Hier is onze lijst met apps voor Customer success software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

70 apps
Sorteren op
Projectmanagement eenvoudig gemaakt
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Software voor e-mailbeheer en gedeelde inbox voor teams
Front is de software voor klantsucces die tevreden klanten en tevreden teams oplevert. Met Front kun je al je klantgesprekken op één plek beheren, zoals e-mail, e-mailgroepen zoals [email protected], sms-berichten, live-chats en meer. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Self-serviceplatform voor ondersteuning en klanteneducatie
Elevio biedt on-demand self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbank, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties en meer. Meer informatie over elevio
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Maak aanklikbare instructies voor alles wat er op het internet staat.
Minerva is een eenvoudige manier om aanklikbare instructies voor alles wat op het internet staat vast te leggen en op aanvraag te delen. Bespaar tijd en moeite door simpelweg een proces te verzenden dat is ingesloten in een URL. Meer informatie over Minerva
Geïntegreerde verkoop- en marketingsoftware voor groeiende teams
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
Cloudgebaseerde klantenservice-oplossing voor bedrijven van elke omvang
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Online klantenservices voor B2B-software
Stimuleer de productacceptatie, bied self-service onboarding en maximaliseer de efficiëntie van het klantensucces met het scala aan functies. Meer informatie over inSided
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 het populairste gratis platform voor klantensucces en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Meer informatie over Bitrix24
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar en gemakkelijk te gebruiken. Meer informatie over Zoho Desk
Verkoop- en marketing-CRM voor groeiende bedrijven
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Flexibele software. Gerichte dienstverlening.
Vivantio biedt klantenserviceteams een flexibele oplossing voor service-optimalisatie om aan de verwachtingen van klanten te voldoen en deze te overtreffen. Het platform combineert CRM-capaciteiten met de kracht van functies op ondernemingsniveau, zodat B2B-serviceteams de service kunnen verbeteren en tegelijkertijd de kosten kunnen verlagen en... Meer informatie over Vivantio
Klantenbinding en -behoud voor abonnementgebaseerde bedrijven
ChurnZero is een platform voor klantenbinding en -behoud voor klantteams van op abonnementen gebaseerde bedrijven om het verloop te verminderen en het aantal verlengingen te verhogen. Meer informatie over ChurnZero
Online trainings- LMS-software
Versterk langetermijnrelaties en stimuleer de groei van klanten met het LMS van LearnUpon; één gebruikersgerichte oplossing. Geef klanten vanaf het begin de tools die ze nodig hebben met begeleide onboarding en waardegedreven bronnen en verminder ondersteuningsvragen zodat je team proactievere gesprekken kan voeren. Meer informatie over LearnUpon
Cloudgebaseerd community-platform voor merkeigen communities
Tribe is een modern en cloudgebaseerd community-platform dat is ontworpen om klantsucces en -retentie te stimuleren. Stel je klanten in staat om feedback te delen, deel te nemen aan ideeënontwikkeling, toegang te krijgen tot belangrijke bronnen, gelijkgestemden te helpen en oplossingen te vinden vanuit de kennisbank via de out-of-the-box... Meer informatie over Tribe
Klantsucces-oplossing voor SaaS-bedrijven
Custify is een cloudgebaseerd platform voor succesverhalen van klanten, ontworpen om SaaS-bedrijven te helpen met het beheer van klantenbinding en churn rate in het terugkerende omzetmodel. Tot de belangrijkste functies behoren KPI-tracking, activiteitscreatie, taaktoewijzing, klantcommunicatie en doelgroepsegmentatie. Meer informatie over Custify
Digitaal acceptatie- en onboarding-platform.
UserGuiding is een cloudgebaseerde digitale oplossing voor acceptatie- en gebruikersonboarding voor teams, waarmee gebruikers interactieve productrondleidingen kunnen maken, aangepaste onboarding-stromen kunnen genereren en productacceptatiemetrieken kunnen analyseren. Met het platform kunnen bedrijven walkthroughs en rondleidingen creëren zonder... Meer informatie over UserGuiding
Cloud-telefonie voor verkoop
Software voor klantensucces die is ontworpen om je bedrijf te helpen groeien en je klanten tevreden te houden. Met Channels kun je gemakkelijk verbinding maken, ongeacht waar je klanten vandaan komen, met telefoonnummers uit meer dan 60 landen en functies zoals een IVR, gratis nummers, gespreksopnames en een mobiele app. Meer informatie over Channels
Samenwerkingsplatform voor het bevorderen van de teamcommunicatie
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
Lean workflow en business process management (BPM)
Volg de voortgang van elke klant van onboarding tot ondersteuning en krijg moeiteloos toegang tot de informatie van elke vraag. Pipefy maakt het mogelijk een uitvoeringsstandaard te creëren naargelang de ondersteuning die elke klant nodig heeft en ervoor te zorgen dat geen enkele stap wordt overgeslagen. Meer informatie over Pipefy
CRM voor kleine bedrijven
Salesforce Essentials is een cloudgebaseerde CRM voor kleine bedrijven waarmee gebruikers leads, kansen, verkooppijplijnen, ondersteuningsverzoeken en meer kunnen beheren. Meer informatie over Salesforce Essentials
Reputatiebeheer met tools voor reviews, sociale media en SEO
NiceJob is de eenvoudigste manier om meer goede reviews, verwijzingen en omzet te krijgen. Het platform helpt bedrijven de reputatie te krijgen die ze verdienen. Het helpt je website ook om meer leads te converteren en je SEO te verbeteren. Meer informatie over NiceJob
Beheer van loyaliteitsmarketing en cadeaubonnen
Preferred Patron biedt programma's voor het beheer van klantloyaliteit en cadeaubonnen aan bedrijven van elke omvang, in veel verschillende sectoren. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty
De kracht van het leerproces
Stimuleer betrokkenheid en verhoog de productacceptatie met interactieve online leerervaringen. Thought Industries biedt een reeks krachtige, gebruiksvriendelijke tools waarmee organisaties op kosteneffectieve wijze hun externe of klanttrainingsprogramma's kunnen schalen vanaf één enkel, robuust platform. Meer informatie over Thought Industries
Support, Simplified.
Groove enables teams small or large to stay on the same page and provide there customers with the personalized experience they deserve. Groove is built for growing teams. You’ll get everything you need to be more productive and make your customers happier, without the hassle of a complicated helpdesk. And it’s a more personal experience for your... Meer informatie over Groove
Maak online klanttrajectkaarten, persona's en impactkaarten.
UXPressia is een platform voor het bouwen van klantkaarten om de gebruikerservaring en visualisatie te verbeteren via technieken voor het maken van klanttrajectkaarten, persona's en impactkaarten. Meer informatie over UXPressia
Product user experience software for product & UX teams
Userpilot is a cloud-based product experience platform designed for customer success & product teams to onboard users and increase product adoption through behavior-triggered experiences. The code-free solution allows users to create, manage & A/B test flows, customize the user interface, and more. Meer informatie over Userpilot
We help you get virtual business done™
Enterprises that use Liveoak's Virtual Interactions™ platform, bring on new accounts faster, complete routine customer paperwork faster and offer customers the convenience of not having to physically visit a branch or office. Through Liveoak, enterprises and their customers complete work virtually. Meer informatie over Liveoak
NPS-oplossing voor flexibele verzameling en analyse van gegevens
SurveyMonkey CX is een NPS-oplossing waarmee bedrijven hun feedback van klanten kunnen verzamelen, begrijpen en ernaar kunnen handelen. Activeer gepersonaliseerde enquêtes via meerdere kanalen, identificeer verbeterpunten met behulp van geavanceerde analyses en sluit de cirkel met klanten door vervolgacties te activeren. Meer informatie over SurveyMonkey CX
Cloudgebaseerde callcenteroplossingen
3CLogic is een toonaangevend cloudgebaseerd contactcenterplatform dat geavanceerde en schaalbare spraakgestuurde (IVR, ACD [Automatic Call Distributor], CTI, Click to Call, Screen Pop, spraakanalyse, rapportage) aanbiedingen levert voor toonaangevende CRM's, waaronder ServiceNow, Salesforce en MS Dynamics voor wereldwijde ondernemingen en... Meer informatie over 3CLogic
Analyses voor klantensucces
Gainsight vertaalt gegevenspunten naar een bruikbare strategie voor klantensucces, waardoor je je retentie kunt verhogen, de omzet kunt vergroten en activiteiten kunt opschalen. Meer informatie over Gainsight CS
Cloudgebaseerde oplossing voor het automatiseren van verkoopactiviteiten
SalesDirector.ai is een cloudgebaseerde oplossing voor SFA (Sales Force Automation) die ondernemingen helpt bij het vergemakkelijken van het vastleggen van gegevens, CRM (Customer Relationship Management en marketingtoewijzing met behulp van AI-technologie (Artificial Intelligence). Met het gecentraliseerde platform kunnen gebruikers coaching en... Meer informatie over SalesDirector.ai
Abonnement- en financiële statistieken op één plek
ProfitWell biedt gratis en nauwkeurige financiële statistieken voor abonnementen voor meer dan 6000 bedrijven door naadloos te integreren met factureringssystemen. Meer informatie over ProfitWell
Platform voor klantcommunicatie met meerdere kanalen
Web en in-app realtime klantcommunicatiesoftware voor ondersteuning. Co-browse, live chat, chatbot, video en spraak. Meer informatie over Acquire
Customer Onboarding Management for Salesforce
Take your onboarding experience to the next level. Create a repeatable and scalable process to ensure each customer is successful. Meer informatie over Taskfeed
Accelerate Revenues with Customer Engagement Management
Totango offers automated customer engagement management to drive conversions, boost retention and grow lifetime value. It enables you to close bigger deals faster by focusing on the right opportunities. It drive renewal rates up by ensuring customer success. It allows you to record events from your applications in real time and then analyze them.... Meer informatie over Totango
Customer Onboarding Success in Salesforce
TaskRay is the modern project management app for you and your team. Use it to quickly track, manage and communicate your work. Drag-and-drop actions, Chatter conversation and a beautiful, clean interface make project management in Salesforce awesome. Meer informatie over TaskRay
Flexible Process & Workflow Management
Rindle is a task and project management automation tool that helps businesses save hundreds of hours by putting their projects on autopilot. Meer informatie over Rindle
LMS voor klant- en partnertraining
Met het LMS van Skilljar kunnen bedrijven hun trainingsprogramma's voor klanten en partners schalen. De oplossing versnelt de onboarding en betrokkenheid van klanten door de creatie van multimediacursussen, een intuïtieve en mobielgevoelige leeromgeving en CRM-gegevensintegraties mogelijk te maken. Meer informatie over Skilljar
Feedback oplossing voor het meten en verbeteren van de candidate experience
Starred stelt recruitment teams in staat om hun Candidate Experience te meten door middel van actiegerichte feedback. Onze software integreert met je ATS en haalt op belangrijke momenten feedback op bij kandidaten en hiring managers. Toonaangevende bedrijven zoals Spotify, VodafoneZiggo, Toast, Coca-Cola, Virgin Atlantic, Glovo, Elastic en... Meer informatie over Starred
Customer success management tool with Outlook integration
AppsForOps Timeline is a customer success software that provides visibility on customer activity spanning the organization's people, processes and systems. View a timeline of all customer activity directly from within an Outlook inbox, and get the whole picture to make the right decisions. Meer informatie over AppsForOps Core Apps
Kennisbeheerplatform voor de klantenservice
Knowledge Center van Unymira is een kennisbeheerplatform dat is ontworpen om de interne kennis van een bedrijf in één toegankelijke database te centraliseren. Het biedt ondersteuning voor AI-aangedreven zoeken, chat tussen medewerkers, e-learning, beheer van sociale media, feedbackbeheer en meer. Meer informatie over USU Knowledge Center
Plug-and-play gemeenschapsplatform om met leden in contact te komen
PeerBoard is een plug-and-play gemeenschapsplatform dat is ontworpen om bedrijven, marktplaatsen, startups en clubs te helpen discussieforums te beheren om de betrokkenheid tussen klanten, gebruikers en andere leden te vereenvoudigen. Met de groepsinstellingen voor privacycontroles kunnen beheerders openbare of privégroepen bouwen. Meer informatie over PeerBoard
Customer experience management platform for B2B companies
CustomerGauge is a Software-as-a-Service (SaaS) platform that uses Net Promoter® to measure and report on customer feedback in real time. Because CustomerGauge already has all the pieces in place, a program can be up and running much faster than comparable in-house programs. Meer informatie over CustomerGauge
Realtime platform voor klantscores
Scoor je klanten in realtime en genereer taken, e-mails en automatische meldingen om je conversieratio te verhogen en opzeggingen te verminderen. Meer informatie over Salesmachine
Op kunstmatige intelligentie gebaseerde oplossing voor kennisbeheer
Capacity is een oplossing voor AI en kennisbeheer die is ontworpen om organisaties te helpen bij het automatiseren van bedrijfsactiviteiten met betrekking tot klanthelpdesks, projectworkflows en gegevensopslag. Met de interface op basis van slepen en neerzetten kunnen gebruikers informatie organiseren met behulp van mappen, dialogen en aangepaste... Meer informatie over Capacity
Gegevensgestuurde software voor het beheer van klantensucces
Natero is een cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van klantensucces die is ontworpen om klantensuccesteams te helpen bij het beheren van klanten, het voorkomen van opzeggingen en het vergroten van accountuitbreidingen. Het platform biedt een scala aan functies, waaronder workflowbeheer, klantintelligentie en gezondheidsscores en meer. Meer informatie over Freshsuccess
Uitgebreid product- en klantensuccesplatform
SmartKarrot is een geïntegreerd product- en klantensuccesplatform dat bedrijven helpt bij het beheer van klantervaringen en gedragsanalyses. Belangrijke functies zijn onder andere monitoring van de accountstatus, gedetailleerde segmentatie, feedbackverzameling en meldingen. Meer informatie over SmartKarrot
The Most Powerful Customer Success Software.
Amity is the world's most powerful Customer Success software. Amity, senses changes in customer health recommends the right actions and measures effectiveness. Meer informatie over Amity
App store optimization and review management solution
AppFollow is a cloud-based mobile analytics solution which assists businesses of all sizes with review management and competitor analysis. Its key features include channel attribution, revenue tracking, social sharing, sentiment analysis, keyword tracking, task assignment and conversion tracking. Meer informatie over AppFollow
Platform voor klantenbinding om gerichte berichten te verzenden
Userlist is een cloudgebaseerd platform voor klantenbinding waarmee ondernemingen klanten kunnen onboarden en de communicatie kunnen stroomlijnen door gedragsgebaseerde meldingen via e-mails of sms-berichten naar een gerichte groep te sturen. Meer informatie over Userlist
Video Chat, Cobrowsing, Screen sharing, Certified signature
Video Chat, Cobrowsing, Screen Sharing, Document sharing, Certified online signature for customer service and for secure online transactions. Sessions can be recorded, encrypted and store at client's location. Solution can be white-labeled. Salesforce or other CRM integration available too. Meer informatie over VeriShow
Customer Success Software
Kilterly is a customer success software which helps businesses increase customer retention through data insight and automated customer success playbooks. Meer informatie over Kilterly
Succesverhalen, betrokkenheid en tevredenheid van klanten volgen
Strikedeck is een engagementplatform voor succesverhalen van klanten met realtime klantgezondheidsscore, workflowautomatisering en planningstools voor succesverhalen van klanten. Andere functies zijn onder meer vooraf gemaakte of aangepaste workflowrecepten, draaiboeken, taakbeheer, waarschuwingen, rapporten en e-mailsynchronisatie. Meer informatie over Strikedeck
Chat management tool for contact centers & travel agencies
nixi1 is a chat management software designed to help contact centers, travel agencies, and small businesses handle customer interactions from various channels including WhatsApp, SMS, Telegram, and Facebook Messenger on a centralized platform. Meer informatie over nixi1
Klantervaringssoftware met tools voor het vastleggen van het klantentraject.
CFN Insight is een webgebaseerde oplossing voor klantervaringen voor bedrijven van elke omvang die functies biedt zoals een klantentrajectkaart, datavisualisatie, scorecarding en trainingen om ervoor te zorgen dat teams up-to-date zijn over alle aspecten van de klantervaring met hun product. Meer informatie over CFN Insight
Feedback capture and analysis solution
Vocally by Docsie is a feedback management solution, which helps organizations manage user feedback collection for software or online content portals. The platform captures user engagement videos, allowing managers to analyze customer behavior & gain visibility into improvement opportunities. Meer informatie over Vocally
Software voor het beheer van livechat en klantcommunicatie
LiveCaller is livechatsoftware die bedrijven helpt met klanten te communiceren via verschillende kanalen, zoals webgesprekken, realtime berichten, toepassingen van derden en meer. Beheerders kunnen KPI's bewaken, meten, analyseren en visualiseren op een gecentraliseerd dashboard. Meer informatie over LiveCaller
Clickatell powers chat commerce.
Clickatell’s Chat Commerce Platform supports the creation and development of customer relationships in chat-based messaging, engagement, and payment solutions. Our global customers easily manage millions of monthly conversations and transactions, all through chat. Clickatell is powering the digital commerce transformation. Meer informatie over Clickatell
Key account management software
Maintain key customer accounts with cloud-based collaboration, real-time insights, and the personalized attention valuable customers demand Meer informatie over Kapta
Customer Success Software
Akita is Customer Success software that helps you reduce churn and increase revenue from your existing customers through up-sell, cross-sell and expansion. Akita provides your CSMs with customer health scores, playbooks, intelligent alerts, customer journey management tools, success KPIs, and more. Meer informatie over Akita
Personalized live customer experience & engagement
OmniCore by SaleMove is an omnichannel customer engagement platform that enables companies to identify, communicate, & engage with their website visitors Meer informatie over OmniCore
Spraakanalyse-API voor sentimentanalyse
OTO biedt callcenters binnen 20 uur ontwikkelingstijd 100% inzicht in wat er tijdens klantgesprekken wordt gezegd. Meer informatie over OTO
AI-based customer success solution for Salesforce & Dynamics
Komiko is an artificial intelligence based platform for customer success management and account management. Designed for sales teams, Komiko integrates with Salesforce and Microsoft Dynamics to capture emails, events, and content, measures and scores engagement, and recommends success playbooks Meer informatie over Komiko
User research platform for teams and product people
ConfirmKit is a user research platform that helps product organizations of all sizes to discover what their users really want. ConfirmKit helps product teams to conduct, analyze and store qualitative data from user interviews, highlight patterns / trends in data, and ultimately improve their product Meer informatie over ConfirmKit
Digital solution with resources for customer satisfaction
CustomerX is a customer satisfaction system responsible for automating tasks, scheduling appointments, and centralizing data. The software aims to help businesses direct time and operational resources towards strengthening relationships with consumers. Meer informatie over CustomerX
Tasks under control. Time in focus. Projects on schedule.
With TASKBOSS you have an overview of all tasks in your company, plan projects precisely and leverage time tracking to create invoices in record time. Manage tasks, structure your projects and track time accurately — optimize your workflow with TASKBOSS to get the decisive advantage! Meer informatie over TASKBOSS