Hier is onze lijst met apps voor Klantenbestand software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

1888 apps
Sorteren op
De CRM voor dynamische verkoopteams.
Een complete CRM voor snelle verkoopteams met geïntegreerde telefoon en e-mail, gebruikersgedrag-tracking en lead scoring. Meer informatie over Freshworks CRM
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
CRM ontworpen door verkopers, voor verkopers
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams, waarmee gebruikers zich kunnen concentreren op acties die ertoe doen. Meer informatie over Pipedrive
CRM, facturering en projectplanning in één enkele tool voor het MKB
Teamleader is een SaaS-tool specifiek voor de MKB-markt. Het combineert de functies van CRM, facturering en projectplanning in één geïntegreerd softwaresysteem. Meer informatie over Teamleader
Eenvoudige klanttevredenheidsonderzoeken voor het MKB
Simplesat is een cloudgebaseerde oplossing voor klanttevredenheidsonderzoek waarmee gebruikers met één klik tevredenheidsonderzoeken kunnen opzetten en deze onder hun klanten kunnen verspreiden. Gebruikers kunnen klanttevredenheidsenquêtes insluiten in e-mailhandtekeningen of helpdesks en driemaandelijkse NPS-enquêtes (Net Promoter Score)... Meer informatie over Simplesat
Platform op meerdere kanalen voor enquêtes en feedback
Zonka Feedback is een platform op meerdere kanalen voor enquêtes en feedback waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen samenstellen, realtime rapporten kunnen genereren en onmiddellijke waarschuwingen kunnen ontvangen. Meer informatie over Zonka Feedback
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud
Klantgegevensplatform en cross-channel campagnebeheer
CrossEngage is een realtime klantgegevensplatform (CDP) met cross-channel campagnebeheer dat alle beschikbare gegevensbronnen integreert, zodat marketeers nuttige klantrelaties kunnen opbouwen op schaal en in alle marketingkanalen, inclusief e-mail, advertenties op sociale media, direct mail en meer. Meer informatie over CrossEngage
Geautomatiseerde print- en mailoplossing voor omnichannel marketing
Lob Direct Mail is een softwareplatform waarmee marketingteams gedurende de gehele levenscyclus van de klant direct mail kunnen gebruiken als onderdeel van omnichannel-campagnes. Functies omvatten automatische triggers, activiteitendashboards, rapporten en analyse, facturering, aanpasbare sjablonen, het volgen van leveringen en meer. Meer informatie over Lob Direct Mail
Alles wat je nodig hebt om te verkopen in één geïntegreerd pakket.
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekken, het vastleggen van e-mails en het beheren van gegevens. Meer informatie over HubSpot CRM
Automatiseringssoftware voor alle professionele servicebedrijven
Met Accelo kun je al je klantwerk beheren in één krachtige cloudgebaseerde oplossing - van prospect tot betaling en alles daartussenin. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Probeer het nu gratis! Meer informatie over Accelo
Slimme CRM-software voor de verkoop
Een webgebaseerde CRM-oplossing voor het volledige verkoopproces, ontworpen met jou in gedachten zodat je elke stap in je verkooppijplijn moeiteloos en efficiënt kunt beheren. Meer informatie over TEAMGATE
Software voor gegevensacquisitie voor het beheren en beveiligen van data
Netwrix Data Classification is software voor gegevensacquisitie, waarmee bedrijven vertrouwelijke gegevens kunnen beveiligen, potentiële risico's kunnen beperken en naleving van de regelgeving in alle organisatieprocessen kunnen waarborgen. Analisten kunnen gearchiveerde, overtollige of dubbele inhoud identificeren en verwijderen. Meer informatie over Netwrix Data Classification
Organiseer je klanten en je verkoopmogelijkheden.
Capsule is de slimme, eenvoudige online CRM. Het wordt gebruikt om sterkere klantrelaties op te bouwen, meer omzet te genereren, tijd te besparen, beter georganiseerd te zijn en samen te werken. Meer informatie over Capsule
Doe-het-zelf webinars voor marketing, training en meer
GoToWebinar is een "doe-het-zelf" -platform voor het hosten van webinars met maximaal 3000 mensen. Typische gebruiksvoorbeelden zijn marketing, training en bedrijfscommunicatie. Krijg de functies, integraties en analyse die je nodig hebt om je doelgroep te boeien en persoonlijke contacten te leggen om je bedrijf een boost te geven. Meer informatie over GoToWebinar
Platform voor prestatiebeheer en gepersonaliseerd leren
Leapsome is een alles-in-één platform dat prestatiebeheer, medewerkersbetrokkenheid en gepersonaliseerd leren combineert dat bedrijven helpt een positieve cyclus van feedback en leren te creëren om hun mensen te ontwikkelen en hun bedrijf op te schalen. Meer informatie over Leapsome
Advertentie-analyseplatform voor online marketeers
Automatiseer je marketingrapportage en profiteer altijd van een up-to-date dashboard met al je advertentie- en conversiegegevens. Integraties op alle advertentieplatforms. Meer informatie over Funnel
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Conversationele enquêtetool
SurveySparrow is een conversationele enquêtetool waarmee gebruikers op maat gemaakte enquêtes kunnen creëren, enquêtes via meerdere kanalen kunnen verspreiden, en reacties evalueren. Meer informatie over SurveySparrow
Waar community's gedijen.
Disciple is waar communities gedijen. Dit platform voor communitybeheer helpt mensen om onafhankelijke, waardevolle en vertrouwde community's te creëren in een veilige ruimte die ze bezitten en beheren. Creëer vandaag nog je eigen unieke sociale ruimte. Meer informatie over Disciple
Alles-in-één klantenserviceplatform:
Dixa is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat in één interface chat, e-mail, berichten en oproepen combineert, met realtime monitoring, ingebouwde CRM en nog veel meer. Meer informatie over Dixa
Bedrijfsmanagement voor boetiek-fitnessclubs
bsport is cloudgebaseerde business management software voor boetieksportscholen en fitnesscentra. Het biedt tools voor het beheren van klanten, lessen, boekingen, betalingen, lidmaatschappen, marketing, evenementen en meer via één gecentraliseerd platform, terwijl het ook prestaties en inkomsten bijhoudt. Meer informatie over bsport
Gegevensvoorbereiding en werkautomatisering voor niet-technische gebruikers.
EasyMorph is een self-serviceprogramma voor gegevensvoorbereiding en -automatisering die ideaal is voor niet-technische, zakelijke gebruikers die minder afhankelijk willen zijn van hun IT-afdelingen. Geen codering of programmering vereist, en het ontwerpen is 100% visueel. Meer informatie over EasyMorph
CRM en projectmanagement voor de Mac
Daylite is een CRM- en projectmanagement-app voor de Mac voor kleine bedrijven in onroerend goed, verkoop, juridische zaken, financiën, design en fotografiestudio's. Meer informatie over Daylite for Mac
Beter verbinden
Het Aventri-platform heeft de tools die je nodig hebt om al je evenementenbehoeften te beheren. Het meertalige evenementenplatform met meerdere valuta's is een wereldwijde oplossing voor organisaties van elke omvang. Meer informatie over Aventri
Ticketingsoftware voor moeiteloze klantenondersteuning.
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Platform voor klantloyaliteit, -betrokkenheid en -marketing
Kangaroo Rewards is een digitaal loyaliteitsprogramma met geautomatiseerde marketingtechnologie om klanten te betrekken, de omzet te verhogen, verkeer te genereren en het verloop te verminderen. Loyaliteitsfuncties omvatten: Geavanceerd promotiesysteem, automatische campagnes: E-mails, sms, push; aangepaste whitelabel-toepassing, rapportage,... Meer informatie over Kangaroo
Alles-in-één-platform voor het beheer van community's en betrokkenheid.
Hivebrite is een alles-in-één-oplossing voor alumni en community's voor scholen en bedrijven, die zorgt voor merkbetrokkenheid en mogelijkheden voor leden. Meer informatie over Hivebrite
Aanpasbaar loyaliteitsplatform gebaseerd op open source of cloud
Open Loyalty is een cloudgebaseerd en open source loyaliteitsplatform waarmee organisaties op maat gemaakte loyaliteits- of gamification-oplossingen kunnen ontwikkelen met behulp van een reeks functies, waaronder beheer van klanten, beloningen en POS, plus beheer van puntenregels, een ledenportal, API en integraties, en meer. Meer informatie over Open Loyalty
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Mobielvriendelijk platform voor enquêtebeheer
Met SurveyLegend kun je met gemak prachtige mobielvriendelijke enquêtes, formulieren en peilingen maken. Meer informatie over SurveyLegend
Uitgebreide software voor bedrijfsbeheer.
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
Alles-in-één software voor sportschoolbeheer
Virtuagym is een unieke, alles-in-één fitnessoplossing op maat gemaakt voor personal trainers en fitnessbedrijven van elke omvang. Meer informatie over Virtuagym
Trackingplatform voor levenslang leren (CE, continuous education) voor bedrijven
ConferenceAdit is een cloudgebaseerde oplossing voor het inchecken bij evenementen die bedrijven helpt bij het volgen van permanente educatie (PE) tijdens digitale conferenties en educatieve cursussen. Met het zelfbedieningsportaal kunnen bezoekers gepersonaliseerde profielen met inloggegevens maken en de status van een cursus volgen. Meer informatie over ConferenceAdit
De gegevenscatalogus voor gegevensgestuurde bedrijven
Zeenea Data Catalog is een cloudgebaseerde oplossing die bedrijven helpt om curatie van metadata uit meerdere bronnen te automatiseren om de gegevens begrijpelijk en vindbaar te maken. De belangrijkste kenmerken zijn onder meer samenwerking van teams, automatisering, data-fingerprinting, mapping en gegevensdemocratisering. Meer informatie over Zeenea Data Catalog
Software voor deals-, relatie- en bedrijfsbeheer.
DealCloud is software voor deal-, relatie- en bedrijfsbeheer die bedrijven helpt bij het beheren van processen met betrekking tot fondsenwerving, marketing, compliance en meer. Het stelt beheerders in staat om dashboards, rapporten en meldingen te configureren voor specifieke medewerkers, teams of de hele organisatie. Meer informatie over DealCloud
PMS, boekingen en kanaalbeheer voor onafhankelijke panden
Cloudbeds is cloudgebaseerde hotelbeheersoftware waarmee eigenaren en beheerders van onroerend goed reserveringen, beschikbaarheid, tarieven, huishouding en meer kunnen beheren. Meer informatie over Cloudbeds
Geïntegreerd platform voor marketing en beheer van sociale media
Falcon.io is een SaaS-platform dat is ontworpen voor sociale mediamarketeers; het biedt monitoring, betrokkenheid, publicatie, analyse en het beheer van de klantervaring voor sociale media. Meer informatie over Falcon.io
Versnellen van de productacceptatie
Whatfix helpt bedrijven bij het leveren van moderne en eenvoudige onboarding, effectieve training en betere ondersteuning met behulp van in-app en contextuele stapsgewijze begeleiding, die op het vereiste moment aan de gebruiker wordt getoond. Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit... Meer informatie over Whatfix
Tool voor het creëren en beheren van evenementen
idloom-events is een cloudgebaseerde tool voor het creëren en beheren van evenementen die is ontworpen om evenementprocessen te automatiseren, waaronder registratie, reserveringen, betalingen en meer. Meer informatie over idloom-events
Easy hotel and property management system for hoteliers
Preno is a simple hotel management system for all sizes of accommodation. Features include easy bookings management, Xero, and channel manager integrations. Meer informatie over Preno
CRO using Social Proof and FOMO notifications
Nudgify is an app that adds real-world context to business websites. Nudges show live data about page views, sales/sign-ups and reviews to increase conversion rates by as much as 15% Meer informatie over Nudgify
Cloudgebaseerde klantenservice-oplossing voor bedrijven van elke omvang
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Beheerplatform voor vechtsportcentra en -scholen
Martial Arts On Rails is een alles-in-één beheerplatform voor vechtsportcentra en -scholen dat de dagelijkse taken en bedrijfsactiviteiten vereenvoudigt en automatiseert. Meer informatie over Martial Arts on Rails
Software voor de analyse van mensen en medewerkersbetrokkenheid
Dit realtime medewerkersanalyseplatform vormt de eenvoudige, wetenschappelijke manier om je medewerkersbetrokkenheid en retentie te maximaliseren. Meer informatie over Peakon
Software voor het beheer van sportscholen, fitness- en yogastudio's
Glofox-software voor sportschoolbeheer, waarmee sportschool- en fitnessstudio-eigenaren winnaars zijn. Meer informatie over Glofox
Mobiele oplossing voor creëren van formulieren en dispatch-werkstroom
Forms On Fire is een native mobiele cloudoplossing voor mobiele formulieren en gegevensverzameling; omvat een vooraf gebouwde formulierenbibliotheek, verzendschema's voor formulieren, werkt on- en offline. Meer informatie over Forms On Fire
Software voor buitendienstbeheer zonder vaste kosten.
Fieldcode is de populaire software voor buitendienstbeheer zonder vaste kosten en directe toegang. Verlaag je kosten met het unieke pay-per-event-model. De benadering van koolstofcompensatie bevordert klimaatpositiviteit. Beheer end-to-end buitendienstactiviteiten: van routeplanning tot dispatching, analyse en facturering. Meer informatie over Fieldcode
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk biedt SaaS-gebaseerde, multichannel klantenondersteuningssoftware voor bedrijven van elke omvang, met gamification en automatisering, en is gratis voor maximaal drie medewerkers. Meer informatie over Freshdesk
Doe-het-zelf online databasetoepassingen
Caspio is een platform voor het creëren van aangepaste online databasetoepassingen zonder de noodzaak van programmeerkennis voor zakelijke ontwikkelaars en ondernemers. Meer informatie over Caspio
Afspraakplanningssoftware voor bedrijven
Skedify is software voor het plannen van afspraken die is ontworpen om het boeken van afspraken voor bedrijven en hun klanten te stroomlijnen. Het platform biedt aanpasbare planningsregels, taakautomatisering, CRM en externe agenda-integraties, NPS en verzameling van klantenfeedback, aanpasbare branding en meer. Meer informatie over Skedify
Online boekingssoftware voor salon en spa
Shedul is een online boekings- en planningsoplossing voor salons, spa's, personal trainers en andere beauty- en wellnessbedrijven. Meer informatie over Fresha
Volledige CRM voor verkoop, marketing en operationele activiteiten
GreenRope is een schaalbare tool voor CRM en marketing automation, waarmee bedrijven hun verkoop-, marketing- en operationele gegevens kunnen consolideren om hun bedrijf te stroomlijnen en het te laten groeien. Het cloudgebaseerde platform bevat modules voor verkoop, marketing en operationele activiteiten om deals te sluiten, leads te verkrijgen... Meer informatie over GreenRope
Technologisch toonaangevend boekingsplatform voor toeristische bedrijven
Zaui is technologisch toonaangevende software voor reserveringen en beheer die gespecialiseerd is om toeristische bedrijven te laten groeien. Ontworpen voor transport-, tour-, activiteits- en verhuurbedrijven. Zaui is een van de eerste reserveringssystemen met een innovatieve webgebaseerde tool. Meer informatie over Zaui Software
De motor van groei.
User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door één gegevensbron voor je klanten te gebruiken en ze te bereiken via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen en nog veel meer; allemaal beschikbaar op één plek. Meer informatie over User.com
Online software voor afsprakenplanning
Acuity is online software voor afsprakenplanning waarmee klanten online afspraken kunnen plannen, aangepaste formulieren kunnen invullen en kunnen betalen met een creditcard, 24/7. Meer informatie over Acuity Scheduling
Premium klantenservicesoftware voor livechat en helpdesk
LiveChat: over de hele wereld geliefd! Gebruikt door meer dan 24.000 bedrijven! Beantwoordt ter plekke alle vragen van klanten. Deze premium software voor livechat en helpdesk maakt van supportteams echte klantenservicehelden! Probeer het nu! Meer informatie over LiveChat
Hotelbeheersoftware voor kleine en middelgrote bedrijven
Hotelogix is een cloudgebaseerd hotelbeheersysteem dat kleine en middelgrote hotels helpt hun activiteiten en kamerinventarisatie naadloos te beheren. Het vastgoedbeheersysteem omvat modules voor receptie, verkooppunt, huishouding en rapportage. Met het geïntegreerde online distributiesysteem heb je vanaf één punt de mogelijkheid om je kamers op... Meer informatie over Hotelogix
Leuke enquêtes, serieuze resultaten
Verzamel e-mailadressen via mooi-uitziende enquêtes en quizzen, breng de gegevens automatisch over naar MailChimp. Inclusief widgets zoals een digitale kraskaart of een gokautomaat om het verzamelen van gegevens leuker te maken. Geen app-installatie vereist. Alle apparaten. On- en offline. Meer informatie over Survey Anyplace
De gemakkelijkste manier om tickets te verkopen en deelnemers te registreren.
Fienta is een platform voor evenemententickets en -registratie voor allerlei evenementen, met functies voor kaartverkoop, deelnemersregistratie, evenementenpagina's, mobiele en pdf-tickets, orderbeheer, en realtime rapportage over verkoop en marketing. Valideer tickets met de mobiele Fienta-app voor iOS en Android. Meer informatie over Fienta
Clubmanagement voor fitnessclubs, sportfaciliteiten en sportscholen
Perfect Gym is een alles-in-één managementoplossing voor clubs met tools voor lidmaatschapsbeheer, verkoop, bezoekersregistratie, CRM, marketing, self-service voor leden, en meer. Meer informatie over Perfect Gym
Uitgebreid cloudgebaseerd platform voor bedrijfsmanagement
Taskeo is een cloudgebaseerd platform voor bedrijfsmanagement dat tools biedt voor CRM, projectmanagement, urenregistratie en facturering, en afspraakplanning. Met de alles-in-één app kunnen bedrijven taken automatiseren en beheren vanaf één geïntegreerd platform. Meer informatie over Taskeo
Campagnebeheer voor prestatiemarketeers
QuanticMind is een cloudgebaseerde oplossing voor webanalyse die prestatiemarketeers in verscheidene sectoren helpt om campagnes te beheren met behulp van artificiële intelligentietechnologie (AI). Beheerders kunnen rapporten genereren en inzicht krijgen in verkoopprestaties met behulp van voorspellende analyse. Meer informatie over QuanticMind
Oplossing voor klantloyaliteit voor ondernemingen
Currency Alliance is een digitale oplossing voor klantloyaliteitsprogramma's waarmee ondernemingen de uitgifte, overdracht en inwisseling van elke loyaliteitsvaluta kunnen beheren. Meer informatie over Currency Alliance
Business management software voor gezondheid- en wellnessbedrijven
MINDBODY biedt business management software voor spa's, salons, sportscholen, wellnessbeoefenaars en andere bedrijven op basis van lessen en afspraken. Meer informatie over Mindbody
Tools voor projectmanagement, bijhouden van taken en professionele doelen
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies uit de beste productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die allemaal... Meer informatie over ClickUp
Planningssoftware voor dienstverlenende sectoren
SimplyBook.me is online afsprakenplanningssoftware voor professionals, het MKB en grotere ondernemingen uit alle dienstverlenende sectoren. Meer informatie over SimplyBook.me
Het verkooppunt dat je graag zult gebruiken.
Lightspeed POS is een complete tool voor verkooppunten en voorraadbeheer die tijdrovende taken zoals voorraadbeheer en werknemersbeheer vereenvoudigt. Krijg binnen enkele minuten toegang tot gedetailleerde verkooprapporten en gebruik de ingebouwde klantprofielen om persoonlijke service te bieden die de klantloyaliteit verhoogt. Meer informatie over Lightspeed POS
Tool voor afspraakplanning en online boekingen met herinneringen
Gratis software voor online boeken en afspraakplanning geliefd bij meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd. Verminder no-shows tot wel 90% met geautomatiseerde afspraakherinneringen. Geen creditcard nodig. Begin vandaag nog gratis en ontdoe je bedrijf van verspilde tijd. Meer informatie over 10to8
Open source ERP- en CRM-softwarepakket
Odoo is een open source pakket voor enterprise resource planning (ERP) en CRM (customer relationship management, klantrelatiebeheer), met een reeks optionele toepassingen voor verkoop, facturering, verkooppunt (point of sale, POS), operationeel management, productie, websitebeheer, livechat, e-mailmarketing, urenregistratie en meer. Meer informatie over Odoo
Beheer, market en verkoop met één oplossing voor tours en activiteiten
Een one-stop-oplossing voor tour- en activiteitenbedrijven om hun zaken online te beheren. Ontvang je gratis proefversie van 14 dagen en ervaar waarom honderden bedrijven TrekkSoft kiezen. Meer informatie over TrekkSoft
Krijg grip op je tijd. Neem de controle over je bedrijf.
vCita is een alles-in-één app voor bedrijfsbeheer die is ontworpen voor kleine bedrijven, waarmee je je klanten, rooster, facturering en administratie kunt beheren. Meer informatie over vcita
Reservering van rondleidingen en activiteiten
Rezdy is een cloudgebaseerd reserveringssoftware- en boekingssysteem, speciaal ontworpen voor aanbieders van rondleidingen, activiteiten, pendelbussen, verhuur en sightseeing. Rezdy integreert naadloos en gemakkelijk met je eigen website, via een directe koppeling of door simpelweg html-code in je CMS te plakken. Rezdy is een gebruiksvriendelijk... Meer informatie over Rezdy
Software voor verhuur van apparatuur
EZRentOut is een cloudgebaseerde software voor verhuurbedrijven van apparatuur. Functies omvatten integratie met Xero en QuickBooks en een online storefront. Meer informatie over EZRentOut
De volgende stap in analyses
Met Looker, een gegevensplatform, is het voor iedereen eenvoudig om hun gegevens te vinden, te doorzoeken en te begrijpen. Het Looker-platform heeft een analyse-interface voor het verkennen van gegevens, een herbruikbaar ontwikkelingsparadigma voor het organiseren van gegevenservaringen en een uitbreidbare API-set, zodat de gegevens kunnen bestaan... Meer informatie over Looker
Intelligente CRM voor kleine B2B-bedrijven en startups
Salesflare is een CRM-oplossing (customer relationship management) voor kleine bedrijven en startups, ontworpen om de tijd die wordt besteed aan gegevensinvoer te verminderen. Meer informatie over Salesflare
Software voor het lidmaatschapsbeheer van sportscholen en gezondheidsclubs
GymMaster software voor gezondheidsclubs is een eenvoudig te gebruiken systeem voor het beheer van gezondheidsclubs en sportscholen dat wordt vertrouwd door duizenden bedrijven. GymMaster is ontworpen in nauwe samenwerking met gymeigenaren en biedt 24 uur per dag toegang, krachtig lidmaatschapsbeheer, facturering die voor jou werkt en nog veel... Meer informatie over GymMaster
Gegevens over leadgenerering en koperintentie voor B2B-organisaties
ZoomInfo aangedreven door DiscoverOrg is een cloudgebaseerd platform voor het genereren van leads voor B2B-organisaties. Het gebruikt gegevens over de intentie van kopers om verkoop- en marketingteams te helpen bij het prioriteren van prospects. Er worden intentie-inzichten geboden voor online onderzoeksactiviteiten, organisatieveranderingen,... Meer informatie over ZoomInfo
Kwalitatieve analyses voor websites en mobiele apps
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met doorlopende opnames van bezoekers, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en conversietrechters. Smartlook biedt niet alleen cijfers en grafieken, maar helpt je de acties van je gebruikers echt te begrijpen. Meer informatie over Smartlook
Bedrijfsvoering voor onafhankelijke fitnessbedrijven
TeamUp is business management software die is ontworpen voor de automatisering van administratie, planning, lidmaatschapsfacturering en meer voor fitnessstudio's en sportscholen. De cloudgebaseerde tool biedt bedrijven in de fitnesssector functies voor het uitbreiden van lidmaatschappen, het automatiseren van taken, het meten van vooruitgang en... Meer informatie over TeamUp
Online registraties en betalingen voor educatieve evenementen
Corsizio is een online registratie-oplossing voor lessen, cursussen en andere evenementen die deelnemersregistratie, betalingsincasso, instructeursbeheer, feedbackverzameling en meer mogelijk maakt, met aanpasbare formulieren, geïntegreerde betalingsverwerking, ondersteuning voor meerdere valuta's en realtime rapportage. Meer informatie over Corsizio
Online oplossing voor afsprakenplanning
Appointlet is een cloudgebaseerde oplossing voor het plannen van afspraken die kan worden geïntegreerd met de websites, bestemmingspagina's en e-mails van bedrijven. De software stelt klanten in staat om online afspraken te boeken en biedt gebruikers tools voor het beheren van beschikbaarheid, annuleringen, goedkeuringen, herinneringen en meer. Meer informatie over appointlet
Een mobielgerichte communicatie-app voor medewerkers die geen desktop gebruiken
Beekeeper is een mobielgericht communicatieplatform dat wordt gebruikt om iedereen in een organisatie te bereiken en te verbinden en om de betrokkenheid te vergroten. Meer informatie over Beekeeper
Cloudgebaseerd community-platform voor merkeigen communities
Tribe is community-software waarmee bedrijven van elke omvang een whitelabel online community kunnen opbouwen waar leden kunnen discussiëren en zich aansluiten onder de merknaam. Leden kunnen hun tijdlijn verkennen, volgen, vragen stellen, discussies starten, deelnemen aan peilingen, commentaar geven en meerdere soorten content plaatsen. Meer informatie over Tribe
Realtime planning voor realtime en virtuele evenementen
Sched is software voor evenementenbeheer, ontworpen om gebruikers volledige evenementen vanuit één plek te helpen beheren met behulp van een reeks functies, waaronder evenementenplanning, spreker- en sponsorbeheer, plus agendasynchronisatie, digitale ondertekening, aanwezigheidsbeheer, beheer van evenementenwebsites en meer. Meer informatie over Sched
Digitaal acceptatie- en onboarding-platform.
UserGuiding is een cloudgebaseerde digitale oplossing voor acceptatie- en gebruikersonboarding voor teams, waarmee gebruikers interactieve productrondleidingen kunnen maken, aangepaste onboarding-stromen kunnen genereren en productacceptatiemetrieken kunnen analyseren. Met het platform kunnen bedrijven walkthroughs en rondleidingen creëren zonder... Meer informatie over UserGuiding
Leverancier van oplossingen voor livechat, messaging en bots
LivePerson is een platform waarmee bedrijven hun klanten op hun favoriete kanalen kunnen ontmoeten. Beheer conversies op schaal via je website, sms, Facebook Messenger, Apple Business Chat en WhatsApp! Meer informatie over LivePerson
Platform voor werknemersstem en -enquêtes om bruikbare inzichten te verkrijgen
WorkTango stelt bedrijven in staat om moeiteloos feedback van werknemers te verzamelen voor elk doel, met inzichten in betrokkenheid en bruikbare inzichten voor HR en leiders. Meer informatie over Employee Pulse/Surveys
Klantsucces-oplossing voor SaaS-bedrijven
Custify is een cloudgebaseerd platform voor succesverhalen van klanten, ontworpen om SaaS-bedrijven te helpen met het beheer van klantenbinding en churn rate in het terugkerende omzetmodel. Tot de belangrijkste functies behoren KPI-tracking, activiteitscreatie, taaktoewijzing, klantcommunicatie en doelgroepsegmentatie. Meer informatie over Custify
WordPress-invoegtoepassing voor het boeken van afspraken
Salon Booking is een compleet en eenvoudig te beheren systeem voor afspraakboekingen voor op WordPress gebaseerde websites van salons, spa's, beautycentra en kappers. Meer informatie over Salon Booking
AI-gestuurde vragenlijsten en agile prestatiebeheer
Winningtemp verhoogt de werktevredenheid, het welzijn en de productiviteit door de prestaties en betrokkenheid van werknemers te volgen via realtime AI-gestuurde vragenlijsten. Het platform met AI biedt bedrijven inzicht in werknemerskwesties, doorgroeimogelijkheden en ontwikkelingsplannen op lange termijn. Meer informatie over Winningtemp
Alles-in-één cloudgebaseerde software voor contactcenters
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met ingebouwde beheer- en operatorfuncties, gegevensbeveiliging en analytische rapporten. Meer informatie over VCC Live
Tool voor marketing automation en e-mailmarketing
Platform voor groeimiddelen en automatisering van e-mailmarketing om je webbedrijf te laten groeien. SendX is met name geschikt voor middelgrote bedrijven. Meer informatie over SendX
Help desk and customer service solution
Gorgias is an all-in-one customer service, customer support, and live chat helpdesk for Shopify stores, which offers tools including email integration, autoresponders, ticket management, customer history tracking, request assignment, and more to aid with customer service Meer informatie over Gorgias
Samenwerkingsplatform voor het bevorderen van de teamcommunicatie
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Platform voor Customer Engagement en klantbinding
Notificare is een toonaangevend Customer Engagement Platform dat merken helpt om hun publiek te engageren, licht te werpen op consumentengedrag om zodoende conversies en retentie te verhogen. Met de kanalen App Push, Web Push, Email, SMS en Mobile Wallet. Opgericht in 2012, met het hoofdkantoor in Rotterdam, Nederland. Notificare is ISO/IEC... Meer informatie over Notificare
Salon- en spa-software voor de schoonheidssector
MioSalon is een salon- en spa-oplossing die is ontworpen om bedrijven in de schoonheidssector te helpen bij het beheren van afspraken, boekhouding en feedbackverzameling. Met het ingebouwde POS-systeem kunnen gebruikers transacties, facturen, kwitanties, online betalingen, cadeaubonnen en meer afhandelen. Meer informatie over MioSalon
Gratis CRM-software op het web, voor iOS en Android.
Free CRM van Cogmento is een cloudgebaseerd platform voor customer relationship management ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van klanten, verkoop en marketing, terwijl conversies worden geoptimaliseerd. Eenvoudige installatie voor web, iOS iPhone en Android-telefoon en -tablets. Meer informatie over Cogmento CRM