Hier is onze lijst met apps voor Collaboration software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

1964 apps
Sorteren op
Cloudgebaseerd pakket voor ERP en bedrijfsbeheer
NetSuite is 's werelds toonaangevende cloudgebaseerde softwarepakket voor bedrijfsvoering dat speciaal is ontworpen voor de behoeften van snelgroeiende en middelgrote bedrijven. Meer informatie over NetSuite
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Het People Engagement®-platform.
Nieuw soort werknemersintranet dat de betrokkenheid en werkplekcultuur stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Contractbeheer | Bestuursportal | e-handtekening | VDR
Revolutionaire alles-in-één cloudservice met contractbeheer op basis van metagegevens, volledig digitaal bordportal, eenvoudige en beveiligde e-handtekeningen, virtuele datarooms (VDR) en meer. Nu met OCR, eenmalige aanmelding voor Office365 en integratie met Outlook-agenda! Meer informatie over ContractZen
Platform voor innovatiebeheer voor interdisciplinaire teams
Cognitive City by Exaptive is een platform voor innovatiebeheer, ontworpen om interdisciplinaire teams te helpen nieuwe ideeën te verzamelen, samen te werken aan verschillende perspectieven en kansen te identificeren in verschillende sectoren, waaronder volksgezondheid, klimaatverandering, geïntegreerde geneeskunde en meer. Meer informatie over Cognitive City
Merkeigen communicatieplatform en taakbeheertool
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
Alles-in-één platform voor productbeheer en tool voor productstrategieën
productboard is een productbeheeroplossing die productmanagers helpt bij het vastleggen van problemen, het organiseren van ideeën voor functies, het plannen van releases en het delen van interactieve productiestrategieën. Meer informatie over productboard
Cloudgebaseerde planningssoftware voor teams
Resource Guru is een cloudgebaseerde teamagenda. Het is een eenvoudige manier om mensen, apparatuur en andere bedrijfsmiddelen online in te plannen. Met een gebruiksvriendelijke interface voor slepen en neerzetten en een krachtige reeks functies helpt Resource Guru bedrijven om efficiënter en winstgevender te worden. Het programma krijgt een... Meer informatie over Resource Guru
Online proofing software for brands & marketing agencies
Ziflow is an online proofing software designed to help marketing agencies and businesses in the consumer goods, manufacturing, retail, financial services, and healthcare industries manage content review and approval processes on a centralized platform. Meer informatie over Ziflow
Cloudgebaseerde software voor contractautomatisering en -beheer
Precisely is contractbeheersoftware ontworpen om advocatenkantoren en bedrijven in de bouw, financiën, technologie, werving en andere sectoren te helpen bij het creëren, beoordelen, valideren, archiveren en controleren van contracten op een uniform platform. Meer informatie over Precisely
De allereerste echt uniforme spraak- en video-oplossing.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
Taakbeheer, urenregistratie en boekhouding voor het MKB
Online toepassing voor projectmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven waarin urenregistratie, taakbeheer en facturering wordt gebundeld. Gratis proefversie! Meer informatie over Paymo
Creëer, vind en gebruik je content wanneer je het nodig hebt.
Bynder is een bekroonde marketingsoftware waarmee merken eenvoudig content, zoals documenten, afbeeldingen en video's kunnen creëren, vinden en gebruiken. Meer informatie over Bynder
Cloud-first gegevensbeveiligingsservice
SolarWinds Backup biedt eenvoudige, betaalbare back-up direct naar de privécloud. Er is geen apparaat vereist en de herstelopties omvatten bare-metal herstel en fysiek naar virtueel herstel. Meer informatie over SolarWinds Backup
Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
Online projectmanagementtool voor ontwikkelaars
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
Platform voor kennisbeheer
SABIO is cloudgebaseerde software voor kennisbeheer die is ontworpen om bedrijven de technologie te leveren waarmee ze kennis snel en gemakkelijk kunnen zoeken en vinden. Meer informatie over SABIO
Next level Idea Management platform with many powerful tools
Engage people & boost business value. Collect ideas, select with criteria, manage inboxes, start and track innovation projects. Meer informatie over Accept Mission
Kennisbasis voor het ontwikkelen van teams en organisaties
Elium helpt je om moeiteloos een centrale hub te creëren voor het opschalen van teams die cruciale content moeten organiseren en gebruiken om werk gedaan te krijgen. Elium is een moderne oplossing voor kennisbeheer waarmee een organisatie zijn teams beter kan benutten en uitbreiden op basis van belangrijke documentatie. Meer informatie over elium
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met functies voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Platform voor het plannen van vergaderruimten en videoconferenties
Vectera is een cloudgebaseerd online vergaderplatform dat is ontworpen om te helpen bij verkoop, succesverhalen van klanten en financiële adviesteams met het plannen van vergaderruimtes en videoconferenties. De belangrijkste functies zijn het delen van schermen, bestandsoverdracht, aangepaste branding, kalenders en gegevensversleuteling. Meer informatie over Vectera
Cloudgebaseerde ondernemingsoplossing voor het delen van documenten
CapLinked is een webgebaseerde oplossing die een centraal platform biedt voor bedrijven en hun partners om bedrijfsdocumenten en gevoelige gegevens veilig te delen. Meer informatie over CapLinked
API-gericht Content Management System (CMS)
Contentful is het flexibele en toekomstvriendelijke contentbeheerplatform waarmee je moeiteloos content kunt publiceren op verschillende platforms. Creëer één keer content en publiceer deze vervolgens overal! Redacteuren beheren de content op interactieve wijze in een eenvoudig te gebruiken bewerkingsinterface, terwijl ontwikkelaars de levering... Meer informatie over Contentful
Beste software voor het opstellen en bijhouden van teamdoelen.
Weekdone is een hulpmiddel voor het opstellen en volgen van teamdoelen. Weekdone verandert jou en je team in superhelden, die weten wat er van hen wordt verwacht en die zijn gericht op het bereiken van hun doelen. Het doel van het Weekdone-team is om het beste uit elke medewerker te halen door ze een goede omgeving, structuur en focus te geven. Meer informatie over Weekdone
Maak, organiseer en bespreek het werk met je team
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Atlassian Confluence
Nauwkeurige tijdregistratiesoftware
Time Doctor biedt gedetailleerde analyses van waar de tijd binnen de werkdag aan wordt besteed. Bekijk de websites en toepassingen die tijdens het werken zijn geopend en zie om de paar minuten schermafbeeldingen van het computerscherm terwijl je werknemers werken. Meer informatie over Time Doctor
Alles-in-één software voor sportschoolbeheer
Virtuagym is een unieke, alles-in-één fitnessoplossing op maat gemaakt voor personal trainers en fitnessbedrijven van elke omvang. Meer informatie over Virtuagym
Online proofingoplossing met workflowbeheer
WebProof is een online proofingoplossing waarmee meerdere reviewers toegang hebben tot projecten en deze gezamenlijk kunnen beoordelen en goedkeuren. De tool ondersteunt grafische bedrijven zoals ontwerpers, bureaus, vertalers, kranten en detailhandelaren bij het delen van ontwerpen met klanten en het ontvangen van opmerkingen en goedkeuringen. Meer informatie over WebProof
Software voor bedrijfsbeheer
Workfront is online werkbeheersoftware voor ondernemingen en biedt een 360-graden beeld van alle activiteiten op de werkvloer, zodat zowel teamleden als het management hun werk beter kunnen begrijpen en organiseren, waardoor de workflows en productiviteit worden verbeterd. Meer informatie over Workfront
Automatiseringssoftware voor alle professionele servicebedrijven
Met Accelo kun je al je klantwerk beheren in één krachtige cloudgebaseerde oplossing - van prospect tot betaling en alles daartussenin. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Probeer het nu gratis! Meer informatie over Accelo
Waarschuwings- en oproepbeheer voor altijd beschikbare diensten
Waarschuwingen, meldingen en incidentbeheerservice voor ontwikkelaars en operationele teams (ontwikkeling en operationele activiteiten) zijn geïntegreerd met monitoringtools en pushmeldingen. Meer informatie over Opsgenie
Bestuursportal en software voor papierloze vergaderingen
Azeus Convene is een pakket van veilige en efficiënte software voor papierloze vergaderingen waarmee een goed bestuur en productieve samenwerking wordt gewaarborgd. Meer informatie over Azeus Convene
Doe-het-zelf webinars voor marketing, training en meer
GoToWebinar is een "doe-het-zelf" -platform voor het hosten van webinars met maximaal 3000 mensen. Typische gebruiksvoorbeelden zijn marketing, training en bedrijfscommunicatie. Krijg de functies, integraties en analyse die je nodig hebt om je doelgroep te boeien en persoonlijke contacten te leggen om je bedrijf een boost te geven. Meer informatie over GoToWebinar
Afspraakplanningssoftware voor bedrijven
Skedify is software voor het plannen van afspraken die is ontworpen om het boeken van afspraken voor bedrijven en hun klanten te stroomlijnen. Het platform biedt aanpasbare planningsregels, taakautomatisering, CRM en externe agenda-integraties, NPS en verzameling van klantenfeedback, aanpasbare branding en meer. Meer informatie over Skedify
Onlinevergadersoftware met HD-videovergaderingen
GoToMeeting is een tool voor webconferenties waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 100 deelnemers. Meer informatie over GoToMeeting
Eén geïntegreerd platform voor het gehele personeelsbestand.
Kronos Workforce Ready is een volledig pakket van oplossingen voor HCM (human capital management, beheer van menselijk kapitaal) met een intuïtieve gebruikersinterface en één enkel werknemersdossier. De cloudgebaseerde HCM biedt capaciteiten voor werving, onboarding, secundaire arbeidsvoorwaarden, uren- en aanwezigheidsregistratie,... Meer informatie over UKG Ready
Online personeelsplanning
Findmyshift is een online oplossing voor personeelsplanning waarmee organisaties hun personeel kunnen beheren met tijdsklokken, urenstaten, dienstherinneringen, realtime rapportage, payrollberekeningen, verlofbeheer, sms-berichten en meer. Meer informatie over Findmyshift
Alles-in-één-platform voor het beheer van community's en betrokkenheid.
Hivebrite is een alles-in-één-oplossing voor alumni en community's voor scholen en bedrijven, die zorgt voor merkbetrokkenheid en mogelijkheden voor leden. Meer informatie over Hivebrite
Oplossing voor bestandsbeveiliging en gegevensback
Unitrends Backup is een cloudgebaseerde en lokale oplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheer van processen met betrekking tot gegevensherstel en -beveiliging. Functies omvatten patroonherkenning, voorspellende analyse, e-mailwaarschuwingen, en gegevensreplicatie en -ontdubbeling. Meer informatie over Unitrends Backup
Documentbeheer en eSignature-oplossing
MSB Docs is een papierloze oplossing voor documentbeheer en vastleggen van elektronische handtekeningen voor bedrijven van elke omvang. Het stelt gebruikers in staat om complexe workflowbehoeften aan te passen en handmatige processen te automatiseren, terwijl het zich houdt aan de wereldwijde naleving van een wettelijk toegestane, cloud-gebaseerde... Meer informatie over MSB Docs
Platform voor intranet en communicatie voor digitale werkplekken
Hub is een intelligente intranetoplossing en beveiligd klantenportal waarmee teams, kantoren en organisaties met meerdere locaties kunnen samenwerken, communiceren en informatie delen. Meer informatie over Hub
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Bestuurmanagementsoftware waar besturen blij van worden.
OnBoard is de leider in software voor bestuursmanagement omdat het bestuurders blij maakt en beheerders in staat stelt om hun taken uit te voeren. Besturen worden er blij van. Daarom worden bestuurders die OnBoard voor het eerst gebruiken, er helemaal blij van - het is speciaal voor hen gemaakt. Begin met je gratis proefversie van 30-dagen. Meer informatie over OnBoard
Mobielvriendelijk platform voor enquêtebeheer
Met SurveyLegend kun je met gemak prachtige mobielvriendelijke enquêtes, formulieren en peilingen maken. Meer informatie over SurveyLegend
Betere webinarsoftware en live videosuite voor bedrijven
Livestorm is een browsergebaseerde oplossing voor webconferenties met analyses en marketingintegraties. Hiermee kunnen bedrijven hun productdemo's en klanttraining schalen via webinars of vergaderingen op afstand. Meer informatie over Livestorm
Uitgebreide software voor bedrijfsbeheer.
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
Beter verbinden
Het Aventri-platform heeft de tools die je nodig hebt om al je evenementenbehoeften te beheren. Het meertalige evenementenplatform met meerdere valuta's is een wereldwijde oplossing voor organisaties van elke omvang. Meer informatie over Aventri
Leg de beste ideeën van je mensen vast en voer ze uit.
Idea Drop is een ondernemingsklare oplossing voor het beheren van ideeën met native ondersteuning voor mobiele apps, waarmee bedrijven uitdagingen kunnen stellen en innovatieve oplossingen van hun collega's kunnen vastleggen. Meer informatie over Idea Drop
End-to-end productbeheer voor flexibele teams
Craft is een flexibel productbeheerplatform dat organisaties helpt bij het beter plannen van verhalen, sprints, en routekaarten door ideeën te ontdekken, te verzamelen en te verkennen. Meer informatie over craft
Software voor application lifecycle management
Orcanos ALM 2.0 is een webgebaseerde oplossing voor application lifecycle management voor het beheer van vereisten en tests, risicobeheer, documentbeheer, CAPA, en meer. Meer informatie over Orcanos ALM 2.0
Software voor ideeën- en innovatiebeheer
Viima biedt software voor ideeën- en innovatiebeheer ontworpen om het MKB en grote ondernemingen te voorzien van de tools om ideeën eenvoudig en effectief te verzamelen en ontwikkelen. Meer informatie over Viima
Waar community's gedijen.
Disciple is waar communities gedijen. Dit platform voor communitybeheer helpt mensen om onafhankelijke, waardevolle en vertrouwde community's te creëren in een veilige ruimte die ze bezitten en beheren. Creëer vandaag nog je eigen unieke sociale ruimte. Meer informatie over Disciple
Samenwerkingsplatform voor het bevorderen van de teamcommunicatie
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Kwaliteit, naleving, veiligheid en risicobeheer
Q-Pulse is een systeem voor het beheer van kwaliteit, veiligheid en risico's dat tools biedt voor het beheer van controles voor documentincidenten, corrigerende maatregelen en meer. Meer informatie over Q-Pulse
Realtime zoekfunctie
Onna is een platform voor realtime zoeken in meerdere archieven dat helpt bij eDiscovery en het vinden van waardevolle items binnen verschillende juridische afdelingen. Meer informatie over Onna
Oplossing voor juridisch casemanagement voor bedrijven van elke omvang
Knowliah is een oplossing voor juridisch casemanagement voor bedrijven van elke omvang, waarmee gebruikers kritieke informatie kunnen beheren en opslaan op een geïntegreerd platform. Het wordt geleverd met een geautomatiseerd contextualisatiesysteem, waarmee gebruikers snel relevante documenten met betrekking tot een specifieke zaak, klant of... Meer informatie over Knowliah
Gemeenschaps- en samenwerkingsplatform
Plek verbindt mensen uit verschillende teams, afdelingen en organisaties. Het verandert de manier waarop mensen communiceren, samenwerken en delen. Gebruik Plek als een sociaal intranet, communityplatform of digitale werkplek voor teams. Plek is slim, eenvoudig te gebruiken, snel en veilig. Meer informatie over Plek
Uw HR. Vereenvoudigd!
CakeHR is een gestroomlijnde HR-softwareoplossing, die HR vereenvoudigt voor kleine en middelgrote ondernemingen. Een balans tussen kosten en functies biedt bedrijfsplanning, onboarding, prestatiebeheer, beheer van bedrijfsmiddelen en uitgebreide rapportage vanuit een eenvoudig te gebruiken, aanpasbaar dashboard. Meer informatie over CakeHR
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk biedt SaaS-gebaseerde, multichannel klantenondersteuningssoftware voor bedrijven van elke omvang, met gamification en automatisering, en is gratis voor maximaal drie medewerkers. Meer informatie over Freshdesk
Personeelsplanning, tijdregistratie, communicatie en aanwezigheid
When I Work is nu gratis (voor maximaal 75 werknemers) en is de gemakkelijkste manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren. Plaats het rooster en de tijdklok in ieders zak. Plan terwijl je onderweg bent, met gratis apps voor iPhone en Android. Bespaar uzelf tijd en geld. Meer informatie over When I Work
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Krijg het echte werk gedaan!
ActiveCollab is projectbeheersoftware die je de volledige controle over je werk geeft. Dit is mogelijk door middel van precies de juiste set functies waarmee je je routinewerkzaamheden kunt automatiseren. Hiermee krijg je eindelijk het echte werk gedaan! Meer informatie over ActiveCollab
's Werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning.
Aha! is 's werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning. Wereldwijd vertrouwen meer dan 250.000 gebruikers op Aha! om een briljante strategie te bepalen, klantideeën vast te leggen, visuele routekaarten te creëren en baanbrekende marketingcampagnes te beheren. Meer informatie over Aha!
Software voor ondersteuning op afstand en externe toegang tot onbeheerde apparaten
ISL Online biedt cross-platform software voor ondersteuning op afstand die gebruikers in staat stelt om toegang te krijgen tot computers en mobiele apparaten en deze te besturen om gebruikers snel technische ondersteuning te bieden. Binnen enkele seconden toegang tot beheerde of onbeheerde computers (Windows, Mac of Linux) vanaf elke computer of... Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
Cloudgebaseerd, digitaal platform voor het automatiseren van workflowbeheer.
Met de oplossing van Nintex Workflow Cloud kunnen gebruikers complexe zakelijke workflowprocessen automatiseren met minimale implementatiekosten en meerdere integraties. Meer informatie over Nintex
Livechatsoftware voor moderne berichtenuitwisseling
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale mediapagina's. Meer informatie over Freshchat
Cloudgebaseerd platform voor videoconferenties en samenwerking
Pexip is een cloudgebaseerde toepassing die de financiële, gezondheidszorg- en onderwijssectoren helpt met webconferenties, virtuele vergaderruimtes (VMR) en samenwerking. Met Pexip kunnen professionele videosystemen worden gesynchroniseerd met Microsoft Teams, Skype voor Bedrijven en Google Hangouts Meet. Meer informatie over Pexip
Software voor bestuursmanagement van non-profitorganisaties
Boardable is bestuursmanagementsoftware voor non-profitorganisaties, ontworpen om vrijwilligers te verbinden en de communicatie tussen bestuursleden te vereenvoudigen en te centraliseren. Meer informatie over Boardable
Cloudgebaseerde roadmapsoftware-oplossing voor productstrategie
ProductPlan is een cloudgebaseerde roadmapsoftware-oplossing voor productstrategie waarmee zowel het MKB als grote ondernemingen snel en efficiënt een productstrategie kunnen plannen, ontwerpen en delen. Meer informatie over ProductPlan
Middelenplanning en projectmanagement voor bureaus
Forecast is een AI-gestuurde oplossing voor resource-planning en projectmanagement die is ontworpen voor digitale projecten met tijdregistratie, automatisering en budgettering. Meer informatie over Forecast
Documentbeheersoftware voor grotere organisaties
De documentrevisie en workflow-component van FileHold Document en Records management software is voor organisaties van 20 gebruikers of meer. FileHold is gericht op Microsoft en heeft een installatiegarantie van 2 uur - je gebruikers weten al hoe ze het moeten gebruiken. Beschikbaar op locatie of in de cloud - klaar voor mobiel. Meer informatie over FileHold
Creëren van aangepaste online database
De TeamDesk-software voor online databases combineert een volledig aanpasbare webtoepassing en een gemakkelijk toegankelijke webdatabase voor je team. Met de webdatabase van TeamDesk kun je bedrijfskritieke informatie op de gewenste manier beheren en online toepassingen aanpassen wanneer je maar wilt. Als je vanuit een vooraf geconfigureerde... Meer informatie over TeamDesk
Self-serviceplatform voor ondersteuning en klanteneducatie
Elevio biedt on-demand, self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbasis, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties, en meer. Meer informatie over elevio
Cloudgebaseerde oplossing voor videosollicitaties voor bedrijven van elke omvang
myInterview is een cloudgebaseerde oplossing voor videosollicitaties die is ontworpen om kleine tot grote bedrijven te helpen het wervingsproces te beheren. Het platform stelt werkgevers en recruiters in staat om kandidaten te beoordelen en inzicht te krijgen in profielen, met diepgaande analyse, online uitnodigingen en screening in meerdere fasen. Meer informatie over myInterview
Alles-in-één klantenserviceplatform:
Dixa is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat in één interface chat, e-mail, berichten en oproepen combineert, met realtime monitoring, ingebouwde CRM en nog veel meer. Meer informatie over Dixa
Agile projectmanagement
SpiraPlan is een compleet Agile projectbeheersysteem in één pakket dat de vereisten, releases, iteraties, taken en bugs/problemen van je project op één plek beheert. Het is specifiek ontworpen voor de ondersteuning van flexibele methodieken, zoals Extreme Programming (XP), Scrum, DSDM en Agile Unified Process (AUP), waardoor teams al hun... Meer informatie over SpiraPlan
Zakelijke ideeën verzamelen, evalueren en implementeren
Ideawake is software voor ideeënbeheer waarmee organisaties ideeën van medewerkers, klanten en partners kunnen verzamelen, evalueren en implementeren. Meer informatie over Ideawake
Oplossing voor documentautomatisering en samenwerking
XaitPorter is een cloudgebaseerde oplossing voor documentautomatisering en samenwerking waarmee teams een bibliotheek met bedrijfscontent kunnen ontwerpen en de samenwerking tussen documenten stroomlijnen. Meer informatie over XaitPorter
Verbind jouw ERP in realtime met Excel voor financiële rapportage
Spreadsheet Server is een oplossing voor financiële en operationele rapportage die verbinding maakt met meer dan 130 ERP/boekhoudsystemen om live gegevens in Microsoft Excel-spreadsheets in te voeren. Meer informatie over Spreadsheet Server
Platform voor kennisuitwisseling en leeromgeving voor werknemers
BoostHQ is een online platform voor kennisuitwisseling waarmee bedrijven interne kennis kunnen creëren, delen en organiseren, discussie bevorderen en een leergemeenschap opbouwen. Meer informatie over BoostHQ
Documentbeheer voor distributeurs en fabrikanten
UnForm is een oplossing voor documentbeheer die is ontworpen om distributeurs en fabrikanten te helpen de volledige levenscyclus van een document te stroomlijnen. De oplossing is geïntegreerd met ERP-systemen om documenten te maken, ze op te slaan in een archief om ze later op te halen en ze te leveren in verschillende elektronische printformaten. Meer informatie over UnForm
Op de cloud gebaseerde sociale intranetoplossing
idloom-wall is een cloudgebaseerde sociale intranetoplossing die middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het organiseren, beheren en delen van kennis en informatie tussen teams. Het gecentraliseerde platform stelt beheerders in staat om afzonderlijke communities/gebruikersgroepen te creëren en toegang te bieden aan specifieke leden. Meer informatie over idloom-wall
Projecten, portfolio, documenten, rapporten en meer
VisionProject is een krachtig webgebaseerd softwareplatform voor projectbeheer. VisionProject is krachtig en biedt uitgebreide functionaliteit, maar is tegelijkertijd gebruiksvriendelijk en flexibel. Het ondersteunt alle projectbeheermethodes zoals Scrum, Lean, Waterfall, enz. en ondersteunt ook algemene IT-processen zoals gedefinieerd in... Meer informatie over VisionProject
Slimme cloudopslag voor samenwerking en automatisering
Files.com - voorheen BrickFTP - is slimme cloudopslag die teams helpt samen te werken, te automatiseren en dingen gedaan te krijgen. Plannen bevatten een onbeperkt aantal gebruikers omdat bedrijven niet gestraft mogen worden voor hun groei. Ga je gang en maak accounts aan voor je klanten, leveranciers, aannemers en meer. Meer informatie over Files.com
De toekomst van documenten
PandaDoc is documentbeheersoftware die verkoopvoorstellen, contracten en andere documenten stroomlijnt met e-handtekeningen, sjablonen, analyses, CPQ, en CRM-integraties. Meer informatie over PandaDoc
Cloudgebaseerde videoconferenties
Met Blue Jeans kunnen collega's, klanten en partners via video verbinding met elkaar maken vanaf meerdere apparaten en platforms. Meer informatie over BlueJeans
Software voor buitendienstbeheer. Live ondersteuning. Gratis proefversie.
Software voor buitendienstbeheer (FSM) om mobiele medewerkers te volgen. Biedt planning, dispatch, kalender, taakbeheer, facturering en kaarten. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Tool voor het creëren en beheren van evenementen
idloom-events is een cloudgebaseerde tool voor het creëren en beheren van evenementen die is ontworpen om evenementprocessen te automatiseren, waaronder registratie, reserveringen, betalingen en meer. Meer informatie over idloom-events
Database management software voor IT-ontwikkelaars
Scaleway is een databasebeheerplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen omgaan met een infrastructuur voor cloud computing. Het stelt softwareontwikkelaars in staat om exemplaren van virtuele machines te implementeren, regels voor netwerktoegang te definiëren, de prestaties van toepassingen te volgen en het CPU- of... Meer informatie over Scaleway
Scouting van opkomende technologieën en realtime monitoring
Wellspring Innovation Management is speciaal gebouwde software voor innovatiebeheer voor scouting en overdracht van technologie, bedrijfsactiviteiten, gesponsord onderzoek, IP-beheer en licenties. Het platform biedt scouting, workflowbeheer, pijplijninzichten en rapportage. Meer informatie over Wellspring Innovation Management
Online software voor Gantt-diagrammen voor projectmanagement.
GanttPRO is software voor Gantt-diagrammen voor projectbeheer waarmee teams projectplannen kunnen visualiseren en taken kunnen beheren voor een betere projectplanning. Meer informatie over GanttPRO
Creëer geanimeerde video's en presentaties
PowToon is een tool voor videobewerking die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het creëren van geanimeerde video's en presentaties voor marketing, HR, IT, training, en meer. PowToon bevat een grote verscheidenheid aan vooraf gebouwde sjablonen en een bewerkingsfunctie op basis van slepen en neerzetten, en het stelt bedrijven en teams in staat... Meer informatie over Powtoon
Volledige application lifecycle management
Synchroniseer de levenscyclus van je toepassing Moet je kiezen tussen het aanschaffen van een systeem voor vereistenbeheer, softwaretesten voor kwaliteitsborging, het volgen van problemen of projectmanagement? Ben je het beu om handmatig een lappendeken van hulpmiddelen en systemen van verschillende leveranciers aan elkaar te plakken? Heb je er... Meer informatie over SpiraTeam
Tool voor samenwerkings- en taakbeheer
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor project- en taakbeheer op het web. Meer informatie over MeisterTask