Hier is onze lijst met apps voor Retail software en consumentenservice. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

673 apps
Sorteren op
Cloudgebaseerd pakket voor ERP en bedrijfsbeheer
NetSuite is 's werelds toonaangevende cloudgebaseerde softwarepakket voor bedrijfsvoering dat speciaal is ontworpen voor de behoeften van snelgroeiende en middelgrote bedrijven. Meer informatie over NetSuite
Integratie, syndicatie en feedbeheer van productcontent
Intuïtieve SaaS-oplossing voor integratie, optimalisatie en distributie van productcontent. Meer informatie over Productsup
Voorraadbeheersoftware voor restaurants.
Software voor voorraadbeheer en samenwerking van restaurants voor kleine tot grote foodservice-exploitanten en hun leveranciers. Meer informatie over Marketman
Optimalisatie van route en planning voor elke servicesector
OptimoRoute is een schaalbare, cloudgebaseerde oplossing voor route- en planningsoptimalisatie voor bedrijven die chauffeurs en buitendienstmedewerkers inzetten. Meer informatie over OptimoRoute
Beheer van reserveringen en boekingen voor autohuur
HQ Rental Software fungeert als het online hoofdkantoor voor autoverhuurbedrijven met tools voor het beheren van online boekingen, beschikbaarheid, onderhoud, tarieven en meer. Meer informatie over HQ Rental Software
Tool voor het beheer van productinformatie voor merken en e-handelaren
Plytix is het alles-in-één platform voor het beheer van productinformatie voor omnichannel-marketing. Het combineert PIM met beheer van digitale middelen (DAM), multi-channelmarketing, catalogussoftware en analyse. Het biedt uitstekende klantenondersteuning, is betaalbaar en gemakkelijk te gebruiken. Meer informatie over Plytix
Uniforme eindpuntbeheeroplossing voor ondernemingen
Hexnode MDM is een uniforme eindpuntbeheeroplossing op ondernemingsniveau voor het beheer van BYOD, apps, apparaten en beveiliging. Meer informatie over Hexnode MDM
Doe-het-zelf online databasetoepassingen
Caspio is een platform voor het creëren van aangepaste online databasetoepassingen zonder de noodzaak van programmeerkennis voor zakelijke ontwikkelaars en ondernemers. Meer informatie over Caspio
e-commercetool en voorraadbeheer voor sieraden
Valigara is een multi-channel marketingplatform voor detailhandel in sieraden, edelstenen en diamanten, met integratie met eBay, Etsy, Amazon, Facebook, Shopify en meer. Meer informatie over Valigara
Beheer van foodservice
APICBASE Food Management is een cloudgebaseerde oplossing voor het voorraadbeheer in de detailhandel en andere backoffice-activiteiten voor bedrijven in de foodservice. Het helpt gebruikers bij het creëren van recepten, het importeren van ingrediënten voor het opsporen van allergenen, het beheren van de voorraad, het berekenen van voedselkosten,... Meer informatie over APICBASE Food Management
Cloudgebaseerde kioskoplossing
KioWare is een cloudgebaseerde kioskoplossing waarmee kleine tot grote bedrijven de apparaatbeveiliging kunnen beheren en Android- of Windows-apparaten kunnen omzetten naar self-servicekiosken. Met KioWare kunnen gebruikers de toegang tot de serverconsole en internet- of toepassingsbeperkingen definiëren en beheren. Meer informatie over KioWare
CRM-software voor autoverhuurbedrijven
RentSyst is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om autoverhuurbedrijven te helpen bij het automatiseren van processen voor het volgen van voertuigverplaatsingen, het plannen van bestellingen en het genereren van facturen. Dankzij de GPS-trackingfunctionaliteit van RentSyst kunnen gebruikers meldingen ontvangen over de tijdige levering... Meer informatie over RentSyst
Oplossing voor wagenparkbeheer en zakelijke mobiliteit
OpenFleet is een cloudgebaseerde oplossing voor wagenparkbeheer die is ontworpen om autodeelbedrijven, dealers en verhuurbedrijven te helpen bij het beheren van reserveringen, gebruikers, voertuigen en betalingen. Het wordt geleverd met een automatisch verhuurplatform, waarmee verhuurbedrijven wagenparkboekingen, onderhoud en facturering kunnen... Meer informatie over OpenFleet
Online boekingssoftware voor salon en spa
Shedul is een online boekings- en planningsoplossing voor salons, spa's, personal trainers en andere beauty- en wellnessbedrijven. Meer informatie over Fresha
Winkelzoeker-widgets voor bedrijfswebsites
Store Locator Widgets is een volledig uitgeruste winkelzoekertool die kan worden geconfigureerd, aangepast en ingebed in elke website voor het volgen van locaties. Meer informatie over Store Locator Widgets
Personeelsplanning, tijdregistratie, communicatie en aanwezigheid
When I Work is nu gratis (voor maximaal 75 werknemers) en is de gemakkelijkste manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren. Plaats het rooster en de tijdklok in ieders zak. Plan terwijl je onderweg bent, met gratis apps voor iPhone en Android. Bespaar uzelf tijd en geld. Meer informatie over When I Work
Beheer van groothandelbakkerijen
Mountain Stream biedt software die is ontworpen rond de behoeften van de groothandelbakker en stroomlijnt bedrijfsactiviteiten zoals het bestellen, rapporteren en factureren. Meer informatie over Mountain Stream
Hosted platform for remotely managing and monitoring kiosks
KioCloud is a hosted system software solution for kiosk management and the remote monitoring of kiosk status, targeting business and public sector deployment Meer informatie over KioCloud
Software voor het beheer van levering op de laatste kilometers
Onfleet is een SaaS-platform waarmee bedrijven lokale leveringen kunnen beheren. Naadloos routes optimaliseren, verzenden, chauffeurs volgen, ontvangers informeren en meer. Meer informatie over Onfleet
Professionele software voor grafische vormgeving
CoreIDRAW is software voor grafische vormgeving, waarmee gebruikers professionele ontwerpen kunnen maken met vectorillustraties, lay-out, fotobewerking, typografie, sjabloontools en meer. Met CoreIDRAW kunnen gebruikers via de web-app illustraties, webafbeeldingen en prints in de cloud maken, openen en opslaan. Meer informatie over CorelDRAW
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
POS-systeem voor stomerijen en wasserettes
CleanCloud is een POS-systeem voor stomerijen en wasserettes die ook native toepassingen voor ophaal- en bezorgdiensten biedt voor iOS en Android. Meer informatie over CleanCloud
Productinformatiebeheerder ontworpen voor marketeers
Sales Layer is een cloudgebaseerde oplossing voor productinformatiebeheer (PIM) die is ontworpen om e-commercemarketeers te helpen hun productinformatie te beheren en te organiseren, deze automatisch te synchroniseren en bij te werken, de kwaliteit te analyseren en vervolgens automatisch op meerdere kanalen en platforms te publiceren. Meer informatie over Sales Layer
Leverings- en mobiel wagenparkbeheer met routeoptimalisatie
De moderne software voor leveringsbeheer van GSMtasks maakt het voor koeriers en technici gemakkelijk om hun lokale leveringen en taken te beheren en te analyseren. Er is een intuïtieve app voor chauffeurs, een realtime webdashboard voor dispatchers, geautomatiseerde sms-meldingen en voor klanten een functie voor het volgen van de chauffeur. Meer informatie over GSMtasks
ERP-software voor voedseldistributeurs
Sinds 1987 ontwerpt NECS software voor de specifieke behoeften van zowel grootschalige als gespecialiseerde voedseldistributeurs. Bijna 1500 voedseldistributeurs vertrouwen op NECS voor distributiesoftware om te helpen met hun groothandelsbedrijven. Deze eerste lijn van op Windows gebaseerde distributiesoftware voor de foodservice heeft alles wat... Meer informatie over entree
Cloudoplossing voor ruimteplanning en planogrammen voor de detailhandel
Quant Retail is een cloudgebaseerde oplossing voor detailhandelbeheer, met ruimteplanning, planogrammen en productcategoriebeheer. De software genereert automatisch geoptimaliseerde planogrammen op basis van verkopen en door de gebruiker gedefinieerde sjablonen en biedt schapetiketten, een productbibliotheek, rapportage en meer. Meer informatie over Quant Retail
Windows- en Android-gebaseerde software voor kioskbeheer
SiteKiosk is op Windows en Android gebaseerde kiosksoftware die is ontworpen voor bedrijven in verschillende sectoren, waaronder de automobielsector, gezondheidszorg, de financiële sector en meer. Hiermee kunnen organisaties de gebruikersinterface aanpassen, inhoud filteren, fouten detecteren, wachtwoorden beheren en activiteitenlogboeken... Meer informatie over SiteKiosk
Reparatiebeheer, tracerings- en CRM-oplossing voor reparatiewerkplaatsen
Repair Pilot is een cloudgebaseerde oplossing voor reparatiebeheer die reparatiewerkplaatsen helpt bij klant- en taakbeheer. De belangrijkste functies omvatten het afdrukken van bonnen, onderdelenbeheer, voorraadmeldingen, vragen van klanten, ondersteuning voor meerdere valuta, responsbeheer, aangepaste interfaces en het uploaden van afbeeldingen. Meer informatie over Repair Pilot
Tool voor e-PLM en productieplanning voor de modesector
Software voor PLM en productieplanning waarmee de kleding-, schoenen- en textielsector producten sneller en efficiënter op de markt kunnen brengen. Meer informatie over Fast React Systems
Online software voor afsprakenplanning
Acuity is online software voor afsprakenplanning waarmee klanten online afspraken kunnen plannen, aangepaste formulieren kunnen invullen en kunnen betalen met een creditcard, 24/7. Meer informatie over Acuity Scheduling
Business management software voor gezondheid- en wellnessbedrijven
MINDBODY biedt business management software voor spa's, salons, sportscholen, wellnessbeoefenaars en andere bedrijven op basis van lessen en afspraken. Meer informatie over Mindbody
Planningssoftware voor dienstverlenende sectoren
SimplyBook.me is online afsprakenplanningssoftware voor professionals, het MKB en grotere ondernemingen uit alle dienstverlenende sectoren. Meer informatie over SimplyBook.me
Het verkooppunt dat je graag zult gebruiken.
Lightspeed POS is een complete tool voor verkooppunten en voorraadbeheer die tijdrovende taken zoals voorraadbeheer en werknemersbeheer vereenvoudigt. Krijg binnen enkele minuten toegang tot gedetailleerde verkooprapporten en gebruik de ingebouwde klantprofielen om persoonlijke service te bieden die de klantloyaliteit verhoogt. Meer informatie over Lightspeed POS
Cloudgebaseerd platform voor digitale beeldweergave
Yodeck - van Flipnode - ondersteunt het ontwerpen, plannen en beheren van monitors voor digitale beeldweergave vanaf het web, met behulp van een computer, tablet of smartphone. Meer informatie over Yodeck
Tool voor order-, verzend- en inventarisbeheer
Orderhive is multi-channel software voor order-, verzend- en inventarisbeheer voor het MKB, e-commerceverkopers, detailhandelaars en groothandels. Het is een alles-in-één bedrijfsoplossing voor back-end orderafhandeling waarmee je een gecentraliseerd en realtime voorraadvolgsysteem kunt onderhouden. Meer informatie over Orderhive
Krijg grip op je tijd. Neem de controle over je bedrijf.
vCita is een alles-in-één app voor bedrijfsbeheer die is ontworpen voor kleine bedrijven, waarmee je je klanten, rooster, facturering en administratie kunt beheren. Meer informatie over vcita
CRM, repair ticketing & invoicing software for repair shops
RepairDesk is an all-in-one repair shop management software which provides repair ticketing, inventory, customer relationship management (CRM), invoicing, payment processing, marketing, reporting, and more. The cloud-based point of sale (POS) platform also offers a native app for iPhone and iPad. Meer informatie over RepairDesk
Cloudgebaseerd beheer van mobiele apparaten (MDM)
Miradore Online is een MDM-oplossing (Mobile Device Management) voor iOS, Android en Windows Phone, met hulpmiddelen voor externe implementatie, apparaatvergrendeling, gegevens wissen en meer. Meer informatie over Miradore
Software voor concurrerende prijsinformatie
Verhoog de winstmarges van je e-commercebedrijf door de gegevensverzameling van prijzen en voorraad te automatiseren met de dynamische prijsstelling van Prisync. Meer informatie over Prisync
Websites voor bloemisten, POS, en voorstellen voor bruiloften/evenementen
Floranext is een oplossing voor bloemisten die is ontworpen voor onafhankelijke bloemisten en de detailhandel, en biedt bloemisten POS, websites en bruiloftsvoorstellen. Meer informatie over Floranext
Oplossing voor autoreparatiefacturen voor de autosector
ARI is een cloudgebaseerde factureringsoplossing voor autoreparaties die is ontworpen om onafhankelijke monteurs, mobiele technici, autodealers en winkels te helpen bij het beheren van voertuiginspecties, inventaris van reserveonderdelen, klantcommunicatie, VIN-decodering en kentekenherkenning. Meer informatie over ARI
Gratis POS-software voor de detailhandel en restaurants
eHopper is gratis, platformoverschrijdende, cloudgebaseerde POS-software die is ontworpen voor gebruik door de detailhandel en restaurants met Android, iPad, Windows PC en Poynt mobiele terminal. Meer informatie over eHopper
Webgebaseerde POS-software voor stomerijen
Enlite POS is cloudgebaseerde, aanpasbare POS-software voor stomerijen met één of meerdere winkels, met tools voor facturering en marketing, apps voor routeplanning en bezorging voor chauffeurs, native mobiele apps voor klanten en externe integraties. Meer informatie over Enlite POS
Online oplossing voor het volgen van bezorgingen en routeplanning van voertuigen
Track-POD is een cloudgebaseerde oplossing voor wagenparkleveringen die gebruik maakt van kunstmatige intelligentie (AI), GPS en mobiele apps om zowel startende bedrijven als grote ondernemingen toegang te geven tot leveringsbeheer, route- en wagenparkoptimalisatie, een realtime kaartgebaseerd volgsysteem, veiligheidsbeheer, meldingen en analyses. Meer informatie over Track-POD
WordPress-invoegtoepassing voor het boeken van afspraken
Salon Booking is een compleet en eenvoudig te beheren systeem voor afspraakboekingen voor op WordPress gebaseerde websites van salons, spa's, beautycentra en kappers. Meer informatie over Salon Booking
Software voor mobiele formulieren voor inspectie, audits en veiligheidscontroles.
Form.com is een webgebaseerde oplossing voor het automatiseren van formulieren, met ondersteuning voor op maat gemaakte formulieren, formulierimplementatie en het beheer van de gegevens die in de formulieren worden verzameld. Meer informatie over Form.com
Oplossing voor e-veiling, e-inkoop en e-sourcing
Promena is een oplossing voor e-veiling, e-inkoop en e-sourcing ontworpen om ondernemingen te helpen om hun inkoopactiviteiten efficiënt en effectief te beheren. Meer informatie over Promena e-Sourcing
PLM-software voor mode-, kleding- en lifestylemerken
Delogue PLM helpt kleding- en lifestylemerken de productontwikkeling te versnellen door ontwerp-, koop- en productieprocessen te verbinden met één bron van waarheid. Om te helpen bij de besluitvorming biedt Delogue PLM een overzicht van de productontwikkeling. Meer informatie over Delogue PLM
Salon- en spa-software voor de schoonheidssector
MioSalon is een salon- en spa-oplossing die is ontworpen om bedrijven in de schoonheidssector te helpen bij het beheren van afspraken, boekhouding en feedbackverzameling. Met het ingebouwde POS-systeem kunnen gebruikers transacties, facturen, kwitanties, online betalingen, cadeaubonnen en meer afhandelen. Meer informatie over MioSalon
Productinformatiebeheer voor e-commerce
inRiver PIM is een productinformatiebeheerplatform dat e-commercebedrijven de tools biedt om productinformatie te creëren, beheren, opslaan, onderhouden en te verspreiden over meerdere kanalen. Het cloudgebaseerde platform is meertalig en bevat meerdere valuta's voor wereldwijde merken. Meer informatie over inRiver PIM
Servicebeheersoftware voor reparatiedienstverleners
Fixably is GSX-geïntegreerde cloudgebaseerde servicebeheersoftware die reparatieservicetechnici helpt reparatieprocessen te automatiseren en logistiek, inventaris, betalingen en meer af te handelen op een gecentraliseerd platform. Managers kunnen aanpasbare workflows opzetten en reparatieorders volgen. Meer informatie over Fixably
Cloudgebaseerde software voor dienstenbeheer
Orderry is een cloudgebaseerde oplossing voor buitendienstbeheer die is ontworpen voor reparatiebedrijven, voor het beheren van tickets, inventaris, sms-meldingen en meer. Meer informatie over Orderry
Veilig digitaal betalingsplatform voor E-wallet en prepaidkaarten
PayXpress is een digitaal betalingsplatform dat bedrijven helpt bij het beschermen van financiële gegevens en het veilig verwerken van transacties voor E-wallets en prepaidkaarten. Functies omvatten toegang op afstand, meerdere valuta's, fraudedetectie, kortingsbeheer, kaartscannen, gegevensversleuteling en bulkbetalingen. Meer informatie over PayXpress
Wereldwijd e-commerceplatform voor bedrijven van elke omvang
PayPal is een wereldwijd e-commerceplatform voor kopers en verkopers. Met PayPal kunnen betalingen en overschrijvingen veilig worden uitgevoerd via e-mail, telefoon, sms of Skype. Meer informatie over PayPal
Planningsoftware voor salons, spa's, fitnesslessen en bedrijven
Vagaro is een webgebaseerde oplossing voor eigenaren van salons en fitnesscentra om hun bedrijf te promoten, personeel te beheren, afspraken of lessen online te boeken en contact te onderhouden met klanten. Meer informatie over Vagaro
Verkooppuntsysteem (POS) voor iPad en Android
Square Point of Sale is een POS-oplossing voor Android- en iOS-apparaten met tools voor het beheer van betalingen, digitale kwitanties, inventaris, rapporten en meer Meer informatie over Square Point of Sale
Mobile point of sale software to process online payments
The PayPal Here app is a mobile point of sale (POS) software designed to help businesses securely process debit or credit card payments and generate invoices. The application enables retailers and manufacturers to create and organize product lists and add details including photos and descriptions. Meer informatie over PayPal Here
Software voor dealerbeheer voor onafhankelijke autodealers
DealerCenter is een systeem voor dealerbeheer voor onafhankelijke autoverkopers, met gemobiliseerde functies voor inventarisbeheer, administratiewerkzaamheden, kredietverstrekking en documentbeheer. Meer informatie over DealerCenter
Betaalbare, cloudgebaseerde software voor juridisch casemanagement
Gebruiksvriendelijke en HIPAA-conforme cloudgebaseerde software voor casemanagement voor human services/welzijnsdiensten. Ontworpen voor non-profitorganisaties om interacties met klanten en dossiernotities te registreren en te rapporteren, doelen te stellen en de resultaten te meten, beoordelingen uit te voeren, verwijzingen te doen en meer. Helpt... Meer informatie over CharityTracker
Modulair platform voor computers, hosting, opslag en meer.
Google Cloud Platform is een modulair platform dat meerdere bouw- en schaalservices biedt aan bedrijven van elke omvang binnen elke sector. Het biedt tools voor documentopslag, datawarehousing, afdwingen van beveiligingssleutels, app-creatie, API-beheer, AI en machine learning, live chat en meer. Meer informatie over Google Cloud Platform
Software voor bedrijfsmanagement van spa’s en salons
Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je salon of spa beter te runnen. Meer informatie over Booker Software
Marketing platform for businesses of all sizes
Marketing 360 is a marketing software company that provides a combination of integrated software & professional marketing services. The platform is designed to give users access to certified digital marketing professionals including marketing experts, developers, writers, designers & video producers Meer informatie over Marketing 360
Marketingoplossing voor autodealers
Carsforsale.com is software voor winkels in de autobranche en dealerbeheer die autodealers helpt bij het opstellen van een lijst met te koop staande auto's ; het biedt rapportage en analyse, training en ondersteuning voor dealers, voorraaddistributie en voorraadleads en -blootstelling. Meer informatie over Carsforsale.com
Win meer opdrachten en laat je bedrijf groeien met mHelpDesk.
Functionaliteit voor opdrachtvolging en -facturering via je mobiele apparaat Directe toegang tot je klantinformatie vanaf elk apparaat - verlies nooit je opdrachten of apparaten uit het oog Bevat tools voor offertes, planning, taakregistratie, facturering, elektronische betalingen, QuickBooks-integratie en een groeiende lijst met andere... Meer informatie over mHelpDesk
Aanpasbare, cloudgebaseerde software voor salonbeheer en POS
SuperSalon is een cloudgebaseerde oplossing voor salonbeheer en verkooppunt (POS) voor salonbedrijven van elke omvang, van startups tot franchises met meerdere vestigingen. Meer informatie over SuperSalon
De eenvoudigste manier om slimmere zakelijke beslissingen te nemen.
ShopKeep wordt vertrouwd door meer dan 25.000 onafhankelijke bedrijven en biedt verkooppunt-hardware, cloudgebaseerde software en analyse- en betalingsverwerking, zodat eigenaren van kleine en middelgrote bedrijven een slimmer bedrijf kunnen runnen. Meer informatie over ShopKeep
Populaire software voor voorraadbeheer voor Quickbooks
Fishbowl, gemaakt voor integratie met QuickBooks, biedt een complete oplossing voor productie- en voorraadbeheer die is ontworpen voor middelgrote en grote bedrijven. Meer informatie over Fishbowl
Boekingssoftware voor professionals in de haar-, schoonheids- en welzijnssector
Timely is slimme software voor kappers, schoonheidssalons en wellnesscentra. Timely draait op al je apparaten. Beheer je afspraken, agenda, personeel, voorraad, betalingen en meer. Meer informatie over Timely
Planner voor klantafspraken en bedrijfsagenda
Visibook is software voor afspraakplanning voor kleine zakelijke dienstverleners en hun klanten, met een online agenda, zelfboekingstools en een mobiele app. Meer informatie over Visibook
Personeelsplanning, uren- en aanwezigheidsregistratie (tijdklok) en meer
Deputy is een alles-in-één platform voor personeelsplanning, uren- en aanwezigheidsregistratie, taaktoewijzing en communicatie, met mobiele apps waarmee gebruikers hun teams waar ze ook zijn kunnen beheren. Meer informatie over Deputy
Verkoop- en evenementenbeheer voor hotels, restaurants en locaties
Tripleseat SmartSuite is een cloudgebaseerde oplossing voor evenementenbeheer voor hotels, restaurants en andere locaties, met boekingen, betalingen, documentbeheer en meer. Meer informatie over Tripleseat
Planning, communicatie en betrokkenheid voor restaurants
7shifts is een alles-in-één oplossing voor restaurants om personeel in te plannen, met hun team te communiceren, de arbeid te optimaliseren en meer, op één gemakkelijk te gebruiken platform. Ontwikkel een tevredener, efficiëntere werkplek met 7shifts. Begin vandaag nog gratis. Meer informatie over 7shifts
Planning en personeelsbeheer voor restaurants
HotSchedules is een tool voor personeelsplanning voor het beheren van en communiceren met personeel, evenals het genereren van verkoopprognoses en rapporten en het werven van nieuw personeel. Meer informatie over HotSchedules
Online software voor self-storagebeheer
SiteLink Web Edition is cloudgebaseerde software voor self-storagebeheer voor exploitanten met één of meerdere winkels en biedt integratie met websites, boekhoudsoftware en meer. Meer informatie over SiteLink Web Edition
Online softwareoplossing voor verkooppunt (POS) voor restaurants
CAKE is Sysco's verkooppuntoplossing voor restaurants. Het is robuust, sterk en krachtig gebouwd, maar toch gebruiksvriendelijk en betaalbaar. Krijg elke dag meer gedaan tijdens elke dienst. Meer informatie over CAKE
Salonsoftware voor loyaliteitsbeheer
Phorest software voor salons helpt salons om moeiteloos voorraad, personeel en verkoop te beheren, maar biedt gebruikers als saloneigenaars ook de tools om klanten meer afspraken te laten boeken en meer uit te geven. Volledig AVG-compatibel. Meer informatie over Phorest
Software voor mobiel apparaatbeheer voor alle organisaties
ManageEngine Mobile Device Manager Plus is moeiteloos te implementeren en beveiligt duizenden mobiele apparaten binnen je organisatie. Meer informatie over Mobile Device Manager Plus
Beheer van live veilingevenementen voor non-profitorganisaties
Software voor volledige online stille veilingen voor non-profitorganisaties met ingebouwd beheer van live evenementen, fondsenwerving en ticketing. Meer informatie over Silent Auction Pro
POS en voorraadbeheer voor detailhandelbedrijven
Square voor Retail is een POS (Point of Sale)-systeem voor winkels met geïntegreerd voorraadbeheer, klantprofielen, urenstaten voor werknemers en meer. Meer informatie over Square for Retail
Consignatie eenvoudig gemaakt
SimpleConsign is een webgebaseerde oplossing voor het beheer van consignatiewinkels met een kassasysteem (POS), voorraadbeheer, klantgeschiedenis en meer. Meer informatie over SimpleConsign
POS-software voor de iPad : restaurants, winkels en dienstverlenende bedrijven
talech is een veilig en gebruiksvriendelijk cloudgebaseerd verkooppuntsysteem (POS) voor de iPad waarmee restaurants, winkels en servicepunten bestellingen kunnen opnemen, tafels beheren, inventaris beheren, betalingen verwerken, afspraken en tijdgebonden dienstverlening aannemen en beheren, realtime analyse en rapporten leveren en nog veel meer. Meer informatie over talech
Geef kracht aan de content waarmee je merk wordt opgebouwd.
The Widen Collective brengt je digitale middelen samen in één schaalbare oplossing. Krijg inzicht in, toegang tot en controle over je marketing- en creatieve content. Meer informatie over Widen Collective
Fondsenwervingsplatform voor online, stille en live veilingen
Auctria is een webgebaseerd platform dat religieuze groepen, mensgerichte verenigingen en gemeenschapsstichtingen helpt om fondsen te werven via stille, online en live veilingen. Meer informatie over Auctria
Klantbeheer voor freelancers en het MKB
HoneyBook is een tool voor klantbeheer die kleine ondernemers en freelancers helpt bij het beheren en verwerken van betalingen, boekingen, contracten en meer, en die aanzet tot samenwerking en communicatie. De cloudgebaseerde tool biedt een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement voor het MKB. Meer informatie over HoneyBook
Op iPad gebaseerde verkooppuntoplossing voor restaurants
Het iPad-verkooppuntsysteem (POS) van TouchBistro is ontworpen voor en door restaurantpersoneel om 24/7 deskundige ondersteuning te bieden aan de specifieke behoeften van de sector. Meer informatie over TouchBistro
POS-systeem voor de detailhandel dat meerdere winkellocaties beheert
PHP Point of Sale is een cloudgebaseerde verkooppuntoplossing (POS) voor de detailhandel ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven die helpt bij voorraadbeheer, verkooprapporten, klantrelaties, onboarding van medewerkers, verkoopcommissies en meer. Het systeem is mobielvriendelijk en ontworpen om meerdere locaties te beheren. Meer informatie over PHP Point of Sale
Populaire en zeer gebruiksvriendelijke software voor het runnen van een servicebedrijf
Gebouwd en vertrouwd door duizenden professionals in de dienstverlening. Compleet papierloos taakbeheer : leads, schattingen, teamplanning, lopende opdrachten uit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Bekroond : meest gebruiksvriendelijk en meest betaalbaar. Meer informatie over Kickserv
Een uitstekend verkooppuntsysteem voor de iPad
Revel iPad-verkooppuntsysteem voor restaurants, bars, winkels, restaurants met snelle service en ondernemingen. Dit platform helpt jou je dromen te verwezenlijken. Meer informatie over Revel Systems
Krachtige software voor inventaris- en orderbeheer
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Inclusief naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks en meer. Meer informatie over QuickBooks Commerce
Uitgebreide oplossing voor verkooppunt en bedrijfsvoering
Clover is een alles-in-één platform dat is ontworpen om on- en offline detailhandelaars, restaurants met snelle bediening en andere servicebedrijven te helpen hun POS-activiteiten te beheren, met veilige betalingsoplossingen en betrouwbare functionaliteiten voor de bedrijfsvoering. Meer informatie over Clover
Online boeken van afspraken voor dienstverlenende bedrijven
Book Like A Boss is een platform voor het plannen van afspraken en het online verkopen van producten en diensten via een aangepaste, alles-in-één boekingspagina. Stuur geautomatiseerde herinneringen via e-mail of sms en maak verbinding met PayPal, Stripe of Square om betalingen te innen, synchroniseer met Google Agenda, iCloud, Outlook en meer. Meer informatie over Book Like A Boss
POS-beheersysteem voor restaurants en bars via iPad
Upserve POS - voorheen Breadcrumb - is een POS-beheersysteem voor bars en restaurants waarmee gebruikers teams kunnen beheren, updates kunnen ontvangen over activiteiten en toegang kunnen krijgen tot gegevens via hun iPhone. Meer informatie over Upserve POS
Online planning die je bedrijf verbindt met het internet
Genbook software voor online planning heeft alles wat je nodig hebt om online afspraken mogelijk te maken, je reputatie te promoten, je personeel en klanten te beheren, betalingen te accepteren en nog veel meer met lokale ondersteuning en out-of-the-box integraties met Google en Instagram. Meer informatie over Genbook
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor restaurants
Toast POS-oplossing is een cloudgebaseerd restaurantbeheerplatform voor restauranteigenaren om personeels- en operationele kosten te verminderen en de klantervaring te verbeteren. Meer informatie over Toast POS
Gebruiksvriendelijk sjabloonplatform voor ontwerpen en merken.
Een ontwerp- en merksjabloonplatform waarmee niet-ontwerpers aantrekkelijk marketingmateriaal kunnen creëren zonder van het merk af te wijken. Meer informatie over Lucidpress
Operationeel platform voor kleine tot middelgrote en franchisebedrijven
Jolt is een operationeel platform voor elk bedrijf en omvat personeelsbeheer en naleving van de voedselveiligheid. De software helpt bedrijven de arbeidskosten te verlagen en de verantwoordelijkheid, productiviteit en efficiëntie van het personeel te verbeteren. Meer informatie over Jolt
Mobiel agendabeheer en afspraakplanning
Het plannen van afspraken was nog nooit zo eenvoudig! Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf en je te helpen tijd te besparen. Je kunt profiteren van vele functies die je professionele leven gemakkelijker maken. Meer informatie over Booksy
Veilig elektronisch kassasysteem (POS)
Epos Now is een cloudgebaseerd verkooppuntsysteem dat restaurants en detailhandelbedrijven in staat stelt om inventaris te controleren en ook klanten, rapportage en personeel te beheren. Meer informatie over Epos Now
Oplossing voor het beheer van fotografiestudio's
Iris Works is een beheersysteem voor fotografiestudio's dat is ontworpen om fotografen te helpen bij het stroomlijnen van klant- en studiobeheerprocessen met functies zoals online boeken en plannen, geautomatiseerde workflows, facturering, beheer van het zoeken naar locaties, vragenlijsten en meer. Meer informatie over Iris Works
Auto Dealer with automated multi channel communication tools
AutoRaptor is a CRM & ILM automotive business solution designed to help businesses communicate with their customers on a regular basis. AutoRaptor CRM automates texts & emails sent to clients, helping eliminate manual effort, and offers features to help businesses create & send targeted campaigns. Meer informatie over AutoRaptor CRM