Hier is onze lijst met apps voor Retail software en consumentenservice. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

550 apps
Sorteren op
Integratie, syndicatie en feedbeheer van productcontent
Intuïtieve SaaS-oplossing voor integratie, optimalisatie en distributie van productcontent. Meer informatie over Productsup
Cloud-based solution for managing social media campaigns
Feed Composer is a cloud-based marketing solution that helps enterprises manage advertisements and marketing campaigns across social media channels. It enables users to customize posts using several design elements such as images, layers, texts, or fonts. Meer informatie over Feed Composer
Op algoritmen gebaseerde optimalisatieoplossing voor detailhandelaren
Omnia Dynamic Pricing is een geïntegreerde module voor prijsbepaling op productniveau, marketing en aanbiedingen die detailhandelaars ondersteunt met geautomatiseerde, op algoritmen gebaseerde prijzen. Meer informatie over Omnia Dynamic Pricing
Cloudoplossing voor ruimteplanning en planogrammen voor de detailhandel
Quant Retail is een cloudgebaseerde oplossing voor detailhandelbeheer, met ruimteplanning, planogrammen en productcategoriebeheer. De software genereert automatisch geoptimaliseerde planogrammen op basis van verkopen en door de gebruiker gedefinieerde sjablonen en biedt schapetiketten, een productbibliotheek, rapportage en meer. Meer informatie over Quant Retail
Food delivery management solution for restaurants
TagMyOrder is a cloud-based solution designed to help restaurants manage food deliveries. Key features include user management, payment processing, automatic notifications, channel management, real-time monitoring, and inventory tracking. Meer informatie over TagMyOrder
Webgebaseerde POS-software voor stomerijen
Enlite POS is cloudgebaseerde, aanpasbare POS-software voor stomerijen met één of meerdere winkels, met tools voor facturering en marketing, apps voor routeplanning en bezorging voor chauffeurs, native mobiele apps voor klanten en externe integraties. Meer informatie over Enlite POS
Beheer van reserveringen en boekingen voor autohuur
HQ Rental Software fungeert als het online hoofdkantoor voor autoverhuurbedrijven met tools voor het beheren van online boekingen, beschikbaarheid, onderhoud, tarieven en meer. Meer informatie over HQ Rental Software
Online veilingssoftware
AuctionWorx Enterprise biedt online veilingssoftware die is geoptimaliseerd voor mobiel gebruik, ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen om op markt-, sector- of regionaal niveau hun eigen online veilingen op te zetten en te beheren, met een volledige veilingwebsite, e-commerce-functionaliteit, vermeldingsmogelijkheden,... Meer informatie over AuctionWorx Enterprise
Beheer van foodservice
APICBASE Food Management is een cloudgebaseerde oplossing voor het voorraadbeheer in de detailhandel en andere backoffice-activiteiten voor bedrijven in de foodservice. Het helpt gebruikers bij het creëren van recepten, het importeren van ingrediënten voor het opsporen van allergenen, het beheren van de voorraad, het berekenen van voedselkosten,... Meer informatie over APICBASE Food Management
Uniforme eindpuntbeheeroplossing voor ondernemingen
Hexnode MDM is een uniforme eindpuntbeheeroplossing op ondernemingsniveau voor het beheer van BYOD, apps, apparaten en beveiliging. Meer informatie over Hexnode MDM
Online boekingssoftware voor salon en spa
Shedul is een online boekings- en planningsoplossing voor salons, spa's, personal trainers en andere beauty- en wellnessbedrijven. Meer informatie over Shedul
Software voor het beheer van levering op de laatste kilometers
Onfleet is een SaaS-platform waarmee bedrijven lokale leveringen kunnen beheren. Naadloos routes optimaliseren, verzenden, chauffeurs volgen, ontvangers informeren en meer. Meer informatie over Onfleet
ERP-software voor voedseldistributeurs
Sinds 1987 ontwerpt NECS software voor de specifieke behoeften van zowel grootschalige als gespecialiseerde voedseldistributeurs. Bijna 1500 voedseldistributeurs vertrouwen op NECS voor distributiesoftware om te helpen met hun groothandelsbedrijven. Deze eerste lijn van op Windows gebaseerde distributiesoftware voor de foodservice heeft alles wat... Meer informatie over entree
e-commercetool en voorraadbeheer voor sieraden
Valigara is een multi-channel marketingplatform voor detailhandel in sieraden, edelstenen en diamanten, met integratie met eBay, Etsy, Amazon, Facebook, Shopify en meer. Meer informatie over Valigara
Software voor concurrerende prijsinformatie
Verhoog de winstmarges van je e-commercebedrijf door de gegevensverzameling van prijzen en voorraad te automatiseren met de dynamische prijsstelling van Prisync. Meer informatie over Prisync
Cloudgebaseerd tablet-POS-systeem voor restaurants
Poster POS is een cloudgebaseerde point of sale-toepassing voor cafés, winkels en restaurants om menu's, bestellingen en benodigdheden snel en efficiënt te beheren. Meer informatie over Poster POS
Cloud-based kiosk solution
KioWare is a cloud-based kiosk solution designed to help small to large businesses manage device security and convert Android or Windows-based devices into self-service kiosks. KioWare enables users to define and control server-console access, and internet, or application restrictions. Meer informatie over KioWare
Planningssoftware voor dienstverlenende sectoren
SimplyBook.me is online afsprakenplanningssoftware voor professionals, het MKB en grotere ondernemingen uit alle dienstverlenende sectoren. Meer informatie over SimplyBook.me
Tool voor order-, verzend- en inventarisbeheer
Orderhive is multi-channel software voor order-, verzend- en inventarisbeheer voor het MKB, e-commerceverkopers, detailhandelaars en groothandels. Het is een alles-in-één bedrijfsoplossing voor back-end orderafhandeling waarmee je een gecentraliseerd en realtime voorraadvolgsysteem kunt onderhouden. Meer informatie over Orderhive
Platform met weinig codering om aangepaste bedrijfstoepassingen te bouwen
Zoho Creator is een webgebaseerd platform met weinig codering, waarmee iedereen op maat gemaakte, mobielklare bedrijfstoepassingen kan maken zonder voorafgaande technische kennis. Meer informatie over Zoho Creator
Creëer tijdschriften, catalogi, brochures en andere publicaties
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren. Meer informatie over Flipsnack
Operations Execution Software for Multi-Unit Operators
Restaurants, convenience stores, and other retail chains use Zenput to see inside and improve the operations of every store. By making it easy to roll-out, track and enforce compliance with operating procedures and key initiatives, Zenput helps improve performance and exceed customer expectations. Meer informatie over Zenput Mobile
Bedrijfsmanagement voor salons, spa's en klinieken.
You'reOnTime is een alles-in-één managementtool voor salons, spa's, klinieken, kapperszaken en andere bedrijven in de schoonheidsbranche. Het cloudgebaseerde platform biedt hulpmiddelen voor het beheren van afspraken, verkoop, marketing, online boeking, rapportage en meer. Meer informatie over You'reOnTime
Productinformatiebeheerder ontworpen voor marketeers
Sales Layer is een cloudgebaseerde oplossing voor productinformatiebeheer (PIM) die is ontworpen om e-commercemarketeers te helpen hun productinformatie te beheren en te organiseren, deze automatisch te synchroniseren en bij te werken, de kwaliteit te analyseren en vervolgens automatisch op meerdere kanalen en platforms te publiceren. Meer informatie over Sales Layer
Beheertool voor klinieken, salons en spa's
ClinicSoftware.com is een alles-in-één beheeroplossing voor klinieken, spa's en salons die een 360-graden beeld van klanten biedt om relaties op te bouwen, en die tools biedt zoals het boeken van afspraken, bestandsbeheer, beheer van prijslijsten, training, een activiteitendashboard, agenda's en meer. Meer informatie over Clinic Software
Tool voor e-PLM en productieplanning voor de modesector
Software voor PLM en productieplanning waarmee de kleding-, schoenen- en textielsector producten sneller en efficiënter op de markt kunnen brengen. Meer informatie over Fast React Systems
Repair management, tracking, & CRM solution for repair shops
Repair Pilot is a cloud-based repair management solution, which assists repair shops with customer and job management. Key features include receipt printing, parts management, stock alerts, customer inquiries, multi-currency support, response management, custom interfaces, and image upload. Meer informatie over Repair Pilot
Beheeroplossing voor mobiele apparaten (MDM/EMM)
VISO MDM is een cloudgebaseerde oplossing waarmee bedrijven van elke omvang het gebruik en de prestaties van hun mobiele apparaten kunnen volgen. Belangrijke functies zijn onder meer schermopname, apparaattags, geo-fencing, detectie van bedreigingen, workflowbeheer en rapportage. Meer informatie over VISO Device Management
Webgebaseerd beheersysteem voor autoverhuurmakelaars
CRBMS (Car Rental Broker Management System) is een webgebaseerd autoverhuurplatform dat autoverhuurmakelaars helpt de operationele aspecten van hun bedrijf efficiënter af te handelen. Het systeem kan door een makelaar worden geconfigureerd op basis van de specifieke vereisten van de organisatie. Meer informatie over CRBMS
Oplossing voor wagenparkbeheer en zakelijke mobiliteit
OpenFleet is een cloudgebaseerde oplossing voor wagenparkbeheer die is ontworpen om autodeelbedrijven, dealers en verhuurbedrijven te helpen bij het beheren van reserveringen, gebruikers, voertuigen en betalingen. Het wordt geleverd met een automatisch verhuurplatform, waarmee verhuurbedrijven wagenparkboekingen, onderhoud en facturering kunnen... Meer informatie over OpenFleet
Voor SEO geoptimaliseerde lokale pagina's, winkelzoekers en mobiele schermen
Yext helpt bedrijven bij het creëren en beheren van SEO-geoptimaliseerde lokale pagina's, winkelzoekers en mobiele schermen, waardoor de zichtbaarheid van zoekmachines op het internet verbetert. Meer informatie over Yext
POS-systeem voor stomerijen en wasserettes
CleanCloud is een POS-systeem voor stomerijen en wasserettes die ook native toepassingen voor ophaal- en bezorgdiensten biedt voor iOS en Android. Meer informatie over CleanCloud
Software voor mobiel apparaatbeheer voor alle organisaties
ManageEngine Mobile Device Manager Plus is moeiteloos te implementeren en beveiligt duizenden mobiele apparaten binnen je organisatie. Meer informatie over Mobile Device Manager Plus
Winkelzoeker-widgets voor bedrijfswebsites
Store Locator Widgets is een volledig uitgeruste winkelzoekertool die kan worden geconfigureerd, aangepast en ingebed in elke website voor het volgen van locaties. Meer informatie over Store Locator Widgets
Personeelsplanning, tijdregistratie, communicatie en aanwezigheid
When I Work is nu gratis (voor maximaal 75 werknemers) en is de gemakkelijkste manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren. Plaats het rooster en de tijdklok in ieders zak. Plan terwijl je onderweg bent, met gratis apps voor iPhone en Android. Bespaar uzelf tijd en geld. Meer informatie over When I Work
Cloudgebaseerde POS voor stomerijen, kleermakers en kledingaanpassers
Geelus is een cloudgebaseerde oplossing voor verkooppunten (POS) voor stomerijen, wasserettes, en bedrijven die kleding aanpassen en op maat maken, en biedt tools voor het beheren van verkoop, inventaris, sms- en e-mailmarketing, klantloyaliteit en meer. Met het systeem kunnen gebruikers vanuit één enkele interface meerdere winkels beheren. Meer informatie over Geelus
Beheer van groothandelbakkerijen
Mountain Stream biedt software die is ontworpen rond de behoeften van de groothandelbakker en stroomlijnt bedrijfsactiviteiten zoals het bestellen, rapporteren en factureren. Meer informatie over Mountain Stream
Veilingsoftware voor online/webcastveilingen en verkoop van bedrijfsmiddelen
BidJS is een cloudgebaseerde biedoplossing waarmee veilingbedrijven de volledige levenscyclus van getimede veilingen en webcastveilingen kunnen beheren met behulp van meerdere onderhandelingsalternatieven zoals bieden, spotaankopen en onderhandelingen. Hiermee kunnen gebruikers live online verkopen bekijken en in realtime bieden op veilingmarkten. Meer informatie over BidJS
Conciërgeplatform op basis van Kiosk as a Service (KaaS)
HootBoard is een digitaal conciërgeplatform op basis van Kiosk as a Service (KaaS) dat is ontworpen om onderwijsinstellingen, bezoekerscentra, hotels, ziekenhuizen, werkplekken, kantoren en andere organisaties te helpen aankondigingen, evenementen, advertenties, banen, en andere informatie intern te delen via een online prikbordkiosk. Meer informatie over HootBoard
Oplossing voor e-veiling, e-inkoop en e-sourcing
Promena is een oplossing voor e-veiling, e-inkoop en e-sourcing ontworpen om ondernemingen te helpen om hun inkoopactiviteiten efficiënt en effectief te beheren. Meer informatie over Promena e-Sourcing
Professionele software voor grafische vormgeving
CoreIDRAW is software voor grafische vormgeving, waarmee gebruikers professionele ontwerpen kunnen maken met vectorillustraties, lay-out, fotobewerking, typografie, sjabloontools en meer. Met CoreIDRAW kunnen gebruikers via de web-app illustraties, webafbeeldingen en prints in de cloud maken, openen en opslaan. Meer informatie over CorelDRAW
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Software voor de detailhandel en POS voor mode, beautycentra en specialiteiten
Yourcegid Retail is een gecombineerd POS- en voorraadbeheersysteem, waarbij klantcontactpunten met elkaar worden verbonden voor een gecentraliseerde detailhandelbeheerervaring. Meer informatie over Cegid
Verkooppuntoplossing voor kleine bedrijven
Quid POS Smart Vendor is een cloudgebaseerd kassasysteem, op Android en het web, waarmee verkopers transacties in meerdere valuta kunnen uitvoeren en elke betaling kunnen accepteren. Meer informatie over Quid POS Smart Vendor
Business management software voor gezondheid- en wellnessbedrijven
MINDBODY biedt business management software voor spa's, salons, sportscholen, wellnessbeoefenaars en andere bedrijven op basis van lessen en afspraken. Meer informatie over MINDBODY
Websites voor bloemisten, POS, en voorstellen voor bruiloften/evenementen
Floranext is een oplossing voor bloemisten die is ontworpen voor onafhankelijke bloemisten en de detailhandel, en biedt bloemisten POS, websites en bruiloftsvoorstellen. Meer informatie over Floranext
Online oplossing voor het volgen van bezorgingen en routeplanning van voertuigen
Track-POD is een cloudgebaseerde oplossing voor wagenparkleveringen die gebruik maakt van kunstmatige intelligentie (AI), GPS en mobiele apps om zowel startende bedrijven als grote ondernemingen toegang te geven tot leveringsbeheer, route- en wagenparkoptimalisatie, een realtime kaartgebaseerd volgsysteem, veiligheidsbeheer, meldingen en analyses. Meer informatie over Track-POD
Online software voor afsprakenplanning
Acuity is online software voor afsprakenplanning waarmee klanten online afspraken kunnen plannen, aangepaste formulieren kunnen invullen en kunnen betalen met een creditcard, 24/7. Meer informatie over Acuity Scheduling
Software voor voorraadbeheer voor het MKB
DEAR Inventory is een cloudgebaseerde applicatie voor inventaris- en orderbeheer voor het MKB en biedt een complete oplossing voor back-endbeheer met inkoop, verkoop, magazijnbeheer en lichte productiefuncties, evenals integratie van verzending, e-commerce en een betalingsgateway. Meer informatie over DEAR Inventory
Krijg grip op je tijd. Neem de controle over je bedrijf.
vCita is een alles-in-één app voor bedrijfsbeheer die is ontworpen voor kleine bedrijven, waarmee je je klanten, rooster, facturering en administratie kunt beheren. Meer informatie over vCita
Gratis POS-software voor de detailhandel en restaurants
eHopper is gratis, platformoverschrijdende, cloudgebaseerde POS-software die is ontworpen voor gebruik door de detailhandel en restaurants met Android, iPad, Windows PC en Poynt mobiele terminal. Meer informatie over eHopper
Industriestandaard Vector Graphics Editor
Adobe Illustrator CC is industriestandaard software in vectortekenprogramma's en toepassingen voor digitale graphics in print, web, apps en video-animaties. Meer informatie over Adobe Illustrator CC
Salon, spa, & fitness scheduling and business software
Vagaro is a web-based solution for salon and fitness center owners to promote their business, manage staff, book appointments or classes online and connect with customers. Meer informatie over Vagaro
iPad & Android point of sale (POS) system
Square Point of Sale is a POS solution for Android and iOS devices which includes tools for managing payments, digital receipts, inventory, reports, and more Meer informatie over Square Point of Sale
POS software for restaurants
Square for Restaurants is a cloud-based point of sale (POS) solution with support for dine-in, pickup & delivery restaurant operations. The system provides tools for front & back of house management, online ordering, credit card processing, mobile payments, employee management, reporting, and more. Meer informatie over Square for Restaurants
Dealer management software for independent auto dealerships
DealerCenter is a dealer management system for independent car sales, with mobilized features for inventory tracking, desking, lending and document management Meer informatie over DealerCenter
Affordable, Cloud-Based, Case Management Software
Easy-to-use & HIPAA-compliant human services/social services cloud case management software. Designed for nonprofits to record and report interactions with clients, case notes, set goals & measure outcomes, perform assessments, make referrals and more! Helping you positively transform lives. Meer informatie over CharityTracker
Spa and Salon Business Management Software
Cloud-based online booking, scheduling, point of sale and marketing software - everything you need to run your salon and spa better. Meer informatie over Booker Software
Win more jobs and grow your business with mHelpDesk!
Job Tracking & Invoicing Functionality Through Your Mobile Device Instant Access to Your Customer Info from any Device - Never Lose Track of Your Jobs or Devices Includes Tools for Quoting, Scheduling, Job tracking, Billing & Invoicing, Electronic Payments, QuickBooks integration, and a growing list of other great features! Let... Meer informatie over mHelpDesk
The point of sale you'll love to use.
Lightspeed POS is a complete point of sale and inventory management tool that simplifies time-consuming tasks like inventory and employee management. Access detailed sales reports in minutes and use the built-in customer profiles to provide personalized service that will increase customer loyalty. Meer informatie over Lightspeed POS
Customizable, cloud-based salon management & POS software
SuperSalon is a cloud-based salon management and Point of Sale (POS) solution for salon businesses of every size, from start-ups to multi-location franchises Meer informatie over SuperSalon
The simplest way to make smarter business decisions.
Trusted by more than 25,000 independently owned businesses, ShopKeep provides point of sale hardware, cloud-based software and analytics and payment processing so small and medium-sized business owners can run a smarter business. Meer informatie over ShopKeep
Booking Software for Hair, Beauty & Wellbeing Professionals
Timely is the world's smartest salon, spa and wellness software. Timely runs on all your devices. Manage your appointments, calendar, staff, stock, payments and more. Meer informatie over Timely
#1 inventory management software for QuickBooks
Made for integration with QuickBooks, Fishbowl is a complete manufacturing and inventory management solution designed for medium and large businesses Meer informatie over Fishbowl
Client appointment scheduler & business calendar
Visibook is an appointment scheduling software for small business service providers and their clients, with an online calendar, self-booking tools, & mobile app Meer informatie over Visibook
Autodealer marketing solution
Carsforsale.com is an automotive shopping and dealer management software that helps vehicle dealers in listing their cars for sale, and offers reporting and analytics, dealer training and support, inventory distribution and inventory leads and exposure. Meer informatie over Carsforsale.com
Cloudgebaseerd pakket voor ERP en bedrijfsbeheer
NetSuite is 's werelds toonaangevende cloudgebaseerde softwarepakket voor bedrijfsvoering dat speciaal is ontworpen voor de behoeften van snelgroeiende en middelgrote bedrijven. Meer informatie over NetSuite
Staff Scheduling, Time & Attendance (Time Clock) & More
Deputy is an all-in-one employee scheduling, time & attendance, tasking & communication platform, with mobile apps which allow users to manage teams on the go. Meer informatie over Deputy
Scheduling software for businesses with hourly employees
OpenSimSim is a free scheduling solution for hourly employees. Build the schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can edit & check the schedule on the go + your employees always have the most updated version. Meer informatie over OpenSimSim
Scheduling, Communication, and Engagement for Restaurants
7shifts is an all-in-one solution for restaurants to schedule staff, communicate with their team, optimize labor, and more in one easy-to-use platform. Build a happier, more efficient workplace with 7shifts. Start free today. Meer informatie over 7Shifts
Online self-storage management software solution
SiteLink Web Edition is cloud-based self-storage management software for single and multi-store operators, integrating with websites, accounting software + more Meer informatie over SiteLink Web Edition
Scheduling and workforce management for restaurants
HotSchedules is an employee scheduling tool for managing & communicating with workforces, as well as forecasting sales, generating reports & sourcing new staff Meer informatie over HotSchedules
All-in-one cloud INVENTORY, POS, EDI, B2B and 3PL
Cin7 makes complex retail and wholesale simple, with all-in-one Inventory Management, POS, Direct EDI Integration and 3PL integration. Meer informatie over Cin7
Salon software for loyalty management
In addition to helping salons to effortlessly manage stock, staff and sales, Phorest Salon Software gives users the tools as a salon owner to get clients booking more appointments and spending more. Fully GDPR compliant. Meer informatie over Phorest
iPad POS software: restaurants, retail & service businesses
talech is a secure and easy-to-use cloud-based iPad point of sale (POS) system which allows restaurants, retail and service outlets to take orders, manage tables, manage inventory, process payments, take & manage appointments and timed-service, deliver real-time analytics and reports and much more Meer informatie over talech
Geef kracht aan de content waarmee je merk wordt opgebouwd.
The Widen Collective brengt je digitale middelen samen in één schaalbare oplossing. Krijg inzicht in, toegang tot en controle over je marketing- en creatieve content. Meer informatie over Widen Collective
iPad based Point of Sale solution for restaurants
TouchBistro’s iPad POS system is designed for and by restaurant service staff to meet the specific needs of the industry with 24/7 expert support. Meer informatie over TouchBistro
Retail POS system that manages multiple store locations
PHP Point of Sale is a cloud-based retail POS solution designed for small to mid size businesses that aids with managing inventory, sales reports, customer relations, employee onboarding, sales commissions, and more. The system is mobile friendly and designed to manage multiple locations. Meer informatie over PHP Point of Sale
Consignment Made Easy
SimpleConsign is a web-based consignment store management solution, offering a point of sale (POS) system, inventory management, customer histories, and more Meer informatie over SimpleConsign
Online Point of Sale (POS) software solution for restaurants
CAKE is Sysco's Point of Sale restaurant solution. It's built rugged tough, robust, yet easy to use and cost friendly. Get more done every shift, every day. Meer informatie over CAKE
#1 Most User-Friendly Software to Run a Service Business
Built and Trusted By 1000s of Service Pros! Complete Paperless Job Management: Leads, Estimates, Team Scheduling, Running Jobs from the Field, Invoices, Payments and More! Fully integrated with Quickbooks. Award-Winning: Most User-Friendly and Most Affordable. Meer informatie over Kickserv
Live auction event management for nonprofits
Complete online silent auction software for non-profits with live event management, fundraising, and ticketing built-in Meer informatie over Silent Auction Pro
Sales & event management for hotels, restaurants & venues
Tripleseat SmartSuite is a cloud-based event management solution for hotels, restaurants & other venues, covering bookings, payments, document management & more Meer informatie over Tripleseat
The Best iPad Point-of-Sale System
Revel iPad point-of-sale system for restaurants, bars, retail, quick service restaurants, and enterprises. We help you achieve your dreams! Meer informatie over Revel Systems
Powerful inventory & order management software
TradeGecko is powerful inventory and order management software for multichannel brands, high growth eCommerce and wholesale. It enables automation for omnichannel operations, improving efficiency and increasing profitability. Includes seamless integrations with Shopify, Xero, QuickBooks and more. Meer informatie over TradeGecko
POS & inventory management for retail businesses
Square for Retail is a point of sale (POS) system for retail businesses, with integrated inventory management, customer profiles, employee timecards, and more Meer informatie over Square for Retail
Fundraising platform for online, silent & live auctions
Auctria is a web-based platform that helps religious groups, human societies, and community foundations raise funds with silent, online, and live auctions Meer informatie over Auctria
Online appointment booking for service-providing businesses
Book Like A Boss is a platform for scheduling appointments and selling products and services online through a custom all-in-one booking page. Send automated reminders via email or SMS and connect with PayPal, Stripe or Square to collect payments and sync with Google Calendar, iCloud, Outlook & more. Meer informatie over Book Like A Boss
Operations platform for small-medium & franchise businesses
Jolt is an operations platform for any business, encompassing employee management and food safety compliance. The software helps businesses to decrease labor costs and improve staff accountability, productivity and efficiency Meer informatie over Jolt
Together, we build a better business experience
Genbook is a smart and simple online solution that helps small business entrepreneurs build a better business experience. Since 2006, Genbook has helped over 22,000 small businesses in the hair, beauty, personal service and wellness industries. Meer informatie over Genbook
Restaurant & Bar iPad POS Management System
Upserve POS - formerly Breadcrumb - is a POS management system for bars and restaurants that allows users to manage teams, get updates on activity, and access data from their iPhone Meer informatie over Upserve POS
Cloud-based Point of Sale solution for restaurants
Toast POS solution is a cloud-based restaurant management platform for restaurant owners to reduce staff & operational costs and improve customer experience Meer informatie over Toast POS
Photography studio management solution
Iris Works is a photography studio management system designed to help photographers streamline client & studio management processes with features such as online booking & scheduling, automated workflows, invoicing, scouting location management, questionnaires, & more Meer informatie over Iris Works
Secure electronic point of sale (POS) system
Epos Now is a cloud-based point of sale system which enables restaurant & retail businesses to control inventory as well as manage customers, reporting & staff Meer informatie over Epos Now
Mobile calendar management & appointment scheduling
Scheduling appointments has never been so easy! Booksy is an appointment system that brings you and your clients together. BooksyBIZ is designed to give you control over your business and help you save your time. You may benefit from many features that make your professional life easier. Meer informatie over Booksy
Run the world's best retail with Vend point-of-sale system.
Vend is powerful POS software, inventory management, ecommerce & customer loyalty for retail. Sell in-store, online or on-the-go with Vend. Accept payments with ease, manage your inventory & customers, and monitor how your business is performing with Vend. Try it free for 30 days. No credit card required. Meer informatie over Vend
Client management for freelancers & SMBs
HoneyBook is a client management tool designed for small business owners and freelancers to help manage and process payments, bookings, contracts, and more and aid collaboration and communication. The cloud-based tool provides an all-in-one business management solution to SMBs. Meer informatie over HoneyBook
Web-based software for volunteer-driven fundraising auctions
SchoolAuction.net is a web-based service designed to manage volunteer-driven auctions and other fundraising events for public, private and parochial schools Meer informatie over SchoolAuction.net
Auto Dealer with automated multi channel communication tools
AutoRaptor is a CRM & ILM automotive business solution designed to help businesses communicate with their customers on a regular basis. AutoRaptor CRM automates texts & emails sent to clients, helping eliminate manual effort, and offers features to help businesses create & send targeted campaigns. Meer informatie over AutoRaptor CRM
Spend less time scheduling, more time doing what you love.
Your clients and staff will love the freedom of online booking. Spend less time on your phone and more time doing what you do best. Try BookedIN free for 30 days! Meer informatie over BookedIN