Hier is onze lijst met apps voor Samenwerkingssoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

1788 apps
Sorteren op
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
Waar community's gedijen.
Disciple is waar communities gedijen. Dit platform voor communitybeheer helpt mensen om onafhankelijke, waardevolle en vertrouwde community's te creëren in een veilige ruimte die ze bezitten en beheren. Creëer vandaag nog je eigen unieke sociale ruimte. Meer informatie over Disciple
Het People Engagement®-platform.
Nieuw soort werknemersintranet dat de betrokkenheid en werkplekcultuur stimuleert. Bereikt sociale participatie op een werkrelevante manier. Participatiegraad is meer dan 85%. Meer informatie over Jostle
Platform voor innovatiebeheer voor interdisciplinaire teams
Cognitive City by Exaptive is een platform voor innovatiebeheer, ontworpen om interdisciplinaire teams te helpen nieuwe ideeën te verzamelen, samen te werken aan verschillende perspectieven en kansen te identificeren in verschillende sectoren, waaronder volksgezondheid, klimaatverandering, geïntegreerde geneeskunde en meer. Meer informatie over Cognitive City
Project- en werkmanagement voor teams van elke omvang.
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat iedereen duidelijk de prioriteiten en verantwoordelijkheden kent, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Meer informatie over Asana
Platform voor digitale werkruimte en werkstroombeheer
Citrix Workspace is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het stroomlijnen van werkzaamheden voor medewerkers door samenwerking aan te bieden tussen verschillende systemen en apparaten. Tot de belangrijkste functies behoren eindpuntbeheer, bijhouden van sessieprestaties, multi-factor authenticatie, maken van... Meer informatie over Citrix Workspace
Onlinevergadersoftware met HD-videovergaderingen
GoToMeeting is een tool voor webconferenties waarmee gebruikers een online vergadering kunnen organiseren met high-definition videoconferenties vanaf hun Mac, pc, iPad, iPhone of Android-apparaat, met maximaal 100 deelnemers. Meer informatie over GoToMeeting
Doe-het-zelf webinars voor marketing, training en meer
GoToWebinar is een "doe-het-zelf" -platform voor het hosten van webinars met maximaal 3000 mensen. Typische gebruiksvoorbeelden zijn marketing, training en bedrijfscommunicatie. Krijg de functies, integraties en analyse die je nodig hebt om je doelgroep te boeien en persoonlijke contacten te leggen om je bedrijf een boost te geven. Meer informatie over GoToWebinar
Bestuursmanagement en datarooms voor digitale samenwerking
Admincontrol is een hulpmiddel voor digitale samenwerking en het delen van documenten dat bedrijven de mogelijkheid biedt om bestuursportals en datarooms te gebruiken voor het beheren van hun bestuurscommunicatie en gegevensopslag. Bedrijven en besturen kunnen Admincontrol gebruiken om hun gevoelige informatie en processen te beheren. Meer informatie over Admincontrol
Merkeigen communicatieplatform en taakbeheertool
Speakap is een sociaal netwerk en communicatieplatform voor bedrijven waarmee organisaties van elke omvang hun betrokkenheid bij niet-bureaugebonden en klantgerichte medewerkers kunnen verbeteren om nieuwe kennis, ideeën, interne prestaties en nog veel meer te delen. Meer informatie over Speakap
Beheer sofwareprojecten op één plek.
Planio is een probleemtracker en agile projectmanagementtool op basis van open source Redmine. Je kunt projecten beheren met behulp van agile methodologieën zoals scrum, git/svn repo's hosten en documentatie beheren, allemaal op één plek. Meer informatie over Planio
Oplossing voor documentautomatisering voor kleine tot middelgrote bedrijven
Legito is een cloudgebaseerde oplossing voor documentautomatisering waarmee kleine tot middelgrote bedrijven hun documentbeheer kunnen automatiseren. Hierdoor kunnen gebruikers documentatie, onderhandeling, samenwerking, concepten, revisies en meer beheren via aangepaste sjablonen, meldingen, analyses en managementrapporten. Meer informatie over Legito
Ideeën- en innovatiebeheer
Qmarkets Idea Management is software voor het beheer van ideeën en innovatie waarmee organisaties ideeën kunnen ontdekken en ontwikkelen en hun volledige levenscyclus beheren. Meer informatie over Qmarkets Idea Management
Online projectmanagementtool voor ontwikkelaars
Backlog is een alles-in-één online projectmanagementtool voor ontwikkelaars, met foutopsporing, volgen van problemen, wiki, versiebeheer, Gantt-diagrammen en burndown-diagrammen. Meer informatie over Backlog
Project- en Probleemtracking Software - Ontdek waarom JIRA nummer 1 is!
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over JIRA
Creëer, vind en gebruik je content wanneer je het nodig hebt.
Bynder is een bekroonde marketingsoftware waarmee merken eenvoudig content, zoals documenten, afbeeldingen en video's kunnen creëren, vinden en gebruiken. Meer informatie over Bynder
Cloudgebaseerde ondernemingsoplossing voor het delen van documenten
CapLinked is een webgebaseerde oplossing die een centraal platform biedt voor bedrijven en hun partners om bedrijfsdocumenten en gevoelige gegevens veilig te delen. Meer informatie over CapLinked
Beheer je projecten van begin tot eind met Wrike.
Wrike is een tool voor samenwerking en projectbeheer waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen beheren, met volledig overzicht en controle over taken. Meer informatie over Wrike
Platform voor kennisbeheer
SABIO is cloudgebaseerde software voor kennisbeheer die is ontworpen om bedrijven de technologie te leveren waarmee ze kennis snel en gemakkelijk kunnen zoeken en vinden. Meer informatie over SABIO
Alles-in-één app voor planning en samenwerking
Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee marketeers ideeën kunnen plannen, volgen en effectief beheren met behulp van intuïtieve borden, kaarten en rapporten. Meer informatie over Favro
Next level Idea Management platform with many powerful tools
Engage people & boost business value. Collect ideas, select with criteria, manage inboxes, start and track innovation projects. Meer informatie over Accept Mission
Kennisbasis voor het ontwikkelen van teams en organisaties
Elium helpt je om moeiteloos een centrale hub te creëren voor het opschalen van teams die cruciale content moeten organiseren en gebruiken om werk gedaan te krijgen. Elium is een moderne oplossing voor kennisbeheer waarmee een organisatie zijn teams beter kan benutten en uitbreiden op basis van belangrijke documentatie. Meer informatie over elium
Digitale oplossing voor het ontwerpen van een werknemershandboek.
AirMason is ontworpen om organisaties te helpen bij het maken, verspreiden, volgen en bijwerken van digitale handboeken, met als doel de introductie voor nieuwe medewerkers en de betrokkenheid van werknemers te verbeteren. Met de tool voor het maken van handboeken kunnen managers handleidingen personaliseren met behulp van aangepaste sjablonen,... Meer informatie over AirMason
Maak, organiseer en bespreek het werk met je team
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Atlassian Confluence
Software voor bedrijfsbeheer
Workfront is online werkbeheersoftware voor ondernemingen en biedt een 360-graden beeld van alle activiteiten op de werkvloer, zodat zowel teamleden als het management hun werk beter kunnen begrijpen en organiseren, waardoor de workflows en productiviteit worden verbeterd. Meer informatie over Workfront
Projectmanagement voor teams
Teamwork Projects is een oplossing voor projectmanagement voor professionals die een scala aan functies biedt voor de communicatie en samenwerking binnen teams. Meer informatie over Teamwork
Waarschuwings- en oproepbeheer voor altijd beschikbare diensten
Waarschuwingen, meldingen en incidentbeheerservice voor ontwikkelaars en operationele teams (ontwikkeling en operationele activiteiten) zijn geïntegreerd met monitoringtools en pushmeldingen. Meer informatie over Opsgenie
Cloudgebaseerd pakket voor ERP en bedrijfsbeheer
NetSuite is 's werelds toonaangevende cloudgebaseerde softwarepakket voor bedrijfsvoering dat speciaal is ontworpen voor de behoeften van snelgroeiende en middelgrote bedrijven. Meer informatie over NetSuite
Alles-in-één software voor sportschoolbeheer
Virtuagym is een unieke, alles-in-één fitnessoplossing op maat gemaakt voor personal trainers en fitnessbedrijven van elke omvang. Meer informatie over Virtuagym
Leg de beste ideeën van je mensen vast en voer ze uit.
Idea Drop is een ondernemingsklare oplossing voor het beheren van ideeën met native ondersteuning voor mobiele apps, waarmee bedrijven uitdagingen kunnen stellen en innovatieve oplossingen van hun collega's kunnen vastleggen. Meer informatie over Idea Drop
Bestuursportal en software voor papierloze vergaderingen
Azeus Convene is een pakket van veilige en efficiënte software voor papierloze vergaderingen waarmee een goed bestuur en productieve samenwerking wordt gewaarborgd. Meer informatie over Azeus Convene
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Reserveringen en planning van vergaderruimtes
YArooms is een cloudgebaseerde oplossing voor het boeken van kamers voor bedrijven van elke omvang en alle sectoren. Het platform kan worden gebruikt om het gebruik van vergaderruimtes te beheren, online boekingen te ondersteunen, realtime beschikbaarheidsgegevens te bieden, aankomende vergaderingen te monitoren en inzicht te verkrijgen in het... Meer informatie over YArooms
Cloud-first gegevensbeveiligingsservice
SolarWinds Backup biedt eenvoudige, betaalbare back-up direct naar de privécloud. Er is geen apparaat vereist en de herstelopties omvatten bare-metal herstel en fysiek naar virtueel herstel. Meer informatie over SolarWinds Backup
Livechat, e-mailautomatisering en helpdesk voor ondersteuning en verkoop
HelpCrunch is een web- en mobiel communicatieplatform voor klanten dat een moderne live chat, e-mailautomatisering en een eenvoudige helpdesk combineert in één oplossing. Meer informatie over HelpCrunch
Contractbeheer | Bestuursportal | e-handtekening | VDR
Revolutionaire alles-in-één cloudservice met contractbeheer op basis van metagegevens, volledig digitaal bordportal, eenvoudige en beveiligde e-handtekeningen, virtuele datarooms (VDR) en meer. Nu met OCR, eenmalige aanmelding voor Office365 en integratie met Outlook-agenda! Meer informatie over ContractZen
Afspraakplanningssoftware voor bedrijven
Skedify is software voor het plannen van afspraken die is ontworpen om het boeken van afspraken voor bedrijven en hun klanten te stroomlijnen. Het platform biedt aanpasbare planningsregels, taakautomatisering, CRM en externe agenda-integraties, NPS en verzameling van klantenfeedback, aanpasbare branding en meer. Meer informatie over Skedify
Mobielvriendelijk platform voor enquêtebeheer
Met SurveyLegend kun je met gemak prachtige mobielvriendelijke enquêtes, formulieren en peilingen maken. Meer informatie over SurveyLegend
Nauwkeurige tijdregistratiesoftware
Time Doctor biedt gedetailleerde analyses van waar de tijd binnen de werkdag aan wordt besteed. Bekijk de websites en toepassingen die tijdens het werken zijn geopend en zie om de paar minuten schermafbeeldingen van het computerscherm terwijl je werknemers werken. Meer informatie over Time Doctor
Doe-het-zelf online databasetoepassingen
Caspio is een platform voor het creëren van aangepaste online databasetoepassingen zonder de noodzaak van programmeerkennis voor zakelijke ontwikkelaars en ondernemers. Meer informatie over Caspio
Alles-in-één-platform voor het beheer van community's en betrokkenheid.
Hivebrite is een alles-in-één-oplossing voor alumni en community's voor scholen en bedrijven, die zorgt voor merkbetrokkenheid en mogelijkheden voor leden. Meer informatie over Hivebrite
End-to-end productbeheer voor flexibele teams
Craft is een flexibel productbeheerplatform dat organisaties helpt bij het beter plannen van verhalen, sprints, en routekaarten door ideeën te ontdekken, te verzamelen en te verkennen. Meer informatie over craft
Verbind jouw ERP in realtime met Excel voor financiële rapportage
Spreadsheet Server is een oplossing voor financiële en operationele rapportage die verbinding maakt met meer dan 130 ERP/boekhoudsystemen om live gegevens in Microsoft Excel-spreadsheets in te voeren. Meer informatie over Spreadsheet Server
Slimme cloudopslag voor samenwerking en automatisering
Files.com - voorheen BrickFTP - is slimme cloudopslag die teams helpt samen te werken, te automatiseren en dingen gedaan te krijgen. Plannen bevatten een onbeperkt aantal gebruikers omdat bedrijven niet gestraft mogen worden voor hun groei. Ga je gang en maak accounts aan voor je klanten, leveranciers, aannemers en meer. Meer informatie over Files.com
Realtime zoekfunctie
Onna is een platform voor realtime zoeken in meerdere archieven dat helpt bij eDiscovery en het vinden van waardevolle items binnen verschillende juridische afdelingen. Meer informatie over Onna
Oplossing voor juridisch casemanagement voor bedrijven van elke omvang
Knowliah is een oplossing voor juridisch casemanagement voor bedrijven van elke omvang, waarmee gebruikers kritieke informatie kunnen beheren en opslaan op een geïntegreerd platform. Het wordt geleverd met een geautomatiseerd contextualisatiesysteem, waarmee gebruikers snel relevante documenten met betrekking tot een specifieke zaak, klant of... Meer informatie over Knowliah
Uw HR. Vereenvoudigd!
CakeHR is een gestroomlijnde HR-softwareoplossing, die HR vereenvoudigt voor kleine en middelgrote ondernemingen. Een balans tussen kosten en functies biedt bedrijfsplanning, onboarding, prestatiebeheer, beheer van bedrijfsmiddelen en uitgebreide rapportage vanuit een eenvoudig te gebruiken, aanpasbaar dashboard. Meer informatie over CakeHR
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk biedt SaaS-gebaseerde, multichannel klantenondersteuningssoftware voor bedrijven van elke omvang, met gamification en automatisering, en is gratis voor maximaal drie medewerkers. Meer informatie over Freshdesk
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Krijg het echte werk gedaan!
ActiveCollab is projectbeheersoftware die je de volledige controle over je werk geeft. Dit is mogelijk door middel van precies de juiste set functies waarmee je je routinewerkzaamheden kunt automatiseren. Hiermee krijg je eindelijk het echte werk gedaan! Meer informatie over ActiveCollab
CRM en projectmanagement voor de Mac
Daylite is een CRM- en projectmanagement-app voor de Mac voor kleine bedrijven in onroerend goed, verkoop, juridische zaken, financiën, design en fotografiestudio's. Meer informatie over Daylite for Mac
's Werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning.
Aha! is 's werelds populairste software voor productstrategie en marketingplanning. Wereldwijd vertrouwen meer dan 250.000 gebruikers op Aha! om een briljante strategie te bepalen, klantideeën vast te leggen, visuele routekaarten te creëren en baanbrekende marketingcampagnes te beheren. Meer informatie over Aha!
Software voor ondersteuning op afstand en externe toegang tot onbeheerde apparaten
ISL Online biedt cross-platform software voor ondersteuning op afstand die gebruikers in staat stelt om toegang te krijgen tot computers en mobiele apparaten en deze te besturen om gebruikers snel technische ondersteuning te bieden. Binnen enkele seconden toegang tot beheerde of onbeheerde computers (Windows, Mac of Linux) vanaf elke computer of... Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
Maak verbinding met je contacten
Pobuca Connect – maak verbinding met je contacten. Zet je meerdere en overlappende contactlijsten om in één gedeeld zakelijk adresboek dat op elk apparaat toegankelijk is. Meer informatie over Pobuca Connect
Livechatsoftware voor moderne berichtenuitwisseling
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale mediapagina's. Meer informatie over Freshchat
Software voor bestuursmanagement van non-profitorganisaties
Boardable is bestuursmanagementsoftware voor non-profitorganisaties, ontworpen om vrijwilligers te verbinden en de communicatie tussen bestuursleden te vereenvoudigen en te centraliseren. Meer informatie over Boardable
Cloudgebaseerde roadmapsoftware-oplossing voor productstrategie
ProductPlan is een cloudgebaseerde roadmapsoftware-oplossing voor productstrategie waarmee zowel het MKB als grote ondernemingen snel en efficiënt een productstrategie kunnen plannen, ontwerpen en delen. Meer informatie over ProductPlan
Creëren van aangepaste online database
De TeamDesk-software voor online databases combineert een volledig aanpasbare webtoepassing en een gemakkelijk toegankelijke webdatabase voor je team. Met de webdatabase van TeamDesk kun je bedrijfskritieke informatie op de gewenste manier beheren en online toepassingen aanpassen wanneer je maar wilt. Als je vanuit een vooraf geconfigureerde... Meer informatie over TeamDesk
Sociale, collaboratieve intranetsoftware voor organisaties
ThoughtFarmer is een oplossing voor een sociaal intranet die is ontworpen om collectieve informatie te centraliseren, interne communicatie te verbeteren, samenwerking te bevorderen en meer. De software bevat tools voor het beheer van communicatie, content, bedrijfsmiddelen, documenten, erkenning en samenwerking. Meer informatie over ThoughtFarmer
Online proefdruk- en samenwerkingsplatform
ReviewStudio is een online proefdrukoplossing waarmee marketingteams, creatieve professionals, productiestudio's en reclamebureaus kunnen samenwerken aan contentcontrole en goedkeuring. De cloudgebaseerde tool biedt functies voor het delen van feedback, opmerkingen, bijhouden van herzieningen, taakbeheer en meer. Meer informatie over ReviewStudio
Agile projectmanagement
SpiraPlan is een compleet Agile projectbeheersysteem in één pakket dat de vereisten, releases, iteraties, taken en bugs/problemen van je project op één plek beheert. Het is specifiek ontworpen voor de ondersteuning van flexibele methodieken, zoals Extreme Programming (XP), Scrum, DSDM en Agile Unified Process (AUP), waardoor teams al hun... Meer informatie over SpiraPlan
Platform voor kennisuitwisseling en leeromgeving voor werknemers
BoostHQ is een online platform voor kennisuitwisseling waarmee bedrijven interne kennis kunnen creëren, delen en organiseren, discussie bevorderen en een leergemeenschap opbouwen. Meer informatie over BoostHQ
Op de cloud gebaseerde sociale intranetoplossing
idloom-wall is een cloudgebaseerde sociale intranetoplossing die middelgrote tot grote bedrijven helpt bij het organiseren, beheren en delen van kennis en informatie tussen teams. Het gecentraliseerde platform stelt beheerders in staat om afzonderlijke communities/gebruikersgroepen te creëren en toegang te bieden aan specifieke leden. Meer informatie over idloom-wall
E-mailanalyseoplossing voor GSuite-gebruikers
Email Meter is een cloudgebaseerde oplossing voor e-mailanalyse, ontwikkeld voor G Suite, waarmee bedrijven de productiviteit, workload en responstijd van werknemers kunnen volgen. Managers kunnen histogrammen en heatmaps genereren om inzicht te krijgen in verzonden en ontvangen e-mails, e-mailverkeer, topontvangers en -afzenders enz. Meer informatie over Email Meter
HR-beheerplatform voor het volgen van de aanwezigheid van werknemers
iFlow is een platform voor het beheer van tijd en aanwezigheid dat is ontworpen om bedrijven te helpen bij het berekenen van werktijden van werknemers en het beheren van PTO-verzoeken (Paid Time Off). Medewerkers kunnen het dashboard gebruiken om aankomende ploegendiensten te bekijken, inklok-/uitkloktijden in te voeren en betaald verlof in een... Meer informatie over iFlow
Projecten, portfolio, documenten, rapporten en meer
VisionProject is een krachtig webgebaseerd softwareplatform voor projectbeheer. VisionProject is krachtig en biedt uitgebreide functionaliteit, maar is tegelijkertijd gebruiksvriendelijk en flexibel. Het ondersteunt alle projectbeheermethodes zoals Scrum, Lean, Waterfall, enz. en ondersteunt ook algemene IT-processen zoals gedefinieerd in... Meer informatie over VisionProject
Oplossing voor documentautomatisering en samenwerking
XaitPorter is een cloudgebaseerde oplossing voor documentautomatisering en samenwerking waarmee teams een bibliotheek met bedrijfscontent kunnen ontwerpen en de samenwerking tussen documenten stroomlijnen. Meer informatie over XaitPorter
Betere webinarsoftware en live videosuite voor bedrijven
Livestorm is een browsergebaseerde oplossing voor webconferenties met analyses en marketingintegraties. Hiermee kunnen bedrijven hun productdemo's en klanttraining schalen via webinars of vergaderingen op afstand. Meer informatie over Livestorm
Maak aangepaste zakelijke apps voor je team!
Ninox is een cloudgebaseerd platform voor het ontwerpen van aangepaste databasetoepassingen, met ingebouwde sjablonen, formules op basis van slepen en neerzetten, aangepaste acties, scripting en meer. Meer informatie over Ninox
Software voor buitendienstbeheer. Live ondersteuning. Gratis proefversie.
Software voor buitendienstbeheer (FSM) om mobiele medewerkers te volgen. Biedt planning, dispatch, kalender, taakbeheer, facturering en kaarten. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Tool voor het creëren en beheren van evenementen
idloom-events is een cloudgebaseerde tool voor het creëren en beheren van evenementen die is ontworpen om evenementprocessen te automatiseren, waaronder registratie, reserveringen, betalingen en meer. Meer informatie over idloom-events
Scouting van opkomende technologieën en realtime monitoring
Wellspring Innovation Management is speciaal gebouwde software voor innovatiebeheer voor scouting en overdracht van technologie, bedrijfsactiviteiten, gesponsord onderzoek, IP-beheer en licenties. Het platform biedt scouting, workflowbeheer, pijplijninzichten en rapportage. Meer informatie over Wellspring Innovation Management
Visuele oplossing voor project- en taakplanning
Proggio is cloudgebaseerde collaboratieve projectmanagementsoftware voor het beheer van kortlopende, langdurige, terugkerende en continue leveringsprojecten. Projecten kunnen op de visuele tijdlijn worden gepland en gevolgd en gebruikers kunnen taaktoewijzingen, vervaldatums, afhankelijkheden, mijlpalen en meer beheren. Meer informatie over Proggio
Volledige application lifecycle management
Synchroniseer de levenscyclus van je toepassing Moet je kiezen tussen het aanschaffen van een systeem voor vereistenbeheer, softwaretesten voor kwaliteitsborging, het volgen van problemen of projectmanagement? Ben je het beu om handmatig een lappendeken van hulpmiddelen en systemen van verschillende leveranciers aan elkaar te plakken? Heb je er... Meer informatie over SpiraTeam
Vergaderoplossing voor bedrijven van elke omvang
Magic Minutes is een cloudgebaseerde vergaderoplossing die kleine tot grote organisaties helpt vergaderingen te plannen en meerdere deelnemers te beheren. Belangrijke functies zijn onder meer het creëren van taken, het volgen van voortgang, het delen van schermen, het beheren van workloads en rapportage. Meer informatie over Magic Minutes
Diagrammaker voor teamsamenwerking en werkprocessen
Cacoo is een online diagram- en samenwerkingstool waarmee bedrijven sitemaps, stroomdiagrammen, mindmaps, wireframes, modellen en meer kunnen maken. Meer informatie over Cacoo
Tool voor samenwerkings- en taakbeheer
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor project- en taakbeheer op het web. Meer informatie over MeisterTask
De motor van groei.
User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door één gegevensbron voor je klanten te gebruiken en ze te bereiken via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen en nog veel meer; allemaal beschikbaar op één plek. Meer informatie over User.com
Samenwerkings- en proofing-oplossing voor marketingteams
GoProof is een cloudgebaseerde proofing-oplossing die ondernemingen met gebruik van Adobe Creative Cloud helpt bij het delen van en samenwerken aan projecten met belanghebbenden voor proofing en reviseren. Het stelt beheerders in staat om specifieke taakrollen te bieden aan samenwerkenden en revisiezendingen toe te wijzen aan klanten. Meer informatie over GoProof
AI-AANGEDREVEN TECH SCOUTING - DE ZOEKMACHINE VOOR INNOVATIE
Wellspring Scout is een cloudgebaseerde innovatiezoekmachine die AI en een zoekfunctie in volledige tekst gebruikt om gegevens van duizenden gegevensbronnen over het hele web te verzamelen en te presenteren, om zo inzicht te geven in de wereldwijde supply chain van kennis en concurrenten binnen de markt. Meer informatie over Wellspring Scout
Cloudgebaseerde tool voor mindmapping voor organisaties van elke omvang
MindMeister is een cloudgebaseerde oplossing voor mindmapping die is ontworpen om organisaties van elke omvang te helpen bij het beheren van brainstorming, samenwerking, notities en projectplanning. Met MindMeister kunnen gebruikers grafisch informatie weergeven met behulp van video's, opmerkingen en pdf's of spreadsheets. Meer informatie over MindMeister
De allereerste echt uniforme spraak- en video-oplossing.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
Bestuurmanagementsoftware waar besturen blij van worden.
OnBoard is de leider in software voor bestuursmanagement omdat het bestuurders blij maakt en beheerders in staat stelt om hun taken uit te voeren. Besturen worden er blij van. Daarom worden bestuurders die OnBoard voor het eerst gebruiken, er helemaal blij van - het is speciaal voor hen gemaakt. Begin met je gratis proefversie van 30-dagen. Meer informatie over OnBoard
Creëer geanimeerde video's en presentaties
PowToon is een tool voor videobewerking die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het creëren van geanimeerde video's en presentaties voor marketing, HR, IT, training, en meer. PowToon bevat een grote verscheidenheid aan vooraf gebouwde sjablonen en een bewerkingsfunctie op basis van slepen en neerzetten, en het stelt bedrijven en teams in staat... Meer informatie over Powtoon
Tools voor projectmanagement en samenwerking
Easy Projects is een platform voor projectmanagement en samenwerking voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen waarmee teams in marketing, IT en operationele afdelingen hun spreadsheets, e-mails en whiteboards kunnen vervangen door één enkele online tool. Met Easy Projects kunnen gebruikers in realtime de status van hun projecten... Meer informatie over Easy Projects
Gegevensgestuurde documentautomatisering
Windward Solution is een geïntegreerd documentautomatiseringssysteem waarmee gebruikers het ontwerpen, creëren enz. van documenten kunnen automatiseren. De documentsjablonen zijn ontworpen in Microsoft Office. Meer informatie over Windward Studios
Toonaangevende virtuele dataroom voor het veilig delen van zakelijke bestanden.
ShareVault is een SaaS-provider van virtuele datarooms met toegang tot meerdere apparaten, veelbelovend gemak en beveiliging bij het delen van vertrouwelijke zakelijke documenten met belanghebbenden. Meer informatie over ShareVault
Oplossing voor teamplanning en -roostering
Prognose organiseert de planning van je team in visuele plannen waarmee je je aankomende projecten in kaart kunt brengen en slimmere beslissingen kunt nemen over middelen. Meer informatie over Forecast
Krachtige documentautomatisering die met één klik creëert
WebMerge-oplossing voor documentgeneratie en formulierautomatisering bespaart tijd, maakt een einde aan handmatige invoer en stroomlijnt je papierwerkprocessen. Slimme documenten in een handomdraai uploaden, samenvoegen en leveren. Gegevens 24/7 automatisch uit de cloud samenvoegen in een pdf, Word-document, Excel-spreadsheet of PowerPoint. Meer informatie over WebMerge
Betrokkenheid van het publiek en netwerken voor live-evenementen.
DialogLoop is een cloudgebaseerde oplossing voor publieksrespons die bedrijven helpt bij het beheren en delen van PowerPoint-presentaties voor webinars, vergaderingen, seminars en andere live-evenementen. Hiermee kunnen gebruikers gedeelde presentaties in PDF-indeling downloaden en er notities en opmerkingen over toevoegen voor professioneel... Meer informatie over DialogLoop
Planningssoftware voor dienstverlenende sectoren
SimplyBook.me is online afsprakenplanningssoftware voor professionals, het MKB en grotere ondernemingen uit alle dienstverlenende sectoren. Meer informatie over SimplyBook.me
Tool voor afspraakplanning en online boekingen met herinneringen
Gratis software voor online boeken en afspraakplanning geliefd bij meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd. Verminder no-shows tot wel 90% met geautomatiseerde afspraakherinneringen. Geen creditcard nodig. Begin vandaag nog gratis en ontdoe je bedrijf van verspilde tijd. Meer informatie over 10to8
Open source ERP- en CRM-softwarepakket
Odoo is een open source pakket voor enterprise resource planning (ERP) en CRM (customer relationship management, klantrelatiebeheer), met een reeks optionele toepassingen voor verkoop, facturering, verkooppunt (point of sale, POS), operationeel management, productie, websitebeheer, livechat, e-mailmarketing, urenregistratie en meer. Meer informatie over Odoo
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met functies voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Oplossing voor toegang op afstand voor professionals en teams
Splashtop Business Access is een cloudgebaseerde oplossing voor toegang op afstand die professionals en teams helpt bij het opnemen van sessies, het delen van bestanden en gegevensnaleving. Belangrijke functionaliteiten zijn onder meer registratie van verbindingen, accountbeheer, computergroepering, apparaatverificatie, ondersteuning voor meerdere... Meer informatie over Splashtop Business Access
Mobiel en veilig Learning Management System (LMS)
SAP Litmos LMS is een cloudgebaseerd programma voor continu leren dat is ontworpen met de ervaring van leerlingen in gedachten om gebruikers te betrekken met intuïtieve, consumentgerichte functionaliteit in de toepassing. Ingebouwde ontwerpfuncties voor cursussen, beoordelingen en rapporten zijn krachtig en eenvoudig in het gebruik, en met... Meer informatie over SAP Litmos