Hier is onze lijst met apps voor Klachtenbeheer software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

36 apps
Sorteren op
Ticketingsoftware voor moeiteloze klantenondersteuning.
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Online klantenondersteuningssoftware en helpdeskoplossing
Freshdesk biedt SaaS-gebaseerde, multichannel klantenondersteuningssoftware voor bedrijven van elke omvang, met gamification en automatisering, en is gratis voor maximaal drie medewerkers. Meer informatie over Freshdesk
100% gratis toolpakket voor CRM, samenwerking en communicatie
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source samenwerkingsplatform met tools voor CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer, en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Een complete tool voor IT-servicebeheer (ITSM) voor bedrijven
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met functies voor ticketing en middelenbeheer en tools voor het beheer van incidenten, problemen, wijzigingen, releases en kennisbeheer. Meer informatie over Freshservice
Your adaptable & easy to use quality management solution
The most adaptable & easy to use quality management software. The QT9 QMS is a highly modular web-based system designed for biomedical, pharmaceutical, medical device, aerospace and general manufacturing companies. Automate ISO 9001, ISO 13485 with FDA 21 CFR Part 11 electronic signature compliance. Meer informatie over QT9 Quality Management
Klantenservicesoftware in de cloud
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
De eerste contextbewuste helpdesksoftware in de sector.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Meer informatie over Zoho Desk
B2B klantenservicesoftware
TeamSupport is helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Volledige zichtbaarheid van klanten, boven- en onderliggende relaties, aanpasbare SLA's, Customer Health Index en zelfs tickets koppelen op bedrijfsniveau om klantrelaties te verbeteren. Meer informatie over TeamSupport
Klantenservice- en ondersteuningssoftware
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Online reputatiebeheer
BirdEye is software voor reputatiebeheer waarmee bedrijven reviews van klanten kunnen verzamelen, controleren en op de markt brengen met sociaal luisteren, realtime analyse en meer. Meer informatie over BirdEye
Eenvoudige Service Desk gebouwd op Jira
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over Jira Service Desk
Software voor probleemregistratie voor helpdesk en klantenservice
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak
In-app-feedback en foutenrapportage voor mobiele apps
Instabug is een bugrapportage- en feedbackoplossing voor mobiele apps met bètatests, gebruikerscommunicatie, crashmeldingen, waarschuwingen en integraties van derden Meer informatie over Instabug
Beheer van loyaliteitsmarketing en cadeaubonnen
Preferred Patron biedt programma's voor het beheer van klantloyaliteit en cadeaubonnen aan bedrijven van elke omvang, in veel verschillende sectoren. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty
Software voor helpdesk en klantenondersteuning
HappyFox is cloudgebaseerde software voor helpdesk en klantenondersteuning. Met het ticketondersteuningssysteem kun je problemen van klanten oplossen en zo de workflow voor klantenondersteuning versnellen. Het heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Geliefd bij een dwarsdoorsnede van... Meer informatie over HappyFox
Visuele tool voor foutopsporing
Marker.io is een visuele tool voor foutopsporing waarmee gebruikers visuele fouten, ideeën en taken kunnen vastleggen en melden in Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana, en meer. Meer informatie over Marker.io
Compliance management platform
Qualtrax is a cloud-based compliance management platform which allows businesses to manage accreditations, documents, processes, employee training and testing. The software is designed for forensic labs, testing labs, medical examiners, manufacturers, utilities companies, and more. Meer informatie over Qualtrax
Omnichannel Customer support & Help Desk software-FREE PLAN
Obtain a cloud customer service system with the backend ticketing, knowledge base and case management functionality at an affordable monthly cost. NABD allows small and medium companies to efficiently support a customer from anywhere, at any time, regardless of the channel via which the customer is reaching out for support(web portal, email,... Meer informatie over NABD System
The total employee relations risk mitigation solution
The employee relations & investigation solution that companies trust to help them track, investigate and analyze issues the right way. Meer informatie over HR Acuity
All-in-one customer support suite
Organize online documentation and provide customer support with UseResponse's customer feedback software and help desk system. Meer informatie over UseResponse
Bug and error tracking software
Airbrake an exception reporting service with support for multiple programming languages and integrations with GitHub, Slack, JIRA and more Meer informatie over Airbrake
The only unified customer support solution.
Wix Answers platform focuses on providing spot-on support for customers rather than spending time on making all channels work together. Meer informatie over Wix Answers
Kwaliteitsbeheer voor grote ondernemingen
MasterControl is een elektronisch systeem voor kwaliteitsborging (eQMS) dat voldoet aan de FDA-voorschriften en ISO-kwaliteitsnormen. Meer informatie over MasterControl
Omnichannel customer service help desk software
Wowdesk is a web-based, omnichannel help desk solution designed to deliver positive customer experiences for businesses of all sizes. The platform automates the tracking, recording & lifecycle of customer service requests, and can be customized for different workflows, SLA rules, and org structures. Meer informatie over Wowdesk
Case management & CRM for representatives and their staff
eCasework is a case management and CRM solution for councillors, MPs, unions and other political representatives to collect, follow and resolve cases Meer informatie over eCasework
Software voor het beheer van onderzoekscasussen
Software voor het beheer van onderzoekscasussen voor organisaties van topmerken, banken en scholen, voor het beheer van onderzoeken op het gebied van HR, fraude en naleving. Meer informatie over i-Sight
Softwareoplossing voor het beheren van aanvragen voor burgers voor lokale en provinciale overheden.
QAlert is een webgebaseerde softwareoplossing voor het beheren van aanvragen voor burgers die wordt gebruikt door lokale en provinciale overheden en 311-callcenters om de levenscyclus van niet-noodverzoeken, zorgen en klachten te volgen, loggen en beheren. Meer informatie over QAlert
Multi-channel Net Promoter Score (NPS) survey software
Antlere is an online Net Promoter Score (NPS) survey software that gathers & decodes NPS feedback from multiple platforms to measure & improve customer loyalty Meer informatie over Antlere
Incident management & issue hotline service
EthicsPoint is an incident management platform for managing complaint programs from investigation through to resolution in a consistent & customizable workflow Meer informatie over EthicsPoint
Gladly is a Cloud-based customer service platform
Gladly is a cloud-based customer service platform that helps agents to track client communication occurring on multiple channels through a single interface Meer informatie over Gladly
Customer complaint management and quality assurance software
Everest is a tailorable, scalable, multi-industry complaint management and quality assurance solution for businesses to track, manage & resolve customer issues Meer informatie over Everest
Multi-channel customer relations management platform
Akio.CX is an omnichannel customer relations tool, designed to facilitate web, telephone, email & social media conversations between customers & customer service teams. Meer informatie over Akio
Record, track & route customer complaints
isoTracker Complaints Management allows organizations to record & track customer complaints, route them for investigation, issue actions and escalate responses Meer informatie over isoTracker Complaints Management
NPD delivery management for the food industry
QADEX is a solution for supplier risk assessments, supplier approval, product specifications, quality monitoring, consumer complaints management & NPD delivery Meer informatie over QADEX
Customer experience management (CXM) platform
Qualtrics CustomerXM is a customer experience management platform that helps businesses collect feedback from across multiple channels and improve the customer journey. Key features include personalized consumer insights, trend analysis, digital reputation management, and behavior-based predictions. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM