Hier is onze lijst met apps voor Project management en planning tools. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

897 apps
Sorteren op
's Werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning.
Aha! is 's werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning. Wereldwijd vertrouwen meer dan 250.000 gebruikers op Aha! om een briljante strategie te bepalen, klantideeën vast te leggen, visuele routekaarten te creëren en baanbrekende marketingcampagnes te beheren. Meer informatie over Aha!
Alles-in-één platform voor productbeheer en tool voor productstrategieën
productboard is een productbeheeroplossing die productmanagers helpt bij het vastleggen van problemen, het organiseren van ideeën voor functies, het plannen van releases en het delen van interactieve productiestrategieën. Meer informatie over productboard
Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Oplossing voor middelenprognose en capaciteitsplanning
Tempus Resource is een oplossing voor resource forecasting en capaciteitsplanning die bedrijven in sectoren zoals IT, retail, productie en gezondheidszorg hulpmiddelen voor resource management biedt. Belangrijke functies zijn onder meer het vastleggen van gegevens, urenregistratie bij projecten, visualisatie en analyse en rapportage. Meer informatie over Tempus Resource
Cloudgebaseerd pakket voor ERP en bedrijfsbeheer
NetSuite is 's werelds toonaangevende cloudgebaseerde softwarepakket voor bedrijfsvoering dat speciaal is ontworpen voor de behoeften van snelgroeiende en middelgrote bedrijven. Meer informatie over NetSuite
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
Alles-in-één MSP-software voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven
Alles-in-één SaaS voor MSP's en IT-ondersteuningsbedrijven die RMM, PSA en beheer op afstand combineren. De prijzen van Atera zijn gebaseerd op betalingen per gebruiker, met een onbeperkt aantal apparaten. Meer informatie over Atera
Tool voor het beheer van productinformatie voor merken en e-handelaren
Plytix is het alles-in-één platform voor het beheer van productinformatie voor omnichannel-marketing. Het combineert PIM met beheer van digitale middelen (DAM), multi-channelmarketing, catalogussoftware en analyse. Het biedt uitstekende klantenondersteuning, is betaalbaar en gemakkelijk te gebruiken. Meer informatie over Plytix
Online tijdregistratie, facturering en projectrapportage
Harvest is een eenvoudige online software voor tijdregistratie waarmee je kritieke vragen over de tijd en de gezondheid van je projecten kunt beantwoorden. Meer informatie over Harvest
Integratie, syndicatie en feedbeheer van productcontent
Intuïtieve SaaS-oplossing voor integratie, optimalisatie en distributie van productcontent. Meer informatie over Productsup
Cloudgebaseerde planningssoftware voor teams
Resource Guru is een cloudgebaseerde teamagenda. Het is een eenvoudige manier om mensen, apparatuur en andere bedrijfsmiddelen online in te plannen. Met een gebruiksvriendelijke interface voor slepen en neerzetten en een krachtige reeks functies helpt Resource Guru bedrijven om efficiënter en winstgevender te worden. Het programma krijgt een... Meer informatie over Resource Guru
Smart Test Management - Eenvoudig en traceerbaar
aqua is een slimme, holistische Application Lifecycle Management-oplossing voor softwarekwaliteitsborging en IT-projectmanagement. aqua combineert en koppelt het beheer van vereisten, defecten en handmatige en geautomatiseerde testcases in een holistische testmanagementtool. Meer informatie over aqua ALM
Oplossing voor het creëren van illustraties en marketingmateriaal
CHILI publish is een cloudgebaseerde marketingoplossing waarmee marketeers automatisch digitale illustraties kunnen genereren en beheren en aangepaste documenten afdrukken op basis van de vereisten voor bedrijfsbranding. Met CHILI publish kunnen gebruikers grafische afbeeldingen omzetten in sjablonen om meerdere versies van vergelijkbare... Meer informatie over CHILI publish
Online projectmanagementtool voor ontwikkelaars
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
Tool voor testbeheer, foutopsporing en vereistenbeheer
ReQtest is een cloudgebaseerde testbeheertool voor testteams die geavanceerde technologie voor foutopsporing, testbeheer en vereistenbeheer ondersteunt en end-to-end projectbeheer, visuele foutenrapportage en JIRA-integratie levert. Meer informatie over ReQtest
Cloudgebaseerde roadmapsoftware-oplossing voor productstrategie
ProductPlan is een cloudgebaseerde roadmapsoftware-oplossing voor productstrategie waarmee zowel het MKB als grote ondernemingen snel en efficiënt een productstrategie kunnen plannen, ontwerpen en delen. Meer informatie over ProductPlan
Personeelsinformatiesysteem
Zoho People is een online, on-demand HRIS voor het onderhouden van werknemersinformatie, het waarborgen van de procesconsistentie en het automatiseren van HR, om de werklast van HR-medewerkers te verminderen. Meer informatie over Zoho People
Slimmere prioritering van routekaarten
Slimmere prioritering van routekaarten. Gebruik airfocus om prioriteiten te stellen voor je projecten en functies om effectievere routekaarten te creëren. airfocus integreert met Jira, Trello, Asana of CSV zodat je binnen enkele minuten aan de slag kunt. Begin nu met je gratis proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over airfocus
Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over JIRA Software
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
End-to-end productbeheer voor flexibele teams
Craft is een flexibel productbeheerplatform dat organisaties helpt bij het beter plannen van verhalen, sprints, en routekaarten door ideeën te ontdekken, te verzamelen en te verkennen. Meer informatie over craft
Personeelsplanning, tijdregistratie, communicatie en aanwezigheid
When I Work is nu gratis (voor maximaal 75 werknemers) en is de gemakkelijkste manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren. Plaats het rooster en de tijdklok in ieders zak. Plan terwijl je onderweg bent, met gratis apps voor iPhone en Android. Bespaar uzelf tijd en geld. Meer informatie over When I Work
Alles-in-één app voor planning en samenwerking
Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee marketeers ideeën kunnen plannen, volgen en effectief beheren met behulp van intuïtieve borden, kaarten en rapporten. Meer informatie over Favro
Software voor application lifecycle management
Orcanos ALM 2.0 is een webgebaseerde oplossing voor application lifecycle management voor het beheer van vereisten en tests, risicobeheer, documentbeheer, CAPA, en meer. Meer informatie over Orcanos ALM 2.0
Software voor beheer van projectportfolio's
De oplossing van Genius Project gaat veel verder dan enkel planning: het omvat alle fasen van een project en beheert alle documenten die betrekking hebben op een project. Genius Project coördineert projecten door middel van logische en chronologische segmentatie. Meer informatie over Genius Project
Middelenplanning en projectmanagement voor bureaus
Forecast is een AI-gestuurde oplossing voor resource-planning en projectmanagement die is ontworpen voor digitale projecten met tijdregistratie, automatisering en budgettering. Meer informatie over Forecast
Manufacturing Execution System
Solumina MES van iBASEt is een manufacturing execution system (MES) dat is ontworpen om de kwaliteit, productiviteit en naleving te verbeteren door beter zicht op alle fabricageprocessen. De software biedt functies zoals werkinstructies, waarschuwingen, ERP-, PLM- en CAD-systeemintegraties en meer. Meer informatie over Solumina MES
Software voor tijdregistratie
actiTIME is een oplossing die een handige manier biedt om de projectomvang te beheren, taken toe te wijzen, de tijd bij te houden en je bedrijfsprestaties te analyseren op basis van de verzamelde gegevens. Meer informatie over actiTIME
Maak, organiseer en bespreek het werk met je team
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Atlassian Confluence
Agile projectplanning en tracking voor softwareontwikkelingsteams
Zoho Sprints is een collaboratieve, agile projectplanning- en trackingoplossing voor agile teams, met scrums, agile rapporten en native mobiele apps voor iOS en Android. Meer informatie over Zoho Sprints
Systeem voor freelancerbeheer voor MKB en grote ondernemingen
TalentDesk.io is een cloudgebaseerde oplossing voor talentbeheer die bedrijven de middelen in handen geeft voor het vinden, onboarden, organiseren, beheren en betalen van freelancers. Het platform biedt bedrijven een gecentraliseerde database van freelancers om volledige zichtbaarheid over hun talentenpool te behouden. Meer informatie over TalentDesk.io
Oplossing voor projectmanagement voor SharePoint en Office 365
Agile Task Board is een cloudgebaseerde oplossing voor projectmanagement die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen hun processen met betrekking tot het beheren van teams en taken te stroomlijnen. Met het platform kunnen managers actieve taken volgen, informatie bijwerken en de status delen met deelnemers in de hele organisatie. Meer informatie over Agile Task Board
Software voor bedrijfsbeheer
Workfront is online werkbeheersoftware voor ondernemingen en biedt een 360-graden beeld van alle activiteiten op de werkvloer, zodat zowel teamleden als het management hun werk beter kunnen begrijpen en organiseren, waardoor de workflows en productiviteit worden verbeterd. Meer informatie over Workfront
Projectmanagement voor teams
Teamwork Projects is een oplossing voor projectmanagement voor professionals die een scala aan functies biedt voor de communicatie en samenwerking binnen teams. Meer informatie over Teamwork Projects
Productie- en voorraadbeheer voor kleine fabrikanten
Katana MRP is productie- en voorraadbeheersoftware voor kleine fabrikanten die online verkopen (bijv. Shopify). Meer informatie over Katana MRP
Tijd- en resourceplanning voor MKB-fabrikanten
just plan it is een visuele productieplanningstoepassing gemaakt voor productieplanners en MKB-ondernemers. Het is ontworpen voor fabrikanten en machinewerkplaatsen die op bestelling produceren. just plan it biedt visuele en automatische productieplanning, werkvloergegevens, prioriteiten voor de werklast en integraties. Meer informatie over just plan it
Software voor personeelsbeheer, -planning en -roostering
Quinyx is een personeelsbeheersysteem met oplossingen voor restaurants, hotels, callcenters, detailhandel, gezondheidszorg, fitness en constructiebedrijven. Meer informatie over Quinyx
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
Projectmanagement, samenwerking en foutopsporing
Zoho Projects is een freemium, modulaire tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams binnen organisaties van elke omvang. Beheer taken, documenten, agenda's en meer. Meer informatie over Zoho Projects
Projectmanagementplatform voor agile ontwikkelaars en ontwerpers
Taiga is een gratis, open source, agile projectmanagementplatform voor startups, ontwerpers en agile ontwikkelaars, met ticketbeheer, epische gebruikersverhalen en meer. Meer informatie over Taiga
Agile tools voor projectmanagement, scrum
Scrumwise is een online tool die teams en organisaties helpt bij het beheren van Scrum-projecten. Dit Agile-platform is ontworpen om efficiënt te werken terwijl managers en teamleden zich kunnen concentreren op projectdoelen. Managers kunnen de software gedurende de gehele levenscyclus van het project gebruiken. Meer informatie over Scrumwise
Decision support platform for assessing investment projects.
Qvistorp Growth is a strategic planning solution that provides standardisation, consistency, and comparability across the entire Portfolio of Strategic Projects and facilitates decision-making processes. It enables collaboration and team work and allows for quick identification of Winning Ventures. Meer informatie over Qvistorp Growth
BugHerd: de visuele feedbacktool voor websites
BugHerd is een visuele feedbacktool voor websites. Het lijkt op het gebruik van plaknotities om feedback van klanten te bevestigen en fouten rechtstreeks op een pagina bij te houden. Geliefd bij duizenden geweldige teams over de hele wereld om projecten op het internet te beheren. Meer informatie over BugHerd
Uitgebreide software voor bedrijfsbeheer.
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
Productinformatiebeheerder ontworpen voor marketeers
Sales Layer is een cloudgebaseerde oplossing voor productinformatiebeheer (PIM) die is ontworpen om e-commercemarketeers te helpen hun productinformatie te beheren en te organiseren, deze automatisch te synchroniseren en bij te werken, de kwaliteit te analyseren en vervolgens automatisch op meerdere kanalen en platforms te publiceren. Meer informatie over Sales Layer
Automatische urenregistratiesoftware voor het MKB
TimeCamp is een urenregistratieplatform waarmee kleine en middelgrote bedrijven tijd kunnen bijhouden en de winstgevendheid van een project kunnen meten met urenstaten, een logboek en automatische taakherkenning. Meer informatie over TimeCamp
Uw HR. Vereenvoudigd!
CakeHR is een gestroomlijnde HR-softwareoplossing, die HR vereenvoudigt voor kleine en middelgrote ondernemingen. Een balans tussen kosten en functies biedt bedrijfsplanning, onboarding, prestatiebeheer, beheer van bedrijfsmiddelen en uitgebreide rapportage vanuit een eenvoudig te gebruiken, aanpasbaar dashboard. Meer informatie over CakeHR
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Cloud Accounting Software voor eigenaren van kleine bedrijven.
FreshBooks is boekhoudsoftware die het runnen van je kleine onderneming eenvoudig, snel en veilig maakt. Besteed minder tijd aan boekhouding en meer tijd aan het werk waar je van houdt. Meer informatie over FreshBooks
Tijdregistratie met schermopnamen, voor teams op afstand.
Hubstaff is cloudgebaseerde tijdregistratiesoftware met functies zoals schermopnamen, activiteitenbewaking, automatische loonlijst, geavanceerde rapporten, realtime tracking, facturering, planning en GPS, evenals zowel online als offline trackingmogelijkheden. Het kan ook worden geïntegreerd met een reeks tools van derden. Meer informatie over Hubstaff
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Krijg het echte werk gedaan!
ActiveCollab is projectbeheersoftware die je de volledige controle over je werk geeft. Dit is mogelijk door middel van precies de juiste set functies waarmee je je routinewerkzaamheden kunt automatiseren. Hiermee krijg je eindelijk het echte werk gedaan! Meer informatie over ActiveCollab
CRM en projectmanagement voor de Mac
Daylite is een CRM- en projectmanagement-app voor de Mac voor kleine bedrijven in onroerend goed, verkoop, juridische zaken, financiën, design en fotografiestudio's. Meer informatie over Daylite for Mac
Nauwkeurige tijdregistratiesoftware
Time Doctor biedt gedetailleerde analyses van waar de tijd binnen de werkdag aan wordt besteed. Bekijk de websites en toepassingen die tijdens het werken zijn geopend en zie om de paar minuten schermafbeeldingen van het computerscherm terwijl je werknemers werken. Meer informatie over Time Doctor
Planning en beheer van middelen. Planning van meerdere projecten.
Ganttic is een hulpmiddel voor middelen- en projectportfolioplanning dat een gratis versie biedt voor maximaal 10 middelen die worden gebruikt. Als een online Gantt-grafieksoftware geeft Ganttic je het best mogelijke overzicht van je plannen dat toegankelijk is op al je apparaten. Een van de belangrijkste dingen die klanten naar voren brengen is... Meer informatie over Ganttic
Tijd- en aanwezigheidsregistratie voor teams
Jibble is een platform voor tijd- en aanwezigheidsregistratie waarmee werknemers van het MKB kunnen in- en uitklokken op het werk via hun webbrowser, smartphone of Slack. Meer informatie over Jibble
Volledige application lifecycle management
Synchroniseer de levenscyclus van je toepassing Moet je kiezen tussen het aanschaffen van een systeem voor vereistenbeheer, softwaretesten voor kwaliteitsborging, het volgen van problemen of projectmanagement? Ben je het beu om handmatig een lappendeken van hulpmiddelen en systemen van verschillende leveranciers aan elkaar te plakken? Heb je er... Meer informatie over SpiraTeam
Meest geavanceerd platform voor analyses en betrokkenheid
Mixpanel heeft de missie om de snelheid van innovatie te verhogen. Via dit krachtige analyseplatform kunnen bedrijven analyseren hoe en waarom hun gebruikers communiceren, converteren en behouden blijven op het internet en op mobiele en slimme apparaten. En die gegevens gebruiken ze vervolgens om hun bedrijf en producten te verbeteren. Meer informatie over Mixpanel
Urenstaat en onkosten met facturatie
TimeLive is een op internet gebaseerd, geïntegreerd pakket voor tijdregistratie en het volgen en factureren van onkosten. TimeLive biedt een breed scala aan functies met zeer flexibele en eenvoudig te gebruiken hulpmiddelen voor professionele dienstverleners. De eenvoudig in te stellen opties en configureerbare functies maken deze software... Meer informatie over Livetecs
Strategische planning en uitvoering voor operationele activiteiten
KPI Fire is een alles-in-één software voor strategieplanning en -uitvoering voor het beheren van projecten, het creëren van KPI-dashboards, het instellen en volgen van doelen, het samenwerken aan ideeën en meer. De cloudgebaseerde oplossing is geschikt voor alle soorten teams binnen de productiesector, de dienstverlenende sector, de... Meer informatie over KPI Fire
Analytics voor marketing- en productteams
Oribi stelt elk bedrijf van elke omvang in staat om volledig datagestuurd te worden en helpt iedereen moeiteloos inzicht te krijgen in de resultaten van hun website. Meer informatie over Oribi
Agile projectmanagement
SpiraPlan is een compleet Agile projectbeheersysteem in één pakket dat de vereisten, releases, iteraties, taken en bugs/problemen van je project op één plek beheert. Het is specifiek ontworpen voor de ondersteuning van flexibele methodieken, zoals Extreme Programming (XP), Scrum, DSDM en Agile Unified Process (AUP), waardoor teams al hun... Meer informatie over SpiraPlan
ITIL-gerichte servicedesk-software
NetHelpDesk biedt ITIL-gerichte servicedesk-software die op locatie of in de cloud kan worden geïnstalleerd. Meer informatie over HaloPSA
Software voor flexibel projectmanagement
Hubstaff Tasks is flexibele projectmanagementsoftware waarmee teams op het goede spoor blijven en efficiënt werken met gerichte sprints, gedetailleerde taken en visuele kanban-achtige workflows om processen te automatiseren. Hubstaff Tasks kan worden gecombineerd met tijdregistratie van Hubstaff voor een gestroomlijnde bedrijfsvoering. Meer informatie over Hubstaff Tasks
Projecten, portfolio, documenten, rapporten en meer
VisionProject is een krachtig webgebaseerd softwareplatform voor projectbeheer. VisionProject is krachtig en biedt uitgebreide functionaliteit, maar is tegelijkertijd gebruiksvriendelijk en flexibel. Het ondersteunt alle projectbeheermethodes zoals Scrum, Lean, Waterfall, enz. en ondersteunt ook algemene IT-processen zoals gedefinieerd in... Meer informatie over VisionProject
PIM-tool voor het verwerken van productgegevens via meerdere kanalen
Contentserv is een PIM-oplossing (product information management) die is ontworpen om kleine tot middelgrote distributeurs, fabrikanten en retailers te helpen bij het importeren, valideren en beheren van productinhoud via meerdere verkoopkanalen. Hiermee kunnen teamleden geïntegreerde workflows configureren en toegang krijgen tot relevante inhoud... Meer informatie over Contentserv
Cloudgebaseerde multi-domein oplossing voor master data management
Profisee is een cloudgebaseerde MDM-oplossing (multi-domein master data management) waarmee kleine en grote ondernemingen hun databaseconfiguratie, governance, kwaliteit, opslag en meer kunnen beheren. Met behulp van de logische modellering op basis van aanwijzen en klikken kunnen gebruikers een fysiek schema voor stam- en referentiegegevens... Meer informatie over Profisee
Platform voor analyse van productervaringen
Gainsight PX is een cloudgebaseerd productbelevingsplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het analyseren van UX, (User Experience) en het ontwikkelen van strategieën voor productacceptatie voor klanten. Belangrijke functies zijn onder meer feedbackverzameling, doelgroepsegmentatie, statistieken voor gebruikersretentie... Meer informatie over Gainsight PX
Taakbeheeroplossing voor bedrijven met meerdere locaties
4myRollout is een oplossing voor projectmanagement die is ontworpen om retailers te helpen bij het beheren van taken op meerdere locaties met behulp van Agile-methoden. Het geeft merkleiders inzicht in de status van taken om besluitvorming te vergemakkelijken en de projectprestaties te verbeteren. Meer informatie over 4myRollout
Vereistenbeheeroplossing voor engineeringprojecten
Cradle is een oplossing voor vereistenbeheer die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het creëren, onderling koppelen en publiceren van informatie in alle fasen van engineeringprojecten. Met de oplossing kunnen beheerders documenten maken met door de gebruiker gedefinieerde lay-outs, evenals bugs, defecten en problemen in het systeem volgen. Meer informatie over Cradle
Visuele oplossing voor project- en taakplanning
Proggio is cloudgebaseerde collaboratieve projectmanagementsoftware voor het beheer van kortlopende, langdurige, terugkerende en continue leveringsprojecten. Projecten kunnen op de visuele tijdlijn worden gepland en gevolgd en gebruikers kunnen taaktoewijzingen, vervaldatums, afhankelijkheden, mijlpalen en meer beheren. Meer informatie over Proggio
Software voor buitendienstbeheer. Live ondersteuning. Gratis proefversie.
Software voor buitendienstbeheer (FSM) om mobiele medewerkers te volgen. Biedt planning, dispatch, kalender, taakbeheer, facturering en kaarten. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Tool voor samenwerkings- en taakbeheer
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor project- en taakbeheer op het web. Meer informatie over MeisterTask
Controle en beheer op afstand voor managed service providers
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor controle en beheer op afstand (Remote Monitoring and Management, RMM), die is ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketingsysteem. Meer informatie over Naverisk
Software voor vereistenbeheer
Visure is een tool voor vereistenbeheer dat een collaboratief ALM-platform (application lifecycle management) biedt, inclusief volledige traceerbaarheid, integratie met MS Word/Excel, risicobeheer, foutopsporing, testbeheer, testen en kwaliteitsanalyse van vereisten en meer. Meer informatie over Visure Requirements
Vriendelijk projectmanagement voor slimme teams.
Twproject is een volledige webgebaseerde projectmanagementsoftware die jou volledige zichtbaarheid en controle over je projecten geeft. Meer informatie over Twproject
Vriendelijke en eenvoudige urenregistratie voor teams van elke omvang.
TMetric is een urenregistratie-app die is ontworpen voor IT-professionals en bedrijven, met automatische urenregistratie, klantenfacturering, factureerbare tijd en tarieven, gedetailleerde rapportage en meer dan 50 integraties zoals voor Asana, Trello, Jira, GitLab, QuickBooks, SalesForce. Ook beschikbaar voor iOS en Android, Windows, Linux. Meer informatie over TMetric
Agile taakbeheertool
I Done This is een agile taakbeheertool die is ontworpen om teams te synchroniseren en de productiviteit te bevorderen met dagelijkse controles, voortgangsregistratie, rapportage en meer. Meer informatie over I Done This
Cloud-based HR & benefits administration platform
bob is a cloud-based human resources and benefits management system for SMEs, offering solutions ranging from benefits, onboarding & engagement, and more. Meer informatie over bob
Mobielvriendelijke, digitale formulieren voor buitendienst
Kizeo Forms is een flexibel hulpmiddel gemaakt voor buitendienstprofessionals van verschillende sectoren. Het stelt gebruikers in staat om snel en eenvoudig aangepaste digitale/mobiele formulieren te maken en in te vullen vanaf elk mobiel apparaat/tablet. Verhoog de efficiëntie en bespaar tijd en geld met Kizeo Forms! Meer informatie over Kizeo Forms
Human resources (HR) voor het MKB
kiwiHR is een tool voor personeelsbeheer (HR) voor het MKB dat functies biedt voor het beheer van personeelsgegevens, verlofbeheer, agendaplanning, tijd- en aanwezigheidsregistratie en meer. Met de cloudgebaseerde tool kunnen bedrijven alle HR-taken vanuit één platform optimaliseren en volgen. Meer informatie over kiwiHR
Diagrammaker voor teamsamenwerking en werkprocessen
Cacoo is een online diagram- en samenwerkingstool waarmee bedrijven sitemaps, stroomdiagrammen, mindmaps, wireframes, modellen en meer kunnen maken. Meer informatie over Cacoo
Krachtige software voor testbeheer
Wanneer je bedrijf betere methodologieën voor het testen van software nodig heeft, zijn er veel keuzes op de markt. Als je echter het beste wilt in testen voor softwaretoepassingen, is er maar één oplossing. SpiraTest® biedt de functies, prestaties en snelheid om de levenscyclus van het softwaretesten productiever en efficiënter te maken dan elk... Meer informatie over SpiraTest
Webgebaseerde software voor het volgen van sollicitanten en PSA
Conrep is webgebaseerde software met mobiele toegang voor het volgen van sollicitanten en PSA (professional services automation) waarmee organisaties op het gebied van consulting, personeel, werving en professionele dienstverlening in staat zijn om sollicitanten, plaatsingen en training, human resources, boekhouding en financiën te volgen en... Meer informatie over Conrep
De alles-in-één online tool voor presentaties en infographics
Visme transformeert de manier waarop je boeiende presentaties, infographics en andere visuele formaten creëert en deelt. Het is een ideale tool voor het creëren van content om je verhalen te vertellen en te presenteren en saaie gegevens te vertalen. Werk individueel of samen als een team. Online publiceren, delen of insluiten. Meer informatie over Visme
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met functies voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Projectmanagement en tijdregistratie voor teams van elke grootte.
Blijf op de hoogte van projecten en deadlines met ProWorkflow - een samenwerkingsoplossing voor de taken van je team, tijdregistratie en facturering. Ondersteunt bedrijven van elke omvang met vriendelijke en deskundige service en toptechnologie. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over ProWorkflow
Herontdek je teamwork
Wimi is een alles-in-één samenwerkingstool waarmee teams dagelijks tijd kunnen besparen. Wimi integreert alle essentiële diensten voor efficiënt teamwerk: teamkanalen, -documenten en -drive, groepskalender, taakbeheer en videochat, screensharing. Meer informatie over Wimi
Productiviteitspakket voor freelancers en het MKB
todo.vu is een cloudgebaseerd productiviteitspakket dat freelancers en kleine teams helpt om hun taken, tijd en klantcommunicatie effectief en efficiënt te beheren. Meer informatie over todo.vu
Beheer van advocatenpraktijken en facturering voor het MKB
Amberlo biedt cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenpraktijken, urenregistratie en facturering, ontworpen voor kleine tot middelgrote advocatenkantoren en particuliere advocaten. Meer informatie over Amberlo
Vereistenbeheer gebouwd voor Azure DevOps.
Modern Requirements4DevOps is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven in sectoren als de gezondheidszorg, het bankwezen en technologie te helpen bij het beheren van vereisten voor meerdere projecten. De functies zijn speciaal gebouwd voor Azure DevOps en omvatten het bijhouden van wijzigingen, risicobeheer, analyse en... Meer informatie over Modern Requirements4DevOps
Online projectmanagement en samenwerking
Smartsheet is een intuïtieve tool voor werkbeheer die herdefinieert hoe teams samenwerken aan projecten en taken, inclusief alles van het beheren van operationele activiteiten tot het volgen van marketingcampagnes tot het plannen van evenementen. Door de vertrouwde spreadsheet-achtige interface, in combinatie met bestandsdeling, Gantt-diagrammen... Meer informatie over Smartsheet
Software voor resourcebeheer en tijdregistratie
10,000ft is een eenvoudige tool voor planning en samenwerking waarmee dynamische organisaties goed gebaseerde operationele beslissingen kunnen nemen in teams en de projectportfolio. Meer informatie over 10,000ft
Visuele procesbeheeroplossing voor bedrijven
Kanban Zone is een cloudgebaseerde oplossing voor visueel procesbeheer. De oplossing biedt kleine tot grote bedrijven de tools om een interactief systeem te creëren met behulp van kaarten en boards, om gebruikers te helpen bij het beheren van samenwerking, prioriteiten, workflows, projecten en taken. Meer informatie over Kanban Zone
Cloudgebaseerde software voor de IT Helpdesk
ManageEngine ServiceDesk Plus is helpdesksoftware en een tool voor het beheer van bedrijfsmiddelen voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen voor het beheren en oplossen van IT-verzoeken. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
Beheer van kwaliteit, projecten, risico's en documenten, met ingebouwde chat
Project- en kwaliteitsbeheer voor het bereiken en handhaven van ISO 13485:2016, CE-markering of U.S. QSR (21CFR 820) voor nalevingssucces voor 510(K) indiening. Meer informatie over qmsWrapper
Autonome tijdregistratie voor juridische professionals
WiseTime is een automatische tijdregistratietool die achter de schermen op apparaten draait om bij te houden aan welke bestanden, projecten of websites de tijd van gebruikers wordt besteed. Meer informatie over WiseTime
Tools voor projectmanagement en samenwerking
Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen waarmee teams in marketing, IT en operationele afdelingen hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één enkele online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten... Meer informatie over Easy Projects
Organisatie en beheer van workflows en bedrijfsprocessen
Metatask is een organisatie-oplossing voor zakelijke workflows en processen die ideaal is voor teams die terugkerende interne processen uitvoeren, zoals goedkeuringen, onboarding en beoordelingen. Meer informatie over Metatask
Project- en documentbeheer, teamsamenwerking, HRM en CRM
Synapcus is een cloudgebaseerde ERP-oplossing die bedrijven helpt bij het beheren van verkoop-, klant- en leveranciersrelaties, human resources, documentbeheer, projectmanagement en -controle, risico's, financiële rapporten en BI, samenwerking en marketing. Belangrijkste kenmerken omvatten de Gantt-planningtool. Meer informatie over Synapcus