Hier is onze lijst met apps voor Predictive dialer software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

69 apps
Sorteren op
Cloudgebaseerde dialer- en CRM-oplossing.
Adversus is een cloudgebaseerde dialer- en CRM (Customer Relationship Management)-oplossing die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het beheren van activiteiten met betrekking tot klantcommunicatie, telemarketing, leadbeheer en meer. Het platform stelt gebruikers in staat om oproepwerkstromen te automatiseren met behulp... Meer informatie over Adversus
De Deskforce-oplossing voor het verbeteren van de prestaties van medewerkers
Predictive Dialer van Innitel is een oplossing voor callcenterbeheer met geautomatiseerde functies die medewerkers en managers helpen de campagneprestaties te maximaliseren. Meer informatie over Matrix
Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 biedt een gratis zakelijk telefoonsysteem, automatische kiesfunctie en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van binnenlandse en internationale telefoonnummers. Wereldwijd gebruikt door meer dan 4 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud
Omnichannel contactcenterbeheer
Gebruik de kiesmethode die uitstekend past bij de behoeften van je callcenter: voorbeeldweergave, progressief, krachtig of voorspellend. Op deze manier kun je de spreektijd van je medewerkers maximaliseren en hun prestaties verbeteren. Meer informatie over XCALLY
Auto dialer solution for call centers and debt collectors
NOLA AUTOMATION is an auto dialer solution that helps call centers communicate with customers via various methods including outbound or inbound calls, SMS, emails, live chat, and more. It allows sales teams to analyze customer journey by targeting leads or customers and creating strategic plans. Meer informatie over NOLA
Cloudgebaseerde software voor contactcenters
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Cloudgebaseerd communicatieplatform voor ondernemingen
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden. Meer informatie over Dialpad
Cloudgebaseerde software voor contact- en callcenters
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Platform voor verkoopbetrokkenheid
Outreach is een cloudgebaseerde tool voor verkoopautomatisering die verkoopteams helpt bij het creëren, optimaliseren en herhalen van verkoopcampagnes met behulp van e-mailsjablonen en analysetools. Meer informatie over Outreach
De snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren.
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie PowerCall
Software voor krachtige belfuncties en bevordering van de uitgaande verkoop voor het MKB
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen. Meer informatie over PhoneBurner
Cloudgebaseerde callcenteroplossing voor het mkb
Verhoog de productiviteit en bereik meer potentiële klanten met de nummerselectiesoftware van ChaseData Corp voor callcenters, verkoop en telemarketingoplossingen. Meer informatie over ChaseData CCaaS
Omnichannel cloudgebaseerde callcentersoftware
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van door AI aangestuurde omnichannel software voor cloudgebaseerde contactcenters. Meer informatie over Bright Pattern
Alles-in-één oplossing met voorspellende nummerkiesfunctie en callcenter
CallTools is een alles-in-één callcenteroplossing met een uitgaande krachtige nummerkiesfunctie en callcenter voor inkomende oproepen met live monitoring van medewerkers, op vaardigheden gebaseerde routering en meer. Meer informatie over CallTools
SMS survey software for the healthcare and eCommerce sectors
JustCall is an SMS survey software designed to help sales and support teams in the healthcare, education, finance, eCommerce, and real estate sectors manage international calls via local phone numbers. Key features of the platform include call management, bulk SMS campaigns, appointment scheduling, auto dialer, call whispering, post-call surveys,... Meer informatie over JustCall
Uitstekende callcentersoftware voor het mkb en ondernemingen
Medewerkers verhogen de spreektijd tot 300% met een veelzijdige cloudgebaseerde cold calling-oplossing. De software is ontworpen om uitgaande oproepvolumes te verdrievoudigen en biedt alles wat je nodig hebt. Profiteer van de mogelijkheden van Voiptime Cloud-software die wordt vertrouwd door meer dan 1000 gebruikers. Meer informatie over Voiptime Cloud
toepassing voor voorspellend callcenter, spraak- en tekstuitzending.
CallHub is een spraak- en sms-dienst voor politieke campagnes, grassroots belangenbehartiging, non-profitorganisaties en bedrijven. Callcenter, spraak- en sms-uitzendingen. Meer informatie over CallHub
Ondersteuning voor inkomend en uitgaand omni-channel contact
Aspect Unified IP is een geïntegreerd, omni-channel klantenserviceplatform voor het beheren van interacties via e-mail, chat, spraakoproepen, sms, sociale kanalen en meer. Meer informatie over Aspect Unified IP
De alles-in-één oplossing voor contactcenters en het volgen van oproepen
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform. Meer informatie over CallTrackingMetrics
Omnichannel cloudgebaseerd contactcenter
De software van Connect First biedt contactcenteroplossingen voor inkomende/uitgaande oproepen, IVR-klantenbinding en callcenters. Meer informatie over Connect First
Cloudgebaseerde callcenteroplossingen
3CLogic is een toonaangevend cloudgebaseerd contactcenterplatform dat geavanceerde en schaalbare spraakgestuurde (IVR, ACD [Automatic Call Distributor], CTI, Click to Call, Screen Pop, spraakanalyse, rapportage) aanbiedingen levert voor toonaangevende CRM's, waaronder ServiceNow, Salesforce en MS Dynamics voor wereldwijde ondernemingen en... Meer informatie over 3CLogic
Communication management system for contact centers
wolkvox enables to configure predictive, progressive, preview and manual dialing, providing the best algorithm for predictive dialing. It also integrates different service channels to create strategies adapted to each telephone number and to increase customer contact. Meer informatie over wolkvox
Cloudgebaseerde software voor het beheer van callcenters
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio
Verkoop meer met een AI-groeisysteem
Het verkoopversnellingsplatform van Playbooks biedt: • Zichtbaarheid: weet wat je verkopers doen en wat er werkt. • Productiviteit: verhoog belangrijke statistieken met gebruiksvriendelijke tools en motivatie. • Effectiviteit: verkoop meer door vertegenwoordigers te richten op deals die het meest waarschijnlijk zullen sluiten. Meer informatie over Playbooks
Alles-in-één software voor contactcenters
Een alles-in-één suite voor klantinteractie die wereldwijd meer dan een miljard interacties mogelijk maakt Meer informatie over Ameyo
Cloudgebaseerd contactcenter voor inkomende, uitgaande en gemengde communicatie
Cloudagent voldoet aan de behoeften van inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters met geautomatiseerde gespreksverdeling, interactieve spraakherkenning, CTI, nummerkiesfunctie en meer. Meer informatie over CloudAgent
Beautiful Contact Center Solution - Omnichannel - All in One
Automate your outbound dialing using our powerfull predictive dialer. Some key features: AMD detection, recycling, real time dashboards, multiple dialing rules. Meer informatie over uContact
Alles-in-één cloudgebaseerde software voor contactcenters
Eenvoudig te implementeren cloudgebaseerde contactcenteroplossing met geavanceerde belfuncties, beheer- en operatorplatforms, gegevensbeveiliging, systeemintegraties en realtime statistieken. Meer informatie over VCC Live
Awarded Outbound Contact Center Software (24/7 U.S. Support)
Simplify lead generation and win more business. Spend less time navigating through various software and more time connecting with leads. Meer informatie over Ytel
Cloud based auto dialer & lead management platform
Sales Sling is a cloud-based dialer & lead management platform for sales teams which offers tools for converting leads into sales, managing sales pipelines, making outbound calls with the auto-dialer functionality, tracking and recording inbound & outbound calls, managing employee performance & more Meer informatie over Sales Sling
Verkopen gaat om contact maken. Het systeem voor automatisch kiezen verbindt je direct.
De producten zijn onder andere : cloudtelefoonsysteem, progressieve nummerselectie, CRM en leadbeheer, marketing automation en mobiele CRM. Meer informatie over Ricochet360
Omnichannel call center software for sales and support teams
HoduCC is a contact center software designed to help businesses resolve clients’ issues and automate customer interactions through various communication channels including voice or video calls, emails, SMS, chats, and social media platforms. Meer informatie over HoduCC
Web-based voorspellende belsoftware voor callcenters
SEP (SpitFire Enterprise Predictive) is web-based software voor callcenters die tools biedt om gemengde inkomende en uitgaande callcentercampagnes te lanceren. Meer informatie over SpitFire
Predictive dialer software for enterprise call centers
The Pims Auto Dialer is a full service call center suite with inbound, outbound and broadcast dialing functions Meer informatie over PIMS Dialer
Inside Sales Communication Platform
FrontSpin's sales communication tool and power dialer allow you to respond to inbound leads within seconds. Meer informatie over FrontSpin
Converteer meer leads in minder tijd.
De cloudgebaseerde contactcentersoftware van Convoso biedt krachtige en gebruiksvriendelijke oplossingen om bedrijven te helpen hun verkooppijplijnen kosteneffectief met tot wel 150% te vergroten en een eersteklas klantervaring te bieden. De geavanceerde callcentertools zijn ontworpen om je agenten en klanten een plezierige ervaring en optimale... Meer informatie over Convoso
Predictive dialer and CRM for call centers.
Xencall is a predictive dialer software for inside sales and lead nurturing, with a CRM, automatic call distribution and a live floor map of your sales team. Meer informatie over XenCall
Oplossing voor automatisch kiezen voor bedrijven van elke omvang
Call Logic is een TCPA-compatibele (Telephone Consumer Protection Act) oplossing voor automatisch kiezen die bedrijven helpt hun activiteiten te stroomlijnen met betrekking tot oproepcampagnes, opname, routering en meer. Met de slimme nummerherkenningsmodule kunnen bedrijven doorkiesnummers gebruiken om lokaal bij klanten aanwezig te zijn. Meer informatie over Call Logic
Callcentersoftware voor het beheren van inkomende en uitgaande oproepen
CallShaper is callcentersoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het monitoren van inkomende en uitgaande oproepen, het volgen van de prestaties van medewerkers en het beheren van leads, telemarketing en verkoopprocessen. Meer informatie over CallShaper
Voorspellende nummerselectie en telefoniesoftware voor telemarketeers
Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of... Meer informatie over Kavkom
Omnichannel cloudgebaseerde contactcenteroplossingen
Het Vocalcom cloudgebaseerde contactcenter heeft de manier veranderd waarop bedrijven met hun klanten omgaan, door technologie van wereldklasse toegankelijk te maken voor elk bedrijf. De contactcentersoftware geeft bedrijven van elke omvang een nieuwe kijk op klantrelaties, waardoor medewerkers gepersonaliseerde service kunnen verlenen. Meer informatie over Vocalcom
Omnichannel contact management with compliance
Noble Solution Suite offers contact management, strategy planning, resource management, & compliance tools for companies of all sizes Meer informatie over Noble Suite
Call center solution for streamlining virtual telephony
MegaDialer is a predictive dialer solution designed to help businesses manage incoming/outgoing calls in order to offer services to potential clients and improve the customer experience. It lets contact centers collect client data via custom forms. Meer informatie over MegaDialer
Oplossing voor cloudcontactcenter-software
contactSPACE is een softwareoplossing voor cloudcontactcenters die tools biedt voor multi-channel communicatie, het maken van campagnes, prestatiemonitoring en meer. Meer informatie over contactSPACE
Cloudgebaseerde callcenteroplossing
Stroomlijn snel je productiviteit dankzij automatische voorspellende nummerselectie en de mogelijkheid om bezettoon, voicemail, geen antwoord en nummers die buiten gebruik zijn uit te filteren. Meer informatie over tcnp 3
Omnichannel Contact Centre Software
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider, best for 10 - 1000 users plus. With unrivalled technology and a fantastic 100% UK based team. Meer informatie over MaxContact
Sales dialing cloud-based solution
ConnectLeader Team Dialer is a dialing management and automation software for sales representatives and managers. Meer informatie over Team Dialer
Intelligent sales call handling with native CRM integration
Ringio promises improved caller productivity with logging, lead generation, call routing and reporting features crucial to improving sales and customer support Meer informatie over Ringio
Cloudgebaseerde software voor uitgaande callcenters
Dialfire is cloudgebaseerde software voor uitgaande callcenters, waarmee gebruikers hun browser kunnen veranderen in een compleet uitgaand callcenter met een voorvertoning en voorspellende kiesfunctie en hulpmiddelen voor het combineren van oproepen. Dialfire ondersteunt ook aangepaste formulieren, meerfasige campagnes met geautomatiseerde... Meer informatie over Dialfire
Contactcenter voor grote verkoopvolumes en klantenservice
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcentersoftware voor uitgaande verkoop, inkomende verkoop en klantenservice. Functies omvatten een intelligente automatische dialer, rapportage van agentprestaties, geautomatiseerd leadbeheer, live dashboards, een aanpasbare interface en op regels gebaseerde gespreksdistributie. Meer informatie over LeadDesk
Call Center Predictive Dialer | Hosted Predictive Dialer
Voicent's easy-to-use Agent Dialer predictive dialer software dramatically increases productivity and improves campaign bottom-line by automatically dialing, skipping busy, no-answer and disconnected lines, optionally leaving a voice message on answering machines and--most importantly--never involving you or your agent on a call until a live... Meer informatie over Voicent Predictive Dialer
Scalable cloud contact center for telemarketing needs
PhoneCall is a scalable, fully managed contact center solution offering contact management, call flows & predictive dialing for telemarketing & lead generation Meer informatie over PhoneCall
Hosted predictive dialer & integrated PBX phone system
AuguTech is a predictive dialer solution that helps improve marketing campaign effectiveness via an automated dialing process, voice messaging and CRM Meer informatie over AuguTech
Automatische belfunctie voor het genereren van leads en telemarketing
Newfies-Dialer is een systeem voor automatisch kiezen, spraak en sms, ontworpen voor het genereren van leads, marketing, politieke campagnes, incasso en meer. Meer informatie over Newfies-Dialer
Focus Contact Center software voor call- en contactcentra
Focus Contact Center is een cloudgebaseerde callcenteroplossing die integratie met telefoon, chat, e-mail en sms biedt, evenals gespreksopname en live monitoring. Meer informatie over Focus Contact Center
Voice broadcasting platform for political campaigns & more
CallBlitzer is a voice broadcasting platform with built-in dialer system that enables political campaigners to efficiently reach as many voters as possible Meer informatie over CallBlitzer
Uitgaande telefooncampagnesoftware voor teams.
CallSquad is cloudgebaseerde, uitgaande telefooncampagnesoftware voor teams die bedrijven de tools biedt om telefooncampagnes te plannen, uit te voeren en bij te houden voor doeleinden zoals verkoopontwikkeling, werving, leadkwalificatie, uitnodigingen voor evenementen, toestemming voor opt-in-marketing en meer. Meer informatie over Callsquad
Cloud-based customer interaction management software
Telesero is a cloud-based customer interaction management system that helps businesses manage contact database, priority call routing (PCR), agent scripting, and more. The automated call distribution (ACD) system enables administrators to automatically distribute incoming calls to available agents. Meer informatie over Telesero
Cloud-Based Dialer
LeadsRain is most preferred cloud-based auto dialer in the industry, offering the most competitive pay-as-you-go pricing. LeadsRain’s predictive dialer empowers your agents to speak more with live people and avoid answering machines. Meer informatie over LeadsRain
Contact center software with predictive dialing capabilities
CenterWare Suite is a contact center software that helps businesses in finance, healthcare, and other industries manage call routing, scripting, and reporting. The predictive dialer functionality automatically makes outbound calls and differentiates between human voices and answering machines. Meer informatie over CenterWare Suite
Data intelligence engine for outbound calling
Adaptilytics is a predictive data intelligence solution for outbound calling which scores & prioritizes leads to provide agents with more qualified prospects Meer informatie over Adaptalytics
Uitgaande contactcentersoftware voor bedrijven van elke omvang.
RingCentral Engage Voice is een cloudgebaseerde contactcenteroplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen processen te automatiseren voor de onboarding van klantenservicemedewerkers met oproepscripting, historische rapportage en CRM-integraties. Het platform heeft als doel de verkoopprestaties te verbeteren door tijd te besparen voor... Meer informatie over RingCentral Engage Voice
Communication solution for call management & distribution
Fonvirtual Call Center is a cloud-based communication solution designed to assist users with managing calls & call distribution via various automated tools such as interactive voice response (IVR) & an automatic call distributor (ACD). Meer informatie over Fonvirtual Call Center

DialerAI

(0)
Voorspellende belleroplossing voor callcenters
DialerAI is een voorspellende belleroplossing die is ontworpen voor callcenters en die helpt bij het beheren van inkomende en uitgaande oproeproutering tussen prospects en agenten. Belangrijkste kenmerken zijn onder meer IVR (Interactive Voice Response), conversie van tekst naar spraak, whitelabeling, spraakuitzending en contactbeheer. Meer informatie over DialerAI