Hier is onze lijst met apps voor Predictive dialer software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.
Filteren op
Prijsmodel
Ondersteunde apparaten
Bedrijfsgrootte
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Talen
Talen waarin het product beschikbaar is.
Sorteren op
48 softwareopties
Dialfire is cloudgebaseerde software voor uitgaande callcenters, waarmee gebruikers hun browser kunnen veranderen in een compleet uitgaand callcenter met een voorvertoning en voorspellende kiesfunctie en hulpmiddelen voor het combineren van oproepen. Dialfire ondersteunt ook aangepaste formulieren, meerfasige campagnes met geautomatiseerde...
Meer informatie over Dialfire
Adversus is een cloudgebaseerde dialer- en CRM (Customer Relationship Management)-oplossing die is ontworpen om kleine tot middelgrote bedrijven te helpen bij het beheren van activiteiten met betrekking tot klantcommunicatie, telemarketing, leadbeheer en meer. Het platform stelt gebruikers in staat om oproepwerkstromen te automatiseren met behulp...
Meer informatie over Adversus
Predictive Dialer van Innitel is een oplossing voor callcenterbeheer met geautomatiseerde functies die medewerkers en managers helpen de campagneprestaties te maximaliseren.
Meer informatie over Squaretalk
Bitrix24 biedt een gratis zakelijk telefoonsysteem, automatische kiesfunctie en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van binnenlandse en internationale telefoonnummers. Wereldwijd gebruikt door meer dan 12 miljoen bedrijven.
Meer informatie over Bitrix24
Talkdesk biedt alle voordelen van bedrijfsbrede contactcentersoftware, zonder alle bijbehorende complexiteit.
Meer informatie over Talkdesk
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument.
Meer informatie over NICE CXone
Dialpad is een modern cloudcommunicatiesysteem dat organisaties de nieuwste VoIP-telefonietechnologie biedt om teams verbonden en productief te houden.
Meer informatie over Dialpad
Five9 is een oplossing voor contact- en callcenters die wordt aangedreven door artificiële intelligentie. De cloudgebaseerde oplossing biedt omnichannel tools zoals beheer van inkomende en uitgaande oproepen, voorspellende en progressieve kiesfuncties, chat, sociale klantenservice, automatische oproepdistributie (automatic call distribution, ACD)...
Meer informatie over Five9
Lusha is software voor leadbeheer waarmee bedrijven contactgegevens van prospects vanuit verschillende websites kunnen ophalen, leadinformatie kunnen vastleggen, contact kunnen maken met klanten of kandidaten en de algemene conversiepercentages kunnen verbeteren. Marketeers kunnen aangepaste formulieren voor gegevensverzameling maken om de details...
Meer informatie over Lusha
Outreach is een cloudgebaseerde tool voor verkoopautomatisering die verkoopteams helpt bij het creëren, optimaliseren en herhalen van verkoopcampagnes met behulp van e-mailsjablonen en analysetools.
Meer informatie over Outreach
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Kixie PowerCall is een krachtige verkoopkiezer met een lokaal aanwezigheidsnummer, intelligente CRM-integratie en zakelijke telefoondienst in één.
Meer informatie over Kixie PowerCall
Met de krachtige software van CloudTalk voor voorspellend kiezen kunnen je medewerkers meer oproepen afhandelen in minder tijd. Maak het je verkoop- en klantenondersteuningsteams gemakkelijker met meer dan 70 tijdbesparende functies en eenvoudig in te stellen integraties met je bestaande bedrijfssoftware. Probeer de gratis proefperiode van 14...
Meer informatie over CloudTalk
Bevat een geavanceerde voorspellende kiesfunctie naast naadloze afhandeling van gemengde gesprekken.
Meer informatie over VICIdial
De cloudgebaseerde contactcentersoftware van Convoso biedt krachtige en gebruiksvriendelijke oplossingen om bedrijven te helpen hun verkooppijplijnen kosteneffectief met tot wel 150% te vergroten en een eersteklas klantervaring te bieden. De geavanceerde callcentertools zijn ontworpen om je agenten en klanten een plezierige ervaring en optimale...
Meer informatie over Convoso
Genesys PureCoud is een cloudgebaseerd contactcenter en samenwerkingsoplossing voor medewerkers die eenvoudig te gebruiken, snel inzetbaar en ontworpen is voor snelle innovatie.
Meer informatie over Genesys Cloud CX
RingCentral Contact Centre biedt klanten en managers van callcenters omnichannel-mogelijkheden en een uitgebreide functie met optimalisatietools.
Meer informatie over RingCentral Contact Center
Het platform met krachtige belfuncties van PhoneBurner helpt interne verkoopteams om 447% meer contactpersonen te bereiken, het aantal live antwoorden te verhogen, leads te beheren/volgen en workflows te stroomlijnen.
Meer informatie over PhoneBurner
Close is een CRM voor verkoopbetrokkenheid waarmee het MKB meer leads kan omzetten naar inkomsten. Close is een multichannel platform waarmee je je leads vanaf je desktop kunt e-mailen, bellen en sms'en. Met productiviteitstools zoals taakherinneringen en de snelkiesfunctie bereik je meer leads, kun je vaker vervolgactie ondernemen en sluit je...
Meer informatie over Close
Verhoog de productiviteit en bereik meer potentiële klanten met de nummerselectiesoftware van ChaseData Corp voor callcenters, verkoop en telemarketingoplossingen.
Meer informatie over DialedIn CCaaS
Dankzij de voorspellende nummerselectie van JustCall kun je de omzet exponentieel verhogen en meer telefoontjes per medewerker uitvoeren. Bel hele lijsten met contactpersonen tegelijkertijd.
Meer informatie over JustCall
Gebruik de kiesmethode die uitstekend past bij de behoeften van je callcenter: voorbeeldweergave, progressief, krachtig of voorspellend.
Op deze manier kun je de spreektijd van je medewerkers maximaliseren en hun prestaties verbeteren.
Meer informatie over XCALLY
CallTools is een alles-in-één callcenteroplossing met een uitgaande krachtige nummerkiesfunctie en callcenter voor inkomende oproepen met live monitoring van medewerkers, op vaardigheden gebaseerde routering en meer.
Meer informatie over CallTools
CallTrackingMetrics is een oplossing voor marketingtoewijzing, gespreksinformatie en contactcenters. Leg het volledige klanttraject tussen teams vast. Volg al je gesprekken via oproepen, sms'jes, het invullen van formulieren en chats op één platform.
Meer informatie over CallTrackingMetrics
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van door AI aangestuurde omnichannel software voor cloudgebaseerde contactcenters.
Meer informatie over Bright Pattern
Een alles-in-één suite voor klantinteractie die wereldwijd meer dan een miljard interacties mogelijk maakt
Meer informatie over Ameyo
Medewerkers verhogen de spreektijd tot 300% met een veelzijdige cloudgebaseerde cold calling-oplossing. De software is ontworpen om uitgaande oproepvolumes te verdrievoudigen en biedt alles wat je nodig hebt. Profiteer van de mogelijkheden van Voiptime Cloud-software die wordt vertrouwd door meer dan 1000 gebruikers.
Meer informatie over Voiptime Cloud
CallHub is een spraak- en sms-dienst voor politieke campagnes, grassroots belangenbehartiging, non-profitorganisaties en bedrijven. Callcenter, spraak- en sms-uitzendingen.
Meer informatie over CallHub
Aspect Unified IP is een geïntegreerd, omni-channel klantenserviceplatform voor het beheren van interacties via e-mail, chat, spraakoproepen, sms, sociale kanalen en meer.
Meer informatie over Aspect Unified IP
Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of...
Meer informatie over Kavkom
De producten zijn onder andere : cloudtelefoonsysteem, progressieve nummerselectie, CRM en leadbeheer, marketing automation en mobiele CRM.
Meer informatie over Ricochet360
3CLogic is een toonaangevend cloudgebaseerd contactcenterplatform dat geavanceerde en schaalbare spraakgestuurde (IVR, ACD [Automatic Call Distributor], CTI, Click to Call, Screen Pop, spraakanalyse, rapportage) aanbiedingen levert voor toonaangevende CRM's, waaronder ServiceNow, Salesforce en MS Dynamics voor wereldwijde ondernemingen en...
Meer informatie over 3CLogic
Call Center Studio is cloudgebaseerde software die bedrijven tools biedt om vragen van klanten te beheren en te verwerken op een gecentraliseerd platform. Belangrijke functies zijn onder meer rapportage, voicemailbeheer, gespreksopname, IVR, databasebeheer, workflowconfiguratie, KPI-controle en meer.
Meer informatie over Call Center Studio
Call Logic is een TCPA-compatibele (Telephone Consumer Protection Act) oplossing voor automatisch kiezen die bedrijven helpt hun activiteiten te stroomlijnen met betrekking tot oproepcampagnes, opname, routering en meer. Met de slimme nummerherkenningsmodule kunnen bedrijven doorkiesnummers gebruiken om lokaal bij klanten aanwezig te zijn.
Meer informatie over Call Logic
Cloudagent voldoet aan de behoeften van inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters met geautomatiseerde gespreksverdeling, interactieve spraakherkenning, CTI, nummerkiesfunctie en meer.
Meer informatie over CloudAgent
Eenvoudig te implementeren cloudgebaseerde contactcenteroplossing met geavanceerde belfuncties, beheer- en operatorplatforms, gegevensbeveiliging, systeemintegraties en realtime statistieken.
Meer informatie over VCC Live
SEP (SpitFire Enterprise Predictive) is web-based software voor callcenters die tools biedt om gemengde inkomende en uitgaande callcentercampagnes te lanceren.
Meer informatie over SpitFire
Stroomlijn snel je productiviteit dankzij automatische voorspellende nummerselectie en de mogelijkheid om bezettoon, voicemail, geen antwoord en nummers die buiten gebruik zijn uit te filteren.
Meer informatie over TCN
CallShaper is callcentersoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het monitoren van inkomende en uitgaande oproepen, het volgen van de prestaties van medewerkers en het beheren van leads, telemarketing en verkoopprocessen.
Meer informatie over CallShaper
Vocalcom Hermes360 is een omnichannel contactcenteroplossing die medewerkers de slimme functies biedt die ze nodig hebben om klanten op alle kanalen relevante reacties te geven.
Meer informatie over Vocalcom Hermes360
Voiso is callcentersoftware waarmee bedrijven oproepworkflows en slimme kiesfuncties kunnen gebruiken om activiteiten op het gebied van de uitgaande verkoop, klantenservice en uitbesteding van bedrijfsprocessen af te handelen.
Meer informatie over Voiso
contactSPACE is een softwareoplossing voor cloudcontactcenters die tools biedt voor multi-channel communicatie, het maken van campagnes, prestatiemonitoring en meer.
Meer informatie over contactSPACE
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcentersoftware voor uitgaande verkoop, inkomende verkoop en klantenservice. Functies omvatten een intelligente automatische dialer, rapportage van agentprestaties, geautomatiseerd leadbeheer, live dashboards, een aanpasbare interface en op regels gebaseerde gespreksdistributie.
Meer informatie over LeadDesk
DialerAI is een voorspellende belleroplossing die is ontworpen voor callcenters en die helpt bij het beheren van inkomende en uitgaande oproeproutering tussen prospects en agenten. Belangrijkste kenmerken zijn onder meer IVR (Interactive Voice Response), conversie van tekst naar spraak, whitelabeling, spraakuitzending en contactbeheer.
Meer informatie over DialerAI
Slimme voorspellende kiesondersteuning met spraak-, sms-, fax- en e-mailuitzendingen
Meer informatie over ICTBroadcast
Newfies-Dialer is een systeem voor automatisch kiezen, spraak en sms, ontworpen voor het genereren van leads, marketing, politieke campagnes, incasso en meer.
Meer informatie over Newfies-Dialer
Focus Contact Center is een cloudgebaseerde callcenteroplossing die integratie met telefoon, chat, e-mail en sms biedt, evenals gespreksopname en live monitoring.
Meer informatie over Focus Contact Center
RingCentral Engage Voice is een cloudgebaseerde contactcenteroplossing die is ontworpen om bedrijven te helpen processen te automatiseren voor de onboarding van klantenservicemedewerkers met oproepscripting, historische rapportage en CRM-integraties. Het platform heeft als doel de verkoopprestaties te verbeteren door tijd te besparen voor...
Meer informatie over RingCentral Engage Voice
NOLA AUTOMATION is een oplossing voor automatisch kiezen waarmee callcenters via verschillende methoden met klanten kunnen communiceren, o.a. via uitgaande of inkomende oproepen, sms, emails, livechat, en meer. Verkoopteams kunnen het klanttraject analyseren door zich op leads of klanten te richten en strategische plannen te maken.
Meer informatie over NOLA