Hier is onze lijst met apps voor Klantenbestand software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

1624 apps
Sorteren op
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over PureCloud
De CRM voor dynamische verkoopteams.
Een complete CRM voor snelle verkoopteams met geïntegreerde telefoon en e-mail, gebruikersgedrag-tracking en lead scoring. Meer informatie over Freshsales
Telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams
Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem waarmee je teams zinvolle gesprekken kunnen voeren. Stel je telefoonsysteem binnen enkele minuten in, integreer het op een slimme manier in je workflows en verrijk je gesprekken met inzichtelijke gegevens. Aircall is je telefoonsysteem opnieuw uitgevonden. Meer informatie over Aircall
Platform voor ervaringsbeheer
Qualtrics maakt geavanceerd onderzoek eenvoudig en stelt gebruikers in staat om inzichten over klanten, producten, het merk en werknemerservaring vast te leggen. Meet de klantervaring, volg medewerkersbetrokkenheid, verbeter je merkbekendheid en verzamel productfeedback in één krachtig platform. Meer informatie over Qualtrics
Uniforme beheertool voor klantenservicegesprekken
Dimelo is het meest geschikt voor bedrijven met minimaal 100 werknemers. Dimelo, een bedrijf van RingCentral, is een verenigd platform voor klantenserviceteams om alle digitale kanalen voor klantenservice en gesprekken, waaronder e-mail, sociale netwerken, chat en mobiel, te beheren via één enkel platform Meer informatie over Dimelo
Cloudgebaseerd pakket voor ERP en bedrijfsbeheer
NetSuite is 's werelds toonaangevende cloudgebaseerde softwarepakket voor bedrijfsvoering dat speciaal is ontworpen voor de behoeften van snelgroeiende en middelgrote bedrijven. Meer informatie over NetSuite
De collaboratieve oplossing voor contactcenters die voortkomt uit de sector
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools. Meer informatie over RingCentral Contact Center
Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
Contact center for high volume sales and customer service
LeadDesk is a cloud-based contact center software for outbound sales, inbound sales, and customer service. Features include an intelligent dialer, agent performance reporting, automated lead management, live dashboards, a customizable interface, and rule-based call distribution. Meer informatie over LeadDesk
CRM ontworpen door verkopers, voor verkopers
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams, waarmee gebruikers zich kunnen concentreren op acties die ertoe doen. Meer informatie over Pipedrive
Alles-in-één software voor sportschoolbeheer
Virtuagym is een unieke, alles-in-één fitnessoplossing op maat gemaakt voor personal trainers en fitnessbedrijven van elke omvang. Meer informatie over Virtuagym
CRM, facturering en projectplanning in één enkele tool voor het MKB
Teamleader is een SaaS-tool specifiek voor de MKB-markt. Het combineert de functies van CRM, facturering en projectplanning in één geïntegreerd softwaresysteem. Meer informatie over Teamleader
Verzamel, analyseer en beheer feedback op basis van Net Promoter Score® (NPS)
zenloop is een SaaS-platform op basis van Net Promotor Score (NPS) dat is gevestigd in Duitsland. Het platform verzamelt, analyseert en beheert NPS-feedback voor e-commerceteams in de groeifase. Meer informatie over zenloop
PMS, boekingen en kanaalbeheer voor onafhankelijke panden
Cloudbeds is cloudgebaseerde hotelbeheersoftware waarmee eigenaren en beheerders van onroerend goed reserveringen, beschikbaarheid, tarieven, huishouding en meer kunnen beheren. Meer informatie over Cloudbeds
Klantgegevensplatform en cross-channel campagnebeheer
CrossEngage is een realtime klantgegevensplatform (CDP) met cross-channel campagnebeheer dat alle beschikbare gegevensbronnen integreert, zodat marketeers nuttige klantrelaties kunnen opbouwen op schaal en in alle marketingkanalen, inclusief e-mail, advertenties op sociale media, direct mail en meer. Meer informatie over CrossEngage
Alles wat je nodig hebt om te verkopen in één geïntegreerd pakket.
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekken, het vastleggen van e-mails en het beheren van gegevens. Meer informatie over HubSpot CRM
Slimme CRM-software voor de verkoop
Een webgebaseerde CRM-oplossing voor het volledige verkoopproces, ontworpen met jou in gedachten zodat je elke stap in je verkooppijplijn moeiteloos en efficiënt kunt beheren. Meer informatie over TEAMGATE
Online boekingen voor rondleidingen, activiteiten en verhuur.
Checkfront is een online reserveringssysteem waarmee bedrijven hun voorraden kunnen beheren, reserveringen centraliseren en betalingen verwerken. Checkfront beheert rondleidingen, activiteiten en verhuur. Checkfront biedt plug-ins voor populaire CMS-producten zoals Wordpress, Drupal, Joomla! & Beweegbaar type. Meer informatie over Checkfront
Beoordelingen en marketing van klantcontent
Yotpo helpt commerciële merken om tijdens het hele koperstraject klantbeoordelingen en foto's te benutten om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Meer informatie over Yotpo
Reservering van rondleidingen en activiteiten
Rezdy is een cloudgebaseerd reserveringssoftware- en boekingssysteem, speciaal ontworpen voor aanbieders van rondleidingen, activiteiten, pendelbussen, verhuur en sightseeing. Rezdy integreert naadloos en gemakkelijk met je eigen website, via een directe koppeling of door simpelweg html-code in je CMS te plakken. Rezdy is een gebruiksvriendelijk... Meer informatie over Rezdy
Conversationele enquêtetool
SurveySparrow is een conversationele enquêtetool waarmee gebruikers op maat gemaakte enquêtes kunnen creëren, enquêtes via meerdere kanalen kunnen verspreiden, en reacties evalueren. Meer informatie over SurveySparrow
Self-serviceplatform voor ondersteuning en klanteneducatie
Elevio biedt on-demand, self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbasis, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties, en meer. Meer informatie over elevio
De alles-in-één boekingsoplossing voor de vrijetijdsindustrie.
Regiondo is een online reserveringssysteem waarmee aanbieders van activiteiten en vrijetijdsbesteding via hun eigen website afspraken en activiteiten kunnen beheren en boeken. Meer informatie over Regiondo
Advertentie-analyseplatform voor online marketeers
Automatiseer je marketingrapportage en profiteer altijd van een up-to-date dashboard met al je advertentie- en conversiegegevens. Integraties op alle advertentieplatforms. Meer informatie over Funnel
Vastleggen en beheren van evenementenleads voor marketingteams
Koppel evenementen aan je marketingstack: zet gesprekken om in gekwalificeerde leads en versnelde inkomsten. Dit platform loopt voorop bij het vastleggen van gebeurtenissen, het vervangen van verouderde, handmatige methoden: visitekaartjes, papieren formulieren en gehuurde scanners. Meer informatie over Akkroo
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
Volledige CRM voor verkoop, marketing en operationele activiteiten
GreenRope is een schaalbare tool voor CRM en marketing automation, waarmee bedrijven hun verkoop-, marketing- en operationele gegevens kunnen consolideren om hun bedrijf te stroomlijnen en het te laten groeien. Het cloudgebaseerde platform bevat modules voor verkoop, marketing en operationele activiteiten om deals te sluiten, leads te verkrijgen... Meer informatie over GreenRope
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een veelzijdige tool voor projectbeheer en samenwerking waarmee je alles kunt beheren. Bouw structuren, werk samen met je team en krijg de dingen gedaan. Meer informatie over monday.com
Alles-in-één cloudgebaseerde software voor contactcenters
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met ingebouwde beheer- en operatorfuncties, gegevensbeveiliging en analytische rapporten. Meer informatie over VCC Live
Lean workflow en business process management (BPM)
Het Pipefy-platform stelt managers in staat om complexe processen en workflows te standaardiseren en uit te voeren via een Kanban-achtige gebruikerservaring, zonder dat er IT, technische vaardigheden of professionele diensten voor nodig zijn. Meer informatie over Pipefy
Advocate marketing voor merken
Ambassify helpt merkverdedigers aan te wijzen en hen aan te moedigen om positieve mond-tot-mondreclame te genereren door middel van verwijzingen, beoordelingen, verklaringen, sociale aandelen enz. Meer informatie over Ambassify
Platform voor klantloyaliteit, -betrokkenheid en -marketing
Kangaroo Rewards is een digitaal loyaliteitsprogramma met geautomatiseerde marketingtechnologie om klanten te betrekken, de omzet te verhogen, verkeer te genereren en het verloop te verminderen. Loyaliteitsfuncties omvatten: Geavanceerd promotiesysteem, automatische campagnes: E-mails, sms, push; aangepaste whitelabel-toepassing, rapportage,... Meer informatie over Kangaroo
Platform voor betrokkenheid en gegevensverzameling voor merken en media
Qualifio is een SaaS-platform voor betrokkenheid en gegevensverzameling voor merken, media en digitale bureaus. Hiermee kunnen ze moeiteloos quizzen, peilingen, wedstrijden, persoonlijkheidstests en meer dan 40 andere virale contentindelingen creëren en publiceren op hun websites, mobiele apps en sociale medianetwerken. Meer informatie over Qualifio
De volgende stap in analyses
Met Looker, een gegevensplatform, is het voor iedereen eenvoudig om hun gegevens te vinden, te doorzoeken en te begrijpen. Het Looker-platform heeft een analyse-interface voor het verkennen van gegevens, een herbruikbaar ontwikkelingsparadigma voor het organiseren van gegevenservaringen en een uitbreidbare API-set, zodat de gegevens kunnen bestaan... Meer informatie over Looker
Alles over enquêtes - eenvoudig en krachtig gemaakt.
Zoho Survey is software voor het creëren van online enquêtes en vragenlijsten en is schaalbaar om aan je specifieke behoeften te voldoen. Meer informatie op https://www.zoho.com/survey/. Meer informatie over Zoho Survey
Software voor het beheer van sportscholen, fitness- en yogastudio's
Glofox-software voor sportschoolbeheer, waarmee sportschool- en fitnessstudio-eigenaren winnaars zijn. Meer informatie over Glofox
Uniform platform voor klantenervaring
Zoho CRM Plus is als uniform platform de ideale oplossing voor bedrijven die hun klantenervaring willen verbeteren met gestroomlijnde administratie, omnichannel klantenbinding, sociale mediamarketing, krachtige analyses, ingebouwde AI, intelligente chatbots en meer. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Alles-in-één klantenserviceplatform:
Dixa is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat in één interface chat, e-mail, berichten en oproepen combineert, met realtime monitoring, ingebouwde CRM en nog veel meer. Meer informatie over Dixa
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
User research repository platform for UX teams
EnjoyHQ is a cloud-based research repository platform designed to help organizations centralize and share UX research data with stakeholders & team members. Key features include user management, a collaborative workspace, app review translations, customer segmentation, and sentiment analysis. Meer informatie over EnjoyHQ
Beter verbinden
Het Aventri-platform heeft de tools die je nodig hebt om al je evenementenbehoeften te beheren. Het meertalige evenementenplatform met meerdere valuta's is een wereldwijde oplossing voor organisaties van elke omvang. Meer informatie over Aventri
Alles-in-één-platform voor het beheer van community's en betrokkenheid.
Hivebrite is een alles-in-één-oplossing voor alumni en community's voor scholen en bedrijven, die zorgt voor merkbetrokkenheid en mogelijkheden voor leden. Meer informatie over Hivebrite
Loyaliteitsbeheer voor kanalen en medewerkers
Apex Loyalty is een loyaliteitsmarketing- en incentive-automatiseringstool die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het betrekken van en communiceren met kanaalpartners om merkbehartiging te stimuleren. Meer informatie over Apex Loyalty
Innovatief Manufacturing Sales Platform (CRM en CPQ)
In Mind Cloud CPQ - Het verkoopplatform dat CPQ en CRM combineert voor productiebedrijven in SAP. Meer informatie over Manufacturing X
Ticketingsoftware voor moeiteloze klantenondersteuning.
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Gegevensvoorbereiding en werkautomatisering voor niet-technische gebruikers.
EasyMorph is een self-serviceprogramma voor gegevensvoorbereiding en -automatisering die ideaal is voor niet-technische, zakelijke gebruikers die minder afhankelijk willen zijn van hun IT-afdelingen. Geen codering of programmering vereist, en het ontwerpen is 100% visueel. Meer informatie over EasyMorph
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front biedt een eenvoudige manier voor teams om in één enkel samenwerkingsplatform e-mailinboxen ([email protected], [email protected], enz.), chat, sociale media en sms-berichten te beheren. Meer informatie over Front
Probleemloze live chat opnieuw geformuleerd voor de groei van bedrijven.
Converteer je websitebezoekers naar tevreden betalende klanten. Verhoog het rendement voor je content, SEO, Adwords en e-mailmarketing. Meer informatie over Zoho SalesIQ
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Tool voor het creëren en beheren van evenementen
idloom-events is een cloudgebaseerde tool voor het creëren en beheren van evenementen die is ontworpen om evenementprocessen te automatiseren, waaronder registratie, reserveringen, betalingen en meer. Meer informatie over idloom-events
Aanpasbaar loyaliteitsplatform gebaseerd op open source of cloud
Open Loyalty is een cloudgebaseerd en open source loyaliteitsplatform waarmee organisaties op maat gemaakte loyaliteits- of gamification-oplossingen kunnen ontwikkelen met behulp van een reeks functies, waaronder beheer van klanten, beloningen en POS, plus beheer van puntenregels, een ledenportal, API en integraties, en meer. Meer informatie over Open Loyalty
Mobielvriendelijk platform voor enquêtebeheer
Met SurveyLegend kun je met gemak prachtige mobielvriendelijke enquêtes, formulieren en peilingen maken. Meer informatie over SurveyLegend
Uitgebreide software voor bedrijfsbeheer.
Scoro is cloudgebaseerde software voor bedrijfsbeheer met ondersteuning voor project- en werkbeheer, CRM, offertes, facturering, geavanceerde rapportage, dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Scoro
Lead- en verkoopbeheer voor het MKB
amoCRM is een oplossing voor verkoop- en leadbeheer voor het MKB. Met een interactieve pijplijn kunnen gebruikers verkoopstromen van begin tot eind automatiseren, taken instellen en geactiveerde activiteiten zoals mailings en advertenties op sociale media aanpassen. Naadloze integraties zorgen ervoor dat gebruikers en hun gegevens altijd... Meer informatie over amoCRM
Webgebaseerde klantenondersteuning
SupportCenter Plus is een webgebaseerde CRM-toepassing en klantenondersteuningstool waarmee organisaties klanttickets, account- en contactgegevens, en meer kunnen beheren. Meer informatie over ManageEngine SupportCenter Plus
Systeem voor evenementenregistratie en deelnemersbeheer
CONREGO is een SaaS-oplossing voor evenementenregistratie en deelnemersbeheer die is ontworpen voor organisatoren van evenementen met tools voor het creëren van websites, betalingsverwerking, en meer. Meer informatie over CONREGO
CRM en projectmanagement voor de Mac
Daylite is een CRM- en projectmanagement-app voor de Mac voor kleine bedrijven in onroerend goed, verkoop, juridische zaken, financiën, design en fotografiestudio's. Meer informatie over Daylite for Mac
Complete oplossing voor reisbureaus en touroperators
Lemax (voorheen iTravel Software) is een compleet reserveringssysteem voor reisbureaus en touroperators dat backoffice, online boekingen (B2C) en partnerboekingen (B2B) combineert. Meer informatie over Lemax
Market automation- en analyticstool
Action Recorder is een cloudgebaseerde oplossing voor marketing automation en analytics, voor bedrijven van elke omvang. De oplossing is geïntegreerd met sociale-mediaplatforms en analysetools zoals Google Analytics, Google Adwords, Mixpanel, Kissmetrics, Segment, Salesforce, Pipedrive en Zapier. Meer informatie over CustomerLabs CDP
Customer relationship management (CRM) with visual pipeline
Onpipeline is a cloud-based customer relationship management (CRM) solution for sales teams that offers visual pipeline management, as well as email and calendar integration. The solution can be used to manage contacts, sales, tasks, deadlines, leads, and more, from one central location. Meer informatie over Onpipeline
Trackingplatform voor levenslang leren (CE, continuous education) voor bedrijven
ConferenceAdit is een cloudgebaseerde oplossing voor het inchecken bij evenementen die bedrijven helpt bij het volgen van permanente educatie (PE) tijdens digitale conferenties en educatieve cursussen. Met het zelfbedieningsportaal kunnen bezoekers gepersonaliseerde profielen met inloggegevens maken en de status van een cursus volgen. Meer informatie over ConferenceAdit
Online, CAPI- en CATI-enquêtesoftware voor marktonderzoekers
Nfield is een platform voor online, CAPI- en CATI-gegevensverzameling waarmee marktonderzoekers beveiligde, hoogwaardige en professionele enquêtes kunnen uitvoeren. Organisaties kunnen vragen stellen met behulp van aantrekkelijke sjablonen die volledig reageren op de schermafmetingen van verschillende apparaten. Meer informatie over Nfield
Organiseer je klanten en je verkoopmogelijkheden.
Capsule is de slimme, eenvoudige online CRM. Het wordt gebruikt om sterkere klantrelaties op te bouwen, meer omzet te genereren, tijd te besparen, beter georganiseerd te zijn en samen te werken. Meer informatie over Capsule
Cloudgebaseerd tablet-POS-systeem voor restaurants
Poster POS is een cloudgebaseerde point of sale-toepassing voor cafés, winkels en restaurants om menu's, bestellingen en benodigdheden snel en efficiënt te beheren. Meer informatie over Poster POS
Net Promoter Score (NPS)-enquêteplatform
SightMill is een cloudgebaseerde Net Promoter Score (NPS) enquête-oplossing die is ontworpen om gebruikers te helpen bij het verzamelen, analyseren en reageren op feedback om de betrokkenheid van klanten te verbeteren. Meer informatie over SightMill
Oplossing voor conferentie- en evenementbeheer
MeetingHand is een oplossing voor conferentie- en evenementbeheer waarmee gebruikers elk aspect van hun evenement kunnen organiseren en beheren, van registraties, marketing, samenvattingen en uploads, boekingen, betalingen en budgetten tot het maken van een website en mobiele apps en meer. Meer informatie over MeetingHand
CRM-software die je helpt om slimmer, beter en sneller te verkopen.
Zoho CRM helpt bedrijven van elke omvang om slimmer, beter en sneller deals te sluiten. Meer informatie over Zoho CRM
Business management software voor gezondheid- en wellnessbedrijven
MINDBODY biedt business management software voor spa's, salons, sportscholen, wellnessbeoefenaars en andere bedrijven op basis van lessen en afspraken. Meer informatie over MINDBODY
Planningssoftware voor dienstverlenende sectoren
SimplyBook.me is online afsprakenplanningssoftware voor professionals, het MKB en grotere ondernemingen uit alle dienstverlenende sectoren. Meer informatie over SimplyBook.me
Alles-in-één app voor planning en samenwerking
Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee marketeers ideeën kunnen plannen, volgen en effectief beheren met behulp van intuïtieve borden, kaarten en rapporten. Meer informatie over Favro
Visuele en eenvoudige software voor marketing automation
Autopilot is software voor marketing automation en het klantentraject die bedrijven helpt leads te verwerven, te ontwikkelen en te laten uitgroeien tot goedbetalende klanten. Probeer dit product gratis uit. Meer informatie over Autopilot
Op de cloud gebaseerde oplossing voor evenementbeheer en ticketing
RSVPify is een op de cloud gebaseerde oplossing voor evenementbeheer die is ontworpen om organisaties te helpen bij het beheren van uitnodigingen, ticketverkoop, gastenlijsten, deelnemers en meer. Het platform wordt geleverd met een stoelgrafiekbouwer, waarmee gebruikers met behulp van een drag-and-drop-interface een stoelindeling kunnen maken op... Meer informatie over RSVPify
Cloudgebaseerde klantenservice-oplossing voor bedrijven van elke omvang
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De toekomst van verenigingssoftware - gebaseerd op Salesforce
Fonteva Membership is software voor verenigingsbeheer die is gebaseerd op het Salesforce-platform, waarmee organisaties leden, evenementen en commissies kunnen beheren. Meer informatie over Fonteva for Associations
Meest geavanceerd platform voor analyses en betrokkenheid
Mixpanel heeft de missie om de snelheid van innovatie te verhogen. Via dit krachtige analyseplatform kunnen bedrijven analyseren hoe en waarom hun gebruikers communiceren, converteren en behouden blijven op het internet en op mobiele en slimme apparaten. En die gegevens gebruiken ze vervolgens om hun bedrijf en producten te verbeteren. Meer informatie over Mixpanel
Omnichannel contactcenterbeheer
XCALLY is een omnichannel-oplossing voor contactcenterbeheer en een klantenservicepakket voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters. Meer informatie over XCALLY
Versnellen van de productacceptatie
Whatfix helpt bedrijven bij het leveren van moderne en eenvoudige onboarding, effectieve training en betere ondersteuning met behulp van in-app en contextuele stapsgewijze begeleiding, die op het vereiste moment aan de gebruiker wordt getoond. Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit... Meer informatie over Whatfix
Cloudgebaseerde oplossing voor alumnibeheer voor alle behoeften in verband met alumni.
Vaave is een cloudgebaseerde oplossing voor alumnibeheer waarmee organisaties van elke omvang hun exclusieve alumninetwerk kunnen creëren en beheren. Het platform biedt een scala aan functies, waaronder een alumnidatabase, tools voor betrokkenheid en fondsenwerving, aangepaste branding, vacatures, opnieuw in dienst nemen, verwijzingen en meer. Meer informatie over Vaave
Online registraties en betalingen voor educatieve evenementen
Corsizio is een online registratie-oplossing voor lessen, cursussen en andere evenementen die deelnemersregistratie, betalingsincasso, instructeursbeheer, feedbackverzameling en meer mogelijk maakt, met aanpasbare formulieren, geïntegreerde betalingsverwerking, ondersteuning voor meerdere valuta's en realtime rapportage. Meer informatie over Corsizio
Software voor evenementenbeheer, gebaseerd op Salesforce.
Fonteva Events is een platform voor evenementenbeheer dat 100% native is voor Salesforce en waarmee gebruikers allerlei soorten evenementen, groot of klein, kunnen beheren. Belangrijke functies zijn onder andere een agenda-ontwerpfunctie, deelnemersbeheer, geavanceerde registratie, eStore- en transactieverwerking en rapporten en dashboards. Meer informatie over Fonteva Events
Geïntegreerd platform voor marketing en beheer van sociale media
Falcon.io is een SaaS-platform dat is ontworpen voor sociale mediamarketeers; het biedt monitoring, betrokkenheid, publicatie, analyse en het beheer van de klantervaring voor sociale media. Meer informatie over Falcon.io
Modular, open source CRM for businesses of all types
SuiteCRM is an open source, modular CRM that can be configured for sales, marketing, IT or service departments in any industry, in businesses of any size Meer informatie over SuiteCRM
Vergader beter. Vergader met Joan.
Joan is software voor digitale displays en het boeken van vergaderzalen die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van kantoorruimte en het plannen van vergaderzalen, zowel ter plaatse als op afstand. Het Joan-platform kan worden geïntegreerd met bekende apps, zoals G Suite, Office 365, Microsoft Exchange en iCalendar. Meer informatie over Joan
Software voor de detailhandel en POS voor mode, beautycentra en specialiteiten
Yourcegid Retail is een gecombineerd POS- en voorraadbeheersysteem, waarbij klantcontactpunten met elkaar worden verbonden voor een gecentraliseerde detailhandelbeheerervaring. Meer informatie over Cegid
Analyses voor klantensucces
Gainsight maakt gebruik van big data-analyse vanuit meerdere bronnen van klantinformatie om bruikbare inzichten te genereren voor het beheren van klantenbehoud, het verminderen van opzeggingen, het stimuleren van upsell en meer. Meer informatie over Gainsight
Doe-het-zelfplatform voor het creëren van mobiele apps
LineUpr is een mobiel platform voor het creëren van evenement-apps dat organisaties helpt over hun evenement te communiceren en deelnemers interactief te betrekken met enquêtes en peilingen via een smartphone. Maak zonder codering of ontwerpvaardigheden aangepaste evenement-apps voor conferenties, jaarlijkse vergaderingen, topbijeenkomsten,... Meer informatie over LineUpr
Verzamel feedback van medewerkers automatisch en continu
Blijf op de hoogte van de werktevredenheid van je team met automatische enquêtes onder medewerkers en verbeter zo je werkomgeving. Bekijk resultaten in realtime en reageer tijdig. Meer informatie over VibeCatch
Open source-platform voor PIM, MDM, DAM, CMS en e-commerce.
Pimcore DAM is een open source platform voor het beheer van digitale middelen dat bedrijven in staat stelt digitale middelen te consolideren en te beheren en ze gemakkelijk en efficiënt te delen. Meer informatie over Pimcore
Creëren van vouchers en cadeaubonnen, promotie en verkoopautomatisering
VoucherCart is een multichannel verkoopsysteem waarmee bedrijven hun producten en diensten overal kunnen promoten en verkopen als vouchers, cadeaubonnen en tickets. Meer informatie over VoucherCart
Campagnebeheer voor prestatiemarketeers
QuanticMind is een cloudgebaseerde oplossing voor webanalyse die prestatiemarketeers in verscheidene sectoren helpt om campagnes te beheren met behulp van artificiële intelligentietechnologie (AI). Beheerders kunnen rapporten genereren en inzicht krijgen in verkoopprestaties met behulp van voorspellende analyse. Meer informatie over QuanticMind
Waar community's gedijen.
Disciple is waar communities gedijen. Dit platform voor communitybeheer helpt mensen om onafhankelijke, waardevolle en vertrouwde community's te creëren in een veilige ruimte die ze bezitten en beheren. Creëer vandaag nog je eigen unieke sociale ruimte. Meer informatie over Disciple
Bedrijfstoepassing voor UX-beheer voor gebruikersstromen en onboarding
Newired is een 100% codevrije bedrijfstoepassing voor UX-beheer die bedrijven helpt bij het begeleiden, analyseren en optimaliseren van gebruikersstromen en -ervaring voor training of onboarding. Creëer interactieve begeleidingslagen bovenop bestaande webgebaseerde apps of websites van het bedrijf om begeleide, stapsgewijze gebruikerstrajecten te... Meer informatie over Newired
Online klantenservices voor B2B-software
inSided is een zeer configureerbare, volledige SaaS selfservice-oplossing die je helpt de ondersteuning op te schalen, klantensucces mogelijk te maken en de acceptatie van producten te verhogen door de kracht van je eigen community te benutten, of die van deskundige gebruikers. Meer informatie over inSided
's Werelds toonaangevende platform voor evenemententechnologie
Ungerboeck biedt oplossingen voor locaties, evenementencentra en evenementenafdelingen. De innovatieve tools zijn ontwikkeld in samenwerking met de beste evenementen en locaties in de wereld en ondersteunen de mensen die mensen samenbrengen. Meer informatie over Ungerboeck
Platform voor klantervaring met analyse door beslissingsbomen
Oplossing voor klantenbinding die klantenondersteuning voor telefonische en AI Chatbot-communicatie verbetert met functies als kennisbankbeheer, zelfbediening door klanten, fotogidsen en teamsamenwerking. Het systeem kan worden gebruikt door marketing-, verkoop- en klantenserviceteams. Meer informatie over Knowmax
Product experience analysis platform
Gainsight PX is a cloud-based product experience platform designed to help businesses of all sizes analyze user experience (UX) and develop product adoption strategies for customers. Key features include feedback collection, audience segmentation, user retention metrics, and reporting. Meer informatie over Gainsight PX
Cloudgebaseerde oplossing voor contactcenter en klantenservice
CommBox is een cloudgebaseerde contactcenteroplossing die ondernemingen helpt de communicatie met klanten via meerdere kanalen te stroomlijnen. Het platform wordt geleverd met een gecentraliseerde inbox, waarmee gebruikers vragen van klanten kunnen ontvangen en automatisch serviceagenten aan klanten kunnen toewijzen. Meer informatie over CommBox
Platform voor operationeel management van hotels
HotelFriend is een alles-in-één oplossing voor operationeel management van hotels en vakantiewoningen, met tools voor het beheren van boekingen, boekhouding, huishoudelijke diensten, afdelingen, diensten, promoties en meer, inclusief communicatiefuncties en een mobiele app voor interactie met gasten. Meer informatie over HotelFriend
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk biedt SaaS-gebaseerde, multichannel klantenondersteuningssoftware voor bedrijven van elke omvang, met gamification en automatisering, en is gratis voor maximaal drie medewerkers. Meer informatie over Freshdesk