform voor je geweldige projecten
Quire is een modern samenwerkingsprogramma voor projectmanagement, speciaal ontworpen voor teams om hen te helpen hun ideeën te bereiken door ze in stapsgewijze takenlijsten op te splitsen. Meer informatie over Quire
Online projectmanagement en samenwerking
Smartsheet is een intuïtieve tool voor werkbeheer die herdefinieert hoe teams samenwerken aan projecten en taken, inclusief alles van het beheren van operationele activiteiten tot het volgen van marketingcampagnes tot het plannen van evenementen. Door de vertrouwde spreadsheet-achtige interface, in combinatie met bestandsdeling, Gantt-diagrammen... Meer informatie over Smartsheet
Platform voor teamworkflow, SOP en beheer van terugkerende processen
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM, bedrijfsprocesbeheer) en standaardprocedures (SOP's, standard operating procedures) van je team te beheren. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica,... Meer informatie over Process Street
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met functies voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
CRM en projectmanagement voor de Mac
Daylite is een CRM- en projectmanagement-app voor de Mac voor kleine bedrijven in onroerend goed, verkoop, juridische zaken, financiën, design en fotografiestudio's. Meer informatie over Daylite for Mac
Conversatieplatform voor teamsamenwerking en productiviteit
Glip is een cloudgebaseerd gespreksplatform waarmee teams kunnen plannen, delen en werktaken organiseren. Tekst- en videochatfuncties vereenvoudigen de communicatie tussen teamleden, terwijl het delen van bestanden en gezamenlijk taakbeheer de efficiëntie en productiviteit bevorderen. Meer informatie over Glip
Toepassing voor uren- en productiviteitsregistratie voor bedrijven en freelancers
DeskTime is een oplossing voor projecturenregistratie die de analyse van productiviteit, kostenberekening en efficiëntiebewaking automatiseert met ondersteuning voor smartphone-apps. Meer informatie over DeskTime
Naadloze planning voor je hele bedrijf
Jedox is een pakket voor business performance management met op bestuurders gebaseerde modellering, door de GPU versnelde analyse, plus self-service budgettering voor Excel, web en mobiel. Meer informatie over Jedox
Software voor resourcebeheer en tijdregistratie
10,000ft is een eenvoudige tool voor planning en samenwerking waarmee dynamische organisaties goed gebaseerde operationele beslissingen kunnen nemen in teams en de projectportfolio. Meer informatie over 10,000ft
Collaboratief platform voor taakbeheer
Azendoo is een collaboratieve toepassing voor taakbeheer die teams helpt werk te organiseren en bij te houden, maar die ook het projectmanagement, delen van documenten, bijhouden van werk en meer vereenvoudigt. Azendoo is geïntegreerd met Google Drive, Evernote, DropBox, Box en Onedrive, waardoor gebruikers elk type document kunnen delen. Meer informatie over Azendoo
Cloudplatform voor facturering en tijdregistratie voor het MKB
Organiseer je bedrijf door het ontdekken van de nieuwe manier voor facturering, die speciaal is ontworpen voor eigenaren van kleine ondernemingen en freelancers. Nu kun je de tijd bijhouden, je projecten beheren en je werktijden omzetten in facturen. Begin met het voor altijd gratis plan en ontdek alle voordelen! Meer informatie over Elorus
Instellen en volgen van doelen en belangrijkste resultaten (OKR)
Profit is een tool voor het instellen en volgen van OKR-doelen (doelen en belangrijkste resultaten) voor het beheren van individuele, team- en organisatiebrede doelen voor bedrijven van alle soorten. Bedrijven kunnen Profit gebruiken om aangepaste statistieken te definiëren, en OKR's binnen het hele bedrijf uitrollen om doelen en resultaten bij te... Meer informatie over Profit
Productiviteitspakket voor freelancers en het MKB
todo.vu is een cloudgebaseerd productiviteitspakket dat freelancers en kleine teams helpt om hun taken, tijd en klantcommunicatie effectief en efficiënt te beheren. Meer informatie over todo.vu
Cloudgebaseerde software voor project- en portfoliomanagement
KeyedIn Projects biedt software voor project- en portfoliomanagement die ideaal is voor de projectmanagementafdeling, IT en teams voor professionele dienstverlening met meer dan 50 gebruikers. Door robuust project- en portfoliomanagement zien klanten doorgaans een verbeterd projectsucces, gebruik van personeelsmiddelen en rapportage. Meer informatie over KeyedIn Projects
Autonome tijdregistratie voor juridische professionals
WiseTime is een automatische tijdregistratietool die achter de schermen op apparaten draait om bij te houden aan welke bestanden, projecten of websites de tijd van gebruikers wordt besteed. Meer informatie over WiseTime
AVG-conforme oplossing voor het beheer van digitale middelen
Kontainer helpt bedrijven om afbeeldingen, video's, pdf-bestanden, marketingmateriaal, logo's en meer op te slaan in een gecentraliseerde opslagplaats en deze via e-mail of inloglinks te delen met externe en externe belanghebbenden. Met de presentatietools kunnen marketeers presentaties maken en klanten toegang geven om deze te bekijken. Meer informatie over Kontainer
Enterprise Work Management Platform
For teams of 25 or more, One2Team is an enterprise platform that promotes the digitalization of businesses by providing packaged solutions for management of process, project, and portfolio. We have been recognized as a Gartner visionary for the past 9 years. Test now One2Team with a Free trial. Meer informatie over One2Team
Flexibel project management tool met digitaal Kanbanbord.
Scrum Mate is een project management tool dat teamleden helpt samen te werken aan taken, de voortgang bij te houden, takenlijsten te maken en projectlabels toe te voegen, naast andere processen. Hiermee kunnen medewerkers taakkaarten maken met details zoals beschrijving, opmerkingen, subtaken, attributen, tags en prioriteit. Meer informatie over Scrum Mate
Visuele procesbeheeroplossing voor bedrijven
Kanban Zone is een cloudgebaseerde oplossing voor visueel procesbeheer. De oplossing biedt kleine tot grote bedrijven de tools om een interactief systeem te creëren met behulp van kaarten en boards, om gebruikers te helpen bij het beheren van samenwerking, prioriteiten, workflows, projecten en taken. Meer informatie over Kanban Zone
Samenwerkingsoplossing voor taakbeheer en projectmanagement.
HeySpace is een platform voor projectmanagement dat is ontworpen om bedrijven te helpen communiceren en samen te werken met klanten, werknemers en leveranciers binnen een digitale werkruimte. Met de bordweergave kunnen gebruikers start- en einddatums voor projecten instellen, taken aan leden toewijzen, de voortgang volgen en checklists maken. Meer informatie over HeySpace
Software voor activa- en inspectiebeheer
Inspectivity helpt bedrijven in mineralen-, energie- en technische sectoren aangepaste inspectieformulieren en checklists te ontwerpen voor het vastleggen en valideren van gegevens. Met de ingebouwde sjablooneditor kunnen gebruikers door middel van schakelknoppen het invoerbereik bepalen voor het opnemen van numerieke, datum- en tekstgegevens. Meer informatie over Inspectivity
PIM voor omnichannel
Bluestone PIM is een voor de cloud ontworpen omnichannel-oplossing voor PIM. Het maakt gebruik van API's die Bluestone PIM verbinden met je bestaande IT-onderdelen, zorgt voor een naadloze omnichannel-productervaring en vergemakkelijkt de gegevensstroom. Meer informatie over Bluestone PIM
HR-beheerplatform voor het volgen van de aanwezigheid van werknemers
iFlow is een platform voor het beheer van tijd en aanwezigheid dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het berekenen van werktijden van werknemers en het beheren van PTO-verzoeken (Paid Time Off). Medewerkers kunnen het dashboard gebruiken om aankomende ploegendiensten te bekijken, inklok-/uitkloktijden in te voeren en betaald verlof in een... Meer informatie over iFlow
Urenregistratiesoftware voor teams die Azure DevOps gebruiken
7pace Timetracker is lokale en cloudgebaseerde urenregistratiesoftware waarmee teams en organisaties die Azure DevOps gebruiken projecten, gebruikers, goedkeuringsprocessen en meer kunnen beheren. Hiermee kunnen ondernemingen inzicht krijgen in de activiteiten, opmerkingen en werklogboekgeschiedenis van teamleden. Meer informatie over 7pace Timetracker
Software voor het beheer van het bouwbudget en kostenberekeningen
Fizure is cloudgebaseerde software voor budgetbeheer en kostenberekening voor vastgoedontwikkelaars. Maak een einde aan dubbele gegevensinvoer en heen-en-weer e-mailen. Standaardiseer het budgetbeheer en laat onderaannemers het werk voor je doen. Meer informatie over Fizure
Planning van kantoorruimte en personeelsbeheer
stayhome.ai is een cloudgebaseerde oplossing voor kantoorruimteplanning en personeelsbeheer die bedrijven tools biedt voor het plannen, beheren en optimaliseren van kantoorruimtes. Het vereenvoudigt de planning van ruimte op basis van de verzoeken van werknemers die op kantoor en op afstand werken. Meer informatie over stayhome.ai
Pakket voor voorraadplanning en -optimalisatie
Smart IP&O is een webgebaseerd, geïntegreerd pakket met modules die zijn ontworpen om bedrijven te helpen bedrijfsstatistieken bij te houden en nauwkeurig te voorspellen om serviceniveaus te optimaliseren. Het platform integreert drie modules: slimme voorraadoptimalisatie, slimme vraagplanner en slimme operationele analyse. Meer informatie over Smart IP&O
Oplossing voor het creëren van illustraties en marketingmateriaal
CHILI publish is een cloudgebaseerde marketingoplossing waarmee marketeers automatisch digitale illustraties kunnen genereren en beheren en aangepaste documenten afdrukken op basis van de vereisten voor bedrijfsbranding. Met CHILI publish kunnen gebruikers grafische afbeeldingen omzetten in sjablonen om meerdere versies van vergelijkbare... Meer informatie over CHILI publish
Vereistenbeheer gebouwd voor Azure DevOps.
Modern Requirements4DevOps is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven in sectoren als de gezondheidszorg, het bankwezen en technologie te helpen bij het beheren van vereisten voor meerdere projecten. De functies zijn speciaal gebouwd voor Azure DevOps en omvatten het bijhouden van wijzigingen, risicobeheer, analyse en... Meer informatie over Modern Requirements4DevOps
Helpdesksoftware voor HR-vragen
NeeyamoWorks ServiceDesk is een ticketsysteem en ondersteuningshub, ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren, toewijzen en oplossen van vragen van werknemers. Het kan door bedrijven worden gebruikt om hun werknemers een self-service kennishub en een ticketsysteem te bieden om hun HR-gerelateerde twijfels of vragen op te lossen. Meer informatie over NeeyamoWorks
Software voor het bijhouden van problemen die is ontwikkeld voor bedrijven die Jira gebruiken
ScriptRunner voor Jira is software voor het bijhouden van problemen die bedrijven helpt bij het aanpassen van workflows, het uitvoeren van op JQL gebaseerde zoekopdrachten, het plannen van waarschuwingen voor terugkerende taken en meer. Supervisors kunnen problemen creëren bij het opzetten van projecten, overgangsregels voor problemen opstellen,... Meer informatie over ScriptRunner for Jira
Software voor bedrijfsvoering en projectsamenwerking
Proteus is business management software die is ontworpen om freelancers en bedrijven in de juridische, financiële, mijnbouw-, halfgeleider-, bouw- en energiesector te helpen bij het omgaan met klanten, voorstellen, projecten, facturering, documenten, inventaris en meer op een gecentraliseerd platform. Meer informatie over Proteus
Planning- en samenwerkingstool voor creatieve studio's
Studio Organiser van Fresh Focus is een online oplossing voor project- en taakbeheer voor creatieve studio's en teams. Het cloudgebaseerde platform helpt teams bij het plannen, briefen, creëren en delen van creatieve inhoud, terwijl middelen en activa worden georganiseerd. Meer informatie over Studio Organiser
Eén enkele plek voor teamcommunicatie en werkstromen
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack