Hier is onze lijst met apps voor Klachtenbeheer software. Met filters kun je de resultaten beperken om precies dat te vinden waarnaar je op zoek bent.

Sorteren op

68 softwareopties

LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder telefoon, livechat en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
Jira Service Desk is software voor servicebeheer die IT en bedrijven verbindt via een snelle, verantwoordelijke afhandeling van klantverzoeken. Jira Service Desk is gebaseerd op de Jira-workflow-engine van Atlassian en is collaboratief, heeft een agile platform en een goedkope kennisbasis die eenvoudig in te stellen en te schalen en zeer flexibel... Meer informatie over JIRA Service Management
Verander klachten in een kans om loyale, tevreden klanten voor het leven te creëren. Front is een hub voor klantcommunicatie die elk kanaal in één platform samenbrengt om klachten te volgen, snel te kunnen reageren en bruikbare inzichten te kunnen krijgen om de klantervaring te verbeteren. Meer informatie over Front
Met de CQ-software voor klachtbehandeling heb je uitgebreide controle over hoe klachten van klanten worden verzameld, geregistreerd, gerapporteerd en gevolgd in overeenstemming met de richtlijnen en voorschriften van de sector. Neem contact op om te weten welke functies en configureerbaarheid je nodig hebt om aan je specifieke vereisten te voldoen. Meer informatie over ComplianceQuest
ConSol CM/Complaint is een oplossing voor klachtbehandeling waarmee bedrijven van elke omvang klachten beheren op een uniforme interface. Met de software kunnen beheerders automatisch feedback geven om de kwaliteit van de dienstverlening te handhaven. Meer informatie over ConSol CM/Complaint
Freshdesk is cloudgebaseerde software voor klachtbehandeling waarmee bedrijven klachten kunnen oplossen via e-mail, internet, telefoon, chat en sociale media. Meer informatie over Freshdesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met uitstekende ondersteuning en los tickets sneller op. Gepersonaliseerde berichten zullen je klanttevredenheid verhogen. Meer informatie over HelpDesk
Gebruik Zoho Desk om compatibel beheer te automatiseren door serviceniveaus in te stellen, escalatieregels en workflows te creëren, meldingen in te stellen en meer. Dit brengt e-mail, sociale media, livechat, telefoongesprekken en webformulieren samen. Dit gratis abonnement geeft je 3 gratis gebruikers om je activiteiten te kunnen starten. Meer informatie over Zoho Desk
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer, taaktoewijzing, tijdbeheer en projectmanagement. Wereldwijd gebruikt door meer dan 5 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Freshservice is een multi-channel oplossing om problemen op te lossen die door gebruikers worden aangekaart met krachtige automatiseringsmogelijkheden om problemen te categoriseren, prioriteren en toe te wijzen. Meer informatie over Freshservice
Qualtrics CustomerXM is een platform voor het beheer van klantervaringen waarmee bedrijven feedback van meerdere kanalen kunnen verzamelen en het klantentraject kunnen verbeteren. Belangrijke functies zijn onder meer gepersonaliseerde consumenteninzichten, trendanalyse, digitaal reputatiebeheer en op gedrag gebaseerde voorspellingen. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en livechat-helpdesk voor Shopify-, Magento- en BigCommerce-winkels, die tools biedt zoals e-mailintegratie, autoresponders, ticketbeheer, bijhouden van klantgeschiedenis, toewijzing van aanvragen en meer om te helpen met de klantenservice. Meer informatie over Gorgias
Complaint Management Software by Intelex helps businesses view, track, and store information about customer queries, resolutions, and follow-up actions in a centralized repository. The platform lets users manage complaints from distributors, manufacturers, customers, and other stakeholders. Meer informatie over Complaint Management Software
IssuTrax is an issue tracking software that helps businesses in the hospitality sector create, track, and manage service requests. Administrators can monitor safety and environmental issues, maintenance tasks, and guest requests on a unified interface. Meer informatie over IssuTrax
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven zoals Groupon, Box en Zappos gebruiken Zendesk om de kosten te verlagen, de productiviteit te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk is geliefd bij zowel klantenserviceteams als hun klanten... Meer informatie over Zendesk
TeamSupport is een B2B-softwarebedrijf voor klantenondersteuning voor technische bedrijven in de sectoren software, hardware, infotech en telecom. Meer informatie over TeamSupport
Apptivo is a customer relationship management app that allows businesses to create and manage customer accounts with information such as contact info, website, annual revenue‚ address‚ number of employees‚ & more. Accounts can be associated with other records such as Contacts or Opportunities. Meer informatie over Apptivo
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op elk kanaal, op elk apparaat. Geef je klanten meer mogelijkheden met communities. Volg de belangrijkste statistieken van het contactcenter in realtime. En stel elke werknemer in staat om uitstekende service te leveren op elk punt van... Meer informatie over Salesforce Service Cloud
De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Meer informatie over NICE CXone
Vtiger werkt met meer dan 100.000 bedrijven samen en helpt ze bij het leveren van uitstekende klantervaringen door barrières tussen hun marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams te doorbreken. Meer informatie over Vtiger CRM
SAP CRM On-Demand is een cloudgebaseerde oplossing voor customer relationship management die kan worden geïntegreerd met SAP ERP en zo deel uitmaakt van de volledige SAP-bedrijfssuite. De CRM-software biedt een platform om alle accountinformatie van klanten op te slaan en alle communicatie met klanten te beheren. Met SAP CRM kun je marketing-,... Meer informatie over SAP Customer Experience
100% webgebaseerde software voor het bijhouden van problemen die automatisch nieuwe problemen toewijst op basis van je voorkeuren en SLA's, en toegankelijk is via webbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Issuetrak
Avochato is een oplossing voor tekst/sms-berichten voor marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams, waarmee gebruikers berichten van en naar klanten kunnen verzenden, ontvangen, en eraan samenwerken. Meer informatie over Avochato
GetMoreReviews is een cloudgebaseerd platform voor het genereren van beoordelingen en reputatiebeheer dat is ontworpen om tevreden klanten aan te moedigen 5-sterrenbeoordelingen online achter te laten via geautomatiseerde beoordelingsverzoeken, terwijl klachten van klanten kunnen worden geregistreerd zonder dat negatieve beoordelingen online... Meer informatie over GetMoreReviews
Het platform levert realtime contextuele inzichten gedurende de hele levenscyclus van een mobiele app, waardoor mobiele teams hun workflow en release met vertrouwen kunnen versnellen. Meer informatie over Instabug
Het beheersysteem voor klachten van klanten van MasterControl helpt duizenden bedrijven om tijdig te reageren op klachten over hun product. Dit is cruciaal in de biowetenschappensector, waar de veiligheid van patiënten de hoogste prioriteit is. Meer informatie over MasterControl Quality Excellence
Preferred Patron biedt programma's voor het beheer van klantloyaliteit en cadeaubonnen aan bedrijven van elke omvang, in veel verschillende sectoren. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty
HappyFox is cloudgebaseerde alles-in-één software voor helpdesk en klantenondersteuning. Dankzij het ticketsysteem van HappyFox kun je problemen van klanten snel oplossen via een efficiënte workflow voor klantenondersteuning. Het platform heeft ook een ingebouwde kennisbank, communityforum en een ondersteuningsportal voor eindgebruikers. Meer informatie over HappyFox Help Desk
De meest aanpasbare en gebruiksvriendelijke software voor kwaliteitsbeheer. Het QT9 QMS is een zeer modulair webgebaseerd systeem dat is ontworpen voor biomedische, farmaceutische, ruimtevaart- en algemene productiebedrijven. Automatiseer ISO 9001, ISO 13485 met FDA 21 CFR part 11-compliance voor elektronische handtekeningen. Meer informatie over QT9 QMS
Qualtrax is een cloudgebaseerd platform voor compliance management waarmee bedrijven accreditaties, documenten, processen, training en testen van werknemers kunnen beheren. De software is ontworpen voor forensische laboratoria, testlaboratoria, medische onderzoekers, fabrikanten, nutsbedrijven en meer. Meer informatie over Qualtrax
Marker.io is een visuele tool voor foutopsporing waarmee gebruikers visuele fouten, ideeën en taken kunnen vastleggen en melden in Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana, en meer. Meer informatie over Marker
ISO-conforme software voor klachtbehandeling met krachtige workflow-engine, SLA en automatiseringsregels voor klantgerichte organisaties, voor een uitstekende prijs. Meer informatie over NABD System
Organiseer online documentatie en klanten-self-service en bied klantenondersteuning met de klantfeedbacksoftware en het helpdesksysteem van UseResponse. Meer informatie over UseResponse
De oplossing voor werknemersrelaties en -onderzoek die bedrijven vertrouwen om hen te helpen bij het op de juiste manier bijhouden, onderzoeken en analyseren van problemen. Meer informatie over HR Acuity
Airbrake is een uitzonderingsrapportagedienst met ondersteuning voor meerdere programmeertalen en integraties met GitHub, Slack, JIRA en meer. Meer informatie over Airbrake
C-Desk is a cloud-based help desk software that provides businesses with tools to manage service requests and facilitate communication across teams. Administrators can create multiple service categories, assign them to specific employees or departments & receive notifications about overriding SLAs. Meer informatie over C-Desk
Beheer problemen van klanten op een efficiënte manier en voorkom dat ze je in de steek laten. Wix Answers biedt een uniforme tool voor klachtbehandeling, zodat je problemen snel kunt vinden en prioriteren en proactief feedback van klanten kunt ontvangen. Meer informatie over Wix Answers
Centra Hub CRM is een CRM-oplossing die bedrijven helpt bij het automatiseren van processen met betrekking tot verkoop, marketing en services. Het platform wordt geleverd met een planningsfunctionaliteit voor afspraken waarmee ondernemingen leads van websites, forums en socialemediaplatforms kunnen vastleggen. Meer informatie over CentraHub CRM
Our Enterprise Customers Just Love The Convenience. Case Management, Ticket Management, Workflows Automation, Native Integrations, Knowledge Base, and accurate Analytics & Insights, all built-in inside a modern B2B Customer Management Software. Meer informatie over Supportbench
VobeSoft is a business software solution that configures a cloud database into business solutions without coding. Companies can use a pre-defined template or build custom enterprise applications. Meer informatie over VobeSoft
ISO compliant complaint management software with powerful workflow engine, SLA and automation rules for customer-centric organizations at best price Meer informatie over Wowdesk
Software voor het beheer van onderzoekscasussen voor organisaties van topmerken, banken en scholen, voor het beheer van onderzoeken op het gebied van HR, fraude en naleving. Meer informatie over i-Sight
LiaCX Action Campaign technology includes built-in task automation, so you can assign, track & verify completion of tasks, ensuring complaints are resolved Meer informatie over LiaCX
eCasework is a case management and CRM solution for councillors, MPs, unions and other political representatives to collect, follow and resolve cases Meer informatie over eCasework
Web-based Business Process Management System (BPM) that will assist your organization in automating your business processes. Meer informatie over BPI System
QAlert is een webgebaseerde softwareoplossing voor het beheren van aanvragen voor burgers die wordt gebruikt door lokale en provinciale overheden en 311-callcenters om de levenscyclus van niet-noodverzoeken, zorgen en klachten te volgen, loggen en beheren. Meer informatie over QAlert
Stames is a cloud-based customer support software designed to help businesses handle customer queries, complaints, requests, and other assistance requirements. It enables professionals to engage with customers across multiple communication channels via ticketing, live chat, email, social media integrations, and more. Meer informatie over Stames
Matrix Requirements is a Quality, Requirements, Application Lifecycle, Risk & Test Management Systems for Medical Devices, plus an ISO13485 and ISO2700 certified company. Matrix Requirement ensures certification success through consistent and compliant documentation. Meer informatie over Matrix Requirements
NOLA AUTOMATION is een oplossing voor automatisch kiezen waarmee callcenters via verschillende methoden met klanten kunnen communiceren, o.a. via uitgaande of inkomende oproepen, sms, emails, livechat, en meer. Verkoopteams kunnen het klanttraject analyseren door zich op leads of klanten te richten en strategische plannen te maken. Meer informatie over NOLA
Antlere is an online Net Promoter Score (NPS) survey software that gathers & decodes NPS feedback from multiple platforms to measure & improve customer loyalty Meer informatie over Antlere

Gerelateerde categorieën