Hier is onze lijst met apps voor Retail software en consumentenservice. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

601 apps
Sorteren op
Voorraadbeheersoftware voor restaurants.
Software voor voorraadbeheer en samenwerking van restaurants voor kleine tot grote foodservice-exploitanten en hun leveranciers. Meer informatie over Marketman
Optimalisatie van route en planning voor elke servicesector
OptimoRoute is een schaalbare, cloudgebaseerde oplossing voor route- en planningsoptimalisatie voor bedrijven die chauffeurs en buitendienstmedewerkers inzetten. Meer informatie over OptimoRoute
ERP-software voor voedseldistributeurs
Sinds 1987 ontwerpt NECS software voor de specifieke behoeften van zowel grootschalige als gespecialiseerde voedseldistributeurs. Bijna 1500 voedseldistributeurs vertrouwen op NECS voor distributiesoftware om te helpen met hun groothandelsbedrijven. Deze eerste lijn van op Windows gebaseerde distributiesoftware voor de foodservice heeft alles wat... Meer informatie over entree
Beheer van reserveringen en boekingen voor autohuur
HQ Rental Software fungeert als het online hoofdkantoor voor autoverhuurbedrijven met tools voor het beheren van online boekingen, beschikbaarheid, onderhoud, tarieven en meer. Meer informatie over HQ Rental Software
Webgebaseerd beheersysteem voor autoverhuurmakelaars
CRBMS (Car Rental Broker Management System) is een webgebaseerd autoverhuurplatform dat autoverhuurmakelaars helpt de operationele aspecten van hun bedrijf efficiënter af te handelen. Het systeem kan door een makelaar worden geconfigureerd op basis van de specifieke vereisten van de organisatie. Meer informatie over CRBMS
CRM-software voor autoverhuurbedrijven
RentSyst is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om autoverhuurbedrijven te helpen bij het automatiseren van processen voor het volgen van voertuigverplaatsingen, het plannen van bestellingen en het genereren van facturen. Dankzij de GPS-trackingfunctionaliteit van RentSyst kunnen gebruikers meldingen ontvangen over de tijdige levering... Meer informatie over RentSyst
Uniforme eindpuntbeheeroplossing voor ondernemingen
Hexnode MDM is een uniforme eindpuntbeheeroplossing op ondernemingsniveau voor het beheer van BYOD, apps, apparaten en beveiliging. Meer informatie over Hexnode MDM
Integratie, syndicatie en feedbeheer van productcontent
Intuïtieve SaaS-oplossing voor integratie, optimalisatie en distributie van productcontent. Meer informatie over Productsup
Cloudoplossing voor ruimteplanning en planogrammen voor de detailhandel
Quant Retail is een cloudgebaseerde oplossing voor detailhandelbeheer, met ruimteplanning, planogrammen en productcategoriebeheer. De software genereert automatisch geoptimaliseerde planogrammen op basis van verkopen en door de gebruiker gedefinieerde sjablonen en biedt schapetiketten, een productbibliotheek, rapportage en meer. Meer informatie over Quant Retail
Cloudgebaseerde kioskoplossing
KioWare is een cloudgebaseerde kioskoplossing waarmee kleine tot grote bedrijven de apparaatbeveiliging kunnen beheren en Android- of Windows-apparaten kunnen omzetten naar self-servicekiosken. Met KioWare kunnen gebruikers de toegang tot de serverconsole en internet- of toepassingsbeperkingen definiëren en beheren. Meer informatie over KioWare
Cloudgebaseerd pakket voor ERP en bedrijfsbeheer
NetSuite is 's werelds toonaangevende cloudgebaseerde softwarepakket voor bedrijfsvoering dat speciaal is ontworpen voor de behoeften van snelgroeiende en middelgrote bedrijven. Meer informatie over NetSuite
Tool voor het beheer van productinformatie voor merken en e-handelaren
Plytix is het alles-in-één platform voor het beheer van productinformatie voor omnichannel-marketing. Het combineert PIM met beheer van digitale middelen (DAM), multi-channelmarketing, catalogussoftware en analyse. Het biedt uitstekende klantenondersteuning, is betaalbaar en gemakkelijk te gebruiken. Meer informatie over Plytix
Beheer van groothandelbakkerijen
Mountain Stream biedt software die is ontworpen rond de behoeften van de groothandelbakker en stroomlijnt bedrijfsactiviteiten zoals het bestellen, rapporteren en factureren. Meer informatie over Mountain Stream
Productinformatiebeheerder ontworpen voor marketeers
Sales Layer is een cloudgebaseerde oplossing voor productinformatiebeheer (PIM) die is ontworpen om e-commercemarketeers te helpen hun productinformatie te beheren en te organiseren, deze automatisch te synchroniseren en bij te werken, de kwaliteit te analyseren en vervolgens automatisch op meerdere kanalen en platforms te publiceren. Meer informatie over Sales Layer
Reparatiebeheer, tracerings- en CRM-oplossing voor reparatiewerkplaatsen
Repair Pilot is een cloudgebaseerde oplossing voor reparatiebeheer die reparatiewerkplaatsen helpt bij klant- en taakbeheer. De belangrijkste functies omvatten het afdrukken van bonnen, onderdelenbeheer, voorraadmeldingen, vragen van klanten, ondersteuning voor meerdere valuta, responsbeheer, aangepaste interfaces en het uploaden van afbeeldingen. Meer informatie over Repair Pilot
Tool voor e-PLM en productieplanning voor de modesector
Software voor PLM en productieplanning waarmee de kleding-, schoenen- en textielsector producten sneller en efficiënter op de markt kunnen brengen. Meer informatie over Fast React Systems
Oplossing voor wagenparkbeheer en zakelijke mobiliteit
OpenFleet is een cloudgebaseerde oplossing voor wagenparkbeheer die is ontworpen om autodeelbedrijven, dealers en verhuurbedrijven te helpen bij het beheren van reserveringen, gebruikers, voertuigen en betalingen. Het wordt geleverd met een automatisch verhuurplatform, waarmee verhuurbedrijven wagenparkboekingen, onderhoud en facturering kunnen... Meer informatie over OpenFleet
Winkelzoeker-widgets voor bedrijfswebsites
Store Locator Widgets is een volledig uitgeruste winkelzoekertool die kan worden geconfigureerd, aangepast en ingebed in elke website voor het volgen van locaties. Meer informatie over Store Locator Widgets
POS-systeem voor stomerijen en wasserettes
CleanCloud is een POS-systeem voor stomerijen en wasserettes die ook native toepassingen voor ophaal- en bezorgdiensten biedt voor iOS en Android. Meer informatie over CleanCloud
Oplossing voor e-veiling, e-inkoop en e-sourcing
Promena is een oplossing voor e-veiling, e-inkoop en e-sourcing ontworpen om ondernemingen te helpen om hun inkoopactiviteiten efficiënt en effectief te beheren. Meer informatie over Promena e-Sourcing
Professionele software voor grafische vormgeving
CoreIDRAW is software voor grafische vormgeving, waarmee gebruikers professionele ontwerpen kunnen maken met vectorillustraties, lay-out, fotobewerking, typografie, sjabloontools en meer. Met CoreIDRAW kunnen gebruikers via de web-app illustraties, webafbeeldingen en prints in de cloud maken, openen en opslaan. Meer informatie over CorelDRAW
Cloudgebaseerde POS voor stomerijen, kleermakers en kledingaanpassers
Geelus is een cloudgebaseerde oplossing voor verkooppunten (POS) voor stomerijen, wasserettes, en bedrijven die kleding aanpassen en op maat maken, en biedt tools voor het beheren van verkoop, inventaris, sms- en e-mailmarketing, klantloyaliteit en meer. Met het systeem kunnen gebruikers vanuit één enkele interface meerdere winkels beheren. Meer informatie over Geelus
Software voor het beheer van levering op de laatste kilometers
Onfleet is een SaaS-platform waarmee bedrijven lokale leveringen kunnen beheren. Naadloos routes optimaliseren, verzenden, chauffeurs volgen, ontvangers informeren en meer. Meer informatie over Onfleet
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Creëer tijdschriften, catalogi, brochures en andere publicaties
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren. Meer informatie over Flipsnack
Software voor concurrerende prijsinformatie
Verhoog de winstmarges van je e-commercebedrijf door de gegevensverzameling van prijzen en voorraad te automatiseren met de dynamische prijsstelling van Prisync. Meer informatie over Prisync
Webgebaseerde POS-software voor stomerijen
Enlite POS is cloudgebaseerde, aanpasbare POS-software voor stomerijen met één of meerdere winkels, met tools voor facturering en marketing, apps voor routeplanning en bezorging voor chauffeurs, native mobiele apps voor klanten en externe integraties. Meer informatie over Enlite POS
Online oplossing voor het volgen van bezorgingen en routeplanning van voertuigen
Track-POD is een cloudgebaseerde oplossing voor wagenparkleveringen die gebruik maakt van kunstmatige intelligentie (AI), GPS en mobiele apps om zowel startende bedrijven als grote ondernemingen toegang te geven tot leveringsbeheer, route- en wagenparkoptimalisatie, een realtime kaartgebaseerd volgsysteem, veiligheidsbeheer, meldingen en analyses. Meer informatie over Track-POD
Oplossing voor autoreparatiefacturen voor de autosector
ARI is een cloudgebaseerde factureringsoplossing voor autoreparaties die is ontworpen om onafhankelijke monteurs, mobiele technici, autodealers en winkels te helpen bij het beheren van voertuiginspecties, inventaris van reserveonderdelen, klantcommunicatie, VIN-decodering en kentekenherkenning. Meer informatie over ARI
Feed management and PPC automation tool for businesses
Channable is a cloud-based feed management and PPC (pay-per-click) automation platform that enables businesses of all sizes to streamline processes related to multi-channel marketing, sales, advertising and more. It allows users to view or analyze performance at the product level across channels. Meer informatie over Channable
Cloud-based service management software
Orderry is a cloud-based field service management solution designed for repair service businesses, for managing tickets, inventory, SMS notifications, and more Meer informatie over Orderry
Cloud-based restaurant inventory management software
RIMS is a cloud-based restaurant inventory management software that enables restaurants to manage online ordering, food delivery, table reservation, customer feedback, and customer management processes on a centralized platform. Meer informatie over RIMS
Websites voor bloemisten, POS, en voorstellen voor bruiloften/evenementen
Floranext is een oplossing voor bloemisten die is ontworpen voor onafhankelijke bloemisten en de detailhandel, en biedt bloemisten POS, websites en bruiloftsvoorstellen. Meer informatie over Floranext
Online software voor afsprakenplanning
Acuity is online software voor afsprakenplanning waarmee klanten online afspraken kunnen plannen, aangepaste formulieren kunnen invullen en kunnen betalen met een creditcard, 24/7. Meer informatie over Acuity Scheduling
Salon- en spa-software voor de schoonheidssector
MioSalon is een salon- en spa-oplossing die is ontworpen om bedrijven in de schoonheidssector te helpen bij het beheren van afspraken, boekhouding en feedbackverzameling. Met het ingebouwde POS-systeem kunnen gebruikers transacties, facturen, kwitanties, online betalingen, cadeaubonnen en meer afhandelen. Meer informatie over MioSalon
Planningsoftware voor salons, spa's, fitnesslessen en bedrijven
Vagaro is een webgebaseerde oplossing voor eigenaren van salons en fitnesscentra om hun bedrijf te promoten, personeel te beheren, afspraken of lessen online te boeken en contact te onderhouden met klanten. Meer informatie over Vagaro
Business management software voor gezondheid- en wellnessbedrijven
MINDBODY biedt business management software voor spa's, salons, sportscholen, wellnessbeoefenaars en andere bedrijven op basis van lessen en afspraken. Meer informatie over Mindbody
Modular platform for computing, hosting, storage & more
Google Cloud Platform is a modular-based platform providing multiple build and scale services to businesses of any size within any industry. It offers tools for document storage, data warehousing, security key enforcement, app creation, API management, AI and machine learning, live chat, and more. Meer informatie over Google Cloud Platform
Verkooppuntsysteem (POS) voor iPad en Android
Square Point of Sale is een POS-oplossing voor Android- en iOS-apparaten met tools voor het beheer van betalingen, digitale kwitanties, inventaris, rapporten en meer Meer informatie over Square Point of Sale
Software voor dealerbeheer voor onafhankelijke autodealers
DealerCenter is een systeem voor dealerbeheer voor onafhankelijke autoverkopers, met gemobiliseerde functies voor inventarisbeheer, administratiewerkzaamheden, kredietverstrekking en documentbeheer. Meer informatie over DealerCenter
Online boekingssoftware voor salon en spa
Shedul is een online boekings- en planningsoplossing voor salons, spa's, personal trainers en andere beauty- en wellnessbedrijven. Meer informatie over Shedul
Betaalbare, cloudgebaseerde software voor juridisch casemanagement
Gebruiksvriendelijke en HIPAA-conforme cloudgebaseerde software voor casemanagement voor human services/welzijnsdiensten. Ontworpen voor non-profitorganisaties om interacties met klanten en dossiernotities te registreren en te rapporteren, doelen te stellen en de resultaten te meten, beoordelingen uit te voeren, verwijzingen te doen en meer. Helpt... Meer informatie over CharityTracker
Software voor bedrijfsmanagement van spa’s en salons
Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je salon of spa beter te runnen. Meer informatie over Booker Software
Personeelsplanning, tijdregistratie, communicatie en aanwezigheid
When I Work is nu gratis (voor maximaal 75 werknemers) en is de gemakkelijkste manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren. Plaats het rooster en de tijdklok in ieders zak. Plan terwijl je onderweg bent, met gratis apps voor iPhone en Android. Bespaar uzelf tijd en geld. Meer informatie over When I Work
Win meer opdrachten en laat je bedrijf groeien met mHelpDesk.
Functionaliteit voor opdrachtvolging en -facturering via je mobiele apparaat Directe toegang tot je klantinformatie vanaf elk apparaat - verlies nooit je opdrachten of apparaten uit het oog Bevat tools voor offertes, planning, taakregistratie, facturering, elektronische betalingen, QuickBooks-integratie en een groeiende lijst met andere... Meer informatie over mHelpDesk
Planningssoftware voor dienstverlenende sectoren
SimplyBook.me is online afsprakenplanningssoftware voor professionals, het MKB en grotere ondernemingen uit alle dienstverlenende sectoren. Meer informatie over SimplyBook.me
Het verkooppunt dat je graag zult gebruiken.
Lightspeed POS is een complete tool voor verkooppunten en voorraadbeheer die tijdrovende taken zoals voorraadbeheer en werknemersbeheer vereenvoudigt. Krijg binnen enkele minuten toegang tot gedetailleerde verkooprapporten en gebruik de ingebouwde klantprofielen om persoonlijke service te bieden die de klantloyaliteit verhoogt. Meer informatie over Lightspeed POS
Marketingoplossing voor autodealers
Carsforsale.com is software voor winkels in de autobranche en dealerbeheer die autodealers helpt bij het opstellen van een lijst met te koop staande auto's ; het biedt rapportage en analyse, training en ondersteuning voor dealers, voorraaddistributie en voorraadleads en -blootstelling. Meer informatie over Carsforsale.com
Aanpasbare, cloudgebaseerde software voor salonbeheer en POS
SuperSalon is een cloudgebaseerde oplossing voor salonbeheer en verkooppunt (POS) voor salonbedrijven van elke omvang, van startups tot franchises met meerdere vestigingen. Meer informatie over SuperSalon
De eenvoudigste manier om slimmere zakelijke beslissingen te nemen.
ShopKeep wordt vertrouwd door meer dan 25.000 onafhankelijke bedrijven en biedt verkooppunt-hardware, cloudgebaseerde software en analyse- en betalingsverwerking, zodat eigenaren van kleine en middelgrote bedrijven een slimmer bedrijf kunnen runnen. Meer informatie over ShopKeep
Boekingssoftware voor professionals in de haar-, schoonheids- en welzijnssector
Timely is slimme software voor kappers, schoonheidssalons en wellnesscentra. Timely draait op al je apparaten. Beheer je afspraken, agenda, personeel, voorraad, betalingen en meer. Meer informatie over Timely
Populaire software voor voorraadbeheer voor Quickbooks
Fishbowl, gemaakt voor integratie met QuickBooks, biedt een complete oplossing voor productie- en voorraadbeheer die is ontworpen voor middelgrote en grote bedrijven. Meer informatie over Fishbowl
Planner voor klantafspraken en bedrijfsagenda
Visibook is software voor afspraakplanning voor kleine zakelijke dienstverleners en hun klanten, met een online agenda, zelfboekingstools en een mobiele app. Meer informatie over Visibook
Personeelsplanning, uren- en aanwezigheidsregistratie (tijdklok) en meer
Deputy is een alles-in-één platform voor personeelsplanning, uren- en aanwezigheidsregistratie, taaktoewijzing en communicatie, met mobiele apps waarmee gebruikers hun teams waar ze ook zijn kunnen beheren. Meer informatie over Deputy
Planningssoftware voor bedrijven met werknemers op uurloon
OpenSimSim is een gratis planningsoplossing voor werknemers op uurbasis. Stel het schema in enkele minuten samen, breng er gemakkelijk wijzigingen in aan en stuur het met één klik naar je team. Dankzij de gratis iOS- en Android-apps kun je het rooster onderweg bekijken en bewerken en beschikken je medewerkers altijd over de meest bijgewerkte... Meer informatie over OpenSimSim
Planning, communicatie en betrokkenheid voor restaurants
7shifts is een alles-in-één oplossing voor restaurants om personeel in te plannen, met hun team te communiceren, de arbeid te optimaliseren en meer, op één gemakkelijk te gebruiken platform. Ontwikkel een tevredener, efficiëntere werkplek met 7shifts. Begin vandaag nog gratis. Meer informatie over 7Shifts
Planning en personeelsbeheer voor restaurants
HotSchedules is een tool voor personeelsplanning voor het beheren van en communiceren met personeel, evenals het genereren van verkoopprognoses en rapporten en het werven van nieuw personeel. Meer informatie over HotSchedules
Alles-in-één cloudgebaseerde inventaris, POS, EDI, B2B en 3PL
Cin7 maakt complexe detailhandel en groothandel eenvoudig, met alles-in-één voorraadbeheer, POS, directe EDI-integratie en 3PL-integratie. Meer informatie over Cin7
Online software voor self-storagebeheer
SiteLink Web Edition is cloudgebaseerde software voor self-storagebeheer voor exploitanten met één of meerdere winkels en biedt integratie met websites, boekhoudsoftware en meer. Meer informatie over SiteLink Web Edition
Salonsoftware voor loyaliteitsbeheer
Phorest software voor salons helpt salons om moeiteloos voorraad, personeel en verkoop te beheren, maar biedt gebruikers als saloneigenaars ook de tools om klanten meer afspraken te laten boeken en meer uit te geven. Volledig AVG-compatibel. Meer informatie over Phorest
Online softwareoplossing voor verkooppunt (POS) voor restaurants
CAKE is Sysco's verkooppuntoplossing voor restaurants. Het is robuust, sterk en krachtig gebouwd, maar toch gebruiksvriendelijk en betaalbaar. Krijg elke dag meer gedaan tijdens elke dienst. Meer informatie over CAKE
POS-software voor de iPad : restaurants, winkels en dienstverlenende bedrijven
talech is een veilig en gebruiksvriendelijk cloudgebaseerd verkooppuntsysteem (POS) voor de iPad waarmee restaurants, winkels en servicepunten bestellingen kunnen opnemen, tafels beheren, inventaris beheren, betalingen verwerken, afspraken en tijdgebonden dienstverlening aannemen en beheren, realtime analyse en rapporten leveren en nog veel meer. Meer informatie over talech
Geef kracht aan de content waarmee je merk wordt opgebouwd.
The Widen Collective brengt je digitale middelen samen in één schaalbare oplossing. Krijg inzicht in, toegang tot en controle over je marketing- en creatieve content. Meer informatie over Widen Collective
Op iPad gebaseerde verkooppuntoplossing voor restaurants
Het iPad-verkooppuntsysteem (POS) van TouchBistro is ontworpen voor en door restaurantpersoneel om 24/7 deskundige ondersteuning te bieden aan de specifieke behoeften van de sector. Meer informatie over TouchBistro
Beheer van live veilingevenementen voor non-profitorganisaties
Software voor volledige online stille veilingen voor non-profitorganisaties met ingebouwd beheer van live evenementen, fondsenwerving en ticketing. Meer informatie over Silent Auction Pro
POS en voorraadbeheer voor detailhandelbedrijven
Square voor Retail is een POS (Point of Sale)-systeem voor winkels met geïntegreerd voorraadbeheer, klantprofielen, urenstaten voor werknemers en meer. Meer informatie over Square for Retail
POS-systeem voor de detailhandel dat meerdere winkellocaties beheert
PHP Point of Sale is een cloudgebaseerde verkooppuntoplossing (POS) voor de detailhandel ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven die helpt bij voorraadbeheer, verkooprapporten, klantrelaties, onboarding van medewerkers, verkoopcommissies en meer. Het systeem is mobielvriendelijk en ontworpen om meerdere locaties te beheren. Meer informatie over PHP Point of Sale
Consignatie eenvoudig gemaakt
SimpleConsign is een webgebaseerde oplossing voor het beheer van consignatiewinkels met een kassasysteem (POS), voorraadbeheer, klantgeschiedenis en meer. Meer informatie over SimpleConsign
Populaire en zeer gebruiksvriendelijke software voor het runnen van een servicebedrijf
Gebouwd en vertrouwd door duizenden professionals in de dienstverlening. Compleet papierloos taakbeheer : leads, schattingen, teamplanning, lopende opdrachten uit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Bekroond : meest gebruiksvriendelijk en meest betaalbaar. Meer informatie over Kickserv
Verkoop- en evenementenbeheer voor hotels, restaurants en locaties
Tripleseat SmartSuite is een cloudgebaseerde oplossing voor evenementenbeheer voor hotels, restaurants en andere locaties, met boekingen, betalingen, documentbeheer en meer. Meer informatie over Tripleseat
Een uitstekend verkooppuntsysteem voor de iPad
Revel iPad-verkooppuntsysteem voor restaurants, bars, winkels, restaurants met snelle service en ondernemingen. Dit platform helpt jou je dromen te verwezenlijken. Meer informatie over Revel Systems
Software voor mobiel apparaatbeheer voor alle organisaties
ManageEngine Mobile Device Manager Plus is moeiteloos te implementeren en beveiligt duizenden mobiele apparaten binnen je organisatie. Meer informatie over Mobile Device Manager Plus
Krachtige software voor inventaris- en orderbeheer
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Inclusief naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks en meer. Meer informatie over TradeGecko
Fondsenwervingsplatform voor online, stille en live veilingen
Auctria is een webgebaseerd platform dat religieuze groepen, mensgerichte verenigingen en gemeenschapsstichtingen helpt om fondsen te werven via stille, online en live veilingen. Meer informatie over Auctria
Online boeken van afspraken voor dienstverlenende bedrijven
Book Like A Boss is een platform voor het plannen van afspraken en het online verkopen van producten en diensten via een aangepaste, alles-in-één boekingspagina. Stuur geautomatiseerde herinneringen via e-mail of sms en maak verbinding met PayPal, Stripe of Square om betalingen te innen, synchroniseer met Google Agenda, iCloud, Outlook en meer. Meer informatie over Book Like A Boss
POS-beheersysteem voor restaurants en bars via iPad
Upserve POS - voorheen Breadcrumb - is een POS-beheersysteem voor bars en restaurants waarmee gebruikers teams kunnen beheren, updates kunnen ontvangen over activiteiten en toegang kunnen krijgen tot gegevens via hun iPhone. Meer informatie over Upserve POS
Uitgebreide oplossing voor verkooppunt en bedrijfsvoering
Clover is een alles-in-één platform dat is ontworpen om on- en offline detailhandelaars, restaurants met snelle bediening en andere servicebedrijven te helpen hun POS-activiteiten te beheren, met veilige betalingsoplossingen en betrouwbare functionaliteiten voor de bedrijfsvoering. Meer informatie over Clover
Klantbeheer voor freelancers en het MKB
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB. Meer informatie over HoneyBook
Cloudgebaseerde point of sale-oplossing voor restaurants
Toast POS-oplossing is een cloudgebaseerd restaurantbeheerplatform voor restauranteigenaren om personeels- en operationele kosten te verminderen en de klantervaring te verbeteren. Meer informatie over Toast POS
Operationeel platform voor kleine tot middelgrote en franchisebedrijven
Jolt is een operationeel platform voor elk bedrijf en omvat personeelsbeheer en naleving van de voedselveiligheid. De software helpt bedrijven de arbeidskosten te verlagen en de verantwoordelijkheid, productiviteit en efficiëntie van het personeel te verbeteren. Meer informatie over Jolt
Online planning die je bedrijf verbindt met het internet
Genbook software voor online planning heeft alles wat je nodig hebt om online afspraken mogelijk te maken, je reputatie te promoten, je personeel en klanten te beheren, betalingen te accepteren en nog veel meer met lokale ondersteuning en out-of-the-box integraties met Google en Instagram. Meer informatie over Genbook
Mobiel agendabeheer en afspraakplanning
Het plannen van afspraken was nog nooit zo eenvoudig! Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf en je te helpen tijd te besparen. Je kunt profiteren van vele functies die je professionele leven gemakkelijker maken. Meer informatie over Booksy
Veilig elektronisch kassasysteem (POS)
Epos Now is een cloudgebaseerd verkooppuntsysteem dat restaurants en detailhandelbedrijven in staat stelt om inventaris te controleren en ook klanten, rapportage en personeel te beheren. Meer informatie over Epos Now
Oplossing voor het beheer van fotografiestudio's
Iris Works is een beheersysteem voor fotografiestudio's dat is ontworpen om fotografen te helpen bij het stroomlijnen van klant- en studiobeheerprocessen met functies zoals online boeken en plannen, geautomatiseerde workflows, facturering, beheer van het zoeken naar locaties, vragenlijsten en meer. Meer informatie over Iris Works
Auto Dealer with automated multi channel communication tools
AutoRaptor is a CRM & ILM automotive business solution designed to help businesses communicate with their customers on a regular basis. AutoRaptor CRM automates texts & emails sent to clients, helping eliminate manual effort, and offers features to help businesses create & send targeted campaigns. Meer informatie over AutoRaptor CRM
Run de beste detailhandel van de wereld met het verkooppuntsysteem van Vend.
Vend is krachtige POS-software, voorraadbeheer, e-commerce en klantentrouw voor de detailhandel. Verkoop in de winkel, online of onderweg met Vend. Accepteer met gemak betalingen, beheer je inventaris en klanten en controleer hoe je bedrijf presteert met Vend. Probeer het 30 dagen gratis. Geen creditcard vereist. Meer informatie over Vend
Software voor voorraadbeheer voor het MKB
DEAR Inventory is een cloudgebaseerde applicatie voor inventaris- en orderbeheer voor het MKB en biedt een complete oplossing voor back-endbeheer met inkoop, verkoop, magazijnbeheer en lichte productiefuncties, evenals integratie van verzending, e-commerce en een betalingsgateway. Meer informatie over DEAR Inventory
Software voor routeplanning voor het wagenpark en route-optimalisatie voor het MKB.
Route4Me is routeplanningssoftware die het voor kleine bedrijven en ondernemingen mogelijk maakt om snel en effectief geoptimaliseerde routeplannen te creëren, beheren en delen. Meer informatie over Route4Me
Besteed minder tijd aan het plannen, en meer tijd aan het doen waar je van houdt.
Je klanten en medewerkers zullen genieten van de vrijheid van het online boeken. Besteed minder tijd aan je telefoon en meer tijd aan het doen waar je goed in bent. Probeer BookedIN 30 dagen gratis. Meer informatie over Bookedin
Veilige softwareoplossing voor kuuroorden
AestheticsPro Online is een softwareoplossing voor kuuroorden waarmee medisch-esthetische bedrijven elektronische medische formulieren en klantendossiers die voldoen aan HIPAA-cloudvoorschriften veilig kunnen beheren. Meer informatie over AestheticsPro Online
Web-based software for volunteer-driven fundraising auctions
SchoolAuction.net is a web-based service designed to manage volunteer-driven auctions and other fundraising events for public, private and parochial schools Meer informatie over SchoolAuction.net
Voorraadbeheer ontworpen voor moderne snelgroeiende merken
Stitch is een voorraad- en orderbeheerplatform ontworpen voor moderne, snelgroeiende merken. Meer informatie over Stitch Labs
Tool voor order-, verzend- en inventarisbeheer
Orderhive is multi-channel software voor order-, verzend- en inventarisbeheer voor het MKB, e-commerceverkopers, detailhandelaars en groothandels. Het is een alles-in-één bedrijfsoplossing voor back-end orderafhandeling waarmee je een gecentraliseerd en realtime voorraadvolgsysteem kunt onderhouden. Meer informatie over Orderhive
Bedrijfsvoering voor de gezondheids- en fitnesssector
WellnessLiving is een alles-in-één oplossing voor online boekingen, resourceplanning, het genereren van leads en rapportage voor bedrijven die zijn gericht op gezondheid en welzijn Meer informatie over WellnessLiving
Gratis POS-software en inventarissysteem
Loyverse is een cloudgebaseerd POS-systeem voor cafés, bars of kleine winkels die voorraadbeheer, loyaliteitsprogramma, elektronische ontvangstbewijzen en klantcommunicatie biedt. Meer informatie over Loyverse
Krachtige en gebruiksvriendelijke salonbeheersoftware
Uitmuntende salonbeheersoftware met een focus op online afspraakplanning, geautomatiseerde klantcommunicatie, gepersonaliseerde meldingen, uitgebreid klantbeheer, robuuste salarisadministratie en terugkerende marketingcampagnes. Het plannen van personeel en klanten is eenvoudig gemaakt. Meer informatie over Salon Iris
Software voor het beheer van privé-evenementen voor restaurants en locaties.
Gather is een end-to-end platform voor evenementenbeheer dat gebruikers helpt hun bedrijfsactiviteiten voor privé-evenementen, banketten en catering van de verkoop tot de uitvoering te beheren. Meer informatie over Gather
Krijg grip op je tijd. Neem de controle over je bedrijf.
vCita is een alles-in-één app voor bedrijfsbeheer die is ontworpen voor kleine bedrijven, waarmee je je klanten, rooster, facturering en administratie kunt beheren. Meer informatie over vcita
Software voor bedrijven in de dierenopvang, dagopvang, kennels en huisdierverzorging
Gingr is reserveringssoftware voor dierenopvang, kennels en trainings- en verzorgingsbedrijven die beheer van huisdieren, klanten en personeel, marketing en POS biedt. Meer informatie over Gingr
Een nieuwe definitie van e-commerce voor ondernemingen
Bigcommerce is een alles-in-één SaaS e-commerceplatform voor groeiende en gevestigde online bedrijven die een krachtige oplossing zoeken in een gebruiksvriendelijk pakket. Meer informatie over BigCommerce