Hier is onze lijst met apps voor Marketing planning software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

57 softwareopties

Asana is een marketingplanningstool waarmee je al je werk op één plek kunt verbinden en teams kunt samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Asana
Strategiseer, implementeer en meet campagnes met precisie. Krijg realtime inzicht en optimaliseer het ROI met de planningtools van Roadmunk. Meer informatie over Roadmunk
Mediatool is een tool voor mediaplanning dat adverteerders en marketingorganisaties helpt bij het plannen, analyseren en beheren van marketingactiviteiten en -budgetten voor meerdere campagnes. Het platform bevat een uniform portaal waar marketeers feedback van klanten kunnen ontvangen en mediaplannen met opmerkingen kunnen goedkeuren/afwijzen. Meer informatie over Mediatool
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. Met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack, Jira en meer is Trello een ademende projecthub voor samenwerking tussen teams. Meer informatie over Trello
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Meer informatie over Jira
monday.com, software voor marketingplanning, helpt teams bij het plannen en uitvoeren van marketingstrategieën die resultaten opleveren. Het platform bevat krachtige functies, waaronder voortgangs- en urenregistratie, geautomatiseerde meldingen, aanpasbare workflows, dashboards, tijdlijnweergaven en integraties. Meer informatie over monday.com
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets, het bijhouden van doelen, bronnen en zelfs een inbox op één plek worden samengebracht. Het biedt een combinatie van functies van uitstekende productiviteits- en samenwerkingsapps. Eindelijk is er nu één app waarmee je die... Meer informatie over ClickUp
Confluence is een gedeelde werkruimte om al je werk te creëren en te beheren. Van productstrategie tot creatieve opdrachten, help je team samen hun beste werk te doen. Meer informatie over Confluence
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor... Meer informatie over Smartsheet
Voer je meest naadloze campagne uit met de vertrouwde marketingplanning van Wrike. Stroomlijn je intake met aangepaste aanvraagformulieren, werk samen in realtime, plan projecten, deel resultaten en verkort feedbacklussen met ingebouwde controletools. Meer informatie over Wrike
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de tools te bieden om gebruiksvriendelijke en flexibele workflows te creëren. Meer informatie over Airtable
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Plan, volg en organiseer je marketingworkflow op één plek. Werk moeiteloos samen, creëer ideeën en nodig je team uit om de communicatie te centraliseren en alle belanghebbenden op één lijn te... Meer informatie over Miro
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Meer dan 12 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24
Oplossing voor werkmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven en teams met native urenregistratie, taakbeheer, resourceplanning en facturering. Gratis proefversie. Meer informatie over Paymo
Bekroonde software voor projectmanagement voor marketingteams op basis van een Gantt-diagram en gebruikt door meer dan 800.000 klanten wereldwijd. Meer informatie over GanttPRO
ActiveCollab is project management tools voor creatieve professionals. Het bevat functies voor taakbeheer, samenwerking, urenregistratie en facturering in één krachtige tool - de tool die je nodig hebt om je bureau te laten groeien. Meer informatie over ActiveCollab
ProjectManager.com is online software voor projectmanagement die teams een projectdashboard biedt voor realtime planning, registratie en samenwerking. Meer informatie over ProjectManager.com
Gebruik ProWorkflow om je taken, factureerbare uren en klantcommunicatie bij te houden, offertes en facturen te maken, bestanden te delen, klantprojecten te beheren en meer. Meld je vandaag aan voor een gratis proefversie. Meer informatie over ProWorkflow
Taskworld is een cloudgebaseerde oplossing voor project- en taakbeheer die een combinatie biedt van visuele taakborden, privé-en groepsberichten, projectanalyses en meer. Meer informatie over Taskworld
admation is een collaboratieve tool voor de goedkeuringsworkflow die projectmanagement, resourceplanning en urenregistratietools integreert in één uitgebreid online platform. Meer informatie over Admation
Workzone is een gebruiksvriendelijke, webgebaseerde tool voor projectmanagement en samenwerking aan documenten. Sinds 2000 is Workzone een van de meest volwassen en beproefde webgebaseerde projectmanagementsoftware op de markt. Meer informatie over Workzone
Adaptive Insights, een Workday-bedrijf, is toonaangevende cloudgebaseerde software voor budgettering, prognoses en rapportage in non-profitorganisaties, en ondersteunt financiële en verkoopteams die met actieve planning hun zakelijk succes willen stimuleren. Meer informatie over Workday Adaptive Planning
FunctionFox is online software voor projectmanagement en urenregistratie die is ontworpen voor creatieve bedrijven. Controleer meerdere taken, wijs taken toe, beheer externe medewerkers en houd projecten op schema en binnen het budget. De gratis demo maakt het gemakkelijk om te zien hoe FunctionFox je workflow stroomlijnt. Probeer het vandaag nog. Meer informatie over FunctionFox
Productboard is een klantgestuurd productbeheersysteem waarmee teams sneller de juiste producten op de markt kunnen brengen. Meer informatie over Productboard
GoodDay is een cloudgebaseerd platform voor werkmanagement dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van projectplanning, productbeheer, taakorganisatie, voortgangscontrole en samenwerking. Het platform bevat een interactief dashboard waarmee gebruikers taken kunnen bekijken, plannen, inroosteren en uitvoeren. Meer informatie over GoodDay
Toggl Plan is een eenvoudig te gebruiken planningstool. Het visuele, kleurgecodeerde tijdlijnoverzicht maakt het eenvoudig om je workflow te optimaliseren en projecten op tijd te leveren. Boards helpen je bij het prioriteren van taken tijdens sprints en het opvolgen van de voortgang. Meer informatie over Toggl Plan
CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. CoSchedule is een familie van agile marketingproducten en bedient meer dan 7000 klanten wereldwijd. Het helpt je geconcentreerd te blijven, projecten op tijd af te leveren en je hele marketingteam tevreden te houden. Meer informatie over CoSchedule Marketing Suite
Filestage is het review- en proofingplatform voor marketingteams, bureaus en mediabedrijven om het beoordelingsproces van hun content te beheren. Meer informatie over Filestage
DivvyHQ is een robuust contentmarketingplatform dat marketingteams helpt hun contentstrategie te bepalen en al hun contentactiviteiten te beheren. Meer informatie over DivvyHQ
Gain is een platform voor het goedkeuren van inhoud waarmee marketingteams en -bureaus hun marketinginhoud, bestandsgoedkeuringsprocessen en publicatie kunnen plannen, stroomlijnen en eraan kunnen samenwerken. Meer informatie over Gain
CollaBoard is een samenwerkingsbeheeroplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren van projecten, communicatie en workflows binnen teams. Het platform wordt geleverd met mindmaps waarmee gebruikers ideeën/concepten grafisch kunnen weergeven en informatie kunnen structureren met behulp van plaknotities, afbeeldingen en video's. Meer informatie over Collaboard
Dreamdata.io is een tool voor marketingattributie en omzetanalyse voor bedrijven met een multi-tech stack die bruikbare analyses en inzichten biedt over statistieken zoals benchmarkgroei, omzetvoorspellingen, ROI van inhoud, lening/waarderatio van advertenties, ABM, pijplijnsnelheid, waarde gedurende de levensduur van advertenties en meer. Meer informatie over Dreamdata
Teamdeck is een complete oplossing voor resourcebeheer voor creatieve bureaus, softwarebedrijven, productteams en financiële en operationele teams, en het ondersteunt resourceplanning, tijdregistratie, verlofbeheer, beschikbaarheidsbeheer en meer. Meer informatie over teamdeck
Percolate is speciaal ontworpen om marketeers te helpen gecoördineerde, efficiënte en intelligente campagnes en content op schaal te leveren. Meer informatie over Percolate
Screendragon is werkmanagementsoftware voor teams in marketing, bureaus en professionele dienstverlening. Gebruikt door Kellogg's, The IOC, BP, Virgin Atlantic, McCann, TBWA en meer. De softwareoplossing voor workflowbeheer werd in 2019 op Capterra door klanten verkozen tot 'Best Value'. Meer informatie over Screendragon
Desk-Net is de content kalender software voor bedrijfscommunicatie, content marketeers, content strategen en redacties. Onze content strategie tool helpt u content te plannen over een willekeurig aantal platforms. Monitor statussen, beheer campagnes en coördineer taken en personeel. Meer informatie over Desk-Net
Maak top-down budgetten, bekijk je resterende budget in één oogopslag en stel bestedingslimieten in over afdelingen. Meer informatie over MARMIND
Retable biedt een modern platform voor database- en bedrijfsmanagement met een gebruiksvriendelijke interface zonder code, waarmee teams al hun gegevens en workflows op een gemeenschappelijk platform kunnen beheren. Meer informatie over Retable
Maak categorieën voor marketingplanning, zoals sociale media, reclame, materialen, campagnes, online, beurzen en evenementen, personeel en meer. Pas categorieën aan op je behoeften en organiseer ze in groepen van projecten waarmee je later makkelijk kunt rapporteren. Meer informatie over MRMcentral
GMBapi.com is een lokale SEO- en rapportageoplossing waarmee bedrijven rapporten voor Google Business Profile-vermeldingen kunnen maken, hun online reputatie kunnen beheren en content en afbeeldingen in bulk kunnen plaatsen. Gebruikers kunnen onder andere een overzicht krijgen van lokale zoekprioriteiten en prestaties. Meer informatie over GMBapi.com
Met het pakket voor marketing resource management van Wedia kunnen marketeers vanaf één platform al hun digitale bedrijfsmiddelen beheren, delen, hergebruiken en volgen. Meer informatie over Wedia
Measured is een cloudgebaseerd platform dat merken, retailers en e-commerceleveranciers helpt met cross-channel marketing en het meten van incrementele bijdragen van media. Belangrijke functies omvatten het bijhouden van conversies, gegevensbeheer, kanaalattributie, kwaliteitsanalyse en rapportage. Meer informatie over Measured
Met Audiense Insights kun je elk publiek identificeren en begrijpen, ongeacht hoe specifiek of uniek het is. Combineer moeiteloos tal van filteropties wanneer je een rapport maakt, zoals gebruikersprofielen, affiniteiten, demografische gegevens en functies, en creëer zeer gepersonaliseerde doelgroepsegmenten. Meer informatie over Audiense
Husky Marketing Planner is een projectmanagement- en planningstool voor marketeers. Met het cloudgebaseerde platform kunnen marketingteams en bureaus een overzicht krijgen van alle planningsgegevens, communiceren en samenwerken met teamleden en/of klanten en inzicht krijgen in marketingprestaties. Meer informatie over Husky Marketing Planner
EQUP is ontworpen om de kloof te overbruggen tussen de momenteel beschikbare oplossingen en de vereisten van eigenaren van kleine bedrijven. Unieke functies: - inventarispooling; - gratis versie heeft geen functiebeperkingen; - speciale resources om je account te beheren; - sectorspecifieke oplossingen. Meer informatie over EQUP
Match2One is een cloudgebaseerde, programmatische advertentie-oplossing die bedrijven en bureaus helpt met het targeten van doelgroepen en campagnebeheer. Belangrijkste functies omvatten klantbeheer, toegangscontrole, fraudedetectie, ondersteuning voor meerdere indelingen en het creëren van banners. Meer informatie over Match2One
Odyssey Attribution is een cloudgebaseerde oplossing voor marketingtoewijzing die kan worden geïntegreerd met Google Analytics en die adverteerders helpt met aanbevelingen voor advertentie-uitgaven en kanaalbeheer. Belangrijke functies zijn onder meer verkeersanalyse, campagnebeheer, aanbevelingen voor advertentie-uitgaven en gepersonaliseerde... Meer informatie over Odyssey Attribution
ayeQ is een platform voor strategie-automatisering dat is ontworpen om organisaties te helpen de impact en prestaties van verkoop- en marketingactiviteiten te volgen. De belangrijkste functies omvatten teamsamenwerking, voortgangsregistratie, resource-optimalisatie, klantsegmentatie en verkoopprognoses. Meer informatie over ayeQ
Hive9 is een oplossing voor marketing resource management die bedrijven helpt om marketingcampagnes op te zetten en hun budget te optimaliseren om het rendement op de investering (ROI) te verbeteren. Het platform wordt geleverd met een gecentraliseerde database, waarmee managers verkoop- en marketinggegevens kunnen opslaan voor toekomstig gebruik. Meer informatie over Hive9
Tempus Resource is een oplossing voor resource forecasting en capaciteitsplanning die bedrijven in sectoren zoals IT, retail, productie en gezondheidszorg hulpmiddelen voor resource management biedt. Belangrijke functies zijn onder meer het vastleggen van gegevens, urenregistratie bij projecten, visualisatie en analyse en rapportage. Meer informatie over Tempus Resource

Gerelateerde categorieën