Hier is onze lijst met apps voor Predictive dialer software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

79 softwareopties

Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio
Predictive Dialer van Innitel is een oplossing voor callcenterbeheer met geautomatiseerde functies die medewerkers en managers helpen de campagneprestaties te maximaliseren. Meer informatie over Squaretalk
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
DialerAI is een voorspellende belleroplossing die is ontworpen voor callcenters en die helpt bij het beheren van inkomende en uitgaande oproeproutering tussen prospects en agenten. Belangrijkste kenmerken zijn onder meer IVR (Interactive Voice Response), conversie van tekst naar spraak, whitelabeling, spraakuitzending en contactbeheer. Meer informatie over DialerAI
Bitrix24 biedt een gratis zakelijk telefoonsysteem, automatische kiesfunctie en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van binnenlandse en internationale telefoonnummers. Wereldwijd gebruikt door meer dan 4 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Newfies-Dialer is een systeem voor automatisch kiezen, spraak en sms, ontworpen voor het genereren van leads, marketing, politieke campagnes, incasso en meer. Meer informatie over Newfies-Dialer
Lusha is software voor leadbeheer waarmee bedrijven contactgegevens van prospects vanuit verschillende websites kunnen ophalen, leadinformatie kunnen vastleggen, contact kunnen maken met klanten of kandidaten en de algemene conversiepercentages kunnen verbeteren. Marketeers kunnen aangepaste formulieren voor gegevensverzameling maken om de details... Meer informatie over Lusha
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Gebruik de kiesmethode die uitstekend past bij de behoeften van je callcenter: voorbeeldweergave, progressief, krachtig of voorspellend. Op deze manier kun je de spreektijd van je medewerkers maximaliseren en hun prestaties verbeteren. Meer informatie over XCALLY
Slimme voorspellende kiesondersteuning met spraak-, sms-, fax- en e-mailuitzendingen Meer informatie over ICTBroadcast
Talkdesk biedt alle voordelen van bedrijfsbrede contactcentersoftware, zonder alle bijbehorende complexiteit. Meer informatie over Talkdesk
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden. Meer informatie over Dialpad
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Outreach is een cloudgebaseerde tool voor verkoopautomatisering die verkoopteams helpt bij het creëren, optimaliseren en herhalen van verkoopcampagnes met behulp van e-mailsjablonen en analysetools. Meer informatie over Outreach
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie PowerCall
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools. Meer informatie over RingCentral Contact Center
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen. Meer informatie over PhoneBurner
Verhoog de productiviteit en bereik meer potentiële klanten met de nummerselectiesoftware van ChaseData Corp voor callcenters, verkoop en telemarketingoplossingen. Meer informatie over ChaseData CCaaS
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van door AI aangestuurde omnichannel software voor cloudgebaseerde contactcenters. Meer informatie over Bright Pattern
CallTools is een alles-in-één callcenteroplossing met een uitgaande krachtige nummerkiesfunctie en callcenter voor inkomende oproepen met live monitoring van medewerkers, op vaardigheden gebaseerde routering en meer. Meer informatie over CallTools
JustCall is an SMS survey software designed to help sales and support teams in the healthcare, education, finance, eCommerce, and real estate sectors manage international calls via local phone numbers. Key features of the platform include call management, bulk SMS campaigns, appointment scheduling, auto dialer, call whispering, post-call surveys,... Meer informatie over JustCall
Medewerkers verhogen de spreektijd tot 300% met een veelzijdige cloudgebaseerde cold calling-oplossing. De software is ontworpen om uitgaande oproepvolumes te verdrievoudigen en biedt alles wat je nodig hebt. Profiteer van de mogelijkheden van Voiptime Cloud-software die wordt vertrouwd door meer dan 1000 gebruikers. Meer informatie over Voiptime Cloud
CallHub is een spraak- en sms-dienst voor politieke campagnes, grassroots belangenbehartiging, non-profitorganisaties en bedrijven. Callcenter, spraak- en sms-uitzendingen. Meer informatie over CallHub
Aspect Unified IP is een geïntegreerd, omni-channel klantenserviceplatform voor het beheren van interacties via e-mail, chat, spraakoproepen, sms, sociale kanalen en meer. Meer informatie over Aspect Unified IP
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform. Meer informatie over CallTrackingMetrics
De software van Connect First biedt contactcenteroplossingen voor inkomende/uitgaande oproepen, IVR-klantenbinding en callcenters. Meer informatie over Connect First
wolkvox enables to configure predictive, progressive, preview and manual dialing, providing the best algorithm for predictive dialing. It also integrates different service channels to create strategies adapted to each telephone number and to increase customer contact. Meer informatie over wolkvox
3CLogic is een toonaangevend cloudgebaseerd contactcenterplatform dat geavanceerde en schaalbare spraakgestuurde (IVR, ACD [Automatic Call Distributor], CTI, Click to Call, Screen Pop, spraakanalyse, rapportage) aanbiedingen levert voor toonaangevende CRM's, waaronder ServiceNow, Salesforce en MS Dynamics voor wereldwijde ondernemingen en... Meer informatie over 3CLogic
Dolphin Power Dialer is a cloud-based predictive dialer designed to help businesses streamline customer relationship management, lead tracking, and reporting operations. It enables managers to monitor and train agents, configure workflows, generate custom reports, and personalize caller IDs for running campaigns. Meer informatie over Dolphin Power Dialer
Een alles-in-één suite voor klantinteractie die wereldwijd meer dan een miljard interacties mogelijk maakt Meer informatie over Ameyo
The Playbooks sales acceleration platform delivers: • Visibility: Know what your sales reps are doing and what is working. • Productivity: Increase key metrics with easy-to-use tools and motivation. • Effectiveness: Sell more by focusing reps on deals most likely to close. Meer informatie over Playbooks
Cloudagent voldoet aan de behoeften van inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters met geautomatiseerde gespreksverdeling, interactieve spraakherkenning, CTI, nummerkiesfunctie en meer. Meer informatie over CloudAgent
Aloware is the modern contact center solution for sales and support teams around the world. Our all-in-one, turnkey software gives your business the ability to engage with your customers in ways they'll love: via cell phone, text message, and social messengers. Meer informatie over Aloware
Eenvoudig te implementeren cloudgebaseerde contactcenteroplossing met geavanceerde belfuncties, beheer- en operatorplatforms, gegevensbeveiliging, systeemintegraties en realtime statistieken. Meer informatie over VCC Live
Automate your outbound dialing using our powerfull predictive dialer. Some key features: AMD detection, recycling, real time dashboards, multiple dialing rules. Meer informatie over uContact
Simplify lead generation and win more business. Spend less time navigating through various software and more time connecting with leads. Meer informatie over Ytel
De cloudgebaseerde contactcentersoftware van Convoso biedt krachtige en gebruiksvriendelijke oplossingen om bedrijven te helpen hun verkooppijplijnen kosteneffectief met tot wel 150% te vergroten en een eersteklas klantervaring te bieden. De geavanceerde callcentertools zijn ontworpen om je agenten en klanten een plezierige ervaring en optimale... Meer informatie over Convoso
Sales Sling is a cloud-based dialer & lead management platform for sales teams which offers tools for converting leads into sales, managing sales pipelines, making outbound calls with the auto-dialer functionality, tracking and recording inbound & outbound calls, managing employee performance & more Meer informatie over Sales Sling
De producten zijn onder andere : cloudtelefoonsysteem, progressieve nummerselectie, CRM en leadbeheer, marketing automation en mobiele CRM. Meer informatie over Ricochet360
HoduCC is a contact center software designed to help businesses resolve clients’ issues and automate customer interactions through various communication channels including voice or video calls, emails, SMS, chats, and social media platforms. Meer informatie over HoduCC
SEP (SpitFire Enterprise Predictive) is web-based software voor callcenters die tools biedt om gemengde inkomende en uitgaande callcentercampagnes te lanceren. Meer informatie over SpitFire
The Pims Auto Dialer is a full service call center suite with inbound, outbound and broadcast dialing functions Meer informatie over PIMS Dialer
FrontSpin's sales communication tool and power dialer allow you to respond to inbound leads within seconds. Meer informatie over FrontSpin
Call Logic is een TCPA-compatibele (Telephone Consumer Protection Act) oplossing voor automatisch kiezen die bedrijven helpt hun activiteiten te stroomlijnen met betrekking tot oproepcampagnes, opname, routering en meer. Met de slimme nummerherkenningsmodule kunnen bedrijven doorkiesnummers gebruiken om lokaal bij klanten aanwezig te zijn. Meer informatie over Call Logic
Adversus is een cloudgebaseerde dialer- en CRM (Customer Relationship Management)-oplossing die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het beheren van activiteiten met betrekking tot klantcommunicatie, telemarketing, leadbeheer en meer. Het platform stelt gebruikers in staat om oproepwerkstromen te automatiseren met behulp... Meer informatie over Adversus
ReadyMode is an all-in-one CRM and predictive dialer with inbound/outbound channels, ACD, IVR, call recording, a live floor map of agents and a webphone. Meer informatie over ReadyMode
CallShaper is callcentersoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het monitoren van inkomende en uitgaande oproepen, het volgen van de prestaties van medewerkers en het beheren van leads, telemarketing en verkoopprocessen. Meer informatie over CallShaper
Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of... Meer informatie over Kavkom

Gerelateerde categorieën