Hier is onze lijst met apps voor Predictive dialer software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

64 apps
Sorteren op
De Deskforce-oplossing voor het verbeteren van de prestaties van medewerkers
Predictive Dialer van Innitel is een oplossing voor callcenterbeheer met geautomatiseerde functies die medewerkers en managers helpen de campagneprestaties te maximaliseren. Meer informatie over Squaretalk Matrix
Cloudgebaseerde callcentersoftware voor verkoop- en ondersteuningsteams
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit, klanttevredenheid en de omzet willen verbeteren. Integreer CloudTalk met bestaande tools, koop telefoonnummers uit meer dan 80 landen, gebruik meer dan 40 geavanceerde functies en hou in realtime de teamprestaties in de gaten. Meer informatie over CloudTalk
Uniform fax-, sms-, e-mail- en spraakcommunicatieplatform
ICTBroadcast is een uniforme softwareoplossing voor automatisch bellen en slim voorspellend bellen, ontworpen om kleine en middelgrote bedrijven en IT-serviceproviders te helpen met het aan hun klanten aanbieden van gehoste telemarketing/bulkcommunicatiediensten via spraak-, sms-, e-mail- en faxtechnologieën. Meer informatie over ICTBroadcast
Cloudgebaseerde dialer- en CRM-oplossing.
Adversus is een cloudgebaseerde dialer- en CRM (Customer Relationship Management)-oplossing die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het beheren van activiteiten met betrekking tot klantcommunicatie, telemarketing, leadbeheer en meer. Het platform stelt gebruikers in staat om oproepwerkstromen te automatiseren met behulp... Meer informatie over Adversus
Voorspellende belleroplossing voor callcenters
DialerAI is een voorspellende belleroplossing die is ontworpen voor callcenters en die helpt bij het beheren van inkomende en uitgaande oproeproutering tussen prospects en agenten. Belangrijkste kenmerken zijn onder meer IVR (Interactive Voice Response), conversie van tekst naar spraak, whitelabeling, spraakuitzending en contactbeheer. Meer informatie over DialerAI
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Automatische belfunctie voor het genereren van leads en telemarketing
Newfies-Dialer is een systeem voor automatisch kiezen, spraak en sms, ontworpen voor het genereren van leads, marketing, politieke campagnes, incasso en meer. Meer informatie over Newfies-Dialer
Mobiel geoptimaliseerd cloudgebaseerd callcenter met multichannel routering
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie. Meer informatie over Genesys Cloud
Omnichannel contactcenterbeheer
XCALLY is een omnichannel-oplossing voor contactcenterbeheer en een klantenservicepakket voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters. Meer informatie over XCALLY
Cloudgebaseerde software voor het beheer van callcenters
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer. Meer informatie over Call Center Studio
Cloudgebaseerde software voor contactcenters
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE inContact
Cloudgebaseerd communicatieplatform voor ondernemingen
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden. Meer informatie over Dialpad
Cloudgebaseerde software voor contact- en callcenters
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)... Meer informatie over Five9
Open source-software voor callcenter met voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken.
VICIdial is een open source-oplossing voor callcenters met voorspellende uitgaande nummers en functies voor het afhandelen van inkomende of handmatige oproepen, evenals e-mail en webchat. Meer informatie over VICIdial
Platform voor verkoopbetrokkenheid
Outreach is een cloudgebaseerde tool voor verkoopautomatisering die verkoopteams helpt bij het creëren, optimaliseren en herhalen van verkoopcampagnes met behulp van e-mailsjablonen en analysetools. Meer informatie over Outreach
Software voor krachtige belfuncties en bevordering van de uitgaande verkoop voor het MKB
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen. Meer informatie over PhoneBurner
De snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren.
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één. Meer informatie over Kixie
Cloudgebaseerde callcenteroplossing voor het mkb
ChaseData biedt een cloudgebaseerde callcenteroplossing met functionaliteit voor zowel inkomende als uitgaande gesprekken en een mogelijkheid voor interactieve spraakrespons. Meer informatie over ChaseData
Omnichannel cloudgebaseerde callcentersoftware
Bright Pattern is zeer effectieve cloudgebaseerde callcentersoftware die bedrijven helpt om de omnichannel-dienst te vereenvoudigen. Meer informatie over Bright Pattern
Alles-in-één oplossing met voorspellende nummerkiesfunctie en callcenter
CallTools is een alles-in-één callcenteroplossing met een uitgaande krachtige nummerkiesfunctie en callcenter voor inkomende oproepen met live monitoring van medewerkers, op vaardigheden gebaseerde routering en meer. Meer informatie over CallTools
Uitstekende callcentersoftware voor het mkb en ondernemingen
Medewerkers verhogen de spreektijd tot 300% met een veelzijdige cloudgebaseerde cold calling-oplossing. De software is ontworpen om uitgaande oproepvolumes te verdrievoudigen en biedt alles wat je nodig hebt. Profiteer van de mogelijkheden van Voiptime Cloud-software die wordt vertrouwd door meer dan 1000 gebruikers. Meer informatie over Voiptime Cloud
toepassing voor voorspellend callcenter, spraak- en tekstuitzending.
CallHub is een spraak- en sms-dienst voor politieke campagnes, grassroots belangenbehartiging, non-profitorganisaties en bedrijven. Callcenter, spraak- en sms-uitzendingen. Meer informatie over CallHub
Ondersteuning voor inkomend en uitgaand omni-channel contact
Aspect Unified IP is een geïntegreerd, omni-channel klantenserviceplatform voor het beheren van interacties via e-mail, chat, spraakoproepen, sms, sociale kanalen en meer. Meer informatie over Aspect Unified IP
Omnichannel cloudgebaseerd contactcenter
De software van Connect First biedt contactcenteroplossingen voor inkomende/uitgaande oproepen, IVR-klantenbinding en callcenters. Meer informatie over Connect First
Cloudgebaseerde callcenteroplossingen
3CLogic is een toonaangevend cloudgebaseerd contactcenterplatform dat geavanceerde en schaalbare spraakgestuurde (IVR, ACD [Automatic Call Distributor], CTI, Click to Call, Screen Pop, spraakanalyse, rapportage) aanbiedingen levert voor toonaangevende CRM's, waaronder ServiceNow, Salesforce en MS Dynamics voor wereldwijde ondernemingen en... Meer informatie over 3CLogic
De alles-in-één oplossing voor contactcenters en het volgen van oproepen
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform. Meer informatie over CallTrackingMetrics
Verkoop meer met een AI-groeisysteem
Het verkoopversnellingsplatform van Playbooks biedt: • Zichtbaarheid: weet wat je verkopers doen en wat er werkt. • Productiviteit: verhoog belangrijke statistieken met gebruiksvriendelijke tools en motivatie. • Effectiviteit: verkoop meer door vertegenwoordigers te richten op deals die het meest waarschijnlijk zullen sluiten. Meer informatie over Playbooks
Communication management system for contact centers
wolkvox helps contact centers manage communication via mobile devices, landlines, video calls, email, SMS, and more on a unified portal. Users can handle interactions across various social media channels and web chat applications like Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp, Line, and Telegram. Meer informatie over wolkvox
Alles-in-één software voor contactcenters
Een alles-in-één suite voor klantinteractie die wereldwijd meer dan een miljard interacties mogelijk maakt Meer informatie over Ameyo
Cloudgebaseerd contactcenter voor inkomende, uitgaande en gemengde communicatie
Cloudagent voldoet aan de behoeften van inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters met geautomatiseerde gespreksverdeling, interactieve spraakherkenning, CTI, nummerkiesfunctie en meer. Meer informatie over Ozonetel CloudAgent
Beautiful Contact Center Solution - Omnichannel - All in One
uContact is a beautiful contact center solution designed to make the life of the agents easier and more productive. Ideal for inbound, outbound & blended call centers. Key features: - True All in One - Omnichannel: Email, SMS, Web Chat, Facebook, Twitter. - IVR - Gamification - Recording - WFM Meer informatie over uContact
Alles-in-één cloudgebaseerde software voor contactcenters
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met ingebouwde beheer- en operatorfuncties, gegevensbeveiliging en analytische rapporten. Meer informatie over VCC Live
Awarded Outbound Contact Center Software (24/7 U.S. Support)
Great for lead gen and companies with advanced outbound calling and texting needs. TCPA, FCC, and CRTC compliant when used correctly. Meer informatie over Ytel Platform
Cloud based auto dialer & lead management platform
Sales Sling is a cloud-based dialer & lead management platform for sales teams which offers tools for converting leads into sales, managing sales pipelines, making outbound calls with the auto-dialer functionality, tracking and recording inbound & outbound calls, managing employee performance & more Meer informatie over Sales Sling
Verkopen gaat om contact maken. Het systeem voor automatisch kiezen verbindt je direct.
De producten zijn onder andere : cloudtelefoonsysteem, progressieve nummerselectie, CRM en leadbeheer, marketing automation en mobiele CRM. Meer informatie over Ricochet360
Inside Sales Communication Platform
FrontSpin is an inside sales power dialer and sales communication software which helps businesses to engage with more prospects in less time. Meer informatie over FrontSpin
Web-based voorspellende belsoftware voor callcenters
SEP (SpitFire Enterprise Predictive) is web-based software voor callcenters die tools biedt om gemengde inkomende en uitgaande callcentercampagnes te lanceren. Meer informatie over SpitFire
Predictive dialer and CRM for call centers.
Xencall is an all-in-one CRM and predictive dialer with inbound/outbound channels, ACD, IVR, call recording, a live floor map of agents and a webphone. Meer informatie over XenCALL
Omnichannel cloudgebaseerde contactcenteroplossingen
Het Vocalcom cloudgebaseerde contactcenter heeft letterlijk de manier veranderd waarop bedrijven met hun klanten omgaan, simpelweg door technologie van wereldklasse toegankelijk te maken voor elk bedrijf, ongeacht de omvang, locatie, het budget of IT-expertise. Of je bedrijf nu inkomende, geavanceerde uitgaande capaciteiten of volledige... Meer informatie over Vocalcom
Converteer meer leads in minder tijd.
De cloudgebaseerde contactcentersoftware van Convoso biedt krachtige en gebruiksvriendelijke oplossingen om bedrijven te helpen hun verkooppijplijnen kosteneffectief met tot wel 150% te vergroten en een eersteklas klantervaring te bieden. De geavanceerde callcentertools zijn ontworpen om je agenten en klanten een plezierige ervaring en optimale... Meer informatie over Convoso
Oplossing voor automatisch kiezen voor bedrijven van elke omvang
Call Logic is een TCPA-compatibele (Telephone Consumer Protection Act) oplossing voor automatisch kiezen die bedrijven helpt hun activiteiten te stroomlijnen met betrekking tot oproepcampagnes, opname, routering en meer. Met de slimme nummerherkenningsmodule kunnen bedrijven doorkiesnummers gebruiken om lokaal bij klanten aanwezig te zijn. Meer informatie over Call Logic
Callcentersoftware voor het beheren van inkomende en uitgaande oproepen
CallShaper is callcentersoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het monitoren van inkomende en uitgaande oproepen, het volgen van de prestaties van medewerkers en het beheren van leads, telemarketing en verkoopprocessen. Meer informatie over CallShaper
Oplossing voor cloudcontactcenter-software
contactSPACE is een softwareoplossing voor cloudcontactcenters die tools biedt voor multi-channel communicatie, het maken van campagnes, prestatiemonitoring en meer. Meer informatie over contactSPACE
Web-based predictive dialer for efficient outbound calling
T-Max Predictive Dialer is an inbound/outbound CRM dialing system for sales, marketing & collections teams with the aim of collecting more live contacts Meer informatie over T-Max Predictive Dialer
Cloudgebaseerde callcenteroplossing
TCN is een cloudgebaseerde callcenteroplossing. Het platform ondersteunt zowel inkomende als uitgaande processen, samen met gemengde oproepen, aanpasbare spraakberichten en voorspellend bellen. Het biedt klanten updates over realtime gesprekscampagnekosten en nog veel meer diensten. Meer informatie over TCN
Call center solution for streamlining virtual telephony
MegaDialer is a predictive dialer solution designed to help businesses manage incoming/outgoing calls in order to offer services to potential clients and improve the customer experience. It lets contact centers collect client data via custom forms. Meer informatie over MegaDialer
Omni-Channel Contact Center Platform
MaxContact is a comprehensive contact management solution that has been built from the ground up with the latest technologies to be truly hosted. Meer informatie over MaxContact
Omnichannel contact management with compliance
Noble Solution Suite offers contact management, strategy planning, resource management, & compliance tools for companies of all sizes Meer informatie over Noble Solution Suite
Intelligent sales call handling with native CRM integration
Ringio promises improved caller productivity with logging, lead generation, call routing and reporting features crucial to improving sales and customer support Meer informatie over Ringio
Cloudgebaseerde software voor uitgaande callcenters
Dialfire is cloudgebaseerde software voor uitgaande callcenters, waarmee gebruikers hun browser kunnen veranderen in een compleet uitgaand callcenter met een voorvertoning en voorspellende kiesfunctie en hulpmiddelen voor het combineren van oproepen. Dialfire ondersteunt ook aangepaste formulieren, meerfasige campagnes met geautomatiseerde... Meer informatie over Dialfire
Call Center Predictive Dialer | Hosted Predictive Dialer
Voicent's easy-to-use Agent Dialer predictive dialer software dramatically increases productivity and improves campaign bottom-line by automatically dialing, skipping busy, no-answer and disconnected lines, optionally leaving a voice message on answering machines and--most importantly--never involving you or your agent on a call until a live... Meer informatie over Voicent Predictive Dialer
Scalable cloud contact center for telemarketing needs
PhoneCall is a scalable, fully managed contact center solution offering contact management, call flows & predictive dialing for telemarketing & lead generation Meer informatie over PhoneCall
Hosted predictive dialer & integrated PBX phone system
AuguTech is a predictive dialer solution that helps improve marketing campaign effectiveness via an automated dialing process, voice messaging and CRM Meer informatie over AuguTech
Focus Contact Center software voor call- en contactcentra
Focus Contact Center is een cloudgebaseerde callcenteroplossing die integratie met telefoon, chat, e-mail en sms biedt, evenals gespreksopname en live monitoring. Meer informatie over Focus Contact Center
Voice broadcasting platform for political campaigns & more
CallBlitzer is a voice broadcasting platform with built-in dialer system that enables political campaigners to efficiently reach as many voters as possible Meer informatie over CallBlitzer
Uitgaande telefooncampagnesoftware voor teams.
CallSquad is cloudgebaseerde, uitgaande telefooncampagnesoftware voor teams die bedrijven de tools biedt om telefooncampagnes te plannen, uit te voeren en bij te houden voor doeleinden zoals verkoopontwikkeling, werving, leadkwalificatie, uitnodigingen voor evenementen, toestemming voor opt-in-marketing en meer. Meer informatie over CallSquad
Contactcenter voor grote verkoopvolumes en klantenservice
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcentersoftware voor uitgaande verkoop, inkomende verkoop en klantenservice. Functies omvatten een intelligente automatische dialer, rapportage van agentprestaties, geautomatiseerd leadbeheer, live dashboards, een aanpasbare interface en op regels gebaseerde gespreksdistributie. Meer informatie over LeadDesk
Cloud-based customer interaction management software
Telesero is a cloud-based customer interaction management system that helps businesses manage contact database, priority call routing (PCR), agent scripting, and more. The automated call distribution (ACD) system enables administrators to automatically distribute incoming calls to available agents. Meer informatie over Telesero
Contact center software with predictive dialing capabilities
CenterWare Suite is a contact center software that helps businesses in finance, healthcare, and other industries manage call routing, scripting, and reporting. The predictive dialer functionality automatically makes outbound calls and differentiates between human voices and answering machines. Meer informatie over CenterWare Suite
Data intelligence engine for outbound calling
Adaptilytics is a predictive data intelligence solution for outbound calling which scores & prioritizes leads to provide agents with more qualified prospects Meer informatie over Adaptilytics
Uitgaande contactcentersoftware voor bedrijven van elke omvang.
RingCentral Engage Voice is een cloudgebaseerde contactcenteroplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen processen te automatiseren voor de onboarding van klantenservicemedewerkers met oproepscripting, historische rapportage en CRM-integraties. Het platform heeft als doel de verkoopprestaties te verbeteren door tijd te besparen voor... Meer informatie over RingCentral Engage Voice
Communication solution for call management & distribution
Fonvirtual Call Center is a cloud-based communication solution designed to assist users with managing calls & call distribution via various automated tools such as interactive voice response (IVR) & an automatic call distributor (ACD). Meer informatie over Fonvirtual Call Center