Hier is onze lijst met apps voor Customer success software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

93 softwareopties

ChurnZero is een platform voor klantenbinding en -behoud voor klantteams van op abonnementen gebaseerde bedrijven om het verloop te verminderen en het aantal verlengingen te verhogen. Meer informatie over ChurnZero
Front is de software voor klantsucces die tevreden klanten en tevreden teams oplevert. Met Front kun je al je klantgesprekken op één plek beheren, zoals e-mail, e-mailgroepen zoals [email protected], sms-berichten, live-chats en meer. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Elevio biedt on-demand self-servicetools voor klantenondersteuning, waaronder beheer van de kennisbank, contextuele hulp binnen de app, ondersteuning van kanaalintegraties en meer. Meer informatie over elevio
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
EngageBay is alles-in-één software voor marketing, verkoop en service-automatisering die de marketingverkoop automatiseert door een combinatie van het genereren van leads, e-mailmarketing, marketing automation, CRM en betrokkenheid via sociale media. EngageBay helpt bedrijven bij het verwerven, betrokken maken, ontwikkelen en sluiten van leads... Meer informatie over EngageBay
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen van klanten te vereenvoudigen en de klantbetrokkenheid te verbeteren. Hiermee kunnen gebruikers verbinding maken met klanten via livechat, één-op-één communicatie met klanten, conversatiebots, en meer. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Stimuleer de productacceptatie, bied self-service onboarding en maximaliseer de efficiëntie van het klantensucces met het scala aan functies. Meer informatie over inSided
Product Fruits provide application adoption no-coding tools, product tours, hints, feedback and announcements. Meer informatie over Product Fruits
Bitrix24 het populairste gratis platform voor klantensucces en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Meer informatie over Bitrix24
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar en gemakkelijk te gebruiken. Meer informatie over Zoho Desk
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en planningsfuncties om het gehele klantentraject effectief te beheren. Meer informatie over Agile CRM
Volg de voortgang van elke klant van onboarding tot ondersteuning en krijg moeiteloos toegang tot de informatie van elke vraag. Pipefy maakt het mogelijk een uitvoeringsstandaard te creëren naargelang de ondersteuning die elke klant nodig heeft en ervoor te zorgen dat geen enkele stap wordt overgeslagen. Meer informatie over Pipefy
Tribe is een modern en cloudgebaseerd community-platform dat is ontworpen om klantsucces en -retentie te stimuleren. Stel je klanten in staat om feedback te delen, deel te nemen aan ideeënontwikkeling, toegang te krijgen tot belangrijke bronnen, gelijkgestemden te helpen en oplossingen te vinden vanuit de kennisbank via de out-of-the-box functional... Meer informatie over Tribe
Versterk langetermijnrelaties en stimuleer de groei van klanten met het LMS van LearnUpon; één gebruikersgerichte oplossing. Geef klanten vanaf het begin de tools die ze nodig hebben met begeleide onboarding en waardegedreven bronnen en verminder ondersteuningsvragen zodat je team proactievere gesprekken kan voeren. Meer informatie over LearnUpon
Custify is een cloudgebaseerd platform voor succesverhalen van klanten, ontworpen om SaaS-bedrijven te helpen met het beheer van klantenbinding en churn rate in het terugkerende omzetmodel. Tot de belangrijkste functies behoren KPI-tracking, activiteitscreatie, taaktoewijzing, klantcommunicatie en doelgroepsegmentatie. Meer informatie over Custify
UserGuiding is een cloudgebaseerde digitale oplossing voor acceptatie- en gebruikersonboarding voor teams, waarmee gebruikers interactieve productrondleidingen kunnen maken, aangepaste onboarding-stromen kunnen genereren en productacceptatiemetrieken kunnen analyseren. Met het platform kunnen bedrijven walkthroughs en rondleidingen creëren zonder... Meer informatie over UserGuiding
Froged is software voor klantenservice-betrokkenheid en -communicatie waarmee bedrijven klanttevredenheid, onboarding van klanten en langdurig klantsucces kunnen verbeteren. Meer informatie over Froged
Software voor klantensucces die is ontworpen om je bedrijf te helpen groeien en je klanten tevreden te houden. Met Channels kun je gemakkelijk verbinding maken, ongeacht waar je klanten vandaan komen, met telefoonnummers uit meer dan 60 landen en functies zoals een IVR, gratis nummers, gespreksopnames en een mobiele app. Meer informatie over Channels
Trengo is een samenwerkingsplatform dat bedrijven een gedeelde inbox biedt om de teamcommunicatie te beheren en met klanten te communiceren via meerdere kanalen, zoals WhatsApp, e-mails, chat, socialemediaplatforms en telefoongesprekken. Meer informatie over Trengo
AreTheyHappy is online software voor reputatiebeheer die is gemaakt voor restaurants en horecamerken die hun activiteiten, locaties en bewustzijn willen verbeteren. Dit platform brengt alle tools voor groei binnen handbereik. Eén intuïtief dashboard voor je marketing-, operationele en front-line teams. Meer informatie over AreTheyHappy
Skalin calculates your customer health score and alerts you as needed. We help your team being more proactive, save time, and generate more revenue. Meer informatie over Skalin
LiveCaller is livechatsoftware die bedrijven helpt met klanten te communiceren via verschillende kanalen, zoals webgesprekken, realtime berichten, toepassingen van derden en meer. Beheerders kunnen KPI's bewaken, meten, analyseren en visualiseren op een gecentraliseerd dashboard. Meer informatie over LiveCaller
Vitally helps businesses of every size deliver world-class customer experiences, meet unexpected challenges, operate more efficiently, and grow their bottom line. Meer informatie over Vitally
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken, ongeacht waar ze zijn of wat ze doen. Meer informatie over Slack
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom. Meer informatie over TeamSupport
Vivantio biedt klantenserviceteams een flexibele oplossing voor service-optimalisatie om aan de verwachtingen van klanten te voldoen en deze te overtreffen. Het platform combineert CRM-capaciteiten met de kracht van functies op ondernemingsniveau, zodat B2B-serviceteams de service kunnen verbeteren en tegelijkertijd de kosten kunnen verlagen en... Meer informatie over Vivantio
Salesforce Essentials is een cloudgebaseerde CRM voor kleine bedrijven waarmee gebruikers leads, kansen, verkooppijplijnen, ondersteuningsverzoeken en meer kunnen beheren. Meer informatie over Salesforce Essentials
Textline is a plug-and-play text messaging software designed to help businesses securely communicate with clients using various phone numbers. The Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA)-compliant platform enables healthcare providers to obtain, document, and store patient consent using built-in automation capabilities. Meer informatie over Textline
NiceJob is de eenvoudigste manier om meer goede reviews, verwijzingen en omzet te krijgen. Het platform helpt bedrijven de reputatie te krijgen die ze verdienen. Het helpt je website ook om meer leads te converteren en je SEO te verbeteren. Meer informatie over NiceJob
Preferred Patron biedt programma's voor het beheer van klantloyaliteit en cadeaubonnen aan bedrijven van elke omvang, in veel verschillende sectoren. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty
Stimuleer betrokkenheid en verhoog de productacceptatie met interactieve online leerervaringen. Thought Industries biedt een reeks krachtige, gebruiksvriendelijke tools waarmee organisaties op kosteneffectieve wijze hun externe of klanttrainingsprogramma's kunnen schalen vanaf één enkel, robuust platform. Meer informatie over Thought Industries
UXPressia is een platform voor het bouwen van klantkaarten om de gebruikerservaring en visualisatie te verbeteren via technieken voor het maken van klanttrajectkaarten, persona's en impactkaarten. Meer informatie over UXPressia
Lucky Orange is een alles-in-één pakket voor conversie-optimalisatie die website-eigenaren helpt afhakingen in het conversieproces te identificeren met behulp van dynamische heatmaps, bezoekersregistraties, formulieranalyse, livechat en polls. Meer informatie over Lucky Orange
Met Groove kunnen kleine of grote teams op één lijn blijven en hun klanten de gepersonaliseerde ervaring bieden die ze verdienen. Groove is ontworpen voor groeiende teams. Je krijgt alles wat je nodig hebt om productiever te zijn en je klanten tevredener te maken, zonder de rompslomp van een ingewikkelde helpdesk. En het is een persoonlijkere... Meer informatie over Groove
SurveyMonkey CX is een NPS-oplossing waarmee bedrijven hun feedback van klanten kunnen verzamelen, begrijpen en ernaar kunnen handelen. Activeer gepersonaliseerde enquêtes via meerdere kanalen, identificeer verbeterpunten met behulp van geavanceerde analyses en sluit de cirkel met klanten door vervolgacties te activeren. Meer informatie over SurveyMonkey CX
Userpilot is a cloud-based product experience platform designed for customer success & product teams to onboard users and increase product adoption through behavior-triggered experiences. The code-free solution allows users to create, manage & A/B test flows, customize the user interface, and more. Meer informatie over Userpilot
Enterprises that use Liveoak's Virtual Interactions™ platform, bring on new accounts faster, complete routine customer paperwork faster and offer customers the convenience of not having to physically visit a branch or office. Through Liveoak, enterprises and their customers complete work virtually. Meer informatie over Liveoak
3CLogic is een toonaangevend cloudgebaseerd contactcenterplatform dat geavanceerde en schaalbare spraakgestuurde (IVR, ACD [Automatic Call Distributor], CTI, Click to Call, Screen Pop, spraakanalyse, rapportage) aanbiedingen levert voor toonaangevende CRM's, waaronder ServiceNow, Salesforce en MS Dynamics voor wereldwijde ondernemingen en... Meer informatie over 3CLogic
From pre-sale value assessments to post-sale value realization, Ecosystems is an enterprise cloud platform for quantifying customer value. Meer informatie over Ecosystems
Gainsight vertaalt gegevenspunten naar een bruikbare strategie voor klantensucces, waardoor je je retentie kunt verhogen, de omzet kunt vergroten en activiteiten kunt opschalen. Meer informatie over Gainsight CS
SalesDirector.ai is een cloudgebaseerde oplossing voor SFA (Sales Force Automation) die ondernemingen helpt bij het vergemakkelijken van het vastleggen van gegevens, CRM (Customer Relationship Management en marketingtoewijzing met behulp van AI-technologie (Artificial Intelligence). Met het gecentraliseerde platform kunnen gebruikers coaching en... Meer informatie over SalesDirector.ai
Retently is a tool for measuring and improving customer satisfaction and loyalty through Net Promoter Score surveys and feedback collection. With Retently businesses can collect customer feedback and analyze results through advanced analytics and reports in order to take corrective action. Meer informatie over Retently
Minerva is een eenvoudige manier om aanklikbare instructies voor alles wat op het internet staat vast te leggen en op aanvraag te delen. Bespaar tijd en moeite door simpelweg een proces te verzenden dat is ingesloten in een URL. Meer informatie over Minerva
GuideCX is a client onboarding and project management software designed to help businesses across automotive, finance, education, and other sectors streamline the customer experience and engagement operations. The application enables employees to interact with clients, manage tasks, and automate workflows via a unified portal. Meer informatie over GuideCX
Web en in-app realtime klantcommunicatiesoftware voor ondersteuning. Co-browse, live chat, chatbot, video en spraak. Meer informatie over Acquire
ProfitWell biedt gratis en nauwkeurige financiële statistieken voor abonnementen voor meer dan 6000 bedrijven door naadloos te integreren met factureringssystemen. Meer informatie over ProfitWell
Take your onboarding experience to the next level. Create a repeatable and scalable process to ensure each customer is successful. Meer informatie over Precursive OBX
Totango offers automated customer engagement management to drive conversions, boost retention and grow lifetime value. It enables you to close bigger deals faster by focusing on the right opportunities. It drive renewal rates up by ensuring customer success. It allows you to record events from your applications in real time and then analyze them.... Meer informatie over Totango

Gerelateerde categorieën