Hier is onze lijst met apps voor Verandermanagement software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

26 apps
Sorteren op
Geautomatiseerde visualisatie- en beheertools voor de IT-infrastructuur
Device42 is een IT-infrastructuuroplossing voor het beheer van bedrijfsmiddelen, apparaten, IP-adressen, bekabeling, onderlinge afhankelijkheden, op rollen gebaseerde toegang, auditing en meer. Meer informatie over Device42
Crowdsourced innovatiebeheer
IdeaScale is software voor ideeënbeheer waarmee je je meest waardevolle hulpmiddel - enthousiaste mensen - kunt gebruiken om effectieve beslissingen te nemen. Genereer inkomsten, bespaar geld en creëer een betere werkplek. Meer informatie over IdeaScale
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met functies voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Versnellen van de productacceptatie
Whatfix helpt bedrijven bij het leveren van moderne en eenvoudige onboarding, effectieve training en betere ondersteuning met behulp van in-app en contextuele stapsgewijze begeleiding, die op het vereiste moment aan de gebruiker wordt getoond. Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit... Meer informatie over Whatfix
Tool voor het beheer van datacenters om hybride infrastructuur te beheren.
Nlyte DCIM (Data Center Infrastructure Management) is ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheer van de fysieke en virtuele computerinfrastructuur, waaronder datacenters, colocaties en edge computing. Meer informatie over Nlyte DCIM
Bedrijfstoepassing voor UX-beheer voor gebruikersstromen en onboarding
Newired is een 100% codevrije bedrijfstoepassing voor UX-beheer die bedrijven helpt bij het begeleiden, analyseren en optimaliseren van gebruikersstromen en -ervaring voor training of onboarding. Creëer interactieve begeleidingslagen bovenop bestaande webgebaseerde apps of websites van het bedrijf om begeleide, stapsgewijze gebruikerstrajecten te... Meer informatie over Newired
Software voor probleemregistratie voor helpdesk en klantenservice
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak
BOSS Solutions a FrontRunner in Help Desk Software
BOSS Solutions Suite is an integrated ITIL Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both cloud and on-premise. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable solution, great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Meer informatie over BOSS Solutions Suite
Cloudgebaseerde oplossing om IT-diensten te volgen en te beheren
ChangeGear Service Desk is een cloudgebaseerd ITSM-platform dat organisaties helpt IT-diensten te beheren, aanvragen op te lossen en ticketroutering mogelijk te maken. Meer informatie over ChangeGear Service Desk
Bekroond platform voor het beheer van IT-service en -goederen
Alloy Navigator is een all-inclusive oplossing voor het beheer van IT-service en -goederen die doordachte antwoorden biedt op je moeilijkste IT-uitdagingen. Meer informatie over Alloy Navigator
Standalone change management software in the cloud
eChangeManager by Giva is a cloud-based change management solution for businesses of all sizes. The HIPAA-compliant software allows users to define ITIL processes, centrally track all code & configuration changes, collaborate across teams, link assets to change requests, manage conflicts, and more. Meer informatie over eChangeManager
Strategic Planning and Balanced Scorecard Software
Track the progress of your strategic plan with Balanced Scorecard Software, Strategy Maps, dashboards, and instantly generated exports in PDF, PPT, and Excel. Meer informatie over ESM+Strategy
Service desk & IT service management
ServiceAide is a service desk & service management solution for customer support and IT operations that helps improve response times and service efficiency Meer informatie over Serviceaide
Enterprise workflow management
Workflow management software that's flexible, scalable and powerful. Automate business processes quickly and integrate with other systems easily Meer informatie over Integrify
Enterprise service management with SIAM support
4me allows all internal and external service providers of an enterprise to collaborate while 4me keeps track of the quality of service this is provided. Meer informatie over 4me
Transform the way your users tackle software adoption.
BrainStorm QuickHelp helps mid-size and enterprise organizations dramatically increase their software adoption. Our highly personalized approach to change management reduces user frustration, alleviates IT workloads, and helps organizations achieve their software adoption goals. Meer informatie over BrainStorm QuickHelp
Modulaire ITSM- en ITAM-oplossing gebaseerd op ITIL-principes
Canfigure biedt geïntegreerde of stand-alone CMDB, Asset Management, Change Management en Service Desk. Het zeer aanpasbare ontwerp betekent dat je de software zelf kunt configureren om aan elke zakelijke behoefte te voldoen. Het is zowel beschikbaar in de cloud als lokaal. Meer informatie over Canfigure
World's fastest-growing on-screen guidance platform
Apty is the world's fastest-growing on-screen guidance platform that helps enterprises improve employee productivity, lower training cost, and increase software ROI. SaaS companies leverage Apty to improve product/feature adoption and drive more revenue. Meer informatie over Apty
Software voor digitale acceptatie, training en verandermanagement
Lemon Learning is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen software-adoptie voor werknemers te versnellen. Met Lemon Learning kunnen bedrijven hun werknemers trainen via in-app walk-throughs, aantrekkelijke en aangepaste content creëren en ondersteuning en communicatie rond IT-projecten beheren. Meer informatie over Lemon Learning
Control project information on complex engineering projects
Coreworx manages project information and enables controlled collaboration on complex engineering projects. Coreworx solutions enable best practice compliance across project teams for disciplines such as document control & collaboration, document management, interface management, & change management. Meer informatie over Coreworx
Tool voor het stimuleren van betrokkenheid voor consultants, facilitators en trainers
REAL is een platform voor transformatie en betrokkenheid dat is ontworpen voor consultants in verandermanagement met functies voor samenwerking, analyse en training. Meer informatie over Howspace
Oplossing voor milieu, gezondheid en veiligheid voor bedrijven
Ecesis is een cloudgebaseerde oplossing voor milieu, gezondheid en veiligheid die productie-, bouw- en energiebedrijven ondersteunt bij audits, inspecties en naleving, met functies zoals documentatie, het volgen van taken, afvalbeheer, preventief onderhoud en noodplanning Meer informatie over Ecesis
Knowledge management solution for businesses
Panviva is a knowledge management platform designed to help organizations enhance the customer experience by delivering information in real-time via a centralized knowledge-base. Key features include content authoring, multi-channel distribution, natural language interactions, and version control. Meer informatie over Panviva
Cloud-based change management software
SpecBreak is a cloud-based asset management & management of change (MOC) software for complex industrial equipment, with scheduling & reporting capabilities Meer informatie over SpecBreak
Digital adoption solution for implementing software
ADOPT is a digital adoption solution, which helps businesses create, manage, & distribute training content to streamline the implementation of new technologies. It enables organizations to provide on-demand training, track progress, & customize communication as per user role, language, or location. Meer informatie over ADOPT
Cloud-based employee training and sales enablement software
Spekit is a cloud-based software that provides businesses with sales enablement resources and training content for employees. It enables managers to collect and store knowledge across all business units in a centralized repository and automatically organize Salesforce metadata and processes. Meer informatie over Spekit