Hier is onze lijst met apps voor Financiële- en boekhoudsoftware. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

1162 apps
Sorteren op
Geautomatiseerde risico- en nalevingsprocessen
LogicGate is webgebaseerde software waarmee bedrijven risico- en nalevingsactiviteiten kunnen automatiseren door hun workflow visueel te ontwerpen. Meer informatie over LogicGate
Kwaliteitsbeheer voor grote ondernemingen
MasterControl is een elektronisch systeem voor kwaliteitsborging (eQMS) dat voldoet aan de FDA-voorschriften en ISO-kwaliteitsnormen. Meer informatie over MasterControl
Software voor het beheer van reis- en onkostendeclaraties
Certify is een systeem voor reis- en onkostendeclaraties voor werknemers dat krachtige tools biedt voor boekhouding, onkostenregistratie, registratie van ontvangstbewijzen, verwerking van betalingen, rapportage, naleving en meer. Certify is ontworpen om het proces voor onkostendeclaraties te versnellen met analyse van ontvangstbewijzen en functies... Meer informatie over Certify Travel & Expense
Oplossing voor inkoop tot betaling om het uitgavenbeheer te vereenvoudigen
Certify Purchasing is een oplossing voor het hele proces van inkoop tot betaling die is ontworpen om bedrijven te helpen met het nemen van beslissingen over inkoop en uitgaven. De cloudgebaseerde tool biedt functies voor het digitaliseren van processen, waaronder vorderingen, betalingen, goedkeuringen, budgetafstemming, factuurverwerking en meer. Meer informatie over Certify Purchasing
Cloud-based equity management solution
EquityEffect is a cloud-based equity management solution for financial institutions, investors, law firms, and private businesses of all sizes. The platform enables users to monitor, manage, and structure shares with up-to-date and accurate cap tables, what-if analysis and digital documents. Meer informatie over EquityEffect
Software voor facturering van abonnementen en terugkerende betalingen
Met Chargebee kun je je terugkerende facturering en abonnementen beheren doordat het werkt als een laag van factureringsinformatie bovenop betalingsgateways. Meer informatie over Chargebee
Laat het bedrijf stromen
Chrome River biedt onkostendeclaratie en factuurautomatisering voor middelgrote en internationale organisaties via een intuïtieve webinterface. Meer informatie over Chrome River EXPENSE
Wereldwijde automatisering van de crediteurenadministratie
Tipalti automatiseert je volledige betalingsadministratie voor leveranciers voor crediteurenorganisaties. Ondersteun internationale betalingen, factuurverwerking, naleving van belastingen en voorschriften voor crediteurenadministratie, betalingsafstemming en rapportage in één holistische cloudoplossing. Bedrijven die Tipalti gebruiken elimineren... Meer informatie over Tipalti AP Automation
Complete 360 graden CapEx software
Het stroomlijnen van je CapEx-processen kan fouten en vertragingen verminderen, wat resulteert in hoge efficiëntie. Zet je volgende stap naar beter tijd- en middelenbeheer met de CapEx 360 software en krijg 360 graden controle over je kapitaaluitgaven. Meer informatie over CapEx
Oplossing voor reis- en onkostenbeheer
MobileXpense is een cloudgebaseerde oplossing voor het bijhouden en beheren van uitgaven, met tools voor het automatiseren van onkosteninvoer en goedkeuringsworkflows. MobileXpense is ontworpen voor internationale bedrijven en biedt hulpmiddelen voor planning en autorisatie, registratie, controle en goedkeuring van uitgaven, en voor integratie en... Meer informatie over MobileXpense
Oplossing voor betalingsbeheer
Canopus EpaySuite is een webgebaseerde oplossing voor het beheren van betalingen en biedt functies voor het wisselen van valuta, geldoverdracht, mobiele en internetbetalingen. Meer informatie over Canopus EpaySuite
Cloudgebaseerd pakket voor ERP en bedrijfsbeheer
NetSuite is 's werelds toonaangevende cloudgebaseerde softwarepakket voor bedrijfsvoering dat speciaal is ontworpen voor de behoeften van snelgroeiende en middelgrote bedrijven. Meer informatie over NetSuite
Lease-administratie voor naleving van ASC 842 en IFRS 16
Nakisa Lease Administration is een end-to-end lease-accountingoplossing voor naleving van ASC 842 en IFRS 16. Het platform helpt bedrijven in sectoren als detailhandel, life sciences, transport en olie en gas om apparatuurlease, activaverlies, lease-standaardisatie, lease hermeting en meer te beheren. Meer informatie over Nakisa Lease Administration
Software voor lease-accounting en beheer van leasecontracten
Soft4Lessee is een leaseboekhoudingsplatform dat is ontworpen om bedrijven te helpen hun leasecontracten en boekhouding te beheren en tegelijkertijd de boekhoudnormen IFRS 16/ASC 842/AASB 16 over te nemen en na te leven. Het helpt bedrijven om te blijven voldoen aan de voorschriften en ervoor te zorgen dat er aan de vereisten wordt voldaan. Meer informatie over Soft4Lessee
Online kredietverstrekkingssysteem voor P2P-, flits-, micro- en particuliere leningen
Dankzij de nieuwste technologie voor kredietrisicobeheer en automatisering van kredietverstrekking van Turnkey Lender kunnen zelfs kleine online kredietverstrekkers met succes concurreren met banken. Meer informatie over Turnkey Lender
Enterprise risk management solution
Decision Time Risks is a cloud-based risk management solution that enables users to assess, control, & manage risks on a centralized platform. It allows users to create categories to report, group, & filter risks, score descriptions to identify risk types, & assign accountable owners for actions. Meer informatie over Decision Time Risks
Haal meer uit de uitgaven van je organisatie.
Procurify Spend Management maakt je inkoop- en goedkeuringsworkflows eenvoudig en centraliseert de financiële gegevens. Meer informatie over Procurify
Webgebaseerde software voor risico- en nalevingsbeheer op het gebied van kwaliteit en VGM voor alle sectoren
Integrum is alles-in-één online software voor risico- en nalevingsbeheer op het gebied van kwaliteit en VGM die het beheer van incidenten, onderzoeken en controlemaatregelen combineert met BI-rapportagefuncties. Meer informatie over Integrum
Platform voor het boeken van zakelijke reizen en onkostenbeheer
Rydoo Expense is een toonaangevende oplossing voor het beheer van zakelijke onkosten die het onkostenbeheerproces automatiseert voor middelgrote tot snelgroeiende bedrijven en ondernemingen. Meer informatie over Rydoo
De softwareoplossing voor arbeidsveiligheid, milieubeheer en duurzaamheid.
Quentic is uw oplossing voor arbeidsveiligheid, milieubeheer en duurzaamheid. De web gebaseerde software is vakkundig, kent uw taken en verenigt alle functies die u nodig heeft in één pakket. Meer informatie over Quentic Netherlands B.V.
Alles-in-één software voor sportschoolbeheer
Virtuagym is een unieke, alles-in-één fitnessoplossing op maat gemaakt voor personal trainers en fitnessbedrijven van elke omvang. Meer informatie over Virtuagym
Onkostendeclaraties gemakkelijk gemaakt.
Zoho Expense is online software voor onkostenrapportage waarmee je moeiteloos onkostendeclaraties kunt creëren en goedkeuringen kunt automatiseren. Meer informatie over Zoho Expense
Online betalingsverwerking voor internetbedrijven
Stripe is een online betalingsverwerkingstool voor internetbedrijven. Stripe regelt alles voor je, waaronder het opslaan van kaarten, abonnementen en directe betalingen op je bankrekening. Met zorgvuldig ontworpen API's en functionaliteit kunnen gebruikers het best mogelijke product maken voor hun gebruikers. Meer informatie over Stripe
Online facturering en tijdregistratie
Zoho Invoice is een webgebaseerde facturerings- en tijdregistratiesoftware waarmee gebruikers hun facturen kunnen personaliseren en versturen, betalingsherinneringen kunnen automatiseren en online betalingen kunnen ontvangen. Meer informatie over Zoho Invoice
Cloudoplossing voor bedrijfsuitgaven en procesefficiëntie
De cloudgebaseerde oplossing van Fraxion voor uitgavenbeheer stroomlijnt kostenbeheersing, inkoop, beleidsnaleving, risicobeheer en bestedingsanalyse met een reeks tools die de inkoop, uitgaven, reizen, facturering tot betalingen, leveranciers- en catalogusbeheer vereenvoudigen en controleren. Meer informatie over Fraxion
Revenue Management System und Preisoptimierung für Hotels
Atomize ist eine Revenue-Management-Lösung, die Hotels und Resorts bei der Preisoptimierung unterstützt. Zu den Hauptfunktionen gehören Ertragsmanagement, Prognose, Mitbewerberanalyse, Bestandskontrolle, eine Empfehlungsmaschine, Umsatzverfolgung, Mustererkennung und Bedarfsprognose. Meer informatie over Atomize
Utility billing and management solution
Oracle Utilities is an integrated platform designed to help businesses in the utility industry manage assets, networks, meter data, mobile workforce, and more. It provides Analytics & DataRaker platforms to draw actionable insights into asset reliability, load distribution, demand response & more. Meer informatie over Oracle Utilities
Marketing resource management and optimization solution
Hive9 is a marketing resource management solution, which helps businesses plan marketing campaigns and optimize their budget to improve return on investment (ROI). The platform comes with a centralized database, which enables managers to store sales and marketing data for future reference. Meer informatie over Hive9
Uniforme software voor financiële consolidatie en rapportage
Consolidatie en rapportage van Sigma Conso is een uniforme oplossing voor financiële consolidatie en rapportage die volledige gegevenstraceerbaarheid en interne en externe rapportagefunctionaliteit biedt met hulpmiddelen voor managementrapportage, afstemming binnen de groep, planning, budgettering, modellering en prognose. Meer informatie over Sigma Conso Consolidation & Reporting
Lean workflow en business process management (BPM)
Het Pipefy-platform stelt managers in staat om complexe processen en workflows te standaardiseren en uit te voeren via een Kanban-achtige gebruikerservaring, zonder dat er IT, technische vaardigheden of professionele diensten voor nodig zijn. Meer informatie over Pipefy
Incasseer eenmalige en terugkerende online betalingen
Met Zoho Checkout kunnen gebruikers eenmalige en terugkerende online betalingen accepteren met aangepaste betalingspagina's, realtime analyses en integraties met meerdere betalingsgateways. Meer informatie over Zoho Checkout
Software voor online bankieren met ondersteuning voor meerdere valuta en cryptovaluta
Revogear is een modulaire, schaalbare softwaresuite voor online bankieren die is gebouwd om particuliere internationale banken, instellingen voor elektronisch geld en instellingen voor betalingsverleners te helpen bij het beheer van elektronische geldbetalingen en internationale overschrijvingen. Het omvat ondersteuning voor meerdere valuta en... Meer informatie over IvyPay
Software voor application lifecycle management
Orcanos ALM 2.0 is een webgebaseerde oplossing voor application lifecycle management voor het beheer van vereisten en tests, risicobeheer, documentbeheer, CAPA, en meer. Meer informatie over Orcanos ALM 2.0
Inkomstenbeheer en dynamische prijsstelling voor vakantieverhuur
PriceLabs is een tool voor inkomstenbeheer voor beheerders van vakantie- en kortetermijnverhuur dat gegevensgestuurde dynamische prijzen en PMS-integratie biedt. Meer informatie over PriceLabs
Mobiele geautomatiseerde onkostendeclaratie voor werknemers
ExpensePoint helpt processen van onkostendeclaratie te automatiseren en stroomlijnen vanaf de creatie tot aan indiening en goedkeuring, met onder andere een afbeeldingsysteem voor betaalbewijzen. Meer informatie over ExpensePoint
Currency exchange software
CurrencyXchanger is a currency exchange software which helps small to medium-sized money exchange businesses, financial institutions, and travel agencies manage multi-currency accounting, reporting, auditing, multi-currency POS, CRM, compliance, and more. Meer informatie over CurrencyXchanger
e-commerceplatform voor inkomstenbescherming en fraudepreventie
Riskified is een e-commerceplatform voor inkomstenbescherming en fraudepreventie waarmee bedrijven hun conversies kunnen vergroten en fraude kunnen blokkeren vanaf het inloggen tot en met het afrekenen door middel van accountbeveiliging, betalingsautorisatie, dynamische tools voor afrekenen en meer. Meer informatie over Riskified
Cloudgebaseerd auditbeheerplatform
audits.io is een cloudgebaseerd auditbeheerplatform voor organisaties van elke omvang, ontworpen om het auditproces te stroomlijnen en de resultaten visueel weer te geven. Meer informatie over audits.io
SaaS-oplossing voor risico's, audits en naleving
StandardFusion is een SaaS-toepassing voor organisaties van elke omvang om hun GRC-programma te beheren en de beste werkwijzen voor risico's, audit en nalevingsbeheer te volgen. Meer informatie over StandardFusion
Oplossing voor bedrijfsprestatiebeheer voor bedrijven
OneStream XF is een geïntegreerde oplossing voor bedrijfsprestatiebeheer (CPM) waarmee bedrijven hun financiële rapportage, budgettering en prognoses kunnen beheren. Meer informatie over OneStream XF
Online boekhoudsoftware voor groeiende bedrijven
Zoho Books is online boekhoudsoftware die is ontworpen om backoffice-activiteiten te stroomlijnen, werkstromen te automatiseren en veilige samenwerking met accountants mogelijk te maken. Meer informatie over Zoho Books
Meertalige contractbeheersoftware
Contractpedia is een meertalige contractbeheeroplossing die organisaties helpt een financieel overzicht te krijgen van hun contracten en leveranciers, automatische verlenging te beheren en intern geld te vinden. Blijf volledig op de hoogte van de werkelijke uitgaven, de resterende verplichting en de aansprakelijkheden van elk contract. Meer informatie over Contractpedia
De toekomst van documenten
PandaDoc is documentbeheersoftware die verkoopvoorstellen, contracten en andere documenten stroomlijnt met e-handtekeningen, sjablonen, analyses, CPQ, en CRM-integraties. Meer informatie over PandaDoc
Slimmere facturering voor je abonnementsbedrijf
Zoho Subscriptions is een oplossing voor abonnementsfacturering en -beheer die is ontworpen voor een breed scala aan bedrijven, van groeiende tot gevestigde ondernemingen. Meer informatie over Zoho Subscriptions
Bedrijfsuitgaven kunnen heel gemakkelijk zijn.
Spendesk is het alles-in-één uitgavenplatform dat financiële teams in staat stelt om de juiste balans te vinden tussen controle door het bedrijf en autonomie van medewerkers. Meer informatie over Spendesk
Platform voor duurzaamheid en naleving binnen toeleveringsketens
Controle op duurzaamheid en naleving van leveranciers - IntegrityNext is een cloudgebaseerd platform waarmee bedrijven eenvoudig duizenden leveranciers kunnen controleren op duurzaamheid en naleving. Meer informatie over IntegrityNext
Beheersysteem voor beleggingsportefeuilles
HedgeGuard biedt beheersoftware voor beleggingsportefeuilles met tools voor orders, risico en naleving en capaciteiten voor positiebehoud en rapportage. Meer informatie over HedgeGuard
Cloudgebaseerde software voor facturering van nutsvoorzieningen
SkyBill is cloudgebaseerde factureringssoftware voor nutsvoorzieningen die distributiebedrijven helpt bij het voorbereiden en verzenden van facturen voor het gebruik van water, gas en elektriciteit. Meer informatie over SkyBill Utility
Prijsstrategieën creëren, beheren, en aanpassen
PriceEdge is een hulpmiddel voor prijsoptimalisatie voor het creëren, beheren, testen, en aanpassen van prijsstrategieën met modules voor het verzamelen van gegevens, prijzen, en analyse. Meer informatie over PriceEdge
Systeem voor freelancerbeheer voor MKB en grote ondernemingen
TalentDesk.io is een cloudgebaseerde oplossing voor talentbeheer die bedrijven de middelen in handen geeft voor het vinden, onboarden, organiseren, beheren en betalen van freelancers. Het platform biedt bedrijven een gecentraliseerde database van freelancers om volledige zichtbaarheid over hun talentenpool te behouden. Meer informatie over TalentDesk.io
Fraudedetectie en risicobeoordeling voor P&C-maatschappijen
FRISS heeft een 100% focus op geautomatiseerde fraude- en risicodetectie voor eigendoms- en schadeverzekeraars wereldwijd. De AI-gestuurde detectieoplossingen voor acceptatie, claims en SIU hebben al meer dan 150 verzekeraars geholpen om hun bedrijf te laten groeien. Meer informatie over FRISS
Inkoopoplossing voor kleine tot grote organisaties
Kissflow Procurement Cloud is een oplossing voor inkoop- en leveranciersbeheer die is ontworpen voor kleine tot grote organisaties. Belangrijke functies zijn onder meer beheer van de goedkeuringsworkflow, offertes, inkoopaanvragen, facturering, probleemregistratie, cashflowbewaking, het genereren van orders en analyses. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Improve your reporting, consolidation and budgeting
Improve your reporting, consolidation and budgeting with automated models and reports. XLReporting is web-based, easy to use, powerful, and integrates with Excel. We offer free setup support. Meer informatie over XLReporting
Beheer van advocatenpraktijken en facturering voor het MKB
Amberlo biedt cloudgebaseerde software voor het beheer van advocatenpraktijken, urenregistratie en facturering, ontworpen voor kleine tot middelgrote advocatenkantoren en particuliere advocaten. Meer informatie over Amberlo
Beveiligde e-mailarchivering. Conform, snel, veilig en goede integratie met Office 365
Een product voor e-mailarchivering waarmee gebruikers hun zakelijke e-mails veilig kunnen archiveren en deze e-mails eenvoudig kunnen ophalen. ArcTitan is conform, zeer snel, veilig en integreert goed met Office365. Meer informatie over ArcTitan Email Archiving
Cloud Accounting Software voor eigenaren van kleine bedrijven.
FreshBooks is boekhoudsoftware die het runnen van je kleine onderneming eenvoudig, snel en veilig maakt. Besteed minder tijd aan boekhouding en meer tijd aan het werk waar je van houdt. Meer informatie over FreshBooks
Automates accounting for Amazon sellers and Shopify stores.
A2X for Amazon and A2X for Shopify are designed for e-commerce sellers and their bookkeepers and accountants. A2X is the missing piece connecting Xero & QuickBooks to your e-commerce sales channels, to streamline your back office and unlock opportunities in the e-commerce sector. Meer informatie over A2X for Amazon
Kalibratieoplossing voor nauwkeurig beheer van bedrijfsmiddelen
ProCalV5 is een softwareoplossing voor kwaliteits- en kalibratiebeheer voor gebruik door één gebruiker of op ondernemingsniveau en biedt papierloze kalibratie. Meer informatie over ProCalV5
Aggregatietool voor marketinggegevens
Improvado is een aggregatietool voor marketinggegevens waarmee gebruikers verbinding kunnen maken met een reeks marketingplatforms en tools voor business intelligence (BI), zonder hulp van ontwikkelaars. Meer informatie over Improvado
Risicobeheersoftware voor ondernemingen
Essential ERM is een webgebaseerde bedrijfssoftware voor risicobeheer, ontworpen om bedrijven te helpen om het proces van identificeren, prioriteren en beheren van de belangrijkste bedrijfsrisico's te automatiseren, met functies voor het volgen van risico's, root cause en mitigatie, plus dynamische heatmaps, actieworkflows en meer. Meer informatie over Essential ERM
Software voor intern auditbeheer
TeamMate+ is een intern auditbeheersysteem dat is ontworpen om auditors en de leiding van auditafdelingen te helpen bij het beheren van alle aspecten van het auditproces. TeamMate+ helpt bedrijven om risico's te identificeren, beoordelingsrapporten te creëren, projecten in te plannen, middelen toe te wijzen, tijd te registreren en meer. Meer informatie over TeamMate+
Algemeen entiteitsbeheer en documentautomatisering
Athennian is een cloudgebaseerde oplossing voor corporate governance die is ontworpen om kritieke entiteitsgegevens te beheren en documenten van bedrijfssecretarissen te automatiseren. Het platform stelt gebruikers in staat om juridische entiteiten te beheren, waaronder bedrijven, naamloze vennootschappen, trusts en partnerschappen in meer dan 180... Meer informatie over Athennian
Risicobeheer voor ondernemingen
Active Risk Manager van Sword GRC is een bedrijfsoplossing voor risicobeheer waarmee gebruikers risico's kunnen beheren op bedrijfs-, project- of operationeel niveau. Het platform biedt tools zoals uitgebreide audits, beveiligingscontroles, incidentbeheer, configureerbare risicowaarschuwingen en meer. Meer informatie over Active Risk Manager
Kwaliteitsbeheeroplossing voor fabrikanten van elke omvang
InstraStage is een cloudgebaseerde kwaliteitsbeheeroplossing die is ontworpen voor productiebedrijven van elke omvang voor het beheren van workflows, analyses, karakterisering van metingen, het volgen van problemen en gegevensnormalisatie. Het BlackBelt productiepakket van het platform en de advieshulpmiddelen helpen gebruikers bij het... Meer informatie over IntraStage
Banksysteem voor financiële instellingen en vermogensbeheerders
Corniche is een cloudgebaseerd banksysteem dat banken en financiële dienstverleners helpt bij het verwerken, documenteren en naleven van betalingen. De belangrijkste kenmerken zijn onder andere commodity brokerage, records management, escrow-betalingen, renteverwerking en transactiebeheer. Meer informatie over Corniche
Factuur- en ontvangstverwerking voor detailhandelbedrijven.
Klippa is een cloudgebaseerde oplossing voor factuur- en ontvangstbeheer, waarmee winkeliers bonnen en facturen kunnen scannen en verwerken. Belangrijkste kenmerken zijn factuurbeheer, betalingsverwerking, financiële administratie, aangepaste branding, onkostenbeheer, het delen van bestanden en optische tekenherkenning (OCR). Meer informatie over Klippa
SaaS met meervoudige modules inclusief risico- en nalevingsbeheer
Optial is een modulair softwareplatform dat oplossingen omvat voor incidenten, risico's, naleving en auditbeheer, plus bedrijfscontinuïteit en HSE-mogelijkheden. Meer informatie over Optial
Tools voor betaling, optimalisatie en fraudepreventie voor e-commerce
Straal biedt een reeks oplossingen voor elektronische betalingsverwerking en optimalisatie van transacties voor fraudepreventie, abonnementsbeheer en omni-channel online betalingen. Met de RESTful API en het assortiment van kant-en-klare SDK's kunnen gebruikers betalingsverwerking implementeren in native apps en op elk apparaat. Meer informatie over Straal
Incassosoftware gebouwd op Microsoft Dynamics 365
SplashCollect is een incassosoftwareoplossing die belooft de analysetijden te verkorten en de efficiëntie van incassobureaus te verbeteren met functies zoals 360-gradencliëntenoverzichten, geautomatiseerde workflows, dagelijkse indicator-updates, e-mailherinneringsmeldingen, rapporten en een incassotijdlijn Meer informatie over SplashCollect
Geïntegreerde telecomfacturering, BSS OSS en convergent in rekening brengen
Cadebill is een convergente factureringsoplossing voor telefoonbedrijven met een geïntegreerde BSS, OSS, telecom-bedrijfsvoering en een op regels gebaseerde workflow. Meer informatie over Cadebill
Boekhoud- en factureringsoplossing
Rompslomp is een Nederlandse boekhoudsoftware die is ontworpen om freelancers te helpen bij het beheren en stroomlijnen van facturering, klantgegevens en meer. Het gecentraliseerde platform stelt zelfstandige professionals in staat om aanpasbare lay-outs te gebruiken om aanbiedingen te maken en offertes om te zetten in facturen. Meer informatie over Rompslomp
Beheeroplossing voor investeringen, fondsen en boekhouding.
VestServe is een oplossing voor beleggingsbeheer die financiële instellingen, verzekeringsmaatschappijen en bedrijven helpt bij het beheren van activa, beleggingsfondsen, financiën, pensioenplannen en kredietrisico's. Het meldingssysteem stelt organisaties in staat om gegevensupdates te verzenden en ontvangen van klanten, beheerders of makelaars. Meer informatie over VestServe
Budget control and purchase order management for businesses
CostTracker is a cloud-based purchase order solution, which assists businesses with cost tracking and purchase order management. Key features include budget control, collaboration, workflow management, invoice processing, data synchronization, third-party integration, and reporting. Meer informatie over CostTracker
Software voor het beheer van milieu, gezondheid en veiligheid (MGV)
Cority biedt een webgebaseerde software-oplossing voor het beheer van milieu, gezondheid en veiligheid waarmee je de milieuduurzaamheid en de gezondheid en veiligheid op het werk kunt verbeteren. Meer informatie over Cority
Veiligheidsbeheersysteem voor bouwbedrijven
Safesite is een cloudgebaseerd systeem voor veiligheidsbeheer dat is ontworpen om vastgoed- en bouwbedrijven te helpen om veiligheidsproblemen vast te leggen en inspecties uit te voeren op locaties met een hoog risico. De belangrijkste kenmerken zijn audit, prestatiebewaking, documentbeheer, analyse en incidentrapportage. Meer informatie over Safesite
Intuïtieve kasstroomprognoses voor Xero en QBO
Visuele, nauwkeurige en intuïtieve software voor kasstroomprognoses voor gebruik met Xero, QuickBooks Online en FreeAgent. Scenarioplannen met één klik op de knop! Meer informatie over Float Cash Flow
Goedkoop, eenvoudig en gebruiksvriendelijk systeem voor inkooporders!
Expeni.com is een goedkoop, eenvoudig en gebruiksvriendelijk systeem voor inkooporders. Met name geschikt voor bedrijven die hun aankopen moeten bijhouden binnen een klein budget! Meer informatie over Expeni
Online bankieren voor financiële instellingen
NexorONE is een platform voor online bankieren dat een verscheidenheid aan modules biedt die verschillende financiële instellingen ondersteunen. De cloudgebaseerde software helpt bij transactiebeheer, stelt gebruikers in staat internationale overschrijvingen te verzenden, werkt als een betalingsplatform en stelt klanten in staat online te... Meer informatie over NexorONE
Risicogebaseerd platform voor cashflowplanning
Riskturn is een risicogebaseerd platform voor cashflowplanning waarmee het MKB en grote ondernemingen probabilistische bedrijfsvoorspellingen kunnen creëren met behulp van Monte Carlo-simulatie. Meer informatie over Riskturn
Basisbesturing voor inkoop in je bedrijf
Precoro is een robuust systeem voor het hele proces van inkoop tot betaling voor je bedrijf. Geautomatiseerde inkoop, eenvoudige sourcing en uitgavenanalyses, alles in één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over Precoro
Documentbeheer en eSignature-oplossing
MSB Docs is een papierloze oplossing voor documentbeheer en vastleggen van elektronische handtekeningen voor bedrijven van elke omvang. Het stelt gebruikers in staat om complexe workflowbehoeften aan te passen en handmatige processen te automatiseren, terwijl het zich houdt aan de wereldwijde naleving van een wettelijk toegestane, cloud-gebaseerde... Meer informatie over MSB Docs
Oplossing voor e-veiling, e-inkoop en e-sourcing
Promena is een oplossing voor e-veiling, e-inkoop en e-sourcing ontworpen om ondernemingen te helpen om hun inkoopactiviteiten efficiënt en effectief te beheren. Meer informatie over Promena e-Sourcing
Platform voor beheer van naleving en ethiek
Convercent is een instrumentenpakket voor het beheer van naleving en ethiek binnen grote ondernemingen voor het behandelen van zaken, nalevingsbeleid, belangenconflicten, training en nog veel meer. Meer informatie over Convercent
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Loan origination & servicing platform for lenders & brokers
Lendstream is a cloud-based loan origination and servicing platform which helps small to medium lending and brokerage companies with customer relationship management and debt collection. Key features include lead generation, interest rate matching, document management, loan servicing, and analysis. Meer informatie over Lendstream
Enabling Innovations Globally
i2go is our best-of-breed All-In-One Insurance Suite that helps you manage your entire Insurance business. Our powerful application enables current and upcoming InsureTech trends to be utilised on your products, empowering you to remain ahead of the competition. Meer informatie over i2go
Intelligent onkostenbeheer
Fyle is een tool voor onkostenbeheer en -rapportage op basis van één muisklik met intelligente registratie van ontvangstbewijzen, nalevings- en workflowautomatisering, en een AI-gestuurde Chrome-extensie. Meer informatie over Fyle
Software voor opbrengstbeheer voor kleine en middelgrote hotels
RoomPriceGenie is software voor opbrengstbeheer voor hotels die is ontworpen om kleine en middelgrote hotels te helpen hun RevPAR (inkomsten per beschikbare kamer) te verhogen met slimme prijsbepalingstechnologie waarmee hotels hun tarieven op elk gewenst moment kunnen aanpassen voor rustige of drukke periodes, en alles daartussenin. Meer informatie over RoomPriceGenie
Software voor abonnementsbeheer en terugkerende facturering
billwerk is een webgebaseerd abonnementsbeheer- en terugkerende factureringssoftware voor Europese abonnementen. Het ondersteunt klantbetalingen met creditcard, SEPA-incasso en PayPal. billwerk biedt een oplossing voor alle abonnementsprocessen en automatiseert taken gedurende de hele levenscyclus van de klant. Meer informatie over billwerk
Software voor voorraadbeheer voor het MKB
DEAR Inventory is een cloudgebaseerde applicatie voor inventaris- en orderbeheer voor het MKB en biedt een complete oplossing voor back-endbeheer met inkoop, verkoop, magazijnbeheer en lichte productiefuncties, evenals integratie van verzending, e-commerce en een betalingsgateway. Meer informatie over DEAR Inventory
Krijg grip op je tijd. Neem de controle over je bedrijf.
vCita is een alles-in-één app voor bedrijfsbeheer die is ontworpen voor kleine bedrijven, waarmee je je klanten, rooster, facturering en administratie kunt beheren. Meer informatie over vCita
Cloudplatform voor facturering en tijdregistratie voor het MKB
Organiseer je bedrijf door het ontdekken van de nieuwe manier voor facturering, die speciaal is ontworpen voor eigenaren van kleine ondernemingen en freelancers. Nu kun je de tijd bijhouden, je projecten beheren en je werktijden omzetten in facturen. Begin met het voor altijd gratis plan en ontdek alle voordelen! Meer informatie over Elorus
Kwaliteitssoftware voor lidmaatschapsbeheer
Alles-in-één lidmaatschapssoftware die op maat is gemaakt voor jou. VeryConnect combineert ledenbeheer, betrokkenheid en self-service. Kwaliteitssoftware, vriendelijke ondersteuning. Meer informatie over VeryConnect
Professional Services Automation van de volgende generatie.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Krijg waardevol inzicht Met alle functionaliteit die je nodig hebt... Meer informatie over HarmonyPSA
Loan management software for lending businesses of all sizes
CREDITONLINE is a cloud-based solution, which helps lending businesses manage the entire lifecycle of loan origination and servicing based on various marketing requirements. Using multiple lending models, it lets users automate business processes to provide P2P and secured/unsecured loans. Meer informatie over CREDITONLINE
Enterprise accounting, FSM and inventory management solution
QuickBooks Enterprise is an accounting software for small businesses which provides users with real-time access to customer, employee, and vendor information. The software includes tools for managing inventory, shipping, sales orders, pricing, tasks, invoicing, reporting, and more. Meer informatie over QuickBooks Enterprise
Enterprise field service management software
Intuit Field Service Management ES is a field service management solution which offers job scheduling, invoicing, and real-time updates to deliver information to technicians & receive data from the field. Integration with QuickBooks Desktop Enterprise keeps field service and financial data in sync. Meer informatie over Intuit Field Service Management ES
Global eCommerce platform for businesses of all sizes
PayPal is a global eCommerce platform for buyers & sellers. PayPal allows payments & money transfers to be made securely via email, phone, text message or Skype Meer informatie over PayPal
ERP and CRM applications from Microsoft
Microsoft Dynamics 365 is a multi-language, multi-currency enterprise resource planning (ERP) software. The solution is designed for midsize and larger companies, and is fully customizable and extensible through its rich development platform and tools. Meer informatie over Dynamics 365
Small business accounting software
QuickBooks Online is a complete small business accounting solution which allows users to manage all their financial data in one platform, with real-time dashboards and reports Meer informatie over QuickBooks Online