Hier is onze lijst met apps voor Call recording software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

63 apps
Sorteren op
De allereerste echt uniforme spraak- en video-oplossing.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videovergaderingen van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen elkaar ontmoeten, praten, chatten, sms'en en naadloos samenwerken via een webbrowser, desktoptoepassing of vaste... Meer informatie over GoToConnect
Volledige gespreksopname voor het opnemen en terugspelen van gesprekken van het personeel
Oreka TR volledige gespreksopname is een on-demand oplossing voor gespreks- of schermopname, met live controle, oproep exporteren, auditsporen, automatische markering en meer. Meer informatie over Oreka TR
De snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren.
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie
Contactcenter voor grote verkoopvolumes en klantenservice
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcentersoftware voor uitgaande verkoop, inkomende verkoop en klantenservice. Functies omvatten een intelligente automatische dialer, rapportage van agentprestaties, geautomatiseerd leadbeheer, live dashboards, een aanpasbare interface en op regels gebaseerde gespreksdistributie. Meer informatie over LeadDesk
Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
De verkooptrainingstool die belangrijke fouten identificeert
Refract biedt een webgebaseerde coaching- en feedbackoplossing voor verkoopteams om de prestaties van gesprekken, online vergaderingen en demo's te verbeteren. Meer informatie over Refract.ai
Biedt spraak en berichten aan jouw web- en mobiele toepassingen.
Twilio biedt een krachtige API voor telefoondiensten waarmee bedrijven kunnen bellen en gebeld kunnen worden en sms-berichten kunnen verzenden en ontvangen. Met Twilio kunnen programmeurs eenvoudig verschillende communicatiemethoden integreren en bestaande vaardigheden voor webontwikkeling, bestaande code, bestaande servers, bestaande databases en... Meer informatie over Twilio
Cloudgebaseerd callcenter voor klantenondersteuning en verkoop
Freshcaller is een cloudgebaseerd callcenter en algemeen telefoonsysteem voor elk soort bedrijf, dat helpt bij het verbeteren van klantgerichtheid en samenwerking met interne teams. Meer informatie over Freshcaller
Een complete oplossing voor een zakelijk cloudgebaseerd telefoonsysteem
RingCentral Office integreert telefoon, video, vergaderingen en berichten in één betrouwbare en gebruiksvriendelijke oplossing. Meer informatie over RingCentral
RingCentral Office - compleet zakelijk telefoonsysteem
Ontworpen om je een flexibel, mobiel en krachtig cloudgebaseerd telefoonsysteem te bieden. Ervaar web, audio en video in HD-kwaliteit, samen met functionaliteit met één klik en webinarmogelijkheden met RingCentral Meetings. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer. Meer informatie over RingCentral Office
Toonaangevende cloudgebaseerde software voor contactcenters.
Talkdesk biedt alle voordelen van bedrijfsbrede contactcentersoftware, zonder alle bijbehorende complexiteit. Meer informatie over Talkdesk
Technologie voor gespreksinformatie voor verkoopteams
Gong is een platform voor gespreksinformatie voor business-to-business verkoopteams dat alle verkoopgesprekken registreert, transcribeert en analyseert om de effectiviteit van verkoopconversies te vergroten en meer deals te winnen. Verkoopteamleden kunnen samenwerken om winnende verkooptactieken te produceren. Meer informatie over Gong.io
Cloudgebaseerde software voor contact- en callcenters
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Platform voor gespreksintelligentie dat is ontworpen voor verkoopcoaching
ExecVision is een cloudgebaseerde oplossing voor oproepintelligentie en gesprekscoaching die is ontworpen voor teams in de verkoop, ondersteuning en klantsucces. Het platform transcribeert en analyseert oproepen, identificeert coachbare momenten, biedt coachingbibliotheken met best practices en maakt het mogelijk de ontwikkeling van... Meer informatie over ExecVision
Cloudgebaseerde software voor contactcenters
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE inContact
Prestatiebeheeroplossing voor verkoop- en marketinggesprekken
CallSource is een oplossing voor prestatiebeheer die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het beheren van processen met betrekking tot het bijhouden van oproepen, het toewijzen van leads, reputatiemanagement en meer. De lead scoring-functionaliteit stelt gebruikers in staat om prospects en inkomsten genererende kansen te... Meer informatie over CallSource
Gehoste zakelijke VoIP-telefoondienst
8x8 helpt jou je klanten beter van dienst te zijn, slimmer te werken en overal en altijd zaken te doen. Van gehoste VoIP-telefoondiensten tot gehoste contactcentra tot unified communications, deze diensten zijn gebruiksvriendelijk, ongelooflijk geavanceerd en goedkoper dan traditionele oplossingen. Zeer populair. Ervaren. Betrouwbaar.... Meer informatie over 8x8 Virtual Office
Telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams
Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem waarmee je teams zinvolle gesprekken kunnen voeren. Stel je telefoonsysteem binnen enkele minuten in, integreer het op een slimme manier in je workflows en verrijk je gesprekken met inzichtelijke gegevens. Aircall is je telefoonsysteem opnieuw uitgevonden. Meer informatie over Aircall
De collaboratieve oplossing voor contactcenters die voortkomt uit de sector
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools. Meer informatie over RingCentral Contact Center
Software voor krachtige belfuncties en bevordering van de uitgaande verkoop voor het MKB
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen. Meer informatie over PhoneBurner
Oproepregistratie en analyse
CallRail biedt oproepregistratie en analyse aan meer dan 100.000 bedrijven en marketingbureaus in Noord-Amerika. De intuïtieve software helpt gegevensgestuurde marketeers de prestaties van hun advertentiecampagnes te optimaliseren en de verkoopeffectiviteit te vergroten. Meer informatie over CallRail
Customer interaction & support platform with CRM integration
UJET is a modern cloud contact center software company with leading innovation in smartphone-era customer support on the web, phone, and mobile apps. Meer informatie over UJET
Alles-in-één CRM-softwareoplossing
InfoFlo software is zeer intuïtieve CRM-software. Het is ideaal voor het beheren van klantrelaties. Met InfoFlo kun je nu alle e-mails, documenten, taken, facturen, verkopen/kansen, taken en agenda-evenementen beheren in één eenvoudig te gebruiken interface. Meer informatie over InfoFlo
Virtueel telefoonsysteem voor zakelijke verkoop en klantenondersteuning
Toky is een cloudgebaseerd telefoonsysteem dat je helpt de communicatie met je klanten en je team te verbeteren. Start je zakelijke callcenter met virtuele telefoonnummers, sms, IVR, CRM-integraties en meer. Meer informatie over Toky
Een cloudgebaseerde zakelijke telefoondienst
FluentStream biedt een cloudgebaseerde zakelijke telefoonoplossing met meer dan 90 functies, een intuïtief, eenvoudig te gebruiken webportal en naadloze integraties. Meer informatie over FluentStream
Cloud Call Center Solutions
3CLogic is a leading cloud contact center platform providing advanced and scalable speech-enabled (IVR, ACD, CTI, Click to Call, Screen Pop, Speech Analytics, Reporting) offerings for leading CRMs, including ServiceNow, Salesforce, and MS Dynamics for global enterprises and customer service teams. Meer informatie over 3CLogic
Happy Agents. Happy Customers.
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences. Meer informatie over Sharpen
Capture, transcribe & analyze sales team calls & meetings
The Chorus Conversation Cloud is an AI-driven tool which is designed to capture and record every sales call and customer-facing meeting to analyze and provide insights. The cloud-based tool aims to help teams become more customer centric, data-driven, and maintain alignment across the organization. Meer informatie over Chorus
Hoog beoordeelde software voor oproepregistratie
PhoneWagon is cloudgebaseerde software voor oproepregistratie en -automatisering waarmee bedrijven marketingcampagnes kunnen volgen en meer leads kunnen omzetten in betalende klanten. Meer informatie over PhoneWagon
Lead management, call tracking & customer analytics solution
800response is a lead generation, call tracking, and customer analytics platform that helps businesses streamline processes related to generating and tracking leads, customer data capture, marketing campaign management, interaction analysis, & more. Meer informatie over 800response
All-in-one Cloud Phone System for SMBs
NUACOM offers an all-in-one Cloud phone system for SMBs that need a modern, fully scalable business communication solution. The platform offers over 50 business-class features to help boost productivity, connect departments, and centralize telephony for all locations. Meer informatie over NUACOM
Inbound, outbound & blended cloud contact center
Cloudagent covers the needs of inbound, outbound and blended contact centers with ACD, IVR, CTI, dialer and more. Meer informatie over KOOKOO CloudAgent
The Only All-in-One Call Tracking & Contact Center Solution
CallTrackingMetrics is marketing attribution, conversation intelligence, and contact center solution. Capture the full customer journey across teams. Track all of your conversations across calls, texts, form fills, and chats in one platform. Meer informatie over CallTrackingMetrics
Awarded Outbound Contact Center Software (24/7 U.S. Support)
Great for lead gen and companies with advanced outbound calling and texting needs. TCPA, FCC, and CRTC compliant when used correctly. Meer informatie over Ytel Platform
Trusted VoIP for any office, anywhere.
Get Unlimited Local Minutes for your Business as low as $18.99/mo***** VirtualPBX is a award-winning business phone system provider that gives all types of organizations enterprise-grade capability at only a fraction of the cost. Meer informatie over VirtualPBX
Advanced, cloud-based computer telephony integration
Combine the power of your CRM and the advanced functionality of a integrated VoIP telephone system, or to your existing phone system to increase efficiency. Meer informatie over CloudCall
Call tracking, monitoring & recording
Callcap increases visibility into sales and marketing goals, and overall customer experience with measurable, real-time analytics, alerts, feedback, and more Meer informatie over Callcap
Professional business calling and routing for mobile devices
All-cellular business phone solution offers professional call quality, conversation tracking, and CRM integration for iOS and Android devices Meer informatie over Truly
Workforce management & optimization for contact centers
Monet Software is a unified cloud workforce optimization solution that includes workforce management, quality management, performance management & analytics. Meer informatie over Monet Software
API-gebaseerde tool voor contactcenters met echte en virtuele medewerkers
ZIWO is een cloudgebaseerd callcenterplatform dat is ontworpen voor verkoop-, marketing-, klantenondersteuning- en ontwikkelteams om hen te helpen om met klanten te communiceren via echte of virtuele medewerkers. Functies omvatten CRM-integratie, automatisch kiezen, virtuele telefoonnummers, wachtrijen voor gesprekken, gespreksregistratie en meer. Meer informatie over ZIWO
Call quality monitoring & management for call centers
Evaluate customer interaction quality as assessed by all parties including supervisor, agent, and customer. Ideal for 150+ agents. Meer informatie over Aspect Quality Management
Call recording solution for businesses of all sizes
VSLogger by Versadial is a cloud-based call recording solution which helps companies record calls to improve employee coaching, compliance & liability protection. The platform can be integrated with business telephone systems and computers, and all call recordings can be accessed via a web browser. Meer informatie over VSLogger
App voor tweede telefoonnummer voor sms'en en bellen
Ring4 is een cloudgebaseerde oplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het genereren van een tweede telefoonlijn voor bellen en sms'en. Belangrijkste functies omvatten labels, oproepopname, nummerportering, lokaal/internationaal bellen, nummerherkenning en blokkering van spamoproepen. Meer informatie over Ring4
Scalable call recording & agent evaluation solution
Atmos is a cloud-based call recording, quality management & agent evaluation solution which is scalable for Telco, ITSP as well as businesses of any size Meer informatie over Atmos
Oproepregistratie-analyse voor direct marketing, PPC en SEO
Nimbata is een cloudgebaseerde oplossing voor oproepregistratie waarmee marketingteams oproepconversies kunnen volgen en deze kunnen koppelen aan online of offline marketingcampagnes, om beter te begrijpen welke campagnes het aantal oproepen naar hun bedrijf verhogen. Meer informatie over Nimbata
Automated call recording & transcription
Jog.ai is a cloud-based call recording platform that automatically records & transcribes calls and indexes the voice data for later access Meer informatie over Jog.ai
Call recording software for digital businesses
Calabrio Call Recording software enables digital businesses to monitor & record all calls & analyze data, to improve the customer experience & control quality Meer informatie over Calabrio Call Recording
Phone call tracking & recording
TeleCapture is a phone call tracking & recording solution for businesses, with local & toll-free numbers for measuring marketing effectiveness, and optimizing conversion rates. With TeleCapture, users can access reports and dashboards to gather insight into how marketing campaigns are performing. Meer informatie over TeleCapture
Scalable cloud contact center for telemarketing needs
PhoneCall is a scalable, fully managed contact center solution offering contact management, call flows & predictive dialing for telemarketing & lead generation Meer informatie over PhoneCall
Call tracking system
Jet Interactive is a call tracking system which helps call centers & marketers track the source & result of their calls, & then feeds this information back into their CRM &/or analytics system. Jet Interactive ensures sales teams have access to real-time data to see which ad has triggered the call. Meer informatie over Jet Interactive
Call center software in the cloud
Nectar Desk is a cloud-based call center solution that supports inbound & outbound communication with IVR, ACD, call recording, monitoring, call transfer & more Meer informatie over Nectar Desk
Verkoopdialer met spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een dialeroplossing voor de verkoop die is ontworpen om verkooporganisaties van elke omvang te helpen verkoopgesprekken effectief te voeren en te beheren met tools voor oproeproutering, -monitoring en -rapportage, plus spraakinformatietechnologie, realtime aanbevelingen en meer. Dialpad Sell ondersteunt Salesforce-integratie. Meer informatie over Dialpad Sell
Workforce optimization software for contact centers
Click2Coach is a workforce optimization solution that helps call centers monitor & analyze agent performance and put measures in place to improve operations. Meer informatie over Click2Coach
Weboproeprapportage- en analyseplatform
Call Record Analyzer is een cloudgebaseerd platform dat is ontworpen om kleine tot grote organisaties te helpen aangepaste rapporten te maken voor een uniforme communicatieomgeving. Belangrijke functies zijn onder meer patroonherkenning, apparaatgebruik, aangepaste gegevensopmaak, oproepgegevensbeheer en waarschuwingsmeldingen. Meer informatie over Call Record Analyzer
Call recording & workforce optimization solution
Virtual Observer is a call recording & workforce optimization software for contact centers that works with hosted VoIP providers and traditional PBX systems. Meer informatie over Virtual Observer
Web-based lead management solution for SMBs
Track My Leads is an online call tracking & intake management solution for call centers to track leads, manage appointments, measure conversion analytics & more Meer informatie over Track My Leads
Spraak- en digitale berichtenoplossing voor hotelbedrijven
FCS Voice is een spraak- en digitale berichtenoplossing voor hotels en resorts in alle soorten en maten, compatibel met grote PABX- en vastgoedbeheersystemen. Meer informatie over FCS Voice
Intelligent call & screen data interaction recording
VPI Capture is a call and screen data interaction recording solution that allows users to record and analyze the entire customer experience Meer informatie over VPI Capture
Call intelligence platform for businesses of all sizes
Infinity is a call intelligence solution that features online and offline call tracking. Integrated with multiple CRM platforms, Infinity can easily understand the full customer journey and maximize ROI by viewing revenue against specific marketing campaigns. Meer informatie over Infinity
Contact Center Solutions for Improving Team Performance
AVOXI Genius is a cloud-based contact center solution that helps enterprises streamline customer service processes. With its interactive voice response (IVR) module, managers can configure the user interface and automatically route incoming calls to specific agents. Meer informatie over AVOXI Genius
Private branch exchange (PBX) solution
Fonvirtual virtual PBX is a business telephone system that helps companies manage internal and external voice, video, or chat- based communications. The platform allows users to create custom greeting messages to automatically redirect clients to the right agent based on specific requirements. Meer informatie over Fonvirtual Virtual PBX
Employee scheduling software for service-based teams
OnCall IQ is a cloud-based software that helps field employees in service-based industries create on-call schedules and share them with team members. Administrators can account for weekdays, weekends, and business holidays when creating custom employee schedules. Meer informatie over OnCall IQ