Hier is onze lijst met apps voor Leveranciersmanagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

137 softwareopties

Het Vendor Risk Management-platform van LogicGate is een eenvoudig te gebruiken maar krachtige tool waarmee je leveranciersrisico's kunt opsporen en beperken. Meer informatie over LogicGate
Tipalti automatiseert je volledige betalingsadministratie voor leveranciers voor crediteurenorganisaties. Ondersteun internationale betalingen, factuurverwerking, naleving van belastingen en voorschriften voor crediteurenadministratie, betalingsafstemming en rapportage in één holistische cloudoplossing. Meer informatie over Tipalti
Het Fusion Framework-systeem is een cloudgebaseerd platform voor het beheer van risico- en continuïteitsprogramma's. Het platform biedt bedrijven tools voor risicobeheer, bedrijfscontinuïteit, incidentbeheer, leveranciersbeheer en IT-rampherstel. Meer informatie over Fusion Framework System
SecurityScorecard is wereldleider op het gebied van cyberbeveiligingsbeoordelingen en helpt duizenden organisaties van elke omvang direct inzicht te krijgen in hun eigen beveiligingspositie en die van hun derden. Meer informatie over SecurityScorecard
Beheer leveranciersrelaties met gemak via een self-serviceportal en gedetailleerde tracking en rapportage. Analyseer uitgaven, beheer compliance en automatiseer de samenwerking. Meer informatie over Gatekeeper
AdaptiveGRC is uniek omdat het is ontworpen en gebouwd als één uniform en geïntegreerd productpakket voor bestuur, risicobeheer en naleving. De software heeft een gemeenschappelijke en eenvoudig te gebruiken toepassingsinterface en gegevensraamwerk, waardoor het zeer flexibel is. Meer informatie over AdaptiveGRC
StandardFusion is een SaaS-toepassing voor organisaties van elke omvang om hun GRC-programma te beheren en de beste werkwijzen voor risico's, audit en compliance management te volgen. Meer informatie over StandardFusion
Shortlist is mooie, eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor het beheren van leveranciers. Meer informatie over Worksuite
Intellimas is een bedrijfsoplossing die eenvoudig te implementeren en nog eenvoudiger te gebruiken is. De eindgebruikers (en leveranciers) waarderen de spreadsheet-UI. IT waardeert het configuratiesysteem. Het wordt geleverd met ingebouwde supply chain-oplossingen of bouw je eigen oplossingen. Ontdek hoe Intellimas je helpt om beter met je... Meer informatie over Intellimas
Geautomatiseerd leveranciersbeheer binnen een paar seconden. Krijg transparantie over je inkoop door middel van volledige automatisering van het inkoopproces. Bewaar lijsten van leveranciers en producten op één plek. Contractbeheer, visuele analyse en rapportage: allemaal in één inkoopsysteem. Meer informatie over Precoro
Zoho Creator is een webgebaseerd platform met weinig codering, waarmee iedereen op maat gemaakte, mobielklare bedrijfstoepassingen kan maken zonder voorafgaande technische kennis. Meer informatie over Zoho Creator
VendorInsight is een oplossing voor het beheer van leveranciersrisico's die financiële instellingen, banken en kredietverenigingen helpt om contract- en leveranciersrelaties veilig online te beheren. Meer informatie over VendorINSIGHT
All your supplier and vendor information in one place. Proqura offers an easy to use vendor management system that enables you to maintain a directory of all your vendors--complete with their contact details, product catalogs, company profiles, and performance history. Meer informatie over Proqura
Promena is een oplossing voor e-veilingen, e-inkoop en e-sourcing die is ontworpen om ondernemingen te helpen om hun inkoopactiviteiten efficiënt en effectief te beheren. Meer informatie over Promena e-Sourcing
Prokuria helpt organisaties met het beheren van de levenscyclus van hun leveranciers en contracten op efficiënte wijze en conform de regels met tools zoals leveranciersbeheer, segmentatie, prestatiebeoordelingen, onboarding, scorekaarten. Meer informatie over Prokuria
Yokoy automatiseert het volledige uitgavenbeheer voor je bedrijf. Alleen speciale gevallen hoeven handmatig te worden gecontroleerd, de rest wordt gedaan door AI. Meer informatie over Yokoy
Kissflow Procurement Cloud is een oplossing voor inkoop- en leveranciersbeheer die is ontworpen voor kleine tot grote organisaties. Belangrijke functies zijn onder meer beheer van de goedkeuringsworkflow, offertes, inkoopaanvragen, facturering, probleemregistratie, cashflowbewaking, het genereren van orders en analyses. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
ContractNow is een cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Consolideer kosten, verminder risico's, centraliseer al je leveranciersdocumentatie en beheer verlengingen met gemak. ContractNow wordt momenteel gratis aangeboden tot 1 september 2020. Meer informatie over ContractNow
Neurored is de toonaangevende oplossing voor SRM op Salesforce Appexchange. Deze volledige cloud-native oplossing is geschikt voor vervoerders, expediteurs, fabrikanten, handelaren en terminals. Meer informatie over Neurored TMS & SCM Software
De software voor leveranciersbeheer van Intelex is een cloudgebaseerd platform dat bedrijven in de luchtvaart, gezondheidszorg, detailhandel, onderwijs, energie, bouw, productie en andere sectoren helpt bij het afhandelen van activiteiten met betrekking tot het onboarden van leveranciers, compliance management en planning van corrigerende... Meer informatie over Supplier Management Software
Met NetSuite ERP krijg je volledige controle over je leveranciers met leveranciersspecifieke dashboards, die inzicht bieden in de huidige A/P-veroudering, item- en transactiegeschiedenissen terwijl je nieuwe relaties en transacties creëert. Meer informatie over NetSuite
Medewerkers kunnen via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers. Managers keuren uitgaven in een oogwenk goed en financiële medewerkers hebben volledige transparantie voor alle inkoop. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen kunnen maken zonder codering. De ondernemingsklare oplossing biedt tools als workflowautomatisering, -meldingen en -herinneringen, taakbeheer, teamsamenwerking, interactieve dashboards en meer. Meer informatie over Quickbase
SecureLink is een toegangsbeheeroplossing voor technologiebedrijven en -leveranciers die functies biedt zoals op rollen gebaseerde machtigingen, auditlogboeken, nalevingsbeheer, zelfregistratie, bureaublad delen, ondersteuning op afstand, bestandsoverdracht en meer. Meer informatie over SecureLink
PEx maakt je RFQ-proces (Request for Quotation) beter beheersbaar; stuur binnen enkele minuten aanvragen, bekijk samengevatte offertes in een dashboard en communiceer rechtstreeks met leveranciers. Meer informatie over Procurify
Vendasta is a customizable platform for digital solutions and services for businesses. With an in-house fulfillment team and a robust platform that serves multi-location brands, we have everything you need to reduce your costs without sacrificing performance, maximize ROI and manage all of you Meer informatie over Vendasta
Dolibarr is een pakket van zakelijke software om je activiteiten te beheren (contacten, facturen, bestellingen, producten, voorraden, agenda, e-mailings, enz.). Het is open source en gratis software ontworpen voor bedrijven, stichtingen en freelancers. Zowel in de cloud als lokaal beschikbaar. Meer informatie over Dolibarr
HighBond is een cloudgebaseerde oplossing voor GRC die is ontworpen om professionals te helpen bij het stroomlijnen van activiteiten met betrekking tot auditing, risicobeoordelingen, onderzoeken, forensisch onderzoek en meer. Het gecentraliseerde dashboard biedt leidinggevenden een realtime overzicht van mogelijke risico's en risicobeperkende... Meer informatie over HighBond
Event Essentials is een kant-en-klare oplossing voor evenementenbeheer, speciaal ontworpen voor het online beheer van festivals, beurzen en andere evenementen. Het bevat webgebaseerde functies voor het verkopen van tickets, het beheren van verkopers, het organiseren van veilingen, advertenties, planning en het organiseren van vrijwilligers of... Meer informatie over Event Essentials
Het leveranciersbeheersysteem van SAP Fieldglass zorgt voor een revolutie in de manier waarop organisaties talent beheren via meerdere kanalen - waaronder tijdelijke werknemers, op werkomschrijving gebaseerde consultants, freelancers, onafhankelijke aannemers, projectwerkers en nog veel meer, voor een compleet overzicht van het personeel. Meer informatie over SAP Fieldglass
Digitale Purchase Order is een tool voor e-inkoop waarmee gebruikers via mobiele apps inkooporders kunnen indienen die goedkeurders onmiddellijk kunnen accepteren of weigeren. Meer informatie over Digital Purchase Order
A1 Tracker is een platform voor risicobeheer dat bedrijven van elke omvang helpt bij het beheren en beperken van risico's met betrekking tot contracten, migraties, verzekeringen, activa en claims. Met A1 Tracker kunnen gebruikers trends volgen, rapporteren en beheren, en risico's verminderen op claims voor verzekeringspremies, productaansprakelijkh... Meer informatie over A1 Tracker
Transformify is an online human resources (HR) suite designed to help SMEs manage onboarding operations, assign projects to freelancers, process payments, and more. The integrated applicant tracking system (ATS) enables HR teams to schedule interviews and streamline the hiring process. Meer informatie over Transformify
Wijs belangrijke taken met slechts een paar klikken toe aan externe leveranciers. Bekijk ingediende documenten, keur voltooide taken goed en stel snel vast of externe leveranciers volledig voldoen aan de vereisten voor orders door middel van geautomatiseerde verlengingen van vereiste documenten. Meer informatie over Contractor Compliance
Negotiatus automates communication, ordering, and management of every vendor businesses order from. Meer informatie over Negotiatus
Know who your true partners are and make sure you're always working with the best. Meer informatie over Tradogram
Met Tikkit kunnen gebruikers werkorders en leveranciers beheren via een enkele webinterface die overal toegankelijk is. Meer informatie over Tikkit
UpGlide is the cloud-based software for full visibility over your entire workforce and total talent management. The tool supports staffing business models to engage and manage talent and staffing vendors. UpGlide can be used as a VMS, sub-vendor management tool, and/or time and expense solution. Meer informatie over UpGlide
BidSync is een cloudgebaseerde oplossing voor biedingsmeldingen waarmee particuliere bedrijven biedingen of offerteaanvragen kunnen doorzoeken die zijn geplaatst door de staatsoverheid, openbare sectoren, hogescholen of federale agentschappen. Functies zijn onder andere biedingsbeoordeling, een visuele relevantie-indicator, trefwoordmatching en... Meer informatie over Periscope S2G
In one, centralized system, you can build & implement third-party risk processes that are integrated, flexible and repeatable with Onspring process automation and real-time analytics. Stay aware of risk levels, contract status & onboarding processes across your entire vendor universe. Meer informatie over Onspring
Kalo is een toonaangevend systeem voor het beheer van freelancers dat technologie- en mediabedrijven in staat stelt om hun zelfstandige freelancers op een efficiënte en conforme manier te onboarden, beheren en op te schalen. Meer informatie over Lystable
StaffingNation is a contingent workforce management software that helps human resources, legal and technology professionals manage processes for pre-employment screening, onboarding, job costing, and more. The platform allows businesses to onboard new workers by modifying pre-filled forms. Meer informatie over StaffingNation
Nvoicepay enables a single, electronic payables process across all your locations, bank accounts, approval hierarchies, and payment methods. Our team reaches out to enroll 100% of your existing vendors, and continuously enrolls new vendors as you pay them. Meer informatie over Nvoicepay
Ariba® Commerce Cloud is an eCommerce and eProcurement platform that helps you to buy, sell, manage cash more effectively. Ariba combines the ability to optimize complete commerce lifecycles with the world’s largest web-based trading community. Ariba® Commerce starts with a freemium package, for transactions in $50,000, and additional fees are... Meer informatie over SAP Ariba
ZenGRC automates the once manual process of the vendor risk management lifecycle through assessment, onboarding, and offboarding. Meer informatie over ZenGRC
Finly is a powerful AP Automation, giving AP full control & visibility over the purchase lifecycle. By centering communications on top of the purchase & invoice issues are quickly resolved and approvals happen 10x faster. #AccountsPayable #InvoiceManagement #EProcurement #PurchaseAutomation Meer informatie over Finly.io
Torii is een cloudgebaseerd platform voor het volgen, optimaliseren en beheren van het gebruik en de kosten van verschillende SaaS-toepassingen, waaronder financiën, identiteitsbeheer, CRM, HR, projectmanagement, communicatie, marketing en meer, met automatiseringstools en continue inzichten. Meer informatie over Torii
ISN is a cloud-based solution that helps businesses hire clients and connect with required contractors. The platform enables supervisors to manage the entire contractor qualification process by providing clients with current information. Meer informatie over ISNetworld

Gerelateerde categorieën