Hier is onze lijst met apps voor Samenwerkingssoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

1636 apps
Sorteren op
Software voor innovatiebeheer
Brightidea is de marktleider in software voor ideeënbeheer en helpt organisaties met het succesvol starten of opschalen van hun innovatieprogramma's. Meer informatie over Brightidea
Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Versleutelde cloudgebaseerde, geautomatiseerde wachtwoordbeveiliging.
SolarWinds Passportal + Documentation Manager is een cloudgebaseerde oplossing voor wachtwoordbeveiliging, ontworpen voor managed service providers (MSP's). Deze oplossing biedt automatisering van wachtwoordwijziging, functies voor het invoeren van inloggegevens, audits, rapportage en mogelijkheden voor bevoorrechte klantdocumentatie. Meer informatie over SolarWinds Passportal
Het People Engagement®-platform.
Nieuw soort werknemersintranet dat de betrokkenheid en werkplekcultuur stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
Voor SEO geoptimaliseerde lokale pagina's, winkelzoekers en mobiele schermen
Yext helpt bedrijven bij het creëren en beheren van SEO-geoptimaliseerde lokale pagina's, winkelzoekers en mobiele schermen, waardoor de zichtbaarheid van zoekmachines op het internet verbetert. Meer informatie over Yext
Platform voor digitale samenwerking op de werkplek en sociaal intranet
Happeo is een alles-in-één digitaal platform voor de werkplek dat interne communicators, IT-teams en managers in staat stelt om medewerkers te betrekken, te informeren en contact met hen te leggen via een geïntegreerd intranet, sociaal netwerk en samenwerkingstools die naadloos aansluiten op Google Suite. Meer informatie over Happeo
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
Waar community's gedijen.
Disciple is waar communities gedijen. Dit platform voor communitybeheer helpt mensen om onafhankelijke, waardevolle en vertrouwde community's te creëren in een veilige ruimte die ze bezitten en beheren. Creëer vandaag nog je eigen unieke sociale ruimte. Meer informatie over Disciple
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
's Werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning.
Aha! is 's werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning. Wereldwijd vertrouwen meer dan 250.000 gebruikers op Aha! om een briljante strategie te bepalen, klantideeën vast te leggen, visuele routekaarten te creëren en baanbrekende marketingcampagnes te beheren. Meer informatie over Aha!
Alles-in-één-platform voor het beheer van community's en betrokkenheid.
Hivebrite is een alles-in-één-oplossing voor alumni en community's voor scholen en bedrijven, die zorgt voor merkbetrokkenheid en mogelijkheden voor leden. Meer informatie over Hivebrite
Oplossing voor documentautomatisering voor kleine tot middelgrote bedrijven
Legito is een cloudgebaseerde oplossing voor documentautomatisering waarmee kleine tot middelgrote bedrijven hun documentbeheer kunnen automatiseren. Hierdoor kunnen gebruikers documentatie, onderhandeling, samenwerking, concepten, revisies en meer beheren via aangepaste sjablonen, meldingen, analyses en managementrapporten. Meer informatie over Legito
Cloudgebaseerde planningssoftware voor teams
Resource Guru is een cloudgebaseerde teamagenda. Het is een eenvoudige manier om mensen, apparatuur en andere bedrijfsmiddelen online in te plannen. Met een gebruiksvriendelijke interface voor slepen en neerzetten en een krachtige reeks functies helpt Resource Guru bedrijven om efficiënter en winstgevender te worden. Het programma krijgt een... Meer informatie over Resource Guru
Platform voor kennisbeheer
SABIO is cloudgebaseerde software voor kennisbeheer die is ontworpen om bedrijven de technologie te leveren waarmee ze kennis snel en gemakkelijk kunnen zoeken en vinden. Meer informatie over SABIO
Digital workspace & workflow management platform
Citrix Workspace is a cloud-based platform designed to help businesses streamline work for employees by offering collaboration across different systems & devices. Key features include endpoint management, session performance tracking, multi-factor authentication, microapp creation, & monitoring. Meer informatie over Citrix Workspace
Cloud-first gegevensbeveiligingsservice
SolarWinds Backup biedt eenvoudige, betaalbare back-up direct naar de privécloud. Er is geen apparaat vereist en de herstelopties omvatten bare-metal herstel en fysiek naar virtueel herstel. Meer informatie over SolarWinds Backup
Oplossing voor het creëren van illustraties en marketingmateriaal
CHILI publish is een cloudgebaseerde marketingoplossing waarmee marketeers automatisch digitale illustraties kunnen genereren en beheren en aangepaste documenten afdrukken op basis van de vereisten voor bedrijfsbranding. Met CHILI publish kunnen gebruikers grafische afbeeldingen omzetten in sjablonen om meerdere versies van vergelijkbare... Meer informatie over CHILI publish
Livechat, e-mailautomatisering en helpdesk voor ondersteuning en verkoop
HelpCrunch is een web- en mobiel communicatieplatform voor klanten dat een moderne live chat, e-mailautomatisering en een eenvoudige helpdesk combineert in één oplossing. Meer informatie over HelpCrunch
Eigen sociaal netwerk voor grote ondernemingen
Zoho Connect is een app voor teamsamenwerking die mensen, bedrijfsmiddelen en de apps die ze nodig hebben bij elkaar brengt. Meer informatie over Zoho Connect
Kwaliteitsbeheer voor grote ondernemingen
MasterControl is een elektronisch systeem voor kwaliteitsborging (eQMS) dat voldoet aan de FDA-voorschriften en ISO-kwaliteitsnormen. Meer informatie over MasterControl
Share information, work smarter, and engage with your people
Claromentis’s intranet software combines enterprise-level collaborative, social & business applications in an integrated digital workspace Meer informatie over Claromentis
Collaboration management solution for teams
CollaBoard is a collaboration management solution designed to help businesses manage projects, communications, and workflows across teams. The platform comes with mind maps, which enable users to graphically represent ideas/concepts and structure information using sticky notes, images, and videos. Meer informatie over CollaBoard
Online projectmanagementtool voor ontwikkelaars
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
Mobile collaboration platform for inspection tasks
Reportheld is a mobile collaboration solution designed to help solar, wind and biogas plants, as well as technical or sales field service businesses, manage processes, inspection checklists, forms, and safety information on a unified platform. It allows users to access checklists using a smartphone. Meer informatie over Reportheld
Creëer, vind en gebruik je content wanneer je het nodig hebt.
Bynder is een bekroonde marketingsoftware waarmee merken eenvoudig content, zoals documenten, afbeeldingen en video's kunnen creëren, vinden en gebruiken. Meer informatie over Bynder
Cloudgebaseerde ondernemingsoplossing voor het delen van documenten
CapLinked is een webgebaseerde oplossing die een centraal platform biedt voor bedrijven en hun partners om bedrijfsdocumenten en gevoelige gegevens veilig te delen. Meer informatie over CapLinked
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Digital employee handbook building solution
AirMason is designed to help organizations create, distribute, track and update digital handbooks, with the aim of improving employee onboarding and engagement. The handbook builder tool allows managers to personalize manuals using custom templates, fonts, colors and background images. Meer informatie over AirMason
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Alles-in-één app voor planning en samenwerking
Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee marketeers ideeën kunnen plannen, volgen en effectief beheren met behulp van intuïtieve borden, kaarten en rapporten. Meer informatie over Favro
Software voor teamcommunicatie
Cliq is een oplossing van Zoho voor teamcommunicatie en samenwerking met team- en privékanalen, videovergaderingen, het delen van bestanden, doorzoekbare chatgeschiedenis en meer. Meer informatie over Zoho Cliq
Kennisbasis voor het ontwikkelen van teams en organisaties
Elium helpt je om moeiteloos een centrale hub te creëren voor het opschalen van teams die cruciale content moeten organiseren en gebruiken om werk gedaan te krijgen. Elium is een moderne oplossing voor kennisbeheer waarmee een organisatie zijn teams beter kan benutten en uitbreiden op basis van belangrijke documentatie. Meer informatie over Elium
Cloudgebaseerd pakket voor ERP en bedrijfsbeheer
NetSuite is 's werelds toonaangevende cloudgebaseerde softwarepakket voor bedrijfsvoering dat speciaal is ontworpen voor de behoeften van snelgroeiende en middelgrote bedrijven. Meer informatie over NetSuite
Contractbeheer | Bestuursportal | e-handtekening | VDR
Revolutionaire alles-in-één cloudservice met contractbeheer op basis van metagegevens, volledig digitaal bordportal, eenvoudige en beveiligde e-handtekeningen, virtuele datarooms (VDR) en meer. Nu met OCR, eenmalige aanmelding voor Office365 en integratie met Outlook-agenda! Meer informatie over ContractZen
Uitgebreide software voor bedrijfsbeheer.
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
Business management software voor gezondheid- en wellnessbedrijven
MINDBODY biedt business management software voor spa's, salons, sportscholen, wellnessbeoefenaars en andere bedrijven op basis van lessen en afspraken. Meer informatie over MINDBODY
Bestuursportal en software voor papierloze vergaderingen
Azeus Convene is een pakket van veilige en efficiënte software voor papierloze vergaderingen waarmee een goed bestuur en productieve samenwerking wordt gewaarborgd. Meer informatie over Azeus Convene
Reserveringen en planning van vergaderruimtes
YArooms is een cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van kamers voor bedrijven van elke omvang en alle sectoren. Het platform kan worden gebruikt om het gebruik van vergaderruimtes te beheren, online boekingen te ondersteunen, realtime beschikbaarheidsgegevens te bieden, aankomende vergaderingen te monitoren en inzicht te verkrijgen in het... Meer informatie over YArooms
Vergadersoftware voor directie- en bestuursvergaderingen
Sherpany is dé software voor vergaderbeheer voor formele vergaderingen van grote en middelgrote ondernemingen. Met de nextGen-functies kunnen directieleden, bedrijfssecretarissen en bestuursleden optimaal beheer en voorbereiding van vergaderingen bieden zodat ze uiteindelijk tijd kunnen besparen en zich meer op besluitvorming kunnen richten. Meer informatie over Sherpany
Waarschuwings- en oproepbeheer voor altijd beschikbare diensten
Waarschuwingen, meldingen en incidentbeheerservice voor ontwikkelaars en operationele teams (ontwikkeling en operationele activiteiten) zijn geïntegreerd met monitoringtools en pushmeldingen. Meer informatie over Opsgenie
Instant messaging-service voor het MKB
Office Chat is een interne Instant Messaging-toepassing voor het MKB, die werknemers met elkaar laat communiceren, zowel op kantoor als in het veld. Meer informatie over Office Chat
Projectmanagement, samenwerking en foutopsporing
Zoho Projects is een freemium, modulaire tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams binnen organisaties van elke omvang. Beheer taken, documenten, agenda's en meer. Meer informatie over Zoho Projects
Alles-in-één software voor sportschoolbeheer
Virtuagym is een unieke, alles-in-één fitnessoplossing op maat gemaakt voor personal trainers en fitnessbedrijven van elke omvang. Meer informatie over Virtuagym
Personeelsplanning, tijdregistratie, communicatie en aanwezigheid
When I Work is nu gratis (voor maximaal 75 werknemers) en is de gemakkelijkste manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren. Plaats het rooster en de tijdklok in ieders zak. Plan terwijl je onderweg bent, met gratis apps voor iPhone en Android. Bespaar uzelf tijd en geld. Meer informatie over When I Work
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Probleemloze live chat opnieuw geformuleerd voor de groei van bedrijven.
Converteer je websitebezoekers naar tevreden betalende klanten. Verhoog het rendement voor je content, SEO, Adwords en e-mailmarketing. Meer informatie over Zoho SalesIQ
Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over JIRA Software
Collaboratief ideeënbeheer voor innovators
Idea Spotlight is webgebaseerde software voor ideeënbeheer die innovatieve bedrijven helpt bij het identificeren en filteren van en prioriteit geven aan hun beste crowdsourced ideeën. Meer informatie over Idea Spotlight
Slimme cloudopslag voor samenwerking en automatisering
Files.com - voorheen BrickFTP - is slimme cloudopslag die teams helpt samen te werken, te automatiseren en dingen gedaan te krijgen. Plannen bevatten een onbeperkt aantal gebruikers omdat bedrijven niet gestraft mogen worden voor hun groei. Ga je gang en maak accounts aan voor je klanten, leveranciers, aannemers en meer. Meer informatie over Files.com
Innovation management platform for interdisciplinary teams
Cognitive City by Exaptive is an innovation management platform designed to help interdisciplinary teams gather new ideas, collaborate on different perspectives, and identify opportunities across sectors including public health, climate change, integrated medicine, and more. Meer informatie over Cognitive City
Online presentatietool
Prezi is een online presentatie-app waarmee gebruikers op elk apparaat dynamische presentaties kunnen creëren, bewerken en delen, zowel in online als offline modus. Meer informatie over Prezi
Cloudgebaseerd stemmen voor verkiezingsbeheer in alle sectoren
Simply Voting is een webgebaseerd stemsysteem dat het beheer van stembusverkiezingen uitgevoerd door organisaties in verschillende sectoren, zoals politiek, onderwijs, vakbonden, verenigingen en lokale overheden, vereenvoudigt, en die een beveiligd systeem belooft dat wordt uitgevoerd via aangepaste, meertalige stemwebsites… Meer informatie over Simply Voting
Stel je eens een foutloze buitendienst voor
ServiceMax is de favoriete oplossing voor het beheer van de buitendienst voor honderden bedrijven wereldwijd. Ontdek waarom deze complete, mobiele software voor de buitendienst helpt om een foutloze buitendienst te leveren. Het product is compleet: een volledig pakket van toepassingen voor buitendienstbeheer, van planningen en... Meer informatie over ServiceMax
De toekomst van documenten
PandaDoc is documentbeheersoftware die verkoopvoorstellen, contracten en andere documenten stroomlijnt met e-handtekeningen, sjablonen, analyses, CPQ, en CRM-integraties. Meer informatie over PandaDoc
Mobiel en veilig Learning Management System (LMS)
SAP Litmos LMS is een cloudgebaseerd programma voor continu leren dat is ontworpen met de ervaring van leerlingen in gedachten om gebruikers te betrekken met intuïtieve, consumentgerichte functionaliteit in de toepassing. Ingebouwde ontwerpfuncties voor cursussen, beoordelingen en rapporten zijn krachtig en eenvoudig in het gebruik, en met... Meer informatie over SAP Litmos
Grammaticacontrole, manuscriptbewerking en schrijftrainer
ProWritingAid is een webgebaseerde oplossing voor grammaticacontrole, manuscriptbewerking en persoonlijk schrijven die is ontworpen om fictie- en non-fictieschrijvers, bloggers, studenten en contentschrijvers te helpen hun stijl te verbeteren, fouten te elimineren, zinsvariaties te visualiseren en meer in geschreven content. Meer informatie over ProWritingAid
Digitale werkplekoplossingen op maat gemaakt voor jouw bedrijf
Digitale werkplekoplossingen die medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert tot één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties. Meer informatie over MangoApps
Beter verbinden
Het Aventri-platform heeft de tools die je nodig hebt om al je evenementenbehoeften te beheren. Het meertalige evenementenplatform met meerdere valuta's is een wereldwijde oplossing voor organisaties van elke omvang. Meer informatie over Aventri
Visuele oplossing voor project- en taakplanning
Proggio is cloudgebaseerde collaboratieve projectmanagementsoftware voor het beheer van kortlopende, langdurige, terugkerende en continue leveringsprojecten. Projecten kunnen op de visuele tijdlijn worden gepland en gevolgd en gebruikers kunnen taaktoewijzingen, vervaldatums, afhankelijkheden, mijlpalen en meer beheren. Meer informatie over Proggio
Next level Idea Management platform with many powerful tools
Engage people & boost business value. Collect ideas, select with criteria, manage inboxes, start and track innovation projects. Meer informatie over Accept Mission
Realtime zoekfunctie
Onna is een platform voor realtime zoeken in meerdere archieven dat helpt bij eDiscovery en het vinden van waardevolle items binnen verschillende juridische afdelingen. Meer informatie over Onna
Doe-het-zelf online databasetoepassingen
Caspio is een platform voor het creëren van aangepaste online databasetoepassingen zonder de noodzaak van programmeerkennis voor zakelijke ontwikkelaars en ondernemers. Meer informatie over Caspio
Creëer geanimeerde video's en presentaties
PowToon is een tool voor videobewerking die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het creëren van geanimeerde video's en presentaties voor marketing, HR, IT, training, en meer. PowToon bevat een grote verscheidenheid aan vooraf gebouwde sjablonen en een bewerkingsfunctie op basis van slepen en neerzetten, en het stelt bedrijven en teams in staat... Meer informatie over Powtoon
Bouw je eerste bot binnen 10 minuten.
ChatBot - voorheen BotEngine - is een online chatbotraamwerk waarmee gebruikers chatbots kunnen creëren voor zakelijke websites, Facebook Messenger en een reeks andere diensten. Meer informatie over ChatBot
Oplossing voor juridisch casemanagement voor bedrijven van elke omvang
Knowliah is een oplossing voor juridisch casemanagement voor bedrijven van elke omvang, waarmee gebruikers kritieke informatie kunnen beheren en opslaan op een geïntegreerd platform. Het wordt geleverd met een geautomatiseerd contextualisatiesysteem, waarmee gebruikers snel relevante documenten met betrekking tot een specifieke zaak, klant of... Meer informatie over Knowliah
Mobielvriendelijk platform voor enquêtebeheer
Met SurveyLegend kun je met gemak prachtige mobielvriendelijke enquêtes, formulieren en peilingen maken. Meer informatie over SurveyLegend
Gemeenschaps- en samenwerkingsplatform
Plek verbindt mensen uit verschillende teams, afdelingen en organisaties. Het verandert de manier waarop mensen communiceren, samenwerken en delen. Gebruik Plek als een sociaal intranet, communityplatform of digitale werkplek voor teams. Plek is slim, eenvoudig te gebruiken, snel en veilig. Meer informatie over Plek
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Planningssoftware voor dienstverlenende sectoren
SimplyBook.me is online afsprakenplanningssoftware voor professionals, het MKB en grotere ondernemingen uit alle dienstverlenende sectoren. Meer informatie over SimplyBook.me
Gratis volgen van medewerkers en analyses van teamgedrag
ActivTrak is software voor monitoring van medewerkers en analyse van teamgedrag waarmee bedrijven productiviteit, naleving, beveiliging, en meer kunnen volgen en meten. Meer informatie over ActivTrak
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Krijg het echte werk gedaan!
ActiveCollab is projectbeheersoftware die je de volledige controle over je werk geeft. Dit is mogelijk door middel van precies de juiste set functies waarmee je je routinewerkzaamheden kunt automatiseren. Hiermee krijg je eindelijk het echte werk gedaan! Meer informatie over ActiveCollab
Alles-in-één platform voor productbeheer en tool voor productstrategieën
productboard is een productbeheeroplossing die productmanagers helpt bij het vastleggen van problemen, het organiseren van ideeën voor functies, het plannen van releases en het delen van interactieve productiestrategieën. Meer informatie over productboard
Cloudgebaseerd online trainingsplatform
Het schaalbare en beveiligde gehoste platform van BrainCert biedt je de tools en expertise die je nodig hebt om online te leren en les te geven, allemaal op één plek. Meer informatie over E-Learning Platform
Cloudgebaseerde klantenservice-oplossing voor bedrijven van elke omvang
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Livechatsoftware voor moderne berichtenuitwisseling
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale mediapagina's. Meer informatie over Freshchat
Aanpasbare software voor Agile projectmanagement
RedmineUP Cloud is een cloudgebaseerde projectbeheertoepassing met modules zoals CRM, helpdesk, facturering, boekhouding, producten, personeel en meer. Meer informatie over RedmineUP Cloud
Beveiligde gedeelde werkruimte en oplossing voor het delen van bestanden voor teams
Zoho WorkDrive is een cloudgebaseerde oplossing voor bestandsopslag, synchronisatie en samenwerking voor teams, en het biedt een veilige gedeelde werkruimte, teammappen, realtime meldingen, het opstellen en publiceren van documenten, het delen van bestanden met configureerbare toegangscontroles, desktop-synchronisatie, versiebeheer, analyses en... Meer informatie over Zoho WorkDrive
Agile projectmanagement
SpiraPlan is een compleet Agile projectbeheersysteem in één pakket dat de vereisten, releases, iteraties, taken en bugs/problemen van je project op één plek beheert. Het is specifiek ontworpen voor de ondersteuning van flexibele methodieken, zoals Extreme Programming (XP), Scrum, DSDM en Agile Unified Process (AUP), waardoor teams al hun... Meer informatie over SpiraPlan
Platform voor kennisuitwisseling en leeromgeving voor werknemers
BoostHQ is een online platform voor kennisuitwisseling waarmee bedrijven interne kennis kunnen creëren, delen en organiseren, discussie bevorderen en een leergemeenschap opbouwen. Meer informatie over BoostHQ
Documentbeheer voor distributeurs en fabrikanten
UnForm is een oplossing voor documentbeheer die is ontworpen om distributeurs en fabrikanten te helpen de volledige levenscyclus van een document te stroomlijnen. De oplossing is geïntegreerd met ERP-systemen om documenten te maken, ze op te slaan in een archief om ze later op te halen en ze te leveren in verschillende elektronische printformaten. Meer informatie over UnForm
Algemeen entiteitsbeheer en documentautomatisering
Athennian is een cloudgebaseerde oplossing voor corporate governance die is ontworpen om kritieke entiteitsgegevens te beheren en documenten van bedrijfssecretarissen te automatiseren. Het platform stelt gebruikers in staat om juridische entiteiten te beheren, waaronder bedrijven, naamloze vennootschappen, trusts en partnerschappen in meer dan 180... Meer informatie over Athennian
Oplossing voor documentautomatisering en samenwerking
XaitPorter is een cloudgebaseerde oplossing voor documentautomatisering en samenwerking waarmee teams een bibliotheek met bedrijfscontent kunnen ontwerpen en de samenwerking tussen documenten stroomlijnen. Meer informatie over XaitPorter
Software voor bestuursportal en beheer van bestuursvergaderingen
iBabs is een cloudgebaseerd bestuursportal dat is ontworpen om bestuurders en secretarissen te helpen bij het beheren van bestuursvergaderingen, het verminderen van de tijd die nodig is voor het voorbereiden van vergaderingen en het vastleggen van alle genomen beslissingen. Gebruikers kunnen samenwerken via samenvattingen van vergaderingen,... Meer informatie over iBabs
Cloudgebaseerd platform voor kennisuitwisseling
Galisto is een cloudgebaseerde oplossing voor kennisuitwisseling die is ontworpen om bedrijven te helpen relevante informatie uit te wisselen en samenwerking tussen teams te vereenvoudigen. Hiermee kunnen gebruikers inhoud onderverdelen in invoergegevens en onderwerpen op basis van datum en tijd, en deze permanent of tijdelijk samenvoegen voor een... Meer informatie over Galisto
Platform voor klantervaring met analyse door beslissingsbomen
Oplossing voor klantenbinding die klantenondersteuning voor telefonische en AI Chatbot-communicatie verbetert met functies als kennisbankbeheer, zelfbediening door klanten, fotogidsen en teamsamenwerking. Het systeem kan worden gebruikt door marketing-, verkoop- en klantenserviceteams. Meer informatie over Knowmax
Secure file transfer
FTAPI SecuTransfer is client and server software that enables you to transfer and store data of any type and any size any where using end-to-end encryption. FTAPI provides you with the ideal perfect combination of maximum security and usability. Meer informatie over FTAPI
Cloud-based social intranet solution
idloom-wall is a cloud-based social intranet solution which helps medium to large businesses organize, manage and share knowledge and information across teams. The centralized platform enables administrators to create separate communities/user groups and provide access to specific members. Meer informatie over idloom-wall
Software voor uitzendbureaus
Zoho Workerly is een platform gebouwd voor uitzendbureaus om processen voor taakplanning te stroomlijnen. Recruiters kunnen de databases van hun klanten en uitzendkrachten beheren, taken plannen op basis van klantvereisten, urenstaten genereren en facturen verzenden vanuit één interface. Meer informatie over Zoho Workerly
Cloudgebaseerde oplossing voor contactcenter en klantenservice
CommBox is een cloudgebaseerde contactcenteroplossing die ondernemingen helpt de communicatie met klanten via meerdere kanalen te stroomlijnen. Het platform wordt geleverd met een gecentraliseerde inbox, waarmee gebruikers vragen van klanten kunnen ontvangen en automatisch serviceagenten aan klanten kunnen toewijzen. Meer informatie over CommBox
Software voor buitendienstbeheer. Live ondersteuning. Gratis proefversie.
Software voor buitendienstbeheer (FSM) om mobiele medewerkers te volgen. Biedt planning, dispatch, kalender, taakbeheer, facturering en kaarten. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Agile projectplanning en tracking voor softwareontwikkelingsteams
Zoho Sprints is een collaboratieve, agile projectplanning- en trackingoplossing voor agile teams, met scrums, agile rapporten en native mobiele apps voor iOS en Android. Meer informatie over Zoho Sprints
Maak aangepaste zakelijke apps voor je team!
Ninox is een cloudgebaseerd platform voor het ontwerpen van aangepaste databasetoepassingen, met ingebouwde sjablonen, formules op basis van slepen en neerzetten, aangepaste acties, scripting en meer. Meer informatie over Ninox
Software voor bestuursmanagement van non-profitorganisaties
Boardable is bestuursmanagementsoftware voor non-profitorganisaties, ontworpen om vrijwilligers te verbinden en de communicatie tussen bestuursleden te vereenvoudigen en te centraliseren. Meer informatie over Boardable
Cloudgebaseerd community-platform voor merkeigen communities
Tribe is community-software waarmee bedrijven van elke omvang een whitelabel online community kunnen opbouwen waar leden kunnen discussiëren en zich aansluiten onder de merknaam. Leden kunnen hun tijdlijn verkennen, volgen, vragen stellen, discussies starten, deelnemen aan peilingen, commentaar geven en meerdere soorten content plaatsen. Meer informatie over Tribe
Premium klantenservicesoftware voor livechat en helpdesk
LiveChat: over de hele wereld geliefd! Gebruikt door meer dan 24.000 bedrijven! Beantwoordt ter plekke alle vragen van klanten. Deze premium software voor livechat en helpdesk maakt van supportteams echte klantenservicehelden! Probeer het nu! Meer informatie over LiveChat
Cloudgebaseerde tool voor mindmapping voor organisaties van elke omvang
MindMeister is een cloudgebaseerde oplossing voor mindmapping die is ontworpen om organisaties van elke omvang te helpen bij het beheren van brainstorming, samenwerking, notities en projectplanning. Met MindMeister kunnen gebruikers grafisch informatie weergeven met behulp van video's, opmerkingen en pdf's of spreadsheets. Meer informatie over MindMeister
Tool voor het creëren en beheren van evenementen
idloom-events is een cloudgebaseerde tool voor het creëren en beheren van evenementen die is ontworpen om evenementprocessen te automatiseren, waaronder registratie, reserveringen, betalingen en meer. Meer informatie over idloom-events
Platform voor interne communicatie en samenwerking
Citadel Team is een cloudgebaseerde interne communicatieoplossing die bedrijven van elke omvang helpt de teamsamenwerking te verbeteren via chat, spraakoproepen en videoconferenties. Hiermee kunnen managers toegangsrechten verlenen aan specifieke gebruikers, groepen aanmaken en documenten delen met collega's. Meer informatie over Citadel Team
Conversatieplatform voor teamsamenwerking en productiviteit
Glip is een cloudgebaseerd gespreksplatform waarmee teams kunnen plannen, delen en werktaken organiseren. Tekst- en videochatfuncties vereenvoudigen de communicatie tussen teamleden, terwijl het delen van bestanden en gezamenlijk taakbeheer de efficiëntie en productiviteit bevorderen. Meer informatie over Glip