Hier is onze lijst met apps voor Klachtenbeheer software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

56 softwareopties

LiveAgent is een webgebaseerde oplossing voor klachtbehandeling waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent
Gebruik Zoho Desk om compatibel beheer te automatiseren door serviceniveaus in te stellen, escalatieregels en workflows te creëren, meldingen in te stellen en meer. Dit brengt e-mail, sociale media, livechat, telefoongesprekken en webformulieren samen. Dit gratis abonnement geeft je 3 gratis gebruikers om je activiteiten te kunnen starten. Meer informatie over Zoho Desk
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Zendesk is toonaangevende cloudgebaseerde helpdesksoftware die is ontworpen met ondersteuningsmedewerkers in gedachten. Al je klantinteracties zitten in één dynamische interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticketreacties en volledige klantgeschiedenis. Meer informatie over Zendesk Suite
Freshdesk is cloudgebaseerde software voor klachtbehandeling waarmee bedrijven klachten kunnen oplossen via e-mail, internet, telefoon, chat en sociale media. Meer informatie over Freshdesk
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom. Meer informatie over TeamSupport
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Meer dan 12 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Freshservice is een multi-channel oplossing om problemen op te lossen die door gebruikers worden aangekaart met krachtige automatiseringsmogelijkheden om problemen te categoriseren, prioriteren en toe te wijzen. Meer informatie over Freshservice
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger integreert in een uniforme medewerkersinterface. Meer informatie over Tidio
Vtiger werkt met meer dan 100.000 bedrijven samen en helpt ze bij het leveren van uitstekende klantervaringen door barrières tussen hun marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams te doorbreken. Meer informatie over Vtiger CRM
Klanten moeten met je team communiceren wanneer ze tegen mogelijke problemen aanlopen. Met live chat voor medewerkersteams met gespreksgeschiedenis, Facebook- en e-mailintegratie, een contactformulier en nog veel meer, levert Smartsupp zeer krachtige tools die zijn gebouwd voor klachtenbeheer en klantenservice. Meer informatie over Smartsupp
Verander klachten in een kans om loyale, tevreden klanten voor het leven te creëren. Front is een hub voor klantcommunicatie die elk kanaal in één platform samenbrengt om klachten te volgen, snel te kunnen reageren en bruikbare inzichten te kunnen krijgen om de klantervaring te verbeteren. Meer informatie over Front
Qualtrics CustomerXM is een platform voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van meerdere kanalen kunnen verzamelen en het klantentraject kunnen verbeteren. Belangrijke functies zijn onder meer gepersonaliseerde consumenteninzichten, trendanalyse, digitaal reputatiebeheer en op gedrag gebaseerde voorspellingen. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Het beheersysteem voor klachten van klanten van MasterControl helpt duizenden bedrijven om tijdig te reageren op klachten over hun product. Dit is cruciaal in de biowetenschappensector, waar de veiligheid van patiënten de hoogste prioriteit is. Meer informatie over MasterControl Quality Excellence
SAP CRM On-Demand is een cloudgebaseerde oplossing voor customer relationship management die kan worden geïntegreerd met SAP ERP en zo deel uitmaakt van de volledige SAP-bedrijfssuite. De CRM-software biedt een platform om alle accountinformatie van klanten op te slaan en alle communicatie met klanten te beheren. Met SAP CRM kun je marketing-,... Meer informatie over SAP Customer Experience
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak
GetMoreReviews is een cloudgebaseerd platform voor het genereren van beoordelingen en reputatiebeheer dat is ontworpen om tevreden klanten aan te moedigen 5-sterrenbeoordelingen online achter te laten via geautomatiseerde beoordelingsverzoeken, terwijl klachten van klanten kunnen worden geregistreerd zonder dat negatieve beoordelingen online... Meer informatie over GetMoreReviews
Avochato is een oplossing voor tekst/sms-berichten voor marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams, waarmee gebruikers berichten van en naar klanten kunnen verzenden, ontvangen, en eraan samenwerken. Meer informatie over Avochato
Gladly is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat medewerkers helpt om via één interface klantcommunicatie te volgen die via meerdere kanalen plaatsvindt. Meer informatie over Gladly
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en livechat-helpdesk voor Shopify-, Magento- en BigCommerce-winkels, die tools biedt zoals e-mailintegratie, autoresponders, ticketbeheer, bijhouden van klantgeschiedenis, toewijzing van aanvragen en meer om te helpen met de klantenservice. Meer informatie over Gorgias
InvGate Service Desk is een webgebaseerde oplossing die is ontworpen om de levering en ondersteuning van IT-diensten te stroomlijnen en te optimaliseren. De functies van InvGate omvatten gamification-beloningen en motivatie, probleem- en verandermanagement, hardware- en softwareregistratie, een kennisbank en self-serviceportals en meer. Meer informatie over InvGate Service Desk
Het platform levert realtime contextuele inzichten gedurende de hele levenscyclus van een mobiele app, waardoor mobiele teams hun workflow en release met vertrouwen kunnen versnellen. Meer informatie over Instabug
HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van HappyFox kun je problemen van klanten snel oplossen via een efficiënte workflow voor klantenondersteuning. Het platform heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Meer informatie over HappyFox Help Desk
Preferred Patron biedt programma's voor het beheer van klantloyaliteit en cadeaubonnen aan bedrijven van elke omvang, in veel verschillende sectoren. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt een oplossing voor klantrelatiebeheer die volledig aan te passen is. Met ons centraliseert u uw klantgegevens, leidt u uw medewerkers op en groeit uw bedrijf. Meer informatie over Efficy CRM
De meest aanpasbare en gebruiksvriendelijke software voor kwaliteitsbeheer. Het QT9 QMS is een zeer modulair webgebaseerd systeem dat is ontworpen voor biomedische, farmaceutische, ruimtevaart- en algemene productiebedrijven. Automatiseer ISO 9001, ISO 13485 met FDA 21 CFR part 11-compliance voor elektronische handtekeningen. Meer informatie over QT9 QMS
Met de CQ-software voor klachtbehandeling heb je uitgebreide controle over hoe klachten van klanten worden verzameld, geregistreerd, gerapporteerd en gevolgd in overeenstemming met de richtlijnen en voorschriften van de sector. Neem contact op om te weten welke functies en configureerbaarheid je nodig hebt om aan je specifieke vereisten te voldoen. Meer informatie over ComplianceQuest
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Qualtrax is een cloudgebaseerd platform voor compliance management waarmee bedrijven accreditaties, documenten, processen, training en testen van werknemers kunnen beheren. De software is ontworpen voor forensische laboratoria, testlaboratoria, medische onderzoekers, fabrikanten, nutsbedrijven en meer. Meer informatie over Qualtrax
A1 Tracker is een platform voor risicobeheer dat bedrijven van elke omvang helpt bij het beheren en beperken van risico's met betrekking tot contracten, migraties, verzekeringen, activa en claims. Met A1 Tracker kunnen gebruikers trends volgen, rapporteren en beheren, en risico's verminderen op claims voor verzekeringspremies, productaansprakelijkh... Meer informatie over A1 Tracker
Marker.io is een visuele tool voor foutopsporing waarmee gebruikers visuele fouten, ideeën en taken kunnen vastleggen en melden in Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana, en meer. Meer informatie over Marker
TOPdesk is een ITIL-gerichte software voor servicebeheer met KPI-dashboards, ontworpen voor IT, faciliteitenbeheer en HR-helpdesks om de communicatie te ondersteunen Meer informatie over TOPdesk
Missive is een teaminbox- en chattool waarmee teams kunnen samenwerken via e-mail, sms, WhatsApp, Twitter en andere communicatiekanalen. De inbox biedt een zakelijke samenwerkingservaring. Meer informatie over Missive
ISO-conforme software voor klachtbehandeling met krachtige workflow-engine, SLA en automatiseringsregels voor klantgerichte organisaties, voor een uitstekende prijs. Meer informatie over NABD System
Organiseer online documentatie en klanten-self-service en bied klantenondersteuning met de klantfeedbacksoftware en het helpdesksysteem van UseResponse. Meer informatie over UseResponse
Centra Hub CRM is een CRM-oplossing die bedrijven helpt bij het automatiseren van processen met betrekking tot verkoop, marketing en services. Het platform wordt geleverd met een planningsfunctionaliteit voor afspraken waarmee ondernemingen leads van websites, forums en socialemediaplatforms kunnen vastleggen. Meer informatie over CentraHub CRM
Airbrake is een uitzonderingsrapportagedienst met ondersteuning voor meerdere programmeertalen en integraties met GitHub, Slack, JIRA en meer. Meer informatie over Airbrake
De oplossing voor werknemersrelaties en -onderzoek die bedrijven vertrouwen om hen te helpen bij het op de juiste manier bijhouden, onderzoeken en analyseren van problemen. Meer informatie over HR Acuity
FaceUp is een allesomvattend klokkenluidersplatform, ethiekhotline en HR-tool. Het is een veilige, intuïtieve en gebruiksvriendelijke oplossing waarmee werknemers en leerlingen gevallen van wangedrag kunnen melden. Iedereen kan anoniem met slechts twee klikken meldingen verzenden via een website of mobiele app. Meer informatie over FaceUp Whistleblowing System
Mint Service Desk is een cloudgebaseerde oplossing voor IT-servicedesk en het beheer van bedrijfsmiddelen die kleine tot grote ondernemingen helpt bij het bewaken, volgen en uitwisselen van informatie over bronnen binnen de organisatie en met leveranciers. Meer informatie over Mint Service Desk
Software voor het beheer van onderzoekscasussen voor organisaties van topmerken, banken en scholen, voor het beheer van onderzoeken op het gebied van HR, fraude en naleving. Meer informatie over Case IQ
ELMA365 is software voor BPM met weinig code die bedrijven helpt bij het modelleren, bewaken, uitvoeren en beheren van projecten en taken. Meer informatie over ELMA365
QAlert is een webgebaseerde softwareoplossing voor het beheren van aanvragen voor burgers die wordt gebruikt door lokale en provinciale overheden en 311-callcenters om de levenscyclus van niet-noodverzoeken, zorgen en klachten te volgen, loggen en beheren. Meer informatie over QAlert
LiveCaller is livechatsoftware die bedrijven helpt met klanten te communiceren via verschillende kanalen, zoals webgesprekken, realtime berichten, toepassingen van derden en meer. Beheerders kunnen KPI's bewaken, meten, analyseren en visualiseren op een gecentraliseerd dashboard. Meer informatie over LiveCaller
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Met deze tool kunnen gebruikers berichten omzetten in tickets, tickets creëren met een eenvoudige slash-opdracht en tickets categoriseren in geschikte sorteringsthreads... Meer informatie over Halp
NOLA AUTOMATION is een oplossing voor automatisch kiezen waarmee callcenters via verschillende methoden met klanten kunnen communiceren, o.a. via uitgaande of inkomende oproepen, sms, emails, livechat, en meer. Verkoopteams kunnen het klanttraject analyseren door zich op leads of klanten te richten en strategische plannen te maken. Meer informatie over NOLA
Support.cc is krachtige software waarmee je je klanten een snellere en betere ervaring biedt. Support.cc automatiseert de omnichannel-klantervaring en helpt je het klantbehoud en de verkoop te verhogen. Meer informatie over Support.cc
Oplossen van klachten van klanten die afkomstig zijn uit alle bronnen, zoals de startpagina, callcenters en meer. Meer informatie over Everest

Gerelateerde categorieën