Hier is onze lijst met apps voor Leveranciersmanagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

196 softwareopties

Tipalti automatiseert je volledige betalingsadministratie voor leveranciers voor crediteurenorganisaties. Ondersteun internationale betalingen, factuurverwerking, naleving van belastingen en voorschriften voor crediteurenadministratie, betalingsafstemming en rapportage in één holistische cloudoplossing. Meer informatie over Tipalti
Beheer leveranciersrelaties met gemak via een self-serviceportal en gedetailleerde tracking en rapportage. Analyseer uitgaven, beheer compliance en automatiseer de samenwerking. Meer informatie over Gatekeeper
Shortlist is mooie, eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor het beheren van leveranciers. Meer informatie over Worksuite
StandardFusion is een SaaS-toepassing voor organisaties van elke omvang om hun GRC-programma te beheren en de beste werkwijzen voor risico's, audit en compliance management te volgen. Meer informatie over StandardFusion
Het Vendor Risk Management-platform van LogicGate is een eenvoudig te gebruiken maar krachtige tool waarmee je leveranciersrisico's kunt opsporen en beperken. Meer informatie over Risk Cloud
Kissflow Procurement Cloud is een oplossing voor inkoop- en leveranciersbeheer die is ontworpen voor kleine tot grote organisaties. Belangrijke functies zijn onder meer beheer van de goedkeuringsworkflow, offertes, inkoopaanvragen, facturering, probleemregistratie, cashflowbewaking, het genereren van orders en analyses. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Geautomatiseerd leveranciersbeheer binnen een paar seconden. Krijg transparantie over je inkoop door middel van volledige automatisering van het inkoopproces. Bewaar lijsten van leveranciers en producten op één plek. Contractbeheer, visuele analyse en rapportage: allemaal in één inkoopsysteem. Meer informatie over Precoro
Promena is een oplossing voor e-veilingen, e-inkoop en e-sourcing die is ontworpen om ondernemingen te helpen om hun inkoopactiviteiten efficiënt en effectief te beheren. Meer informatie over Promena
Prokuria helpt organisaties met het beheren van de levenscyclus van hun leveranciers en contracten op efficiënte wijze en conform de regels met tools zoals leveranciersbeheer, segmentatie, prestatiebeoordelingen, onboarding, scorekaarten. Meer informatie over Prokuria
Yokoy automatiseert het volledige uitgavenbeheer voor je bedrijf. Alleen speciale gevallen hoeven handmatig te worden gecontroleerd, de rest wordt gedaan door AI. Meer informatie over Yokoy
Finding marketing services for your needs. Select the service you need for the company and grow your company! Meer informatie over Jelloow
AdaptiveGRC is uniek omdat het is ontworpen en gebouwd als één uniform en geïntegreerd productpakket voor bestuur, risicobeheer en naleving. De software heeft een gemeenschappelijke en eenvoudig te gebruiken toepassingsinterface en gegevensraamwerk, waardoor het zeer flexibel is. Meer informatie over AdaptiveGRC
SecurityScorecard is wereldleider op het gebied van cyberbeveiligingsbeoordelingen en helpt duizenden organisaties van elke omvang direct inzicht te krijgen in hun eigen beveiligingspositie en die van hun derden. Meer informatie over SecurityScorecard
ContractNow is een cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Consolideer kosten, verminder risico's, centraliseer al je leveranciersdocumentatie en beheer verlengingen met gemak. ContractNow wordt momenteel gratis aangeboden tot 1 september 2020. Meer informatie over ContractNow
MeRLIN is a cloud-based and on-premise strategic direct sourcing software, which helps businesses maintain collaboration between buyers and suppliers and automate the source to the procurement process. Meer informatie over MeRLIN
Suppeco delivers a paradigm shift in B2B attitude - leveraging customer-supplier relationships to drive collaborative performance excellence, relationship driven resilience, and operational sustainability deep into the ecosystem & supply chain. Meer informatie over Suppeco
De software voor leveranciersbeheer van Intelex is een cloudgebaseerd platform dat bedrijven in de luchtvaart, gezondheidszorg, detailhandel, onderwijs, energie, bouw, productie en andere sectoren helpt bij het afhandelen van activiteiten met betrekking tot het onboarden van leveranciers, compliance management en planning van corrigerende... Meer informatie over Supplier Management Software
Auditor is an automated SaaS platform for internal & external security audits for an organization. Assessments can be done in 50% time with 100% accuracy. Risk scores & Reports are automatically generated. Stds covered: ISO 27001, SOC 2, PCI DSS, EU GDPR. Meer informatie over Auditor
Met NetSuite ERP krijg je volledige controle over je leveranciers met leveranciersspecifieke dashboards, die inzicht bieden in de huidige A/P-veroudering, item- en transactiegeschiedenissen terwijl je nieuwe relaties en transacties creëert. Meer informatie over NetSuite
Medewerkers kunnen via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers. Managers keuren uitgaven in een oogwenk goed en financiële medewerkers hebben volledige transparantie voor alle inkoop. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen kunnen maken zonder codering. De ondernemingsklare oplossing biedt tools als workflowautomatisering, -meldingen en -herinneringen, taakbeheer, teamsamenwerking, interactieve dashboards en meer. Meer informatie over Quickbase
SecureLink is een toegangsbeheeroplossing voor technologiebedrijven en -leveranciers die functies biedt zoals op rollen gebaseerde machtigingen, auditlogboeken, nalevingsbeheer, zelfregistratie, bureaublad delen, ondersteuning op afstand, bestandsoverdracht en meer. Meer informatie over SecureLink
Vendasta is a customizable platform for digital solutions and services for businesses. With an in-house fulfillment team and a robust platform that serves multi-location brands, we have everything you need to reduce your costs without sacrificing performance, maximize ROI and manage all of you Meer informatie over Vendasta
PEx maakt je RFQ-proces (Request for Quotation) beter beheersbaar; stuur binnen enkele minuten aanvragen, bekijk samengevatte offertes in een dashboard en communiceer rechtstreeks met leveranciers. Meer informatie over Procurify
AuditBoard is een volledig geïntegreerd GRC-platform voor SOX, operationele audits, ERM en de naleving van interne controles. Meer informatie over AuditBoard
Zoho Creator is een webgebaseerd platform met weinig codering, waarmee iedereen op maat gemaakte, mobielklare bedrijfstoepassingen kan maken zonder voorafgaande technische kennis. Meer informatie over Zoho Creator
SimpleVMS is a cloud-based vendor management software specifically created to find the best candidates and reduce cost as well as administrative burdens. Meer informatie over SimpleVMS
Dolibarr is een pakket van zakelijke software om je activiteiten te beheren (contacten, facturen, bestellingen, producten, voorraden, agenda, e-mailings, enz.). Het is open source en gratis software ontworpen voor bedrijven, stichtingen en freelancers. Zowel in de cloud als lokaal beschikbaar. Meer informatie over Dolibarr
IT Glue is cloudgebaseerde, SOC 2-conforme IT-documentatieoplossing die is ontworpen om MSP's te helpen met het beheren van documentatie en het verminderen van tijd besteed aan het zoeken naar informatie. Het platform biedt flexibele bedrijfsmiddelentracering, relatietoewijzing, automatisering van documentatie, checklists, workflows en meer. Meer informatie over IT Glue
HighBond is een cloudgebaseerde oplossing voor GRC die is ontworpen om professionals te helpen bij het stroomlijnen van activiteiten met betrekking tot auditing, risicobeoordelingen, onderzoeken, forensisch onderzoek en meer. Het gecentraliseerde dashboard biedt leidinggevenden een realtime overzicht van mogelijke risico's en risicobeperkende... Meer informatie over HighBond
Het leveranciersbeheersysteem van SAP Fieldglass zorgt voor een revolutie in de manier waarop organisaties talent beheren via meerdere kanalen - waaronder tijdelijke werknemers, op werkomschrijving gebaseerde consultants, freelancers, onafhankelijke aannemers, projectwerkers en nog veel meer, voor een compleet overzicht van het personeel. Meer informatie over SAP Fieldglass
Wijs belangrijke taken met slechts een paar klikken toe aan externe leveranciers. Bekijk ingediende documenten, keur voltooide taken goed en stel snel vast of externe leveranciers volledig voldoen aan de vereisten voor orders door middel van geautomatiseerde verlengingen van vereiste documenten. Meer informatie over Contractor Compliance
Event Essentials is een kant-en-klare oplossing voor evenementenbeheer, speciaal ontworpen voor het online beheer van festivals, beurzen en andere evenementen. Het bevat webgebaseerde functies voor het verkopen van tickets, het beheren van verkopers, het organiseren van veilingen, advertenties, planning en het organiseren van vrijwilligers of... Meer informatie over Event Essentials
Digitale Purchase Order is een tool voor e-inkoop waarmee gebruikers via mobiele apps inkooporders kunnen indienen die goedkeurders onmiddellijk kunnen accepteren of weigeren. Meer informatie over Digital Purchase Order
In one, centralized system, you can build & implement third-party risk processes that are integrated, flexible and repeatable with Onspring process automation and real-time analytics. Stay aware of risk levels, contract status & onboarding processes across your entire vendor universe. Meer informatie over Onspring
Know who your true partners are and make sure you're always working with the best. Meer informatie over Tradogram
Negotiatus automates communication, ordering, and management of every vendor businesses order from. Meer informatie over Order
A1 Tracker is een platform voor risicobeheer dat bedrijven van elke omvang helpt bij het beheren en beperken van risico's met betrekking tot contracten, migraties, verzekeringen, activa en claims. Met A1 Tracker kunnen gebruikers trends volgen, rapporteren en beheren, en risico's verminderen op claims voor verzekeringspremies, productaansprakelijkh... Meer informatie over A1 Tracker
Transformify is an online human resources (HR) suite designed to help SMEs manage onboarding operations, assign projects to freelancers, process payments, and more. The integrated applicant tracking system (ATS) enables HR teams to schedule interviews and streamline the hiring process. Meer informatie over Transformify
VendorInsight is een oplossing voor het beheer van leveranciersrisico's die financiële instellingen, banken en kredietverenigingen helpt om contract- en leveranciersrelaties veilig online te beheren. Meer informatie over VendorINSIGHT
Het Fusion Framework-systeem is een cloudgebaseerd platform voor het beheer van risico- en continuïteitsprogramma's. Het platform biedt bedrijven tools voor risicobeheer, bedrijfscontinuïteit, incidentbeheer, leveranciersbeheer en IT-rampherstel. Meer informatie over Fusion Framework System
Met Tikkit kunnen gebruikers werkorders en leveranciers beheren via een enkele webinterface die overal toegankelijk is. Meer informatie over Tikkit
De software van Resolver voor het beheer van leveranciersrisico automatiseert en standaardiseert beoordelingen in één geconsolideerd platform naast ERM, interne audit, IM en IT-risico. Volg SIG-vragenlijsten, verzamel gegevens en genereer realtime rapporten over leverancierskriticiteit, hiaten, herstelactiviteiten en meer. Meer informatie over Resolver
The TYASuite Vendor Management module is the world's #1 cloud ERP system, giving a unified platform to streamline all back-office processes, such as CRM, accounting, and eCommerce. With built-in business insight, reporting, and real-time visibility over your association. Meer informatie over TYASuite
UpGlide is the cloud-based software for full visibility over your entire workforce and total talent management. The tool supports staffing business models to engage and manage talent and staffing vendors. UpGlide can be used as a VMS, sub-vendor management tool, and/or time and expense solution. Meer informatie over UpGlide
Ariba® Commerce Cloud is an eCommerce and eProcurement platform that helps you to buy, sell, manage cash more effectively. Ariba combines the ability to optimize complete commerce lifecycles with the world’s largest web-based trading community. Ariba® Commerce starts with a freemium package, for transactions in $50,000, and additional fees are... Meer informatie over SAP Ariba
BidSync is een cloudgebaseerde oplossing voor biedingsmeldingen waarmee particuliere bedrijven biedingen of offerteaanvragen kunnen doorzoeken die zijn geplaatst door de staatsoverheid, openbare sectoren, hogescholen of federale agentschappen. Functies zijn onder andere biedingsbeoordeling, een visuele relevantie-indicator, trefwoordmatching en... Meer informatie over Periscope S2G
Het cloudgebaseerde pakket van financiële toepassingen van Coupa biedt zichtbaarheid en controle over alle uitgaven in je bedrijf; inkoop, kosten en crediteurenadministratie. Meer informatie over Coupa Business Spend Management
Tandem is a security and compliance solution designed to help small to large financial institutions manage audits, business continuity planning, compliance, risk assessment, and vendors. The platform enables users to create role-based access and custom workflows using built-in programs. Meer informatie over Tandem Software

Gerelateerde categorieën