Hier is onze lijst met apps voor Klantenbestand software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

1799 apps
Sorteren op
De CRM voor dynamische verkoopteams.
Een complete CRM voor snelle verkoopteams met geïntegreerde telefoon en e-mail, gebruikersgedrag-tracking en lead scoring. Meer informatie over Freshsales
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
CRM ontworpen door verkopers, voor verkopers
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams, waarmee gebruikers zich kunnen concentreren op acties die ertoe doen. Meer informatie over Pipedrive
Volledige CRM voor verkoop, marketing en operationele activiteiten
GreenRope is een schaalbare tool voor CRM en marketing automation, waarmee bedrijven hun verkoop-, marketing- en operationele gegevens kunnen consolideren om hun bedrijf te stroomlijnen en het te laten groeien. Het cloudgebaseerde platform bevat modules voor verkoop, marketing en operationele activiteiten om deals te sluiten, leads te verkrijgen... Meer informatie over GreenRope
CRM, facturering en projectplanning in één enkele tool voor het MKB
Teamleader is een SaaS-tool specifiek voor de MKB-markt. Het combineert de functies van CRM, facturering en projectplanning in één geïntegreerd softwaresysteem. Meer informatie over Teamleader
Eenvoudige klanttevredenheidsonderzoeken voor het MKB
Simplesat is een cloudgebaseerde oplossing voor klanttevredenheidsonderzoek waarmee gebruikers met één klik tevredenheidsonderzoeken kunnen opzetten en deze onder hun klanten kunnen verspreiden. Gebruikers kunnen klanttevredenheidsenquêtes insluiten in e-mailhandtekeningen of helpdesks en driemaandelijkse NPS-enquêtes (Net Promoter Score)... Meer informatie over Simplesat
Platform op meerdere kanalen voor enquêtes en feedback
Zonka Feedback is een platform op meerdere kanalen voor enquêtes en feedback waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen samenstellen, realtime rapporten kunnen genereren en onmiddellijke waarschuwingen kunnen ontvangen. Meer informatie over Zonka Feedback
Net Promoter Score (NPS)-enquêteplatform
SightMill is een cloudgebaseerde Net Promoter Score (NPS) enquête-oplossing die is ontworpen om gebruikers te helpen bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten te verbeteren. Meer informatie over SightMill
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud
Self-serviceplatform voor ondersteuning en klanteneducatie
Elevio biedt on-demand, self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbasis, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties, en meer. Meer informatie over elevio
Klantgegevensplatform en cross-channel campagnebeheer
CrossEngage is een realtime klantgegevensplatform (CDP) met cross-channel campagnebeheer dat alle beschikbare gegevensbronnen integreert, zodat marketeers nuttige klantrelaties kunnen opbouwen op schaal en in alle marketingkanalen, inclusief e-mail, advertenties op sociale media, direct mail en meer. Meer informatie over CrossEngage
Geautomatiseerde print- en mailoplossing voor omnichannel marketing
Lob Direct Mail is een softwareplatform waarmee marketingteams gedurende de gehele levenscyclus van de klant direct mail kunnen gebruiken als onderdeel van omnichannel-campagnes. Functies omvatten automatische triggers, activiteitendashboards, rapporten en analyse, facturering, aanpasbare sjablonen, het volgen van leveringen en meer. Meer informatie over Lob Direct Mail
Uniforme beheertool voor klantenservicegesprekken
Dimelo is het meest geschikt voor bedrijven met minimaal 100 werknemers. Dimelo, een bedrijf van RingCentral, is een verenigd platform voor klantenserviceteams om alle digitale kanalen voor klantenservice en gesprekken, waaronder e-mail, sociale netwerken, chat en mobiel, te beheren via één enkel platform Meer informatie over RingCentral Engage Digital
Alles wat je nodig hebt om te verkopen in één geïntegreerd pakket.
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekken, het vastleggen van e-mails en het beheren van gegevens. Meer informatie over HubSpot CRM
Automatiseringssoftware voor alle professionele servicebedrijven
Met Accelo kun je al je klantwerk beheren in één krachtige cloudgebaseerde oplossing - van prospect tot betaling en alles daartussenin. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Probeer het nu gratis! Meer informatie over Accelo
CRM met visuele pijplijn
Onpipeline is een cloudgebaseerde CRM (customer relationship management)-oplossing voor verkoopteams die visueel pijplijnbeheer biedt, en ook e-mail- en agenda-integratie. De oplossing kan worden gebruikt om contacten, verkoop, taken, deadlines, leads en meer te beheren vanaf één centrale locatie. Meer informatie over Onpipeline
Advocate marketing voor merken
Ambassify helpt merkverdedigers aan te wijzen en hen aan te moedigen om positieve mond-tot-mondreclame te genereren door middel van verwijzingen, beoordelingen, verklaringen, sociale aandelen enz. Meer informatie over Ambassify
Slimme CRM-software voor de verkoop
Een webgebaseerde CRM-oplossing voor het volledige verkoopproces, ontworpen met jou in gedachten zodat je elke stap in je verkooppijplijn moeiteloos en efficiënt kunt beheren. Meer informatie over TEAMGATE
Gratis CRM-software op het web, voor iOS en Android.
Free CRM van Cogmento is een cloudgebaseerd platform voor customer relationship management ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van klanten, verkoop en marketing, terwijl conversies worden geoptimaliseerd. Eenvoudige installatie voor web, iOS iPhone en Android-telefoon en -tablets. Meer informatie over Cogmento CRM
Software voor gegevensacquisitie voor het beheren en beveiligen van data
Netwrix Data Classification is software voor gegevensacquisitie, waarmee bedrijven vertrouwelijke gegevens kunnen beveiligen, potentiële risico's kunnen beperken en naleving van de regelgeving in alle organisatieprocessen kunnen waarborgen. Analisten kunnen gearchiveerde, overtollige of dubbele inhoud identificeren en verwijderen. Meer informatie over Netwrix Data Classification
Organiseer je klanten en je verkoopmogelijkheden.
Capsule is de slimme, eenvoudige online CRM. Het wordt gebruikt om sterkere klantrelaties op te bouwen, meer omzet te genereren, tijd te besparen, beter georganiseerd te zijn en samen te werken. Meer informatie over Capsule
Doe-het-zelf webinars voor marketing, training en meer
GoToWebinar is een "doe-het-zelf" -platform voor het hosten van webinars met maximaal 3000 mensen. Typische gebruiksvoorbeelden zijn marketing, training en bedrijfscommunicatie. Krijg de functies, integraties en analyse die je nodig hebt om je doelgroep te boeien en persoonlijke contacten te leggen om je bedrijf een boost te geven. Meer informatie over GoToWebinar
Conversationele enquêtetool
SurveySparrow is een conversationele enquêtetool waarmee gebruikers op maat gemaakte enquêtes kunnen creëren, enquêtes via meerdere kanalen kunnen verspreiden, en reacties evalueren. Meer informatie over SurveySparrow
Advertentie-analyseplatform voor online marketeers
Automatiseer je marketingrapportage en profiteer altijd van een up-to-date dashboard met al je advertentie- en conversiegegevens. Integraties op alle advertentieplatforms. Meer informatie over Funnel
Platform voor prestatiebeheer en gepersonaliseerd leren
Leapsome is een alles-in-één platform dat prestatiebeheer, medewerkersbetrokkenheid en gepersonaliseerd leren combineert dat bedrijven helpt een positieve cyclus van feedback en leren te creëren om hun mensen te ontwikkelen en hun bedrijf op te schalen. Meer informatie over Leapsome
Platform voor betrokkenheid en gegevensverzameling voor merken en media
Qualifio is een SaaS-platform voor betrokkenheid en gegevensverzameling voor merken, media en digitale bureaus. Hiermee kunnen ze moeiteloos quizzen, peilingen, wedstrijden, persoonlijkheidstests en meer dan 40 andere virale contentindelingen creëren en publiceren op hun websites, mobiele apps en sociale medianetwerken. Meer informatie over Qualifio
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Alles-in-één klantenserviceplatform:
Dixa is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat in één interface chat, e-mail, berichten en oproepen combineert, met realtime monitoring, ingebouwde CRM en nog veel meer. Meer informatie over Dixa
Klantenserviceplatform voor asynchrone berichtenuitwisseling
Sparkcentral is een SaaS-platform dat is ontworpen om bedrijven te helpen hun klantenservice-activiteiten te beheren via verschillende asynchrone berichtenkanalen zoals WhatsApp, Viber, Messenger, e-mail of webchat, evenals de sociale platforms van Facebook en Instagram. Meer informatie over Sparkcentral
Oplossing voor marktonderzoek voor organisaties
Crowdtech is een cloudgebaseerd pakket voor marktonderzoek dat is ontworpen om organisaties te helpen klantinzichten te verzamelen door middel van enquêtes, peilingen, dagboekstudies, prikborden en chats. Belangrijkste kenmerken zijn community-instelling, externe toegang, e-mailsjablonen, vragenlijsten en het maken en uitvoeren van enquêtes. Meer informatie over Crowdtech
Gegevensvoorbereiding en werkautomatisering voor niet-technische gebruikers.
EasyMorph is een self-serviceprogramma voor gegevensvoorbereiding en -automatisering die ideaal is voor niet-technische, zakelijke gebruikers die minder afhankelijk willen zijn van hun IT-afdelingen. Geen codering of programmering vereist, en het ontwerpen is 100% visueel. Meer informatie over EasyMorph
Beter verbinden
Het Aventri-platform heeft de tools die je nodig hebt om al je evenementenbehoeften te beheren. Het meertalige evenementenplatform met meerdere valuta's is een wereldwijde oplossing voor organisaties van elke omvang. Meer informatie over Aventri
VoIP-oproepen, cloudgebaseerde PBX- en sms-oplossingen voor zakelijke gebruikers
Zadarma introduceert een nieuwe generatie VoIP-diensten voor zakelijke gebruikers, waarmee het opzetten van zakelijke telefoniesystemen mogelijk wordt zonder extra uitgaven voor hardware en bedrading door het aanbieden van VoIP-oproepen, virtuele telefoonnummers, cloudgebaseerde PBX, sms en integratieopties voor externe CRM- of berichten-apps. Meer informatie over Zadarma
Loyaliteitsbeheer voor kanalen en medewerkers
Apex Loyalty is een loyaliteitsmarketing- en incentive-automatiseringstool die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het betrekken van en communiceren met kanaalpartners om merkbehartiging te stimuleren. Meer informatie over Apex Loyalty
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Platform voor klantloyaliteit, -betrokkenheid en -marketing
Kangaroo Rewards is een digitaal loyaliteitsprogramma met geautomatiseerde marketingtechnologie om klanten te betrekken, de omzet te verhogen, verkeer te genereren en het verloop te verminderen. Loyaliteitsfuncties omvatten: Geavanceerd promotiesysteem, automatische campagnes: E-mails, sms, push; aangepaste whitelabel-toepassing, rapportage,... Meer informatie over Kangaroo
Aanpasbaar loyaliteitsplatform gebaseerd op open source of cloud
Open Loyalty is een cloudgebaseerd en open source loyaliteitsplatform waarmee organisaties op maat gemaakte loyaliteits- of gamification-oplossingen kunnen ontwikkelen met behulp van een reeks functies, waaronder beheer van klanten, beloningen en POS, plus beheer van puntenregels, een ledenportal, API en integraties, en meer. Meer informatie over Open Loyalty
Uitgebreide software voor bedrijfsbeheer.
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
Ticketingsoftware voor moeiteloze klantenondersteuning.
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Mobielvriendelijk platform voor enquêtebeheer
Met SurveyLegend kun je met gemak prachtige mobielvriendelijke enquêtes, formulieren en peilingen maken. Meer informatie over SurveyLegend
CRM en projectmanagement voor de Mac
Daylite is een CRM- en projectmanagement-app voor de Mac voor kleine bedrijven in onroerend goed, verkoop, juridische zaken, financiën, design en fotografiestudio's. Meer informatie over Daylite for Mac
Tool voor het creëren en beheren van evenementen
idloom-events is een cloudgebaseerde tool voor het creëren en beheren van evenementen die is ontworpen om evenementprocessen te automatiseren, waaronder registratie, reserveringen, betalingen en meer. Meer informatie over idloom-events
Alles-in-één-platform voor het beheer van community's en betrokkenheid.
Hivebrite is een alles-in-één-oplossing voor alumni en community's voor scholen en bedrijven, die zorgt voor merkbetrokkenheid en mogelijkheden voor leden. Meer informatie over Hivebrite
Price negotiation & booking application for hoteliers
PrivateDeal is a cloud-based price negotiation application designed to help hotels manage their bidding processes and accept or decline price offers placed by guests while booking. Features include customizable branding, price adjustments, analytics, invoicing, and commission management. Meer informatie over PrivateDeal
Trackingplatform voor levenslang leren (CE, continuous education) voor bedrijven
ConferenceAdit is een cloudgebaseerde oplossing voor het inchecken bij evenementen die bedrijven helpt bij het volgen van permanente educatie (PE) tijdens digitale conferenties en educatieve cursussen. Met het zelfbedieningsportaal kunnen bezoekers gepersonaliseerde profielen met inloggegevens maken en de status van een cursus volgen. Meer informatie over ConferenceAdit
De gegevenscatalogus voor gegevensgestuurde bedrijven
Zeenea Data Catalog is een cloudgebaseerde oplossing die bedrijven helpt om curatie van metadata uit meerdere bronnen te automatiseren om de gegevens begrijpelijk en vindbaar te maken. De belangrijkste kenmerken zijn onder meer samenwerking van teams, automatisering, data-fingerprinting, mapping en gegevensdemocratisering. Meer informatie over Zeenea Data Catalog
Software voor deals-, relatie- en bedrijfsbeheer.
DealCloud is software voor deal-, relatie- en bedrijfsbeheer die bedrijven helpt bij het beheren van processen met betrekking tot fondsenwerving, marketing, compliance en meer. Het stelt beheerders in staat om dashboards, rapporten en meldingen te configureren voor specifieke medewerkers, teams of de hele organisatie. Meer informatie over DealCloud
Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
PMS, boekingen en kanaalbeheer voor onafhankelijke panden
Cloudbeds is cloudgebaseerde hotelbeheersoftware waarmee eigenaren en beheerders van onroerend goed reserveringen, beschikbaarheid, tarieven, huishouding en meer kunnen beheren. Meer informatie over Cloudbeds
Geïntegreerd platform voor marketing en beheer van sociale media
Falcon.io is een SaaS-platform dat is ontworpen voor sociale mediamarketeers; het biedt monitoring, betrokkenheid, publicatie, analyse en het beheer van de klantervaring voor sociale media. Meer informatie over Falcon.io
Cloudgebaseerde klantenservice-oplossing voor bedrijven van elke omvang
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Meest geavanceerd platform voor analyses en betrokkenheid
Mixpanel heeft de missie om de snelheid van innovatie te verhogen. Via dit krachtige analyseplatform kunnen bedrijven analyseren hoe en waarom hun gebruikers communiceren, converteren en behouden blijven op het internet en op mobiele en slimme apparaten. En die gegevens gebruiken ze vervolgens om hun bedrijf en producten te verbeteren. Meer informatie over Mixpanel
Creëren en gegevensanalyse van online enquêtes
SurveyMethods is een cloudgebaseerde oplossing voor onderzoek en gegevensanalyse die bedrijven van elke omvang helpt bij het creëren/verspreiden van enquêtes en segmenteren van gegevens, met functies zoals zoeken, klantenbinding, sorteren van informatie, aangepaste rapportage, bestandsoverdracht, toegangscontrole en documentbewerking. Meer informatie over SurveyMethods
Beheerplatform voor vechtsportcentra en -scholen
Martial Arts On Rails is een alles-in-één beheerplatform voor vechtsportcentra en -scholen dat de dagelijkse taken en bedrijfsactiviteiten vereenvoudigt en automatiseert. Meer informatie over Martial Arts on Rails
Software voor de analyse van mensen en medewerkersbetrokkenheid
Dit realtime medewerkersanalyseplatform vormt de eenvoudige, wetenschappelijke manier om je medewerkersbetrokkenheid en retentie te maximaliseren. Meer informatie over Peakon
Analyses voor klantensucces
Gainsight maakt gebruik van big data-analyse vanuit meerdere bronnen van klantinformatie om bruikbare inzichten te genereren voor het beheren van klantenbehoud, het verminderen van opzeggingen, het stimuleren van upsell en meer. Meer informatie over Gainsight CS
AI-gestuurde vragenlijsten en agile prestatiebeheer
Winningtemp verhoogt de werktevredenheid, het welzijn en de productiviteit door de prestaties en betrokkenheid van werknemers te volgen via realtime AI-gestuurde vragenlijsten. Het platform met AI biedt bedrijven inzicht in werknemerskwesties, doorgroeimogelijkheden en ontwikkelingsplannen op lange termijn. Meer informatie over Winningtemp
Afspraakplanning voor wellnesscentra en salons
ChiDesk is een cloudgebaseerde software-oplossing die in één enkel platform functies voor afsprakenplanning, online reserveringen, personeelsbeheer, verkooppunten (POS) en marketing biedt. ChiDesk is een ideale oplossing voor spa's, salons, fitness en medische professionals. Meer informatie over ChiDesk
Creëren van vouchers en cadeaubonnen, promotie en verkoopautomatisering
VoucherCart is een multichannel verkoopsysteem waarmee bedrijven hun producten en diensten overal kunnen promoten en verkopen als vouchers, cadeaubonnen en tickets. Meer informatie over VoucherCart
Webgebaseerde software voor salonmanagement en planning
Neko is cloudgebaseerde salonbeheersoftware die functies biedt zoals afspraakboeking, klantendatabase-ondersteuning, personeelsbeheer en rapportage. Meer informatie over Neko
Waar community's gedijen.
Disciple is waar communities gedijen. Dit platform voor communitybeheer helpt mensen om onafhankelijke, waardevolle en vertrouwde community's te creëren in een veilige ruimte die ze bezitten en beheren. Creëer vandaag nog je eigen unieke sociale ruimte. Meer informatie over Disciple
Online klantenservices voor B2B-software
inSided is een zeer configureerbare, volledige SaaS selfservice-oplossing die je helpt de ondersteuning op te schalen, klantensucces mogelijk te maken en de acceptatie van producten te verhogen door de kracht van je eigen community te benutten, of die van deskundige gebruikers. Meer informatie over inSided
Software voor communicatie- en lidmaatschapsbeheer voor teams
Klublr helpt sportorganisaties om lidmaatschappen te beheren, met leden in contact te komen via e-mails, sms-berichten, Whatsapp, Messenger of pushmeldingen, en teams te sorteren met behulp van aangepaste labels. Met de gecentraliseerde kalender kunnen gebruikers wedstrijden, trainingen en andere evenementen organiseren, uitnodigingen verzenden en... Meer informatie over Klublr
's Werelds toonaangevende platform voor evenemententechnologie
Ungerboeck biedt oplossingen voor locaties, evenementencentra en evenementenafdelingen. De innovatieve tools zijn ontwikkeld in samenwerking met de beste evenementen en locaties in de wereld en ondersteunen de mensen die mensen samenbrengen. Meer informatie over Ungerboeck
CRO using Social Proof and FOMO notifications
Nudgify is an app that adds real-world context to business websites. Nudges show live data about page views, sales/sign-ups and reviews to increase conversion rates by as much as 15% Meer informatie over Nudgify
Platform voor analyse van productervaringen
Gainsight PX is een cloudgebaseerd productbelevingsplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het analyseren van UX, (User Experience) en het ontwikkelen van strategieën voor productacceptatie voor klanten. Belangrijke functies zijn onder meer feedbackverzameling, doelgroepsegmentatie, statistieken voor gebruikersretentie... Meer informatie over Gainsight PX
Customer experience & survey management solution
Gainsight CX is a customer experience management platform that helps organizations streamline feedback collection, marketing automation, follow-up management, and more. Users can create personalized surveys and send custom emails to improve client engagement and data capturing capabilities. Meer informatie over Gainsight CX
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk biedt SaaS-gebaseerde, multichannel klantenondersteuningssoftware voor bedrijven van elke omvang, met gamification en automatisering, en is gratis voor maximaal drie medewerkers. Meer informatie over Freshdesk
Platform voor operationeel management van hotels
HotelFriend is een alles-in-één oplossing voor operationeel management van hotels en vakantiewoningen, met tools voor het beheren van boekingen, boekhouding, huishoudelijke diensten, afdelingen, diensten, promoties en meer, inclusief communicatiefuncties en een mobiele app voor interactie met gasten. Meer informatie over HotelFriend
Leuke enquêtes, serieuze resultaten
Verzamel e-mailadressen via mooi-uitziende enquêtes en quizzen, breng de gegevens automatisch over naar MailChimp. Inclusief widgets zoals een digitale kraskaart of een gokautomaat om het verzamelen van gegevens leuker te maken. Geen app-installatie vereist. Alle apparaten. On- en offline. Meer informatie over Survey Anyplace
Doe-het-zelf online databasetoepassingen
Caspio is een platform voor het creëren van aangepaste online databasetoepassingen zonder de noodzaak van programmeerkennis voor zakelijke ontwikkelaars en ondernemers. Meer informatie over Caspio
Online boekingssoftware voor salon en spa
Shedul is een online boekings- en planningsoplossing voor salons, spa's, personal trainers en andere beauty- en wellnessbedrijven. Meer informatie over Fresha
Op de cloud gebaseerde oplossing voor evenementbeheer en ticketing
RSVPify is een op de cloud gebaseerde oplossing voor evenementbeheer die is ontworpen om organisaties te helpen bij het beheren van uitnodigingen, ticketverkoop, gastenlijsten, deelnemers en meer. Het platform wordt geleverd met een stoelgrafiekbouwer, waarmee gebruikers met behulp van een drag-and-drop-interface een stoelindeling kunnen maken op... Meer informatie over RSVPify
Reserveringsplatform voor reisbureaus en touroperators
Adalte Travel Platform is een cloudgebaseerd reserveringssysteem, met frontend- en backendbeheer voor DMC's en touroperators. Belangrijke functies zijn onder meer gegevensexport, hoteltoewijzing, ordertracering, groepsreserveringen, prijsallocaties, voorraadbeheer en klanten- en leveranciersbeheer. Meer informatie over Adalte Travel Platform
Modulair, open source CRM voor alle soorten bedrijven
SuiteCRM is een open source, modulair CRM dat kan worden geconfigureerd voor verkoop-, marketing-, IT- of serviceafdelingen in elke branche, in bedrijven van elke omvang. Meer informatie over SuiteCRM
Clubmanagement voor fitnessclubs, sportfaciliteiten en sportscholen
Perfect Gym is een alles-in-één managementoplossing voor clubs met tools voor lidmaatschapsbeheer, verkoop, bezoekersregistratie, CRM, marketing, self-service voor leden, en meer. Meer informatie over Perfect Gym
Afspraakplanningssoftware voor bedrijven
Skedify is software voor het plannen van afspraken die is ontworpen om het boeken van afspraken voor bedrijven en hun klanten te stroomlijnen. Het platform biedt aanpasbare planningsregels, taakautomatisering, CRM en externe agenda-integraties, NPS en verzameling van klantenfeedback, aanpasbare branding en meer. Meer informatie over Skedify
Alles-in-één software voor sportschoolbeheer
Virtuagym is een unieke, alles-in-één fitnessoplossing op maat gemaakt voor personal trainers en fitnessbedrijven van elke omvang. Meer informatie over Virtuagym
De motor van groei.
User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door één gegevensbron voor je klanten te gebruiken en ze te bereiken via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen en nog veel meer; allemaal beschikbaar op één plek. Meer informatie over User.com
Online software voor afsprakenplanning
Acuity is online software voor afsprakenplanning waarmee klanten online afspraken kunnen plannen, aangepaste formulieren kunnen invullen en kunnen betalen met een creditcard, 24/7. Meer informatie over Acuity Scheduling
Premium klantenservicesoftware voor livechat en helpdesk
LiveChat: over de hele wereld geliefd! Gebruikt door meer dan 24.000 bedrijven! Beantwoordt ter plekke alle vragen van klanten. Deze premium software voor livechat en helpdesk maakt van supportteams echte klantenservicehelden! Probeer het nu! Meer informatie over LiveChat
Hotelbeheersoftware voor kleine en middelgrote bedrijven
Hotelogix is een cloudgebaseerd hotelbeheersysteem dat kleine en middelgrote hotels helpt hun activiteiten en kamerinventarisatie naadloos te beheren. Het vastgoedbeheersysteem omvat modules voor receptie, verkooppunt, huishouding en rapportage. Met het geïntegreerde online distributiesysteem heb je vanaf één punt de mogelijkheid om je kamers op... Meer informatie over Hotelogix
Mobiele oplossing voor creëren van formulieren en dispatch-werkstroom
Forms On Fire is een native mobiele cloudoplossing voor mobiele formulieren en gegevensverzameling; omvat een vooraf gebouwde formulierenbibliotheek, verzendschema's voor formulieren, werkt on- en offline. Meer informatie over Forms On Fire
De gemakkelijkste manier om tickets te verkopen en deelnemers te registreren.
Fienta is een platform voor evenemententickets en -registratie voor allerlei evenementen, met functies voor kaartverkoop, deelnemersregistratie, evenementenpagina's, mobiele en pdf-tickets, orderbeheer, en realtime rapportage over verkoop en marketing. Valideer tickets met de mobiele Fienta-app voor iOS en Android. Meer informatie over Fienta
Campagnebeheer voor prestatiemarketeers
QuanticMind is een cloudgebaseerde oplossing voor webanalyse die prestatiemarketeers in verscheidene sectoren helpt om campagnes te beheren met behulp van artificiële intelligentietechnologie (AI). Beheerders kunnen rapporten genereren en inzicht krijgen in verkoopprestaties met behulp van voorspellende analyse. Meer informatie over QuanticMind
Bedrijfsmanagement voor boetiek-fitnessclubs
bsport is cloudgebaseerde business management software voor boetieksportscholen en fitnesscentra. Het biedt tools voor het beheren van klanten, lessen, boekingen, betalingen, lidmaatschappen, marketing, evenementen en meer via één gecentraliseerd platform, terwijl het ook prestaties en inkomsten bijhoudt. Meer informatie over bsport
Uniform fax-, sms-, e-mail- en spraakcommunicatieplatform
ICTBroadcast is een uniforme softwareoplossing voor automatisch bellen en slim voorspellend bellen, ontworpen om kleine en middelgrote bedrijven en IT-serviceproviders te helpen met het aan hun klanten aanbieden van gehoste telemarketing/bulkcommunicatiediensten via spraak-, sms-, e-mail- en faxtechnologieën. Meer informatie over ICTBroadcast
Planningstool voor afspraken voor dienstverlenende bedrijven
FlashAppointments is een cloudgebaseerde oplossing die bedrijven helpt bij het beheren van afspraken en abonnementen. De belangrijkste kenmerken zijn veilige gegevensopslag, op rollen gebaseerde machtigingen, wachtwoordbeheer, herinneringen, meldingen, agendabeheer en rapportage. Meer informatie over Flash Appointments
Oplossing voor klantloyaliteit voor ondernemingen
Currency Alliance is een digitale oplossing voor klantloyaliteitsprogramma's waarmee ondernemingen de uitgifte, overdracht en inwisseling van elke loyaliteitsvaluta kunnen beheren. Meer informatie over Currency Alliance
Software voor online evenementregistratie voor trainingsbedrijven
Konfeo is online software voor evenementregistratie voor trainingsbedrijven en organisatoren van conferenties. Deze software vereenvoudigt de organisatie van conferenties, trainingscursussen, workshops en andere evenementen met technologie voor registratiebeheer, online betalingen, evenementenstatistieken, mailingbeheer en meer. Meer informatie over Konfeo
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Planningssoftware voor dienstverlenende sectoren
SimplyBook.me is online afsprakenplanningssoftware voor professionals, het MKB en grotere ondernemingen uit alle dienstverlenende sectoren. Meer informatie over SimplyBook.me
Tool voor afspraakplanning en online boekingen met herinneringen
Gratis software voor online boeken en afspraakplanning geliefd bij meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd. Verminder no-shows tot wel 90% met geautomatiseerde afspraakherinneringen. Geen creditcard nodig. Begin vandaag nog gratis en ontdoe je bedrijf van verspilde tijd. Meer informatie over 10to8
Verkoop- en marketing-CRM voor groeiende bedrijven
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Open source ERP- en CRM-softwarepakket
Odoo is een open source pakket voor enterprise resource planning (ERP) en CRM (customer relationship management, klantrelatiebeheer), met een reeks optionele toepassingen voor verkoop, facturering, verkooppunt (point of sale, POS), operationeel management, productie, websitebeheer, livechat, e-mailmarketing, urenregistratie en meer. Meer informatie over Odoo
Ticketing voor evenementen van alle soorten en maten. Lage kosten. Geen gedoe.
Verkoop tickets met Ticket Tailor: een whitelabel platform voor evenementtickets met lage kosten waarmee je een kassa kunt creëren voor fondsenwervingsactiviteiten voor liefdadigheidsinstellingen, concerten, comedy clubs en meer! Meer informatie over Ticket Tailor
Software voor een online agenda en reserveringssysteem
Met de online reserveringssoftware doet SuperSaaS het werk voor u en kunnen uw klanten zelf hun afspraken maken. Het systeem is eenvoudig opgezet, betaalbaar en u kunt het geheel naar uw wensen inrichten en aanpassen. Meer informatie over SuperSaaS Online Reserveringssoftware
Platform voor reviewmarketing en -beheer, whitelabel voor bureaus en SEO's
Grade.us is de beste software voor reviewbeheer waarmee marketeers, bureaus, SEO's en ondernemingen uitstekende reviews kunnen krijgen op alle belangrijke reviewsites met behulp van drip-campagnes via e-mail en sms. Je kunt reviews volgen op een onbeperkt aantal sites en je beste reviews benadrukken op je website en sociale mediakanalen. Meer informatie over Grade.us
Krijg grip op je tijd. Neem de controle over je bedrijf.
vCita is een alles-in-één app voor bedrijfsbeheer die is ontworpen voor kleine bedrijven, waarmee je je klanten, rooster, facturering en administratie kunt beheren. Meer informatie over vcita