Hier is onze lijst met apps voor Klantenbestand software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

1600 apps
Sorteren op
Uniforme beheertool voor klantenservicegesprekken
Dimelo is het meest geschikt voor bedrijven met minimaal 100 werknemers. Dimelo, een bedrijf van RingCentral, is een verenigd platform voor klantenserviceteams om alle digitale kanalen voor klantenservice en gesprekken, waaronder e-mail, sociale netwerken, chat en mobiel, te beheren via één enkel platform Meer informatie over Dimelo
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over PureCloud
Telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams
Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem waarmee je teams zinvolle gesprekken kunnen voeren. Stel je telefoonsysteem binnen enkele minuten in, integreer het op een slimme manier in je workflows en verrijk je gesprekken met inzichtelijke gegevens. Aircall is je telefoonsysteem opnieuw uitgevonden. Meer informatie over Aircall
Net Promoter Score (NPS)-enquêteplatform
SightMill is een cloudgebaseerde Net Promoter Score (NPS) enquête-oplossing die is ontworpen om gebruikers te helpen bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten te verbeteren. Meer informatie over SightMill
Klantgegevensplatform en cross-channel campagnebeheer
CrossEngage is een realtime klantgegevensplatform (CDP) met cross-channel campagnebeheer dat alle beschikbare gegevensbronnen integreert, zodat marketeers nuttige klantrelaties kunnen opbouwen op schaal en in alle marketingkanalen, inclusief e-mail, advertenties op sociale media, direct mail en meer. Meer informatie over CrossEngage
De CRM voor dynamische verkoopteams.
Een complete CRM voor snelle verkoopteams met geïntegreerde telefoon en e-mail, gebruikersgedrag-tracking en lead scoring. Meer informatie over Freshsales
Verzamel, analyseer en beheer feedback op basis van Net Promoter Score® (NPS)
zenloop is een SaaS-platform op basis van Net Promotor Score (NPS) dat is gevestigd in Duitsland. Het platform verzamelt, analyseert en beheert NPS-feedback voor e-commerceteams in de groeifase. Meer informatie over zenloop
Feedbackoplossing voor klanten
Starred is een klantvriendelijke feedbackoplossing met vooraf opgebouwde vragenlijsten, multi-channel feedback, API en integraties, en meer. Meer informatie over Starred
Platform voor klantloyaliteit, -betrokkenheid en -marketing
Kangaroo Rewards is een digitaal loyaliteitsprogramma met geautomatiseerde marketingtechnologie om klanten te betrekken, de omzet te verhogen, verkeer te genereren en het verloop te verminderen. Loyaliteitsfuncties omvatten: Geavanceerd promotiesysteem, automatische campagnes: E-mails, sms, push; aangepaste whitelabel-toepassing, rapportage,... Meer informatie over Kangaroo
Conversationele enquêtetool
SurveySparrow is een conversationele enquêtetool waarmee gebruikers op maat gemaakte enquêtes kunnen creëren, enquêtes via meerdere kanalen kunnen verspreiden, en reacties evalueren. Meer informatie over SurveySparrow
CRM ontworpen door verkopers, voor verkopers
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams, waarmee gebruikers zich kunnen concentreren op acties die ertoe doen. Meer informatie over Pipedrive
Alles wat je nodig hebt om te verkopen in één geïntegreerd pakket.
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekken, het vastleggen van e-mails en het beheren van gegevens. Meer informatie over HubSpot CRM
CRM, facturering en projectplanning in één enkele tool voor het MKB
Teamleader is een SaaS-tool specifiek voor de MKB-markt. Het combineert de functies van CRM, facturering en projectplanning in één geïntegreerd softwaresysteem. Meer informatie over Teamleader
Oplossing voor klantloyaliteit, marketing en CRM
Goody biedt een volledig pakket producten voor loyaliteitsbeloningen, marketing en customer relationship management. Het integreert naadloos met dagelijkse applicaties, inclusief oudere POS-systemen. Meer informatie over Goody
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Intelligente CRM voor kleine B2B-bedrijven en startups
Salesflare is een CRM-oplossing (customer relationship management) voor kleine bedrijven en startups, ontworpen om de tijd die wordt besteed aan gegevensinvoer te verminderen. Meer informatie over Salesflare
PMS, boekingen en kanaalbeheer voor onafhankelijke panden
Cloudbeds is cloudgebaseerde hotelbeheersoftware waarmee eigenaren en beheerders van onroerend goed reserveringen, beschikbaarheid, tarieven, huishouding en meer kunnen beheren. Meer informatie over Cloudbeds
De collaboratieve oplossing voor contactcenters die voortkomt uit de sector
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools. Meer informatie over RingCentral Contact Center
Slimme CRM-software voor de verkoop
Een webgebaseerde CRM-oplossing voor het volledige verkoopproces, ontworpen met jou in gedachten zodat je elke stap in je verkooppijplijn moeiteloos en efficiënt kunt beheren. Meer informatie over TEAMGATE
Cloudgebaseerd pakket voor ERP en bedrijfsbeheer
NetSuite is 's werelds toonaangevende cloudgebaseerde softwarepakket voor bedrijfsvoering dat speciaal is ontworpen voor de behoeften van snelgroeiende en middelgrote bedrijven. Meer informatie over NetSuite
Volledige CRM voor verkoop, marketing en operationele activiteiten
GreenRope is een schaalbare tool voor CRM en marketing automation, waarmee bedrijven hun verkoop-, marketing- en operationele gegevens kunnen consolideren om hun bedrijf te stroomlijnen en het te laten groeien. Het cloudgebaseerde platform bevat modules voor verkoop, marketing en operationele activiteiten om deals te sluiten, leads te verkrijgen... Meer informatie over GreenRope
Reservering van rondleidingen en activiteiten
Rezdy is een cloudgebaseerd reserveringssoftware- en boekingssysteem, speciaal ontworpen voor aanbieders van rondleidingen, activiteiten, pendelbussen, verhuur en sightseeing. Rezdy integreert naadloos en gemakkelijk met je eigen website, via een directe koppeling of door simpelweg html-code in je CMS te plakken. Rezdy is een gebruiksvriendelijk... Meer informatie over Rezdy
De alles-in-één boekingsoplossing voor de vrijetijdsindustrie.
Regiondo is een online reserveringssysteem waarmee aanbieders van activiteiten en vrijetijdsbesteding via hun eigen website afspraken en activiteiten kunnen beheren en boeken. Meer informatie over Regiondo
Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
Vastleggen en beheren van evenementenleads voor marketingteams
Koppel evenementen aan je marketingstack: zet gesprekken om in gekwalificeerde leads en versnelde inkomsten. Dit platform loopt voorop bij het vastleggen van gebeurtenissen, het vervangen van verouderde, handmatige methoden: visitekaartjes, papieren formulieren en gehuurde scanners. Meer informatie over Akkroo
Self-serviceplatform voor ondersteuning en klanteneducatie
Elevio biedt on-demand, self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbasis, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties, en meer. Meer informatie over elevio
Alles-in-één-platform voor het beheer van community's en betrokkenheid.
Hivebrite is een alles-in-één-oplossing voor alumni en community's voor scholen en bedrijven, die zorgt voor merkbetrokkenheid en mogelijkheden voor leden. Meer informatie over Hivebrite
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
Alles-in-één cloudgebaseerde software voor contactcenters
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met ingebouwde beheer- en operatorfuncties, gegevensbeveiliging en analytische rapporten. Meer informatie over VCC Live
Lean workflow en business process management (BPM)
Het Pipefy-platform stelt managers in staat om complexe processen en workflows te standaardiseren en uit te voeren via een Kanban-achtige gebruikerservaring, zonder dat er IT, technische vaardigheden of professionele diensten voor nodig zijn. Meer informatie over Pipefy
Software voor het beheer van sportscholen, fitness- en yogastudio's
Glofox-software voor sportschoolbeheer, waarmee sportschool- en fitnessstudio-eigenaren winnaars zijn. Meer informatie over Glofox
Alles-in-één software voor sportschoolbeheer
Virtuagym is een unieke, alles-in-één fitnessoplossing op maat gemaakt voor personal trainers en fitnessbedrijven van elke omvang. Meer informatie over Virtuagym
Innovatief Manufacturing Sales Platform (CRM en CPQ)
In Mind Cloud CPQ - Het verkoopplatform dat CPQ en CRM combineert voor productiebedrijven in SAP. Meer informatie over Manufacturing X
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
Beoordelingen en marketing van klantcontent
Yotpo helpt commerciële merken om tijdens het hele koperstraject klantbeoordelingen en foto's te benutten om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Meer informatie over Yotpo
Alles over enquêtes - eenvoudig en krachtig gemaakt.
Zoho Survey is software voor het creëren van online enquêtes en vragenlijsten en is schaalbaar om aan je specifieke behoeften te voldoen. Meer informatie op https://www.zoho.com/survey/. Meer informatie over Zoho Survey
Remote usability testing application for UX researchers
Userfeel is a cloud-based usability testing tool which assists digital agencies and UX researchers with website and app optimization with key features including multilingual support, user journeys, screen activity recording, multi-channel collection, campaign segmentation, and video annotation. Meer informatie over Userfeel
Online boekingen voor rondleidingen, activiteiten en verhuur.
Checkfront is een online reserveringssysteem waarmee bedrijven hun voorraden kunnen beheren, reserveringen centraliseren en betalingen verwerken. Checkfront beheert rondleidingen, activiteiten en verhuur. Checkfront biedt plug-ins voor populaire CMS-producten zoals Wordpress, Drupal, Joomla! & Beweegbaar type. Meer informatie over Checkfront
Uniform platform voor klantenervaring
Zoho CRM Plus is als uniform platform de ideale oplossing voor bedrijven die hun klantenervaring willen verbeteren met gestroomlijnde administratie, omnichannel klantenbinding, sociale mediamarketing, krachtige analyses, ingebouwde AI, intelligente chatbots en meer. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Complete oplossing voor reisbureaus en touroperators
Lemax (voorheen iTravel Software) is een compleet reserveringssysteem voor reisbureaus en touroperators dat backoffice, online boekingen (B2C) en partnerboekingen (B2B) combineert. Meer informatie over Lemax
Mobielvriendelijk platform voor enquêtebeheer
Met SurveyLegend kun je met gemak prachtige mobielvriendelijke enquêtes, formulieren en peilingen maken. Meer informatie over SurveyLegend
Creëren en gegevensanalyse van online enquêtes
SurveyMethods is een cloudgebaseerde oplossing voor onderzoek en gegevensanalyse die bedrijven van elke omvang helpt bij het creëren/verspreiden van enquêtes en segmenteren van gegevens, met functies zoals zoeken, klantenbinding, sorteren van informatie, aangepaste rapportage, bestandsoverdracht, toegangscontrole en documentbewerking. Meer informatie over SurveyMethods
Beter verbinden
Het Aventri-platform heeft de tools die je nodig hebt om al je evenementenbehoeften te beheren. Het meertalige evenementenplatform met meerdere valuta's is een wereldwijde oplossing voor organisaties van elke omvang. Meer informatie over Aventri
Loyaliteitsbeheer voor kanalen en medewerkers
Apex Loyalty is een loyaliteitsmarketing- en incentive-automatiseringstool die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het betrekken van en communiceren met kanaalpartners om merkbehartiging te stimuleren. Meer informatie over Apex Loyalty
Gegevensvoorbereiding en werkautomatisering voor niet-technische gebruikers.
EasyMorph is een self-serviceprogramma voor gegevensvoorbereiding en -automatisering die ideaal is voor niet-technische, zakelijke gebruikers die minder afhankelijk willen zijn van hun IT-afdelingen. Geen codering of programmering vereist, en het ontwerpen is 100% visueel. Meer informatie over EasyMorph
Ticketingsoftware voor moeiteloze klantenondersteuning.
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Probleemloze live chat opnieuw geformuleerd voor de groei van bedrijven.
Converteer je websitebezoekers naar tevreden betalende klanten. Verhoog het rendement voor je content, SEO, Adwords en e-mailmarketing. Meer informatie over Zoho SalesIQ
De volgende stap in analyses
Met Looker, een gegevensplatform, is het voor iedereen eenvoudig om hun gegevens te vinden, te doorzoeken en te begrijpen. Het Looker-platform heeft een analyse-interface voor het verkennen van gegevens, een herbruikbaar ontwikkelingsparadigma voor het organiseren van gegevenservaringen en een uitbreidbare API-set, zodat de gegevens kunnen bestaan... Meer informatie over Looker
Tool voor het creëren en beheren van evenementen
idloom-events is een cloudgebaseerde tool voor het creëren en beheren van evenementen die is ontworpen om evenementprocessen te automatiseren, waaronder registratie, reserveringen, betalingen en meer. Meer informatie over idloom-events
Customer relationship management (CRM) with visual pipeline
Onpipeline is a cloud-based customer relationship management (CRM) solution for sales teams that offers visual pipeline management, as well as email and calendar integration. The solution can be used to manage contacts, sales, tasks, deadlines, leads, and more, from one central location. Meer informatie over Onpipeline
Clubmanagement voor fitnessclubs, sportfaciliteiten en sportscholen
Perfect Gym is een alles-in-één managementoplossing voor clubs met tools voor lidmaatschapsbeheer, verkoop, bezoekersregistratie, CRM, marketing, self-service voor leden, en meer. Meer informatie over Perfect Gym
Uitgebreide software voor bedrijfsbeheer.
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
De gemakkelijkste manier om tickets te verkopen en deelnemers te registreren.
Fienta is een platform voor evenemententickets en -registratie voor allerlei evenementen, met functies voor kaartverkoop, deelnemersregistratie, evenementenpagina's, mobiele en pdf-tickets, orderbeheer, en realtime rapportage over verkoop en marketing. Valideer tickets met de mobiele Fienta-app voor iOS en Android. Meer informatie over Fienta
Cloudgebaseerde POS voor restaurants van elke omvang
Sapaad is een cloudgebaseerd systeem voor verkooppunt (POS) en restaurantbeheer dat is ontworpen voor restaurants van elke omvang. Meer informatie over Sapaad
Webgebaseerde klantenondersteuning
SupportCenter Plus is een webgebaseerde CRM-toepassing en klantenondersteuningstool waarmee organisaties klanttickets, account- en contactgegevens, en meer kunnen beheren. Meer informatie over ManageEngine SupportCenter Plus
CRM en projectmanagement voor de Mac
Daylite is een CRM- en projectmanagement-app voor de Mac voor kleine bedrijven in onroerend goed, verkoop, juridische zaken, financiën, design en fotografiestudio's. Meer informatie over Daylite for Mac
Online tools voor enquêtes en het verzamelen van feedback
Blue Enterprise Surveys is een oplossing voor het creëren en beheren van enquêtes met onderzoeksplanning, rapportage, gegevensanalyse, realtime monitoring en meer. Meer informatie over BlueX
Systeem voor evenementenregistratie en deelnemersbeheer
CONREGO is een SaaS-oplossing voor evenementenregistratie en deelnemersbeheer die is ontworpen voor organisatoren van evenementen met tools voor het creëren van websites, betalingsverwerking, en meer. Meer informatie over CONREGO
Engagement solution for members, customers, and employees
PeopleVine is a cloud-based marketing & engagement solution that helps businesses to engage employees, members and customers across their workspaces, loyalty programs, member organizations, and more. Engagement data is tied back to CRM records, enabling the development of personalized relationships. Meer informatie over PeopleVine
Advertentie-analyseplatform voor online marketeers
Automatiseer je marketingrapportage en profiteer altijd van een up-to-date dashboard met al je advertentie- en conversiegegevens. Integraties op alle advertentieplatforms. Meer informatie over Funnel
Market automation- en analyticstool
Action Recorder is een cloudgebaseerde oplossing voor marketing automation en analytics, voor bedrijven van elke omvang. De oplossing is geïntegreerd met sociale-mediaplatforms en analysetools zoals Google Analytics, Google Adwords, Mixpanel, Kissmetrics, Segment, Salesforce, Pipedrive en Zapier. Meer informatie over CustomerLabs CDP
Aanpasbaar loyaliteitsplatform gebaseerd op open source of cloud
Open Loyalty is een cloudgebaseerd en open source loyaliteitsplatform waarmee organisaties op maat gemaakte loyaliteits- of gamification-oplossingen kunnen ontwikkelen met behulp van een reeks functies, waaronder beheer van klanten, beloningen en POS, plus beheer van puntenregels, een ledenportal, API en integraties, en meer. Meer informatie over Open Loyalty
Continuing education (CE) tracking platform for businesses
ConferenceAdit is a cloud-based event check-in solution that helps businesses track continuing education (CE) across digital conferences and educational courses. With the self-service portal, attendees can create personalized profiles with login credentials and track course statuses. Meer informatie over ConferenceAdit
Online, CAPI- en CATI-enquêtesoftware voor marktonderzoekers
Nfield is een platform voor online, CAPI- en CATI-gegevensverzameling waarmee marktonderzoekers beveiligde, hoogwaardige en professionele enquêtes kunnen uitvoeren. Organisaties kunnen vragen stellen met behulp van aantrekkelijke sjablonen die volledig reageren op de schermafmetingen van verschillende apparaten. Meer informatie over Nfield
Organiseer je klanten en je verkoopmogelijkheden.
Capsule is de slimme, eenvoudige online CRM. Het wordt gebruikt om sterkere klantrelaties op te bouwen, meer omzet te genereren, tijd te besparen, beter georganiseerd te zijn en samen te werken. Meer informatie over Capsule
Verhoog de prestaties van marketing, verkoop en service!
Bpm'online CRM-software levert complete processen voor het beheer van het volledige klantentraject, van lead tot bestelling en permanent accountbeheer. Bpm'online wordt erkend in de Gartner Magic Quadrant van 2016 voor het CRM Customer Engagement Center, en wordt eveneens vermeld in vijf categorieën van de Gartner CRM leveranciersgids uit 2016... Meer informatie over Creatio CRM
Cloudgebaseerd tablet-POS-systeem voor restaurants
Poster POS is een cloudgebaseerde point of sale-toepassing voor cafés, winkels en restaurants om menu's, bestellingen en benodigdheden snel en efficiënt te beheren. Meer informatie over Poster POS
Verkrijg inzichten en feedback via analyse van de website en mobiele apps.
Doordat Hotjar feedback en inzichten levert kunnen ontwikkelaars, UI-ontwerpers, analisten en digitale marketeers kansen voor verbetering van de site identificeren. Meer informatie over Hotjar
CRM-software die je helpt om slimmer, beter en sneller te verkopen.
Zoho CRM helpt bedrijven van elke omvang om slimmer, beter en sneller deals te sluiten. Meer informatie over Zoho CRM
Business management software voor gezondheid- en wellnessbedrijven
MINDBODY biedt business management software voor spa's, salons, sportscholen, wellnessbeoefenaars en andere bedrijven op basis van lessen en afspraken. Meer informatie over MINDBODY
Planningssoftware voor dienstverlenende sectoren
SimplyBook.me is online afsprakenplanningssoftware voor professionals, het MKB en grotere ondernemingen uit alle dienstverlenende sectoren. Meer informatie over SimplyBook.me
Visuele en eenvoudige software voor marketing automation
Autopilot is software voor marketing automation en het klantentraject die bedrijven helpt leads te verwerven, te ontwikkelen en te laten uitgroeien tot goedbetalende klanten. Probeer dit product gratis uit. Meer informatie over Autopilot
Cloudgebaseerde klantenservice-oplossing voor bedrijven van elke omvang
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De toekomst van verenigingssoftware - gebaseerd op Salesforce
Fonteva Membership is software voor verenigingsbeheer die is gebaseerd op het Salesforce-platform, waarmee organisaties leden, evenementen en commissies kunnen beheren. Meer informatie over Fonteva for Associations
Op de cloud gebaseerde oplossing voor evenementbeheer en ticketing
RSVPify is een op de cloud gebaseerde oplossing voor evenementbeheer die is ontworpen om organisaties te helpen bij het beheren van uitnodigingen, ticketverkoop, gastenlijsten, deelnemers en meer. Het platform wordt geleverd met een stoelgrafiekbouwer, waarmee gebruikers met behulp van een drag-and-drop-interface een stoelindeling kunnen maken op... Meer informatie over RSVPify
Meest geavanceerd platform voor analyses en betrokkenheid
Mixpanel heeft de missie om de snelheid van innovatie te verhogen. Via dit krachtige analyseplatform kunnen bedrijven analyseren hoe en waarom hun gebruikers communiceren, converteren en behouden blijven op het internet en op mobiele en slimme apparaten. En die gegevens gebruiken ze vervolgens om hun bedrijf en producten te verbeteren. Meer informatie over Mixpanel
Omnichannel contactcenterbeheer
XCALLY is een omnichannel-oplossing voor contactcenterbeheer en een klantenservicepakket voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters. Meer informatie over XCALLY
Versnellen van de productacceptatie
Whatfix helpt bedrijven bij het leveren van moderne en eenvoudige onboarding, effectieve training en betere ondersteuning met behulp van in-app en contextuele stapsgewijze begeleiding, die op het vereiste moment aan de gebruiker wordt getoond. Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit... Meer informatie over Whatfix
Cloudgebaseerde oplossing voor alumnibeheer voor alle behoeften in verband met alumni.
Vaave is een cloudgebaseerde oplossing voor alumnibeheer waarmee organisaties van elke omvang hun exclusieve alumninetwerk kunnen creëren en beheren. Het platform biedt een scala aan functies, waaronder een alumnidatabase, tools voor betrokkenheid en fondsenwerving, aangepaste branding, vacatures, opnieuw in dienst nemen, verwijzingen en meer. Meer informatie over Vaave
Online registraties en betalingen voor educatieve evenementen
Corsizio is een online registratie-oplossing voor lessen, cursussen en andere evenementen die deelnemersregistratie, betalingsincasso, instructeursbeheer, feedbackverzameling en meer mogelijk maakt, met aanpasbare formulieren, geïntegreerde betalingsverwerking, ondersteuning voor meerdere valuta's en realtime rapportage. Meer informatie over Corsizio
Software voor evenementenbeheer, gebaseerd op Salesforce.
Fonteva Events is een platform voor evenementenbeheer dat 100% native is voor Salesforce en waarmee gebruikers allerlei soorten evenementen, groot of klein, kunnen beheren. Belangrijke functies zijn onder andere een agenda-ontwerpfunctie, deelnemersbeheer, geavanceerde registratie, eStore- en transactieverwerking en rapporten en dashboards. Meer informatie over Fonteva Events
Geïntegreerd platform voor marketing en beheer van sociale media
Falcon.io is een SaaS-platform dat is ontworpen voor sociale mediamarketeers; het biedt monitoring, betrokkenheid, publicatie, analyse en het beheer van de klantervaring voor sociale media. Meer informatie over Falcon.io
Modular, open source CRM for businesses of all types
SuiteCRM is an open source, modular CRM that can be configured for sales, marketing, IT or service departments in any industry, in businesses of any size Meer informatie over SuiteCRM
Software voor de detailhandel en POS voor mode, beautycentra en specialiteiten
Yourcegid Retail is een gecombineerd POS- en voorraadbeheersysteem, waarbij klantcontactpunten met elkaar worden verbonden voor een gecentraliseerde detailhandelbeheerervaring. Meer informatie over Cegid
Beheer van huurwoningen op korte termijn
Uplisting is software voor het beheer van huurwoningen voor de korte termijn die woning-, kanaal- en gastenbeheer ondersteunt met geautomatiseerde berichten, slimme tarieven en meer. Meer informatie over Uplisting
Vergader beter. Vergader met Joan.
Joan is software voor digitale displays en het boeken van vergaderzalen die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van kantoorruimte en het plannen van vergaderzalen, zowel ter plaatse als op afstand. Het Joan-platform kan worden geïntegreerd met bekende apps, zoals G Suite, Office 365, Microsoft Exchange en iCalendar. Meer informatie over Joan
Analyses voor klantensucces
Gainsight maakt gebruik van big data-analyse vanuit meerdere bronnen van klantinformatie om bruikbare inzichten te genereren voor het beheren van klantenbehoud, het verminderen van opzeggingen, het stimuleren van upsell en meer. Meer informatie over Gainsight
Doe-het-zelfplatform voor het creëren van mobiele apps
LineUpr is een mobiel platform voor het creëren van evenement-apps dat organisaties helpt over hun evenement te communiceren en deelnemers interactief te betrekken met enquêtes en peilingen via een smartphone. Maak zonder codering of ontwerpvaardigheden aangepaste evenement-apps voor conferenties, jaarlijkse vergaderingen, topbijeenkomsten,... Meer informatie over LineUpr
Afspraakplanning voor wellnesscentra en salons
ChiDesk is een cloudgebaseerde software-oplossing die in één enkel platform functies voor afsprakenplanning, online reserveringen, personeelsbeheer, verkooppunten (POS) en marketing biedt. ChiDesk is een ideale oplossing voor spa's, salons, fitness en medische professionals. Meer informatie over ChiDesk
Verzamel feedback van medewerkers automatisch en continu
Blijf op de hoogte van de werktevredenheid van je team met automatische enquêtes onder medewerkers en verbeter zo je werkomgeving. Bekijk resultaten in realtime en reageer tijdig. Meer informatie over VibeCatch
Creëren van vouchers en cadeaubonnen, promotie en verkoopautomatisering
VoucherCart is een multichannel verkoopsysteem waarmee bedrijven hun producten en diensten overal kunnen promoten en verkopen als vouchers, cadeaubonnen en tickets. Meer informatie over VoucherCart
Open source-platform voor PIM, MDM, DAM, CMS en e-commerce.
Pimcore DAM is een open source platform voor het beheer van digitale middelen dat bedrijven in staat stelt digitale middelen te consolideren en te beheren en ze gemakkelijk en efficiënt te delen. Meer informatie over Pimcore
Campagnebeheer voor prestatiemarketeers
QuanticMind is een cloudgebaseerde oplossing voor webanalyse die prestatiemarketeers in verscheidene sectoren helpt om campagnes te beheren met behulp van artificiële intelligentietechnologie (AI). Beheerders kunnen rapporten genereren en inzicht krijgen in verkoopprestaties met behulp van voorspellende analyse. Meer informatie over QuanticMind
Waar community's gedijen.
Disciple is waar communities gedijen. Dit platform voor communitybeheer helpt mensen om onafhankelijke, waardevolle en vertrouwde community's te creëren in een veilige ruimte die ze bezitten en beheren. Creëer vandaag nog je eigen unieke sociale ruimte. Meer informatie over Disciple
Bedrijfstoepassing voor UX-beheer voor gebruikersstromen en onboarding
Newired is een 100% codevrije bedrijfstoepassing voor UX-beheer die bedrijven helpt bij het begeleiden, analyseren en optimaliseren van gebruikersstromen en -ervaring voor training of onboarding. Creëer interactieve begeleidingslagen bovenop bestaande webgebaseerde apps of websites van het bedrijf om begeleide, stapsgewijze gebruikerstrajecten te... Meer informatie over Newired
Webgebaseerde software voor salonmanagement en planning
Neko is cloudgebaseerde salonbeheersoftware die functies biedt zoals afspraakboeking, klantendatabase-ondersteuning, personeelsbeheer en rapportage. Meer informatie over Neko
Online klantenservices voor B2B-software
inSided is een zeer configureerbare, volledige SaaS selfservice-oplossing die je helpt de ondersteuning op te schalen, klantensucces mogelijk te maken en de acceptatie van producten te verhogen door de kracht van je eigen community te benutten, of die van deskundige gebruikers. Meer informatie over inSided
Advocate marketing voor merken
Ambassify helpt merkverdedigers aan te wijzen en hen aan te moedigen om positieve mond-tot-mondreclame te genereren door middel van verwijzingen, beoordelingen, verklaringen, sociale aandelen enz. Meer informatie over Ambassify
Audiovisuele begeleiding naar je website
Toonimo maakt de webgebruikerservaring persoonlijk met boeiende digitale rondleidingen. Het SaaS-platform stelt organisaties in staat om een overlay van menselijke stem en aanpasbare grafische coachmarkeringen toe te voegen die bezoekers aanspreken, belangrijke aanbiedingen presenteren en gebruikers door webtrechters begeleiden. Toonimo biedt een... Meer informatie over Toonimo