Hier is onze lijst met apps voor Leveranciersmanagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
69 softwareopties
Geautomatiseerd leveranciersbeheer binnen een paar seconden. Krijg transparantie over je inkoop door middel van volledige automatisering van het inkoopproces. Bewaar lijsten van leveranciers en producten op één plek. Contractbeheer, visuele analyse en rapportage: allemaal in één inkoopsysteem.
Meer informatie over Precoro
Shortlist is mooie, eenvoudige, gebruiksvriendelijke software voor het beheren van leveranciers.
Meer informatie over Worksuite
Sastrify is een oplossing voor het beheer van IT-middelen waarmee bedrijven IT-middelen kunnen volgen, beheren en controleren. Met het platform kunnen managers bedrijfsmiddelen in elke fase van de levenscyclus volgen, rapporten genereren en nalevingscertificering krijgen voor het beheer van IT-middelen.
Meer informatie over Sastrify
Met Contractbook kunnen kleine en middelgrote bedrijven de volledige levenscyclus van hun contracten beheren in één, volledig geautomatiseerde stroom. Contractbook wordt gefinancierd door investeerders en ondersteunt meer dan 100.000 gebruikers in meer dan 75 landen met gegevensgestuurde documentautomatisering.
Meer informatie over Contractbook
Screen en controleer je leveranciers met betrekking tot duurzaamheid en naleving.
Meer informatie over IntegrityNext
Het Vendor Risk Management-platform van LogicGate is een eenvoudig te gebruiken maar krachtige tool waarmee je leveranciersrisico's kunt opsporen en beperken.
Meer informatie over Risk Cloud
Promena is een oplossing voor e-veilingen, e-inkoop en e-sourcing die is ontworpen om ondernemingen te helpen om hun inkoopactiviteiten efficiënt en effectief te beheren.
Meer informatie over Promena
Prokuria helpt organisaties met het beheren van de levenscyclus van hun leveranciers en contracten op efficiënte wijze en conform de regels met tools zoals leveranciersbeheer, segmentatie, prestatiebeoordelingen, onboarding, scorekaarten.
Meer informatie over Prokuria
Bespaar tijd en geld door al je SaaS, gebruikers en kosten op één plek te beheren.
Meer informatie over Substly
StandardFusion is een SaaS-toepassing voor organisaties van elke omvang om hun GRC-programma te beheren en de beste werkwijzen voor risico's, audit en compliance management te volgen.
Meer informatie over StandardFusion
Kissflow Procurement Cloud is een oplossing voor inkoop- en leveranciersbeheer die is ontworpen voor kleine tot grote organisaties. Belangrijke functies zijn onder meer beheer van de goedkeuringsworkflow, offertes, inkoopaanvragen, facturering, probleemregistratie, cashflowbewaking, het genereren van orders en analyses.
Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
ContractNow is een cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Consolideer kosten, verminder risico's, centraliseer al je leveranciersdocumentatie en beheer verlengingen met gemak. ContractNow wordt momenteel gratis aangeboden tot 1 september 2020.
Meer informatie over ContractNow
penny is een cloudgebaseerd Inkoop-tot-Betaling-systeem met een krachtige tool voor e-inkoop die RFQ's (Request for Quotation)/RFP's (Request For Proposal) en het verzamelen van offertes automatiseert.
Meer informatie over penny
Met NetSuite ERP krijg je volledige controle over je leveranciers met leveranciersspecifieke dashboards, die inzicht bieden in de huidige A/P-veroudering, item- en transactiegeschiedenissen terwijl je nieuwe relaties en transacties creëert.
Meer informatie over NetSuite
Medewerkers kunnen via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers. Managers keuren uitgaven in een oogwenk goed en financiële medewerkers hebben volledige transparantie voor alle inkoop.
Meer informatie over ProcurementExpress.com
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen kunnen maken zonder codering. De ondernemingsklare oplossing biedt tools als workflowautomatisering, -meldingen en -herinneringen, taakbeheer, teamsamenwerking, interactieve dashboards en meer.
Meer informatie over Quickbase
SecureLink is een toegangsbeheeroplossing voor technologiebedrijven en -leveranciers die functies biedt zoals op rollen gebaseerde machtigingen, auditlogboeken, nalevingsbeheer, zelfregistratie, bureaublad delen, ondersteuning op afstand, bestandsoverdracht en meer.
Meer informatie over SecureLink
IT Glue is cloudgebaseerde, SOC 2-conforme IT-documentatieoplossing die is ontworpen om MSP's te helpen met het beheren van documentatie en het verminderen van tijd besteed aan het zoeken naar informatie. Het platform biedt flexibele bedrijfsmiddelentracering, relatietoewijzing, automatisering van documentatie, checklists, workflows en meer.
Meer informatie over IT Glue
Zoho Creator is een webgebaseerd platform met weinig codering, waarmee iedereen op maat gemaakte, mobielklare bedrijfstoepassingen kan maken zonder voorafgaande technische kennis.
Meer informatie over Zoho Creator
PEx maakt je RFQ-proces (Request for Quotation) beter beheersbaar; stuur binnen enkele minuten aanvragen, bekijk samengevatte offertes in een dashboard en communiceer rechtstreeks met leveranciers.
Meer informatie over Procurify
AuditBoard is een volledig geïntegreerd GRC-platform voor SOX, operationele audits, ERM en de naleving van interne controles.
Meer informatie over AuditBoard
Tipalti automatiseert je volledige betalingsadministratie voor leveranciers voor crediteurenorganisaties. Ondersteun internationale betalingen, factuurverwerking, naleving van belastingen en voorschriften voor crediteurenadministratie, betalingsafstemming en rapportage in één holistische cloudoplossing.
Meer informatie over Tipalti
Dolibarr is een pakket van zakelijke software om je activiteiten te beheren (contacten, facturen, bestellingen, producten, voorraden, agenda, e-mailings, enz.).
Het is open source en gratis software ontworpen voor bedrijven, stichtingen en freelancers.
Zowel in de cloud als lokaal beschikbaar.
Meer informatie over Dolibarr
Het cloudgebaseerde pakket van financiële toepassingen van Coupa biedt zichtbaarheid en controle over alle uitgaven in je bedrijf; inkoop, kosten en crediteurenadministratie.
Meer informatie over Coupa
HighBond is een cloudgebaseerde oplossing voor GRC die is ontworpen om professionals te helpen bij het stroomlijnen van activiteiten met betrekking tot auditing, risicobeoordelingen, onderzoeken, forensisch onderzoek en meer. Het gecentraliseerde dashboard biedt leidinggevenden een realtime overzicht van mogelijke risico's en risicobeperkende...
Meer informatie over Diligent HighBond
Het leveranciersbeheersysteem van SAP Fieldglass zorgt voor een revolutie in de manier waarop organisaties talent beheren via meerdere kanalen - waaronder tijdelijke werknemers, op werkomschrijving gebaseerde consultants, freelancers, onafhankelijke aannemers, projectwerkers en nog veel meer, voor een compleet overzicht van het personeel.
Meer informatie over SAP Fieldglass
Wijs belangrijke taken met slechts een paar klikken toe aan externe leveranciers. Bekijk ingediende documenten, keur voltooide taken goed en stel snel vast of externe leveranciers volledig voldoen aan de vereisten voor orders door middel van geautomatiseerde verlengingen van vereiste documenten.
Meer informatie over Contractor Compliance
Geïntegreerd proces van aanvraag tot inkooporder tot factuur met goedkeuringen op meerdere niveaus, inclusief RFQ-bodanalyse, RFI, ontvangst, leveranciersbeheer en positieve beoordelingen
Meer informatie over eBuyerAssist Platform
Event Essentials is een kant-en-klare oplossing voor evenementenbeheer, speciaal ontworpen voor het online beheer van festivals, beurzen en andere evenementen. Het bevat webgebaseerde functies voor het verkopen van tickets, het beheren van verkopers, het organiseren van veilingen, advertenties, planning en het organiseren van vrijwilligers of...
Meer informatie over Event Essentials
Digitale Purchase Order is een tool voor e-inkoop waarmee gebruikers via mobiele apps inkooporders kunnen indienen die goedkeurders onmiddellijk kunnen accepteren of weigeren.
Meer informatie over Digital Purchase Order
Beheer leveranciersrelaties met gemak via een self-serviceportal en gedetailleerde tracking en rapportage. Analyseer uitgaven, beheer compliance en automatiseer de samenwerking.
Meer informatie over Gatekeeper
A1 Tracker is een platform voor risicobeheer dat bedrijven van elke omvang helpt bij het beheren en beperken van risico's met betrekking tot contracten, migraties, verzekeringen, activa en claims. Met A1 Tracker kunnen gebruikers trends volgen, rapporteren en beheren, en risico's verminderen op claims voor verzekeringspremies, productaansprakelijkh...
Meer informatie over A1 Tracker
VendorInsight is een oplossing voor het beheer van leveranciersrisico's die financiële instellingen, banken en kredietverenigingen helpt om contract- en leveranciersrelaties veilig online te beheren.
Meer informatie over VendorINSIGHT
De software van Resolver voor het beheer van leveranciersrisico automatiseert en standaardiseert beoordelingen in één geconsolideerd platform naast ERM, interne audit, IM en IT-risico. Volg SIG-vragenlijsten, verzamel gegevens en genereer realtime rapporten over leverancierskriticiteit, hiaten, herstelactiviteiten en meer.
Meer informatie over Resolver
Het Fusion Framework-systeem is een cloudgebaseerd platform voor het beheer van risico- en continuïteitsprogramma's. Het platform biedt bedrijven tools voor risicobeheer, bedrijfscontinuïteit, incidentbeheer, leveranciersbeheer en IT-rampherstel.
Meer informatie over Fusion Framework System
Met Tikkit kunnen gebruikers werkorders en leveranciers beheren via een enkele webinterface die overal toegankelijk is.
Meer informatie over Tikkit
OnPrintShop is een cloudgebaseerde printoplossing die drukkerijen, commerciële drukkerijen en marketingbureaus helpt met ontwerp, orderbeheer en analyse. Belangrijke functies zijn aanpasbare sjablonen, beheer van meerdere winkels, productconfiguratie en het genereren van offertes.
Meer informatie over OnPrintShop
BidSync is een cloudgebaseerde oplossing voor biedingsmeldingen waarmee particuliere bedrijven biedingen of offerteaanvragen kunnen doorzoeken die zijn geplaatst door de staatsoverheid, openbare sectoren, hogescholen of federale agentschappen. Functies zijn onder andere biedingsbeoordeling, een visuele relevantie-indicator, trefwoordmatching en...
Meer informatie over Periscope S2G
Neurored is de toonaangevende oplossing voor SRM op Salesforce Appexchange.
Deze volledige cloud-native oplossing is geschikt voor vervoerders, expediteurs, fabrikanten, handelaren en terminals.
Meer informatie over Neurored TMS & SCM Software
Yokoy automatiseert het volledige uitgavenbeheer voor je bedrijf. Alleen speciale gevallen hoeven handmatig te worden gecontroleerd, de rest wordt gedaan door AI.
Meer informatie over Yokoy
Kalo is een toonaangevend systeem voor het beheer van freelancers dat technologie- en mediabedrijven in staat stelt om hun zelfstandige freelancers op een efficiënte en conforme manier te onboarden, beheren en op te schalen.
Meer informatie over Lystable
Finly is een krachtige AP-automatisering die AP volledige controle en zichtbaarheid geeft over de levenscyclus van de aankoop. Door de communicatie bovenop de inkoopfactuur te centreren, worden problemen snel opgelost en worden goedkeuringen 10 x sneller uitgevoerd. #Crediteurenadministratie #Factuurbeheer #E-inkoop #Aankoopautomatisering
Meer informatie over Finly.io
Torii is een cloudgebaseerd platform voor het volgen, optimaliseren en beheren van het gebruik en de kosten van verschillende SaaS-toepassingen, waaronder financiën, identiteitsbeheer, CRM, HR, projectmanagement, communicatie, marketing en meer, met automatiseringstools en continue inzichten.
Meer informatie over Torii
CyberOne is geïntegreerde GRC-software waarmee bedrijven in de gezondheidszorg, detailhandel, automobielindustrie, productie en andere sectoren cybersecurity-bedreigingen kunnen volgen en geïdentificeerde problemen kunnen beperken. Belangrijke functies omvatten risicobeoordelingen, rapportage en meer.
Meer informatie over C1Risk
LogicManager gelooft dat prestaties het resultaat zijn van effectief risicobeheer. De risicobeheersoftware voor ondernemingen van LogicManager stelt organisaties in staat hun reputatie hoog te houden, te anticiperen op wat in het verschiet ligt en de bedrijfsprestaties te verbeteren door middel van sterk bestuur.
Meer informatie over LogicManager
GoProcure is een oplossing voor marginale uitgaven waarmee zakelijke kopers inkooptransacties kunnen beheren. Functionaliteiten zijn een online marktplaats van SKU's, rationalisatie van marginale uitgaven, geconsolideerde facturen, uitgavenanalyse, door AI en machine learning gegenereerde zakelijke inzichten, interactieve dashboards en meer.But
Meer informatie over GoProcure
CyberGRX is een cloudgebaseerd platform voor het beheer van cyberrisico's dat grote ondernemingen helpt met gegevensverzameling en -beoordeling. De belangrijkste functies omvatten compliance, bedrijfsprocesbeheer, beveiligingsbetrokkenheid, scannen op kwetsbaarheden, prestatiestatistieken en een self-service portal.
Meer informatie over CyberGRX
Intellimas is een bedrijfsoplossing die eenvoudig te implementeren en nog eenvoudiger te gebruiken is. De eindgebruikers (en leveranciers) waarderen de spreadsheet-UI. IT waardeert het configuratiesysteem. Het wordt geleverd met ingebouwde supply chain-oplossingen of bouw je eigen oplossingen. Ontdek hoe Intellimas je helpt om beter met je...
Meer informatie over Intellimas
Proactis is een geïntegreerde oplossing voor uitgavenbeheer waarmee bedrijven de uitgaven van inkoopprojecten kunnen volgen en inkoopprocessen kunnen stroomlijnen. Met het administratieve dashboard kunnen professionals een overzicht krijgen van lopende taken en analytische rapporten genereren.
Meer informatie over PROACTIS
AdaptiveGRC is uniek omdat het is ontworpen en gebouwd als één uniform en geïntegreerd productpakket voor bestuur, risicobeheer en naleving. De software heeft een gemeenschappelijke en eenvoudig te gebruiken toepassingsinterface en gegevensraamwerk, waardoor het zeer flexibel is.
Meer informatie over AdaptiveGRC